Конспект уроку з теми "My Town" Lesson 1a у 2 класі за підручником Smart Junior 2 Мітчела

Про матеріал
Урок розроблено до підручника Smart Junior 2 Г. Мітчела. Тип уроку: комбінований
Перегляд файлу

Тема: Моє місто

Мета: познайомити  учнів з новими ЛО з даної теми; навчити вживати їх у мовленні; вивчити повну і коротку форму “there is=theres” і практикувати її у мовленні; вдосконалювати навички читання; розвивати пам’ять, увагу та уяву; виховувати любов до навчання та вміння співпрацювати в групах та допомагати один одному.

Обладнання: картки із звуками та словами, карти вулиці Лондона, підручник Smart junior 2 Г. Мітчела, сторінка із робочого зошита Smart junior 2 для кожного учня, зображення до ЛО уроку.

Хід уроку

I.Початок уроку:

1. Організація класу:

Good morning, children. (діти відповідають віршиком)

How are you, Kira? How are you, Lilia?

2. Фонетична зарядка:

We start our lesson with phonetic charging. (Діти сидять групами і у кожної групи на парті свій звук. Дітям треба знайти слова з цим звуком і потім їх зачитати)

II. Основна частина:

  1. Введення в іншомовну атмосферу:

- Today we will take a trip to one of the streets of London and see what is there. You have a map on your desk. Let's look at it. What do you see there? (Сьогодні ми з вами здійснемо подорож на одну з вулиць Лондона і побачимо, що там знаходиться. У вас на парті є карта. Тож давайте подивемось на неї. Що ви там бачите?) Учні по черзі називають укр. мовою,що зображено)

2. Вивчення нових ЛО:

Але ж ми з вами на одній із вуличок Лондона. Тож повинні назвати все, що бачимо англ. мовою. Давайте спробуємо прочитати ці слова.Open your books at page 64.(Учні читають слова) Repeat after me.

3. Фізхвилинка

4. Закріплення ЛО:

  • А зараз ми з вами трохи пограємо. На дошці малюнки. Я буду називати слово, а ви повинні по черзі підходити до дошки і доторкнутись до малюнка, що зображує дане слово. Виграє та група, що правильно покаже більше малюнків)
  • -Now, well do some exersice.(Роздаю учням листочки із завданнями)

III. Заключна частина:

  1. Рефлексія:
  • У кожного з вас на парті по три пелюстки. Червона- сподобався урок, жовта- 50 на 50, синя- не сподобався.

(З кольорових пелюсток діти вибирають той, колір якого найбільш підходить до кольору настрою. Потім все пелюстки збирають в одну загальну квітку)

  1. Д/з

Слова вивч.,впр. 2,ст. 64(чит)

 

docx
Додано
12 лютого 2020
Переглядів
3324
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку