Календарне планування 9кл Карп'юк (2год.)

Про матеріал
Календарне планування 9кл Карп'юк із змістовими лініями та очікуваними результатами (2год.)
Перегляд файлу

№ п/п

Дата

Тема уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний компонент

Змістові лінії

Домашнє завдання

Примітка

Граматич -

ний матеріал

Лексичний         матеріал

Еколо-

гічна безпека та сталий розви-

ток

Грома-

дянсь-

ка відповідальні-

сть

Здоро-

вя та безпека

Промис-

ловість та фінансо-

ва грамотність

 

І семестр.

ТЕМА 1: Я, моя родина, мої друзі.

1

 

Люди навколо нас. Розвиток навичок читання та говоріння.

висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей

 

Vocabulary Box, p. 7

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 4, p. 8

 

2

 

Яка ти людина?

Розвиток навичок монологічного мовлення.

надавати інформацію про себе та ставити запитання з метою уточнення інформації про інших

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 10, p. 11

 

3

 

Мої інтереси та захоплення. Розвиток грам.навичок.

утворювати та використовувати герундій/ Gerund

The Gerund

ЛО теми

 

 

 

 

Ex. 4, p. 14

 

4

 

Більше про тебе. Розвиток навичок аудіювання.

вміти заповнювати анкети

Present Simple: short answers

Vocabulary Box, p. 18

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 6, p. 19

 

5

 

Давайте поговоримо про друзів. Розвиток комунікативних навичок.

використовувати нові ЛО у мовленні, висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей

 

Vocabulary Box, p. 23

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 7, p. 23

 

6

 

Дозвольте відрекомендуватися.  Узагальнення теми.

вміти написати свою автобіографію

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 2, p. 26

 

ТЕМА 2: Молодіжна культура

7

 

Течії молодіжної культури. Введення і активізація ЛО теми. Розвиток навичок читання.

називати молодіжні групи та давати їм характеристику

 

Vocabulary Box, p. 29

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 4а, p. 30

 

8

 

Молодіжні організації. Розвиток граматичних навичок.Вивчення форм герундія.

утворювати форми герундія та використовувати їх в реченнях

Forms of the Gerund

ЛО теми

 

 

 

 

Ex. 2, p. 33

 

 

9

 

Як це – бути підлітком? Вдосконалення грам. навичок.

Визначати вирази, після яких вживається герундій

Prepositional phrases + Gerund

ЛО теми

 

 

 

 

Скласти 10 речень з герундієм.

 

10

 

Клуби за інтересами. Розвиток навичок письма.

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

The Gerund

ЛО теми

 

 

 

Ѵ

 

Ex. 2, p. 42

 

11

 

Мода.  Введення і активізація ЛО теми.

висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду щодо молодіжного стилю одягу

 

Vocabulary Box, p. 55

 

 

 

 

Ѵ

 

Вивчити нові ЛО і скласти 5 речень з ними

 

12

 

Улюблений одяг. Розвиток нав. гов.

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

 

Vocabulary Box, p. 38

 

 

 

 

Ѵ

Ex. 4, p. 41

 

13

 

Стиль життя. Вдосконалення навичок читання.

висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

Ex. 4, p. 46

 

14

 

Молодіжні субкультури. Вдосконалення комуні кат. навичок.

вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника

The Gerund (review)

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex.9b, p. 50

 

15

 

 Твоє відношення до різних молодіжних течій . Розвиток монологічног. мовлення

висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду

 

ЛО теми

 

 

 

Ѵ

 

Ex. 13, p. 53

 

16

 

З історії виникнення течій молодіжної культури. Узагальнення теми.

порівнювати події, факти, явища

 

ЛО теми

 

 

 

 

Ex. 4, p. 57

 

ТЕМА 3: Засоби масової інформації.

17

 

Інтернет. Введення ЛО теми.

використовувати нові ЛО у мовленні, висловлювати свої переконання, думки щодо користуванням інтернету

 

Vocabulary Box, p. 63

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Вивчити ЛО теми

Ex. 3a, b, p. 64

 

18

 

Телебачення як засіб масової інформації. Автоматизація ЛО теми.

називати види програм та надавати їм коротку характеристику

 

Vocabulary Box, p. 67

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 7a, b, p. 68

 

19

 

Реклама на телебаченні. Розвиток навичок аудіювання.

висловлювати своє ставлення до реклами

 

 

Vocabulary Box, p. 72

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 5, p. 72

 

20

 

Радіо. Розвиток грам.навичок.

Вживання підрядних означ. речень.

розмежовувати обмежувальні та описові означальні речення

Defining and Non-defining relative clauses

ЛО теми

 

 

 

 

Ex. 2a, b,

p. 74-75

 

21

 

Улюблені радіопередачі. Вдосконалення грам. навичок.

правильно утворювати підрядні речення

Defining and Non-defining relative clauses

ЛО теми

 

 

 

 

Ex. 5, p. 76

 

22

 

Спілкування у мережі Інтернет. Розвиток навичок говоріння.

вести дискусію  щодо спілкування он-лайн,

висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду

 

Vocabulary Box, p. 78

 

 

 

Ѵ

 

Вивчити ЛО та скласти з ними речення.

 

23

 

Улюблені телепередачі. Вдосконалення нав.діал.мовлення.

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

 

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 6, p. 81.

Ex. 7, p. 82.

 

24

 

Роль ЗМІ у нашому житті. Узагальнення теми

Узагальнення знань по темі

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 1, p. 82

 

ТЕМА 4: Робота і професія.

25

 

Вибір професії. Введення і активізація ЛО теми

називати різні види професій, розповідати різницю між словамиjob, profession,  occupation, career

 

Vocabulary Box, p. 84

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 3, p. 86

 

26

 

Характеристика професій. Розвиток навичок аудіювання.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

Ex. 5a, p. 89

 

27

 

Нахили і здібності.

Роз. грам.нав.

Вживання відносних займ.

правильно вживати відносні займенники/ Relative pronouns  у реченнях

Relative pronouns

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 6, 7 p. 92

 

 

28

 

Професійні якості. Розвиток навичок говоріння

Контроль письма

обговорювати якості, які притаманні кожній професії

 

Vocabulary Box, p. 95

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 5, p. 95

 

29

 

Плани на майбутнє.  Роз.монолог.мов.  Контроль аудіювання.

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

 

Defining and Non-defining relative clauses (review)

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

Ex. 9, p. 103

 

30

 

Обираємо професію. Вдосконалення навичок читання. Контроль читання.

приймати або відхиляти пропозицію

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

Ex. 11, p. 104

 

31

 

Важливий вибір. Вдосконалення навичок говор. Контроль говоріння.

висловлювати свої почуття та емоції

 

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

Ex. 13b, p. 107

 

32

 

Творчі професії. Узагальнення  і систематизація вивченого матер.

Узагальнення знань по темі

 

Vocabulary Box, p. 109

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 6, p. 113

 

II семестр.

ТЕМА 5: Наука і технічний прогрес.

№ п/п

Дата

Тема уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний компонент

Змістові лінії

Домашнє завдання

Примітка

Граматич -

ний матеріал

Лексичний         матеріал

Еколо-

гічна безпека та сталий розви-

ток

Грома-

дянсь-

ка відповідальні-

сть

Здоро-

вя та безпека

Промис-

ловість та фінансо-

ва грамотність

33

 

Відомі вчені та винахідники. Введення і активізація ЛО теми.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації

 

Vocabulary Box, p. 120

 

 

 

Ѵ

 

Ex. 6, p. 121

 

34

 

Важливі винаходи. Розвиток навичок читання.

висловлювати свої думки, згоду або незгоду щодо різних винаходів

 

ЛО теми

 

 

 

Ѵ

 

Ex. 8, p. 123

 

35

 

 Наука і науковці.   Введення і активізація ЛО теми.

використовувати нові ЛО у мовленні

 

Vocabulary Box, p. 127

 

 

 

Ѵ

 

Ex. 3b, p. 125

 

36

 

Перші винаходи та відкриття. Розвиток навичок читання.

утворювати та використовувати Present Passive

Present Passive (review)

ЛО теми

 

 

 

Ѵ

 

Ex. 2, p. 130

 

37

 

Великі винахідники і їх винаходи. Розвиток грам.нав

утворювати та використовувати Past Passive

Past Passive (review)

ЛО теми

 

 

 

 

Ex. 6, p. 134

 

38

 

Сучасні пристрої в житті і побуті. Розвиток навичок чит. та говоріння.

висловлювати своє ставлення до сучасних пристроїв, вести дискусію  по темі

 

Vocabulary Box, p. 135

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Ex. 9, p. 136

 

39

 

Технічні новинки. Вдосконалення навичок гов.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації

 

Vocabulary Box, p. 138

 

 

 

Ѵ

 

Ex. 4b, p. 138

 

40

 

Роль винаходів у житті людей. Розвиток навичок читання.

надавати інформацію від прочитаного, порівнювати події, факти, явища

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 6b, p. 142

 

41

 

Люди, що змінили світ. Узагальнення теми. 

узагальнення знань по темі

 

Vocabulary Box, p. 144

 

 

 

 

Ex. 1, 2, p. 145

 

 

 

ТЕМА 6: Природа і погода.

42

 

Проблеми довкілля. Введення ЛО теми.

використовувати нові ЛО у мовленні, висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей

 

Vocabulary Box, p. 149

 

Ѵ

 

 

 

Ex. 5, p. 149

 

43

 

Земля – наш дім. Автоматизація ЛО і МЗ.

висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду

 

ЛО теми

 

Ѵ

 

 

 

Ex. 9a, p. 151-152

 

44

 

Охорона довкілля. Розвиток навичок аудіювання.

висловлювати свої враження від почутого

 

ЛО теми

 

Ѵ

 

 

 

Ex. 5, p. 155

 

45

 

Збереження природ.ресурсів. Роз.грам.навичок. Умовні реч. перш. типу

утворювати та використовувати

First Conditional

First Conditional

ЛО теми

 

 

 

 

Ex. 1, p. 157

 

46

 

Бережімо нашу планету! Вдосконалення грамм. навичок.

застосовувати First Conditional у реченнях

First Conditional

ЛО теми

 

 

 

 

Ex. 4, p. 158

 

47

 

Тваринний світ. Введення і активізація ЛО теми.

використовувати нові ЛО у мовленні, висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду

 

Vocabulary Box, p. 163

 

Ѵ

 

 

 

Ex. 2b, p. 160

 

48

 

Охорона тваринного світу. Розвиток нав.гов.

висловлювати свої почуття та емоції

 

ЛО теми

 

Ѵ

 

 

 

Скласти діалог з виразами з

в. 9,с. 165

 

49

 

Рідкісні тварини України. Розвиток навичок письма.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації

 

ЛО теми

 

Ѵ

 

 

 

Ex. 2, p. 167

 

50

 

Рослинний світ. Активізація лексичного матеріалу теми

порівнювати події, факти, явища

 

ЛО теми

 

Ѵ

 

 

 

Перекласти речення

 

51

 

Екологія рідного краю. Вдосконалення навичок аудіюван.

правильно застосовувати модальні дієслова у реченнях

Modal Verbs (review)

Word List p.170

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

Ex. 11, p. 173

 

52

 

Способи вирішення еколог.проблем. Узагальнення теми

узагальнення знань по темі

 

Vocabulary Box, p. 175

 

Ѵ

 

 

 

Ex. 4, 5,p. 177

 

 

ТЕМА 7: Англомовні країни.

53

 

Сучасна Велика Британія. Розвиток навичок читання.

використовувати нові ЛО у мовленні, надавати інформацію від прочитаного

 

Ex.2c p.182

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 2b, c, p. 182

 

54

 

Англія. Розвиток навичок читання. Проведення вікторини.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 8, p. 187

 

55

 

Частини Об’єднаного Королівства. Загальна характеристика. Розвиток навичок ауд.

 надавати інформацію від почутого

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Підготувати доповідь за

Ex. 3d, p 190

 

56

 

Шотландія. Вдосконалення навичок аудіюв. та читання.

вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 5b, p. 191

 

57

 

Вчора, позавчора і завтра. Повтор. мин. і майб. часових форм дієслова.

називати різницю між вживанням та утворенням Past and Future Tenses

Past and Future Tenses Revision

ЛО теми

 

 

 

 

Ex.3 p.193(11-15)

Ex.7 p.194

 

58

 

Уельс. Розвиток навичок говоріння та читання.

порівнювати події, факти, явища

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 4, p. 198

Ex. 6, p. 199

 

59

 

Лондон. Розвиток навичок читання.

надавати інформацію від прочитаного

 

ЛО теми

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Ex. 5, p. 205

 

60

 

Головні міста Об'єднаного Королівства. Роз.діалогі.мов.

вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 7, p. 207

 

61

 

Визначні місця англомовних країн. Розвиток навичок аудіювання.

надавати інформацію від почутого

 

Word List, p. 207

 

 

Ѵ

 

 

Підготувати повідомлен-ня про одне з визначних місць Великої Британії.

 

62

 

Історичні пам'ятки Великої Британії. Повторення пасивного стану дієслова.

застосовувати Passive Voice у реченнях

 

ЛО теми

 

 

 

 

Ex. 4, p. 212

 

63

 

Великі міста. Розвиток навичок читання.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації

 

ЛО теми

 

Ѵ

 

 

 

Ѵ

Ex. 1, p. 217

 

64

 

Столиця Уельсу. Розвиток навичок читання.

надавати інформацію від прочитаного

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 2b, p. 220

 

65

 

Манчестер. Розвиток навичок читання та говоріння

надавати інформацію від прочитаного

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Скласти 10 запитань до текста (ex.3p.220)

 

66

 

Визначні міста. Розвиток навичок читання.

Контроль письма

надавати інформацію від прочитаного, порівнювати події, факти, явища

Review

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex.7a p.224

 

67

 

Визначні місця нашої країни. Розвиток навичок аудіюв. Контроль аудіювання.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації

 

ЛО теми

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Підготувати повідомлення по темі.

 

68

 

Львів. Вдосконалення навичок читання.

Контроль читання

надавати інформацію від прочитаного, аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

 

ЛО теми

 

 

Ѵ

 

 

Ex. 3, p. 232

 

69

 

Історичні пам’ятки України. Розвиток навичок діалог. мовлення.

Контроль говоріння.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації

 

ЛО теми

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

70

 

Моя Батьківщина. Систематизація вивченого.

узагальнення знань по темі

Review

Review

 

 

Ѵ

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

  1. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

 

  1. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Конорєва Вікторія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Цехмейструк Іра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 січня 2020
Переглядів
8769
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку