№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
1 |
Коригувальне навчання. Повторення вивченого з теми «Іменник». |
04.09 |
|
2 |
Поняття мовної стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість |
04.09 |
|
3 |
Прикметник. Відмінкові закінчення прикметників |
11.09 |
|
4 |
Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників |
11.09 |
|
5 |
Синонімічні способи вираження різного ступеня ознаки, використання прислівників дуже, вельми, занадто, мало, вкрай, зовсім, особливо, трохи, дещо, злегка та ін., вживання прикметникових суфіксів і префіксів зі значенням суб’єктивної оцінки (величезний, манюсінький, тонкуватий, завеликий, старенький, предобрий) |
18.09 |
|
6 |
Прислівник. Ступені порівняння. |
18.09 |
|
7 |
Контрольне есе |
25.09 |
|
8 |
Контрольне есе |
25.09 |
Зошит |
9 |
Прикметники, що перейшли в іменники |
02.10 |
|
10 |
Числівник. Складні випадки узгодження й відмінювання числівника |
02.10 |
|
11 |
Дієслово, дієслівні форми |
09.10 |
|
12 |
Складні випадки словозміни дієслів дати, їсти, відповісти, бути та ін. |
09.10 |
|
13 |
Паралельні форми вираження наказового способу дієслів 1 та 2 особи множини (ходімо – ходім, візьміте – візьміть, визначте – визначіть, підтвердьте – підтвердіть) |
15.10 |
|
14 |
Активні й пасивні дієприкметники |
15.10 |
|
15 |
Контрольна робота №1 (тестові завдання) з розділу «Морфологічна норма». |
23.10 |
Тематична |
16 |
Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка |
23.10 |
Зошит |
17 |
Складні випадки синтаксичного узгодження (УПА засвідчила; до міста Старий Самбір; у місті Чернівці) |
06.11 |
|
18 |
Складні випадки і варіанти синтаксичного керування (відгук про роботу, радіти з перемоги і радіти перемозі; потреба в підручниках; не вживати заходів; не викликає довіри; враження від фільму; командувач військ; багатий на копалини і багатий копалинами; близько десятої години; переміг завдяки вам; посіяла біля хати, за нашими розрахунками) |
06.11 |
|
19 |
Уживання прийменників в і на з географічними назвами і просторовими іменниками (відбувається в Україні, побувати в Німеччині; поглянути на Вкраїну; жити на Черкащині; піднятися на Еверест) |
13.11 |
|
20 |
Контрольне есе |
13.11 |
|
21 |
Контрольне есе |
20.11 |
|
22 |
Словосполучення з прийменником по (піти по гриби; по цей день; блукати по полю; триватиме з лютого по квітень; кожному по сувенірові; зауваження по суті тощо) |
20.11 |
|
23 |
Словосполучення з прийменниками в(у), при, за, із-за (посіяти у дощ; працювати в бібліотеці; росте при дорозі; за часів Мазепи; за активної підтримки) |
27.11 |
|
24 |
Вживання похідних сполучників |
27.11 |
Зошит |
25 |
Варіанти граматичного зв’язку підмета й присудка (Він був активним учасником тих подій. Мій однокласник – директор школи. Перегляд вистави становить частину нашого плану на вихідний. Висіло багато картин; більшість громадян учора підтримали; більшість депутатів проголосувало; батько з сином відвідали; виставка-продаж вразила) |
04.12 |
|
26-27 |
Пасивні конструкції з дієсловами на –ся. Синтаксичні конструкції з формою на -но, -то |
04.12 |
|
28 |
Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення |
11.12 |
|
29-30 |
Прості ускладнені речення. Правила побудови складних речень |
11.12 |
|
31 |
Логічні помилки в складних реченнях |
18.12 |
Зошит |
32 |
Контрольна робота №2 (тестові завдання) з розділу «Синтаксична норма». |
18.12 |
Тематична |