Календарно-тематичне планування
Інформатика
2020/21н.р.
Вчитель інформатики
__________________
Календарно-тематичне планування
Інформатика
Педагогічний патронаж
2020/21н.р.
Вчитель інформатики
__________________
Календарно-тематичне планування
Педагогічний патронаж
9 клас
2020-2021 н.р.
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
Тема 1. Програмне забезпечення та інформаційна безпека |
|||
1 |
|
Класифікація програмного забезпечення. Операційні системи, їхні різновиди. Стиснення та архівування даних. |
|
2 |
|
Практична робота 1. Архівування та розархівування даних. |
|
3 |
|
Загрози, що виникають при роботі в Інтернеті. |
|
4 |
|
Безпечне зберігання даних. Резервне копіювання та відновлення даних. Безпечне видалення даних. |
|
5 |
|
Практична робота 2. Налаштовування параметрів безпеки в середовищі браузера. Тематичне оцінювання |
|
Тема 2. 3D-графіка |
|||
6 |
|
Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою. |
|
7 |
|
Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання об’єктів. Вершини, ребра, грані. Графічні текстури |
|
8 |
|
Текстові об’єкти та їх редагування Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації. |
|
9 |
|
Рендеринг тривимірної сцени. Поняття про 3D-друк. Тематичне оцінювання |
|
Тема 3. Опрацювання табличних даних |
|||
10 |
|
Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок. |
|
11 |
|
Практична робота 3. Розв’язування задач на обчислення. |
|
12 |
|
Призначення й використання математичних, статистичних та логічних функцій табличного процесора. |
|
13 |
|
Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми. |
|
14 |
|
Упорядковування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри. Експорт та імпорт електронних таблиць |
|
15 |
|
Практична робота 4. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри. |
|
16 |
|
Розв’язування задач засобами табличного процесора. |
|
17 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
18 |
|
Захист навчальних проектів. Тематичне оцінювання |
|
Тема 4. Бази даних. Системи керування базами даних |
|||
19 |
|
Поняття бази даних. Поняття систем керування базами даних, їх призначення. |
|
20 |
|
Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку. |
|
21 |
|
Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів. Впорядкування, пошук і фільтрування даних. |
|
22 |
|
Запити на вибірку даних. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
23 |
|
Захист навчальних проектів. Тематичне оцінювання |
|
Тема 5. Алгоритми та програми |
|||
24 |
|
Введення та виведення табличних величин. Знаходження суми значень елементів. |
|
25 |
|
Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук елемента з найбільшим найменшим значенням. |
|
26 |
|
Практична робота 6. Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин. |
|
27 |
|
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів. |
|
28 |
|
Визначення теми програмного проекту. Розробка та тестування програмного рішення |
|
29 |
|
Збір та аналіз відгуків користувачів програми. Підготовка звіту та презентації проекту. |
|
30 |
|
Розв’язування компетентнісних задач. |
|
31 |
|
Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування колективної діяльності. |
|
32 |
|
Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту. |
|
33 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
34 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
35 |
|
Захист навчальних проектів. Тематичне оцінювання |
|
Вчитель інформатики _____________________
Календарно-тематичне планування
5 клас
2020-2021 н.р.
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
Тема 1. Інформаційні процеси та системи(8 годин) |
|||
1 |
|
Інформація, дані, повідомлення. Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини. |
|
2 |
|
Апаратна і програмна складові інформаційної системи. |
|
3 |
|
Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів. |
|
4 |
|
Складові комп’ютерів та їхнє призначення. Практична робота №1 |
|
5 |
|
Операційна система та її інтерфейс. |
|
6 |
|
Файли, папки та операції над ними |
|
7 |
|
Практична робота №2. Файли, папки та операції над ними |
|
8 |
|
Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером Тематичне оцінювання |
|
Тема 2. Мережеві технології та Інтернет (6 годин) |
|||
9 |
|
Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок. |
|
10 |
|
Пошук інформації в Інтернеті. |
|
11 |
|
Безпечне користування Інтернетом. |
|
12 |
|
Практична робота 3.Завантаження даних з Інтернету. Авторське право. |
|
13 |
|
Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету. |
|
14 |
|
Використання мережі Інтернет для навчання Тематичне оцінювання |
|
Тема 3. Опрацювання текстових даних (7 годин) |
|||
15 |
|
Об’єкти та їхні властивості. Дії над об’єктами. Програмне забезпечення для опрацювання текстів. |
|
16 |
|
Основні об'єкти текстового документа. (Підведення підсумків навчання за 1 семестр) |
|
17 |
|
Введення, редагування та форматування символів і абзаців |
|
18 |
|
Додавання зображень із файлу та їх форматування. Практична робота 4. |
|
19 |
|
Додавання, редагування та форматування таблиць. Практична робота 5. |
|
20 |
|
Однорівневі списки. |
|
21 |
|
Сторінки документа та їх форматування. Підготовка документа до друку. Друк документа Тематичне оцінювання |
|
Тема 4. Алгоритми та програми (14 годин) |
|||
22 |
|
Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. |
|
23 |
|
Способи опису алгоритму. Програма |
|
24 |
|
Середовище опису Scratch й виконання алгоритмів |
|
25 |
|
Лінійні алгоритми. |
|
26 |
|
Практична робота 6.Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч.. |
|
27 |
|
Алгоритми з розгалуженнями. |
|
28 |
|
Алгоритмічна структура розгалуження |
|
29 |
|
Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. Тематичне оцінювання |
|
30 |
|
Практична робота 7. Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч. |
|
31 |
|
Практична робота 8. Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. |
|
32 |
|
Цикли з лічильником. |
|
33 |
|
Цикли з умовою. |
|
34 |
|
Практична робота 9.Складання програм з повторенням у середовищі Скретч |
|
35 |
|
Самостійна практична робота з теми «Алгоритми і програми». (Підведення підсумків навчання за рік) Тематичне оцінювання |
|
Вчитель інформатики _____________________
Календарно-тематичне планування
6 клас
2020-2021 н.р.
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
Тема 1. Комп’ютерна графіка(10 годин) |
|||
1 |
|
Поняття комп’ютерної графіки. |
|
2 |
|
Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень. |
|
3 |
|
Налаштування параметрів та перетворення формату готового зображення. |
|
4 |
|
Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. |
|
5 |
|
Практична робота №1. Побудова зображення з графічних примітивів |
|
6 |
|
Операції над об’єктами та групами об’єктів. |
|
7 |
|
Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. |
|
8 |
|
Практична робота №2. Операції над об’єктами та групами об’єктів. Багатошарові зображення |
|
9 |
|
Додавання тексту до графічних зображень та його форматування |
|
10 |
|
Практична робота №3. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування Тематичне оцінювання |
|
Тема 2. Комп’ютерні презентації(11 годин) |
|||
11 |
|
Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій. |
|
12 |
|
Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення. |
|
13 |
|
Відкриття, створення та збереження презентацій. Практична робота №4. Розробка слайдової презентації |
|
14 |
|
Об’єкти презентації та засоби керування її демонстрацією. Типи слайдів. |
|
15 |
|
Налаштування показу презентацій. |
|
16 |
|
Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях. |
|
17 |
|
Практична робота №5. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях. |
|
18 |
|
Ефекти зміни слайдів. |
|
19 |
|
Практична робота №6. Ефекти зміни слайдів. |
|
20 |
|
Планування представлення презентації та створення презентації. |
|
21 |
|
Вдосконалення презентації. Виступ перед аудиторією з власною розробленою презентацією. Тематичне оцінювання |
|
Тема 3. Алгоритми та програми(14 годин) |
|||
22 |
|
Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. |
|
23 |
|
Створення програмних об’єктів. |
|
24 |
|
Практична робота 7. Створення програмних об’єктів |
|
25 |
|
Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події. |
|
26 |
|
Практична робота 8. Програмне опрацювання події. |
|
27 |
|
Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі. |
|
28 |
|
Практична робота 9. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі |
|
29 |
|
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження |
|
30 |
|
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. |
|
31 |
|
Практична робота 10. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. |
|
32 |
|
Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі |
|
33 |
|
Практична робота 11. Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі |
|
34 |
|
Розробка сценарію майбутнього програмного проекту |
|
35 |
|
Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. Тематичне оцінювання |
|
Вчитель інформатики _____________________
Календарно-тематичне планування
7 клас
2020-2021 н.р.
№ |
Дата |
Зміст уроку |
|
Тема 1. Служби Інтернету |
|||
|
|
Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Поштові служби Інтернету. |
|
|
|
Пересилання файлів. Перенаправлення повідомлень. Правила безпечного користування електронною скринькою. |
|
|
|
Використання адресної книги та списків розсилки. Практична робота № 1 «Електронне листування. Вкладені файли» |
|
|
|
Хмарні сервіси. Онлайнові перекладачі |
|
|
|
Зберігання даних в Інтернеті та керування спільним доступом до них. Рівні та способи доступу до ресурсів |
|
|
|
Використання онлайн-середовищ для створення електронних документів. Практична робота № 2 «Онлайн-сервіси для створення спільних документів» |
|
|
|
Інтернет речей. Тематичне оцінювання |
|
Тема 2. Опрацювання табличних даних |
|||
|
|
Моделі. Типи моделей |
|
|
|
Етапи побудови моделей. Реалізація математичних моделей. Практична робота № 3 «Побудова інформаційних моделей у різних програмних середовищах» |
|
|
|
Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. |
|
|
|
Введення та редагування даних основних типів. Редагування електронних таблиць. |
|
|
|
Практична робота № 4 «Уведення та редагування даних у середовищі табличного процесора» |
|
|
|
Виконання обчислень у табличному процесорі Excel. Формули |
|
|
|
Форматування електронних таблиць. Типи даних. |
|
|
|
Практична робота № 5 «Виконання обчислень і форматування даних у середовищі табличного процесора» |
|
|
|
Розв’язування задач засобами табличного процесора. Тематичне оцінювання |
|
Тема 3. Алгоритми та програми |
|||
|
|
Величини. Змінні. Вказівка присвоювання |
|
|
|
Створення лінійних алгоритмів зі змінними |
|
|
|
Практична робота № 6 «Складання лінійних проектів з величинами» |
|
|
|
Система координат у проєктах створення зображень |
|
|
|
Величини в алгоритмах з розгалуженням |
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і алгоритмічної структури розгалуження |
|
|
|
Практична робота № 7 «Створення проектів з розгалуженням» |
|
|
|
Величини в алгоритмах із циклами з лічильником |
|
|
|
Величини в алгоритмах із циклами з передумовою |
|
|
|
Практична робота № 8 «Проекти із циклами з лічильником з використанням величин» |
|
|
|
Проекти із циклами з передумовою з використанням величин Тематичне оцінювання |
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур |
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур |
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур |
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур |
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур |
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур |
|
|
|
Презентація та оцінювання проектів. Тематичне оцінювання |
|
|
|
Узагальнення й систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
Вчитель інформатики _____________________
Календарно-тематичне планування
8 клас
2020-2021 н.р.
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
Тема 1. Кодування даних та апаратне забезпечення |
|||
1 |
|
Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень. |
|
2 |
|
Кодування символів. Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. |
|
3 |
|
Практична робота №1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних |
|
4 |
|
Архітектура комп’ютера. |
|
5 |
|
Технічні характеристики складових комп’ютера. |
|
6 |
|
Практична робота №2. Конфігурація комп’ютера під потребу. Тематичне оцінювання |
|
Тема 2. Опрацювання текстових даних |
|||
7 |
|
Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. |
|
8 |
|
Створення, редагування та форматування таблиць. |
|
9 |
|
Створення, редагування та форматування графічних об’єктів в текстовому документі. |
|
10 |
|
Практична робота №3. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів. Заповнюємо податкову декларацію. |
|
11 |
|
Структура документа. Розділи. Колонтитули. |
|
12 |
|
Практична робота №4. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. |
|
13 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. Тематичне оцінювання |
|
Тема 3. Створення та публікація веб-ресурсів |
|||
14 |
|
Поняття персонального навчального середовища. |
|
15 |
|
Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. |
|
16 |
|
Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів Опитування з використанням онлайн-форм. |
|
17 |
|
Створення і використання спільних електронних закладок. |
|
18 |
|
Практична робота. №5. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм. Тематичне оцінювання |
|
19 |
|
Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів. |
|
20 |
|
Конструювання сайтів. |
|
21 |
|
Практична робота №6. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. |
|
22 |
|
Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці. |
|
23 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
24 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
25 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. Тематичне оцінювання |
|
Тема 4. Опрацювання об’єктів мультимедіа |
|||
26 |
|
Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. |
|
27 |
|
Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Розробка сценарію відеофільму. |
|
28 |
|
Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів. |
|
29 |
|
Практична робота №7. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. |
|
30 |
|
Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті. |
|
31 |
|
Розвиток фінансових відносин в Україні. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті. |
|
32 |
|
Практична робота №8. Створення проекту «Фінансова культура українського народу». Розміщення результату виконання в мережі Інтернет. Тематичне оцінювання |
|
Тема 5. Алгоритми та програми (Мова програмування Python) |
|||
33 |
|
Поняття програми та мови програмування. Мова Python. Інсталяція та ознайомлення з середовищем розробки. |
|
34 |
|
Змінні. Прості типи даних Python. Дії з типами даних. |
|
35 |
|
Лінійні програми. Введення та виведення даних. Перша програма в Python. |
|
36 |
|
Урок-практикум. Прості лінійні програми. |
|
37 |
|
Практична робота №9. Прості лінійні програми. |
|
38 |
|
Робота з цілими та дійсними числами в Python. Дії з текстом. |
|
39 |
|
Підключення додаткових модулів. Модуль math. |
|
40 |
|
Логічні типи даних. Дії з даними логічного типу. |
|
41 |
|
Практична робота №10. Складання та виконання лінійних алгоритмів для опрацювання величин. Тематичне оцінювання |
|
42 |
|
Логічні оператори and, or, not. Розгалуження в Python. |
|
43 |
|
Урок-практикум. Розгалуження. Розв’язання задач. |
|
44 |
|
Практична робота №11. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням. |
|
45 |
|
Цикли мовою Python. Цикл while. |
|
46 |
|
Урок-практикум. Цикл while. |
|
47 |
|
Цикли мовою Python. Цикл for. |
|
48 |
|
Урок-практикум. Цикл for. |
|
49 |
|
Практична робота №12. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням та повторенням для опрацювання величин. Тематичне оцінювання |
|
50 |
|
Інтерфейс користувача на мові Python. Створення вікон та налаштування їх властивостей. |
|
51 |
|
Події та обробники подій. Вікно повідомлення. |
|
52 |
|
Практична робота №13. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення. |
|
53 |
|
Створення кнопок та налаштування їх властивостей. |
|
54 |
|
Написи та їх властивості. |
|
55 |
|
Практична робота №14. Створення програм з кнопками та надписами. |
|
56 |
|
Текстове поле, його функції та властивості. |
|
57 |
|
Перемикачі та прапорці. |
|
58 |
|
Практична робота №15. Створення програм з текстовими полями, надписати, кнопками, перемикачами та прапорцями. |
|
59 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. Тематичне оцінювання |
|
Тема 6. Повторення навчального матеріалу. Виконання індивідуальних проектів. |
|||
60 |
|
Повторення навчального матеріалу з теми «Кодування даних та апаратне забезпечення». Виконання індивідуальних та групових проектів. |
|
61 |
|
Повторення навчального матеріалу з теми «Опрацювання текстових даних». |
|
62 |
|
Повторення навчального матеріалу з теми «Створення та публікація веб-ресурсів». |
|
63 |
|
Повторення навчального матеріалу з теми «Алгоритми та програми». |
|
64 |
|
Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів. |
|
65 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі. |
|
66 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі. |
|
67 |
|
Оформлення матеріалів про виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
68 |
|
Захист проекту. |
|
69 |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Тематичне оцінювання |
|
Вчитель інформатики _____________________
Календарно-тематичне планування
9 клас
2020-2021 н.р.
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
Тема 1. Програмне забезпечення та інформаційна безпека |
|||
1 |
|
Класифікація програмного забезпечення. Операційні системи, їхні різновиди. |
|
2 |
|
Стиснення та архівування даних. Види стиснення даних. Архіватори. Типи архівних файлів. Резервне копіювання даних. Операції над архівами. |
|
3 |
|
Практична робота 1. Архівування та розархівування даних. |
|
4 |
|
Захист даних. Шкідливі програми, їх типи, принципи дії і боротьба з ними. |
|
5 |
|
Загрози, що виникають при роботі в Інтернеті. Засоби браузера, призначені для гарантування безпеки. Захищені сайти. Захист від спаму. |
|
6 |
|
Безпечне зберігання даних. Резервне копіювання та відновлення даних. Безпечне видалення даних. |
|
7 |
|
Практична робота 2. Налаштовування параметрів безпеки в середовищі браузера. Тематичне оцінювання |
|
Тема 2. 3D-графіка |
|||
8 |
|
Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації. |
|
9 |
|
Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою. |
|
10 |
|
Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання об’єктів. |
|
11 |
|
Групування, вирівнювання, копіювання та клонування об’єктів. |
|
12 |
|
Екструдування форми об’єкта |
|
13 |
|
Вершини, ребра, грані. Графічні текстури |
|
14 |
|
Текстові об’єкти та їх редагування |
|
15 |
|
Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації. |
|
16 |
|
Рендеринг тривимірної сцени. |
|
17 |
|
Поняття про 3D-друк. Тематичне оцінювання |
|
Тема 3. Опрацювання табличних даних |
|||
18 |
|
Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок. |
|
19 |
|
Практична робота 3. Розв’язування задач на обчислення. |
|
20 |
|
Призначення й використання математичних, статистичних функцій табличного процесора. |
|
21 |
|
Призначення й використання логічних функцій табличного процесора. |
|
22 |
|
Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми. |
|
23 |
|
Практична робота 4. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування. Тематичне оцінювання |
|
24 |
|
Упорядковування даних у таблицях. |
|
25 |
|
Автоматичні та розширені фільтри. |
|
26 |
|
Проміжні підсумки. Умовне форматування. Експорт та імпорт електронних таблиць |
|
27 |
|
Практична робота 5. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри. |
|
28 |
|
Розв’язування задач із фізики, хімії, математики та інших дисциплін засобами табличного процесора. |
|
29 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
30 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
31 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
32 |
|
Захист навчальних проектів. Тематичне оцінювання |
|
Тема 4. Бази даних. Системи керування базами даних |
|||
33 |
|
Поняття бази даних. |
|
34 |
|
Поняття систем керування базами даних, їх призначення. |
|
35 |
|
Реляційні бази даних, їхні об’єкти. |
|
36 |
|
Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку. |
|
37 |
|
Створення таблиць. |
|
38 |
|
Введення і редагування даних різних типів. |
|
39 |
|
Впорядкування, пошук і фільтрування даних. |
|
40 |
|
Запити на вибірку даних. |
|
41 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
42 |
|
Захист навчальних проектів. Тематичне оцінювання |
|
Тема 5. Алгоритми та програми |
|||
43 |
|
Табличні величини. |
|
44 |
|
Введення та виведення табличних величин. Елемент керування «багаторядкове текстове поле». |
|
45 |
|
Алгоритми опрацювання табличних величин: знаходження суми значень елементів. |
|
46 |
|
Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук елемента з найбільшим найменшим значенням. |
|
47 |
|
Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук елемента з найбільшим найменшим значенням. |
|
48 |
|
Практична робота 6. Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин. Тематичне оцінювання |
|
49 |
|
Практична робота 7. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування. |
|
50 |
|
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів. |
|
51 |
|
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів. |
|
52 |
|
Визначення теми програмного проекту |
|
53 |
|
Розробка та тестування програмного рішення |
|
54 |
|
Розробка та тестування програмного рішення |
|
55 |
|
Збір та аналіз відгуків користувачів програми |
|
56 |
|
Підготовка звіту та презентації проекту. Тематичне оцінювання |
|
57 |
|
Розв’язування компетентнісних задач. |
|
58 |
|
Розв’язування компетентнісних задач. |
|
59 |
|
Розв’язування компетентнісних задач. |
|
60 |
|
Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування колективної діяльності. |
|
61 |
|
Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту. |
|
62 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
63 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
64 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
65 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
6667 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
68 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
69 |
|
Захист навчальних проектів. Тематичне оцінювання |
|
Вчитель інформатики _____________________
Календарно-тематичне планування
10 клас
«Базовий модуль»
2020-2021 н.р.
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
1 |
|
Техніка безпеки при роботі з комп'ютером і правила поведінки у комп'ютерному класі. Вступний урок. Повторення основних тем за курс 9-го класу |
|
Тема 1. Інформаційні технології в суспільстві |
|||
2 |
|
Інформаційні системи у сучасному суспільстві |
|
3 |
|
Електронні словники й програми-перекладачі. Форуми перекладачів. Інтерактивні та мультимедійні курси іноземних мов. |
|
4 |
|
Інформаційна безпека. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення |
|
5 |
|
Практична робота №1.Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього. |
|
6 |
|
Системи електронного врядування |
|
7 |
|
Штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології Тематичне оцінювання |
|
Тема 2. Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних |
|||
8 |
|
Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент. |
|
9 |
|
Практична робота №2. Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент. |
|
10 |
|
Основи статистичного аналізу даних. Пошук та збір наборів даних. Соціальні аспекти масштабного аналізу даних |
|
11 |
|
Практична робота №3. Проведення соціального збору даних та їх аналіз. |
|
12 |
|
Розв’язування систем рівнянь, оптимізаційних задач. |
|
13 |
|
Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків. |
|
14 |
|
Практична робота №4.Обчислення та аналіз даних фінансових розрахунків. |
|
15 |
|
Візуалізація рядів і трендів даних. Інфографіка. |
|
16 |
|
Практична робота №5.Розв'язання задач з різних предметних галузей. Тематичне оцінювання |
|
Тема 3. Системи керування базами даних |
|||
17 |
|
Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення. |
|
18 |
|
Модель «сутність-зв’язок» предметної області. |
|
19 |
|
Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку. |
|
20 |
|
Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів. |
|
21 |
|
Практична робота №5.Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів. |
|
22 |
|
Впорядкування, пошук і фільтрування даних. Робота з запитами на вибірку. |
|
23 |
|
Робота з запитами на вибірку даних. |
|
24 |
|
Практична робота №6.Запити на вибірку даних. Тематичне оцінювання |
|
Тема 4. Мультимедійні та гіпертекстові документи |
|||
25 |
|
Технології опрацювання мультимедійних даних. |
|
26 |
|
Проектування та створення об'єктів мультимедіа. |
|
27 |
|
Системи керування вмістом для веб-ресурсів. |
|
28 |
|
Практична робота №7.Створення та адміністрування сайту через СКС |
|
29 |
|
Поняття про мову розмітки гіпертекстового документа. |
|
30 |
|
Гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на веб-сторінках. |
|
31 |
|
Практична робота №8. Гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на веб-сторінках |
|
32 |
|
Практична робота №9.Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці. |
|
33 |
|
Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів. |
|
34 |
|
Роль електронних медійних засобів в житті людини |
|
35 |
|
Підсумково-узагальнюючий урок Тематичне оцінювання |
|
Вчитель інформатики _____________________
Календарно-тематичне планування
11 клас
«Обов’язковий модуль»
2020-2021 н.р.
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
|
Тема 1. Напрямки та інструменти вебдизайну |
||||
1 |
|
Поняття веб-дизайну. Основні тренди вебдизайну. |
|
|
2 |
|
Типи сайтів та їх особливості. Цільова аудиторія. |
|
|
3 |
|
Інформаційна структура сайту. |
|
|
4 |
|
Інструменти веброзробника. |
|
|
5 |
|
План розробки сайту. Макет інформаційної структури сайту. |
|
|
6 |
|
Практична робота №1 «Проектування структури сайту». Тематичне оцінювання |
|
|
Тема 2. Проектування та верстка вебсторінок |
||||
7 |
|
Мова гіпертекстової розмітки. Гіпертекстовий документ та його елементи. |
|
|
8 |
|
Текстові елементи вебсторінки, теги та їх атрибути. Гіперпосилання. |
|
|
9 |
|
Таблиці та списки на вебсторінках. |
|
|
10 |
|
Практична робота №2 “Створення вебсторінки за допомогою «Мови гіпертекстової розмітки». |
|
|
11 |
|
Каскадні таблиці стилів. Стильове оформлення сторінок. |
|
|
12 |
|
Позиціювання елементів вебсторінки за допомогою стилів. |
|
|
13 |
|
Практична робота №3 «Створення вебсторінки з використанням каскадних аркушів стилю» |
|
|
14 |
|
Проектування та верстка вебсторінок. |
|
|
15 |
|
Адаптивна верстка. |
|
|
16 |
|
Кросбраузерна оптимізація сторінок сайту. Тематичне оцінювання |
|
|
Тема 3. Графіка та мультимедіа для вебсередовища |
||||
17 |
|
Використання зображень у вебдокументах. |
|
|
18 |
|
Створення GIF-анімації. |
|
|
19 |
|
Карти посилань. |
|
|
20 |
|
Розміщення та відтворення на вебсторінках мультимедійних даних. Формати аудіо- та відеофайлів. |
|
|
21 |
|
Дотримання авторських прав та ліцензій на використання графічних зображень та засобів мультимедіа на вебсторінках. |
|
|
22 |
|
Практична робота №4 «Використання графічних, анімаційних та мультимедійних елементів на вебсторінках». Тематичне оцінювання |
|
|
Тема 4. Вебпрограмування |
||||
23 |
|
Поняття об’єктної моделі документа. Вебпрограмування та інтерактивні сторінки. |
|
|
24 |
|
Використання форм. Основні елементи форми. |
|
|
25 |
|
Валідація те збереження даних форм. |
|
|
26 |
|
Практична робота №5 «Створення та налагодження інтерактивної вебсторінки» |
|
|
27 |
|
Хостинг сайту. Взаємодія клієнт-сервер. |
|
|
28 |
|
Практична робота №6 «Розміщення сайту на сервері» Тематичне оцінювання |
|
|
Тема 5. Основи дизайну та просування вебсайту |
||||
29 |
|
Правила ергономічного розміщення відомостей на вебсторінці. |
|
|
30 |
|
Пошукова оптимізація та стратегії просування вебсайтів. |
|
|
31 |
|
Практична робота №7 «Оцінка сайту. Просування сайту» |
|
|
32 |
|
Проектна діяльність. Розбиття на групи. Вибір теми проекту. Розробка плану проекту. |
|
|
33 |
|
Робота над проектом. |
|
|
34 |
|
Захист проекту. |
|
|
35 |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Тематичне оцінювання |
|
|
Тема 5. Документи та документообіг |
||||
36 |
|
Поняття документу. Призначення та класифікація документів. Документообіг. Загальні правила оформлення документів. |
|
37 |
|
Стиль ділового листування. Логічні елементи тексту та порядок його викладення. Шаблони та формуляр-зразки документа. Реквізити документа |
|
38 |
|
Правила оформлення сторінки. Оформлення бібліографічних списків та покажчиків. |
|
39 |
|
Правила та вимоги оформлення письмової роботи. Стандарти та уніфіковані системи документації. |
|
40 |
|
Практична робота №1 «Правила та вимоги оформлення письмової роботи» |
|
41 |
|
Практична робота №2 «Правила та вимоги оформлення письмової роботи» Тематичне оцінювання |
|
Тема 2. Технічні та програмні засоби обробки документів та інформації |
|||
42 |
|
Системи управління електронними документами. Технічні засоби обробки документів та інформації. |
|
43 |
|
Класифікація офісної техніки. Засоби створення, зберігання, обробки, копіювання і транспортування документів. |
|
44 |
|
Види систем обробки текстів. Комунікаційні технології. |
|
45 |
|
Практична робота №3 «Використання технічних та програмних засобів для створення, редагування, друку та пересилання документів» |
|
46 |
|
Практична робота №4 «Створення простих текстових документів, їх зберігання, копіювання та пересилання» Тематичне оцінювання |
|
Тема 3. Електронний документообіг |
|||
47 |
|
Електронний документ, його ознаки та правовий статус. Електронний документообіг. |
|
48 |
|
Електронний цифровий підпис. Особистий та відкритий ключі. Сертифікат відкритого ключа |
|
48 |
|
Практична робота №5. «Виконання основних процедур роботи з електронними документами» |
|
50 |
|
Узагальнення і систематизація знань модуля «Електронний документообіг» Тематичне оцінювання |
|
Вчитель інформатики _____________________
Календарно-тематичне планування
10-11 клас
Модуль «Вебтехнології»
2020-2021 н.р.
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
|
Тема 1. Напрямки та інструменти вебдизайну |
||||
1 |
|
Поняття веб-дизайну. Основні тренди вебдизайну. |
|
|
2 |
|
Типи сайтів та їх особливості. Цільова аудиторія. |
|
|
3 |
|
Інформаційна структура сайту. |
|
|
4 |
|
Інструменти веброзробника. |
|
|
5 |
|
План розробки сайту. Макет інформаційної структури сайту. |
|
|
6 |
|
Практична робота №1 «Проектування структури сайту». Тематичне оцінювання |
|
|
Тема 2. Проектування та верстка вебсторінок |
||||
7 |
|
Мова гіпертекстової розмітки. Гіпертекстовий документ та його елементи. |
|
|
8 |
|
Текстові елементи вебсторінки, теги та їх атрибути. Гіперпосилання. |
|
|
9 |
|
Таблиці та списки на вебсторінках. |
|
|
10 |
|
Практична робота №2 “Створення вебсторінки за допомогою «Мови гіпертекстової розмітки». |
|
|
11 |
|
Каскадні таблиці стилів. Стильове оформлення сторінок. |
|
|
12 |
|
Позиціювання елементів вебсторінки за допомогою стилів. |
|
|
13 |
|
Практична робота №3 «Створення вебсторінки з використанням каскадних аркушів стилю» |
|
|
14 |
|
Проектування та верстка вебсторінок. |
|
|
15 |
|
Адаптивна верстка. |
|
|
16 |
|
Кросбраузерна оптимізація сторінок сайту. Тематичне оцінювання |
|
|
Тема 3. Графіка та мультимедіа для вебсередовища |
||||
17 |
|
Використання зображень у вебдокументах. |
|
|
18 |
|
Створення GIF-анімації. |
|
|
19 |
|
Карти посилань. |
|
|
20 |
|
Розміщення та відтворення на вебсторінках мультимедійних даних. Формати аудіо- та відеофайлів. |
|
|
21 |
|
Дотримання авторських прав та ліцензій на використання графічних зображень та засобів мультимедіа на вебсторінках. |
|
|
22 |
|
Практична робота №4 «Використання графічних, анімаційних та мультимедійних елементів на вебсторінках». Тематичне оцінювання |
|
|
Тема 4. Вебпрограмування |
||||
23 |
|
Поняття об’єктної моделі документа. Вебпрограмування та інтерактивні сторінки. |
|
|
24 |
|
Використання форм. Основні елементи форми. |
|
|
25 |
|
Валідація те збереження даних форм. |
|
|
26 |
|
Практична робота №5 «Створення та налагодження інтерактивної вебсторінки» |
|
|
27 |
|
Хостинг сайту. Взаємодія клієнт-сервер. |
|
|
28 |
|
Практична робота №6 «Розміщення сайту на сервері» Тематичне оцінювання |
|
|
Тема 5. Основи дизайну та просування вебсайту |
||||
29 |
|
Правила ергономічного розміщення відомостей на вебсторінці. |
|
|
30 |
|
Пошукова оптимізація та стратегії просування вебсайтів. |
|
|
31 |
|
Практична робота №7 «Оцінка сайту. Просування сайту» |
|
|
32 |
|
Проектна діяльність. Розбиття на групи. Вибір теми проекту. Розробка плану проекту. |
|
|
33 |
|
Робота над проектом. |
|
|
34 |
|
Захист проекту. |
|
|
35 |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Тематичне оцінювання |
|
|
Вчитель інформатики _____________________
Календарно-тематичне планування
10-11 клас
Модуль «Інформаційна безпека»
2020-2021 н.р.
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
|
Тема 1. Основи безпеки інформаційних технологій |
||||
1. |
|
Основні поняття в області безпеки інформаційних технологій. |
|
|
2. |
|
Інформація та інформаційні відносини. Суб'єкти інформаційних відносин, їх інтереси та безпека, шляхи нанесення їм шкоди. |
|
|
3. |
|
Основні джерела і шляхи реалізації загроз безпеки та каналів проникнення до відомостей та програмного коду |
|
|
4. |
|
Основні ненавмисні і навмисні штучні загрози. Технічні засоби добування інформації |
|
|
5. |
|
Практична робота №1. «Використання програмних засобів для тестування та очищення операційної системи від вірусів та шкідливого програмного забезпечення» Тематичне оцінювання |
|
|
Тема 2. Забезпечення безпеки інформаційних технологій |
||||
6. |
|
Об'єкти захисту. Види заходів протидії загрозам безпеки. Переваги та недоліки різних видів заходів захисту. |
|
|
7. |
|
Правові основи забезпечення безпеки інформаційних технологій. |
|
|
8. |
|
Ідентифікація та аутентифікація користувачів. Розмежування доступу зареєстрованих користувачів до ресурсів автоматизованих систем. |
|
|
9. |
|
Криптографічні методи захисту інформації. |
|
|
10. |
|
Керування механізмами захисту. Виявлення атак. Захист периметра комп'ютерних мереж. Міжнародні стандарти інформаційної безпеки |
|
|
11. |
|
Практична робота №2 «Використання засобів адміністрування операційної системи для налаштовування прав користувачів щодо доступу до інформаційних ресурсів, (змінення) правил, які забезпечують безпеку операційних системи» Тематичне оцінювання |
|
|
Тема 3. Забезпечення безпеки комп'ютерних систем і мереж |
||||
12. |
|
Проблеми забезпечення безпеки в комп'ютерних системах і мережах. Типова корпоративна мережа. Засоби захисту мереж. Призначення, можливості, і основні захисні механізми міжмережевих екранів |
|
|
13. |
|
Системи аналізу вмісту поштового і веб-трафіку (електронна пошта і НТТР). Віртуальні приватні мережі (VPN). |
|
|
14. |
|
Антивірусні засоби захисту. Загальні правила застосування антивірусних засобів в автоматизованих системах. |
|
|
15. |
|
Технології виявлення вірусів. Можливі варіанти розміщення антивірусних засобів. Антивірусний захист, як засіб нейтралізації загроз. |
|
|
16. |
|
Практична робота №3 «Налаштування засобів системного міжмережевого екрану(брандмауера). |
|
|
17. |
|
Повторення і систематизація знань модуля «Інформаційна безпека» Тематичне оцінювання |
|
|
Вчитель інформатики _____________________
Календарно-тематичне планування
10-11 клас
Модуль «Електронний документообіг»
2020-2021 н.р.
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
Тема 1. Документи та документообіг |
|||
1 |
|
Поняття документу. Призначення та класифікація документів. Документообіг. Загальні правила оформлення документів. |
|
2 |
|
Стиль ділового листування. Логічні елементи тексту та порядок його викладення. Шаблони та формуляр-зразки документа. Реквізити документа |
|
3 |
|
Правила оформлення сторінки. Оформлення бібліографічних списків та покажчиків. |
|
4 |
|
Правила та вимоги оформлення письмової роботи. Стандарти та уніфіковані системи документації. |
|
5 |
|
Практична робота №1 «Правила та вимоги оформлення письмової роботи» |
|
6 |
|
Практична робота №2 «Правила та вимоги оформлення письмової роботи» Тематичне оцінювання |
|
Тема 2. Технічні та програмні засоби обробки документів та інформації |
|||
7 |
|
Системи управління електронними документами. Технічні засоби обробки документів та інформації. |
|
8 |
|
Класифікація офісної техніки. Засоби створення, зберігання, обробки, копіювання і транспортування документів. |
|
9 |
|
Види систем обробки текстів. Комунікаційні технології. |
|
10 |
|
Практична робота №3 «Використання технічних та програмних засобів для створення, редагування, друку та пересилання документів» |
|
11 |
|
Практична робота №4 «Створення простих текстових документів, їх зберігання, копіювання та пересилання» Тематичне оцінювання |
|
Тема 3. Електронний документообіг |
|||
12 |
|
Електронний документ, його ознаки та правовий статус. Електронний документообіг. |
|
13 |
|
Електронний цифровий підпис. Особистий та відкритий ключі. Сертифікат відкритого ключа |
|
14 |
|
OCR-технології для розпізнавання паперових документів. |
|
15 |
|
Забезпечення конфіденційності електронних документів. Електронний офіс. |
|
16 |
|
Практична робота №5. «Виконання основних процедур роботи з електронними документами» |
|
17 |
|
Узагальнення і систематизація знань модуля «Електронний документообіг» Тематичне оцінювання |
|
Вчитель інформатики _____________________
Календарно-тематичне планування
10-11 клас
Модуль «Графічний дизайн»
2020-2021 н.р.
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
Тема 1. Графічний дизайн як засіб візуальної комунікації |
|||
1 |
|
Історія графічної культури. Дизайн і його тенденції. Ілюстрація. Цифрове мистецтво. |
|
2 |
|
Сучасна реклама та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди. Реклама. Психологія сприйняттям реклами. Інфографіка. |
|
3 |
|
Типографіка, шрифти і шрифтові пари. Прийоми каліграфії та леттерингу. Особливості поєднання шрифтів. Коротка історія дизайну і типографіки. |
|
4 |
|
Практична робота №1 «Розробка концепції виставкового стенду» Тематичне оцінювання |
|
Тема 2. Растрова графіка |
|||
5 |
|
Характеристики зображення та засобів його відтворення. Растровий графічний редактор як інструмент для дизайну. |
|
6 |
|
Основні інструменти для малювання. Концепція побудови пошарового зображення Використання різних способів виділення фрагментів зображень. |
|
7 |
|
Робота з шарами. Обробляння виділеної області в стандартному режимі та в режимі маски. |
|
8 |
|
Практична робота №2. Створення колажа з фрагментів зображень |
|
9 |
|
Робота з текстом. Робота з векторними елементами. Ретуш та художня обробка зображень. Гама-корекція. Виконання коригування кольору зображень. |
|
10 |
|
Тонова корекція зображень. Робота з кольором. |
|
11 |
|
Практична робота №3 «Створення анімованих зображень та налаштовування часових параметри їхнього відтворення. Тематичне оцінювання |
|
Тема 3. Основи композиції та дизайну |
|||
12 |
|
Колір. Теорія кольору. Колористика. Колірний круг. Система Pantone. Колір в рекламі. |
|
13 |
|
Насиченість, світлість, колірний тон, психологія кольору. Створення гармонійних колірних поєднань. Основи теорії дизайну. |
|
14 |
|
Символи та образи. Художній образ. Стиль та композиція в дизайні. Знакові системи. |
|
15 |
|
Практична робота №4. «Створення фірмових знаків і логотипів. Розроблення елементів фірмового стилю за наданим завданням» Тематичне оцінювання |
|
Тема 4. Векторна графіка |
|||
16 |
|
Векторний графічний редактор як інструмент для дизайну. Основні інструменти для малювання. |
|
17 |
|
Трасування об'єктів. Маскування. «Живі» переходи. Спотворення і деформація. Застосування до виділених об’єктів різних художних ефектів. |
|
18 |
|
Практична роботу №5 «Застосування до об’єктів різних художних ефектів. |
|
19 |
|
Художні ефекти. Робота з символьними об'єктами. Робота з текстом. |
|
20 |
|
Практична робота №6. Розроблення дизайну афіш, квитків, флаєрів на конкретний захід |
|
21 |
|
Художнє оформлення тексту. Ділова графіка. Створення векторного шрифтового плакату на задану тематику |
|
22 |
|
Використання векторного графічного редактора для проектування сувенірної продукції (пакета, ручки, значків)» |
|
23 |
|
Практична робота №7 «Створення візитівки засобами векторного графічного редактора» Тематичне оцінювання |
|
Тема 5. Графічний дизайн у поліграфії |
|||
24 |
|
Комп’ютерна верстка. Програми для комп’ютерної верстки: інтерфейс, основні функції. |
|
25 |
|
Листівка. Призначення. Композиційні прийоми створення листівки. |
|
26 |
|
Практична робота №8 «Розроблення дизайну листівки або запрошення. |
|
27 |
|
Багатосторінкові видання та їх формат. |
|
28 |
|
Перенос слів. Шрифтові виділення. Колонцифри. Колонтитули. Виноски. |
|
29 |
|
Буклет. Призначення. Принципи композиції. Види буклетів. |
|
30 |
|
Вибір конструкції буклету. Аналіз існуючих стилів і видів буклетів, їх конструктивних форм і матеріалів. |
|
31 |
|
Визначення ілюстративної частини буклета. Розробка оригіналу макета буклету. |
|
32 |
|
Практична робота №9 «Виконання дизайну та верстки буклетів» |
|
33 |
|
Розробка логотипу. Створення обкладинки журналу . Макетування багатосторінкового видання - журналу. |
|
34 |
|
Макет журнального розвороту. |
|
35 |
|
Узагальнення і систематизація знань модуля «Графічний дизайн» |
|
Вчитель інформатики _____________________