Календарно-тематичне планування 1 клас 1 семестр НУШ за підручник Г.К.Мітчелл "Smart Junior 1"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 1 клас 1 семестр 2019-2020 н.р. НУШ за підручник Г.К.Мітчелл "Smart Junior 1" (2 години на тиждень)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови

1-__ клас

за підручником Г.К.Мітчелл «Smart Junior 1»

І семестр 2019-2020 н.р. (2 години на тиждень)

31 година

Вчителя англійської мови

ЗОШ №___

м. ____________________

______________________

 

Дата

план

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

 

MODULE №1. HELLO! (7 год)

1

 

 

Lesson 1a. Letter ‘A’

Вітатися та представлятися

Im + name

 

ЛО теми

с.4-5

П.З.

с.4-5

 

в.1, с.4,

в.2, с.5

в.2, с.5

П.З.

с.4-5

 

2

 

 

Lesson 1b. Letter ‘B’

 

Розрізняти імена героїв книги

ImWhats your name? My names

 

ЛО теми

с.6-7

П.З.

с.4-5

 

в.1, с.6,

в.2, с.7

в.2, с.7

П.З.

с.4-5

 

3

 

 

Lesson 1c. Letter ‘C’

Розпізнавати числівники від 1 до 5

Числівники від 1 до 5

ЛО теми

с.8-9

П.З.

с.6-7

 

в.1, с.9,

в.2, с.10

в.2, с.10

П.З.

с.6-7

 

4

 

 

Lets play. Project. LetterD

 

Розуміти та виконувати вказівки, відповідно реагувати

Числівники від 1 до 5

Закріплення конструкцій

ЛО теми

с.10-11

П.З.

с.6-7

 

 

в.1, с.10,

в.2, с.11

П.З.

с.6-7

 

5

 

 

Story time

 

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Закріплення конструкцій

ЛО теми

с.12-13

 

в.1, с.12

в.1, с.12

 

 

Дата

план

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

6

 

 

Smart Time 1

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Рахувати від 1 до 5

Закріплення конструкцій

Числівники від 1 до 5

ЛО теми

с.14-15

 

в.1, с.14

в.1, с.15

 

 

7

 

 

Revision. Now I can

 

Повторення структур, представлених у розділі

Закріплення конструкцій

Im + name

ImWhats your name?

My name’s …

Числівники від 1 до 5

ЛО теми

с.16-17,

с.117

в.1, с.117

в.1, с.16,

в.1, с.117

в.1, с.17,

в.2, с.17

 

 

 

MODULE 2. SCHOOL (7 год)

8

 

 

Lesson 2a. Letter ‘E’

Розпізнавати кольори

Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору

What colour is it?

ЛО теми

с.18-19

П.З.

с.8-9

 

в.1, с.18,

в.2, с.19

в.2, с.19

П.З.

с.8-9

 

9

 

 

Lesson 2b. Letter ‘F’

 

Називати шкільне приладдя

 Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

What’s this? It’s a…

ЛО теми

с.20-21

П.З.

с.8-9

 

в.1, с.20,

в.2, с.21

в.2, с.21

П.З.

с.8-9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

План

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

10

 

 

Lesson 2c. Letter ‘G’

 

Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

What’s that? It’s a/an

ЛО теми

с.22-23

П.З.

с.10-11

 

в.1, с.22,

в.2, с.23

в.2, с.23

П.З.

с.10-11

 

11

 

 

Let’s play. Project. Letter ‘H’

 

Запитувати і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Is it a…?

Yes, it is. / No, it isn’t

Закріплення конструкцій

ЛО теми

с.24-25

П.З.

с.10-11

 

 

в.1, с.24,

в.2, с.25

П.З.

с.10-11

 

12

 

 

Story time

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Повторення конструкцій

ЛО теми

с.26-27

 

в.1, с.26

 

 

 

13

 

 

Smart Time 2. Letter ‘I’

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків

Закріплення вивчених структур

ЛО теми

с.28-29

П.З.

с.12-13

 

в.1, с.29

в.2, с.28

 

 

Дата

План

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

14

 

 

Revision

Now I can

Повторення структур, представлених у розділі

 

What colour is it?

What’s this? It’s a…

What’s that? It’s a/an …

Is it a…?

Yes, it is. / No, it isn’t

ЛО теми

с.30-31,

с.118

 

в.1, с.118

в.1, с.30,

в.1, с.118

в.1, с.31,

в.2, с.31

 

 

 

MODULE 3. FAMILY AND FRIENDS (8 год)

15

 

 

Lesson 3a. Letter ‘J’

Називати членів сімї

This is my …

ЛО теми

с.32-33

П.З.

с.12-13

 

в.1, с.32

в.2, с.33

П.З.

с.12-13

 

16

 

 

Lesson 3b. Letter ‘K’

 

Запитувати і відповідати на запитання про належність

Who’s that? It’s my …

ЛО теми

с.34-35

П.З.

с.14-15

 

в.1, с.34,

в.2, с.35

в.2, с.35

П.З.

с.14-15

 

17

 

 

Lesson 3c. Letter ‘L’

 

Називати домашніх тварин

This is my …

ЛО теми

с.36-37

П.З.

с.14-15

 

в.1, с.36,

в.2, с.37

в.2, с.37

П.З.

с.14-15

 

18

 

 

Let’s play. Project. Letter ‘M’

Запитувати і відповідати на запитання про членів сімї

Is that your …?

Yes, it is. / No, it isn’t

ЛО теми

с.38

П.З.

с.16-17

 

в.1, с.38

в.1, с.38

П.З.

с.16-17

 

19

 

 

Let’s play. Project. Letter ‘N’

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Повторення конструкцій

ЛО теми

с.39

П.З.

с.16-17

 

 

в.2, с.39

П.З.

с.16-17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

План

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

20

 

 

Story time

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Повторення конструкцій

ЛО теми

с.40-41

 

 

в.1, с.40

 

 

 

21

 

 

Smart Time 3

Ознайомлення із культурою своєї та  інших країн

Розрізняти назви тварин та їх дітей

Закріплення вивчених структур

 

ЛО теми

с.42-43

 

 

в.1, с.42

в.1, с.43

 

 

22

 

 

Revision. Now I can

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

Закріплення вивчених структур

This is my

Who’s that? It’s my …

 

ЛО теми

с.44-45,

с.119

 

в.1, с.119

в.1, с.44,

в.1, с.119

в.1, с.45,

в.2, с.45

 

 

 

MODULE 4. YOU AND ME (9 год)

23

 

 

Lesson 4a. Letter ‘O’

 

Розпізнавати числівники від 6 до 10

How old are you?

I’m / You’re …

ЛО теми

с.46-47

П.З.

с.18-19

 

в.1, с.46,

в.2, с.47

в.2, с.47

П.З.

с.18-19

 

24

 

 

Lesson 4b. Letter ‘P’

 

Ставити і відповідати на запитання про настрій та стан

Are you … ?

Yes, I am. / No, I’m not.

ЛО теми

с.48-49

П.З.

с.18-19

 

в.1, с.48,

в.2, с.49

в.2, с.49

П.З.

с.18-19

 

25

 

 

Lesson 4c. Letter ‘Q’

 

Говорити про зовнішність

He’s / She’s / It’s …

ЛО теми

с.50-51

П.З.

с.20-21

 

в.1, с.50,

в.2, с.51

в.2, с.51

П.З.

с.20-21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

план

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

26

 

 

Let’s play. Project. Letter ‘R’

Ставити і відповідати на запитання про настрій та

зовнішність

Is he/she …?

Yes, he/she is. / No, he/she isn’t.

ЛО теми

с.52

П.З.

с.20-21

 

 

в.1, с.52

П.З.

с.20-21

 

27

 

 

Let’s play. Project. Letter ‘S’

Говорити про зовнішність та настрій

Закріплення конструкцій

ЛО теми

с.53

П.З.

с.22-23

 

 

в.1, с.53

П.З.

с.22-23

 

28

 

 

Story time

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Повторення конструкцій

ЛО теми

с.54-55

 

в.1, с.54

 

 

 

29

 

 

Smart Time 4. Letter ‘T’

Розрізняти національні костюми різних народів

Розрізняти назви тварин та вказувати кількість кінцівок кожної тварини

Закріплення вивчених структур

ЛО теми

с.56-57

П.З.

с.22-23

 

 

в.1, с.56,

в.1, с.57

П.З.

с.22-23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

План

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

30

 

 

Revision. Now I can

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати, повторення структур, представлених у розділі

How old are you?

I’m / You’re …

Are you … ?

Yes, I am. / No, I’m not.

He’s / She’s / It’s …

Is he/she …?

Yes, he / she is.

 No, he / she isn’t.

ЛО теми

с.58-89,

с.120

 

в.1, с.120

в.1, с.58,

в.1, с.120

в.1, с.59,

в.2, с.59

 

 

31

 

 

Повторення вивченого матеріалу

Повторення матеріалу

Повторення матеріалу

Індивідуальні картки

Індивідуальні картки

Індивідуальні картки

Індивідуальні картки

Індивідуальні картки

 

 

docx
Додано
26 серпня 2019
Переглядів
1108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку