календарно-методичне планування

Про матеріал
календарно-тематичне планування за новою програмою НУШ, що розраховане на 2 години на тиждень.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЕРШИЙ СЕМЕСТР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lessonгод.

1

 

 

 

Урок

МОВЛЕННЄВИЙ МАТЕРІАЛ

 

 

 

 

Розділ (тема)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НМК

 

 

 

 

 

 

Змістова лінія

Мовленнєвий зразок

Лексика

Очікувані результати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

Introduction

 

Listen. Listen and repeat.

listen, sing, make, point, repeat,

Учні вміють відрізняти прапори країн та називати такі слова, як:

Flag, English, Ukraine.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

have a talk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

Unit 1

 

 

 

 

1

Hello! Hi! Hooray! I’m … Hello, Sam!

say, act out, I, Smiling Sam

Учні вивчили такі слова, як: hello, hi, good morning, goodbye, bye та вміють називати своє ім.`я.

 

 

 

Hello, Friends!

 

 

 

3

 

2

Hello, I’m …

Liz, Nick, Ben, Vic

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська

3

 

 

4

 

 

відповідальність

:

 

 

Hello, I’m Lou. — Hello, Lou!

Mary, Sue, Lou, Harry

 

 

вибудовує

 

 

 

 

 

 

5

 

4

— What’s your name? — My name is..

your, my

 

 

товариські стосунки

 

 

 

з іншими

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

5

Goodbye. Bye.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

6

How are you? — I’m fine.

you

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nice to meet you.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

Story Time

7

Thank you.

Ann

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

Revision

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

Unit 2

 

 

 

 

1

 

school tree, bag, pen, pencil, book,

 

 

 

 

My School

 

 

me

Вміють: називати слова з допомогою вчителя.

Знають та виконують команди: “stand straight”, “sit down”.Учні знають назви шкільного приладдя.(bag, pen,pencil, book)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

Громадянська

2

It’s a …

 

 

 

 

відповідальність

:

 

 

 

12

 

 

використовує

 

3

 

table, pencil case, chair, and

 

 

модель поведінки у

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

школі

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

4

Is it a …? Yes, it is. No, it isn’t.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

5

What is it? – It’s a …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

6

Clap! Two bags, six pencils.

one, two, three, four, five, six

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

7

Stand up. Sit down.

Meg, Ted, Fred, boy, girl, little, floor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

8

Good morning. Open your books.

open, close, take, teacher, we

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

Story Time

9

Take a …

robot, round, up, down, Toy Land

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

Revision

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

Unit 3

 

 

 

 

1

This is my …

family, father, mother, sister,

Вміють:учні можуть представитися та запитати «як твої справи?».

Знають: слова (boy, girl, friend)

 

 

 

Family and Friends

 

 

brother

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

Громадянська

2

How are you? — Im fine. Thank you.

friend, Max

 

 

 

відповідальність

:

 

 

22

 

 

вибудовує

 

3

Who is this?

 

 

 

товариські стосунки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з іншими

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

4

 

grandmother, grandfather, granny,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

uncle, Dan, Emily

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

5

This is Lee. He is a boy.

he, she, Tom, Jim, Jane

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

6

Meet Oksana. She is my friend.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

7

Is this Bill? – Yes, he is. / No, he isn’t.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

3


 

 

 

 

 

 

 

 

ВПРАВИ ТА ЗАВДАННЯ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рецептивні

 

Інтеракційні

Продуктивні

 

 

 

 

 

 

 

Пісні та римівки

 

сприймання

 

зорове

усна

усне

писемне

 

на слух

 

сприймання

взаємодія

продукування

продукування

 

PB

t .1,2 – p.7;

 

 

 

PB t.3 – p.7

 

 

AB

t.1 – p.4

 

 

 

AB t.2 – p.4

 

 

PB t.1,2 – p.9

 

 

 

AB t.1 – p.5

 

Hello, friends!

PB t.1,2 – p.10

 

 

 

PB t.3 – p.10

 

 

 

 

 

 

 

AB t.1 – p.6

 

 

PB t.1,2 – p.11

 

 

PB t.4 – p.11

AB t.1 – p.7

PB t.3 – p.11

 

PB t.1 – p.12

 

 

AB t.1 – p.8

PB t.2,3 – p.12

 

What is your name?

PB t.1,2 – p.14

 

 

PB t.4 – p.14

PB t.3 – p.14

 

Goodbye, friends!

 

 

 

 

 

AB t.1 – p.9

 

 

PB t.1,2 – p.15

 

 

PB t.4 – p.15

PB t.3 – p.15

 

Nice to meet you!

 

 

 

 

 

AB t.1 – p.10

 

 

PB t.1,2 – p.17

 

 

PB t.3 – p.17

AB t.1 – p.11

 

 

PB t.1 – p.18

 

 

PB t.2,3 – p.19

AB t.2 – p.12

 

 

AB t.1 – p.12

 

 

 

 

 

 

PB t.1,2 – p.20

 

 

 

PB t.2,3 – p.20-21

 

School Tree

AB t.1 – p.13

 

 

 

 

 

 

PB t.1,2 – p.22

 

 

PB t.4 – p.22

PB t.3 – p.22

 

 

AB t.1 – p.14

 

 

 

AB t.2 – p.14

 

 

PB t.1 – p.23

 

 

 

PB t.2,3 – p.23

 

 

 

 

 

 

 

AB t.1 – p.15

 

 

PB t.1,2 – p.24

 

 

PB t.3 – p.24

 

 

 

 

 

 

 

AB t.1 – p.16

 

 

 

PB t.1 – p.25

 

 

PB t.2,3 – p.25

 

 

What is it?

 

 

 

 

AB t.1 – p.17

 

 

 

PB t.1,2 – p.26

 

 

PB t.4 – p.26

PB t.3 – p.26

AB t.1 – p.19

Clap with me!

PB t.1 – p.27

 

 

 

PB t.2,3 – p.27

 

Two little girls…

AB t.1 – p.20

 

 

 

AB t.2 – p.20

 

 

PB t.1,2,3 – p.28

 

 

PB t.5 – p.29

PB t.4 – p.29

 

We’re at school today

PB t.1,2,4 – p.31

 

 

PB t.3 – p.31

AB t.1 – p.22

 

Robot Sam

PB t.3 – p.33

 

 

PB t.4 – p.33

PB t.1,2 – p.32

 

 

AB t.1 – p.23

 

 

 

 

 

 

PB t.1,2 – p.34

 

 

 

PB t.3 – p.34

 

Hello, father!

 

 

 

 

 

AB t.1 – p.24

 

 

PB t.1 – p.35

 

 

PB t.2 – p.35

PB t.3,4 – p.35

 

 

 

 

 

 

 

AB t.1 – p.25

 

 

PB t.1 – p.36

 

 

PB t.3,4 – p.36

PB t.2 – p.36

 

 

 

 

 

 

AB t.1 – p.26

 

 

 

PB t.1,2 – p.37

 

 

 

PB t.3,4,5 – pp.37-38;

 

My Dear Family

 

 

 

 

 

AB t.1 – p.27

 

 

PB t.1,2 – p.39

 

 

 

PB t.3 – p.39

 

 

 

 

 

 

 

AB t.1 – p.28

 

 

PB t.1 – p.40

 

 

PB t.3 – p.40

PB t.2 – p.40

 

 

 

 

 

 

 

AB t.1 – p.29

 

 

PB t.1 – p.41

 

 

PB t.3 – p.41

PB t.2 – p.41

 

 

 

 

 

 

AB t1 - p.31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


 

 

 

Розділ (тема)

Урок

МОВЛЕННЄВИЙ МАТЕРІАЛ

 

 

год.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НМК

 

 

 

 

 

 

Змістова лінія

Мовленнєвий зразок

Лексика

 

Очікувані результати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

 

Story Time

8

— How is Jim? – He is fine. Thank you.

they, love, them

 

Вміють: повторювати прочитане за вчителем

Знають: як правильно представитися, відповісти на питання та подякувати.

 

 

 

 

 

 

 

 

28

 

Revision

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

 

Unit 4

1

What is this? – Look! It’s a … Wow!

pet, fish, parrot, hamster, rabbit,

 

 

 

 

My Pets

 

 

mouse

 

Вміють: називати своїх домашніх улюбленців

Знають: назви кольорів англійською мовою та назви домашніх улюбленців

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

Громадянська

2

Is it a …? – Yes, it is. / No, it isn’t.

dog, cat, pig, bird, turtle

 

 

 

відповідальність

:

 

 

 

 

31

 

належно ставиться

 

3

I have got a pet. It’s a … (fish). It’s …

brown, yellow, pink, green, orange,

 

 

до тварин.

 

 

 

 

(red).

red, blue

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32

 

 

 

 

4

He/She has got a pet.

grey, black, white

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

33

 

Story Time

5

Big and white. Now I’m black, too.

big, small, animals, horse, cow,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sheep, duck, goose, hen

 

Вміють: повторювати за вчителем подані речення та складати речення з 2-х, 3-х слів.

Знають:кольори, назви домашніх тварин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34

 

Резервний. Повтор вивченого матеріалу

6

 

 

 

 

 

  35

 

Контроль знань. Перевірка засвоєного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


PB – Pupil’s Book

t. – task

AB – Activity Book

              ABC - ABC Practice Book

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
9 вересня 2020
Переглядів
1101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку