Інтегрований курс «Я досліджую світ»
( 3год на тиждень)
За Типовою освітньою програмою початковоїосвіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку /Київ-2018/
№ з/п |
Дата |
Тема |
Примітки |
Змістова лінія «Людина» |
|||
1 |
|
Людина – частина природи суспільства. |
|
2 |
|
Людина – частина природи суспільства. |
|
3 |
|
Предмети та істоти, які належать до природи. |
|
4 |
|
Предмети та істоти, які належать до природи. |
|
5 |
|
Поведінка в природі. |
|
6 |
|
Призначення рук людини. |
|
7 |
|
Призначення ніг людини. |
|
8 |
|
Власне ім’я та прізвище. |
|
9 |
|
Власне ім’я та прізвище. |
|
10 |
|
Імена матері, батька, найближчих родичів. |
|
11 |
|
Імена матері, батька, найближчих родичів. |
|
12 |
|
Ознайомлення з тілом людини та його будовою. |
|
13 |
|
Ознайомлення з тілом людини та його будовою. |
|
14 |
|
Органи чуття. |
|
15 |
|
Органи чуття. |
|
16 |
|
Чим ми бачимо? |
|
17 |
|
Що ми бачимо? |
|
18 |
|
Чим ми чуємо? |
|
19 |
|
Що ми чуємо? |
|
20 |
|
Турбота про органи тіла, гігієнічні навички. |
|
21 |
|
Турбота про органи тіла, гігієнічні навички. |
|
22 |
|
Склад родини. |
|
23 |
|
Склад родини. |
|
24 |
|
Родинні стосунки. |
|
25 |
|
Родинні стосунки. |
|
26 |
|
Культура родинних стосунків. |
|
27 |
|
Культура родинних стосунків. |
|
28 |
|
Поведінка в сім’ї. |
|
29 |
|
Квартира (дім): назва та призначення домашніх приміщень, предмети побуту, меблі. |
|
30 |
|
Квартира (дім): назва та призначення домашніх приміщень, предмети побуту, меблі. |
|
31 |
|
Призначення і розташування предметів побуту. |
|
32 |
|
Призначення і розташування предметів побуту. |
|
33 |
|
Домашні приміщення: кухня, спальня, ванна, коридор. |
|
34 |
|
Узагальнення знань. |
|
35 |
|
Повторення та узагальнення знань. |
|
Змістова лінія «Людина в суспільстві» |
|||
36 |
|
Що таке Батьківщина? |
|
37 |
|
Що таке Батьківщина? |
|
38 |
|
Назва країни. |
|
39 |
|
Назва країни. |
|
40 |
|
Державні символи країни. |
|
41 |
|
Державні символи країни. |
|
42 |
|
Прапор. |
|
43 |
|
Прапор. |
|
44 |
|
Герб. |
|
45 |
|
Герб. |
|
46 |
|
Школа. |
|
47 |
|
Школа. |
|
48 |
|
Відомості про школу: імена учнів, вчителів, вихователів, інших працівників школи. |
|
49 |
|
Відомості про школу: імена учнів, вчителів, вихователів, інших працівників школи. |
|
50 |
|
Відомості про школу: імена учнів, вчителів, вихователів, інших працівників школи. |
|
51 |
|
Зміст професій- вчитель, вихователь, кухар, лікар. |
|
52 |
|
Зміст професій- вчитель, вихователь, кухар, лікар. |
|
53 |
|
Зміст професій- вчитель, вихователь, кухар, лікар. |
|
54 |
|
Призначення шкільних приміщень. |
|
55 |
|
Призначення шкільних приміщень. |
|
56 |
|
Призначення шкільних приміщень. |
|
57 |
|
Орієнтування в найближчому просторі. |
|
58 |
|
Орієнтування в найближчому просторі. |
|
59 |
|
Правила поведінки в школі. |
|
60 |
|
Правила поведінки в школі. |
|
61 |
|
Правила поведінки в шкільних приміщеннях. |
|
62 |
|
Правила поведінки в шкільних приміщеннях. |
|
63 |
|
Правила товаришування. |
|
64 |
|
Правила товаришування. |
|
65 |
|
Правила доброзичливого ставлення до шкільних товаришів. |
|
66 |
|
Правила доброзичливого ставлення до шкільних товаришів. |
|
67 |
|
Розрізнення позитивних і негативних рис характеру людини. |
|
68 |
|
Розрізнення позитивних і негативних рис характеру людини. |
|
69 |
|
Узагальнення знань. |
|
70 |
|
Повторення та узагальнення знань. |
|
Змістова лінія «Людина і природа» |
|||
71 |
|
Що належить до природи. |
|
72 |
|
Що належить до природи. |
|
73 |
|
Рукотворні об’єкти. |
|
74 |
|
Жива і нежива природа. |
|
75 |
|
Жива і нежива природа. |
|
76 |
|
Сонце і його вплив на живу і неживу природу. |
|
77 |
|
Значення сонячного світла і тепла на Землі. |
|
78 |
|
Повітря. Його властивість. |
|
79 |
|
Значення повітря на Землі. |
|
80 |
|
Вода. Її властивість. |
|
81 |
|
Значення води на Землі. |
|
82 |
|
Грунт. Його властивість. |
|
83 |
|
Значення грунту. |
|
84 |
|
Пори року. |
|
85 |
|
Уявлення про погоду. |
|
86 |
|
Уявлення про погоду. |
|
87 |
|
Погодні явища, їх назви. |
|
88 |
|
Погодні явища, їх назви. |
|
89 |
|
Осінь. |
|
90 |
|
Спостереження за рослинами, тваринами, діяльністю людей восени. |
|
91 |
|
Зима. |
|
92 |
|
Спостереження за рослинами, тваринами, діяльністю людей взимку. |
|
93 |
|
Весна. |
|
94 |
|
Спостереження за рослинами, тваринами, діяльністю людей навесні. |
|
95 |
|
Літо. |
|
96 |
|
Спостереження за рослинами, тваринами, діяльністю людей влітку. |
|
97 |
|
Охорона і збереження природи. |
|
98 |
|
Охорона і збереження природи. |
|
99 |
|
Правила поведінки в природі. |
|
100 |
|
Правила поведінки в природі. |
|
101 |
|
Посильна участь в природоохоронній діяльності. |
|
102 |
|
Посильна участь в природоохоронній діяльності. |
|
103 |
|
Дослідження. |
|
104 |
|
Узагальнення знань. |
|
105 |
|
Повторення та узагальнення знань. |
|