КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови 2 клас Мітчелл 1-2 семестр. 3 уроки на тиждень. Матеріал призначений для вчителів англійської мови загальноосвітніх шкіл. У вигляді таблиці.
Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Навчальний рік__________________   Семестр________    Вчитель________________________________________   Клас_____________   Підручник: Smart Junior 2 for Ukraine

 

№ уроку

Дата/клас

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

 Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Сприймання на слух/Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний діапазон

Граматика/

Фонетика

2A

 

 

  1.  

 

 

 

Вітаємо шкільних друзів

Розуміти і виконувати прості інструкції

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує пісню та виконує завдання

 

 

 

Ставить і відповідає на прості запитання

  1.  

 

 

 

Знову до школи

 

Розуміти і виконувати прості інструкції

Прослуховує пісню та виконує завдання

Робота в парах : ставити та відповідати на запитання

 

 

Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами

  1.  

 

 

 

Шкільне життя

Знову до школи

1a We are back, p. 4

Розуміти і виконувати прості інструкції

 

Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на відповідну літеру)

Групове обговорення малюнку

Book, pen, pencil, ruler

 

Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами

  1.  

 

 

 

Шкільне життя

Я в школі

Мій портфель

1a We are back, p. 5

Розуміти і виконувати прості інструкції

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (ordering)

Рольова гра ‘Spelling’

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Ставить і відповідає на прості запитання

  1.  

 

 

 

Шкільне приладдя

1bWeareback, p. 6

Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

 

Прослуховує комікс та виконує завдання

Інсценування історії

Bag, rubber, computer, pencil case

What’s this?

What’s that?

Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації предмету

  1.  

 

 

 

Шкільне приладдя

Що це?

1b We are back, p. 7

Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)

Робота в парах : ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розпізнає знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті

  1.  

 

 

 

Я рахую

Числа 1 – 10

1c We are back, p. 8

Описувати кількість предметів

 

Прослуховує комікс та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок)

Робота в групі: обговорення малюнку, підрахування кількості предметів

Numbers 1-10

What are these? – They are…

Розпізнає числа у знайомому контексті

  1.  

 

 

 

Скільки ручок у портфелі?

Числа 1 – 10

1cWeareback, p. 9

Описувати кількість предметів

 

Читає комікс

Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить і відповідає на запитання щодо кількості предметів

  1.  

 

 

 

Дозвілля (кольори)

Давайте гратись

1 Letsplay, p. 10

Описувати колір предмету

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (вказує на відповідний колір)

Групова гра “Missingflashcards” – знаходить та називає кольори

Colours (red, blue, yellow, green)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає кольори у знайомому контексті

  1.  

 

 

 

Алфавіт

1 Project, p. 11

Вказувати на певний предмет

Виявляє толерантне ставлення до інших людей

Прослуховує інструкції до роботи над проектом та виконує їх

Робота в парах : граSpellingbee

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості фрази з метою вказання слів та літер

  1.  

 

 

 

Числа та кольори

1 StoryTime, pp. 12-13

Називати кількість предметів

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує та інсценує історію

Робота в групі: ставить та відповідає на запитання

Star, welcome, kids

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає числа у знайомому контексті

  1.  

 

 

 

Шкільне життя

1 Smart World 1, p. 14

Числа 1-10

1 SmartTime 1, p. 15

Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

Називати число

Виявляє толерантне ставлення до інших людей

Прослуховує та читає короткі тексти, виконує завдання (matching)

Груповагра‘Bingo

Описує власне шкільне приладдя

Робота в парах: розшифрування загадки

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з метою опису шкільного приладдя

Ставить і відповідає на запитання

  1.  

 

 

 

Шкільне приладдя

1 Revision/ Now I can Section, pp. 16-17

Діагностична робота

Вказувати на певний предмет та описувати його

 

Читає речення та виконує завдання (multiplechoice)

Групова гра Whispers” (робота з флешкартами, називає колір предмету)

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає назви кольорів у знайомому контексті

  1.  

 

 

 

Дозвілля

Подарунки (іграшки)

2aPartyTime, p.18

Називати іграшки, вказувати кількість

 

Прослуховує та співає пісню “Presents

Групова робота: надає відповіді на запитання щодо кількості іграшок

Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball

How many…?

Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків

  1.  

 

 

 

Дозвілля (іграшки)

Подарунки

2aPartyTime, p.19

Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Робота в парах: обговорення малюнку у форматі «питання-відповідь»

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо кількості предметів

  1.  

 

 

 

Свято (день народження)

2bPartyTime, p. 20

Вітати зі святом

 

Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання

Інсценування коміксу

Balloon, cake, lollipop, hat

What are these? – They are…

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

  1.  

 

 

 

Свято (день народження)

Святкуймо разом

Скільки тортиків?

2bPartyTime, p. 21

Вітати зі святом

Розуміє необхідність планування покупок на святкування в рамках бюджету

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Групова гра “Doodling”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази, вказуючи на певний предмет

  1.  

 

 

 

Кольори

2c Party time, p.22

Називати колір

 

Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання (pointing)

Виконує завдання та називає кольори

Colours(orange, pink, brown, red etc)

What colour are they? – They are…

Розуміє назви кольорів у супроводі малюнків

  1.  

 

 

 

Кольори

Вгадай що це за кольором

2c Party time, p.23

Називати колір

 

Читає діалог-комікс, відповідає на запитання

Групова гра “Find the colour”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Встановлює базовий соціальний контакт, надає відповіді на запитання

  1.  

 

 

 

Дозвілля

Давайте гратися (іграшки) Свято (день народження)

2 Let’splay, p. 24

2 Project, p. 25

Ставити та відповідати на запитання

Вітати зі святом

Виявляє толерантне ставлення до інших

Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Прослуховує та виконує інструкції

Робота  в парах:рольова гра

 

Рольова гра: підготовка вітальної картки та вітання партнера з днем народження

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

Вітає зі святом, будуючи просте речення

  1.  

 

 

 

Свято (день народження)

Storytime, pp. 26-27

Свято (день матері)

2 SmartWorld 2, p. 28

Вітати зі святом

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей

Прослуховує та читає історію

Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання

Інсценування коміксу

Робота в парах: опис малюнків

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

To make breakfast, card, to give, flower

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

Продукує короткі фрази з метою опису подій

  1.  

 

 

 

Кольори

2 SmartTime 2, p. 29

Свято

Тепер я вмію…

Діагностична робота

Називати та описувати кольори

Називати предмети, пов’язані зі святом

 

Прослуховує та читає речення, виконує завдання (matching)

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)

Робота в парах: ставить та відповідає на запитання

Робота в парах: рольова гра Puzzle

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з метою опису преметів

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

  1.  

 

 

 

Я, моя родина і друзі Сімейне фото

3a Home and family, p. 32

Представляти членів  родини

 

Прослуховує пісню, виконує завдання (matching)

Групова гра “Who’s that?”

Father, mother, sister, brother

Whosthat? – It’s my…

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

  1.  

 

 

 

Я, моя родина і друзі

Це моя родина

3aHomeandfamily, p. 33

Представляти членів  родини

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Групова робота: представлення своєї родини згідно малюнку в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про членів своєї родини

  1.  

 

 

 

Я, моя родина і друзі

Сімейний фотоальбом

3bHomeandfamily ,p. 34

Ставити та відповідати на запитаннящодо членів родини

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Grandfather, grandmother, bird, friend

Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t.

Розпізнає знайомі слова повсякдень-ного вжитку в знайомому контексті

  1.  

 

 

 

Я, моя родина і друзі

Мої рідні і друзі

3bHomeandfamily ,p. 35

Ставити та відповідати на запитаннящодо членів родини

Вибудовує товариські сто-сунки з оточу-ючими людьми

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попе-реднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з поперед-нього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо членів родини

  1.  

 

 

 

Помешкання (умеблювання)

Дім. Речі в домі.

3cHomeandfamily ,p. 36

Вказувати на місцезнаходження предметів

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Puzzle, bed, wardrobe

Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under …

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті

  1.  

 

 

 

Помешкання (умеблювання)

Меблі і речі в домі. 3cHomeandfamily ,p. 37

Вказувати на місцезнаходження предметів

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)

Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь»

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету

  1.  

 

 

 

Помешкання (умеблювання)

Де м’яч?

3 Letsplay, p. 38

Вказувати на місцезнаходження предметів

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання: описує малюнок

Групова гра “Picture Memory”

Lamp, sofa, TV, chair

Where are the…? – They are on/in/under…

Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету

  1.  

 

 

 

Я, моя родина і друзі

3 Project, p. 39

Представляти членів родини

 

Прослуховує вказівки до виконання проекту та дотримується них

Індивідуальна презентація своєї родини в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази про членів родини

  1.  

 

 

 

Я, моя родина і друзі

3 Storytime, pp. 40-41

Помешкання (умеблювання)

3 SmartWorld 3, p. 42

Представляти членів родини

Описувати власну кімнату

Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей

Прослуховує та читає комікс

Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання

Ставить та відповідає на запитання щодо змісту коміксу

Описує власну кімнату

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази про членів родини

Продукує короткі фрази з метою опису помешкання

  1.  

 

 

 

Помешкання (умеблювання)

SmartTime 3, p. 43

Вказувати на місцезнаходження предметів

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Групова робота: гра ”Whereisit?

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості фрази та реченняз метою опису помешкання

  1.  

 

 

 

Я, моя родина і друзі

Тепер я вмію…

Діагностична робота

Представляти членів родини

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Опис малюнку в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази про членів родини

  1.  

 

 

 

Я, моя родина і друзі

Граємо з друзями

4a Friends, p. 46

Називати кількість предметів

 

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Групове обговорення виконаного завдання

Numbers 11-20

To have got

Розпізнає числа у знайомому контексті

  1.  

 

 

 

Я, моя родина і друзі

Іграшки для друзів

4aFriends, p. 47

Називати кількість предметів

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)

Робота в парах: опис малюнка

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Пише короткі фрази для надання базової інформації

  1.  

 

 

 

Домашні улюбленці

4bFriends, p. 48

Називати тварин

 

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування коміксу

Cat, dog, snake, rabbit

Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t.

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків

  1.  

 

 

 

Домашні улюбленці

У тебе є улюбленець?

4bFriends, p. 49

Називати тварин

Висловлюється про важливість допомоги тваринам

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Групова робота: проведення інтерв’ю щодо домашніх улюбленців

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості фрази про себе, розповідаючи про домашніх улюбленців

  1.  

 

 

 

Зовнішність друзів

Friends, p. 50

Описувати людину

 

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання

Робота в парах: опис малюнків

Fairhair, brown hair, green eyes, blue eyes

He / She has got…

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків

  1.  

 

 

 

Зовнішність мого друга

 

Friends, p. 51

Описувати людину

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах: опис зовнішності інших людей

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості речення з описом зовнішності людей

  1.  

 

 

 

Зовнішність

4 Letsplay, p. 52

Описувати людину

 

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)

Групова гра “Guesswho”: слухає опис зовнішності та вгадує людину

Mouth, nose, ears etc.

Повторення граматичного мате-ріалу з попереднього заняття

Продукує прості речення з описом зовнішності людей

  1.  

 

 

 

Зовнішність моєї тваринки

4 Project, p. 53

Описувати тварину

Цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує презентації домашніх улюбленців від інших учнів

Групова гра “Whose pet”?

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом тварин

  1.  

 

 

 

Зовнішність

4 Story Time, pp. 54-55

Описувати тварину

Цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує та читає історію-комікс

Ставить та відповідає на запитання щодо змісту історії

Pet, lizard

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом тварин

  1.  

 

 

 

Одяг

4 SmartWorld 4, p. 56

Описувати одяг

 

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

Робота в парах: описує одяг однокласників

Vyshyvanka, shirt, pattern

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом одягу людини

  1.  

 

 

 

Зовнішність

4 SmartTime 4, p. 57

Описувати тварину

Цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує та читає текст щодо тварин, виконує завдання

Групова робота: опис малюнку

Pond, duck, frog

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом тварин

  1.  

 

 

 

Зовнішність

Тепер я вмію…

Діагностична робота

Описувати людину

 

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)

Писемне продукування: доповнює речення згідно малюнка

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом зовнішності людей

  1.  

 

 

 

Узагальнюючий урок за семестр

 

 

 

 

 

 

 


КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Навчальний рік__________________   Семестр________    Вчитель________________________________________   Клас_____________   Підручник: SmartJunior 2  forUkraine

 


№ уроку

Дата/клас

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

 Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Сприймання на слух/Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний діапазон

Граматика/

Фонетика


  1.  

 

 

 

Тварини

5a Animals,

 p. 52

Вказувати кількість предметів

 

Прослуховує пісню та виконує завдання (matching)

Групове обговорення прослуханої пісні

Parrot, monkey, hippo

How many …?

Розпізнає слована позначення у супроводі малюнків

  1.  

 

 

 

Скільки тварин ти бачиш?

5a Animals, p.53

Ставити та відповідати на запитання

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Групова гра “Feelthe animal”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

I can…

Ставить та відповідає на запитання щодо кількості тварин

  1.  

 

 

 

Що ти можеш робити?

5b Animals, p.54

Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини

 

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування коміксу

Swim, run, talk, fly

Can you…?

Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини

  1.  

 

 

 

Що ти можеш робити?

5b Animals, p. 55

Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини

Розуміє базові правила безпечної поведінки

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)

Робота в парах: проведення інтерв’ю

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини

  1.  

 

 

 

Дикі тварини.

5c Animals, p. 56

Описувати тварин

 

Читає та прослуховує тексти, виконує завдання (pointing)

Відповідає на запитання щодо прочитаного матеріалу

Elephant, penguin, crocodile, to jump

It can…

Продукує короткі фрази з описом тварин

  1.  

 

 

 

Що можуть робити? тварини.

5c Animals, p.57

Описувати тварин

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах Guessgame

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази з описом тварин

  1.  

 

 

 

Відгадай тваринку

5 Letsplay

Описувати тварин

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Boardgame – гра, яка передбачає складання учнями речень в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин

  1.  

 

 

 

Проектна робота

5 Project

Описувати тварин

 

Прослуховує вказівки до виконання проекту та дотримується їх

Проводить індивідуальну презентацію малюнка в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення на знайому тему

  1.  

 

 

 

5 Storytime, pp. 58

Описувати тварин

Висловлюється про важливість допомоги тваринам

Прослуховує та читає комікс, виконує завдання

Групове інсценування коміксу

Leg, tail, tree, giraffe

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом тварин

  1.  

 

 

 

5 Smart World 5, p. 60

Описувати тварин

Цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)

Робота в парах: опис тварин

Bison, horn, teeth, diver, beaver

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом тварин

  1.  

 

 

 

Smart Time 5, p. 61

Описувати тварин

 

Читає речення та грає в гру “Boardgame

Опис тварин в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення на знайому тему

  1.  

 

 

 

5 Revision/Now I can, pp. 72-73

Тепер я вмію…

 

Описувати тварин

Цінує та бережливо ставиться до природи

Читає речення та виконує завдання (multiplechoice activity)

Групова робота: проведення групового дослідження-інтервю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин

  1.  

 

 

 

Діагностична робота

Описувати тварин

 

Читає речення та виконує завдання (multiplechoice activity)

 

Використання лексичного матеріалу з попередніх занять

Використання граматичного матеріалу з попередніх занять

 

  1.  

 

 

 

Це моє місто

6a My town, p. 64

Називати місця у місті

 

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Відповідають на поставлені запитання

Pet shop, toy shop, school, park

There is a…

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

  1.  

 

 

 

Що є в місті

6a My town, p. 65

Називати місця у місті

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах: гра Whereareyou?’ з мапою

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

  1.  

 

 

 

Будівлі в місті

6b My town, p. 66

Називати місця у місті

 

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Supermarket, hospital, cinema, police station

There are…

Продукує короткі речення з описом міста

  1.  

 

 

 

Будівлі в місті

6b My town, p. 67

Називати місця у місті

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Проводить індивідуальну презентацію малюнка в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення з описом міста

  1.  

 

 

 

Що є в твоєму місті?

My town, p. 68

 

Називати місця у місті

 

Прослуховує та читає діалог, виконує завдання

Групове обговорення прослуханого матеріалу

Restaurant, playground, zoo

Is there…?

Продукує короткі речення з описом міста

  1.  

 

 

 

Чи є зоопарк у твоєму місті?

My town, p. 69

Називати місця у місті

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)

Робота в парах: опис свого міста

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста

  1.  

 

 

 

Давай гратися. Гра «Місто».

6 Lets play, p. 70

Називати місця у місті

Враховує думку товаришів при виборі відпочинку

Прослуховує вказівки до гри та виконує їх

Групова гра  “Boardgame”

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

Продукує короткі речення з описом міста

  1.  

 

 

 

Я створюю своє місто

6 Project, p. 71

Називати місця у місті

 

Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх

Проводить індивідуальну презентацію плану міста в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення про своє місто

  1.  

 

 

 

6 Smart World 6, p. 72

Називати місця у місті

 

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)

Робота в парах: опис свого міста

Church, garden, theatre, door, museum

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення про своє місто

  1.  

 

 

 

6 Smart Time 6, p. 73

Надавати та виконувати вказівки

Обирає безпечний шлях пересування

Прослуховує та читає текст, виконує вказівки

Робота в парах: надання та виконання вказівок

Go straight, turn right, stop, don’t turn right

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Надає вказівки

  1.  

 

 

 

6 Revision, pp.74-75

Тепер я вмію…

 

Називати місця у місті

 

Читає текст та малює план згідно нього

 

Групова гра “Hotcard

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста

  1.  

 

 

 

Свято Весни

Вітання рідних зі святом

 

 

 

Spring, flower, card, surprise, cake

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

  1.  

 

 

 

Діагностична робота

Називати місця у місті

 

Читає речення та виконує завдання (multiplechoice activity)

 

Використання лексичного матеріалу з попередніх занять

Використання граматичного матеріалу з попередніх занять

 

  1.  

 

 

 

Харчування

7a My favourite food, p. 76

Називати продукти

 

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Співає пісню

Meat, cheese, rice, tomato, sandwich etc.

I like…

Розпізнає слова на позначення продуктів у знайомому контексті

  1.  

 

 

 

Що ти любиш їсти? 7a My favourite food, p. 77

Називати продукти

Складає просте меню з корисних продуктів

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)

Робота в парах: розповідає про власні вподобання у харчуванні

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

  1.  

 

 

 

Харчування.

Я хочу їсти…

7b My favourite food, p. 78

Називати продукти

 

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Chips, banana, pasta, milk

I don’t like…

Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

  1.  

 

 

 

Чи ти любиш банани?

7b My favourite food, p. 79

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Розрізняє здорова та шкідливу їжу

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

  1.  

 

 

 

Щоденні справи

7c My favourite food, p. 80

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

 

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Get up, go to school, go home, go to bed

What time do you…?

Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

  1.  

 

 

 

Щоденні справи. Розпорядок дня.

7c My favourite food, p. 81

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)

Робота в парах: ставить та відповідає на запитання щодо розпорядку дня

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

  1.  

 

 

 

Щоденні справи

7 Project

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Розуміє важливість допомоги батькам та розповідає пр. свої обов’язки

Прослуховує інструкції до виконання проекту та дотримується них

Презентує проект щодо власних обов’язків в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

  1.  

 

 

 

Харчування

7 Story time,

 pp. 82-83

Запитувати та відповідати прохарчування

Розрізняє здорова та шкідливу їжу

Прослуховує та читає історію

Групове обговорення прослуханої історії

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

Продукує короткі фрази з описом харчування

  1.  

 

 

 

Харчування. Здорова та шкідлива їжа.

7 Letsplay,

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: рольова гра “at the restaurant”

Fish, soup, beans, bread, salad

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

  1.  

 

 

 

Харчування. Українська кухя.

7 SmartWorld 7, p. 84

Описувати власне харчування

 

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false, matching)

Робота в парах: обговорення національних страв

Cabbage, beetroot, fruit, sour cream

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного харчування

  1.  

 

 

 

Харчування у ресторані. Меню.

7 SmartTime, p.85

Описувати власне харчування

Розрізняє здорова та шкідливу їжу

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

Групове обговорення піраміди харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного харчування

  1.  

 

 

 

Великодні святкування

Називати атрибути свята

 

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

 

Easter, Bunny, Egg, basket, Chocolate, sweets,

Повторення граматичного матеріалу

 

  1.  

 

 

 

Великодні святкування

Називати атрибути свята

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

Харчування

7 Revision, pp. 86-87

Тепер я вмію…

 

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)

Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

  1.  

 

 

 

Діагностична робота

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

 

Читає речення та виконує завдання (multiple choice activity)

 

Використання лексичного матеріалу з попередніх занять

Використання граматичного матеріалу з попередніх занять

 

  1.  

 

 

 

Предмети

Одягу

8a Clothes, p. 88

Описувати одяг

 

Прослуховує пісню та виконує завдання (matching)

Групове обговорення прослуханого матеріалу

Jeans, T-shirt, dress, shirt

I’m wearing…

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

  1.  

 

 

 

Предмети одягу.

У що я одягнений. 8aClothes, p. 89

Описувати одяг

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Робота в парах: обговорення одягу партнера

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення з описом одягу людини

  1.  

 

 

 

Пляжний одяг.

 8b Clothes, p. 90

Описувати одяг

 

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Hat, shorts, glasses, trainers

He is wearing / She is wearing

Продукує короткі речення з описом одягу людини

  1.  

 

 

 

Як одягнений мій друг.

8b Clothes, p. 91

Описувати одяг

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)

Малює людину та презентує малюнок із зазначенням одягу в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення з описом одягу людини

  1.  

 

 

 

Традиційний одяг.

Clothes, p. 92

Описувати одяг

Виявляє толерантне ставлення до людей

Читає та прослуховує текс, виконує завдання (matching)

Висловлює власні враження щодо прочитаного

Jacket, socks, trousers, shirt

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

  1.  

 

 

 

Хто у що одягнений.Clothes, p. 93

Описувати одяг

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах Guessgame

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

  1.  

 

 

 

Пори року і погода. Одяг.

Ставити та відповідати на запитання щодо пір року та погоди.

 

Читає та прослуховує текст

Висловлює власні враження

Spring, summer, autumn, winter, hot, cold, sunny, rainy, snowy, windy.

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом погоди та відповідного одягу.

  1.  

 

 

 

Одяг у різні пори року.

 

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Виявляє толерантне ставлення до людей

Читає та прослуховує текст та інсценує історію

Робота в парах, гра Guesswho

Is he/she wearing…?

Ставити та відповідає на запитання щодо одягу

  1.  

 

 

 

Одяг у різні пори року.

8 Letsplay, p. 94

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

 

Читає та прослуховує текст та інсценує історію

Робота в парах, гра Guess who

Is he/she wearing…?

Ставити та відповідає на запитання щодо одягу

  1.  

 

 

 

Предмети одягу

8 Project, p. 95

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

 

Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх

Створює топ-модель та описує її одяг

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

  1.  

 

 

 

Професії та одяг.

8 Smart World 8, p.96

Розповідати про професію

 

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)

Робота в парах: опис професій

Boxer, singer, to dance

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом професії

  1.  

 

 

 

Предмети одягу

8 Smart Time 8, p.97

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)

Групове обговорення малюнків

Silk, wool, cotton

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

  1.  

 

 

 

Діагностична робота

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

 

Читає речення та виконує завдання (multiple choice activity)

 

Використання лексичного матеріалу з попередніх занять

Використання граматичного матеріалу з попередніх занять

 

  1.  

 

 

 

Предмети одягу

8 Revision, p. 114-115

Тепер я вмію…

 

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

 

Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку

Групова робота “Describe the picture”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідає на запитання щодо одягу

  1.  

 

 

 

Повторення вивченого

 

 

 

 

 

 

 


  1.  

 

 

 

Узагальнюючий  урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
4221
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку