№п/п |
Да-та |
Зміст навчального матеріалу |
Лек-сичний мате-ріал |
Фонетич-ний мате-ріал |
Грама-тичний мате-ріал |
Інтегровані змістові лінії |
Основні навчально-комунікативні завдання |
К-сть го- дин |
Домашнє завдання |
При-мітка |
||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянсь-ка відпові-дальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фі-нансова гр амотність |
Гово-ріння |
Аудіювання |
Чи-тання |
Пись-мо |
|||||||||
Повторення (1 год.) |
||||||||||||||||
1. |
|
Вступ. Мої літні канікули. Вдосконалення граматичних навичок. (с. 4-5) |
|
[i:], [a:], [f], [ʧ] |
Повторення видо-час ових форм діє слова.. |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
Ex. p.5 |
Робота з розда-тковим матеріалом |
Ex.1, p.4 |
Ex. p.5 |
1 |
Написати лист «My summer holidays» |
|
Я, моя родина, друзі(10 год.)
|
||||||||||||||||
2. |
|
Люди навколо нас. (с. 6-7) |
Although, injustice, digital, the sense of humor |
[æ], [ʧ], [r], [w] |
Повторення видо-часо вих форм дієслова (P resent Tenses). |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет |
|
Ex.1, p.6 |
Ex.3, p.7 |
Ex.2, p.6 |
Ex.2, p.7 |
1 |
Ex.2, p.6 (переказувати текст). |
|
3. |
|
Яка ти особистість? Вдосконачення навичок читання. (с.8-10) |
Outgoing, honest, positive, determi-ned, gorgeous, caring |
[r], [m] [s] |
Повторен-ня видо- часових форм діє слова. |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
|
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
Ex.5, p.8 |
Ex6, p.9 |
Ex.6,7, p.8,9 |
Ex.8, p.10 |
1 |
Ex.9а, p.10 (з’єднати слово з відповід-ним реч.). |
|
4. |
|
Дізнайся більше про себе. (с.10-12) |
|
[i:], [a:], [f], [ʧ] |
Повторення часо-вих форм активного стану діє-слова. |
|
Пояснює вибір особистих символів.
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
|
Ex.9b, p.10 |
Ex.11, p.11 |
Ex.11, p.12 |
Ex.10, p.11 |
1 |
Виконати завдання на картках |
|
5. |
|
Давайте поговоримо. Вдосконалення граматичного матеріалу (с.13-14) |
|
[s], [d], [f] |
Утворення Герундія |
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
Аргументує не обхід-ність дотримання особистої гігієни. |
|
Ex.1, p.13 |
Ex.2, p.13 |
Ex.1, p.13 |
Ex.3, p.14 |
1 |
Ex.6, p.14 (доповнити речення). |
|
№п/п |
Да-та |
Зміст навчального матеріалу |
Лек-сичний мате-ріал |
Фонетич-ний мате-ріал |
Грама-тичний мате-ріал |
Інтегровані змістові лінії |
Основні навчально-комунікативні завдання |
К-сть го- дин |
Домашнє завдання |
При-мітка |
||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянсь-ка відпові-дальність |
Здоров’я і безпека |
Підприєм ливість і фінансова грамотність |
Гово-ріння |
Аудіювання |
Чи-тання |
Пись-мо |
|||||||||
6. |
|
Дозвольте представитись. Здоровий спосіб життя (с.15-19) |
Freak, wizard, couch potato |
[u:] [k], [ʃ], [æ] |
Вживання Герундія |
|
Планує траєкторію власного життя.
|
Формулює правила безпеки онлайн спілкуван-ня. |
|
Ex.2, p.16 |
Ex.3, p.16 |
Ex.1, p.15 |
Ex.4, p.17 |
1 |
Ex.6, p.19(з’єд-нати запитання з в-ми). |
|
7. |
|
Мій найкращий друг (с19-23.) |
Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy |
[v], [w], [u] |
Герундій |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
Розповідає про доціль-не викори-стання кишенькових грошей. |
Ex.2, p.20 |
Ex.1, p.19 |
Ex.5, p.22-23 |
Ex.4, p.21 |
1 |
Ex.5c, p.23 (дати відповіді на питання). |
|
8. |
|
Написання автобіографії Урок проектної роботи з теми. (с.24-26) |
|
[d], [h], [t] |
Повторення часо-вих форм активного стану діє-слова. |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
|
Ex.1, p.25 |
Remember box. |
Ex.1, p.224 |
Ex.2, p.26 |
1 |
Ex.2, p.26(напи-сати автобіографію) |
|
9. |
|
Повторення вивченого матеріалу.
|
|
[ai], [ð], [θ], [n], [m] |
Повторення часо-вих форм активного стану діє-слова. |
|
|
Формулює правила безпеки онлайн спілкуван-ня. |
|
Ex.5, p.14 |
Ex.3, p.16 |
Робота з роздатковим ма-теріалом |
Ex., p. |
1 |
Скласти діалог з теми. |
|
10. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми. |
|
[s], [w], [ʤ] |
Герундій |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
Розповідає про доціль-не викори-стання кишенькових грошей. |
|
|
|
|
1 |
Підготува-ти р-дь з теми. |
|
11. |
|
Друзі. Урок домашнього читання |
|
[r], [m] [s] |
Повторення часо-вих форм дієслова. |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
Робота з роздатковим ма-теріалом |
Робота з роздатковим ма-теріалом |
Робота з текстом |
Робота з роздатковим ма-теріалом |
1 |
Повторити граматич-ний матеріал. |
|
№ п/п |
Да-та |
Зміст навчального матеріалу |
Лек-сичний мате-ріал |
Фонетич-ний мате-ріал |
Грама-тичний матеріал |
Інтегровані змістові лінії |
Основні навчально-комунікативні завдання |
К-сть го- дин |
Домашнє завдання |
При-мітка |
||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянсь-ка відпові-дальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фі-нансова гр амотність |
Гово-ріння |
Аудіювання |
Чи-тання |
Пись-мо |
|||||||||
Молодіжна культура (6 год) |
||||||||||||||||
12. |
|
Течії молодіжної культури. (с.27-29) |
Geek, prep, high-flyer, hang-out, outfit, software, trend, victim, tograb, toirritate, casual, fascinated picky |
[æ], [ʧ], [r], [w] |
Повторення часо-вих форм дієслова. |
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.
|
Критично оцінює вплив деструктивних молодіж-них рухів на життя однолітків.
|
|
Ex.1, p.27 |
Ex.3, p.29 |
Ex.2, p.28 |
Ex.3, p.29 |
1 |
Написати р-дь про одну з молодіж них культур |
|
13. |
|
Захоплення молоді. (с.30-31) |
Picky, ingenious, fashion-conscious, outfit, gadget, pastime |
[i], [b], [p], [t] |
Повт.прав вживання артиклів. |
|
|
Критично оцінює вплив деструктивних молодіж-них рухів на життя однолітків |
|
Ex.4b, p.30 |
Ex.4, p.30 |
Remember box. |
Ex.5а, p.30 |
1 |
Ex.5b, p.31 (дати в-ді на пит.) |
|
14. |
|
Захоплення моло-ді. Вдоскона-лення граматич-них навичок. (с.31-33) |
|
[s], [d], [f] |
Форми герундія |
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. |
|
|
Remember box. |
Remember box. |
Remember box. |
Ex.1, p.32 |
1 |
Ex.2, p.33 (написати реч. за зразком.) |
|
15. |
|
Молодіжна культура. Вдосконалення граматичних навичок. (с.34-35) |
|
[w] [o] [z] |
Герундій |
|
|
Критично оцінює вплив деструктивних молодіж-них рухів на життя однолітків |
|
Ex.8, p.35 |
Remember box. |
Remember box. |
Ex.3,4, р. 34 |
1 |
Виконати проектну роботу. |
|
16. |
|
Повторення вивче-ного матеріалу. Урок проектної роботи з теми. |
|
[^], [b], [e] |
Вживання Герундія |
|
Висловлює вла-сне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. |
Критично оцінює вплив деструктивних молодіж-них рухів на життя однолітків. |
|
Робота з роздатковим ма-теріалом |
Робота з роздатковим ма-теріалом |
Робота з роздатковим ма-теріалом |
Робота з роздатковим ма-теріалом |
|
Ex.7, p .35 (нап. реч. за зразком.) |
|
№ п/п |
Да-та |
Зміст навчального матеріалу |
Лек-сичний мате-ріал |
Фонетич-ний мате-ріал |
Грама-тичний матеріал |
Інтегровані змістові лінії |
Основні навчально-комунікативні завдання |
К-сть го- дин |
Домашнє завдання |
При-мітка |
||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянсь-ка відпові-дальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фі-нансова гр. амотність |
Гово-ріння |
Аудіювання |
Чи-тання |
Пись-мо |
|||||||||
|
+ |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми.
|
|
[ai], [l], [ks] |
Повт.прав вживання артиклів. |
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. |
Критично оцінює вплив деструктивних молодіж-них рухів на життя однолітків |
|
|
|
|
|
1 |
Повторити вивчений матеріал з теми. |
|
17. |
|
Урок домашнього читання «Youth culture» (с.54-57)
|
Belief, conclusion, image, movement, opportunity, unemployment, wealth, to consume, enable, violent |
[ɔ:], [m], [ɜ], [s], [ŋ] |
Повторення видо-часових форм дієслова. |
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. |
Критично оцінює вплив деструктивних молодіж-них рухів на життя однолітків |
|
Ex.3, p.57 |
Ex.1, p.54 |
Ex.1b p.54 |
Ex.2, p.57 |
1 |
Ex.4, p.57 (зробити презент-тацію молодіжноїсубкульту-ри). |
|
Одяг (6 год.)
|
||||||||||||||||
18. |
|
Молодіжний одяг. (с.35-38) |
Hostel, item, leather, message, sportswear, spiky, to provide, to revolve |
[i], [ʤ] [ǝ] [ɑ:] |
Повторення видо-часових форм дієслова. |
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди.
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету. |
Ex1, p.35 |
Ex.2b, p.36 |
Ex.2, p.37 |
Ex.2c, p.37 |
1 |
Ex.3,4 p.38 (записати речення). |
|
19. |
|
Модний одяг молоді. (с.39-41) |
Fuss, give in, pick, glittery |
[ou] [i], [i:] |
Вживання Герундія |
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди.
|
|
Ex.1, p.39 Ex.5, p.41 |
Ex.2b, p.40 |
Ex.2, p.39 |
Ex.2c, p.40 |
1 |
Ex.4, p.41(підго-тувати р-дь) |
|
№ п/п |
Да-та |
Зміст навчального матеріалу |
Лек-сичний мате-ріал |
Фонетич-ний мате-ріал |
Грама-тичний матеріал |
Інтегровані змістові лінії |
Основні навчально-комунікативні завдання |
К-сть го- дин |
Домашнє завдання |
При-мітка |
||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянсь-ка відпові-дальність |
Здоров’я і безпека |
Підприєм-ливість і фінансова грамотність |
Гово-ріння |
Аудіювання |
Чи-тання |
Пись-мо |
|||||||||
20. |
|
Молодіжні клуби. (с. 42) |
|
[^], [b], [e] |
Повторен-ня видо-часових форм дієслова. |
|
|
|
Співвідно-сить власні потреби з можливос-тями сімейного бюджету. |
Ex.1, p.42 |
Ex.1, p.42 |
Remember box |
Ex.2, p.42 |
1 |
Ex.2, p.42 (підготу-вати інформа-цію). |
|
21. |
|
Молодіжні стилі. Вдосконалення граматичних навичок. (с.43-46) |
|
[θ], [n], [m] |
Герундій |
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди.
|
|
Ex2b., p.44 |
Remember box. |
Ex.2, p.44 |
Ex.1, p.43 |
1 |
Ex.4, p.46 (розкрити дужки). |
|
22. |
|
Спілкування молоді. (с.46-50) |
|
[ai], [ð], [θ], [n], [m] |
Герундій |
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди.
|
|
Ex.8, p.49 |
Ex.7, p.48 |
Ex.6, p.47 |
Ex.5, p.46 |
1 |
Повторити вивчений матеріал з теми. |
|
23.
|
+ |
Молодіжні культури. Повторення вивченого матеріалу. (с.50-53) |
|
[æ], [ʧ], [r], [w] |
Герундій |
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди.
|
|
Ex.10, p.52 |
Ex.11, p.52 |
Ex.9b, p.50 |
Ex.9, p.50 |
1 |
Ex.12, p.53 (підготува-ти р-дь за планом) |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми. Урок проектної роботи. |
|
[æ], [ʧ], [r], [w] |
Повторен-ня видо-часових форм дієслова. |
|
. |
Пояснює вибір одягу залежно від погоди.
|
Співвідно-сить власні потреби з можливос-тями сімейного бюджету.
|
Ex.13, p.53 |
Remember box |
Remember box |
Ex.12, p.53 |
1 |
Підготува-ти проект. |
|
||
№ п/п |
Да-та |
Зміст навчального матеріалу |
Лек-сичний мате-ріал |
Фонетич-ний мате-ріал |
Грама-тичний матеріал |
Інтегровані змістові лінії |
Основні навчально-комунікативні завдання |
К-сть го- дин |
Домашнє завдання |
При-мітка |
||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянсь-ка відпові-дальність |
Здоров’я і безпека |
Підприєм-ливість і фінансова грамотність |
Гово-ріння |
Аудіювання |
Чи-тання |
Пись-мо |
|||||||||
Засоби масової інформації (9год.) |
||||||||||||||||
24. |
|
Телевізійні стереотипи. Ввдення нової лексики. (с.62-63) |
Website, chat room, native speaker, education, tool, network, to connect, an excitement, to connect, to surf, related, human |
[æ], [ʧ], [r], [w] |
Relative clause |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.
|
|
Ex, p. |
Ex.1, p.62 |
Ex.1b, p.62 |
Ex.2, p.63 |
1 |
Вивчити слова p.63 |
|
25. |
|
Типи телевізійних програм. (с.64-66) |
|
[ǝ:], [a], [b], [k], [s] |
Повторен-ня видо-часових форм дієслова. |
|
Визначає достовірність інформації.
|
|
|
Ex.3, p.64 |
Ex, p. |
Ex.5, p.66 |
Ex.3, p.64 |
1 |
Ex.4b, p.66(склас-ти телевізійну програму ) |
|
26. |
|
Типи телевізійних програм. (с.66-69) |
Criteria, a dignity, a reability, to avoid, to judge, to substitute, desperate, shallow, spiritual |
[s], [w], [ʤ] |
Relative clause |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності |
|
|
Ex.9, p.69 |
Ex.6, p.66 |
Ex.6, p.67 |
Ex.7b, p.69 |
1 |
Ex.7a, p.68 (з’єднати слово з пояснен-ням). |
|
27. |
|
Найшвидший спосіб розпов-сюдження новин та інформації (с.69-71) |
|
[w], [o], [o:] |
Дієслово. Active Voice. |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
Ex.2, p.70 |
Ex.1, p.69 |
Ex.2b, p.70 |
Ex.3, p.71 |
1 |
Ex.2a, p.70 (опиши малюнок). |
|
28. |
|
Засоби масової інформації. (с.72-73) |
An addict, an expert, a finding, to view, contrary, to conduct a survey |
[e], [p], [m] |
|
|
Визначає достовірність інформації.
|
|
|
Ex.4b, p.72 |
Ex.4, p.72 |
Remember box |
Ex.5, p.72 |
1 |
Виконати завдання на картках |
|
№ п/п |
Да-та |
Зміст навчального матеріалу |
Лек-сичний мате-ріал |
Фонетич-ний мате-ріал |
Грама-тичний матеріал |
Інтегровані змістові лінії |
Основні навчально-комунікативні завдання |
К-сть го- дин |
Домашнє завдання |
При-мітка |
||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянсь-ка відпові-дальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фі-нансова гр амотність |
Гово-ріння |
Аудіювання |
Чи-тання |
Пись-мо |
|||||||||
29. |
|
Засоби масової інформації. Вдосконалення граматичних навичок. (с73-76.) |
|
[ou] [i], [i:] |
Означа-льні підрядні речення |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
Ex.2, p.74 |
Ex.6, p.76 |
Ex.1, p.73 |
Ex.2,3 p.75 |
1 |
Ex.5, p.76 (з’єднати дві частини речення) |
|
30. |
|
Спілкування у мережі Інтернет. (с. 77-79) |
Comme-rcial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar |
[ks] [f], [g], [h] |
Означа-льні підрядні речення |
|
Визначає достовірність інформації.
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
Ex.2b, p.78 |
Ex.2, p.78 |
Ex.2с, p.79 |
Ex.1, p.77 |
1 |
Скласти діалог з теми. |
|
31. |
|
Моя улюблена телепередача. (с.79-81) |
|
[e], [p], [m] |
Означа-льні підрядні речення |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності |
|
|
Ex.3b, p.79 |
Ex.5b, p.81
|
Ex.3, p.80 |
Ex.4, p.80 |
1 |
Ex.6, p.81(склас-ти р-дь за поданим початком) |
|
32. |
|
Роль ЗМІ в нашому житті. Узагальнення вмвченого матеріалу з теми (с.82) |
|
Інтонація ск-ладно-суряд них ре чень |
Означа-льні підрядні речення |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
Ex.2, p.72 |
Ex., p. |
Ex., p. |
Ex.1, p.82 |
1 |
Ex.7, p.82 (дати в-ді на пит.) |
|
Робота і професія(9год.)
|
||||||||||||||||
33. |
|
Робота і професії. Навички роботи. (с.83-87) |
An aptitude, a career, employment, to affect, to require, ava-ilable, cer-tain, employ-yed, ansmb`s footsteps, a job, a profe-ssion. |
[g], [ɔ:], [ǝ:], [ai] |
Relative clause |
|
Повідомляє про перспекти-ви свого професійного вибору.
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливо-стей сучасних професій.
|
Ex.1, p.83 |
Ex.2, p.85 |
Ex.1, p.83-85 |
Ex.3, p.86 |
1 |
Ex.5, p.86(доповнити текст). |
|
№ п/п |
Да-та |
Зміст навчального матеріалу |
Лек-сичний мате-ріал |
Фонетич-ний мате-ріал |
Грама-тичний матеріал |
Інтегровані змістові лінії |
Основні навчально-комунікативні завдання |
К-сть го- дин |
Домашнє завдання |
При-мітка |
||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянсь-ка відпові-дальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фі-нансова грамотність |
Гово-ріння |
Аудіювання |
Чи-тання |
Пись-мо |
|||||||||
34. |
|
Незвичні професії та незвичні люди. (с.87-90) |
|
[ʃ], [f], [b] |
Займенники |
|
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливо-стей сучасних професій |
Ex.1, p.87 |
Ex.3, p.88 |
Ex.6, p.89 |
Ex.5, p.89 |
1 |
Ex.6, p.87 (доповнити речення) |
|
35. |
|
Активні підлітки. Вдосконалення граматичних навичок. (с.90-92) |
|
Інтонація ск-ладно-підрядних ре чень |
Відносні займенники |
|
Повідомляє про перспекти-ви свого професійного вибору. |
|
|
Ex.3, p.91 |
Ex.6, p.92 |
Ex.1а, p.90 |
Ex.1, p.90 |
1 |
Ex.7, p.92 (доповнити речення) |
|
36. |
|
Важливі професії. (с.93-96) |
Babysitting, a camping, a volunteer, to take up, to be excited about smth, to wok hard |
[s], [w], [ʤ] |
Відносні займенники |
|
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливо-стей сучасних професій |
Ex.2, p.94 Ex.7, p.96 |
Ex.1, p.93 |
Ex.5, p.95 |
Ex.4, p.94 |
1 |
Вивчити слова p.93,95 |
|
37. |
|
Співбесіда. Вдосконалення навичок письма. (с.97-100) |
|
Інто-нація скла-дного рече-ння. |
Відносні займенники |
|
Проектує власну про-фесійну дія-льність від-повідно до своїх схиль-ностей і пот-реб сус-ва. |
|
|
Ex.8, p.96 |
Ex.5, p.99 |
Ex.1, p.98 |
Ex.2, p.97 |
1 |
Ex.3, p.99(підго-тувати р-дь) |
|
38. |
|
Найпоширеніші програми. (с.100-102)
|
Owner, funds, license fee, |
[ʃ], [ʧ], [ɜ], [ŋ] |
Відносні займенники |
|
Проектує власну про-фесійну дія-льність від-повідно до своїх схиль-ностей і пот-реб сус-ва |
|
|
Ex.7, p.101 |
Ex.7с, p.102 |
Ex.6, p.100 |
Ex.5, p.99 |
1 |
Ex.8, p.102(за-повзало таблицю) |
|
№ п/п |
Да-та |
Зміст навчального матеріалу |
Лек-сичний мате-ріал |
Фонетич-ний мате-ріал |
Грама-тичний матеріал |
Інтегровані змістові лінії |
Основні навчально-комунікативні завдання |
К-сть го- дин |
Домашнє завдання |
При-мітка |
||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянсь-ка відпові-дальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємл вість і фі-нансова грамотність |
Гово-ріння |
Аудіювання |
Чи-тання |
Пись-мо |
|||||||||
39. |
|
Світ роботи та професій. Повторення вивченого матеріалу з теми. (с. 102-104)
|
Exhausted, skilful, rewarding |
[g], [ɔ:], [ǝ:], [ai] |
Повторен-ня видо-часових форм дієслова |
|
Повідомляє про перспе-ктиви свого професійного вибору. |
|
|
Ex.9, p.103 |
Ex.10, p.103 |
Робота з роздатковим ма-теріалом |
Ex.11, p.104 |
1 |
Виконати завдання на картках. |
|
40. |
|
Робота і професія. Узагальнення вивченого матеріалу з теми. (с.104-107) |
|
[^], [b], [e] |
Повторен-ня видо-часових форм дієслова |
|
Повідомляє про перспе-ктиви свого професійного вибору. |
|
Проявляє обізнаність і своє став-лення до фінансових можливостей сучасних професій |
Ex.15, p.107 |
Ex.12, p.105 |
Ex.13, p.105 |
Ex.13b, p.104 |
|
Ex.14, p.107 (дати в-ді на пит.) Підготува-тись до уроку до-машнього читання. |
|
41. |
|
Урок домашнього читання «TV Mozaic» (с.108-111) |
An announcerconfiden-ce, a majority, a repre-sentative, a techni-can, a vi-sion, worldwideto go on air, to make dicisions
|
[ʃ], [ʧ], [ɜ], [ŋ] |
Повторен-ня видо-часових форм дієслова |
|
|
|
Проявляє обізнаність і своє став-лення до фінансових можливостей сучасних професій |
Ex.4, p.112 |
Ex.2, p.108 |
Ex.2, p.108 |
Ex.6, p.113 |
1 |
Повт. вивч. грамат.мат.підг. до контролю аудіювання |
|
42. |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Підг.до контролю письма |
|
43. |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Підг.до контролю читання |
|
44. |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Підг.до контролю говоріння |
|
45. |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Повт. вивч. ЛО і грамат. матеріал |
|
46. |
|
Підсумковий урок за І семестр. |
|
[v], [b], [n], [m] |
Повторен-ня правил вживання часів групи Perfect (Pre sent Perfect Past Perfect Future Per-fect, Future in the Past Perfect). |
Обговорює участь у шкільних екологіч-них заходах |
Обговорює шкільні пра-вила. |
Впорядко-вує влас-ний робо-чий день з дотриман-ням ЗСЖ. |
|
Робота з роздатковим ма-теріалом |
Робота з роздатковим ма-теріалом |
Робота з роздатковим ма-теріалом |
Робота з роздатковим ма-теріалом |
1 |
Написати лист дру-гові про зимові ка нікули. |
|