Календарно-тематичне планування з англійської мови
(5 години на тиждень, 175 годин на рік)
до підручника англійської мови Калініна Л.В. «Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови: підручник для 6 класу ЗОНЗ/Л.В.Калініна, І.В.Самойлюкевич. – Київ: «Ґенеза», 2014.
Узгоджено та звірено зі зміненою навчальною програмою, затвердженою Наказом Міністерства № 1495 від 22.12.2014 «Про затвердження змін до навчальних програм для 6-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»: «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», Видавничий дім «Освіта», 2012 р. (зі змінами 2015 р.)
І семестр 2016-2017 н.р. (5 години на тиждень, 80 годин за семестр)
№ уроку |
Дата |
Підтема, ситуація спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||||||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||||||||||
Тема №1: «Введення. З поверненням до школи» (5 години), «Моя сім’я та мої друзі» (15 годин). |
||||||||||||||||||
1 |
|
Мій літній щоденник |
Минулий простий час, правильні та неправильні дієслова |
Лексика з теми «Літо» |
Ех. 1 р. 5 |
|
Ех. 2 р.5, ех. А р.6 |
|
Ех. 6 р.7 – написати есе про літні канікули |
|||||||||
2 |
|
Мій літній щоденник |
Минулий простий час, правильні та неправильні дієслова |
|
Ех. ІІ р.4 |
Ех ІІ р.4 |
|
Ех. ІІІ р.4, Ех.2 р. 5 |
Ех.В р.6 – описати відвідування Києва влітку |
|||||||||
3 |
|
Ми зараз шестикласники. |
|
ЛО з теми
|
Ex. 1 P. 7 |
Ex. 2, P. 9 |
Ех. 2 р.9
|
Ex. 1, P. 8 |
Ех. 3 P. 9 – скласти речення за поданими ситуаціями, письмово |
|||||||||
4 |
|
Повернення до школи. |
Артикль |
ЛО з теми |
Ех. 1 р.9 |
Ех. 1 р.9 |
Ех.2, р.10
|
|
Ех. 3 р.10 – описати малюнки. |
|||||||||
5 |
|
Плани на навчання в 6 класі |
|
ЛО з теми |
Ех.1 р.9 |
|
Ех.1 р.10 |
Ех. 6 р.11 |
Ех. 3 р.11 – описати майбутнє навчання в 6 класі (усно) |
|||||||||
6 (1) |
|
Різні сім'ї, різні традиції |
Теперішній простий час |
ЛО теми |
Ex. 2 р. 13 |
Ex. 2 р. 13 |
Ex. 1 р.12
|
Ex. 1 .13 |
Ex. 1б р.14 – трансформувати речення |
|||||||||
7 (2) |
|
Різні сім'ї, різні традиції |
Теперішній простий час |
ЛО з теми «Родина» |
Ех. 1 р.16 |
Ех. 1 р. 16 |
Ех.2 р. 17 |
|
Ех.1б р.15 – описати малюнок |
|||||||||
8 (3) |
|
Сімейні види діяльності |
Теперішній простий час |
|
|
|
Описати види діяльності членів родини |
Ех.1 р. 14 |
Ех.2 р. 15 – заповнити таблицю |
|||||||||
9 (4) |
|
Способи життя різних родин |
Теперішній простий час, питальні речення |
|
Ех.3 р. 18 |
Ех. 1 р. 19 |
Ех.2 р. 18 |
|
Ех.8 р. 19 – написати про спосіб життя вашої родини |
|||||||||
10 (5) |
|
Якості характеру членів родини |
Загальні запитання |
р.19 – якості характеру |
Ех.ІІ р 20 |
Ех.ІІ р. 20 |
Ех. 1 р. 20 |
|
Описати характерні риси членів родини |
|||||||||
11 (6) |
|
Якості характеру членів родини |
Загальні запитання в теперішньому простому часі |
|
Ех. 4 р. 22 |
|
Ех. 1а,б р.20-21 |
Ех. 2а р. 22 |
Ех. 4с р. 23 – закінчити речення, описати плюси та мінуси особистості |
|||||||||
12 (7) |
|
Характер друга |
|
|
Ех.1 р. 23 |
Ех.1 р. 23 |
Ех. 2 р. 23 |
Ех. 3 р. 24 |
Описати якості характеру друга |
|||||||||
13 (8) |
|
Особистість людини |
|
|
|
|
Ех. 1 р. 24, ех.2 р. 24 |
Ех. 3 р. 24 |
Ех. 7 р. 24 – описати особистість будь-якого члена родини |
|||||||||
14 (9) |
|
Зовнішність людини |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми «Зовнішність» р. 25 |
Ех. ІІ р. 26 |
Ех. ІІ р. 26 |
Ех. 1 р. 25 |
Ех. 1 р. 26 |
Ех. 2 р. 26 – письмово зробити питання |
|||||||||
15 (10) |
|
Зовнішність людини |
Розділові питання |
ЛО теми |
Ех.2 р. 27 |
|
Ех. 1 р. 27 |
Ех. 3 р. 28 |
Описати зовнішність членів родини |
|||||||||
16 (11) |
|
Зовнішність оманлива |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Ех. 2 р. 28 Ех. 3 р. 28 |
|
Описати зовнішність людини |
|
Описати зовнішність мами та тата |
|||||||||
17 (12) |
|
Зовнішність оманлива |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Ех. 1 р. 29 |
Ех. 1 р. 29 |
|
Ех.2 р. 30 |
Ех. 2 р. 30 – скласти діалог, описати зовнішність родичів |
|||||||||
18 (13) |
|
Мій друг і я |
Теперішні часи |
ЛО теми, р. 31 |
Ех. ІІ р. 32 |
|
Ех. 1 р. 31, ех. ІІІ р.32 |
Ех. 1 р. 33 |
Ех. 2,3 р. 33 |
|||||||||
19 (14) |
|
Мій друг і я |
Тривалі та неозначені часи. |
ЛО теми |
Ех. 1 р. 34 |
Ех. 1 р.34 |
Ех. 2 р. 35 |
Ех. 2 р. 35 |
Ех. 7 р. 36 – написати, що вас об’єднує з другом |
|||||||||
20 (15) |
|
Поточна контрольна робота (лексико-граматичний тест) |
Граматичний матеріал з теми |
ЛО теми |
Ех. 4 р. 38 |
Ех. 5 р. 39 |
|
Виконання тестових завдань |
Повторити тему «Моя родина» |
|||||||||
Тема №2: «Світ захоплень» (20 годин). |
||||||||||||||||||
21 (1) |
|
Хобі та захоплення |
Прикметники |
ЛО з теми «Хобі» р. 40 |
Ех. ІІ р.40 |
Ех. ІІ р. 40 |
|
Ех. 1 а, б р. 41 |
Ех. 2 рю 41 – вивчити правило, скласти речення з прикметниками |
|||||||||
22 (2) |
|
Хобі та захоплення |
Утворення прикметників |
ЛО з теми «Хобі» р. 40 |
|
|
Ех. 2 б р. 42 |
Ех. 1 а-с р. 43 |
Ех. 2р. 44 – зробити список хобі членів вашої родини |
|||||||||
23 (3) |
|
Твої захоплення |
Утворення ступенів порівняння прикметників |
ЛО з теми «Хобі» р. 40 |
Ех. 1 р. 44 |
Ех. 1 р. 44 |
Ех. 2 р. 46 |
|
Ех. 3 р. 46 – письмово закінчити речення |
|||||||||
24 (4) |
|
Твої захоплення |
Утворення ступенів порівняння прикметників |
|
|
Ех. 7 р. 47 |
Ех. 6 а,б р. 46 |
|
Ех. 8 р. 47 – написати про свої захоплення |
|||||||||
25 (5) |
|
Захоплення членів родини |
Утворення ступенів порівняння прикметників |
ЛО з теми р. 47 |
Ех. ІІ р. 48 |
Ех. ІІ р. 48 |
Ех. 1 р. 47-48 |
Ех. ІІІ р. 48 |
Ех. 1 а, б р. 48 – утворити прикметники від іменників і скласти з ними речення |
|||||||||
26 (6) |
|
Захоплення членів родини |
Утворення ступенів порівняння прикметників |
ЛО з теми р. 47 |
|
|
Ех. 1,2 р. 50 |
Ех. 2 р. 49 |
Ех. 2 р. 50 – заповнити таблицю про запропоновані хобі для членів родини |
|||||||||
27 (7) |
|
Інтереси в житті людини |
|
|
Ех. 1 р. 51 |
Ех. 1 р. 51 |
Ех. 2 р. 52, Ех. 1 р. 53 |
|
Описати своє захоплення |
|||||||||
28 (8) |
|
Що ви любите робити в свій вільний час? |
|
|
Текст «Хобі та захоплення» |
|
Переказ тексту для читання |
Складання плану до тексту «Хобі та захоплення» |
Скласти анкету для однокласників про захоплення |
|||||||||
29 (9) |
|
Захоплення дитини частина їїжиття |
|
ЛО з теми «Хобі» |
|
|
Ех. 1 р. 53, ех. 3 р. 54 |
Ех. 2 р. 53 |
Ех. 7 р. 54 – написати листа в журнал про хобі. |
|||||||||
30 (10) |
|
Захоплення друга |
|
ЛО з теми р. 55 |
Ех. ІІ р. 56 |
Ех. ІІ р.56 |
Ех. 1 р. 55 |
|
Вивчити правило р. 56, виконати вправу а) р.56 |
|||||||||
31 (11) |
|
Захоплення друга |
Теперішній тривалий час р. 57 |
|
Ех. а,б р. 57 |
|
Ех. 1-3 р. 58 |
Ех. 2 р. 59 |
Ех. 2 р. 59 – описати хобі для різних сезонів року |
|||||||||
32 (12) |
|
Дитячі центри для дозвілля |
Теперішній тривалий час р. 57 |
|
Ех. 1 р. 59-60 |
Ех.1 р. 59-60 |
|
Ех. 1 р. 61 |
Ех. 1 р. 61 – розповісти історію Анни, переказ тексту |
|||||||||
33 (13) |
|
Дозвілля для дітей |
Теперішній тривалий час р. 57 |
|
Ех. 1 р. 61 |
|
Ех. 2 р. 61-62 |
|
Ех. 7 р. 62 – написати про мрії |
|||||||||
34 (14) |
|
Дозвілля для дітей |
|
ЛО з теми р. 62 |
Ех. ІІ р. 63 |
Ех. ІІ р. 63 |
Ех. 1 р. 62, ех. ІІІ р. 63 |
|
р. 64 вивчити лексичні одиниці, скласти 5 речень з ними |
|||||||||
35 (15) |
|
Види діяльності на дозвіллі |
|
|
Ех. 4 р. 64 |
|
Ех. 1 р. 64, ех. 2 р.65 |
|
Описати діяльність на дозвіллі |
|||||||||
36 (16) |
|
Види діяльності на дозвіллі |
|
|
Ех. 1 р. 65-66 |
Ех. 1 р. 65-66 Ех. 1 р. 65-66Ех. 1 р Ех. 1 р. 65-66 |
|
Ех. 1) р. 66 |
р. 65 – скласти діалог про улюблені ТВ програми |
|||||||||
37 (17) |
|
Улюблені ТВ програми в родині |
|
|
|
Ех. 7 р. 67 |
Ех. 2) р. 67, 6а, б, с р. 67 |
|
Ех. 8 р. 68 – описати прислів’я |
|||||||||
38 (18) |
|
Смаки різняться |
Дієслова в теперішніх часах |
|
Ех. ІІ р. 68, 4 р.69 |
|
|
Ех. 1 р. 68 |
Р.69-70 – відповісти на запитання |
|||||||||
39 (19) |
|
Скільки людей - стільки смаків |
|
|
|
Ех. 5 р. 70 |
|
Ех. 6 р. 70 |
Написати листа другу про свої хобі |
|||||||||
40 (20) |
|
Поточна контрольна робота (читання та аудіювання) |
|
|
Текст «Хобі Мері» |
Текст «Улюблений вид спорту» |
|
|
Повторити лексичні одиниці та граматичні правила |
|||||||||
Тема № 3 «Шкільне життя» (16 годин) |
||||||||||||||||||
41 (1) |
|
Шкільне життя |
Модальні дієслова |
ЛО з теми «Шкільне життя» р. 71 |
Ех. ІІ р. 71 |
|
Ех. 1 р. 71 |
Ех. 1 р. 72 |
Ех. 2 р. 73- відповісти на запитання |
|||||||||
42 (2) |
|
Шкільне життя |
Модальні дієслова |
|
|
Ех. а, б р. 73 |
|
Ех. 1 р. 73 |
Ех. 2 р. 74 – описати шкільну рутину |
|||||||||
43 (3) |
|
Тайм-менеджмент для школяра |
|
|
Текст «Шкільне життя» |
|
Питання до тексту |
|
Скласти розклад дня школяра |
|||||||||
44 (4) |
|
Шкільна рутина |
|
|
Ех. 1 р. 74 |
Ех. 1 р. 74 |
|
Ех. 2 р. 75 |
Ех. 3 р. 75 – скласти речення |
|||||||||
45 (5) |
|
Улюблені шкільні предмети |
Модальні дієслова |
|
|
|
Ех. 1 р. 75, ех. 2 р. 76 |
Ех. 3 р. 76 |
Описати свій шкільний день |
|||||||||
46 (6) |
|
Улюблені шкільні предмети |
|
|
|
Ех. 1-2 р. 76 |
|
Ех. 8 р. 77 |
Ех. 8 р 77 – відповісти на запитання |
|||||||||
47 (7) |
|
Улюблені шкільні предмети |
|
ЛО з теми р. 77 |
Ех. ІІ р. 78 |
|
Ех. 1 р. 77 |
Ех. 1 р. 78 |
Ех. 1 б) р. 78- скласти складні речення |
|||||||||
48 (8) |
|
Вивчення іноземних мов в школі |
|
|
|
|
Ех. 2 а, б р. 79 |
Ех. 1 - 3 р.80 |
Р. 80 – написати про улюблені види діяльності на уроках в школі |
|||||||||
49 (9) |
|
Вивчення англійської мови в школі |
|
|
Ех. 1 р. 80-81 |
Ех. 1 р. 80-81 Ех. 1 р. 65-66 |
Ех. 3 р. 82 |
Ех. 2 р. 82 |
Ех. 1 р. 82 – розповісти про улюблений шкільний предмет |
|||||||||
50 (10) |
|
Урок англійської мови в школі |
|
ЛО з теми р. 83 |
Ех. ІІ р. 84 |
Ех. ІІ р. 84 |
Ех. 1 р. 83 |
|
Ех. 1 р. 84 – скласти міні-діалоги |
|||||||||
51 (11) |
|
Урок англійської мови в школі |
Модальні дієслова |
|
Ех. 3 р.85 |
|
Ех. 2 р. 85-86 |
Ех. 2 р. 84-85 |
Ех. 1 р. 85 – письмово співставити слово з його значенням |
|||||||||
52 (12) |
|
Позаурочна діяльність школяра |
|
|
Ех. 1 р. 86-87 |
|
Ех. 1-3 р. 88 |
Ех. 2 р. 87 |
Ех. 8 р. 88- роз’яснити висловлювання |
|||||||||
53 (13) |
|
Позаурочна діяльність школяра |
|
ЛО з теми р. 89 |
Ех. ІІр. 89-90 |
|
Ех. 1 р. 89, ех. ІІІ р. 90 |
|
Ех. р. 90-91 – описати малюнки |
|||||||||
54 (14) |
|
Позакласні гуртки та секції |
|
|
Ех. 1 р. 92 |
|
Ех. 2 р. 91, Ех. 3 р. 91 |
|
Р. 91 – описати улюблений вид позакласної діяльності |
|||||||||
55 (15) |
|
Позакласні гуртки та секції |
|
|
Ех. 1 р. 94 |
|
Ех. 1-3 р. 93 |
Ех.3 р. 93 |
Ех. 8 р. 94- написати історію про позакласну діяльність учнів |
|||||||||
56 (16) |
|
Поточна контрольна робота (письмовий переклад) |
|
|
Ех. 4 р. 96 |
|
|
Письмовий переказ тексту |
Ех. 6 р. 97 – написати листа, описуючи шкільне життя |
|||||||||
Тема №4 «Подорожі» (20 годин + 4 години контрольні роботи) |
||||||||||||||||||
57 (1) |
|
Вибір маршруту |
Вживання артикля |
ЛО з теми «Подорожі» р. 98 |
Ех. ІІ р. 98 |
|
Ех. І р. 98 |
Ех. 1 а-б р. 99 |
Ех. 2) а-б р. 99-100 |
|||||||||
58 (2) |
|
Вибір маршруту |
Вживання артикля |
Р. 100 |
Ех. 6 р.100-101 |
|
Ех. 2) р.101 |
|
Ех. 2 р. 101-102- описати маршрут для подорожі |
|||||||||
59 (3) |
|
Маршрут подорожі |
|
|
Ех. 1 р. 102 |
Ех. 1 р.102 |
Ех. 2 р. 103 |
Ех. 3 р. 103 |
Ех. 1. Р. 12 – читати та перекладати текст |
|||||||||
60 (4) |
|
Подорожування |
|
|
|
Ех. 7 р. 104 |
Ех. 4 а, б, с р. 103-104 |
|
Ех. 8 р. 104 – намалювати місцеву карту та прокласти маршрут |
|||||||||
61 (5) |
|
Види подорожей |
Вживання артикля з власними назвами |
ЛО з теми р 104 |
Ех. ІІ р. 105 |
|
Ех. І р. 105 |
Ех. 1 р. 105-106 |
Ех. 2 р. 106- вивчити правило, скласти 6 речень з власними назвами |
|||||||||
62 (6) |
|
Види подорожей |
|
|
Ех. ІІ р. 107 |
|
Ех. ІІ б, с р. 108 |
|
Ех. 2 р.108 - завершити історію |
|||||||||
63 (7) |
|
Цікаві місця |
|
|
|
Ех. 1 р. 109-110 |
|
Ех. 3 р. 108 |
Р. 108 – скласти 3-5 питань про види занять на канікулах |
|||||||||
64 (8) |
|
Цікаві місця |
|
|
Текст «Цікаві місця Лондону» |
|
|
Скласти питання до тексту |
Перекласти уривки тексту про Лондон |
|||||||||
65 (9) |
|
На ярмарку |
Вживання артиклів |
|
Ех. 1 р. 109-110 |
|
Ех. 2-3 р. 110 |
|
Ех. 1 р. 111-описати враження від ярмарку |
|||||||||
66 (10) |
|
Розваги протягом подорожування |
|
|
|
|
Ех. 2 р. 111, Ех. 3 р. 111 |
Ех. 8 р. 112 |
Ех. 8 р. 112-описати враження від подорожей в своєму щоденнику |
|||||||||
67 (11) |
|
Запрошуємо до України |
Вживання артикля з власними та загальними назвами |
ЛО з теми «Україна» р.112 |
Ех. ІІ р. 113 |
|
Ех. 1 р. 112 |
Ех. 2р. 114 |
Ех. 2 б р. 114- описати малюнки |
|||||||||
68 (12) |
|
Україна - наша Батьківщина |
|
|
Текст «Ми-українці» |
Тест до тексту |
|
Написати питання до тексту |
Ех. 4 р. 115 – обрати ситуацію та описати згідно плану |
|||||||||
69 (13) |
|
Українці люблять приймати гостей |
|
|
|
|
Ех. 2 р. 116 |
Ех. 3 р. 116 |
Р. 116 – описати міжнародне свято |
|||||||||
70 (14) |
|
Теплий прийом міжнародних гостей |
|
|
Ех. 1 р. 117 |
Ех. 1 р. 117 |
Ех. 2 - 3 р. 118 |
|
Ех. 6 р. 118- скласти діалоги за зразком |
|||||||||
71 (15) |
|
Мандрівники минулого |
|
ЛО з теми р. 119 |
Ех. ІІ р. 119 |
Ех. 1р. 121 |
Ех. 1 р. 119, Ех.ІІІ р. 120 |
|
Ех. 2 р. 122 – переказати історію |
|||||||||
72 (16) |
|
Мандрівники минулого |
Прислівники місця |
ЛО з теми р.119 |
Ех. 1 р.122 |
|
Ех. 3 р. 123 |
Ех. 2 р. 123 |
Ех. 3 р.123 – описати усно малюнки |
|||||||||
73 (17) |
|
Мандрівка в минуле |
|
|
|
Ех. 7 р. 124 |
Ех. 1 р. 123, Ех. 2 р.123 |
Ех. 8 р. 124 |
Ех.8 р. 124 –описати навколосвітню подорож за таблицею з планом |
|||||||||
74 (18) |
|
Поточна контрольна робота (лексико-граматичний тест) |
|
|
|
Ех. ІІІ р. 126 |
|
Ех. І р.125, Ех. ІІ р.125 |
Повторити ступені порівняння прикметників |
|||||||||
75 (19) |
|
Урок домашнього читання |
|
|
Ех. 4 р. 126 |
Ех. 5 р.127 |
|
|
Ех. 6 р. 127 – написати пораду мандрівникам |
|||||||||
76 (20) |
|
Повторення вивченого протягом І семестру |
Ступені порівняння прикметників |
|
Робота з роздатковим матеріалом для читання |
|
|
Тестові завдання з граматики |
Повторити правила вживання теперішнього тривалого часу |
|||||||||
77 |
|
Контроль читання |
|
|
Ех. 1 р. 122 |
|
|
Ех. 2 р. 123 |
Повторити правила вживання артиклів |
|||||||||
78 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
Ех. 7 р.124
|
|
Тест до тексту з аудіювання |
Повторити тему «Шкільне життя» |
|||||||||
79 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Ех. 1-2 р. 125, ех. 3 р. 126 |
Повторити правила вживання теперішніх часів |
|||||||||
80 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Ех. 4 р. 126-127 |
|
Повторити тему «Подорожі» |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
День для покупок.
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми (види магазинів) P.30 |
Ex. 2 P.31
|
Ex. 1,2 P.30-31
|
Ex. 4,5 P.31-32
|
Ex. 6 P.32
|
Ex. 7 P.32 – написати про свій похід за покупками |
|||||||||
16 (2) |
|
У супермаркеті |
Минулий неозначений час |
ЛО теми (назви продуктів) P.32 |
Ex. 4 P.33 |
Ex. 1 P.32 |
Ex. 2,3 P.33-34 |
Ex. 1 P.33 |
Ex.7 P.35 – написати список для покупок на тиждень |
|||||||||
17 (3) |
|
Покупки у магазині |
Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час |
ЛО теми |
Ex. 1 P.36 Ex. 2 P.36 |
Ex. 1 P.36 |
Ex. 3,4 P.37 |
Ex. 1 P.36 |
Ex. 5 P.38 – вставити необхідні слова в речення |
|||||||||
18 (4) |
|
Магазини |
Граматична структура місцезнаходження. |
ЛО теми P.38-39
|
Ex. 3 P.39
|
Ex. 1 P.38-39
|
Ex. 2,3,4 P.39-40 |
|
Ex. 5 P.40 –скласти діалог з поданими словами за зразком |
|||||||||
19 (5) |
|
Наші покупки |
Модальні дієслова may/might |
|
Ex. 6 P.41 |
|
Ех.7 р.41-42 |
|
Ех.8 р. 42 – написати про свої плани на уікенд |
|||||||||
20 (6) |
|
Покупки. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Ex. 1 P.42-43 |
Ex. 1 P.42-43 |
Ex. 2,3 P.43 |
Ex. 3 P.43 |
Ex. 5 P.44 – написати електронного листа своїм батькам про покупки. |
|||||||||
21 (7) |
|
Гроші |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Ex. 1 P.45-46 |
Ex. 1 P.45-46 |
Ex. 2,3,4 P.46 |
Ex. 3 P.46 |
Ex.6 P.47 – написати про вчорашні покупки. |
|||||||||
22 (8) |
|
Найкращі лондонські магазини |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Ex. 2 P.48-49 |
Ex. 1 P.48 |
Ex. 3 P.49 |
|
Ex. 5 P.49 – скласти діалог за зразком |
|||||||||
23 (9) |
|
Покупки в Лондоні |
Минулий неозначений час |
ЛО теми
|
Ex. 6 P. 50 |
Ех.4 р.49 |
Ex. 5, 6 P.50 |
|
Ех.7 P. 50 – написати е-мейл англомовному другу |
|||||||||
24 (10) |
|
Куточок граматики |
Минулі часи дієслова |
ЛО теми
|
Ex. 4 P. 51-52. |
Ex. 1 P. 51 |
Ex. 2,4 P.51
|
Ex. 3 P.51 |
Ex. 5 P.52 – вставити пропущені слова письмово |
|||||||||
25 (11) |
|
Домашнє читання |
Минулі часи дієслова |
ЛО теми
|
Текст для ДЧ |
Пред’явлення тексту для ДЧ |
|
Виписування незнайомих слів з тексту для ДЧ |
Прочитати та перекласти текст для ДЧ (частинами) |
|||||||||
26 (12) |
|
Домашнє читання |
Минулі часи дієслова |
ЛО теми
|
Текст для ДЧ |
|
|
Виконання письмових завдань за текстом, тест |
Повторити ЛО та ГМ з теми №2 «Покупки» |
|||||||||
Тема №3: «Їжа та напої» (11 годин) |
||||||||||||||||||
27 (1) |
|
Повсякденні страви |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми (назви продуктів харчування) P.56 |
Ex. 3 P. 56 |
Ex. 1 P. 56 |
Ex. 2,3,4 P.56-57 |
Ex.2 P. 56 |
Ex. 5 P. 57 – усна розповідь про їжу
|
|||||||||
28 (2) |
|
Правильне харчування |
Прикметники |
ЛО теми |
Ex. 6 P. 57-58 |
Повідомлення учнів про їжу |
Ex. 7, 8 P. 58 |
Ex. 7 P. 58 |
Ex. 9 Р.59 –с класти діалог (високий рівень) Ех.10 P. 59 – письмово розповідь про повсякденні страви |
|||||||||
29 (3) |
|
Час сніданку |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Ex. 3 P. 61 |
Ex. 2 P.61 |
Ex. 1,2 P. 60 |
Ex. 5 P. 62 |
Ex.7 – скласти діалог, ех.8 P.62 –написати про типові прийоми їжі |
|||||||||
30 (4) |
|
Час обіду
|
Теперішні часи |
ЛО теми |
Ex.3,4 P.64 |
Ex. 1 P.63 |
Ex. 4 P.64 |
Ex.4 P.64 |
Ex. 3 P. 64 – читати, перекладати тексти |
|||||||||
31 (5) |
|
Обідні страви |
Часи дієслова |
ЛО теми |
|
Розповідь про їжу |
Ех. 5 Р.64-65 |
Ех.6 Р.65 |
Ех.7 Р.65 – написати листа другові про обідні страви |
|||||||||
32 (6) |
|
Приготування їжі |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Ex. 1 P. 66 |
Ex. 1 P. 66 |
Ex. 2 P. 66 |
|
Написати рецепт |
|||||||||
33 (7) |
|
Пікнік |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Ex. 3 P.67 |
Повідомлення учнів |
Ex. 6 ,7 P.68-69 |
Ex. 5 P. 68 |
Ex. 6 P. 69 – усна розповідь про проведення пікніка |
|||||||||
34 (8) |
|
Українська кухня |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Ex. 3 P.70 |
Ex. 1 P.69 |
Ex. 4 P.70 |
Ex. 2 P.69 |
Підготувати презентацію «Українська традиційна кухня» |
|||||||||
35 (9) |
|
Проектна робота «Українська традиційна кухня» |
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
|
Презентація проектів |
Ex. 5,6 P.71 |
|
Ex. 8 P.71 – написати відповідь на лист |
|||||||||
36 (10) |
|
Улюблені страви
|
Артикль |
ЛО теми |
Ex. 3 P.73 |
Повідомлення учнів |
Ex. 4,5 P.73-74 |
Ex. 3(b) P.73 |
Розробити кросворд на тему «Їжа» |
|||||||||
37 (11) |
|
Поточна контрольна робота (аудіювання, читання) |
|
|
Текст для читання + тест |
Текст для аудіювання + тест |
|
|
Повторити лексичний та граматичний матеріал з теми №3 «Їжа та напої» |
|||||||||
Тема №4: «Спорт та ігри» (7 годин) |
||||||||||||||||||
38 (1) |
|
Спорт у нашому житті |
Прислівник |
ЛО теми (нахви видів спорту) Р.78 |
Ex. 3 Р. 79 |
Ex. 1,2 Р. 78
|
Ex. 1,2 Р.78 Ex. 4,5 Р. 79 |
Ex. 4 Р. 79
|
Ех. 6(a,b) Р. 80 - заповнити пропуски потрібними словами |
|||||||||
39 (2) |
|
Спортивні клуби |
Теперішні та минулі часи дієслів. |
ЛО теми |
Ex. 2,3 Р. 81. |
Ex. 2 Р. 81 |
Ex. 1 Р.80
|
Ex. 2 Р.81 |
Ex. 4 Р.82 – написати е-мейл другу про спортивні змагання
|
|||||||||
40 (3) |
|
Ми любимо спорт
|
Модальні дієслова. |
ЛО теми. |
Ex. 5 Р. 82 |
Повідомлення учнів |
Ex. 5.6 Р. 82-83 |
Ex. 6 Р.83 |
Ex.7 Р.83 – вставити пропущені дієслова в потрібній часовій формі |
|||||||||
41 (4) |
|
Спорт, яким я займаюсь |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Ex. 3 C.85 |
Ex. 1 Р. 84 |
|
Ex.2 Р. 84 |
Ex. 7 Р. 86 читати і перекладати |
|||||||||
42 (5) |
|
Улюблені види спорту |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Ex. 6 р. 85 |
|
Ex. .5 Р.85 |
Ex. 4 р. 85 |
Розповідь про свій улюблений вид спорту |
|||||||||
43 (6) |
|
Види спорту
|
Теперішній доконаний час |
ЛО теми Р.87 |
Ex. 3 Р. 87-88 |
Ex. 1 Р. 87 |
Ex. 2,4 Р. 87-88 Ex. 5 р. 88 |
Ex. 1,2 Р. 87 |
Ex.6 Р. 88 – вставити дієслова в потрібній часовій формі, письмово |
|||||||||
44 (7) |
|
Відомі спортсмени
|
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Ex. 2 Р. 89-90 |
Ex. 2 Р. 89 -90 |
Ex. 1 р. 89 Ex. 3 Р. 90 |
Ex. 4 Р. 90 |
Ex. 5Р. 91- вставити модальні дієслова
|
|||||||||
45 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
Текст для аудіювання |
|
|
Повторити назви продуктів харчування |
|||||||||
46 |
|
Контроль читання |
|
|
Текст для читання +тест |
|
|
|
Повторити назви видів спорту |
|||||||||
47 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Письмові завдання на картках |
Повторити тему «Моя родина» |
|||||||||
48 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Теми для усних повідомлень |
|
Повторити ЛО та ГМ з тем №1-4 |
|||||||||
За програмою за рік – 105 годин, за І семестр –45 годин, ІІ семестр – 60 годин.
Практична частина: контрольні роботи (обов’язкові) за рік -2 (за видами діяльності: аудіювання, читання, письмо, говоріння), за І семестр – 1 КР (4 години), ІІ семестр – 1 КР (4 години); поточні контрольні роботи: за рік – 4 (раз на чверть), І семестр – 2 ПКР, ІІ семестр – 2 ПКР.
Перевірка ведення зошитів - 1 раз на місяць (9 за рік), перевірка ведення словника – 1 раз за семестр (2 за рік).