Календарно-тематичне планування з англійської мови у 10 класі
І семестр
3 години на тиждень
Підручник - Нерсисян М.А., Піроженко А.О. Англійська мова: підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти. –К., Ірпінь, 2018.
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат На кінець уроку учні вміють |
Граматика |
Домашнє завдання |
Примітки |
|
||||||
Unit 1 Lifestyle and wellness Наскрізні змістові лінії: Громадянська відповідальність: висловлювати власну громадянську позицію та свої погляди щодо різноманітних соціальних проблем як у власній країні, так і у світовому просторі. Здоров'я і безпека: уміти дискутувати довкола питань здоров’я людини; усвідомлювати вплив шкідливих звичок на здоров’я людини. Підприємливість та фінансова грамотність: уміти обговорювати окремі питання економічної та господарської діяльності, а також своєї ролі у сучасному технологічному середовищі. |
||||||
|
|
День з життя підлітка |
Розповідати про свій день/ свої обов’язки/ дії, які відбуваються регулярно. |
Present Simple |
Ex. 13p.8 Повторити Present Continuous |
|
|
|
Мої домашні обовязки |
Розповідати про свій день/ свої обов’язки; дії, які відбуваються регулярно/ в даний момент; вживати state verbs у правильній формі та граматичному часі. |
Present Simple Present Continuous |
“My household duties” |
|
|
|
Стиль життя |
Розповідати про захоплення та вподобання підлітків; про події, що відбувалися у минулому. |
Present Perfect Past Simple |
Ex. 12p.13) |
|
|
|
Активний відпочинок. |
Вести дискусію про подорожування; розповідати про минулі події; писати особистий e-mail про подорожування. |
Present Perfect Past Simple |
Write an e-mail “about travelling” |
|
|
|
Граматичний практикум |
Виконувати практичні завдання, використовуючи ГМ теми. |
ГМ теми |
Ex. 24p.79 (Павліченко) |
|
|
|
Особистість та її якості |
Описувати особистість та її характерні особливості; розповідати про смаки та вподобання. |
Gerund/Infinitive |
Ex. 6p.16 |
|
|
|
Роль спорту в житті суспільства та особистості |
Вести дискусію про роль спорту в сучасному житті; розповідати про улюблених спортсменів. |
Present Perfect Present Perfect continuous |
Ex. 12p.21 Повторити countable/uncountable nouns |
|
|
|
Харчування. Ти – те, що споживаєш |
Розповідати про свої харчові звички; розповідати про групи харчових продуктів; розповідати про важливість здорового харчування. |
(Un)countable nouns p.24 |
Ex.12 p. 25 Ex. 14p.25 |
|
|
|
Здоровий спосіб життя. |
Вести дискусію про здоровий спосіб життя; аналізувати корисні та шкідливі звички. |
Used to/ would/ past simple |
Ex. 10p. 29 |
|
|
|
Граматичний практикум
|
Виконувати практичні завдання, використовуючи ГМ теми. |
ГМ теми |
Exercises Повторити prepositions |
|
|
|
Спортивні події. Паралімпійські ігри |
Розповідати про різні спортивні події; наводити приклади успішних у спорті людей із особливими потребами. |
prepositions |
Ex. 8 p.33 |
|
|
|
Здоровий спосіб життя |
Наводити аргументи на користь здорового способу життя. |
|
Ex. 4p.35 |
|
|
|
Здоровий спосіб життя.
|
Наводити аргументи на користь здорового способу життя. |
Ex. 4, p.36 |
Make a leaflet |
|
|
|
Повторення матеріалу теми |
Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал для вирішення комунікативних завдань за темою. |
ЛМ та ГМ теми |
Повт. ЛМ та ГМ теми |
|
|
|
Узагальнюючий урок з теми «Lifestyle and wellness» |
|
|||
|
|
Урок домашнього читання. Історія Британії |
|
|||
Unit 2 People and community Наскрізні змістові лінії: Громадянська відповідальність: висловлювати власну громадянську позицію та свої погляди щодо різноманітних соціальних проблем як у власній країні, так і у світовому просторі. Здоров'я і безпека: уміння дискутувати довкола питань здоров’я людини; усвідомлення впливу шкідливих звичок на здоров’я людини. Підприємливість та фінансова грамотність: уміння обговорювати окремі питання економічної та господарської діяльності, а також своєї ролі у сучасному технологічному середовищі. |
||||||
|
|
Особистість та її характер |
Розповідати про зовнішність та описувати характери людей. |
Adjective Order |
Ex. 7p.41 Ex. 15p. 43
|
|
|
|
Слідуємо моді
|
Вести дискусію щодо модних тенденцій та необхідності їх наслідування; розповідати про способи самовираження особистості. |
Adverbs |
Ex. 13p.47 |
|
|
|
Мій стиль. |
Розповідати про способи самовираження особистості; описувати власний стиль в одязі. |
|
Написати есе на тему |
|
|
|
Граматичний практикум
|
Виконувати практичні завдання, використовуючи ГМ теми. |
Adverbs |
Exercises |
|
|
|
Стосунки в родині |
Описувати стосунки в родині; розповідати про свою родину; розповідати про своє дитинство та підлітковий вік. |
Narrative tenses |
Ex. 12, 13p.50 |
|
|
|
Стосунки з товаришами |
Розповідати про своїх друзів; вести дискусію стосовно важливості дружби в житті людини. |
Adjective endings –ed, -ing |
Ex. 9p.55 Повторити модальні дієслова |
|
|
|
Види особистісних стосунків |
Аналізувати стосунки, які можуть складатися між людьми. |
Modal verbs |
Ex. 11p.59 |
|
|
|
Граматичний практикум
|
Виконувати практичні завдання, використовуючи ГМ теми. |
ГМ теми |
Exercises |
|
|
|
Підлітки: права і обов’язки |
Розповідати про права та обов’язки громадянина. |
Linking Words and phrases |
Ex. 14 p. 63 |
|
|
|
Людина і суспільство.
|
Аналізувати особливості життя особистості у суспільстві. |
|
Ex. A,B p. 66 |
|
|
|
Повторення матеріалу теми |
Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал для вирішення комунікативних завдань за темою. |
ЛМ та ГМ теми |
Повт. ЛМ та ГМ теми |
|
|
|
Узагальнюючий урок з теми «People and community» |
|
|||
|
|
Урок домашнього читання. Британський Парламент. |
||||
Unit 3 Art and media Наскрізні змістові лінії: Здоров'я і безпека: Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини. Підприємливість та фінансова грамотність: Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю. |
||||||
|
|
Живопис. Видатні художники |
Розповідати про особливості живопису як виду мистецтва. |
Compound Nouns |
Ex. 8p. 72 |
|
|
|
Живопис. Видатні художники |
Розповідати про видатних художників; описувати відомі картини. |
|
Ex.12p.73 Повторити граматичні часи дієслова |
|
|
|
Медіа |
Вести дискусію з приводу важливості ЗМІ. |
Direct and Indirect Speech |
Ex. 11p.77 |
|
|
|
Граматичний практикум |
Виконувати практичні завдання, використовуючи ГМ теми. |
Direct and Indirect Speech |
Exercises |
|
|
|
Мистецтво чи розвага?
|
Розповідати про культурні заходи; наводити аргументи на користь важливості мистецтва в житті сучасної людини. |
Reporting Words |
Ex. 8p.80 |
|
|
|
Візит до музею |
Розповідати про відомі музеї світу; ділитися власним досвідом відвідування музеїв. |
|
Ex. 13p.85 |
|
|
|
Знайомство з картинами відомих художників (Карпюк) |
Описувати твори мистецтва. |
ГМ теми |
Ex. 1, р. 116 |
|
|
|
Графіті: мистецтво чи вандалізм |
Наводити аргументи «за» і «проти» графіті. |
Extreme Adjectives |
Ex. 7p.88 |
|
|
|
Мистецтво. |
Вести дискусію з приводу телебачення та його ролі в сучасному житті. |
|
Ex. 3,4p.95 |
|
|
|
Повторення матеріалу теми |
Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал для вирішення комунікативних завдань за темою. |
ЛМ та ГМ теми |
Повт. ЛМ та ГМ теми |
|
|
|
Узагальнюючий урок з теми «All about my friends. Hobbies and interests» |
|
|||
|
|
Урок домашнього читання. Дозвілля британців, відвідування музеїв. |
|
|||
|
|
Контроль аудіювання |
|
|||
|
|
Контроль читання |
|
|||
|
|
Контроль письма |
|
|||
|
|
Контроль говоріння |
|
|||
|
|
Аналіз семестрових контрольних робіт |
|
|||
|
|
Урок домашнього читання |
|
|||
|
|
Узагальнення матеріалу за І семестр |
|