КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік__________________ Семестр________ Вчитель________________________________________ Клас_____________ Підручник: Smart Junior 2 for Ukraine
№ уроку |
Дата/клас |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
|||||||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/ Фонетика |
|||||||||||
2A |
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
Вітаємо шкільних друзів |
Розуміти і виконувати прості інструкції |
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує пісню та виконує завдання |
|
|
|
Ставить і відповідає на прості запитання |
|||
|
|
|
|
Знову до школи
|
Розуміти і виконувати прості інструкції |
Прослуховує пісню та виконує завдання |
Робота в парах : ставити та відповідати на запитання |
|
|
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
||||
|
|
|
|
Шкільне життя Знову до школи 1a We are back, p. 4 |
Розуміти і виконувати прості інструкції |
|
Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на відповідну літеру) |
Групове обговорення малюнку |
Book, pen, pencil, ruler |
|
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
|||
|
|
|
|
Шкільне життя Я в школі Мій портфель 1a We are back, p. 5 |
Розуміти і виконувати прості інструкції |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (ordering) |
Рольова гра ‘Spelling’ |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Ставить і відповідає на прості запитання |
|||
|
|
|
|
Шкільне приладдя 1bWeareback, p. 6 |
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання |
Інсценування історії |
Bag, rubber, computer, pencil case |
What’s this? What’s that? |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації предмету |
|||
|
|
|
|
Шкільне приладдя Що це? 1b We are back, p. 7 |
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice) |
Робота в парах : ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті |
|||
|
|
|
|
Я рахую Числа 1 – 10 1c We are back, p. 8 |
Описувати кількість предметів |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в групі: обговорення малюнку, підрахування кількості предметів |
Numbers 1-10 |
What are these? – They are… |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
|||
|
|
|
|
Скільки ручок у портфелі? Числа 1 – 10 1cWeareback, p. 9 |
Описувати кількість предметів |
|
Читає комікс |
Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить і відповідає на запитання щодо кількості предметів |
|||
|
|
|
|
Дозвілля (кольори) Давайте гратись 1 Let’splay, p. 10 |
Описувати колір предмету |
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (вказує на відповідний колір) |
Групова гра “Missingflashcards” – знаходить та називає кольори |
Colours (red, blue, yellow, green) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає кольори у знайомому контексті |
|||
|
|
|
|
Алфавіт 1 Project, p. 11 |
Вказувати на певний предмет |
Виявляє толерантне ставлення до інших людей |
Прослуховує інструкції до роботи над проектом та виконує їх |
Робота в парах : гра “Spellingbee” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості фрази з метою вказання слів та літер |
|||
|
|
|
|
Числа та кольори 1 StoryTime, pp. 12-13 |
Називати кількість предметів |
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує та інсценує історію |
Робота в групі: ставить та відповідає на запитання |
Star, welcome, kids |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
|||
|
|
|
|
Шкільне життя 1 Smart World 1, p. 14 Числа 1-10 1 SmartTime 1, p. 15 |
Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя Називати число |
Виявляє толерантне ставлення до інших людей |
Прослуховує та читає короткі тексти, виконує завдання (matching) Груповагра‘Bingo’ |
Описує власне шкільне приладдя Робота в парах: розшифрування загадки |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з метою опису шкільного приладдя Ставить і відповідає на запитання |
|||
|
|
|
|
Шкільне приладдя 1 Revision/ Now I can Section, pp. 16-17 Діагностична робота |
Вказувати на певний предмет та описувати його |
|
Читає речення та виконує завдання (multiplechoice) |
Групова гра “Whispers” (робота з флешкартами, називає колір предмету) |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає назви кольорів у знайомому контексті |
|||
|
|
|
|
Дозвілля Подарунки (іграшки) 2aPartyTime, p.18 |
Називати іграшки, вказувати кількість |
|
Прослуховує та співає пісню “Presents” |
Групова робота: надає відповіді на запитання щодо кількості іграшок |
Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball |
How many…? |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
|||
|
|
|
|
Дозвілля (іграшки) Подарунки 2aPartyTime, p.19 |
Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення малюнку у форматі «питання-відповідь» |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо кількості предметів |
|||
|
|
|
|
Свято (день народження) 2bPartyTime, p. 20 |
Вітати зі святом |
|
Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання |
Інсценування коміксу |
Balloon, cake, lollipop, hat |
What are these? – They are… |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
|||
|
|
|
|
Свято (день народження) Святкуймо разом Скільки тортиків? 2bPartyTime, p. 21 |
Вітати зі святом |
Розуміє необхідність планування покупок на святкування в рамках бюджету |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Групова гра “Doodling” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази, вказуючи на певний предмет |
|||
|
|
|
|
Кольори 2c Party time, p.22 |
Називати колір |
|
Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання (pointing) |
Виконує завдання та називає кольори |
Colours(orange, pink, brown, red etc) |
What colour are they? – They are… |
Розуміє назви кольорів у супроводі малюнків |
|||
|
|
|
|
Кольори Вгадай що це за кольором 2c Party time, p.23 |
Називати колір |
|
Читає діалог-комікс, відповідає на запитання |
Групова гра “Find the colour” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Встановлює базовий соціальний контакт, надає відповіді на запитання |
|||
|
|
|
|
Дозвілля Давайте гратися (іграшки) Свято (день народження) 2 Let’splay, p. 24 2 Project, p. 25 |
Ставити та відповідати на запитання Вітати зі святом |
Виявляє толерантне ставлення до інших Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) Прослуховує та виконує інструкції |
Робота в парах:рольова гра
Рольова гра: підготовка вітальної картки та вітання партнера з днем народження |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів Вітає зі святом, будуючи просте речення |
|||
|
|
|
|
Свято (день народження) Storytime, pp. 26-27 Свято (день матері) 2 SmartWorld 2, p. 28 |
Вітати зі святом |
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей |
Прослуховує та читає історію Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання |
Інсценування коміксу Робота в парах: опис малюнків |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять To make breakfast, card, to give, flower |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів Продукує короткі фрази з метою опису подій |
|||
|
|
|
|
Кольори 2 SmartTime 2, p. 29 Свято Тепер я вмію… Діагностична робота |
Називати та описувати кольори Називати предмети, пов’язані зі святом |
|
Прослуховує та читає речення, виконує завдання (matching) Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice) |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання Робота в парах: рольова гра ‘Puzzle’ |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису преметів Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
|||
|
|
|
|
Я, моя родина і друзі Сімейне фото 3a Home and family, p. 32 |
Представляти членів родини |
|
Прослуховує пісню, виконує завдання (matching) |
Групова гра “Who’s that?” |
Father, mother, sister, brother |
Who’sthat? – It’s my… |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
|||
|
|
|
|
Я, моя родина і друзі Це моя родина 3aHomeandfamily, p. 33 |
Представляти членів родини |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Групова робота: представлення своєї родини згідно малюнку в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про членів своєї родини |
|||
|
|
|
|
Я, моя родина і друзі Сімейний фотоальбом 3bHomeandfamily ,p. 34 |
Ставити та відповідати на запитаннящодо членів родини |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Grandfather, grandmother, bird, friend |
Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t. |
Розпізнає знайомі слова повсякдень-ного вжитку в знайомому контексті |
|||
|
|
|
|
Я, моя родина і друзі Мої рідні і друзі 3bHomeandfamily ,p. 35 |
Ставити та відповідати на запитаннящодо членів родини |
Вибудовує товариські сто-сунки з оточу-ючими людьми |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попе-реднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з поперед-нього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо членів родини |
|||
|
|
|
|
Помешкання (умеблювання) Дім. Речі в домі. 3cHomeandfamily ,p. 36 |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Puzzle, bed, wardrobe |
Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under … |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті |
|||
|
|
|
|
Помешкання (умеблювання) Меблі і речі в домі. 3cHomeandfamily ,p. 37 |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice) |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету |
|||
|
|
|
|
Помешкання (умеблювання) Де м’яч? 3 Let’splay, p. 38 |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання: описує малюнок |
Групова гра “Picture Memory” |
Lamp, sofa, TV, chair |
Where are the…? – They are on/in/under… |
Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету |
|||
|
|
|
|
Я, моя родина і друзі 3 Project, p. 39 |
Представляти членів родини |
|
Прослуховує вказівки до виконання проекту та дотримується них |
Індивідуальна презентація своєї родини в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини |
|||
|
|
|
|
Я, моя родина і друзі 3 Storytime, pp. 40-41 Помешкання (умеблювання) 3 SmartWorld 3, p. 42 |
Представляти членів родини Описувати власну кімнату |
Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей |
Прослуховує та читає комікс Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання |
Ставить та відповідає на запитання щодо змісту коміксу Описує власну кімнату |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини Продукує короткі фрази з метою опису помешкання |
|||
|
|
|
|
Помешкання (умеблювання) SmartTime 3, p. 43 |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова робота: гра ”Whereisit?” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості фрази та реченняз метою опису помешкання |
|||
|
|
|
|
Я, моя родина і друзі Тепер я вмію… Діагностична робота |
Представляти членів родини |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Опис малюнку в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини |
|||
|
|
|
|
Я, моя родина і друзі Граємо з друзями 4a Friends, p. 46 |
Називати кількість предметів |
|
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Групове обговорення виконаного завдання |
Numbers 11-20 |
To have got |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
|||
|
|
|
|
Я, моя родина і друзі Іграшки для друзів 4aFriends, p. 47 |
Називати кількість предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice) |
Робота в парах: опис малюнка |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Пише короткі фрази для надання базової інформації |
|||
|
|
|
|
Домашні улюбленці 4bFriends, p. 48 |
Називати тварин |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування коміксу |
Cat, dog, snake, rabbit |
Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t. |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків |
|||
|
|
|
|
Домашні улюбленці У тебе є улюбленець? 4bFriends, p. 49 |
Називати тварин |
Висловлюється про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова робота: проведення інтерв’ю щодо домашніх улюбленців |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості фрази про себе, розповідаючи про домашніх улюбленців |
|||
|
|
|
|
Зовнішність друзів 4с Friends, p. 50 |
Описувати людину |
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання |
Робота в парах: опис малюнків |
Fairhair, brown hair, green eyes, blue eyes |
He / She has got… |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків |
|||
|
|
|
|
Зовнішність мого друга
4с Friends, p. 51 |
Описувати людину |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах: опис зовнішності інших людей |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
|||
|
|
|
|
Зовнішність 4 Let’splay, p. 52 |
Описувати людину |
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Групова гра “Guesswho”: слухає опис зовнішності та вгадує людину |
Mouth, nose, ears etc. |
Повторення граматичного мате-ріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
|||
|
|
|
|
Зовнішність моєї тваринки 4 Project, p. 53 |
Описувати тварину |
Цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує презентації домашніх улюбленців від інших учнів |
Групова гра “Whose pet”? |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом тварин |
|||
|
|
|
|
Зовнішність 4 Story Time, pp. 54-55 |
Описувати тварину |
Цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує та читає історію-комікс |
Ставить та відповідає на запитання щодо змісту історії |
Pet, lizard |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом тварин |
|||
|
|
|
|
Одяг 4 SmartWorld 4, p. 56 |
Описувати одяг |
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Робота в парах: описує одяг однокласників |
Vyshyvanka, shirt, pattern |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом одягу людини |
|||
|
|
|
|
Зовнішність 4 SmartTime 4, p. 57 |
Описувати тварину |
Цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує та читає текст щодо тварин, виконує завдання |
Групова робота: опис малюнку |
Pond, duck, frog |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом тварин |
|||
|
|
|
|
Зовнішність Тепер я вмію… Діагностична робота |
Описувати людину |
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Писемне продукування: доповнює речення згідно малюнка |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
|||
|
|
|
|
Узагальнюючий урок за семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|||
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік__________________ Семестр________ Вчитель________________________________________ Клас_____________ Підручник: SmartJunior 2 forUkraine
№ уроку |
Дата/клас |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/ Фонетика |
|
|
|
|
Тварини 5a Animals, p. 52 |
Вказувати кількість предметів |
|
Прослуховує пісню та виконує завдання (matching) |
Групове обговорення прослуханої пісні |
Parrot, monkey, hippo |
How many …? |
Розпізнає слована позначення у супроводі малюнків |
||
|
|
|
|
Скільки тварин ти бачиш? 5a Animals, p.53 |
Ставити та відповідати на запитання |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова гра “Feelthe animal” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
I can… |
Ставить та відповідає на запитання щодо кількості тварин |
||
|
|
|
|
Що ти можеш робити? 5b Animals, p.54 |
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування коміксу |
Swim, run, talk, fly |
Can you…? |
Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини |
||
|
|
|
|
Що ти можеш робити? 5b Animals, p. 55 |
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини |
Розуміє базові правила безпечної поведінки |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice) |
Робота в парах: проведення інтерв’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини |
||
|
|
|
|
Дикі тварини. 5c Animals, p. 56 |
Описувати тварин |
|
Читає та прослуховує тексти, виконує завдання (pointing) |
Відповідає на запитання щодо прочитаного матеріалу |
Elephant, penguin, crocodile, to jump |
It can… |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
||
|
|
|
|
Що можуть робити? тварини. 5c Animals, p.57 |
Описувати тварин |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах “Guessgame” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
||
|
|
|
|
Відгадай тваринку 5 Let’splay |
Описувати тварин |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Boardgame – гра, яка передбачає складання учнями речень в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин |
||
|
|
|
|
Проектна робота 5 Project |
Описувати тварин |
|
Прослуховує вказівки до виконання проекту та дотримується їх |
Проводить індивідуальну презентацію малюнка в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення на знайому тему |
||
|
|
|
|
5 Storytime, pp. 58 |
Описувати тварин |
Висловлюється про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує та читає комікс, виконує завдання |
Групове інсценування коміксу |
Leg, tail, tree, giraffe |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
||
|
|
|
|
5 Smart World 5, p. 60 |
Описувати тварин |
Цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис тварин |
Bison, horn, teeth, diver, beaver |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
||
|
|
|
|
Smart Time 5, p. 61 |
Описувати тварин |
|
Читає речення та грає в гру “Boardgame” |
Опис тварин в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення на знайому тему |
||
|
|
|
|
5 Revision/Now I can, pp. 72-73 Тепер я вмію…
|
Описувати тварин |
Цінує та бережливо ставиться до природи |
Читає речення та виконує завдання (multiplechoice activity) |
Групова робота: проведення групового дослідження-інтерв’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин |
||
|
|
|
|
Діагностична робота |
Описувати тварин |
|
Читає речення та виконує завдання (multiplechoice activity) |
|
Використання лексичного матеріалу з попередніх занять |
Використання граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
||
|
|
|
|
Це моє місто 6a My town, p. 64 |
Називати місця у місті |
|
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Відповідають на поставлені запитання |
Pet shop, toy shop, school, park |
There is a… |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
||
|
|
|
|
Що є в місті 6a My town, p. 65 |
Називати місця у місті |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах: гра ‘Whereareyou?’ з мапою |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
||
|
|
|
|
Будівлі в місті 6b My town, p. 66 |
Називати місця у місті |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Supermarket, hospital, cinema, police station |
There are… |
Продукує короткі речення з описом міста |
||
|
|
|
|
Будівлі в місті 6b My town, p. 67 |
Називати місця у місті |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Проводить індивідуальну презентацію малюнка в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом міста |
||
|
|
|
|
Що є в твоєму місті? 6с My town, p. 68
|
Називати місця у місті |
|
Прослуховує та читає діалог, виконує завдання |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
Restaurant, playground, zoo |
Is there…? |
Продукує короткі речення з описом міста |
||
|
|
|
|
Чи є зоопарк у твоєму місті? 6с My town, p. 69 |
Називати місця у місті |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice) |
Робота в парах: опис свого міста |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста |
||
|
|
|
|
Давай гратися. Гра «Місто». 6 Let’s play, p. 70 |
Називати місця у місті |
Враховує думку товаришів при виборі відпочинку |
Прослуховує вказівки до гри та виконує їх |
Групова гра “Boardgame” |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Продукує короткі речення з описом міста |
||
|
|
|
|
Я створюю своє місто 6 Project, p. 71 |
Називати місця у місті |
|
Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх |
Проводить індивідуальну презентацію плану міста в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про своє місто |
||
|
|
|
|
6 Smart World 6, p. 72 |
Називати місця у місті |
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис свого міста |
Church, garden, theatre, door, museum |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про своє місто |
||
|
|
|
|
6 Smart Time 6, p. 73 |
Надавати та виконувати вказівки |
Обирає безпечний шлях пересування |
Прослуховує та читає текст, виконує вказівки |
Робота в парах: надання та виконання вказівок |
Go straight, turn right, stop, don’t turn right |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Надає вказівки |
||
|
|
|
|
6 Revision, pp.74-75 Тепер я вмію…
|
Називати місця у місті |
|
Читає текст та малює план згідно нього
|
Групова гра “Hotcard” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста |
||
|
|
|
|
Свято Весни |
Вітання рідних зі святом |
|
|
|
Spring, flower, card, surprise, cake |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
||
|
|
|
|
Діагностична робота |
Називати місця у місті |
|
Читає речення та виконує завдання (multiplechoice activity) |
|
Використання лексичного матеріалу з попередніх занять |
Використання граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
||
|
|
|
|
Харчування 7a My favourite food, p. 76 |
Називати продукти |
|
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Співає пісню |
Meat, cheese, rice, tomato, sandwich etc. |
I like… |
Розпізнає слова на позначення продуктів у знайомому контексті |
||
|
|
|
|
Що ти любиш їсти? 7a My favourite food, p. 77 |
Називати продукти |
Складає просте меню з корисних продуктів |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice) |
Робота в парах: розповідає про власні вподобання у харчуванні |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
||
|
|
|
|
Харчування. Я хочу їсти… 7b My favourite food, p. 78 |
Називати продукти |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Chips, banana, pasta, milk |
I don’t like… |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
||
|
|
|
|
Чи ти любиш банани? 7b My favourite food, p. 79 |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Розрізняє здорова та шкідливу їжу |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
||
|
|
|
|
Щоденні справи 7c My favourite food, p. 80 |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Get up, go to school, go home, go to bed |
What time do you…? |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
||
|
|
|
|
Щоденні справи. Розпорядок дня. 7c My favourite food, p. 81 |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice) |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання щодо розпорядку дня |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
||
|
|
|
|
Щоденні справи 7 Project |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку |
Розуміє важливість допомоги батькам та розповідає пр. свої обов’язки |
Прослуховує інструкції до виконання проекту та дотримується них |
Презентує проект щодо власних обов’язків в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
||
|
|
|
|
Харчування 7 Story time, pp. 82-83 |
Запитувати та відповідати прохарчування |
Розрізняє здорова та шкідливу їжу |
Прослуховує та читає історію |
Групове обговорення прослуханої історії |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Продукує короткі фрази з описом харчування |
||
|
|
|
|
Харчування. Здорова та шкідлива їжа. 7 Let’splay, |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра “at the restaurant” |
Fish, soup, beans, bread, salad |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
||
|
|
|
|
Харчування. Українська кухя. 7 SmartWorld 7, p. 84 |
Описувати власне харчування |
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false, matching) |
Робота в парах: обговорення національних страв |
Cabbage, beetroot, fruit, sour cream |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
||
|
|
|
|
Харчування у ресторані. Меню. 7 SmartTime, p.85 |
Описувати власне харчування |
Розрізняє здорова та шкідливу їжу |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Групове обговорення піраміди харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
||
|
|
|
|
Великодні святкування |
Називати атрибути свята |
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
|
Easter, Bunny, Egg, basket, Chocolate, sweets, |
Повторення граматичного матеріалу |
|
||
|
|
|
|
Великодні святкування |
Називати атрибути свята |
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
Харчування 7 Revision, pp. 86-87 Тепер я вмію…
|
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice) |
Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
||
|
|
|
|
Діагностична робота |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
|
Читає речення та виконує завдання (multiple choice activity) |
|
Використання лексичного матеріалу з попередніх занять |
Використання граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
||
|
|
|
|
Предмети Одягу 8a Clothes, p. 88 |
Описувати одяг |
|
Прослуховує пісню та виконує завдання (matching) |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
Jeans, T-shirt, dress, shirt |
I’m wearing… |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
||
|
|
|
|
Предмети одягу. У що я одягнений. 8aClothes, p. 89 |
Описувати одяг |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення одягу партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
||
|
|
|
|
Пляжний одяг. 8b Clothes, p. 90 |
Описувати одяг |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Hat, shorts, glasses, trainers |
He is wearing / She is wearing |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
||
|
|
|
|
Як одягнений мій друг. 8b Clothes, p. 91 |
Описувати одяг |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice) |
Малює людину та презентує малюнок із зазначенням одягу в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
||
|
|
|
|
Традиційний одяг. 8с Clothes, p. 92 |
Описувати одяг |
Виявляє толерантне ставлення до людей |
Читає та прослуховує текс, виконує завдання (matching) |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
Jacket, socks, trousers, shirt |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
||
|
|
|
|
Хто у що одягнений. 8сClothes, p. 93 |
Описувати одяг |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах “Guessgame” |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
||
|
|
|
|
Пори року і погода. Одяг. |
Ставити та відповідати на запитання щодо пір року та погоди. |
|
Читає та прослуховує текст |
Висловлює власні враження |
Spring, summer, autumn, winter, hot, cold, sunny, rainy, snowy, windy.
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом погоди та відповідного одягу. |
||
|
|
|
|
Одяг у різні пори року.
|
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Виявляє толерантне ставлення до людей |
Читає та прослуховує текст та інсценує історію |
Робота в парах, гра “Guesswho” |
Is he/she wearing…? |
Ставити та відповідає на запитання щодо одягу |
|||
|
|
|
|
Одяг у різні пори року. 8 Let’splay, p. 94 |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
|
Читає та прослуховує текст та інсценує історію |
Робота в парах, гра “Guess who” |
Is he/she wearing…? |
Ставити та відповідає на запитання щодо одягу |
|||
|
|
|
|
Предмети одягу 8 Project, p. 95 |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
|
Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх |
Створює топ-модель та описує її одяг |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
||
|
|
|
|
Професії та одяг. 8 Smart World 8, p.96 |
Розповідати про професію |
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис професій |
Boxer, singer, to dance |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом професії |
||
|
|
|
|
Предмети одягу 8 Smart Time 8, p.97 |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice) |
Групове обговорення малюнків |
Silk, wool, cotton |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
||
|
|
|
|
Діагностична робота |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
|
Читає речення та виконує завдання (multiple choice activity) |
|
Використання лексичного матеріалу з попередніх занять |
Використання граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
||
|
|
|
|
Предмети одягу 8 Revision, p. 114-115 Тепер я вмію…
|
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
|
Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку |
Групова робота “Describe the picture” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідає на запитання щодо одягу |
||
|
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Узагальнюючий урок за рік. |
|
|
|
|
|
|
|
||