Календарно-тематичне планування з англійської мови
у 10 класі на ІІ семестр 2022-2023 н. р. (2 год на тиждень)
Підручник - Карп'юк О.Д. Англійська мова (10 рік навчання) (English (the 10th year of studies)):
підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2018.
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Змістові лінії |
Д/з |
||
Unit V. “Communication Technologies”. Наука і технічний прогрес. (7 год) |
|||||||||||||
30. |
10.01 |
Сучасні засоби комунікації. |
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку • вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника • висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду
|
с. 115 |
|
Впр. 3, с. 112-114 |
|
Впр. 1, 2, с. 112, Впр. 4, 5, с. 115, Впр. 8, 9, с. 117 |
Впр. 6, с. 116 |
Екологічна безпека Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем. Аналізує вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля. Здоров’я та безпека Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій на здоров’я людини. Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини. Підприємливість та фінансова грамотність Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. Аналізує та оцінює шляхи фінансування (наприклад, гранти) розвитку науки і техніки. |
Впр. 7, с. 116 |
||
31. |
12.01 |
Основні функції комп’ютера. |
Впр. 3, с. 118 |
Phrasal Verbs с. 119 |
Впр. 4, с. 118-119 |
|
Впр. 1, 2(а), с. 118, Впр. 5, 6, с. 119-120 |
Впр. 2(в), с. 118 |
Впр. 7, с. 120 |
||||
32. |
17.01 |
Всесвітня мережа. Веб-ресурси. Улюблені сайти. |
Useful language с. 124 |
|
Впр. 1, с. 121 Впр. 1(а), с. 123 |
Впр. 3, 4, с. 122 |
Впр. 2, с. 121, Впр. 5, с. 122 Впр. 1(в)-3, с. 123-124 |
|
Повідомлення «Для чого я використовую Інтернет» |
||||
33. |
19.01 |
Електронне листування. Стилі електронного листування. |
|
|
Впр. 2, с. 125, Впр. 6,с. 128 |
|
Впр. 1, с. 125 |
Впр. 3, с. 126 |
Презентація «Моє Інтернет-кафе» Впр. 7, с. 129 |
||||
34. |
24.01 |
Використай свої навички. |
|
2nd Conditional |
Впр. 1, с. 130 Впр. 8, с. 134 |
|
Впр. 2(а), с. 130, Впр. 3-6, с. 131-132 |
Впр. 2(в), с. 130 Впр. 7, с. 133 |
Впр. 9, с. 135 |
||||
35. |
26.01 |
Повторення вивченого матеріалу |
Впр. 1, с. 136 |
Впр. 2, с. 136 |
Впр. 4, с. 137-138 |
Впр. 3, с. 136-137 |
|
|
Повторити с. 112-138 |
||||
36. |
31.01 |
Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок з теми «Наука і технічний прогрес» |
|
|
|
|
|
||||||
Unit VI. “Is The Earth In Dager?” Земля в небезпеці (7 год) |
|||||||||||||
37. |
02.02 |
Природний катаклізм як явище. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення її змісту висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей порівнювати події, факти, явища висловлювати свої почуття та емоції приймати або відхиляти пропозицію |
с. 141 |
|
Впр. 2-4, с. 140-144 |
|
Впр. 1, с. 140 |
|
Екологічна безпека Усвідомлює причинно-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи. Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля. Здоров’я та безпека Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини Підприємливість та фінансова грамотність Демонструє розуміння необхідності використання енергозбережувальних технологій. |
Впр. 5, с. 144 |
||
38. |
07.02 |
Наслідки природних катаклізмів. Розвиток граматичних навичок |
A cause or a reason Впр. 1, с. 146 |
2nd Conditional |
Впр. 3, с. 147 Впр. 1, с. 147 |
|
Впр. 1, с. 146 |
Впр. 2, с. 147 Впр. 2, с. 148 |
Презентація «Стихійні лиха в Україні» Впр. 4, с. 148 |
||||
39. |
09.02 |
Пошуки причин і шляхів запобігання стихійним лихам. Лісові пожежі. |
|
|
Впр. 4, с. 149 Впр. 3, с. 151 |
Впр. 2, 3, с. 149, Впр. 5(а), с. 150 |
Впр. 1, с. 149 Впр. 1, 2, с. 150-151 |
|
Впр. 5(в), с. 150 Впр. 4, с. 151 |
||||
40. |
14.02 |
Написання замітки в газету. |
|
|
Впр. 1, 2, с. 152-153 |
|
Впр. 3-5, с. 154 |
Впр. 6, с. 155 |
Впр. 7, с. 155 |
||||
41. |
16.02 |
Використай свої навички. |
|
2nd Conditional |
Впр. 2(а)-4, с. 157-158 |
|
Впр. 1, с. 156 |
Впр. 2(в), с. 157 |
Впр. 8, с. 161 |
||||
42. |
21.02 |
Повторення вивченого матеріалу |
Впр. 2, с. 162 |
Впр. 1, с. 194 |
Впр. 4, с. 163-164 |
Впр. 3, с. 163 |
|
|
Повторити с. 140-164 |
||||
43. |
23.02 |
Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок з теми «Земля в небезпеці» |
|
|
|
|
|
||||||
Unit VІІ. “The World of Painting”. Живопис |
|||||||||||||
44. |
28.02 |
Живопис. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення її змісту висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей висловлювати свої почуття та емоції приймати або відхиляти пропозицію аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку
|
с. 169 |
|
Впр. 4, с. 166-167 |
|
Впр. 1-3, с. 166, Впр. 5, с. 169 |
|
Екологічна безпека Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. Громадянська відповідальність Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва. Здоров’я та безпека Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини. Дискутує щодо впливу мистецтва на емоційний стан людини. Підприємливість та фінансова грамотність Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю. |
Впр. 6, с. 169-170 |
||
45. |
02.03 |
Жанри живопису. Розвиток граматичних навичок. |
с. 171 |
Past Perfect, Past Perfect Continuous |
|
|
Впр. 2, 3, с. 171-172 Впр. 1, 2, с. 173, Впр. 4, с. 174 |
Впр. 1, с. 171 Впр. 5, с. 175 |
Впр. 6, с. 175 |
||||
46. |
07.03 |
Роль мистецтва в житті людини. The National gallery collection. Відвідування виставок та музеїв. |
с. 179 |
|
Впр. 5, с. 176-177 Впр. 2, 3, с. 178-179 |
Впр. 3, 4, с. 176 |
Впр. 1, с. 175 Впр. 1, с. 178 |
|
Повідомлення «Галереї України»Впр. 4, с. 180-181 |
||||
47. |
09.03 |
Написання статті |
|
|
Впр. 1, с. 182, Впр. 3(а), с. 184, Впр. 5, с. 185 |
|
Впр. 1, с. 182, Впр. 4, с. 184 |
Впр. 2, с. 183 |
Впр. 7, с. 187 |
||||
48. |
14.03 |
Використай свої знання. |
|
Past Perfect, Past Perfect Continuous |
Впр. 1, с. 188, Впр. 3, с. 188-189 |
|
|
Впр. 2, с. 188 |
Презентація«Галереї Лондона |
||||
49. |
16.03 |
Повторення вивченого матеріалу |
Впр. 2, с. 194 |
Впр. 1, с. 194 |
Впр. 4, с. 195-196 |
Впр. 3, с. 195 |
|
|
Повторити с. 166-196 |
||||
50.
|
21.03 |
Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок з теми «Живопис» |
|
|
|
|
|
||||||
Unit VIII. “Do You Like Sports?”. Спорт і дозвілля. (7 год) |
|||||||||||||
51. |
23.03 |
Спорт і дозвілля. |
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду
|
с. 198 |
|
Впр. 3, 4, с. 198-200, Впр. 6, с. 201 |
Впр. 1, 2, с. 198 |
|
|
Екологічна безпека Презентує та обґрунтовує власні проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. Громадянська відповідальність Обговорює участь у клубах за інтересами. Критично оцінює роль медіа у житті громадянської спільноти. Здоров’я та безпека Сприймає основні переваги здорового способу життя. Обґрунтовує доцільність вибіркового використання Інтернет ресурсів з огляду на фізичне та психічне здоров’я людини. Дає поради щодо техніки безпеки під час масових культурних заходів. Підприємливість та фінансова грамотність Співвідносить власні культурні потреби з можливостями сімейного бюджету. |
Впр. 7, с. 201 |
||
52. |
04.04 |
Види спорту. Розвиток граматичних навичок. |
с. 202 |
2nd and 3rd Conditionals Future Tenses/be going to |
|
|
Впр. 1-3, с. 202 Впр. 1-3, с. 203-204 |
Впр. 4, с. 202 Впр. 4, с. 205 |
Впр. 5, с. 202 Впр. 5, с. 205-206 |
||||
53. |
06.04 |
Враження від переглянутих змагань та виступів. Спортивні ігри. |
с. 210 |
|
Впр. 7, с. 208-209 Впр. 2, с. 210-211 |
Впр. 4, 5, с. 207-208 |
Впр. 1, 2, с. 207 Впр. 1, с. 29-210, Впр. 3, с. 211 |
|
Впр. 8, с. 209 Впр.4(а) с. 211 |
||||
54. |
11.04 |
Написання есе. |
|
|
Впр. 1, 2, с. 212, Впр. 7, с. 214-215 |
|
|
Впр. 3, с. 213 |
Впр. 8, с. 215 |
||||
55. |
13.04 |
Використай свої навички. |
|
Present, Past, Future Tenses |
Впр. 5, с. 217-218 |
|
Впр. 1, 2, с. 216 |
Впр. 3, с. 216 |
Презентація «Мій улюблений вид спорту». |
||||
56. |
18.04 |
Повторення вивченого матеріалу |
Впр. 1, с. 220 |
Впр. 2, с. 220 |
Впр. 4, с. 221-222 |
Впр. 3, с. 221 |
|
|
Повторити с. 200-222 |
||||
57. |
20.04 |
Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок з теми «Спорт і дозвілля» |
|
|
|
|
|
||||||
Unit IX ”Across State Systems”. Україна. Країни виучуваної мови. (7 год) |
|||||||||||||
58. |
25.04 |
Україна. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення її змісту порівнювати події, факти, явища аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника
|
|
|
Впр. 2, 3, с. 224-227 |
|
Впр. 1, с. 224, Впр. 4, с. 227 |
|
Громадянська відповідальність Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях. Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів. Підприємливість та фінансова грамотність Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності. |
Впр. 8, с. 229-230 |
||
59. |
27.04 |
Політичне життя. |
Policy/Politics Join/unite |
|
|
|
Впр. 2, с. 232-233, Впр. 4(а), с. 233 |
Впр. 1, с. 232 |
Впр. 4(в), с. 233 |
||||
60. |
02.05 |
Розвиток граматичних навичок. |
|
Past Tenses Mixed Tenses |
Впр. 1, с. 234-235 |
|
Впр. 2, с. 235, Впр. 5, с. 236 |
Впр. 3, с. 235-236 |
Впр. 4, с. 236 |
||||
61. |
04.05 |
Канада. |
|
|
|
Впр. 2, 3, с. 238-239 |
Впр. 1, с. 237-238 |
Впр. 4, с. 240 |
Впр. 5, с. 241 |
||||
62. |
09.05 |
Велика Британія Написання коротких заміток. |
|
|
Впр. 2 с. 242-243 Впр. 1,2,4 с. 244-246 |
|
Впр.1 с. 242
|
|
|
||||
63. |
11.05 |
Голосування в Україні. |
|
Past Simple, Present Perfect, Present Perfect Continuous |
Впр. 2, с. 247-248 Впр. 1, с. 251 Впр. 4, с. 253-255 |
Впр. 3, с. 253
|
Впр. 2, с. 247, Впр. 3, с. 248-249 |
Впр. 1 с. 247 Впр. 2, с. 252 |
Впр. 4, с. 249-25 |
||||
64. |
16.05 |
Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок з теми «Україна. Країни виучуваної мови» |
|
|
|
|
|
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
|||||
65. |
18.05 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|||||
66. |
23.05 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|||||
67. |
25.05 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|||||
68. |
30.05 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|||||