Українська мова
(за підручником М. Захарійчук)
(3,5 год на тиждень)
ІІ СЕМЕСТР
№ п/п |
Дата |
Тема |
Примітки |
ПРИКМЕТНИК |
|||
54 |
08.01 |
Прикметник як частина мови. |
|
55 |
09.01 |
Роль прикметників у мовленні. |
|
56 |
10.01 |
Зв’язок прикметників з іменниками. |
|
57 |
12.01 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створюю навчальний переказ розповідного змісту |
|
58 |
15.01 |
Уживання прикметників у прямому й переносному значенні |
|
59 |
16.01 |
Прикметникиантоніми |
|
60 |
17.01 |
Прикметникисиноніми |
|
61 |
22.01 |
Змінювання прикметників за числами в сполученні з іменниками |
|
62 |
23.01 |
Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками. |
|
63 |
24.01 |
Родові закінчення прикметників |
|
64 |
26.01 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення Створюю розповідь на відому тему. |
|
65 |
29.01 |
Уживання прикметників у загадках та описах |
|
66 |
30.01 |
Уживання прикметників у власних висловленнях |
|
67 |
31.01 |
Діагностувальна робота № 1. Мовна тема. |
|
68 |
05.02 |
Мої навчальні досягнення. |
|
ЧИСЛІВНИК |
|||
69 |
06.02 |
Числівник як частина мови. Питання числівника |
|
70 |
07.02 |
Числівник як частина мови. Питання числівника |
|
71 |
09.02 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення Створюю навчальний переказ тексту розповідного змісту, використовуючи малюнки |
|
72 |
12.02 |
Правопис і наголошування числівників |
|
73 |
13.02 |
Вимова та правопис найуживаніших числових виразів |
|
74 |
14.02 |
Вимова та правопис найуживаніших числових виразів |
|
75 |
19.02 |
Мої навчальні досягнення |
|
76 |
20.02 |
Діагностувальна робота № 2. Диктант. |
|
ДІЄСЛОВО |
|||
77 |
21.02 |
Дієслово як частина мови |
|
78 |
23.02 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення . Створюю письмове висловлення (розповідь) на цікаву тему, використовуючи частини тексту та малюнки. |
|
79 |
26.02 |
Зв’язок дієслова з іменником. |
|
80 |
27.02 |
Змінювання дієслів за часами |
|
81 |
28.02 |
Змінювання дієслів за часами |
|
82 |
04.03 |
Написання не з дієсловами |
|
83 |
05.03 |
Написання не з дієсловами |
|
84 |
06.03 |
Дієсловаантоніми |
|
85 |
08.03 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення . Створюю навчальний переказ розповідного змісту за колективно складеним планом. |
|
86 |
11.03 |
Дієсловасиноніми. |
|
87 |
12.02 |
Пряме й переносне значення дієслова |
|
88 |
13.03 |
Уживання дієслів у власному мовленні |
|
89 |
18.03 |
Мої навчальні досягнення |
|
90 |
19.03 |
Діагностувальна робота № 3. Мовна тема. |
|
91 |
20.03 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
92 |
22.03 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення . Створюю художній опис за поданим зразком, використовуючи інформацію з різних джерел. |
|
РЕЧЕННЯ |
|||
93 |
01.04 |
Закріплення та узагальнення вивченого про речення |
|
94 |
02.04 |
Речення за метою висловлювання та інтонацією |
|
95 |
03.04 |
Речення окличні та неокличні |
|
96 |
08.04 |
Спонукальні речення |
|
97 |
09.04 |
Звертання, розділові знаки при них |
|
98 |
10.04 |
Звертання, розділові знаки при них |
|
99 |
12.04 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення . Створюю текст-розповідь за малюнками й опорними словами та словосполученнями |
|
100 |
15.04 |
Члени речення. Головні та другорядні. Зв’язок слів у реченні |
|
101 |
16.04 |
Члени речення. Головні та другорядні. Зв’язок слів у реченні |
|
102 |
17.04 |
Діагностувальна робота № 4. Усний твір. |
|
103 |
22.04 |
Словосполучення. |
|
104 |
23.04 |
Словосполучення в групі підмета й присудка |
|
105 |
24.04 |
Побудова простих речень |
|
106 |
26.04 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення Створюю художній опис за поданим зразком, використовуючи інформацію з різних джерел |
|
107 |
29.04 |
Мої навчальні досягнення. |
|
108 |
30.04 |
Діагностувальна робота № 5. Диктант. |
|
ТЕКСТ |
|||
109 |
01.05 |
Текст та його ознаки. Заголовок |
|
110 |
06.05 |
Будова тексту. Абзац |
|
111 |
07.05 |
Художній, науковопопулярний та діловий тексти |
|
112 |
08.05 |
План тексту |
|
113 |
10.05 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення . Створюю привітання до Дня матері. |
|
114 |
13.05 |
Текстрозповідь |
|
115 |
14.05 |
Текстопис |
|
116 |
15.05 |
Текстміркування |
|
117 |
20.05 |
Текстесе |
|
118 |
21.05 |
Засоби зв’язку речень у тексті |
|
119 |
22.05 |
Діагностувальна робота № 6. Списування. |
|
120 |
24.05 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Складаю зв’язну розповідь про ситуацію з життя «Мрії про літні канікули». |
|
121 |
27.05 |
Тема та мета тексту |
|
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО |
|||
122 |
28.05 |
Українська абетка. Звуки та букви. Слово, Будова слова. |
|
123 |
29.05 |
Частини мови. Речення. Текст. |
|
.