Календарно-тематичне планування 10 клас (Нерсисян М.А.)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 10 класу І семестр. Календарне планування складено на основі підручника Нерсисян М.А., Піроженко А.О. Планування розраховане на 3 години на тиждень та містить очікувані резульати до кожного уроку, а також наскрізні змістові лінії до кожної теми.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови у 10 класі

І семестр

3 години на тиждень

Підручник -  Нерсисян М.А., Піроженко А.О. Англійська мова: підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти. –К., Ірпінь, 2018.

№ з/п

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат

На кінець уроку учні вміють

Граматика

Домашнє завдання

Примітки

 

Unit 1 Lifestyle and wellness

Наскрізні змістові лінії:

Громадянська відповідальність: висловлювати власну громадянську позицію та свої погляди щодо різноманітних соціальних проблем як у власній країні, так і у світовому просторі.

Здоров'я і безпека: уміти дискутувати довкола питань здоров’я людини;

усвідомлювати вплив шкідливих звичок на здоров’я людини.

Підприємливість та фінансова грамотність: уміти обговорювати окремі питання економічної та господарської діяльності, а також своєї ролі у сучасному технологічному середовищі.

  1.  

 

День з життя підлітка

Розповідати про свій день/ свої обовязки/ дії, які відбуваються регулярно.

Present Simple

Ex. 13p.8

Повторити Present Continuous

 

  1.  

 

Мої домашні обовязки

Розповідати про свій день/ свої обовязки; дії, які відбуваються регулярно/ в даний момент; вживати state verbs у правильній формі та граматичному часі.

Present Simple

Present Continuous

My household duties”

 

  1.  

 

Стиль життя

Розповідати про захоплення та вподобання підлітків; про події, що відбувалися у минулому.

Present Perfect

Past Simple

Ex. 12p.13)

 

  1.  

 

Активний відпочинок.

Вести дискусію про подорожування; розповідати про минулі події; писати особистий e-mail про подорожування.

Present Perfect

Past Simple

Write an e-mail “about travelling”

 

  1.  

 

Граматичний практикум

Виконувати практичні завдання, використовуючи ГМ теми.

ГМ теми

Ex. 24p.79

(Павліченко)

 

  1.  

 

Особистість та її якості

Описувати особистість та її характерні особливості; розповідати про смаки та вподобання.

Gerund/Infinitive

Ex. 6p.16

 

  1.  

 

Роль спорту  в житті суспільства та особистості

Вести дискусію про роль спорту в сучасному житті; розповідати про улюблених спортсменів.

Present Perfect

Present Perfect continuous

Ex. 12p.21

Повторити countable/uncountable nouns

 

  1.  

 

Харчування. Ти те, що споживаєш

Розповідати про свої харчові звички; розповідати про групи харчових продуктів; розповідати про важливість здорового харчування.

(Un)countable nouns

p.24

Ex.12 p. 25

 Ex. 14p.25

 

  1.  

 

Здоровий спосіб життя.

Вести дискусію про здоровий спосіб життя; аналізувати корисні та шкідливі звички.

Used to/ would/ past simple

Ex. 10p. 29

 

  1.  

 

Граматичний практикум

 

Виконувати практичні завдання, використовуючи ГМ теми.

ГМ теми

Exercises

Повторити prepositions

 

  1.  

 

Спортивні події. Паралімпійські ігри

Розповідати про різні спортивні події; наводити приклади успішних у спорті людей із особливими потребами.

prepositions

Ex. 8 p.33

 

  1.  

 

Здоровий спосіб життя

Наводити аргументи на користь здорового способу життя.

 

Ex. 4p.35

 

  1.  

 

Здоровий спосіб життя.

 

Наводити аргументи на користь здорового способу життя.

Ex. 4, p.36

Make a leaflet

 

  1.  

 

Повторення матеріалу теми

Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал для вирішення комунікативних завдань за темою.

ЛМ та ГМ теми

Повт. ЛМ та ГМ теми

 

  1.  

 

Узагальнюючий урок з теми «Lifestyle and wellness»

 

  1.  

 

Урок домашнього читання. Історія Британії

 

Unit 2 People and community

Наскрізні змістові лінії:

Громадянська відповідальність: висловлювати власну громадянську позицію та свої погляди щодо різноманітних соціальних проблем як у власній країні, так і у світовому просторі.

Здоров'я і безпека: уміння дискутувати довкола питань здоров’я людини; усвідомлення впливу шкідливих звичок на здоров’я людини.

Підприємливість та фінансова грамотність: уміння обговорювати окремі питання економічної та господарської діяльності, а також своєї ролі у сучасному технологічному середовищі.

  1.  

 

Особистість та її характер

Розповідати про зовнішність та описувати характери людей.

Adjective Order

Ex. 7p.41

Ex. 15p. 43

 

 

  1.  

 

Слідуємо моді

 

Вести дискусію щодо модних тенденцій та необхідності їх наслідування; розповідати про способи самовираження особистості.

Adverbs

Ex. 13p.47

 

  1.  

 

Мій стиль.

Розповідати про способи самовираження особистості; описувати власний стиль в одязі.

 

Написати есе на тему

 

  1.  

 

Граматичний практикум

 

Виконувати практичні завдання, використовуючи ГМ теми.

Adverbs

Exercises

 

  1.  

 

Стосунки в родині

Описувати стосунки в родині; розповідати про свою родину; розповідати про своє дитинство та підлітковий вік.

Narrative tenses

Ex. 12, 13p.50

 

  1.  

 

Стосунки з товаришами

Розповідати про своїх друзів; вести дискусію стосовно важливості дружби в житті людини.

Adjective endingsed, -ing

Ex. 9p.55

Повторити модальні дієслова

 

  1.  

 

Види особистісних стосунків

Аналізувати стосунки, які можуть складатися між людьми.

Modal verbs

Ex. 11p.59

 

  1.  

 

Граматичний практикум

 

Виконувати практичні завдання, використовуючи ГМ теми.

ГМ теми

Exercises

 

  1.  

 

Підлітки: права і обов’язки

Розповідати про права та обовязки громадянина.

Linking Words and phrases

Ex. 14 p. 63

 

  1.  

 

Людина і суспільство.

 

Аналізувати особливості життя особистості у суспільстві.

 

Ex. A,B p. 66

 

  1.  

 

Повторення матеріалу теми

Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал для вирішення комунікативних завдань за темою.

ЛМ та ГМ теми

Повт. ЛМ та ГМ теми

 

  1.  

 

Узагальнюючий урок з теми «People and community»

 

  1.  

 

Урок домашнього читання. Британський Парламент.

 

Unit 3 Art and media

Наскрізні змістові лінії:

Здоров'я і безпека: Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини.

Підприємливість та фінансова грамотність: Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю.

  1.  

 

Живопис. Видатні художники

Розповідати про особливості живопису як виду мистецтва.

Compound Nouns

Ex. 8p. 72

 

  1.  

 

Живопис. Видатні художники

Розповідати про видатних художників; описувати відомі картини.

 

Ex.12p.73

Повторити граматичні часи дієслова

 

  1.  

 

Медіа

Вести дискусію з приводу важливості ЗМІ.

Direct and Indirect Speech

Ex. 11p.77

 

  1.  

 

Граматичний практикум

Виконувати практичні завдання, використовуючи ГМ теми.

Direct and Indirect Speech

Exercises

 

  1.  

 

Мистецтво чи розвага?

 

Розповідати про культурні заходи; наводити аргументи на користь важливості мистецтва в житті сучасної людини.

Reporting Words

Ex. 8p.80

 

  1.  

 

Візит до музею

Розповідати про відомі музеї світу; ділитися власним досвідом відвідування музеїв.

 

Ex. 13p.85

 

  1.  

 

Знайомство з картинами відомих художників (Карпюк)

Описувати твори мистецтва.

ГМ теми

Ex. 1, р. 116

 

  1.  

 

Графіті: мистецтво чи вандалізм

Наводити аргументи «за» і «проти» графіті.

Extreme Adjectives

Ex. 7p.88

 

  1.  

 

Мистецтво.

Вести дискусію з приводу телебачення та його ролі в сучасному житті.

 

Ex. 3,4p.95

 

  1.  

 

Повторення матеріалу теми

Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал для вирішення комунікативних завдань за темою.

ЛМ та ГМ теми

Повт. ЛМ та ГМ теми

 

  1.  

 

Узагальнюючий урок з теми «All about my friends. Hobbies and interests»

 

  1.  

 

Урок домашнього читання. Дозвілля британців, відвідування музеїв.

 

  1.  

 

Контроль аудіювання

 

  1.  

 

Контроль читання

 

  1.  

 

Контроль письма

 

  1.  

 

Контроль говоріння

 

  1.  

 

Аналіз семестрових контрольних робіт

 

  1.  

 

Урок домашнього читання

 

  1.  

 

Узагальнення матеріалу за І семестр

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Щетенська Олена Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Заборська Ірина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Демина ВАЛентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 серпня 2019
Переглядів
9648
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку