5 березня о 18:00Вебінар: Дизайн продуктивного уроку біології

Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з предмету "Я досліджую світ"за Типовою освітньою програмою початкової освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. 1 клас
Перегляд файлу

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

( 3год на  тиждень)

За Типовою освітньою програмою початковоїосвіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку /Київ-2018/

з/п

Дата

Тема

Примітки

Змістова лінія «Людина»

1

 

Людина – частина природи  суспільства.

 

2

 

Людина – частина природи  суспільства.

 

3

 

Предмети та істоти, які належать до природи.

 

4

 

Предмети та істоти, які належать до природи.

 

5

 

Поведінка в природі.

 

6

 

Призначення рук людини.

 

7

 

Призначення ніг людини.

 

8

 

Власне ім’я та прізвище.

 

9

 

Власне ім’я та прізвище.

 

10

 

Імена матері, батька, найближчих родичів.

 

11

 

Імена матері, батька, найближчих родичів.

 

12

 

Ознайомлення з тілом людини та його будовою.

 

13

 

Ознайомлення з тілом людини та його будовою.

 

14

 

Органи чуття.

 

15

 

Органи чуття.

 

16

 

Чим ми бачимо?

 

17

 

Що ми бачимо?

 

18

 

Чим ми чуємо?

 

19

 

Що ми чуємо?

 

20

 

Турбота про органи тіла, гігієнічні навички.

 

21

 

Турбота про органи тіла, гігієнічні навички.

 

22

 

Склад родини.

 

23

 

Склад родини.

 

24

 

Родинні стосунки.

 

25

 

Родинні стосунки.

 

26

 

Культура родинних стосунків.

 

27

 

Культура родинних стосунків.

 

28

 

Поведінка в сім’ї.

 

29

 

Квартира (дім): назва та призначення домашніх приміщень, предмети побуту, меблі.

 

30

 

Квартира (дім): назва та призначення домашніх приміщень, предмети побуту, меблі.

 

31

 

Призначення і розташування предметів побуту.

 

32

 

Призначення і розташування предметів побуту.

 

33

 

Домашні приміщення: кухня, спальня, ванна, коридор.

 

34

 

Узагальнення знань.

 

35

 

Повторення та узагальнення знань.

 

Змістова лінія «Людина в суспільстві»

36

 

Що таке Батьківщина?

 

37

 

Що таке Батьківщина?

 

38

 

Назва країни.

 

39

 

Назва країни.

 

40

 

Державні символи країни.

 

41

 

Державні символи країни.

 

42

 

Прапор.

 

43

 

Прапор.

 

44

 

Герб.

 

45

 

Герб.

 

46

 

Школа.

 

47

 

Школа.

 

48

 

Відомості про школу: імена учнів, вчителів, вихователів, інших працівників школи.

 

49

 

Відомості про школу: імена учнів, вчителів, вихователів, інших працівників школи.

 

50

 

Відомості про школу: імена учнів, вчителів, вихователів, інших працівників школи.

 

51

 

Зміст професій- вчитель, вихователь, кухар, лікар.

 

52

 

Зміст професій- вчитель, вихователь, кухар, лікар.

 

53

 

Зміст професій- вчитель, вихователь, кухар, лікар.

 

54

 

Призначення шкільних приміщень.

 

55

 

Призначення шкільних приміщень.

 

56

 

Призначення шкільних приміщень.

 

57

 

Орієнтування в найближчому просторі.

 

58

 

Орієнтування в найближчому просторі.

 

59

 

Правила поведінки в школі.

 

60

 

Правила поведінки в школі.

 

61

 

Правила поведінки в шкільних приміщеннях.

 

62

 

Правила поведінки в шкільних приміщеннях.

 

63

 

Правила товаришування.

 

64

 

Правила товаришування.

 

65

 

Правила доброзичливого ставлення до шкільних товаришів.

 

66

 

Правила доброзичливого ставлення до шкільних товаришів.

 

67

 

Розрізнення позитивних і негативних рис характеру людини.

 

68

 

Розрізнення позитивних і негативних рис характеру людини.

 

69

 

Узагальнення знань.

 

70

 

Повторення та узагальнення знань.

 

Змістова лінія «Людина і природа»

71

 

Що належить до природи.

 

72

 

Що належить до природи.

 

73

 

Рукотворні об’єкти.

 

74

 

Жива і нежива природа.

 

75

 

Жива і нежива природа.

 

76

 

Сонце і його вплив на живу і неживу природу.

 

77

 

Значення сонячного світла і тепла на Землі.

 

78

 

Повітря. Його властивість.

 

79

 

Значення повітря на Землі.

 

80

 

Вода. Її властивість.

 

81

 

Значення води на Землі.

 

82

 

Грунт. Його властивість.

 

83

 

Значення грунту.

 

84

 

Пори року.

 

85

 

Уявлення про погоду.

 

86

 

Уявлення про погоду.

 

87

 

Погодні явища, їх назви.

 

88

 

Погодні явища, їх назви.

 

89

 

Осінь.

 

90

 

Спостереження за рослинами, тваринами, діяльністю людей восени.

 

91

 

Зима.

 

92

 

Спостереження за рослинами, тваринами, діяльністю людей взимку.

 

93

 

Весна.

 

94

 

Спостереження за рослинами, тваринами, діяльністю людей навесні.

 

95

 

Літо.

 

96

 

Спостереження за рослинами, тваринами, діяльністю людей влітку.

 

97

 

Охорона і збереження природи.

 

98

 

Охорона і збереження природи.

 

99

 

Правила поведінки в природі.

 

100

 

Правила поведінки в природі.

 

101

 

Посильна участь в природоохоронній діяльності.

 

102

 

Посильна участь в природоохоронній діяльності.

 

103

 

Дослідження.

 

104

 

Узагальнення знань.

 

105

 

Повторення та узагальнення знань.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Природознавство, 1 клас, Планування
Інкл
Додано
8 січня 2020
Переглядів
672
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку