Календарно-тематичне планування 10 клас 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови у 10 класі на ІІ семестр 2022-2023 н. р. (2 год на тиждень)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови

у 10 класі на ІІ семестр  2022-2023 н. р. (2 год на тиждень)

Підручник -  Карп'юк О.Д. Англійська мова (10 рік навчання) (English (the 10th year of studies)):

підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти. – Тернопіль:  Видавництво «Астон», 2018.

№ п/п

Дата

Тема уроку

Очікувані результати

Лексика

Граматика

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Змістові лінії

Д/з

Unit V. “Communication Technologies”. Наука і технічний прогрес. (7 год)

30.

10.01

Сучасні засоби комунікації.

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

• вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника

• висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду

 

с. 115

 

Впр. 3, с. 112-114

 

Впр. 1, 2, с. 112, Впр. 4, 5, с. 115, Впр. 8, 9, с. 117

Впр. 6, с. 116

Екологічна безпека

Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем.

Аналізує вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля.

Здоров’я та безпека

Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій на здоров’я людини.

Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини.

Підприємливість та фінансова грамотність

Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин.

Аналізує та оцінює шляхи фінансування (наприклад, гранти) розвитку науки і техніки.

Впр. 7, с. 116

31.

12.01

Основні функції комп’ютера.

Впр. 3, с. 118

Phrasal Verbs с. 119

Впр. 4, с. 118-119

 

Впр. 1, 2(а), с. 118, Впр. 5, 6, с. 119-120

Впр. 2(в), с. 118

Впр. 7, с. 120

32.

17.01

Всесвітня мережа.

Веб-ресурси. Улюблені сайти.

Useful language с. 124

 

Впр. 1, с. 121

Впр. 1(а), с. 123

Впр. 3, 4, с. 122

Впр. 2, с. 121,

Впр. 5, с. 122

Впр. 1(в)-3, с. 123-124

 

Повідомлення «Для чого я використовую Інтернет»

33.

19.01

Електронне листування. Стилі електронного листування.

 

 

Впр. 2, с. 125, Впр. 6,с. 128

 

Впр. 1, с. 125

Впр. 3, с. 126

Презентація «Моє Інтернет-кафе» Впр. 7, с. 129

34.

24.01

Використай свої навички.

 

2nd Conditional

Впр. 1, с. 130

Впр. 8, с. 134

 

Впр. 2(а), с. 130,

Впр. 3-6, с. 131-132

Впр. 2(в), с. 130

Впр. 7, с. 133

Впр. 9, с. 135

35.

26.01

Повторення вивченого матеріалу

Впр. 1, с.

136

Впр. 2, с. 136

Впр. 4, с. 137-138

Впр. 3, с. 136-137

 

 

Повторити с. 112-138

36.

31.01

Узагальнення вивченого матеріалу.

Підсумковий урок з теми «Наука і технічний прогрес»

 

 

 

 

 

Unit VI. “Is The Earth In Dager?” Земля в небезпеці (7 год)

37.

02.02

Природний катаклізм як явище.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення її змісту

висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей

порівнювати події, факти, явища

висловлювати свої почуття та емоції

приймати або відхиляти пропозицію

с. 141

 

Впр. 2-4, с. 140-144

 

Впр. 1, с. 140

 

Екологічна безпека Усвідомлює причинно-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи.

Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля.

Здоров’я та безпека

Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини

Підприємливість та фінансова грамотність

Демонструє розуміння необхідності використання енергозбережувальних технологій.

Впр. 5, с. 144

38.

07.02

Наслідки природних катаклізмів. Розвиток граматичних навичок

A cause or a reason Впр. 1, с. 146

2nd Conditional

Впр. 3, с. 147

Впр. 1, с. 147

 

Впр. 1, с. 146

Впр. 2, с. 147

Впр. 2, с. 148

Презентація «Стихійні лиха в Україні» Впр. 4, с. 148

39.

09.02

Пошуки причин і шляхів запобігання стихійним лихам. Лісові пожежі.

 

 

Впр. 4, с. 149

Впр. 3, с. 151

Впр. 2, 3, с. 149,

Впр. 5(а), с. 150

Впр. 1, с. 149 Впр. 1, 2, с. 150-151

 

Впр. 5(в), с. 150

Впр. 4, с. 151

40.

14.02

Написання замітки в газету.

 

 

Впр. 1, 2, с. 152-153

 

Впр. 3-5, с. 154

Впр. 6, с. 155

Впр. 7, с. 155

41.

16.02

Використай свої навички.

 

2nd Conditional

Впр. 2(а)-4, с. 157-158

 

Впр. 1, с. 156

Впр. 2(в), с. 157

Впр. 8, с. 161

42.

21.02

Повторення вивченого матеріалу

Впр. 2, с. 162

Впр. 1, с. 194

Впр. 4, с. 163-164

Впр. 3, с. 163

 

 

Повторити с. 140-164

43.

23.02

Узагальнення вивченого матеріалу.

Підсумковий урок з теми «Земля в небезпеці»

 

 

 

 

 

Unit VІІ. “The World of Painting”. Живопис

44.

28.02

Живопис.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення її змісту

висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей

висловлювати свої почуття та емоції

приймати або відхиляти пропозицію

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

 

с. 169

 

Впр. 4, с. 166-167

 

Впр. 1-3, с. 166, Впр. 5, с. 169

 

Екологічна безпека Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.

Громадянська відповідальність

Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва.

Здоров’я та безпека

Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини.

Дискутує щодо впливу мистецтва на емоційний стан людини.

Підприємливість та фінансова грамотність

Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю.

Впр. 6, с. 169-170

45.

02.03

Жанри живопису. Розвиток граматичних навичок.

с. 171

Past Perfect, Past Perfect Continuous

 

 

Впр. 2, 3, с. 171-172

Впр. 1, 2, с. 173,

Впр. 4, с. 174

Впр. 1, с. 171

Впр. 5, с. 175

Впр. 6, с. 175

46.

07.03

Роль мистецтва в житті людини. The National gallery collection. Відвідування виставок та музеїв.

с. 179

 

Впр. 5, с. 176-177 Впр. 2, 3, с. 178-179

Впр. 3, 4, с. 176

Впр. 1, с. 175 Впр. 1, с. 178

 

Повідомлення «Галереї України»Впр. 4, с. 180-181

47.

09.03

Написання статті

 

 

Впр. 1, с. 182, Впр. 3(а), с. 184, Впр. 5, с. 185

 

Впр. 1, с. 182, Впр. 4, с. 184

Впр. 2, с. 183

Впр. 7, с. 187

48.

14.03

Використай свої знання.

 

Past Perfect, Past Perfect Continuous

Впр. 1, с. 188, Впр. 3, с. 188-189

 

 

Впр. 2, с. 188

Презентація«Галереї Лондона

49.

16.03

Повторення вивченого матеріалу

Впр. 2, с. 194

Впр. 1, с. 194

Впр. 4, с. 195-196

Впр. 3, с. 195

 

 

Повторити с. 166-196

50.

 

21.03

Узагальнення вивченого матеріалу.

Підсумковий урок з теми «Живопис»

 

 

 

 

 

Unit VIII. “Do You Like Sports?”. Спорт і дозвілля. (7 год)

51.

23.03

Спорт і дозвілля.

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника

висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду

 

с. 198

 

Впр. 3, 4, с. 198-200, Впр. 6, с. 201

Впр. 1, 2, с. 198

 

 

Екологічна безпека Презентує та обґрунтовує власні проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.

Громадянська відповідальність

Обговорює участь у клубах за інтересами.

Критично оцінює роль медіа у житті громадянської спільноти.

Здоров’я та безпека

Сприймає основні переваги здорового способу життя.

Обґрунтовує доцільність вибіркового використання Інтернет ресурсів з огляду на фізичне та психічне здоров’я людини.

Дає поради щодо техніки безпеки під час масових культурних заходів.

Підприємливість та фінансова грамотність

Співвідносить власні культурні потреби з можливостями сімейного бюджету.

Впр. 7, с. 201

52.

04.04

Види спорту. Розвиток граматичних навичок.

с. 202

2nd and 3rd Conditionals Future Tenses/be going to

 

 

Впр. 1-3, с. 202

Впр. 1-3, с. 203-204

Впр. 4, с. 202  Впр. 4, с. 205

Впр. 5, с. 202 Впр. 5, с. 205-206

53.

06.04

Враження від переглянутих змагань та виступів. Спортивні ігри.

с. 210

 

Впр. 7, с. 208-209 Впр. 2, с. 210-211

Впр. 4, 5, с. 207-208

Впр. 1, 2, с. 207 Впр. 1, с. 29-210, Впр. 3, с. 211

 

Впр. 8, с. 209 Впр.4(а) с. 211

54.

11.04

Написання есе.

 

 

Впр. 1, 2, с. 212, Впр. 7, с. 214-215

 

 

Впр. 3, с. 213

Впр. 8, с. 215

55.

13.04

Використай свої навички.

 

Present, Past, Future Tenses

Впр. 5, с. 217-218

 

Впр. 1, 2, с. 216

Впр. 3, с. 216

Презентація «Мій улюблений вид спорту».

56.

18.04

Повторення вивченого матеріалу

Впр. 1, с. 220

Впр. 2, с. 220

Впр. 4, с. 221-222

Впр. 3, с. 221

 

 

Повторити с. 200-222

57.

20.04

Узагальнення вивченого матеріалу.

Підсумковий урок з теми «Спорт і дозвілля»

 

 

 

 

 

Unit IX ”Across State Systems”. Україна. Країни виучуваної мови. (7 год)

58.

25.04

Україна.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення її змісту

порівнювати події, факти, явища

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника

 

 

 

Впр. 2, 3, с. 224-227

 

Впр. 1, с. 224, Впр. 4, с. 227

 

Громадянська відповідальність

Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях.

Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів.

Підприємливість та фінансова грамотність

Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності.

Впр. 8, с. 229-230

59.

27.04

Політичне життя.

Policy/Politics

Join/unite

 

 

 

Впр. 2, с. 232-233, Впр. 4(а), с. 233

Впр. 1, с. 232

Впр. 4(в), с. 233

60.

02.05

Розвиток граматичних навичок.

 

Past Tenses

Mixed Tenses

Впр. 1, с. 234-235

 

Впр. 2, с. 235, Впр. 5, с. 236

Впр. 3, с. 235-236

Впр. 4, с. 236

61.

04.05

Канада.

 

 

 

Впр. 2, 3, с. 238-239

Впр. 1, с. 237-238

Впр. 4, с. 240

Впр. 5, с. 241

62.

09.05

Велика Британія

Написання коротких заміток.

 

 

Впр. 2 с. 242-243 Впр. 1,2,4 с. 244-246

  

Впр.1 с. 242

 

 

 

63.

11.05

Голосування в Україні.

 

Past Simple, Present Perfect, Present Perfect Continuous

Впр. 2, с. 247-248

Впр. 1, с. 251

Впр. 4, с. 253-255

Впр. 3, с. 253

 

Впр. 2, с. 247,

Впр. 3, с. 248-249

Впр. 1 с. 247

Впр. 2, с. 252

Впр. 4, с. 249-25

64.

16.05

Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок з теми «Україна. Країни виучуваної мови»

 

 

 

 

 

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал

65.

18.05

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

66.

23.05

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

67.

25.05

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

68.

30.05

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Sinchuk Elvira
    дякую за чудове планування!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шевелин Леся Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 січня 2023
Переглядів
3931
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку