Навчальна програма "Технології" має модульну структуру і складається з 10 навчальних модулів... в даному календарно тематичному плануванні взято модуль "Основи автоматики і робототехніки"
Орієнтовне календарно-тематичне планування до навчального модуля «Основи автоматики і робототехніки»
№ Уроку |
Тема уроку та зміст |
К-сть год |
Клас |
Дата |
||||||||
1 |
Автоматика і робототехніка в сучасному суспільстві. Поняття робота. Історія розвитку автоматики та робототехніки. |
1 |
|
|
||||||||
2 |
Галузі застосування робототехніки. Огляд сучасного стану робототехніки у світі. |
|
|
|
||||||||
3 |
Сучасні моделі роботів. Складові сучасного робота та їх взаємодія. Три закони робототехніки. |
|
|
|
||||||||
4 |
Внесок українських учених у формування сучасного стану й розвиток інформаційних технологій, автоматики та робототехніки. |
|
|
|
||||||||
5 |
Компоненти роботів та їх характеристика. |
|
|
|
||||||||
6 |
Електричні приводи. Застосування. Правила безпеки життєдіяльності при роботі з електричними приладами. Захисне заземлення, його призначення. |
|
|
|
||||||||
7 |
Крокові електродвигуни. Принцип роботи. Застосування. |
|
|
|
||||||||
8 |
П'єзодвигуни. Історія створення та застосування. Конструкція. Принцип роботи лінійного та обертального п'єзодвигуна. Застосування. |
|
|
|
||||||||
9 |
Повітряні м'язи. Застосування, переваги та недоліки. |
|
|
|
||||||||
10 |
Електроактивні полімери (ЕАП), їх класифікація. Використання ЕАП в робототехніці як лінійних приводів. Еластичні нанотрубки. |
|
|
|
||||||||
11 |
Механізми та машини, їх призначення. |
|
|
|
||||||||
12 |
Поняття про деталь. Типи деталей. |
|
|
|
||||||||
13 |
Типи з'єднань та їх основні характеристики. |
|
|
|
||||||||
14 |
Датчики, їх класи та типи. Призначення датчиків. |
|
|
|
||||||||
15 |
Взаємозв'язок фізичних величин (сила струму, напруга, спад напруги, електричний опір тощо) , що використовуються в датчиках. |
|
|
|
||||||||
16 |
Принципи функціонування виконавчих механізмів. Виконавчий елемент. |
|
|
|
||||||||
17 |
Програмування Апішпо. Плата Апшіпо. Проекти, реалізовані на основі АгаЧііпо. |
|
|
|
||||||||
18 |
Поняття алгоритму. Типи алгоритмів. |
|
|
|
||||||||
19 |
Визначення теми та завдань проекту (орієнтовні проекти: «Ліхтарик», «Діамантове сяйво», «Триколірний світлофор», «Охорона», «Пульсар», «Електронна музика», складання схем тощо). Пошук інформації, актуальної для проекту. |
|
|
|
||||||||
20 |
Добір технологій та технік для реалізації проекту. |
|
|
|
||||||||
21 |
Характеристика ключових понять для досягнення поставлених завдань. Організація робочого місця. Етапи проектної діяльності. |
|
|
|
||||||||
22 |
Визначення послідовності реалізації проекту. Виконання робіт відповідно до обраних технік та технологій. |
|
|
|
||||||||
23 |
Виконання робіт відповідно до обраних технік та технологій. Дотримання правил безпеки життєдіяльності. |
|
|
|
||||||||
24 |
Виконання робіт відповідно до обраних технік та технологій. |
|
|
|
||||||||
25 |
Складання електричної схеми для реалізації поставленого завдання. Виконання робіт відповідно до обраних технік та технологій. |
|
|
|
||||||||
26-28 |
Виконання робіт відповідно до обраних технік та технологій. Дотримання правил безпеки життєдіяльності. |
|
|
|
||||||||
29-31 |
Підключення і програмування застосованих електроелементів. |
|
|
|
||||||||
32 |
Презентація та оцінка проектної діяльності. |
|
|
|
||||||||
|
Резерв часу |
3 |
|
|
||||||||