Календарно -тематичний план роботи в 6 класі з англійської мови

Про матеріал
цей матеріал однозначно допоможе вам зпланувати свою роботу у 6 класі. Швидко, зручно та якісно працюйте і у вас буде більше вільного час для себе та вашої родини.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне  планування з англійської мови

(5 години на тиждень, 175 годин на рік)

до  підручника  англійської  мови  Калініна Л.В. «Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови: підручник для 6 класу ЗОНЗ/Л.В.Калініна, І.В.Самойлюкевич. – Київ: «Ґенеза», 2014.

Узгоджено та звірено зі зміненою навчальною програмою, затвердженою Наказом Міністерства № 1495 від 22.12.2014 «Про затвердження змін до навчальних програм для 6-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»: «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням  іноземних мов 5-9 класи»,  Видавничий дім «Освіта», 2012 р. (зі змінами 2015 р.)

І  семестр     2016-2017 н.р. (5 години на тиждень, 80 годин за семестр)

№ уроку

Дата

Підтема, ситуація спілкування

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

  Тема №1: «Введення. З поверненням до школи» (5 години),  

«Моя сім’я та мої друзі» (15 годин).

1

 

Мій літній щоденник

Минулий простий час, правильні та неправильні дієслова

Лексика з теми «Літо»

Ех. 1 р. 5

 

Ех. 2 р.5, ех. А р.6

 

Ех. 6 р.7 – написати есе про літні канікули

2

 

Мій літній щоденник

Минулий простий час, правильні та неправильні дієслова

 

Ех. ІІ р.4

Ех ІІ р.4

 

Ех. ІІІ р.4, Ех.2 р. 5

Ех.В р.6 – описати відвідування Києва влітку

3

 

Ми зараз шестикласники.

 

ЛО з теми

 

Ex. 1 P. 7

Ex. 2,  P. 9

Ех. 2 р.9

 

Ex. 1, P. 8

Ех. 3 P. 9 – скласти речення за поданими ситуаціями, письмово

4

 

Повернення до школи.

Артикль

ЛО з теми

Ех. 1 р.9

Ех. 1 р.9

Ех.2, р.10

 

 

Ех. 3 р.10 – описати малюнки.

5

 

Плани на навчання в 6 класі

 

ЛО з теми

Ех.1 р.9

 

 Ех.1 р.10

Ех. 6 р.11

Ех. 3 р.11 – описати майбутнє навчання в 6 класі (усно)

6 (1)

 

Різні сім'ї, різні традиції

Теперішній простий час

ЛО теми

Ex. 2 р. 13

Ex. 2 р. 13

Ex. 1 р.12

 

Ex. 1 .13

Ex. 1б р.14 – трансформувати речення

7 (2)

 

Різні сім'ї, різні традиції

Теперішній простий час

ЛО з теми «Родина»

Ех. 1 р.16

Ех. 1 р. 16

Ех.2 р. 17

 

Ех.1б р.15 – описати малюнок

8 (3)

 

Сімейні види діяльності

Теперішній простий час

 

 

 

Описати види діяльності членів родини

Ех.1 р. 14

Ех.2 р. 15 – заповнити таблицю

9 (4)

 

Способи життя різних родин

Теперішній простий час, питальні речення

 

Ех.3 р. 18

Ех. 1 р. 19

Ех.2 р. 18

 

Ех.8 р. 19 – написати про спосіб життя вашої родини

10 (5)

 

Якості характеру членів родини

Загальні запитання

р.19 – якості характеру

Ех.ІІ р 20

Ех.ІІ р. 20

Ех. 1 р. 20

 

Описати характерні риси членів родини

11 (6)

 

Якості характеру членів родини

Загальні запитання в теперішньому простому часі

 

Ех. 4 р. 22

 

Ех. 1а,б р.20-21

Ех. 2а р. 22

Ех. 4с р. 23 – закінчити речення, описати плюси та мінуси особистості

12 (7)

 

Характер друга

 

 

Ех.1 р. 23

 Ех.1 р. 23

Ех. 2 р. 23

Ех. 3 р. 24

Описати якості характеру друга

13 (8)

 

Особистість людини

 

 

 

 

Ех. 1 р. 24,

ех.2 р. 24

Ех. 3 р. 24

Ех. 7 р. 24 – описати особистість будь-якого члена родини

14 (9)

 

Зовнішність людини

Теперішній неозначений час

ЛО теми «Зовнішність» р. 25

Ех. ІІ р. 26

Ех. ІІ р. 26

Ех. 1 р. 25

Ех. 1 р. 26

Ех. 2 р. 26 – письмово зробити питання

15 (10)

 

Зовнішність людини

Розділові питання

ЛО теми

Ех.2 р. 27

 

Ех. 1 р. 27

Ех. 3 р. 28

Описати зовнішність членів родини

16 (11)

 

Зовнішність оманлива

Теперішні часи

ЛО теми

Ех. 2 р. 28

Ех. 3 р. 28

 

Описати зовнішність людини

 

Описати зовнішність мами та тата

17 (12)

 

Зовнішність оманлива

Теперішні часи

ЛО теми

Ех. 1 р. 29

Ех. 1 р. 29

 

Ех.2 р. 30

Ех. 2 р. 30 – скласти діалог, описати зовнішність родичів

18 (13)

 

Мій друг і я

Теперішні часи

ЛО теми, р. 31

Ех. ІІ р. 32

 

Ех. 1 р. 31, ех. ІІІ р.32

Ех. 1 р. 33

Ех. 2,3 р. 33

19 (14)

 

Мій друг і я

Тривалі та неозначені часи.

ЛО теми

Ех. 1 р. 34

Ех. 1 р.34

Ех. 2 р. 35

Ех. 2 р. 35

Ех. 7 р. 36 – написати, що вас об’єднує з другом

20 (15)

 

Поточна контрольна робота (лексико-граматичний тест)

Граматичний матеріал з теми

ЛО теми

Ех. 4 р. 38

Ех. 5 р. 39

 

Виконання тестових завдань

Повторити тему «Моя родина»

Тема №2: «Світ захоплень» (20 годин).

21 (1)

 

Хобі та захоплення

Прикметники

ЛО з теми «Хобі» р. 40

Ех. ІІ р.40

Ех. ІІ р. 40

 

Ех. 1 а, б р. 41

Ех. 2 рю 41 – вивчити правило, скласти  речення з прикметниками

22 (2)

 

Хобі та захоплення

Утворення прикметників

ЛО з теми «Хобі» р. 40

 

 

Ех. 2 б р. 42

Ех. 1 а-с р. 43

Ех. 2р. 44 – зробити список хобі членів вашої родини

23 (3)

 

Твої захоплення

Утворення ступенів порівняння прикметників

ЛО з теми «Хобі» р. 40

Ех. 1 р. 44

Ех. 1 р. 44

Ех. 2 р. 46

 

Ех. 3 р. 46 – письмово закінчити речення

24 (4)

 

Твої захоплення

Утворення ступенів порівняння прикметників

 

 

Ех. 7 р. 47

Ех. 6 а,б р. 46

 

Ех. 8 р. 47 – написати про свої захоплення

25 (5)

 

Захоплення членів родини

Утворення ступенів порівняння прикметників

ЛО з теми р. 47

Ех. ІІ р. 48

Ех. ІІ р. 48

Ех. 1 р. 47-48

Ех. ІІІ р. 48

Ех. 1 а, б р. 48 – утворити прикметники від іменників і скласти з ними речення

26 (6)

 

Захоплення членів родини

Утворення ступенів порівняння прикметників

ЛО з теми р. 47

 

 

Ех. 1,2 р. 50

Ех. 2 р. 49

Ех. 2 р. 50 – заповнити таблицю про запропоновані хобі для членів родини

27 (7)

 

Інтереси в житті людини

 

 

Ех. 1 р. 51

Ех. 1 р. 51

Ех. 2 р. 52,

Ех. 1 р. 53

 

Описати своє захоплення

28 (8)

 

Що ви любите робити в свій вільний час?

 

 

Текст «Хобі та захоплення»

 

Переказ тексту для читання

Складання плану до тексту «Хобі та захоплення»

Скласти анкету для однокласників про захоплення

29 (9)

 

Захоплення дитини частина їїжиття

 

ЛО з теми «Хобі»

 

 

Ех. 1 р. 53, ех. 3 р. 54

Ех. 2 р. 53

Ех. 7 р. 54 – написати листа в журнал про хобі.

30 (10)

 

Захоплення друга

 

ЛО з теми р. 55

Ех. ІІ р. 56

Ех. ІІ р.56

Ех. 1 р. 55

 

Вивчити правило р. 56, виконати вправу а) р.56

31 (11)

 

Захоплення друга

Теперішній тривалий час р. 57

 

Ех. а,б р. 57

 

Ех. 1-3 р. 58

Ех. 2 р. 59

Ех. 2 р. 59 – описати хобі для різних сезонів року

32 (12)

 

Дитячі центри для дозвілля

Теперішній тривалий час р. 57

 

Ех. 1 р. 59-60

Ех.1 р. 59-60

 

Ех. 1 р. 61

Ех. 1 р. 61 – розповісти історію Анни, переказ тексту

33 (13)

 

Дозвілля для дітей

Теперішній тривалий час р. 57

 

Ех. 1 р. 61

 

Ех. 2 р. 61-62

 

Ех. 7 р. 62 – написати про мрії

34 (14)

 

Дозвілля для дітей

 

ЛО з теми р. 62

Ех. ІІ р. 63

Ех. ІІ р. 63

Ех. 1 р. 62, ех. ІІІ р. 63

 

р. 64 вивчити лексичні одиниці, скласти 5 речень з ними

35 (15)

 

Види діяльності на дозвіллі

 

 

Ех. 4 р. 64

 

Ех. 1 р. 64,

ех. 2 р.65

 

Описати діяльність на дозвіллі

36 (16)

 

Види діяльності на дозвіллі

 

 

Ех. 1 р. 65-66

Ех. 1 р. 65-66 Ех. 1 р. 65-66Ех. 1 р Ех. 1 р. 65-66

 

Ех. 1) р. 66

р. 65 – скласти діалог про улюблені ТВ програми

37 (17)

 

Улюблені ТВ програми в родині

 

 

 

Ех. 7 р. 67

Ех. 2) р. 67,

6а, б, с р. 67

 

Ех. 8 р. 68 – описати прислів’я

38 (18)

 

Смаки різняться

Дієслова в теперішніх часах

 

Ех. ІІ р. 68, 4 р.69

 

 

Ех. 1 р. 68

Р.69-70 – відповісти на запитання

39 (19)

 

Скільки людей - стільки смаків

 

 

 

Ех. 5 р. 70

 

Ех. 6 р. 70

Написати листа другу про свої хобі

40 (20)

 

Поточна контрольна робота (читання та аудіювання)

 

 

Текст «Хобі Мері»

Текст «Улюблений вид спорту»

 

 

Повторити лексичні одиниці та граматичні правила

Тема № 3 «Шкільне життя» (16 годин)

41 (1)

 

Шкільне життя

Модальні дієслова

ЛО з теми «Шкільне життя» р. 71

Ех. ІІ р. 71

 

Ех. 1 р. 71

Ех. 1 р. 72

Ех. 2 р. 73- відповісти на запитання

42 (2)

 

Шкільне життя

Модальні дієслова

 

 

Ех.  а, б р. 73

 

Ех. 1 р. 73

Ех. 2 р. 74 – описати шкільну рутину

43 (3)

 

Тайм-менеджмент для школяра

 

 

Текст «Шкільне життя»

 

Питання до тексту

 

Скласти розклад дня школяра

44 (4)

 

Шкільна рутина

 

 

Ех. 1 р. 74

Ех. 1 р. 74

 

Ех. 2 р. 75

Ех. 3 р. 75 – скласти речення

45 (5)

 

Улюблені шкільні предмети

Модальні дієслова

 

 

 

Ех. 1 р. 75,

ех. 2 р. 76

Ех. 3 р. 76

Описати свій шкільний день

46 (6)

 

Улюблені шкільні предмети

 

 

 

Ех. 1-2 р. 76

 

Ех. 8 р. 77

Ех. 8 р 77 – відповісти на запитання

47 (7)

 

Улюблені шкільні предмети

 

ЛО з теми р. 77

Ех. ІІ р. 78

 

Ех. 1 р. 77

Ех. 1 р. 78

Ех. 1 б) р. 78- скласти складні речення

48 (8)

 

Вивчення іноземних мов в школі

 

 

 

 

Ех. 2 а, б р. 79

Ех. 1 - 3 р.80

Р. 80 – написати про улюблені види діяльності на уроках в школі

49 (9)

 

Вивчення англійської мови в школі

 

 

Ех. 1 р. 80-81

Ех. 1 р. 80-81 Ех. 1 р. 65-66

Ех. 3 р. 82

Ех. 2 р. 82

Ех. 1 р. 82 – розповісти про улюблений шкільний предмет

50 (10)

 

Урок англійської мови в школі

 

ЛО з теми р. 83

Ех. ІІ р. 84

Ех. ІІ р. 84

Ех. 1 р. 83

 

Ех. 1 р. 84 – скласти міні-діалоги

51 (11)

 

Урок англійської мови в школі

Модальні дієслова

 

Ех. 3 р.85

 

Ех. 2 р. 85-86

Ех. 2 р. 84-85

Ех. 1 р. 85 – письмово співставити слово з його значенням

52 (12)

 

Позаурочна діяльність школяра

 

 

Ех. 1 р. 86-87

 

Ех. 1-3 р. 88

Ех. 2 р. 87

Ех. 8 р. 88- роз’яснити висловлювання

53 (13)

 

Позаурочна діяльність школяра

 

ЛО з теми р. 89

Ех. ІІр. 89-90

 

Ех. 1 р. 89, ех. ІІІ р. 90

 

Ех. р. 90-91 – описати малюнки

54 (14)

 

Позакласні гуртки та секції

 

 

Ех. 1 р. 92

 

Ех. 2  р. 91,

Ех. 3 р. 91

 

Р. 91 – описати улюблений вид позакласної діяльності

55 (15)

 

Позакласні гуртки та секції

 

 

Ех. 1 р. 94

 

Ех. 1-3 р. 93

Ех.3 р. 93

Ех. 8 р. 94- написати історію про позакласну діяльність учнів

56 (16)

 

Поточна контрольна робота (письмовий переклад)

 

 

Ех. 4 р. 96

 

 

Письмовий переказ тексту

Ех. 6 р. 97 – написати листа, описуючи шкільне життя

Тема №4 «Подорожі» (20 годин + 4 години контрольні роботи)

57 (1)

 

Вибір маршруту

Вживання артикля

ЛО з теми «Подорожі»

р. 98

Ех. ІІ р. 98

 

Ех. І р. 98

Ех. 1 а-б р. 99

 Ех. 2) а-б р. 99-100

58 (2)

 

Вибір маршруту

Вживання артикля

Р. 100

Ех. 6 р.100-101

 

Ех. 2) р.101

 

Ех. 2 р. 101-102- описати маршрут для подорожі

59 (3)

 

Маршрут подорожі

 

 

Ех. 1 р. 102

Ех. 1 р.102

Ех. 2 р. 103

Ех. 3 р. 103

Ех. 1. Р. 12 – читати та перекладати текст

60 (4)

 

Подорожування

 

 

 

Ех. 7 р. 104

Ех. 4 а, б, с

 р. 103-104

 

Ех. 8 р. 104 – намалювати місцеву карту та прокласти маршрут

61 (5)

 

Види подорожей

Вживання артикля з власними назвами

ЛО з теми р 104

Ех. ІІ р. 105

 

Ех. І р. 105

Ех. 1 р. 105-106

Ех. 2 р. 106- вивчити правило, скласти 6 речень з власними назвами

62 (6)

 

Види подорожей

 

 

Ех. ІІ р. 107

 

Ех. ІІ б, с р. 108

 

Ех. 2 р.108 - завершити історію

63 (7)

 

Цікаві місця

 

 

 

Ех. 1 р. 109-110

 

Ех. 3 р. 108

Р. 108 – скласти 3-5 питань про види занять на канікулах

64 (8)

 

Цікаві місця

 

 

Текст «Цікаві місця Лондону»

 

 

Скласти питання до тексту

Перекласти уривки тексту про Лондон

65 (9)

 

На ярмарку

Вживання артиклів

 

Ех. 1 р. 109-110

 

Ех. 2-3 р. 110

 

Ех. 1 р. 111-описати враження від ярмарку

66 (10)

 

Розваги протягом подорожування

 

 

 

 

Ех. 2 р. 111,

Ех. 3 р. 111

Ех. 8 р. 112

Ех. 8 р. 112-описати враження від подорожей в своєму щоденнику

67 (11)

 

Запрошуємо до України

Вживання артикля з власними та загальними назвами

ЛО з теми «Україна» р.112

Ех. ІІ р. 113

 

Ех. 1 р. 112

Ех. 2р. 114

Ех. 2 б р. 114- описати малюнки

68 (12)

 

Україна - наша Батьківщина

 

 

Текст «Ми-українці»

Тест до тексту

 

Написати питання до тексту

Ех. 4 р. 115 – обрати ситуацію та описати згідно плану

69 (13)

 

Українці люблять приймати гостей

 

 

 

 

Ех. 2 р. 116

Ех. 3 р. 116

Р. 116 – описати міжнародне свято

70 (14)

 

Теплий прийом міжнародних гостей

 

 

Ех. 1 р. 117

Ех. 1 р. 117

Ех. 2 - 3 р. 118

 

Ех. 6 р. 118- скласти діалоги за зразком

71 (15)

 

Мандрівники минулого

 

ЛО з теми

р. 119

Ех. ІІ р. 119

Ех. 1р. 121

Ех. 1 р. 119, Ех.ІІІ р. 120

 

Ех. 2 р. 122 – переказати історію

72 (16)

 

Мандрівники минулого

Прислівники місця

ЛО з теми р.119

Ех. 1 р.122

 

Ех. 3 р. 123

Ех. 2 р. 123

Ех. 3 р.123 – описати усно малюнки

73 (17)

 

Мандрівка в минуле

 

 

 

Ех. 7 р. 124

Ех. 1 р. 123,

Ех. 2 р.123

Ех. 8 р. 124

Ех.8 р. 124 –описати навколосвітню подорож за таблицею з планом

74 (18)

 

Поточна контрольна робота (лексико-граматичний тест)

 

 

 

Ех. ІІІ р. 126

 

Ех. І р.125,

Ех. ІІ р.125

Повторити ступені порівняння прикметників

75 (19)

 

Урок домашнього читання

 

 

Ех. 4 р. 126

Ех. 5 р.127

 

 

Ех. 6 р. 127 – написати пораду мандрівникам

76 (20)

 

Повторення вивченого протягом І семестру

Ступені порівняння прикметників

 

Робота з роздатковим матеріалом для читання

 

 

Тестові завдання з граматики

Повторити правила вживання теперішнього тривалого часу

77

 

Контроль читання

 

 

Ех. 1 р. 122

 

 

Ех. 2 р. 123

Повторити правила вживання артиклів

78

 

Контроль аудіювання

 

 

 

Ех. 7 р.124

 

 

 

Тест до тексту з аудіювання

Повторити тему «Шкільне життя»

79

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

Ех. 1-2 р. 125, ех. 3 р. 126

Повторити правила вживання теперішніх часів

80

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

Ех. 4 р. 126-127

 

Повторити тему «Подорожі»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

День для покупок.

 

 

Теперішній неозначений час

ЛО теми (види магазинів) P.30

Ex. 2  P.31

 

 

Ex. 1,2  P.30-31

 

 

Ex. 4,5  P.31-32

 

 

Ex. 6   P.32

 

 

Ex. 7  P.32 – написати про свій похід за покупками

16 (2)

 

У супермаркеті

Минулий неозначений час

ЛО теми (назви продуктів) P.32

Ex. 4  P.33

Ex. 1 P.32

Ex. 2,3  P.33-34

Ex. 1   P.33

Ex.7 P.35 – написати список для покупок на тиждень

17 (3)

 

Покупки у магазині

Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час

ЛО теми

Ex. 1 P.36

Ex. 2  P.36

Ex. 1 P.36

Ex. 3,4     P.37

Ex. 1 P.36

Ex. 5 P.38 – вставити необхідні слова в речення

18 (4)

 

Магазини

Граматична структура місцезнаходження.

ЛО теми P.38-39

 

Ex. 3 P.39

 

Ex. 1 P.38-39

 

Ex. 2,3,4 P.39-40

 

Ex. 5 P.40 –скласти діалог з поданими словами за зразком

19 (5)

 

Наші покупки

Модальні дієслова may/might

 

Ex. 6 P.41

 

Ех.7 р.41-42

 

Ех.8 р. 42 – написати про свої плани на уікенд

20 (6)

 

Покупки.

Теперішній неозначений час

ЛО теми

Ex. 1 P.42-43

Ex. 1 P.42-43

Ex. 2,3 P.43

Ex. 3 P.43

Ex. 5 P.44 – написати електронного листа своїм батькам про покупки.

21

(7)

 

Гроші

Минулий неозначений час

ЛО теми

Ex. 1 P.45-46

Ex. 1 P.45-46

Ex. 2,3,4 P.46

Ex. 3 P.46

Ex.6 P.47 – написати про вчорашні покупки.

22 (8)

 

Найкращі лондонські магазини

Минулий неозначений час

ЛО теми

Ex. 2 P.48-49

Ex. 1 P.48

Ex. 3 P.49

 

Ex. 5 P.49 – скласти діалог за зразком

23 (9)

 

Покупки в Лондоні

Минулий неозначений час

ЛО теми

 

Ex. 6 P. 50

Ех.4 р.49

Ex. 5, 6 P.50

 

Ех.7 P. 50 – написати е-мейл англомовному другу

24 (10)

 

Куточок граматики

Минулі часи дієслова

ЛО теми

 

Ex. 4 P. 51-52.

Ex. 1 P. 51

Ex. 2,4 P.51

 

Ex. 3 P.51

Ex. 5 P.52 – вставити пропущені слова письмово

25

(11)

 

Домашнє читання

Минулі часи дієслова

ЛО теми

 

 

Текст для ДЧ

Пред’явлення тексту для ДЧ

 

Виписування незнайомих слів з тексту для ДЧ

Прочитати та перекласти текст для ДЧ (частинами)

26 (12)

 

Домашнє читання

Минулі часи дієслова

ЛО теми

 

 

Текст для ДЧ

 

 

Виконання письмових завдань за текстом, тест

Повторити ЛО та ГМ з теми №2 «Покупки»

Тема №3: «Їжа та напої» (11 годин)

27 (1)

 

Повсякденні страви

Теперішній неозначений час

ЛО теми (назви продуктів харчування) P.56

Ex. 3 P. 56

Ex. 1 P. 56

Ex. 2,3,4 P.56-57

Ex.2 P. 56

Ex. 5 P. 57 – усна розповідь про їжу

 

28 (2)

 

Правильне харчування

Прикметники

ЛО теми

Ex. 6 P. 57-58

Повідомлення учнів про їжу

Ex. 7, 8 P. 58

Ex. 7 P. 58

Ex. 9 Р.59 –с класти діалог (високий рівень)

Ех.10 P. 59 – письмово розповідь про повсякденні страви

29 (3)

 

Час сніданку

Теперішні часи

ЛО теми

Ex. 3  P. 61

Ex. 2  P.61

Ex. 1,2  P. 60

Ex. 5 P. 62

Ex.7 – скласти діалог, ех.8 P.62 –написати про типові прийоми їжі

30 (4)

 

Час обіду

 

Теперішні часи

ЛО теми

Ex.3,4 P.64

Ex. 1  P.63

Ex. 4 P.64

Ex.4 P.64

Ex. 3  P. 64 – читати, перекладати тексти

31 (5)

 

Обідні страви

Часи дієслова

ЛО теми

 

Розповідь про їжу

Ех. 5 Р.64-65

 Ех.6 Р.65

Ех.7 Р.65 – написати листа другові про обідні страви

32 (6)

 

Приготування їжі

Теперішні часи

ЛО теми

Ex. 1 P. 66

Ex. 1  P. 66

Ex. 2  P. 66

 

Написати рецепт

33 (7)

 

Пікнік

Минулий неозначений час

ЛО теми

Ex. 3 P.67

Повідомлення учнів

Ex. 6 ,7  P.68-69

Ex. 5 P. 68

Ex. 6  P. 69 – усна розповідь про проведення пікніка

34 (8)

 

Українська кухня

Теперішній неозначений час

ЛО теми

Ex. 3 P.70

Ex. 1 P.69

Ex. 4 P.70

Ex. 2 P.69

Підготувати презентацію «Українська традиційна кухня»

35 (9)

 

Проектна робота «Українська традиційна кухня»

Загальні та спеціальні запитання

ЛО теми

 

Презентація проектів

Ex. 5,6 P.71

 

Ex. 8 P.71 – написати відповідь на лист

36

(10)

 

Улюблені страви

 

Артикль

ЛО теми

Ex. 3 P.73

Повідомлення учнів

Ex. 4,5     P.73-74

Ex. 3(b) P.73

Розробити кросворд на тему «Їжа»

37 (11)

 

Поточна контрольна робота (аудіювання, читання)

 

 

Текст для читання + тест

Текст для аудіювання + тест

 

 

Повторити лексичний та граматичний матеріал з теми №3 «Їжа та напої»

Тема №4: «Спорт та ігри» (7 годин)

38

(1)

 

Спорт у нашому житті

Прислівник

ЛО теми (нахви видів спорту) Р.78

Ex. 3 Р. 79

Ex. 1,2 Р. 78

 

 

Ex. 1,2 Р.78

Ex. 4,5 Р. 79

Ex. 4 Р. 79

 

Ех. 6(a,b) Р. 80   - заповнити пропуски потрібними словами

39 (2)

 

Спортивні клуби

Теперішні та минулі часи дієслів.

ЛО теми

Ex. 2,3 Р. 81.

Ex. 2 Р. 81

Ex. 1 Р.80

 

Ex. 2 Р.81

Ex. 4 Р.82 – написати е-мейл другу про спортивні змагання

 

40 (3)

 

Ми любимо спорт

 

Модальні дієслова.

ЛО теми.

Ex. 5 Р. 82

Повідомлення учнів

Ex. 5.6 Р. 82-83

Ex. 6 Р.83

Ex.7 Р.83 – вставити пропущені дієслова в потрібній часовій формі

41

(4)

 

Спорт, яким я займаюсь

Модальні дієслова.

ЛО теми

Ex. 3 C.85

Ex. 1 Р. 84

 

Ex.2 Р. 84

Ex. 7  Р. 86 читати і перекладати

42 (5)

 

Улюблені види спорту

Модальні дієслова.

ЛО теми

Ex. 6 р. 85

 

Ex. .5 Р.85

Ex. 4 р. 85

Розповідь про свій улюблений вид спорту

43 (6)

 

Види спорту

 

Теперішній доконаний час

ЛО теми Р.87

Ex. 3 Р. 87-88

Ex. 1 Р. 87

Ex. 2,4           Р. 87-88

Ex. 5 р. 88

Ex. 1,2         Р. 87

Ex.6 Р. 88 – вставити дієслова в потрібній часовій формі, письмово

44 (7)

 

Відомі спортсмени

 

Модальні дієслова.

ЛО теми

Ex. 2 Р. 89-90

Ex. 2              Р. 89 -90

Ex. 1 р. 89

Ex. 3 Р. 90

Ex. 4 Р. 90

Ex. 5Р. 91- вставити модальні дієслова

 

 

 

 

45

 

Контроль аудіювання

 

 

 

Текст для аудіювання

 

 

Повторити назви продуктів харчування

46

 

Контроль читання

 

 

Текст для читання +тест

 

 

 

Повторити назви видів спорту

47

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

Письмові завдання на картках

Повторити тему «Моя родина»

48

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

Теми для усних повідомлень

 

Повторити ЛО та ГМ з тем №1-4

 

 

За програмою за рік – 105 годин, за І семестр –45 годин, ІІ семестр – 60 годин.

 Практична частина: контрольні роботи (обов’язкові) за рік -2 (за видами діяльності: аудіювання, читання, письмо, говоріння), за І семестр – 1 КР (4 години), ІІ семестр – 1 КР (4 години); поточні контрольні роботи: за рік – 4 (раз на чверть), І семестр – 2 ПКР, ІІ семестр – 2 ПКР.

Перевірка ведення зошитів - 1 раз на місяць (9 за рік), перевірка ведення словника – 1 раз за семестр (2 за рік).