Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики за Типовою освітньою програмою початкової освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. 1 клас. ІІ семестр
Перегляд файлу

Математика

Типова освітня програма для учнів 1-го класу з інтелектуальними порушеннями, 2018р.

ІІ семестр

№ п/п

  

Зміст  уроку

Дата провед

Провед факт

Числа 1, 2, 3, 4, 5, 0. Величини

64

Число і цифра 5. Взаємнооднозначне співвіднесення числа, цифри, предметної множини

 

 

65

 Число і цифра 5. Взаємнооднозначне співвіднесення числа, цифри, предметної множини

 

 

66

Числовий ряд 1 – 5. Пряма і зворотна лічба. Порядкова лічба: перший, другий, третій, четвертий, п’ятий

 

 

67

Порівняння чисел 1, 2, 3, 4, 5. Знак більше (>), менше (<).

 

 

68

Склад числа 5 (4 і 1; 1 і 4; 3 і 2; 2 і 3). Монета –

5 к.

 

 

69

Склад числа 5 (4 і 1; 1 і 4; 3 і 2; 2 і 3). Монета –

5 к.

 

 

70

Додавання в межах 5. Квадрат

 

 

71

Додавання в межах 5. Квадрат

 

 

72

Віднімання в межах 5

 

 

73

Віднімання в межах 5

 

 

74

Додавання і віднімання в межах 5. Креслення квадрата за даними точками

 

 

75

Поняття про арифметичну задачу: умова, запитання, розв’язання, відповідь задачі. Таблиця додавання та віднімання в межах 5

 

 

76

Знаходження суми двох чисел. Прості задачі на знаходження суми. Прямокутник (розпізнавання, складання з паличок)

 

 

77

Знаходження суми двох чисел. Прості задачі на знаходження суми. Прямокутник (розпізнавання, складання з паличок)

 

 

78

Знаходження остачі. Прості задачі на знаходження остачі. Креслення прямокутника за допомогою трафарету

 

 

79

Знаходження остачі. Прості задачі на знаходження остачі. Креслення прямокутника за допомогою трафарету

 

 

80

Число і цифра 0

 

 

81

Нуль як результат дії віднімання (2-2=0)

 

 

82

Нуль як (доданок) компонент дії додавання

 

 

83

Нуль як компонент дії віднімання (5-0=5)

 

 

84

Узагальнення  і систематизація знань учнів

 

 

Числа 6, 7, 8. 9, 10. Величини

85

 Число і цифра 6. Точка. Пряма і крива лінії. Креслення прямих за допомогою лінійки.

 

 

86

Числовий ряд. Порядкова лічба

 

 

87

Порівняння чисел 1 – 6

 

 

88

Склад числа 6 (5 і 1; 1 і 5; 4 і 2; 2 і 4; 3 і 3)

 

 

89

Склад числа 6

 

 

90

Додавання в межах 6. Назва компонентів у мовленні вчителя

 

 

91

Додавання в межах 6. Назва компонентів у мовленні вчителя

 

 

92

Віднімання в межах 6. Пряма лінія. Крива лінія

 

 

93

Віднімання в межах 6. Пряма лінія. Крива лінія

 

 

94

Додавання і віднімання в межах 6

 

 

95

Число і цифра 7. Взаємнооднозначне

співвіднесення числа, цифри, предметної множини

 

 

96

Числовий ряд. Порядкова лічба

 

 

97

Порівняння чисел 1 – 7

 

 

98

Склад числа 7(6 і 1; 1 і 6; 5 і 2; 2 і 5; 4 і 3; 3 і 4)

 

 

99

Склад числа 7

 

 

100

Додавання в межах 7

 

 

101

Додавання в межах 7

 

 

102

Віднімання в межах 7

 

 

103

Віднімання в межах 7

 

 

104

Додавання і віднімання в межах 7

 

 

105

Число і цифра 8. Взаємнооднозначне співвіднесення числа, цифри, предметної множини

 

 

106

Числовий ряд 1 – 8. Пряма і зворотна лічба. Порядкова лічба

 

 

107

Порівняння чисел 1 – 8. Побудова прямої, що проходить через одну точку

 

 

108

Склад числа 8 (7 і 1; 1 і 7; 6 і 2; 2 і 6; 5 і 3; 3 і 5; 4 і 4)

 

 

109

Склад числа 8

 

 

110

Додавання в межах 8

 

 

111

Віднімання в межах 8

 

 

112

Додавання та віднімання в межах 8.

Точка. Пряма лінія. Креслення прямих ліній, що проходять через одну точку

 

 

113

Число і цифра 9. Взаємнооднозначне співвіднесення

 

 

114

Числовий ряд 1 – 9. Порядкова лічба.

 

 

115

Порівняння чисел 1 – 9.

 

 

116

Склад числа 9 (8 і 1; 1 і 8; 7 і 2; 2 і 7; 6 і 3; 3 і 6; 5 і 4; 4 і 5).Пряма. Креслення прямої.

 

 

117

Склад числа 9

 

 

118

Додавання в межах 9

 

 

119

Віднімання в межах 9

 

 

120

Додавання та віднімання в межах 9. Пряма. Креслення прямих через одну точку

 

 

121

Число 10. Утворення. Запис. Взаємнооднозначне співвіднесення числа і предметної множини. Монета – 10 копійок

 

 

122

Числовий ряд 1-10. Порядкова лічба

 

 

123

10 – один десяток. Порівняння одиниці і одного десятка

 

 

124

Порівняння чисел в межах 10. Точка. Пряма. Креслення прямої через дві точки

 

 

125

Склад числа 10 (з двох числових груп, з двох чисел)

 

 

126

Склад числа 10

 

 

127

Додавання в межах 10. Переставна властивість додавання

 

 

128

Віднімання в межах 10

 

 

129

Додавання та віднімання в межах 10.

Таблиці додавання та віднімання в межах 10

 

 

Повторення вивченого матеріалу за рік

130

Нумерація в межах 10. Точка. Пряма, крива лінії

 

 

131

Додавання в межах 10. Креслення прямої через одну точку за допомогою лінійки

 

 

132

Додавання в межах 10. Креслення прямої через одну точку за допомогою лінійки

 

 

133

Віднімання в межах 10. Креслення прямої через дві точки за допомогою лінійки

 

 

134

Віднімання в межах 10. Креслення прямої через дві точки за допомогою лінійки

 

 

135

Додавання та віднімання в межах 10

 

 

136

Узагальнення  і систематизація знань учнів

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
Інкл
Додано
11 січня 2020
Переглядів
4068
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку