Математика
Типова освітня програма для учнів 1-го класу з інтелектуальними порушеннями, 2018р.
ІІ семестр
№ п/п
|
Зміст уроку |
Дата провед |
Провед факт |
Числа 1, 2, 3, 4, 5, 0. Величини |
|||
64 |
Число і цифра 5. Взаємнооднозначне співвіднесення числа, цифри, предметної множини |
|
|
65 |
Число і цифра 5. Взаємнооднозначне співвіднесення числа, цифри, предметної множини |
|
|
66 |
Числовий ряд 1 – 5. Пряма і зворотна лічба. Порядкова лічба: перший, другий, третій, четвертий, п’ятий |
|
|
67 |
Порівняння чисел 1, 2, 3, 4, 5. Знак більше (>), менше (<). |
|
|
68 |
Склад числа 5 (4 і 1; 1 і 4; 3 і 2; 2 і 3). Монета – 5 к. |
|
|
69 |
Склад числа 5 (4 і 1; 1 і 4; 3 і 2; 2 і 3). Монета – 5 к. |
|
|
70 |
Додавання в межах 5. Квадрат |
|
|
71 |
Додавання в межах 5. Квадрат |
|
|
72 |
Віднімання в межах 5 |
|
|
73 |
Віднімання в межах 5 |
|
|
74 |
Додавання і віднімання в межах 5. Креслення квадрата за даними точками |
|
|
75 |
Поняття про арифметичну задачу: умова, запитання, розв’язання, відповідь задачі. Таблиця додавання та віднімання в межах 5 |
|
|
76 |
Знаходження суми двох чисел. Прості задачі на знаходження суми. Прямокутник (розпізнавання, складання з паличок) |
|
|
77 |
Знаходження суми двох чисел. Прості задачі на знаходження суми. Прямокутник (розпізнавання, складання з паличок) |
|
|
78 |
Знаходження остачі. Прості задачі на знаходження остачі. Креслення прямокутника за допомогою трафарету |
|
|
79 |
Знаходження остачі. Прості задачі на знаходження остачі. Креслення прямокутника за допомогою трафарету |
|
|
80 |
Число і цифра 0 |
|
|
81 |
Нуль як результат дії віднімання (2-2=0) |
|
|
82 |
Нуль як (доданок) компонент дії додавання |
|
|
83 |
Нуль як компонент дії віднімання (5-0=5) |
|
|
84 |
Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
|
Числа 6, 7, 8. 9, 10. Величини |
|||
85 |
Число і цифра 6. Точка. Пряма і крива лінії. Креслення прямих за допомогою лінійки. |
|
|
86 |
Числовий ряд. Порядкова лічба |
|
|
87 |
Порівняння чисел 1 – 6 |
|
|
88 |
Склад числа 6 (5 і 1; 1 і 5; 4 і 2; 2 і 4; 3 і 3) |
|
|
89 |
Склад числа 6 |
|
|
90 |
Додавання в межах 6. Назва компонентів у мовленні вчителя |
|
|
91 |
Додавання в межах 6. Назва компонентів у мовленні вчителя |
|
|
92 |
Віднімання в межах 6. Пряма лінія. Крива лінія |
|
|
93 |
Віднімання в межах 6. Пряма лінія. Крива лінія |
|
|
94 |
Додавання і віднімання в межах 6 |
|
|
95 |
Число і цифра 7. Взаємнооднозначне співвіднесення числа, цифри, предметної множини |
|
|
96 |
Числовий ряд. Порядкова лічба |
|
|
97 |
Порівняння чисел 1 – 7 |
|
|
98 |
Склад числа 7(6 і 1; 1 і 6; 5 і 2; 2 і 5; 4 і 3; 3 і 4) |
|
|
99 |
Склад числа 7 |
|
|
100 |
Додавання в межах 7 |
|
|
101 |
Додавання в межах 7 |
|
|
102 |
Віднімання в межах 7 |
|
|
103 |
Віднімання в межах 7 |
|
|
104 |
Додавання і віднімання в межах 7 |
|
|
105 |
Число і цифра 8. Взаємнооднозначне співвіднесення числа, цифри, предметної множини |
|
|
106 |
Числовий ряд 1 – 8. Пряма і зворотна лічба. Порядкова лічба |
|
|
107 |
Порівняння чисел 1 – 8. Побудова прямої, що проходить через одну точку |
|
|
108 |
Склад числа 8 (7 і 1; 1 і 7; 6 і 2; 2 і 6; 5 і 3; 3 і 5; 4 і 4) |
|
|
109 |
Склад числа 8 |
|
|
110 |
Додавання в межах 8 |
|
|
111 |
Віднімання в межах 8 |
|
|
112 |
Додавання та віднімання в межах 8. Точка. Пряма лінія. Креслення прямих ліній, що проходять через одну точку |
|
|
113 |
Число і цифра 9. Взаємнооднозначне співвіднесення |
|
|
114 |
Числовий ряд 1 – 9. Порядкова лічба. |
|
|
115 |
Порівняння чисел 1 – 9. |
|
|
116 |
Склад числа 9 (8 і 1; 1 і 8; 7 і 2; 2 і 7; 6 і 3; 3 і 6; 5 і 4; 4 і 5).Пряма. Креслення прямої. |
|
|
117 |
Склад числа 9 |
|
|
118 |
Додавання в межах 9 |
|
|
119 |
Віднімання в межах 9 |
|
|
120 |
Додавання та віднімання в межах 9. Пряма. Креслення прямих через одну точку |
|
|
121 |
Число 10. Утворення. Запис. Взаємнооднозначне співвіднесення числа і предметної множини. Монета – 10 копійок |
|
|
122 |
Числовий ряд 1-10. Порядкова лічба |
|
|
123 |
10 – один десяток. Порівняння одиниці і одного десятка |
|
|
124 |
Порівняння чисел в межах 10. Точка. Пряма. Креслення прямої через дві точки |
|
|
125 |
Склад числа 10 (з двох числових груп, з двох чисел) |
|
|
126 |
Склад числа 10 |
|
|
127 |
Додавання в межах 10. Переставна властивість додавання |
|
|
128 |
Віднімання в межах 10 |
|
|
129 |
Додавання та віднімання в межах 10. Таблиці додавання та віднімання в межах 10 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу за рік |
|||
130 |
Нумерація в межах 10. Точка. Пряма, крива лінії |
|
|
131 |
Додавання в межах 10. Креслення прямої через одну точку за допомогою лінійки |
|
|
132 |
Додавання в межах 10. Креслення прямої через одну точку за допомогою лінійки |
|
|
133 |
Віднімання в межах 10. Креслення прямої через дві точки за допомогою лінійки |
|
|
134 |
Віднімання в межах 10. Креслення прямої через дві точки за допомогою лінійки |
|
|
135 |
Додавання та віднімання в межах 10 |
|
|
136 |
Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
|