Українська література
8-Б клас ( з українською мовою навчання)
Усього – 70 год. 2 години на тиждень
Обов’язкова кількість видів контролю
|
І семестр |
ІІ семестр |
Контрольні роботи у формі:
(тестів, відповідей на запитання тощо) |
3 1
2 |
3 1
2 |
Уроки розвитку мовлення |
2 (у+п) |
2 (у+п) |
Уроки позакласного читання |
2 |
2 |
Уроки літератури рідного краю |
2 |
2 |
Уроки виразного читання |
1 |
1 |
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
год. |
Дата |
Примітки |
|
Національна драма ( 7 год.) |
|||||
30/1 |
Іван Карпенко – Карий. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга, про театр корифеїв. ТЛ: трагедія, комедія, трагікомедія |
1 |
|
|
|
31 |
Трагікомедія «Сто тисяч» — класичний взірець українського театру корифеїв. ТЛ: драматичний твір |
1 |
|
|
|
32 |
Проблематика твору. Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи. Проблема влади грошей — наскрізна й «вічна» у світовому мистецтві. |
1 |
|
|
|
33 |
Засоби сатиричного змалювання героїв. Самостійна робота за твором «Сто тисяч» |
1 |
|
СР |
|
34 |
Урок розвитку зв’язного мовлення «Чи завжди гроші породжують бездуховність?» ( за трагікомедією І.Карпенко-Карого «Сто тисяч») |
1 |
|
УРЗМ № 3 |
|
35 |
Урок літератури рідного краю № 3 |
1 |
|
УЛРК №3 |
|
36 |
Контрольний твір «Пагубний вплив грошей на людську душу» (за трагікомедією І.Карпенко-Карого «Сто тисяч») |
1 |
|
КР №1 |
|
З УКРАЇНСЬКОЇ ПРОЗИ Михайло КОЦЮБИНСЬКИЙ ( 7 год.) |
|||||
37 |
Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Коротко про письменника. Пригодницький, романтичний сюжет повісті «дорогою ціною». Образ головного героя. Остап - вічний тип шукача правди. |
1
|
|
|
|
38 |
Сюжет твору. Протест Остапа й Соломії проти кріпосницької наруги — протест проти будь-якого насильства над людиною. Проблема волі людини та можливостей її здобуття |
1
|
|
|
|
39 |
Кохання Остапа й Соломії як центральний мотив у творі. Його непереможна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв. |
1 |
|
|
|
40 |
Час і вічність у повісті, символічні образи. романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії |
1 |
|
|
|
41 |
Самостійна робота за твором «Дорогою ціною» ( відкриті відповіді на завдання) |
1 |
|
СР |
|
42 |
Олександр Довженко. «Ніч перед боєм». видатний український кінорежисер і письменник. Його оповідання про другу світову війну. «Ніч перед боєм» — твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців, проявлені під час воєнного лихоліття. |
1 |
|
|
|
43 |
Образи діда Платона й діда Савки - представників українського трудового народу. Їхній моральний урок для солдатів |
1 |
|
|
|
44 |
Самостійна робота за твором «Ніч перед боєм» |
1 |
|
СР |
|
45 |
Ніна Бічуя. Коротко про письменницю. «Шпага Славка Беркути». Повість про школу й проблеми дорослішання. Сюжет. Особливості композиції твору. |
1 |
|
|
|
46 |
Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей. |
1 |
|
|
|
47 |
Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк. Самостійна робота. |
1 |
|
СР |
|
48 |
«Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті. Проблема особистості в сучасному світі. |
1 |
|
|
|
49 |
Урок мовленнєвого розвитку. Написання фанфіків на основі повісті «Шпага Славка Беркути». |
1 |
|
УРЗМ № 4 |
|
50 |
Контрольна робота М.Коцюбинський, О.Довженко, Н.Бічуя ( тестування та розгорнуті відповіді на питання) |
1 |
|
|
|
51 |
Урок літератури рідного краю |
1 |
|
|
|
Продовження теми «З української прози» ( год. ) |
|||||
51/23 |
Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало» Коротко про письменника. Композиція твору. |
1 |
|
|
|
52 |
Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеособлення. |
1 |
|
|
|
53 |
Позакласне читання. Оксана Думанська «Школярка з передмістя» |
1 |
|
УПЧ № 2 |
|
54 |
Юрій Винничук. Коротко про письменника. «Місце для дракона». Повість - казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони» |
1 |
|
|
|
55 |
Підтекст твору. Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви. |
1 |
|
|
|
56 |
Парадокс: дракон Грицько — поет і християнин. |
1 |
|
|
|
57 |
Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя |
1 |
|
|
|
58 |
Урок виразного читання |
1 |
|
УВЧ №2 |
|
59 |
Валентин Чемерис. Основні відомості про письменника. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя й пригоди школярів із села великі Чаплі. |
1 |
|
|
|
60 |
Гумористична повість про життя й пригоди школярів із села великі Чаплі: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення. Сюжет повісті. |
1 |
|
|
|
61 |
Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору. |
1 |
|
|
|
62 |
Образи Вітьки Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок. |
1 |
|
|
|
63 64 |
Володимир Рутківський «Сині води» |
2 |
|
|
|
65 |
Контрольна робота № 6 «Творчість Н.Бічуї, В.Дрозда, Ю.Винничука, В.Чемериса» |
1 |
|
КР № 6 |
|
66 |
Урок літератури рідного краю |
1 |
|
УЛРК №1 |
|
67 |
Урок – підсумок |
1 |
|
|
|