Календарно- тематичне планування з зарубіжної літератури для 10 класу(підгрупа).Буває так,що великий клас ділиться на профілі, і кожна підгрупа,залежно від обраного профілю,обирає той чи інший предмет.Звісно,весь клас вивчає за рівнем стандарту,і тут проблем з календарним плануванням немає .Але як бути,якщо діти обирають філологічний профіль і мають 1 годину в тижнень з усім класом,а одну додатково?Потрібно ж розробити календарне так,щоб коли буде знову весь клас і для підгрупи це теж була б нова тема, а розширити її на додатковій годині. Матеріал розроблений саме для такої ситуації.
Календарно – тематичне планування уроків зарубіжної літератури (підгрупа)
10 кл.
Урок
|
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Годин |
І. Література XIX століття
|
|||
1 |
|
Соціально-психологічна проза XIX ст. |
1 |
2 |
|
Класики соціально-психологічної прози: Ч. Діккенс, І. Тургенєв, Ф. Достоєвський, Л. Толстой, А. Чехов |
1 |
|
|
|
|
3 |
|
„Червоне і чорне” – панорамна картина часу з усіма його суспільними конфліктами, політичними пристрастями й духовними пошуками. |
1 |
4-5 |
|
Показ в образі Жульєна Сореля трагічної внутрішньої боротьби, сильних і щирих пристрастей та егоїстичного розрахунку |
2 |
6 |
|
Композиція твору та символіка його назви |
1 |
7 |
|
Твір-роздум. |
1 |
8 |
|
„Гобсек”. Зображення „влади золота” як руйнівної сили. Проблема уявних і справжніх життєвих цінностей |
1 |
9 |
|
Соціально-історична зумовленість персонажів твору. Романтичні й реалістичні тенденції в повісті. Описи „матеріального світу” |
1 |
10 |
|
Підготовка до написання твору-роздуму |
1 |
11 |
|
Твір-роздум |
1 |
12 |
|
Французька соціально-психологічна проза XIX ст. Стендаль. Бальзак. Тематичне оцінювання. |
1 |
13 |
|
„Злочин і кара”. Зображення краху індивідуалістичного свавілля, руйнівних наслідків моральної вседозволеності. |
1 |
14 |
|
Суперечливість „теорії” Раскольникова |
1 |
15 |
|
Проблеми пошуків духовних орієнтирів та морального вибору: осмислення шляхів „сильної особистості” та „маленької людини” |
1 |
16
|
|
Ствердження християнських цінностей у творі. Поліфонізм роману. |
1
|
17 |
|
Життєвий і творчий шлях Чарльза Діккенса. Творчість письменника як одна з вершин англійської літератури, реалістичні та романтичні тенденції в його прозі.
|
1 |
18 |
|
Місце роману «Пригоди Олівера Твіста» у творчій спадщині Ч. Діккенса. Гуманізм письменника, його співчуття до принижених і знедолених, передовсім дітей.
|
1
|
19 |
|
Засудження жаги до наживи, холодного розрахунку та бездуховності суспільства. Розвінчання, «де романтизація» злочинного світу.
|
1 |
20 |
|
Влучність характеристики різних суспільних верств Англії 30 – х років ХІХ ст. Провідні засоби індивідуалізації персонажів.
|
1 |
21 |
|
Діккенс як майстер іронії і сарказму. Соціальна дієвість творчості Діккенса.
|
1 |
22 |
|
Розвиток мовлення. Усний твір за романом Ч. Діккенса «Пригоди Олівера Твіста». Характеристика образів головних героїв твору |
1 |
23 |
|
Контрольна робота
|
1 |
24 |
|
Антон Чехов (1860-1904). Життєвий і творчий шлях письменника. |
1 |
25 |
|
„Людина у футлярі”. Зображення трагізму „дрібниць життя” в оповіданнях А. Чехова |
1 |
26 |
|
„Дама з собачкою”. Викриття штучності людських почуттів, проявів бездуховності й вульгарності. |
1 |
27 |
|
„Скрипка Ротшильда”. Змалювання психологічно складних прагнень героїв до духовного самовиявлення. |
1 |
|
|
|
1 |
28 |
|
Оновлення драматургії. Культурні, історико-літературні передумові та головні шляхи оновлення європейського театру: „драма ідей” Ібсена, „драма-дискусія” Шоу, ліро-психологічна драма Чехова, символістська драма Метерлінка. |
1 |
29 |
|
Ібсен, Чехов, Метерлінк, Шоу. |
1 |
30 |
|
„Пігмаліон” – зразок „драми-дискусії”. |
1 |
31 |
|
„Пігмаліон”. Конфлікт між науковими інтересами Хігінса та його моральною відповідальністю за долю Елізи – основа полеміки навколо „експерименту над людиною”. |
1 |
32 |
|
Твір-роздум |
1 |
33 |
|
Література на межі ХІХ-ХХ ст. Розвиток європейської прози на межі ХІХ-ХХ ст. Оновлення драматургії. Тематичне оцінювання. |
1 |
34 |
|
Урок повторення й узагальнення вивченого протягом року матеріалу. |
1 |
35 |
|
Урок повторення й узагальнення вивченого протягом року матеріалу. Завдання на літо. |
1 |