|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПЕРШИЙ СЕМЕСТР
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Lessonгод. |
1 |
|
|
|
Урок |
МОВЛЕННЄВИЙ МАТЕРІАЛ |
|
||||
|
|
|
Розділ (тема) |
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
НМК |
|
|
|
|
|
|
|
Змістова лінія |
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Очікувані результати |
||||||
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
1 |
|
|
Introduction |
|
Listen. Listen and repeat. |
listen, sing, make, point, repeat, |
Учні вміють відрізняти прапори країн та називати такі слова, як: Flag, English, Ukraine. |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
have a talk |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
Unit 1 |
|
|
|
|
1 |
Hello! Hi! Hooray! I’m … Hello, Sam! |
say, act out, I, Smiling Sam |
Учні вивчили такі слова, як: hello, hi, good morning, goodbye, bye та вміють називати своє ім.`я. |
|
|
|
|
Hello, Friends! |
|
|
|
||||||
3 |
|
2 |
Hello, I’m … |
Liz, Nick, Ben, Vic |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
Громадянська |
3 |
|
|
||||||
4 |
|
|
відповідальність |
: |
|
|
Hello, I’m Lou. — Hello, Lou! |
Mary, Sue, Lou, Harry |
||||
|
|
вибудовує |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||
5 |
|
4 |
— What’s your name? — My name is.. |
your, my |
||||||||
|
|
товариські стосунки |
||||||||||
|
|
|
з іншими |
|
|
|
|
|
|
|
||
6 |
|
|
|
|
|
5 |
Goodbye. Bye. |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
How are you? — I’m fine. |
you |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nice to meet you. |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
8 |
|
|
Story Time |
7 |
Thank you. |
Ann |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
Revision |
|
|
|
|
8 |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
Unit 2 |
|
|
|
|
1 |
|
school tree, bag, pen, pencil, book, |
|
|
|
|
My School |
|
|
me |
Вміють: називати слова з допомогою вчителя. Знають та виконують команди: “stand straight”, “sit down”.Учні знають назви шкільного приладдя.(bag, pen,pencil, book) |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
11 |
|
|
Громадянська |
2 |
It’s a … |
|
||||||
|
|
|
відповідальність |
: |
|
|
|
|||||
12 |
|
|
використовує |
|
3 |
|
table, pencil case, chair, and |
|||||
|
|
модель поведінки у |
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
школі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
4 |
Is it a …? Yes, it is. No, it isn’t. |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
14 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
What is it? – It’s a … |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
15 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Clap! Two bags, six pencils. |
one, two, three, four, five, six |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Stand up. Sit down. |
Meg, Ted, Fred, boy, girl, little, floor |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
17 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Good morning. Open your books. |
open, close, take, teacher, we |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
18 |
|
|
Story Time |
9 |
Take a … |
robot, round, up, down, Toy Land |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
Revision |
|
|
|
|
10 |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
Unit 3 |
|
|
|
|
1 |
This is my … |
family, father, mother, sister, |
Вміють:учні можуть представитися та запитати «як твої справи?». Знають: слова (boy, girl, friend) |
|
|
|
Family and Friends |
|
|
brother |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
21 |
|
|
Громадянська |
2 |
How are you? — I’m fine. Thank you. |
friend, Max |
||||||
|
|
|
відповідальність |
: |
|
|
||||||
22 |
|
|
вибудовує |
|
3 |
Who is this? |
|
|||||
|
|
товариські стосунки |
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
з іншими |
|
|
|
|
|
|
|
||
23 |
|
|
|
|
|
4 |
|
grandmother, grandfather, granny, |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
uncle, Dan, Emily |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
24 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
This is Lee. He is a boy. |
he, she, Tom, Jim, Jane |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
25 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Meet Oksana. She is my friend. |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
26 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Is this Bill? – Yes, he is. / No, he isn’t. |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
ВПРАВИ ТА ЗАВДАННЯ |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Рецептивні |
|
Інтеракційні |
Продуктивні |
|
|||
|
|
|
|
|
|
Пісні та римівки |
|||
|
сприймання |
|
зорове |
усна |
усне |
писемне |
|||
|
на слух |
|
сприймання |
взаємодія |
продукування |
продукування |
|
||
PB |
t .1,2 – p.7; |
|
|
|
PB t.3 – p.7 |
|
|
||
AB |
t.1 – p.4 |
|
|
|
AB t.2 – p.4 |
|
|
||
PB t.1,2 – p.9 |
|
|
|
AB t.1 – p.5 |
|
Hello, friends! |
|||
PB t.1,2 – p.10 |
|
|
|
PB t.3 – p.10 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
AB t.1 – p.6 |
|
|
||
PB t.1,2 – p.11 |
|
|
PB t.4 – p.11 |
AB t.1 – p.7 |
PB t.3 – p.11 |
|
|||
PB t.1 – p.12 |
|
|
AB t.1 – p.8 |
PB t.2,3 – p.12 |
|
What is your name? |
|||
PB t.1,2 – p.14 |
|
|
PB t.4 – p.14 |
PB t.3 – p.14 |
|
Goodbye, friends! |
|||
|
|
|
|
|
AB t.1 – p.9 |
|
|
||
PB t.1,2 – p.15 |
|
|
PB t.4 – p.15 |
PB t.3 – p.15 |
|
Nice to meet you! |
|||
|
|
|
|
|
AB t.1 – p.10 |
|
|
||
PB t.1,2 – p.17 |
|
|
PB t.3 – p.17 |
AB t.1 – p.11 |
|
|
|||
PB t.1 – p.18 |
|
|
PB t.2,3 – p.19 |
AB t.2 – p.12 |
|
|
|||
AB t.1 – p.12 |
|
|
|
|
|
|
|||
PB t.1,2 – p.20 |
|
|
|
PB t.2,3 – p.20-21 |
|
School Tree |
|||
AB t.1 – p.13 |
|
|
|
|
|
|
|||
PB t.1,2 – p.22 |
|
|
PB t.4 – p.22 |
PB t.3 – p.22 |
|
|
|||
AB t.1 – p.14 |
|
|
|
AB t.2 – p.14 |
|
|
|||
PB t.1 – p.23 |
|
|
|
PB t.2,3 – p.23 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
AB t.1 – p.15 |
|
|
||
PB t.1,2 – p.24 |
|
|
PB t.3 – p.24 |
|
|
|
|||
|
|
|
|
AB t.1 – p.16 |
|
|
|
||
PB t.1 – p.25 |
|
|
PB t.2,3 – p.25 |
|
|
What is it? |
|||
|
|
|
|
AB t.1 – p.17 |
|
|
|
||
PB t.1,2 – p.26 |
|
|
PB t.4 – p.26 |
PB t.3 – p.26 |
AB t.1 – p.19 |
Clap with me! |
|||
PB t.1 – p.27 |
|
|
|
PB t.2,3 – p.27 |
|
Two little girls… |
|||
AB t.1 – p.20 |
|
|
|
AB t.2 – p.20 |
|
|
|||
PB t.1,2,3 – p.28 |
|
|
PB t.5 – p.29 |
PB t.4 – p.29 |
|
We’re at school today |
|||
PB t.1,2,4 – p.31 |
|
|
PB t.3 – p.31 |
AB t.1 – p.22 |
|
Robot Sam |
|||
PB t.3 – p.33 |
|
|
PB t.4 – p.33 |
PB t.1,2 – p.32 |
|
|
|||
AB t.1 – p.23 |
|
|
|
|
|
|
|||
PB t.1,2 – p.34 |
|
|
|
PB t.3 – p.34 |
|
Hello, father! |
|||
|
|
|
|
|
AB t.1 – p.24 |
|
|
||
PB t.1 – p.35 |
|
|
PB t.2 – p.35 |
PB t.3,4 – p.35 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
AB t.1 – p.25 |
|
|
||
PB t.1 – p.36 |
|
|
PB t.3,4 – p.36 |
PB t.2 – p.36 |
|
|
|||
|
|
|
|
AB t.1 – p.26 |
|
|
|
||
PB t.1,2 – p.37 |
|
|
|
PB t.3,4,5 – pp.37-38; |
|
My Dear Family |
|||
|
|
|
|
|
AB t.1 – p.27 |
|
|
||
PB t.1,2 – p.39 |
|
|
|
PB t.3 – p.39 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
AB t.1 – p.28 |
|
|
||
PB t.1 – p.40 |
|
|
PB t.3 – p.40 |
PB t.2 – p.40 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
AB t.1 – p.29 |
|
|
||
PB t.1 – p.41 |
|
|
PB t.3 – p.41 |
PB t.2 – p.41 |
|
|
|||
|
|
|
|
AB t1 - p.31 |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|||||||||
|
|
Розділ (тема) |
Урок |
МОВЛЕННЄВИЙ МАТЕРІАЛ |
|
|
||||
год. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
НМК |
|
|
|
|
||
|
|
Змістова лінія |
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
|
Очікувані результати |
||||
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
Story Time |
8 |
— How is Jim? – He is fine. Thank you. |
they, love, them |
|
Вміють: повторювати прочитане за вчителем Знають: як правильно представитися, відповісти на питання та подякувати. |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
28 |
|
Revision |
9 |
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
Unit 4 |
1 |
What is this? – Look! It’s a … Wow! |
pet, fish, parrot, hamster, rabbit, |
|
|
||
|
|
My Pets |
|
|
mouse |
|
Вміють: називати своїх домашніх улюбленців Знають: назви кольорів англійською мовою та назви домашніх улюбленців |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
Громадянська |
2 |
Is it a …? – Yes, it is. / No, it isn’t. |
dog, cat, pig, bird, turtle |
|
||||
|
|
відповідальність |
: |
|
|
|
|
|||
31 |
|
належно ставиться |
|
3 |
I have got a pet. It’s a … (fish). It’s … |
brown, yellow, pink, green, orange, |
|
|||
|
до тварин. |
|
||||||||
|
|
|
(red). |
red, blue |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
|
|
|
4 |
He/She has got a pet. |
grey, black, white |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
|
Story Time |
5 |
Big and white. Now I’m black, too. |
big, small, animals, horse, cow, |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
sheep, duck, goose, hen |
|
Вміють: повторювати за вчителем подані речення та складати речення з 2-х, 3-х слів. Знають:кольори, назви домашніх тварин |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
|
Резервний. Повтор вивченого матеріалу |
6 |
|
|
|
|
||
|
35 |
|
Контроль знань. Перевірка засвоєного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|||||||