Календарно-тематичне планування. (1 год на тиждень). Основи здоров'я (8 клас). 2018/2019 н.р.
Складено відповідно до програми з основ здоров'я для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання з урахуванням змін, затверджених наказом Міністерства від 07.06.2017№ 804
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
8 КЛАС
(35 год., 1 год. на тиждень)
№ з/п |
Дата
|
Тема уроку |
Примітки |
|
І СЕМЕСТР |
||||
Розділ 1. Здоров’я людини |
||||
1 |
|
|
На порозі дорослого життя. Фізіологічна, психологічна та соціальна зрілість |
Т-1 «Екологічна безпека та сталий розвиток» Т-2 «Громадянська відповідаль-ність» Т-3 «Здоров’я і безпека» |
2 |
|
|
Надзвичайні ситуації ПР № 1: «Опрацювання алгоритму дій при отриманні повідомлень засобів масової інформації про надзвичайні ситуації» |
|
3 |
|
|
Основні положення законодавства України щодо порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях ПР № 2: «Відпрацювання навичок рятування людей на пожежі» |
|
4 |
|
|
Визначення стану потерпілого. Перша допомога при надзвичайних ситуаціях ПР № 3: «Відпрацювання навичок надання першої допомоги потерпілому» |
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я |
||||
5 |
|
|
Оздоровчі системи |
Т-2 «Громадянська відповідаль-ність» Т-3 «Здоров’я і безпека» Т-4 «Підприємли-вість і фінансова грамотність»
|
6 |
|
|
Безпека харчування. Традиційні і сучасні системи харчування |
|
7 |
|
|
Профілактика захворювань незбалансованого харчування. Симптоми харчового отруєння |
|
8 |
|
|
Отруйні рослини і гриби. Профілактика харчових отруєнь. ПР № 4: «Відпрацювання навичок першої допомоги при харчових отруєннях і кишкових інфекціях» |
|
9 |
|
|
Узагальнюючий урок з розділів «Здоров’я людини. Фізична складова здоров’я» |
|
Розділ 3. Психічна й духовна складові здоров’я |
||||
10 |
|
|
Становлення особистості. Біосоціальний характер особистості. Формування самосвідомості у підлітковому віці |
Т-2 «Громадянська відповідаль-ність» Т-3 «Здоров’я і безпека» Т-4 «Підприємли-вість і фінансова грамотність»
|
11 |
|
|
Складові духовного розвитку особистості. Формування системи цінностей. Піраміда потреб. |
|
12 |
|
|
Планування майбутнього ПР № 5: «Відпрацювання алгоритму постановки й досягнення мети» |
|
13 |
|
|
Краса і здоров’я. Вплив модних тенденцій на здоров’я |
|
14 |
|
|
Уміння вчитися ПР № 6: «Моделювання прийомів ефективного запам’ятовування, концентрації уваги» |
|
15 |
|
|
Принципи запам’ятовування ПР № 7: «Вправи на розвиток пам’яті та уваги» |
|
16 |
|
|
Узагальнюючий урок з розділу «Психічна й духовна складові здоров’я» |
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
8 КЛАС
(35 год., 1 год. на тиждень)
ІІ СЕМЕСТР |
||||
№ з/п |
Дата
|
Тема уроку |
Примітки |
|
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я. Тема 1. Соціальний добробут |
||||
17 |
|
|
Соціальні аспекти статевого дозрівання. Особливості дії тютюнового диму, алкоголю і наркотиків на розвиток репродуктивної системи підлітків |
Т-1 «Екологічна безпека та сталий розвиток» Т-2 «Громадянсь-ка відповідаль-ність» Т-3 «Здоров’я і безпека» Т-4 «Підприємли-вість і фінансова грамотність» |
18 |
|
|
Спілкування хлопців і дівчат. Принципи рівноправного і ненасильницького спілкування ПР № 8: «Відпрацювання правил рівноправного та ненасильницького спілкування (створення пам’ятки)» |
|
19 |
|
|
Право на фізичну недоторканість і приватність. Неприпустимість небажаних дотиків, образливих натяків та сексуальних домагань ПР № 9: «Відпрацювання алгоритму відмови від небезпечних пропозицій в умовах тиску» |
|
20 |
|
|
Психологічні і соціальні наслідки ранніх статевих стосунків, підліткової вагітності. |
|
21 |
|
|
Небезпека інфікування ВІЛ, інфекціями, що передаються статевим шляхом (ІПСШ). Тестування на ВІЛ-інфекцію, гепатити В і С |
|
22 |
|
|
Кримінальна відповідальність за злочини сексуального характеру. Алгоритм поведінки жертви сексуального насильства |
|
23 |
|
|
Узагальнюючий урок з теми «Соціальний добробут» розділу «Соціальна складова здоров’я» |
|
Тема 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі |
||||
24 |
|
|
Організація дорожнього руху. Модель безпечного дорожнього середовища («трикутник безпеки»). Правила дорожнього руху ПР № 10: «Визначення пріоритетів у дорожньому русі» |
Т-1 «Екологічна безпека та сталий розвиток» Т-2 «Громадянсь-ка відповідаль-ність» Т-3 «Здоров’я і безпека» Т-4 «Підприємли-вість і фінансова грамотність» |
25 |
|
|
Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів та пасажирів мотоцикла. Небезпека керування транспортним засобом у нетверезому стані ПР № 11: «Відпрацювання навичок відмови від небезпечних пропозицій, пов’язаних з транспортними засобами» |
|
26 |
|
|
Екологічна безпека. Забруднення навколишнього середовища і здоров’я. Питна вода і здоров’я. Небезпека купання у забруднених водоймах |
|
27 |
|
|
Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я. Вплив забруднення ґрунтів на здоров’я |
|
28 |
|
|
Соціальна безпека. Правова відповідальність і закони України. Права, обов’язки і правова відповідальність неповнолітніх |
|
29 |
|
|
Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання поліцією. Захист від кримін. небезпек. Самооборона та її межі |
|
30 |
|
|
Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність |
|
31 |
|
|
Небезпека залучення до деструктивних соціальних угруповань. Загроза тероризму ПР № 12: «Відпрацювання уміння уникати нападу, пограбування, залучення до деструктивних соціальних угруповань» |
|
32 |
|
|
Інформаційна безпека. Вплив ЗМІ на здоров’я і поведінку людей. |
|
33 |
|
|
Безпека у мережі Інтернет. Онлайн безпека для попередження сексуального насильства та зловживань |
|
34 |
|
|
Узагальнюючий урок з теми «Безпека в побуті і навколишньому середовищі» розділу «Соціальна складова здоров’я» |
|
35 |
|
|
Підсумково-узагальнювальний урок |