Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі за підручником О.Карпюк (І семестр, 3 години)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі

(3 години) І семестр

до підручника О.Карпюк Тернопіль «Астон» 2019 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 407)

на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко

Дата

Тематика спілкування. Тема. Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє

завдання

Лексика

Граматика

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Повторення. Знову до школи (6)

1.

 

Привітання з друзями. Розучування віршика. Повторення літер алфавіту.

Впр.2 с.6

Hello, I am…

Імена дітей

Впр.1 с.6

Впр.3 с.7

Впр.3 с.7

Вірш про привітання

Знайди та розмалюй букви

Розповісти віршик

2.

 

Лічба предметів у класній кімнаті. Розігрування коротких діалогів по зразку.

Впр.1 с.8

Множина іменників

Впр.1 с.8

Впр.2 с.8

Впр.3, 4  с.8

Літери Іі, Tt

Дописати рядочки слів

3.

 

Кольори предметів. Гра «Відгадай якого  кольору літера».

Назви кольорів

Загальні запитання: Is it red? – yes/no

Впр.3 с.9

Впр.1,2 с.9

Впр.4 с.9

Літери Nn Oo

Повторити алфавіт

4.

 

З яких літер починаються слова. Виготовляємо книжечку-абетку

Впр.1,2 с.10

 

 

Впр.1 с.10

Впр.2 с.10

Впр.3 с.10

Літери Рр, Ее

Доробити книжечку

5.

 

Імена. Ім’я мого друга. Діалоги-розпитування по темі. Іменна картка.

Name

Friend

Присвійний відмінок

Впр.3 с.11

Впр.1с.11

My name is..

My friend’s name is…

Впр.4 с.11

Літери Dd, Aa

Виготовити іменну картку

6.

 

Повторення вивченого. Усні розповіді по темі.

Тема : Моя сім’я (13)

7.

 

Це моя родина. Опрацювання лексики по темі. Складання розповіді про себе.

Впр.4 с.13

Surname, children

Присвійний відмінок

They are…

 

Впр.1,2,5 с.12-13

Впр.3,4 с.12-13

Розповідь про себе

Літери Bb, Gg

Вивчити про себе

8.

 

Складання речень про себе за таблицею. Структура: я люблю…

Pupil

I’m…

I like

Впр.3 с.14

Впр.1,2,4 с.14

Впр.3 с.14

Впр.3 с.14

Літери Ss, Ll

Дописати речення впр.3 с.14,

фото родини

9.

 

Усні розповіді про родину. Фонетичне відпрацювання лексики.  Читання слів закритого складу.

Впр.1 с.15

I’m…

I like

Впр.3,4 с.15

Впр.1-3 с.15

Монологічні розповіді

Впр.5 с.15

Літери Ff, Mm

 

Переписати слова з номерами впр.5 с.15

10.

 

Де твій будинок? Читання та інсценування діалогів по зразку.

House

Where

What

 

Впр.4 с.16

Впр.1 с.16

Впр.2,3 с.16

Літери Cc, Hh

Розіграти діалог впр.3 с.16

11.

 

Фонетичне опрацювання лексики та структури: ти любиш…?-Так/Ні.

At work, at school, at home

Where

Do you like…?

Впр.6 с.17

Впр.1,2 с.17

Діалоги

Впр.6 с.17

Літери Rr, Uu

Вчити слова

12.

 

Читання міні-текстів про дітей. Відпрацювання правил читання відкритого і закритого типів складу.

ЛО уроку

His, her

Впр.2,4,5 с.18

Впр.1,2,4 с.18

 

Впр.5 с.18

Літери  Kk, Yy

Знайти імена та переписати у зошит

13.

 

Професії членів моєї родини. Фонетичне опрацювання лексики. Написання свого імені.

Aunt, cousin, uncle, doctor, vet

He, she is a ...

Нові слова

Впр.1,5 с.19

Впр.3,4 с.19

Своє ім’я

Літери Vv, Ww

Написати рядочки нових слів

14.

 

 

Формування навичок аудіювання. Робота над змістом  тексту «С’юзі загубилась ». Розігрування історії.

Повторення

Повторення

Впр.3 с.20

Впр.1-2 с.20

Впр.4 с.20

Літери Xx, Jj

Принести фото членів родини для порт фоліо

15.

16.

 

Виготовлення сімейного дерева та формування  навичок монологічного мовлення по темі.

ЛО теми

This is…

She is …

Впр.5 с.21

Впр.5 с.21

Впр.2,4 с.21

Впр.6 с.21

Літери Qq, Zz

Розкажи про свій малюнок

17.

18.

 

Моє перше інтерв’ю. Розігрування інтерв’ю у парі. Виконання лексико-граматичних завдань.

ЛО теми

Повторення

Впр.6 с.23

Впр.1 с.22

Інтерв’ю

Завдання

Впр.6 с.23

19.

 

Виконання діагностичної роботи по темі «Моя сім’я».

 

 

 

 

 

 

 

Тема : Мої друзі (13)

20.

 

Друзі, їх захоплення та хобі. Фонетичне опрацювання лексики. Складання речень за малюнками.

Впр.6 с.25

Особові займенники

Впр.3,6 с.25

Впр.1,2 с.24-25

Впр.4,7 с.25

Гра «Сем каже»

Впр.5 с.25

Написати речення по зразку

21.

 

Ми – друзі. Складання коротких розповідей по аналогії.

Friends,

together

We are …

Впр.2 с.26

Впр.1 с.26

Впр.4 с.26

Впр.5 с.26

Розповідь про друга

22.

 

Що люблять робити мої рідні та друзі. Опис малюнків. Відпрацювання правил читання слів.

Ride a bike,

Smile, fun

Personal pronouns

Впр.3 с.27

Впр.1,2 с.27

Монологи

Впр.4 с.27

Читати стовпчики слів

23.

 

Хто твій друг та який він?  Діалоги-розпитування по темі. Фонетичне опрацювання прикметників.

Funny, clever, nice, pretty, best friend

Who is ..

Впр.1,4 с.28

Впр.1 с.28

Впр.3 с.28

Впр.5 с.28

Слова у словник, діалог

24.

 

Мій найкращий друг. Складання міні розповідей про друга по зразку.

Pretty

can

too

Впр. 3 с.29

Впр.1,2 с.29

Впр.4 с.29

Розповідь

Підготувати усну розповідь

25.

 

Нік і Майкл – друзі. Читання текстів та робота над змістом прочитаного. Тренувальні вправи.

ЛО уроку

Is it …?

Впр.2,5 с.30

Впр.1,4 с.30

Монологи

Ck

Впр.3 с.30

26.

 

Уподобання однокласників. Фонетичне відпрацювання граматичної структури: Ти любиш …? в усному мовленні.

ЛО уроку

Do you like…?

Впр.3 с.31

Впр.1 с.31

Впр.4 с.31

Імена

Речення

Впр.4 с.31

27.

 

Формування навичок аудіювання. Робота над текстом. Виконання лексико-граматичних завдань.

Повторення

Повторення

Впр.2,5 с.32-33

Впр.1,2 с.32

Впр.4 с.33

Завдання вчителя

Інд.картки

28.

29.

 

Мої паперові друзі. Виготовляємо «Коло друзів». Побудова усних розповідей про друзів.

 

 

 

 

Впр.2 с.34

Впр.3 с.34

Впр.2 с.34

30.

31.

 

Вікторина «Як ми знаємо наших друзів». Виконання лексико-граматичних вправ.

ЛО теми

Like

Likes

Впр.3,4 с.35-36

Впр.1 с.35

Впр.2 с.35

Завдання

Впр.2 с.35

32.

 

Виконання діагностичної роботи по темі «Мої друзі».

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Моя класна кімната (13)

33.

 

У моїй класній кімнаті. Введення та опрацювання нової лексики. Лексична гра «Відгадай слово».

Door, floor, chair, hair, window

We have got

Впр.3,4 с.38-39

Впр.1,2,4,6 с.38-39

Впр.3,6 с.39

Слова

Допиши речення

34.

 

Час за годинником. Розучування рисівки про час. Рахунок до 12.

1-12

It’s one o’clock

Впр.2,5 с.40

Впр.1,3 с.40

Впр.2,7 с.40

Впр.6 с.40

Переписати речення червоного кольору

35.

 

Робота в групах. Читання коротких текстів, робота над змістом прочитаного.

ЛО уроку

In

-sh, -oo, -y

Впр.4,5 с.41

 

Впр.1-3 с.41

Відповіді на запитання

Впр.3 с.41

Зразкове читання тексту

36.

 

Шкільне приладдя. Фонетичне опрацювання лексики та структури: «що це?» в діалогічному мовленні.

Rubber, textbook, pencil-case,..

This is ..,

that is

Впр.3 с.42

Впр.1,2 с.42

Впр.4 с.42

Діалоги-розпитування

Слова

Прописати рядочки слів

37.

 

Шкільні речі у класній кімнаті. Складання речень за малюнками у множині.

ЛО уроку

These are

Those are

Впр.2 с.43

Впр.1,2,5 с.43

Впр.4 с.43

Речення

Вивчити вірш

38.

 

Відпрацювання вказівних займенників в усному мовленні. Правило читання буквосполучень –th, -ar, -er.

ЛО уроку

This –that

These – those

Впр.4,5 с.44

Впр.1,2 с.44

Відповіді на запитання

Впр.3 с.44

Вміти називати предмети

39.

 

Місцезнаходження предметів. Фонетичне відпрацювання питальних слів: хто та де. Робота в парах.

ЛО уроку

Who

Where

Впр.4 с.45

Впр.1,2 с.45

Впр.3 с.45

Картки

Підготуватись до диктанту

40.

 

Формування навичок аудіювання. Робота над змістом тексту. Виконання лексико-граматичних вправ.

Повторення

Повторення

Впр.3 с.46

Впр.1,2 с.46

Впр.4 с.46

Диктант

Переказати історію батькам

41.

 

Котра година? Виготовлення годинника та інсценування діалогів по зразку.

Time

What’s the time

Впр.2 с.47

Впр.2 с.47

Впр.2 с.47

Виготовлення годинника

Розпитати батьків про час

42.

 

 Лексична гра-вікторина: «Хто назве найбільше слів по темі». Тренувальні вправи.

Повторення

Повторення

Впр. С.48

Впр.1 с.48

Впр.2,3 с.48

Завдання вчителя

Повторити слова

43.

 

Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. Складання письмової розповіді про себе по аналогії.

ЛО теми

Повторення

Впр.4 с.49

Впр.3 с.49

Впр.3 с.49

Текст

Усна розповідь про себе

44.

 

Діагностична робота по темі «Моя класна кімната». Усні розповіді по темі.

 

 

 

 

 

 

 

45.

46.

 

Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 9
Оцінки та відгуки
  1. Komarova Jane
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Брюква Ольга Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Копервас Вікторія Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Omelianenko Anna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Коба Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Вінокурова Христина Павлівна
    Добрий вечір! Чи є на ІІ семестр планування?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Якубович Оксана Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Гаркуша Ольга Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Суздальцева Тетяна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 6 відгуків
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
7 вересня 2019
Переглядів
7416
Оцінка розробки
5.0 (9 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку