Урок ." Земля – планета"

Про матеріал
Урок - подорож по нашій планеті, на якому дізнаємось про форму Землі, про глобус, також поповнимо свій словниковий запас.
Перегляд файлу

Тема . Земля – планета

Мета : формувати природознавчу компетентність: сформувати  уявлення про  форму  Землі, дати  поняття  про  глобус, як зменшену  модель  Землі; формувати ключові компетентності: соціокультурну (розвивати пізнавальну активність учнів, формувати інтерес до вивчення природничих наук), громадянську (виховувати дбайливе ставлення до природи), уміння вчитися (розвивати критичне мислення, творчу уяву, формувати вміння застосовувати засвоєні знання для розв’язання навчальних і життєвих ситуацій), комунікативну (розвивати комунікативні навички дітей, уміння чітко й аргументовано доводити думку), здоров’язбережувальну.

Обладнання: глобус, карти, відеозаписи, презентація «Стихія землі», мультгерої, таблиці, смайлики

Хід уроку

І. Організаційний момент

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки!

Хай тупають ніжки!

Працюють голівки!

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєм собі ми здоров’я й добра!

Прийом «Подаруй усмішку»

 - Діти, давайте подаруємо свої посмішки один одному і міцно потиснемо руки так, щоб відчути підтримку, яку хотіли ви передати своїм друзям.

ІІ. Повідомлення теми та завдань уроку.

    -    Сьогодні на уроці ми будемо подорожувати  по нашій планеті, дізнаємось про  форму  Землі,   про  глобус,  також поповнимо свій словниковий запас.

  • Щоб ви хотіли дізнатися, з’ясувати, дізнатися, запам’ятати під час подорожі?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Продзвенів уже дзвінок –

 Починається урок.

Дружно всі до корабля

В космос полетимо ти і я

Слухай, думай, спостерігай,

Таємниці Всесвіту відкривай.

 

  1. Ознайомлення з листом Центаврика.
  2. Вивчення вірша напам’ять.
  3. Вправа «Фотоапарат».
  4. Словникова робота.
  5. Вправа  «Черепаха і сорока».
  6. Довідка від Адаптера.
  7. Гра – тест  «Допоможи Незнайкові».
  8. Вивчення «Пісеньки про материки».
  9. Гра «Знайди назви материків».
  10.  Гра «Закінчи речення».
  11.  Цікавинка від Еврики.
  12.  Робота над загадкою.
  13. Розфарбовування предметів кулястої форми.
  14.  Вивчення правила.
  15.  Повідомлення «Стихія землі».

   Кожного ранку ми відкриваємо двері нашого дому в новий день. По

один бік дверей залишається наш маленький домашній світ, родина, дитинство; а по другий – світ зовнішній. Цей світ величезний, ім’я якому – Земля.

     Ми всі говоримо: «Земля», а кожен бачить і розуміє своє. Для космонавта, серед зірок і сузір’їв, - вона планета, єдина у Всесвіті; для моряка – вона берег, суша, така жадана після довгого плавання; для геолога – твердиня, яка зберігає руди, нафту, газ. Для солдата земля – образ Батьківщини,її просторів, та цінність, яку він захищає, та сила,яка живить його. Для хлібороба земля – це те, у що він вкладає свою працю і любов, від чого жде безцінного хлібного дару. І для всіх нас земля – наш край, де живемо, рідна хата, рідна природа, все, що нас оточує.

     Здраствуй, моя рідна земле! Якою прекрасною і величною ти є... ЗЕМЛЯ - рідна і близька, дорога і українська, батьківська, улюблена, велика, родюча, багата , тепла і щедра, холодна, пахуча і прекрасна, квітуча і неозора, наша, неосяжна і весняна, осіння, убога, добра і плодюча, свята, зелена, чудова, життєдайна, урожайна, запашна, миролюбна, приваблива, найкраща, сіра, сумна, годувальниця, земля предків.

  • А що ви знаєте про землю?

Одвічні цінності: благословенна земля, тихі небеса та цілюща вода…

Ось той скарб її величності Природи, що оповитий легендами, оспіваний у піснях та прекрасних поезіях.

В міфології  грецька назва Землі -  Гея. Земля є  матір’ю гір, долин, струмків і всіх інших наземних утворень.

Земля від роду і до роду
У спадщину передається.
Шануймо ж все на ній, що зветься
Так просто й коротко – Природа!

- Ще маленьким вчила мене мати: крихту хліба, кожну п'ядь землі свято берегти і шанувати.

 

- Земля — трудівниця, аж парує та людям хліб готує.

 

- Земля — наша мати, всіх годує.

 

- На добрій землі що не посієш, то і вродить.

 

- Земля — годувальниця наша.

 

- Силу беремо ми від землі, землю бережемо, наче матір.

 

- Будь здоровий, як вода, а багатий, як земля.

 

- Земля не рабиня наша, а мати, сонце не вітчим, а рідний батько, ліси — наші брати, річки — сестри, дощі, вітри, сніги — гості, а ми на своїй планеті — не тимчасові мешканці, а Мудрі Господарі.

 

Земля - наш спільний дім, який ми повинні оберігати і про який повинні піклуватися

 

Ґрунт є одним із найбільших багатств нашої планети. Тому його слід оберігати, робити все можливе задля підтримання його родючості.

Підсумок уроку.

Рефлексія

- Що нового ви дізналися на уроці?

- Що вас найбільше вразило?

Продовжте речення: «Мені сподобалося…»

«Тепер я вмію…»

«Я дізнався (дізналася)…»

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 січня 2020
Переглядів
2567
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку