№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний компонент |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Граматич - ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Еколо- гічна безпека та сталий розви- ток |
Грома- дянсь- ка відповідальні- сть |
Здоро- в’я та безпека |
Промис- ловість та фінансо- ва грамотність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
І семестр. ТЕМА 1: Я, моя родина, мої друзі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Люди навколо нас. Розвиток навичок читання та говоріння. |
висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей |
|
Vocabulary Box, p. 7 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 4, p. 8 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
Яка ти людина? Розвиток навичок монологічного мовлення. |
надавати інформацію про себе та ставити запитання з метою уточнення інформації про інших |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 10, p. 11 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
Мої інтереси та захоплення. Розвиток грам.навичок. |
утворювати та використовувати герундій/ Gerund |
The Gerund |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 4, p. 14 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
Більше про тебе. Розвиток навичок аудіювання. |
вміти заповнювати анкети |
Present Simple: short answers |
Vocabulary Box, p. 18 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 6, p. 19 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
Давайте поговоримо про друзів. Розвиток комунікативних навичок. |
використовувати нові ЛО у мовленні, висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей |
|
Vocabulary Box, p. 23 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 7, p. 23 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
Дозвольте відрекомендуватися. Узагальнення теми. |
вміти написати свою автобіографію |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 2, p. 26 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА 2: Молодіжна культура |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
Течії молодіжної культури. Введення і активізація ЛО теми. Розвиток навичок читання. |
називати молодіжні групи та давати їм характеристику |
|
Vocabulary Box, p. 29 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 4а, p. 30 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
Молодіжні організації. Розвиток граматичних навичок.Вивчення форм герундія. |
утворювати форми герундія та використовувати їх в реченнях |
Forms of the Gerund |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 2, p. 33
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
Як це – бути підлітком? Вдосконалення грам. навичок. |
Визначати вирази, після яких вживається герундій |
Prepositional phrases + Gerund |
ЛО теми |
|
|
|
|
Скласти 10 речень з герундієм. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Клуби за інтересами. Розвиток навичок письма. |
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку |
The Gerund |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 2, p. 42 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Мода. Введення і активізація ЛО теми. |
висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду щодо молодіжного стилю одягу |
|
Vocabulary Box, p. 55 |
|
|
|
Ѵ
|
Вивчити нові ЛО і скласти 5 речень з ними |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
Улюблений одяг. Розвиток нав. гов. |
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку |
|
Vocabulary Box, p. 38 |
|
|
|
Ѵ |
Ex. 4, p. 41 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
Стиль життя. Вдосконалення навичок читання. |
висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex. 4, p. 46 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
Молодіжні субкультури. Вдосконалення комуні кат. навичок. |
вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника |
The Gerund (review) |
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex.9b, p. 50 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Твоє відношення до різних молодіжних течій . Розвиток монологічног. мовлення |
висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду |
|
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 13, p. 53 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
З історії виникнення течій молодіжної культури. Узагальнення теми. |
порівнювати події, факти, явища |
|
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 4, p. 57 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА 3: Засоби масової інформації. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Інтернет. Введення ЛО теми. |
використовувати нові ЛО у мовленні, висловлювати свої переконання, думки щодо користуванням інтернету |
|
Vocabulary Box, p. 63 |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Вивчити ЛО теми Ex. 3a, b, p. 64 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
Телебачення як засіб масової інформації. Автоматизація ЛО теми. |
називати види програм та надавати їм коротку характеристику |
|
Vocabulary Box, p. 67 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 7a, b, p. 68 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
Реклама на телебаченні. Розвиток навичок аудіювання. |
висловлювати своє ставлення до реклами
|
|
Vocabulary Box, p. 72 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 5, p. 72 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
Радіо. Розвиток грам.навичок. Вживання підрядних означ. речень. |
розмежовувати обмежувальні та описові означальні речення |
Defining and Non-defining relative clauses |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 2a, b, p. 74-75 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
Улюблені радіопередачі. Вдосконалення грам. навичок. |
правильно утворювати підрядні речення |
Defining and Non-defining relative clauses |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 5, p. 76 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Спілкування у мережі Інтернет. Розвиток навичок говоріння. |
вести дискусію щодо спілкування он-лайн, висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду |
|
Vocabulary Box, p. 78 |
|
|
Ѵ |
|
Вивчити ЛО та скласти з ними речення. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
Улюблені телепередачі. Вдосконалення нав.діал.мовлення. |
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку
|
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 6, p. 81. Ex. 7, p. 82. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Роль ЗМІ у нашому житті. Узагальнення теми |
Узагальнення знань по темі |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 1, p. 82 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА 4: Робота і професія. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
Вибір професії. Введення і активізація ЛО теми |
називати різні види професій, розповідати різницю між словамиjob, profession, occupation, career |
|
Vocabulary Box, p. 84 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 3, p. 86 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
Характеристика професій. Розвиток навичок аудіювання. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex. 5a, p. 89 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
Нахили і здібності. Роз. грам.нав. Вживання відносних займ. |
правильно вживати відносні займенники/ Relative pronouns у реченнях |
Relative pronouns |
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 6, 7 p. 92
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
Професійні якості. Розвиток навичок говоріння Контроль письма |
обговорювати якості, які притаманні кожній професії |
|
Vocabulary Box, p. 95 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 5, p. 95 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
Плани на майбутнє. Роз.монолог.мов. Контроль аудіювання. |
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку
|
Defining and Non-defining relative clauses (review) |
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex. 9, p. 103 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
Обираємо професію. Вдосконалення навичок читання. Контроль читання. |
приймати або відхиляти пропозицію |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex. 11, p. 104 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
Важливий вибір. Вдосконалення навичок говор. Контроль говоріння. |
висловлювати свої почуття та емоції
|
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex. 13b, p. 107 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
Творчі професії. Узагальнення і систематизація вивченого матер. |
Узагальнення знань по темі |
|
Vocabulary Box, p. 109 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 6, p. 113 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II семестр. ТЕМА 5: Наука і технічний прогрес. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний компонент |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Граматич - ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Еколо- гічна безпека та сталий розви- ток |
Грома- дянсь- ка відповідальні- сть |
Здоро- в’я та безпека |
Промис- ловість та фінансо- ва грамотність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Відомі вчені та винахідники. Введення і активізація ЛО теми. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
Vocabulary Box, p. 120 |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 6, p. 121 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
Важливі винаходи. Розвиток навичок читання. |
висловлювати свої думки, згоду або незгоду щодо різних винаходів |
|
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 8, p. 123 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
|
Наука і науковці. Введення і активізація ЛО теми. |
використовувати нові ЛО у мовленні |
|
Vocabulary Box, p. 127 |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 3b, p. 125 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
|
Перші винаходи та відкриття. Розвиток навичок читання. |
утворювати та використовувати Present Passive |
Present Passive (review) |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 2, p. 130 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
|
Великі винахідники і їх винаходи. Розвиток грам.нав |
утворювати та використовувати Past Passive |
Past Passive (review) |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 6, p. 134 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
|
Сучасні пристрої в житті і побуті. Розвиток навичок чит. та говоріння. |
висловлювати своє ставлення до сучасних пристроїв, вести дискусію по темі |
|
Vocabulary Box, p. 135 |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Ex. 9, p. 136 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
Технічні новинки. Вдосконалення навичок гов. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
Vocabulary Box, p. 138 |
|
|
Ѵ |
|
Ex. 4b, p. 138 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Роль винаходів у житті людей. Розвиток навичок читання. |
надавати інформацію від прочитаного, порівнювати події, факти, явища |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 6b, p. 142 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 |
|
Люди, що змінили світ. Узагальнення теми. |
узагальнення знань по темі |
|
Vocabulary Box, p. 144 |
|
|
|
|
Ex. 1, 2, p. 145 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ТЕМА 6: Природа і погода. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
Проблеми довкілля. Введення ЛО теми. |
використовувати нові ЛО у мовленні, висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей |
|
Vocabulary Box, p. 149 |
Ѵ |
|
|
|
Ex. 5, p. 149 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
|
Земля – наш дім. Автоматизація ЛО і МЗ. |
висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду |
|
ЛО теми |
Ѵ |
|
|
|
Ex. 9a, p. 151-152 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
|
Охорона довкілля. Розвиток навичок аудіювання. |
висловлювати свої враження від почутого |
|
ЛО теми |
Ѵ |
|
|
|
Ex. 5, p. 155 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
Збереження природ.ресурсів. Роз.грам.навичок. Умовні реч. перш. типу |
утворювати та використовувати First Conditional |
First Conditional |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 1, p. 157 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
Бережімо нашу планету! Вдосконалення грамм. навичок. |
застосовувати First Conditional у реченнях |
First Conditional |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 4, p. 158 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
Тваринний світ. Введення і активізація ЛО теми. |
використовувати нові ЛО у мовленні, висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду |
|
Vocabulary Box, p. 163 |
Ѵ |
|
|
|
Ex. 2b, p. 160 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
Охорона тваринного світу. Розвиток нав.гов. |
висловлювати свої почуття та емоції |
|
ЛО теми |
Ѵ |
|
|
|
Скласти діалог з виразами з в. 9,с. 165 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
Рідкісні тварини України. Розвиток навичок письма. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
ЛО теми |
Ѵ |
|
|
|
Ex. 2, p. 167 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
|
Рослинний світ. Активізація лексичного матеріалу теми |
порівнювати події, факти, явища |
|
ЛО теми |
Ѵ |
|
|
|
Перекласти речення |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51 |
|
Екологія рідного краю. Вдосконалення навичок аудіюван. |
правильно застосовувати модальні дієслова у реченнях |
Modal Verbs (review) |
Word List p.170 |
Ѵ |
|
Ѵ |
|
Ex. 11, p. 173 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
Способи вирішення еколог.проблем. Узагальнення теми |
узагальнення знань по темі |
|
Vocabulary Box, p. 175 |
Ѵ |
|
|
|
Ex. 4, 5,p. 177 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ТЕМА 7: Англомовні країни. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 |
|
Сучасна Велика Британія. Розвиток навичок читання. |
використовувати нові ЛО у мовленні, надавати інформацію від прочитаного |
|
Ex.2c p.182 |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 2b, c, p. 182 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
|
Англія. Розвиток навичок читання. Проведення вікторини. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 8, p. 187 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55 |
|
Частини Об’єднаного Королівства. Загальна характеристика. Розвиток навичок ауд. |
надавати інформацію від почутого |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Підготувати доповідь за Ex. 3d, p 190 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56 |
|
Шотландія. Вдосконалення навичок аудіюв. та читання. |
вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 5b, p. 191 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
Вчора, позавчора і завтра. Повтор. мин. і майб. часових форм дієслова. |
називати різницю між вживанням та утворенням Past and Future Tenses |
Past and Future Tenses Revision |
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex.3 p.193(11-15) Ex.7 p.194 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Уельс. Розвиток навичок говоріння та читання. |
порівнювати події, факти, явища |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 4, p. 198 Ex. 6, p. 199 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59 |
|
Лондон. Розвиток навичок читання. |
надавати інформацію від прочитаного |
|
ЛО теми |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Ex. 5, p. 205 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
Головні міста Об'єднаного Королівства. Роз.діалогі.мов. |
вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 7, p. 207 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61 |
|
Визначні місця англомовних країн. Розвиток навичок аудіювання. |
надавати інформацію від почутого |
|
Word List, p. 207 |
|
Ѵ |
|
|
Підготувати повідомлен-ня про одне з визначних місць Великої Британії. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
62 |
|
Історичні пам'ятки Великої Британії. Повторення пасивного стану дієслова. |
застосовувати Passive Voice у реченнях |
|
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex. 4, p. 212 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63 |
|
Великі міста. Розвиток навичок читання. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
ЛО теми |
Ѵ |
|
|
Ѵ |
Ex. 1, p. 217 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
64 |
|
Столиця Уельсу. Розвиток навичок читання. |
надавати інформацію від прочитаного |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 2b, p. 220 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65 |
|
Манчестер. Розвиток навичок читання та говоріння |
надавати інформацію від прочитаного |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Скласти 10 запитань до текста (ex.3p.220) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66 |
|
Визначні міста. Розвиток навичок читання. Контроль письма |
надавати інформацію від прочитаного, порівнювати події, факти, явища |
Review |
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex.7a p.224 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67 |
|
Визначні місця нашої країни. Розвиток навичок аудіюв. Контроль аудіювання. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
ЛО теми |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Підготувати повідомлення по темі. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
68 |
|
Львів. Вдосконалення навичок читання. Контроль читання |
надавати інформацію від прочитаного, аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку |
|
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
|
Ex. 3, p. 232 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
69 |
|
Історичні пам’ятки України. Розвиток навичок діалог. мовлення. Контроль говоріння. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
|
ЛО теми |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
70 |
|
Моя Батьківщина. Систематизація вивченого. |
узагальнення знань по темі |
Review |
Review |
|
Ѵ |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Змістові лінії: