Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі
(3 години) І семестр
до підручника О.Карпюк Тернопіль «Астон» 2019 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 407)
на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||||
Повторення. Знову до школи (6) |
|||||||||
1. |
|
Привітання з друзями. Розучування віршика. Повторення літер алфавіту. |
Впр.2 с.6 |
Hello, I am… |
Імена дітей |
Впр.1 с.6 Впр.3 с.7 |
Впр.3 с.7 Вірш про привітання |
Знайди та розмалюй букви |
Розповісти віршик |
2. |
|
Лічба предметів у класній кімнаті. Розігрування коротких діалогів по зразку. |
Впр.1 с.8 |
Множина іменників |
Впр.1 с.8 |
Впр.2 с.8 |
Впр.3, 4 с.8 |
Літери Іі, Tt |
Дописати рядочки слів |
3. |
|
Кольори предметів. Гра «Відгадай якого кольору літера». |
Назви кольорів |
Загальні запитання: Is it red? – yes/no |
Впр.3 с.9 |
Впр.1,2 с.9 |
Впр.4 с.9 |
Літери Nn Oo |
Повторити алфавіт |
4. |
|
З яких літер починаються слова. Виготовляємо книжечку-абетку |
Впр.1,2 с.10 |
|
|
Впр.1 с.10 |
Впр.2 с.10 |
Впр.3 с.10 Літери Рр, Ее |
Доробити книжечку |
5. |
|
Імена. Ім’я мого друга. Діалоги-розпитування по темі. Іменна картка. |
Name Friend |
Присвійний відмінок |
Впр.3 с.11 |
Впр.1с.11 |
My name is.. My friend’s name is… |
Впр.4 с.11 Літери Dd, Aa |
Виготовити іменну картку |
6. |
|
Повторення вивченого. Усні розповіді по темі. |
|||||||
Тема : Моя сім’я (13) |
|||||||||
7. |
|
Це моя родина. Опрацювання лексики по темі. Складання розповіді про себе. |
Впр.4 с.13 Surname, children |
Присвійний відмінок They are… |
|
Впр.1,2,5 с.12-13 |
Впр.3,4 с.12-13 |
Розповідь про себе Літери Bb, Gg |
Вивчити про себе |
8. |
|
Складання речень про себе за таблицею. Структура: я люблю… |
Pupil |
I’m… I like |
Впр.3 с.14 |
Впр.1,2,4 с.14 |
Впр.3 с.14 |
Впр.3 с.14 Літери Ss, Ll |
Дописати речення впр.3 с.14, фото родини |
9. |
|
Усні розповіді про родину. Фонетичне відпрацювання лексики. Читання слів закритого складу. |
Впр.1 с.15 |
I’m… I like |
Впр.3,4 с.15 |
Впр.1-3 с.15 |
Монологічні розповіді |
Впр.5 с.15 Літери Ff, Mm
|
Переписати слова з номерами впр.5 с.15 |
10. |
|
Де твій будинок? Читання та інсценування діалогів по зразку. |
House |
Where What
|
Впр.4 с.16 |
Впр.1 с.16 |
Впр.2,3 с.16 |
Літери Cc, Hh |
Розіграти діалог впр.3 с.16 |
11. |
|
Фонетичне опрацювання лексики та структури: ти любиш…?-Так/Ні. |
At work, at school, at home |
Where Do you like…? |
Впр.6 с.17 |
Впр.1,2 с.17 |
Діалоги |
Впр.6 с.17 Літери Rr, Uu |
Вчити слова |
12. |
|
Читання міні-текстів про дітей. Відпрацювання правил читання відкритого і закритого типів складу. |
ЛО уроку |
His, her |
Впр.2,4,5 с.18 |
Впр.1,2,4 с.18 |
|
Впр.5 с.18 Літери Kk, Yy |
Знайти імена та переписати у зошит |
13. |
|
Професії членів моєї родини. Фонетичне опрацювання лексики. Написання свого імені. |
Aunt, cousin, uncle, doctor, vet |
He, she is a ... |
Нові слова |
Впр.1,5 с.19 |
Впр.3,4 с.19 |
Своє ім’я Літери Vv, Ww |
Написати рядочки нових слів |
14.
|
|
Формування навичок аудіювання. Робота над змістом тексту «С’юзі загубилась ». Розігрування історії. |
Повторення |
Повторення |
Впр.3 с.20 |
Впр.1-2 с.20 |
Впр.4 с.20 |
Літери Xx, Jj |
Принести фото членів родини для порт фоліо |
15. 16. |
|
Виготовлення сімейного дерева та формування навичок монологічного мовлення по темі. |
ЛО теми |
This is… She is … |
Впр.5 с.21 |
Впр.5 с.21 |
Впр.2,4 с.21 |
Впр.6 с.21 Літери Qq, Zz |
Розкажи про свій малюнок |
17. 18. |
|
Моє перше інтерв’ю. Розігрування інтерв’ю у парі. Виконання лексико-граматичних завдань. |
ЛО теми |
Повторення |
Впр.6 с.23 |
Впр.1 с.22 |
Інтерв’ю |
Завдання |
Впр.6 с.23 |
19. |
|
Виконання діагностичної роботи по темі «Моя сім’я». |
|
|
|
|
|
|
|
Тема : Мої друзі (13) |
|||||||||
20. |
|
Друзі, їх захоплення та хобі. Фонетичне опрацювання лексики. Складання речень за малюнками. |
Впр.6 с.25 |
Особові займенники |
Впр.3,6 с.25 |
Впр.1,2 с.24-25 |
Впр.4,7 с.25 Гра «Сем каже» |
Впр.5 с.25 |
Написати речення по зразку |
21. |
|
Ми – друзі. Складання коротких розповідей по аналогії. |
Friends, together |
We are … |
Впр.2 с.26 |
Впр.1 с.26 |
Впр.4 с.26 |
Впр.5 с.26 |
Розповідь про друга |
22. |
|
Що люблять робити мої рідні та друзі. Опис малюнків. Відпрацювання правил читання слів. |
Ride a bike, Smile, fun |
Personal pronouns |
Впр.3 с.27 |
Впр.1,2 с.27 |
Монологи |
Впр.4 с.27 |
Читати стовпчики слів |
23. |
|
Хто твій друг та який він? Діалоги-розпитування по темі. Фонетичне опрацювання прикметників. |
Funny, clever, nice, pretty, best friend |
Who is .. |
Впр.1,4 с.28 |
Впр.1 с.28 |
Впр.3 с.28 |
Впр.5 с.28 |
Слова у словник, діалог |
24. |
|
Мій найкращий друг. Складання міні розповідей про друга по зразку. |
Pretty |
can too |
Впр. 3 с.29 |
Впр.1,2 с.29 |
Впр.4 с.29 |
Розповідь |
Підготувати усну розповідь |
25. |
|
Нік і Майкл – друзі. Читання текстів та робота над змістом прочитаного. Тренувальні вправи. |
ЛО уроку |
Is it …? |
Впр.2,5 с.30 |
Впр.1,4 с.30 |
Монологи |
Ck |
Впр.3 с.30 |
26. |
|
Уподобання однокласників. Фонетичне відпрацювання граматичної структури: Ти любиш …? в усному мовленні. |
ЛО уроку |
Do you like…? |
Впр.3 с.31 |
Впр.1 с.31 |
Впр.4 с.31 |
Імена Речення |
Впр.4 с.31 |
27. |
|
Формування навичок аудіювання. Робота над текстом. Виконання лексико-граматичних завдань. |
Повторення |
Повторення |
Впр.2,5 с.32-33 |
Впр.1,2 с.32 |
Впр.4 с.33 |
Завдання вчителя |
Інд.картки |
28. 29. |
|
Мої паперові друзі. Виготовляємо «Коло друзів». Побудова усних розповідей про друзів. |
|
|
|
|
Впр.2 с.34 |
Впр.3 с.34 |
Впр.2 с.34 |
30. 31. |
|
Вікторина «Як ми знаємо наших друзів». Виконання лексико-граматичних вправ. |
ЛО теми |
Like Likes |
Впр.3,4 с.35-36 |
Впр.1 с.35 |
Впр.2 с.35 |
Завдання |
Впр.2 с.35 |
32. |
|
Виконання діагностичної роботи по темі «Мої друзі». |
|
|
|
|
|
|
|
Тема: Моя класна кімната (13) |
|||||||||
33. |
|
У моїй класній кімнаті. Введення та опрацювання нової лексики. Лексична гра «Відгадай слово». |
Door, floor, chair, hair, window |
We have got |
Впр.3,4 с.38-39 |
Впр.1,2,4,6 с.38-39 |
Впр.3,6 с.39 |
Слова |
Допиши речення |
34. |
|
Час за годинником. Розучування рисівки про час. Рахунок до 12. |
1-12 |
It’s one o’clock |
Впр.2,5 с.40 |
Впр.1,3 с.40 |
Впр.2,7 с.40 |
Впр.6 с.40 |
Переписати речення червоного кольору |
35. |
|
Робота в групах. Читання коротких текстів, робота над змістом прочитаного. |
ЛО уроку |
In |
-sh, -oo, -y Впр.4,5 с.41
|
Впр.1-3 с.41 |
Відповіді на запитання |
Впр.3 с.41 |
Зразкове читання тексту |
36. |
|
Шкільне приладдя. Фонетичне опрацювання лексики та структури: «що це?» в діалогічному мовленні. |
Rubber, textbook, pencil-case,.. |
This is .., that is |
Впр.3 с.42 |
Впр.1,2 с.42 |
Впр.4 с.42 Діалоги-розпитування |
Слова |
Прописати рядочки слів |
37. |
|
Шкільні речі у класній кімнаті. Складання речень за малюнками у множині. |
ЛО уроку |
These are Those are |
Впр.2 с.43 |
Впр.1,2,5 с.43 |
Впр.4 с.43 |
Речення |
Вивчити вірш |
38. |
|
Відпрацювання вказівних займенників в усному мовленні. Правило читання буквосполучень –th, -ar, -er. |
ЛО уроку |
This –that These – those |
Впр.4,5 с.44 |
Впр.1,2 с.44 |
Відповіді на запитання |
Впр.3 с.44 |
Вміти називати предмети |
39. |
|
Місцезнаходження предметів. Фонетичне відпрацювання питальних слів: хто та де. Робота в парах. |
ЛО уроку |
Who Where |
Впр.4 с.45 |
Впр.1,2 с.45 |
Впр.3 с.45 |
Картки |
Підготуватись до диктанту |
40. |
|
Формування навичок аудіювання. Робота над змістом тексту. Виконання лексико-граматичних вправ. |
Повторення |
Повторення |
Впр.3 с.46 |
Впр.1,2 с.46 |
Впр.4 с.46 |
Диктант |
Переказати історію батькам |
41. |
|
Котра година? Виготовлення годинника та інсценування діалогів по зразку. |
Time |
What’s the time |
Впр.2 с.47 |
Впр.2 с.47 |
Впр.2 с.47 |
Виготовлення годинника |
Розпитати батьків про час |
42. |
|
Лексична гра-вікторина: «Хто назве найбільше слів по темі». Тренувальні вправи. |
Повторення |
Повторення |
Впр. С.48 |
Впр.1 с.48 |
Впр.2,3 с.48 |
Завдання вчителя |
Повторити слова |
43. |
|
Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. Складання письмової розповіді про себе по аналогії. |
ЛО теми |
Повторення |
Впр.4 с.49 |
Впр.3 с.49 |
Впр.3 с.49 |
Текст |
Усна розповідь про себе |
44. |
|
Діагностична робота по темі «Моя класна кімната». Усні розповіді по темі. |
|
|
|
|
|
|
|
45. 46. |
|
Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|