Календарно- тематичне планування з зарубіжної літератури для 10 класу.Рівень стандарт (підгрупа),

Про матеріал

Календарно- тематичне планування з зарубіжної літератури для 10 класу(підгрупа).Буває так,що великий клас ділиться на профілі, і кожна підгрупа,залежно від обраного профілю,обирає той чи інший предмет.Звісно,весь клас вивчає за рівнем стандарту,і тут проблем з календарним плануванням немає .Але як бути,якщо діти обирають філологічний профіль і мають 1 годину в тижнень з усім класом,а одну додатково?Потрібно ж розробити календарне так,щоб коли буде знову весь клас і для підгрупи це теж була б нова тема, а розширити її на додатковій годині. Матеріал розроблений саме для такої ситуації.


Перегляд файлу

 

 

Календарно – тематичне  планування   уроків  зарубіжної   літератури (підгрупа)

                            10 кл.

 

 

 

Урок

 

 

Дата

 

Зміст навчального матеріалу

 

Годин

 

І. Література XIX століття

 

1

 

Соціально-психологічна проза XIX ст.

1

2

 

Класики соціально-психологічної прози: Ч. Діккенс, І. Тургенєв, Ф. Достоєвський, Л. Толстой, А. Чехов

1

 

 

 

 

3

 

„Червоне і чорне” – панорамна картина часу з усіма його суспільними конфліктами, політичними пристрастями й духовними пошуками.

1

4-5

 

Показ в образі Жульєна Сореля трагічної внутрішньої боротьби, сильних і щирих пристрастей та егоїстичного розрахунку

2

6

 

Композиція твору та символіка його назви

1

7

 

Твір-роздум.

1

8

 

„Гобсек”. Зображення „влади золота” як руйнівної сили. Проблема уявних і справжніх життєвих цінностей

1

9

 

Соціально-історична зумовленість персонажів твору. Романтичні й реалістичні тенденції в повісті. Описи „матеріального світу”

1

10

 

Підготовка до написання твору-роздуму

1

11

 

Твір-роздум

1

12

 

Французька соціально-психологічна проза XIX ст. Стендаль. Бальзак. Тематичне оцінювання.

1

13

 

„Злочин і кара”. Зображення краху індивідуалістичного свавілля, руйнівних наслідків моральної вседозволеності.

1

14

 

Суперечливість „теорії” Раскольникова

1

15

 

Проблеми пошуків духовних орієнтирів та морального вибору: осмислення шляхів „сильної особистості” та „маленької людини”

1

16

 

 

 

Ствердження християнських цінностей у творі. Поліфонізм роману.

1

 

17

 

Життєвий і творчий шлях Чарльза Діккенса. Творчість письменника як одна з вершин англійської літератури, реалістичні та романтичні тенденції в його прозі.

 

1

18

 

Місце роману «Пригоди Олівера Твіста» у творчій спадщині Ч. Діккенса. Гуманізм письменника, його співчуття до принижених і знедолених, передовсім дітей.

 

1

 

 

19

 

Засудження жаги до наживи, холодного розрахунку та бездуховності суспільства. Розвінчання, «де романтизація» злочинного світу.

 

1

20

 

Влучність характеристики різних суспільних верств Англії 30 – х років ХІХ ст. Провідні засоби індивідуалізації персонажів.

 

1

21

 

Діккенс як майстер іронії і сарказму. Соціальна дієвість творчості Діккенса.

 

1

22

 

Розвиток мовлення. Усний твір за романом Ч. Діккенса «Пригоди Олівера Твіста». Характеристика образів головних героїв твору

1

23

 

Контрольна робота

 

1

24

 

Антон Чехов (1860-1904). Життєвий і творчий шлях письменника.

1

25

 

„Людина у футлярі”. Зображення трагізму „дрібниць життя” в оповіданнях А. Чехова

1

26

 

„Дама з собачкою”. Викриття штучності людських почуттів, проявів бездуховності й вульгарності.

1

27

 

„Скрипка Ротшильда”. Змалювання психологічно складних прагнень героїв до духовного самовиявлення.

1

 

 

 

1

28

 

Оновлення драматургії. Культурні, історико-літературні передумові та головні шляхи оновлення європейського театру: „драма ідей” Ібсена, „драма-дискусія” Шоу, ліро-психологічна драма Чехова, символістська драма Метерлінка.

1

29

 

Ібсен, Чехов, Метерлінк, Шоу.

1

30

 

„Пігмаліон” – зразок „драми-дискусії”.

1

31

 

„Пігмаліон”. Конфлікт між науковими інтересами Хігінса та його моральною відповідальністю за долю Елізи – основа полеміки навколо „експерименту над людиною”.

1

32

 

Твір-роздум

1

33

 

Література на межі ХІХ-ХХ ст. Розвиток європейської прози на межі ХІХ-ХХ ст. Оновлення драматургії. Тематичне оцінювання.

1

34

 

Урок повторення й узагальнення вивченого протягом року матеріалу.

1

35

 

Урок повторення й узагальнення вивченого протягом року матеріалу. Завдання на літо.

1

 

doc
Додано
15 квітня 2018
Переглядів
514
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку