Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Методичні рекомендації для вчителів інформатики у 5-11 класах. Календарно-тематичне планування з інформатики 5-11 клас.
Перегляд файлу

Google — ВікіпедіяInstagram | ВКонтакте 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

Інформатика

2020/21н.р.

База данных: назначение и сфера применения 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Facebook логотипы скачать бесплатно PNG, facebook logo PNG 

 

 

 

 

Вчитель інформатики

__________________

Instagram | ВКонтактеᐈ Логотип интернет: 20+ примеров эмблем, советы по созданию | Logaster 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

Інформатика

Педагогічний патронаж

2020/21н.р.

 

 

 

Google — Вікіпедія 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель інформатики

__________________

Календарно-тематичне планування

Педагогічний патронаж

9 клас

2020-2021 н.р.

Дата

Тема уроку

 

Тема 1. Програмне забезпечення та інформаційна безпека

1

 

Класифікація програмного забезпечення. Операційні системи, їхні різновиди.  Стиснення та архівування даних.

 

2

 

Практична робота 1. Архівування та розархівування даних.

 

3

 

Загрози, що виникають при роботі в Інтернеті.

 

4

 

Безпечне зберігання даних. Резервне копіювання та відновлення даних. Безпечне видалення даних.

 

5

 

Практична робота 2. Налаштовування параметрів безпеки в середовищі браузера.

Тематичне оцінювання

 

Тема 2. 3D-графіка

6

 

Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою.

 

7

 

Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання об’єктів. Вершини, ребра, грані. Графічні текстури

 

8

 

Текстові об’єкти та їх редагування Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації.

 

9

 

Рендеринг тривимірної сцени. Поняття про 3D-друк.

Тематичне оцінювання

 

Тема 3. Опрацювання табличних даних

10

 

Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок.

 

11

 

Практична робота 3. Розв’язування задач на обчислення.

 

12

 

Призначення й використання математичних, статистичних та логічних функцій табличного процесора.

 

13

 

Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми.

 

14

 

Упорядковування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри. Експорт та імпорт електронних таблиць

 

15

 

Практична робота 4. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри.

 

16

 

Розв’язування задач засобами табличного процесора.

 

17

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

 

18

 

Захист навчальних проектів.

Тематичне оцінювання

 

Тема 4. Бази даних. Системи керування базами даних

19

 

Поняття бази даних. Поняття систем керування базами даних, їх призначення.

 

20

 

Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку.

 

21

 

Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів. Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

 

22

 

Запити на вибірку даних. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

 

23

 

Захист навчальних проектів.

Тематичне оцінювання

 

Тема 5. Алгоритми та програми

24

 

Введення та виведення табличних величин.  Знаходження суми значень елементів.

 

25

 

Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук елемента з найбільшим найменшим значенням.

 

26

 

Практична робота 6. Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин.

 

27

 

Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів.

 

28

 

Визначення теми програмного проекту. Розробка та тестування програмного рішення

 

29

 

Збір та аналіз відгуків користувачів програми. Підготовка звіту та презентації проекту.

 

30

 

Розв’язування компетентнісних задач.

 

31

 

Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування колективної діяльності.

 

32

 

Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту.

 

33

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

 

34

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

 

35

 

Захист навчальних проектів.

Тематичне оцінювання

 

 

Вчитель інформатики _____________________


Календарно-тематичне планування

5 клас

2020-2021 н.р.

Дата

Тема уроку

 

Тема 1. Інформаційні процеси та системи(8 годин)

1

 

Інформація, дані, повідомлення. Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини.

 

2

 

Апаратна і програмна складові інформаційної системи.

 

3

 

Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів.

 

4

 

Складові комп’ютерів та їхнє призначення.

Практична робота №1

 

5

 

Операційна система та її інтерфейс.

 

6

 

Файли, папки та операції над ними

 

7

 

Практична робота №2. Файли, папки та операції над ними

 

8

 

Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером Тематичне оцінювання

 

Тема 2. Мережеві технології та Інтернет (6 годин)

9

 

Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок.

 

10

 

Пошук інформації в Інтернеті.

 

11

 

Безпечне користування Інтернетом.

 

12

 

Практична робота 3.Завантаження даних з Інтернету. Авторське право.

 

13

 

Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету.

 

14

 

Використання мережі Інтернет для навчання Тематичне оцінювання

 

Тема 3. Опрацювання текстових даних (7 годин)

15

 

Об’єкти та їхні властивості. Дії над об’єктами. Програмне забезпечення для опрацювання текстів.

 

16

 

Основні об'єкти текстового документа.

(Підведення підсумків навчання за 1 семестр)

 

17

 

Введення, редагування та форматування символів і абзаців

 

18

 

Додавання зображень із файлу та їх форматування.

Практична робота 4.

 

19

 

Додавання, редагування та форматування таблиць.

Практична робота 5.

 

20

 

Однорівневі списки.

 

21

 

Сторінки документа та їх форматування. Підготовка документа до друку. Друк документа

Тематичне оцінювання

 

Тема 4. Алгоритми та програми (14 годин)

22

 

Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.

 

23

 

Способи опису алгоритму. Програма

 

24

 

Середовище опису Scratch й виконання алгоритмів

 

25

 

Лінійні алгоритми.

 

26

 

Практична робота 6.Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч..

 

27

 

Алгоритми з розгалуженнями.

 

28

 

Алгоритмічна структура розгалуження

 

29

 

Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч.

 Тематичне оцінювання

 

30

 

Практична робота 7. Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч.

 

31

 

Практична робота 8. Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч.

 

32

 

Цикли з лічильником.

 

33

 

Цикли з умовою.

 

34

 

Практична робота 9.Складання програм з повторенням у середовищі Скретч

 

35

 

Самостійна практична робота з теми «Алгоритми і програми». (Підведення підсумків навчання за рік) Тематичне оцінювання

 

 

Вчитель інформатики _____________________


Календарно-тематичне планування

6 клас

2020-2021 н.р.

Дата

Тема уроку

 

Тема 1.  Комп’ютерна графіка(10 годин)

1

 

Поняття комп’ютерної графіки.

 

2

 

Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень.  

 

3

 

Налаштування параметрів та перетворення формату готового зображення.

 

4

 

Особливості побудови й опрацювання векторних зображень.

 

5

 

Практична робота №1. Побудова зображення з графічних примітивів

 

6

 

Операції над об’єктами та групами об’єктів.

 

7

 

Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах.

 

8

 

Практична робота №2. Операції над об’єктами та групами об’єктів. Багатошарові зображення

 

9

 

Додавання тексту до графічних зображень та його форматування

 

10

 

Практична робота №3. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування Тематичне оцінювання

 

Тема 2.  Комп’ютерні презентації(11 годин)

11

 

Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій.

 

12

 

Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.

 

13

 

Відкриття, створення та збереження презентацій.

Практична робота №4. Розробка слайдової презентації

 

14

 

Об’єкти презентації та засоби керування її демонстрацією. Типи слайдів.

 

15

 

Налаштування показу презентацій.

 

16

 

Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях.

 

17

 

Практична робота №5. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях.

 

18

 

Ефекти зміни слайдів.

 

19

 

Практична робота №6. Ефекти зміни слайдів.

 

20

 

Планування представлення презентації та створення презентації.

 

21

 

Вдосконалення презентації. Виступ перед аудиторією з власною розробленою презентацією. Тематичне оцінювання

 

Тема 3.  Алгоритми та програми(14 годин)

22

 

Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.

 

23

 

Створення програмних об’єктів.

 

24

 

Практична робота 7. Створення програмних об’єктів

 

25

 

Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.

 

26

 

Практична робота 8. Програмне опрацювання події.

 

27

 

Змінювання  значень властивостей об’єкта в програмі.

 

28

 

Практична робота 9. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі

 

29

 

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

 

30

 

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

 

31

 

Практична робота 10. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

 

32

 

Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі

 

33

 

Практична робота 11. Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі

 

34

 

Розробка сценарію майбутнього програмного проекту

 

35

 

Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. Тематичне оцінювання

 

 

Вчитель інформатики _____________________

Календарно-тематичне планування

7 клас

2020-2021 н.р.

 

Дата

Зміст уроку

 

Тема 1. Служби Інтернету

  1.                    

 

Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Поштові служби Інтернету.

 

  1.                    

 

Пересилання файлів. Перенаправлення повідомлень. Правила безпечного користування електронною скринькою.

 

  1.                    

 

Використання адресної книги та списків розсилки. Практична робота № 1 «Електронне листування. Вкладені файли»

 

  1.                    

 

Хмарні сервіси. Онлайнові перекладачі

 

  1.                    

 

Зберігання даних в Інтернеті та керування спільним доступом до них. Рівні та способи доступу до ресурсів

 

  1.                    

 

Використання онлайн-середовищ для створення електронних документів. Практична робота № 2 «Онлайн-сервіси для створення спільних документів»

 

  1.                    

 

Інтернет речей. Тематичне оцінювання

 

Тема 2. Опрацювання табличних даних

  1.                    

 

Моделі. Типи моделей

 

  1.                    

 

Етапи побудови моделей. Реалізація математичних моделей. Практична робота № 3 «Побудова інформаційних моделей у різних програмних середовищах»

 

  1.                

 

Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення.

 

  1.                

 

Введення та редагування даних основних типів. Редагування електронних таблиць.

 

  1.                

 

Практична робота № 4 «Уведення та редагування даних у середовищі табличного процесора»

 

  1.                

 

Виконання обчислень у табличному процесорі Excel. Формули

 

  1.                

 

Форматування електронних таблиць. Типи даних.

 

  1.                

 

Практична робота № 5 «Виконання обчислень і форматування даних у середовищі табличного процесора»

 

  1.                

 

Розв’язування задач засобами табличного процесора. Тематичне оцінювання

 

Тема 3. Алгоритми та програми

  1.                

 

Величини. Змінні. Вказівка присвоювання

 

  1.                

 

Створення лінійних алгоритмів зі змінними

 

  1.                

 

Практична робота № 6 «Складання лінійних проектів з величинами»

 

  1.                

 

Система координат у проєктах створення зображень

 

  1.                

 

Величини в алгоритмах з розгалуженням

 

  1.                

 

Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і алгоритмічної структури розгалуження

 

  1.                

 

Практична робота № 7 «Створення проектів з розгалуженням»

 

  1.                

 

Величини в алгоритмах із циклами з лічильником

 

  1.                

 

Величини в алгоритмах із циклами з передумовою

 

  1.                

 

Практична робота № 8 «Проекти із циклами з лічильником з використанням величин»

 

  1.                

 

Проекти із циклами з передумовою з використанням величин

Тематичне оцінювання

 

  1.                

 

Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур

 

  1.                

 

Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур

 

  1.                

 

Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур

 

  1.                

 

Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур

 

  1.                

 

Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур

 

  1.                

 

Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур

 

  1.                

 

Презентація та оцінювання проектів.  

Тематичне оцінювання

 

  1.                

 

Узагальнення й систематизація навчального матеріалу за рік.

 

 

Вчитель інформатики _____________________

Календарно-тематичне планування

8 клас

2020-2021 н.р.

 

Дата

Тема уроку

 

Тема 1.  Кодування даних та апаратне забезпечення

1

 

Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень.

 

2

 

Кодування символів.  Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду.

 

3

 

Практична робота №1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних

 

4

 

Архітектура комп’ютера.

 

5

 

Технічні характеристики складових комп’ютера.

 

6

 

Практична робота №2. Конфігурація комп’ютера під потребу. 

Тематичне оцінювання

 

Тема 2. Опрацювання текстових даних

7

 

Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі.

 

8

 

Створення, редагування та форматування таблиць.

 

9

 

Створення, редагування та форматування графічних об’єктів в текстовому документі.

 

10

 

Практична робота №3. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів.  Заповнюємо податкову декларацію.

 

11

 

Структура документа. Розділи. Колонтитули.

 

12

 

Практична робота №4. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків.

 

13

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

Тематичне оцінювання

 

Тема 3. Створення та публікація веб-ресурсів

14

 

Поняття персонального навчального середовища.

 

15

 

Використання офісних веб-програм для створення спільних документів.

 

16

 

Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів Опитування з використанням онлайн-форм.

 

17

 

Створення і використання спільних електронних закладок.

 

18

 

Практична робота. №5. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.

Тематичне оцінювання

 

19

 

Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів.

 

20

 

Конструювання сайтів.

 

21

 

Практична робота №6. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.

 

22

 

Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці.

 

23

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

 

24

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

 

25

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.  Тематичне оцінювання

 

Тема 4. Опрацювання об’єктів мультимедіа

26

 

Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для  опрацювання об’єктів мультимедіа.

 

27

 

Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Розробка сценарію відеофільму.

 

28

 

Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів.

 

29

 

Практична робота №7. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

 

30

 

Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті.

 

31

 

 Розвиток фінансових відносин в Україні. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті.

 

32

 

 Практична робота №8. Створення проекту «Фінансова культура українського народу». Розміщення результату виконання в мережі Інтернет.  Тематичне оцінювання

 

Тема 5. Алгоритми та програми  (Мова програмування Python)

33

 

 Поняття програми та мови програмування. Мова Python. Інсталяція та ознайомлення з середовищем розробки.

 

34

 

 Змінні. Прості типи даних  Python. Дії з типами даних.

 

35

 

 Лінійні програми. Введення та виведення даних. Перша програма в  Python.

 

36

 

 Урок-практикум. Прості лінійні програми.

 

37

 

 Практична робота №9.  Прості лінійні програми.

 

38

 

 Робота з цілими та дійсними числами в  Python. Дії з текстом.

 

39

 

 Підключення додаткових модулів. Модуль math.

 

40

 

 Логічні типи даних. Дії з даними логічного типу.

 

41

 

 Практична робота №10.  Складання та виконання лінійних алгоритмів для опрацювання величин. Тематичне оцінювання

 

42

 

 Логічні оператори and, or, not. Розгалуження в  Python.

 

43

 

 Урок-практикум. Розгалуження. Розв’язання задач.

 

44

 

 Практична робота №11. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням.

 

45

 

 Цикли мовою Python. Цикл while.

 

46

 

 Урок-практикум.  Цикл while.

 

47

 

 Цикли мовою Python. Цикл for.

 

48

 

 Урок-практикум.   Цикл for.

 

49

 

 Практична робота №12. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням та повторенням для опрацювання величин. Тематичне оцінювання

 

50

 

 Інтерфейс користувача на мові  Python. Створення вікон та налаштування їх властивостей.

 

51

 

 Події та обробники подій. Вікно повідомлення.

 

52

 

 Практична робота №13. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.

 

53

 

 Створення кнопок та налаштування їх властивостей.

 

54

 

 Написи та їх властивості.

 

55

 

 Практична робота №14. Створення програм з кнопками та надписами.

 

56

 

 Текстове поле, його функції та властивості.

 

57

 

 Перемикачі та прапорці.

 

58

 

 Практична робота №15.  Створення програм з текстовими полями, надписати, кнопками, перемикачами та прапорцями.

 

59

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. Тематичне оцінювання

 

Тема 6.  Повторення навчального матеріалу. Виконання індивідуальних проектів.

60

 

Повторення навчального матеріалу з теми «Кодування даних та апаратне забезпечення». Виконання індивідуальних та групових проектів.

 

61

 

Повторення навчального матеріалу з теми «Опрацювання текстових даних».

 

62

 

Повторення навчального матеріалу з теми «Створення та публікація веб-ресурсів».

 

63

 

Повторення навчального матеріалу з теми «Алгоритми та програми».

 

64

 

Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів.

 

65

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі.

 

66

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі.

 

67

 

Оформлення матеріалів про  виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

 

68

 

Захист проекту.

 

69

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.  Тематичне оцінювання

 

 

Вчитель інформатики _____________________

Календарно-тематичне планування

9 клас

2020-2021 н.р.

Дата

Тема уроку

 

Тема 1. Програмне забезпечення та інформаційна безпека

1

 

Класифікація програмного забезпечення. Операційні системи, їхні різновиди.

 

 

2

 

Стиснення та архівування даних. Види стиснення даних. Архіватори. Типи архівних файлів. Резервне копіювання даних. Операції над архівами.

 

3

 

Практична робота 1. Архівування та розархівування даних.

 

4

 

Захист даних. Шкідливі програми, їх типи, принципи дії і боротьба з ними.

 

5

 

Загрози, що виникають при роботі в Інтернеті. Засоби браузера, призначені для гарантування безпеки. Захищені сайти. Захист від спаму.

 

6

 

Безпечне зберігання даних. Резервне копіювання та відновлення даних. Безпечне видалення даних.

 

7

 

Практична робота 2. Налаштовування параметрів безпеки в середовищі браузера.

Тематичне оцінювання

 

Тема 2. 3D-графіка

8

 

Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації.

 

9

 

Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою.

 

10

 

Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання об’єктів.

 

11

 

Групування, вирівнювання, копіювання та клонування об’єктів.

 

12

 

Екструдування форми об’єкта

 

13

 

Вершини, ребра, грані. Графічні текстури

 

14

 

Текстові об’єкти та їх редагування

 

15

 

Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації.

 

16

 

Рендеринг тривимірної сцени.

 

17

 

Поняття про 3D-друк.

Тематичне оцінювання

 

Тема 3. Опрацювання табличних даних

18

 

Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок.

 

19

 

Практична робота 3. Розв’язування задач на обчислення.

 

20

 

Призначення й використання математичних, статистичних функцій табличного процесора.

 

21

 

Призначення й використання логічних функцій табличного процесора.

 

22

 

Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми.

 

23

 

Практична робота 4. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування. Тематичне оцінювання

 

24

 

Упорядковування даних у таблицях.

 

25

 

Автоматичні та розширені фільтри.

 

26

 

Проміжні підсумки. Умовне форматування.  Експорт та імпорт електронних таблиць

 

27

 

Практична робота 5. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри.

 

28

 

Розв’язування задач із фізики, хімії, математики та інших дисциплін засобами табличного процесора.

 

29

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

 

30

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

 

31

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

 

32

 

Захист навчальних проектів.

Тематичне оцінювання

 

Тема 4. Бази даних. Системи керування базами даних

33

 

Поняття бази даних.

 

34

 

Поняття систем керування базами даних, їх призначення.

 

35

 

Реляційні бази даних, їхні об’єкти.

 

36

 

Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку.

 

37

 

Створення таблиць.

 

38

 

Введення і редагування даних різних типів.

 

39

 

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

 

40

 

Запити на вибірку даних.

 

41

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

 

42

 

Захист навчальних проектів.

Тематичне оцінювання

 

Тема 5. Алгоритми та програми

43

 

Табличні величини.

 

44

 

Введення та виведення табличних величин. Елемент керування «багаторядкове текстове поле».

 

45

 

Алгоритми опрацювання табличних величин: знаходження суми значень елементів.

 

46

 

Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук елемента з найбільшим найменшим значенням.

 

47

 

Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук елемента з найбільшим найменшим значенням.

 

48

 

Практична робота 6. Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин. Тематичне оцінювання

 

49

 

Практична робота 7. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування.

 

50

 

Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів.

 

51

 

Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів.

 

52

 

Визначення теми програмного проекту

 

53

 

Розробка та тестування програмного рішення

 

54

 

Розробка та тестування програмного рішення

 

55

 

Збір та аналіз відгуків користувачів програми

 

56

 

Підготовка звіту та презентації проекту.

Тематичне оцінювання

 

57

 

Розв’язування компетентнісних задач.

 

58

 

Розв’язування компетентнісних задач.

 

59

 

Розв’язування компетентнісних задач.

 

60

 

Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування колективної діяльності.

 

61

 

Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту.

 

62

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

 

63

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

 

64

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

 

65

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

 

6667

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

 

68

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

 

69

 

Захист навчальних проектів.

Тематичне оцінювання

 

 

Вчитель інформатики _____________________

 


Календарно-тематичне планування

10 клас

«Базовий модуль»

2020-2021 н.р.

Дата

Тема уроку

 

1

 

Техніка безпеки при роботі з комп'ютером і правила поведінки у комп'ютерному класі. Вступний урок. Повторення основних тем за курс 9-го класу

 

Тема 1. Інформаційні технології в суспільстві

2

 

Інформаційні системи у сучасному суспільстві

 

3

 

Електронні словники й програми-перекладачі. Форуми перекладачів. Інтерактивні та мультимедійні курси іноземних мов.

 

4

 

Інформаційна безпека. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення

 

5

 

Практична робота №1.Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього.

 

6

 

Системи електронного врядування

 

7

 

Штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології Тематичне оцінювання

 

Тема 2. Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних

8

 

Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент.

 

9

 

Практична робота №2. Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент.

 

10

 

Основи статистичного аналізу даних. Пошук та збір наборів даних. Соціальні аспекти масштабного аналізу даних

 

11

 

Практична робота №3.  Проведення соціального збору даних та їх аналіз.

 

12

 

Розв’язування систем рівнянь, оптимізаційних задач.

 

13

 

Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків.

 

14

 

Практична робота №4.Обчислення та аналіз даних фінансових розрахунків.

 

15

 

Візуалізація рядів і трендів даних. Інфографіка.

 

16

 

Практична робота №5.Розв'язання задач з різних предметних галузей. Тематичне оцінювання

 

Тема 3. Системи керування базами даних

17

 

Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення.

 

18

 

Модель «сутність-зв’язок» предметної області.

 

19

 

Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку.

 

20

 

Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів.

 

21

 

Практична робота №5.Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів.

 

22

 

Впорядкування, пошук і фільтрування даних. Робота з запитами на вибірку.

 

23

 

Робота з запитами на вибірку даних.

 

24

 

Практична робота №6.Запити на вибірку даних. Тематичне оцінювання

 

Тема 4. Мультимедійні та гіпертекстові документи

25

 

Технології опрацювання мультимедійних даних.

 

26

 

Проектування та створення об'єктів мультимедіа.

 

27

 

Системи керування вмістом для веб-ресурсів.

 

28

 

Практична робота №7.Створення та адміністрування сайту через СКС

 

29

 

Поняття про мову розмітки гіпертекстового документа.

 

30

 

Гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на веб-сторінках.

 

31

 

Практична робота №8. Гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на веб-сторінках

 

32

 

Практична робота №9.Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці. 

 

33

 

Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів.

 

34

 

Роль електронних медійних засобів в житті людини

 

35

 

Підсумково-узагальнюючий урок Тематичне оцінювання

 

 

Вчитель інформатики _____________________

 


Календарно-тематичне планування

11 клас

«Обов’язковий модуль»

2020-2021 н.р.

Дата

Тема уроку

 

Тема 1. Напрямки та інструменти вебдизайну

1

 

Поняття веб-дизайну. Основні тренди вебдизайну.

 

2

 

Типи сайтів та їх особливості. Цільова аудиторія.

 

3

 

Інформаційна структура сайту.

 

4

 

Інструменти веброзробника.

 

5

 

План розробки сайту. Макет інформаційної структури сайту.

 

6

 

Практична робота №1 «Проектування структури сайту». Тематичне оцінювання

 

Тема 2. Проектування та верстка вебсторінок

7

 

Мова гіпертекстової розмітки. Гіпертекстовий документ та його елементи.

 

8

 

Текстові елементи вебсторінки, теги та їх атрибути. Гіперпосилання.

 

9

 

Таблиці та списки на вебсторінках.

 

10

 

Практична робота №2 “Створення вебсторінки за допомогою «Мови гіпертекстової розмітки».

 

11

 

Каскадні таблиці стилів. Стильове оформлення сторінок.

 

12

 

Позиціювання елементів вебсторінки за допомогою стилів.

 

13

 

Практична робота №3 «Створення вебсторінки з використанням каскадних аркушів стилю»

 

14

 

Проектування та верстка вебсторінок.

 

15

 

Адаптивна верстка.

 

16

 

Кросбраузерна оптимізація сторінок сайту. Тематичне оцінювання

 

Тема 3. Графіка та мультимедіа для вебсередовища

17

 

Використання зображень у вебдокументах.

 

18

 

Створення GIF-анімації.

 

19

 

Карти посилань.

 

20

 

Розміщення та відтворення на вебсторінках мультимедійних даних. Формати аудіо- та відеофайлів.

 

21

 

Дотримання авторських прав та ліцензій на використання графічних зображень та засобів мультимедіа на вебсторінках.

 

22

 

Практична робота №4 «Використання графічних, анімаційних та мультимедійних елементів на вебсторінках». Тематичне оцінювання

 

Тема 4. Вебпрограмування

23

 

Поняття об’єктної моделі документа. Вебпрограмування та інтерактивні сторінки.

 

24

 

Використання форм. Основні елементи форми.

 

25

 

Валідація те збереження даних форм.

 

26

 

Практична робота №5 «Створення та налагодження інтерактивної вебсторінки»

 

27

 

Хостинг сайту. Взаємодія клієнт-сервер.

 

28

 

Практична робота №6 «Розміщення сайту на сервері» Тематичне оцінювання

 

Тема 5. Основи дизайну та просування вебсайту

29

 

Правила ергономічного розміщення відомостей на вебсторінці.

 

30

 

Пошукова оптимізація та стратегії просування вебсайтів.

 

31

 

 Практична робота №7 «Оцінка сайту. Просування сайту»

 

32

 

Проектна діяльність. Розбиття на групи. Вибір теми проекту. Розробка плану проекту.

 

33

 

Робота над проектом.

 

34

 

Захист проекту.

 

35

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Тематичне оцінювання

 

Тема 5.   Документи та документообіг 

36

 

Поняття документу. Призначення та класифікація документів. Документообіг. Загальні правила оформлення документів.

 

37

 

Стиль ділового листування. Логічні елементи тексту та порядок його викладення. Шаблони та формуляр-зразки документа. Реквізити документа

 

38

 

Правила оформлення сторінки. Оформлення бібліографічних списків та покажчиків.

 

39

 

Правила та вимоги оформлення письмової роботи. Стандарти та уніфіковані системи документації.

 

40

 

Практична робота №1 «Правила та вимоги оформлення письмової роботи»

 

41

 

Практична робота №2 «Правила та вимоги оформлення письмової роботи» Тематичне оцінювання

 

Тема 2.  Технічні та програмні засоби обробки документів та інформації

42

 

Системи управління електронними документами. Технічні засоби обробки документів та інформації.

 

43

 

Класифікація офісної техніки. Засоби створення, зберігання, обробки, копіювання і транспортування документів.

 

44

 

Види систем обробки текстів. Комунікаційні технології.

 

45

 

Практична робота №3 «Використання технічних та програмних засобів для створення, редагування, друку та пересилання документів»

 

46

 

Практична робота №4 «Створення   простих текстових документів, їх зберігання, копіювання та пересилання» Тематичне оцінювання

 

Тема 3.  Електронний документообіг

47

 

Електронний документ, його ознаки та правовий статус. Електронний документообіг.

 

48

 

Електронний цифровий підпис. Особистий та відкритий ключі. Сертифікат відкритого ключа

 

48

 

Практична робота №5. «Виконання основних процедур роботи з електронними документами»

 

50

 

Узагальнення і систематизація знань модуля «Електронний документообіг» Тематичне оцінювання

 

 

Вчитель інформатики _____________________

 


Календарно-тематичне планування

10-11 клас

Модуль «Вебтехнології»

2020-2021 н.р.

Дата

Тема уроку

 

Тема 1. Напрямки та інструменти вебдизайну

1

 

Поняття веб-дизайну. Основні тренди вебдизайну.

 

2

 

Типи сайтів та їх особливості. Цільова аудиторія.

 

3

 

Інформаційна структура сайту.

 

4

 

Інструменти веброзробника.

 

5

 

План розробки сайту. Макет інформаційної структури сайту.

 

6

 

Практична робота №1 «Проектування структури сайту». Тематичне оцінювання

 

Тема 2. Проектування та верстка вебсторінок

7

 

Мова гіпертекстової розмітки. Гіпертекстовий документ та його елементи.

 

8

 

Текстові елементи вебсторінки, теги та їх атрибути. Гіперпосилання.

 

9

 

Таблиці та списки на вебсторінках.

 

10

 

Практична робота №2 “Створення вебсторінки за допомогою «Мови гіпертекстової розмітки».

 

11

 

Каскадні таблиці стилів. Стильове оформлення сторінок.

 

12

 

Позиціювання елементів вебсторінки за допомогою стилів.

 

13

 

Практична робота №3 «Створення вебсторінки з використанням каскадних аркушів стилю»

 

14

 

Проектування та верстка вебсторінок.

 

15

 

Адаптивна верстка.

 

16

 

Кросбраузерна оптимізація сторінок сайту. Тематичне оцінювання

 

Тема 3. Графіка та мультимедіа для вебсередовища

17

 

Використання зображень у вебдокументах.

 

18

 

Створення GIF-анімації.

 

19

 

Карти посилань.

 

20

 

Розміщення та відтворення на вебсторінках мультимедійних даних. Формати аудіо- та відеофайлів.

 

21

 

Дотримання авторських прав та ліцензій на використання графічних зображень та засобів мультимедіа на вебсторінках.

 

22

 

Практична робота №4 «Використання графічних, анімаційних та мультимедійних елементів на вебсторінках». Тематичне оцінювання

 

Тема 4. Вебпрограмування

23

 

Поняття об’єктної моделі документа. Вебпрограмування та інтерактивні сторінки.

 

24

 

Використання форм. Основні елементи форми.

 

25

 

Валідація те збереження даних форм.

 

26

 

Практична робота №5 «Створення та налагодження інтерактивної вебсторінки»

 

27

 

Хостинг сайту. Взаємодія клієнт-сервер.

 

28

 

Практична робота №6 «Розміщення сайту на сервері» Тематичне оцінювання

 

Тема 5. Основи дизайну та просування вебсайту

29

 

Правила ергономічного розміщення відомостей на вебсторінці.

 

30

 

Пошукова оптимізація та стратегії просування вебсайтів.

 

31

 

 Практична робота №7 «Оцінка сайту. Просування сайту»

 

32

 

Проектна діяльність. Розбиття на групи. Вибір теми проекту. Розробка плану проекту.

 

33

 

Робота над проектом.

 

34

 

Захист проекту.

 

35

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Тематичне оцінювання

 

 

Вчитель інформатики _____________________

Календарно-тематичне планування

10-11 клас

Модуль «Інформаційна безпека»

2020-2021 н.р.

Дата

Тема уроку

 

Тема 1. Основи безпеки інформаційних технологій

1.

 

Основні поняття в області безпеки інформаційних технологій.

 

2.

 

Інформація та інформаційні відносини. Суб'єкти інформаційних відносин, їх інтереси  та безпека, шляхи нанесення їм шкоди.

 

3.

 

Основні джерела і шляхи  реалізації загроз безпеки та каналів проникнення до відомостей та програмного коду

 

4.

 

Основні ненавмисні і навмисні штучні загрози. Технічні засоби добування інформації

 

5.

 

Практична робота №1. «Використання  програмних засобів для тестування та очищення операційної системи від вірусів та шкідливого програмного забезпечення» Тематичне оцінювання

 

Тема 2. Забезпечення безпеки інформаційних технологій

6.

 

Об'єкти захисту. Види заходів протидії загрозам безпеки. Переваги та недоліки різних видів заходів захисту.

 

7.

 

Правові основи забезпечення безпеки інформаційних технологій.

 

8.

 

Ідентифікація та аутентифікація користувачів.  Розмежування доступу зареєстрованих користувачів до ресурсів автоматизованих систем.

 

9.

 

Криптографічні методи захисту інформації.

 

10.

 

Керування механізмами захисту. Виявлення атак. Захист периметра комп'ютерних мереж.

Міжнародні стандарти інформаційної безпеки

 

11.

 

Практична робота №2 «Використання засобів адміністрування операційної системи для налаштовування прав користувачів щодо доступу до інформаційних ресурсів,  (змінення) правил, які забезпечують безпеку операційних системи» Тематичне оцінювання

 

Тема 3. Забезпечення безпеки комп'ютерних систем і мереж

12.

 

Проблеми забезпечення безпеки в комп'ютерних системах і мережах. Типова корпоративна мережа. Засоби захисту мереж. Призначення, можливості, і основні захисні механізми міжмережевих екранів

 

13.

 

Системи аналізу вмісту поштового і веб-трафіку (електронна пошта і НТТР). Віртуальні приватні мережі (VPN).

 

14.

 

Антивірусні засоби захисту.

Загальні правила застосування антивірусних засобів в автоматизованих системах.

 

15.

 

Технології виявлення вірусів. Можливі варіанти розміщення антивірусних засобів. Антивірусний захист, як засіб нейтралізації загроз.

 

16.

 

Практична робота №3 «Налаштування засобів системного міжмережевого екрану(брандмауера).

 

17.

 

Повторення і систематизація знань модуля «Інформаційна безпека» Тематичне оцінювання

 

 

Вчитель інформатики _____________________

 

 

 


Календарно-тематичне планування

10-11 клас

Модуль «Електронний документообіг»

2020-2021 н.р.

 

Дата

Тема уроку

 

Тема 1.   Документи та документообіг 

1

 

Поняття документу. Призначення та класифікація документів. Документообіг. Загальні правила оформлення документів.

 

2

 

Стиль ділового листування. Логічні елементи тексту та порядок його викладення. Шаблони та формуляр-зразки документа. Реквізити документа

 

3

 

Правила оформлення сторінки. Оформлення бібліографічних списків та покажчиків.

 

4

 

Правила та вимоги оформлення письмової роботи. Стандарти та уніфіковані системи документації.

 

5

 

Практична робота №1 «Правила та вимоги оформлення письмової роботи»

 

6

 

Практична робота №2 «Правила та вимоги оформлення письмової роботи» Тематичне оцінювання

 

Тема 2.  Технічні та програмні засоби обробки документів та інформації

7

 

Системи управління електронними документами. Технічні засоби обробки документів та інформації.

 

8

 

Класифікація офісної техніки. Засоби створення, зберігання, обробки, копіювання і транспортування документів.

 

9

 

Види систем обробки текстів. Комунікаційні технології.

 

10

 

Практична робота №3 «Використання технічних та програмних засобів для створення, редагування, друку та пересилання документів»

 

11

 

Практична робота №4 «Створення   простих текстових документів, їх зберігання, копіювання та пересилання» Тематичне оцінювання

 

Тема 3.  Електронний документообіг

12

 

Електронний документ, його ознаки та правовий статус. Електронний документообіг.

 

13

 

Електронний цифровий підпис. Особистий та відкритий ключі. Сертифікат відкритого ключа

 

14

 

OCR-технології  для розпізнавання паперових документів.

 

15

 

Забезпечення конфіденційності електронних документів. Електронний офіс.

 

16

 

Практична робота №5. «Виконання основних процедур роботи з електронними документами»

 

17

 

Узагальнення і систематизація знань модуля «Електронний документообіг» Тематичне оцінювання

 

 

Вчитель інформатики _____________________


Календарно-тематичне планування

10-11 клас

Модуль «Графічний дизайн»

2020-2021 н.р.

 

Дата

Тема уроку

 

Тема 1. Графічний дизайн як засіб візуальної комунікації  

1

 

Історія графічної культури. Дизайн і його тенденції. Ілюстрація. Цифрове мистецтво.

 

2

 

Сучасна реклама та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди. Реклама. Психологія сприйняттям реклами. Інфографіка.

 

3

 

Типографіка, шрифти і шрифтові пари.  Прийоми каліграфії та леттерингу. Особливості поєднання шрифтів.  Коротка історія дизайну і типографіки.

 

4

 

Практична робота №1 «Розробка концепції виставкового стенду» Тематичне оцінювання

 

Тема 2. Растрова графіка

5

 

Характеристики зображення та засобів його відтворення. Растровий графічний редактор як інструмент для дизайну.

 

6

 

Основні інструменти для малювання. Концепція побудови пошарового зображення Використання різних способів виділення фрагментів зображень.

 

7

 

Робота з шарами. Обробляння виділеної області в стандартному режимі та в режимі маски.

 

8

 

Практична робота №2. Створення колажа з фрагментів зображень

 

9

 

Робота з текстом. Робота з векторними елементами. Ретуш та художня обробка зображень. Гама-корекція. Виконання коригування кольору зображень.

 

10

 

Тонова корекція зображень. Робота з кольором.

 

11

 

Практична робота №3 «Створення анімованих зображень та налаштовування часових параметри їхнього відтворення. Тематичне оцінювання

 

Тема 3. Основи композиції та дизайну

12

 

Колір. Теорія кольору. Колористика. Колірний круг. Система Pantone. Колір в рекламі.

 

13

 

Насиченість, світлість, колірний тон, психологія кольору. Створення гармонійних колірних поєднань. Основи теорії дизайну.

 

14

 

Символи та образи. Художній образ. Стиль та композиція в дизайні. Знакові системи.

 

15

 

Практична робота №4. «Створення фірмових знаків і логотипів. Розроблення елементів фірмового стилю за наданим завданням» Тематичне оцінювання

 

Тема 4. Векторна графіка

16

 

Векторний графічний редактор як інструмент для дизайну. Основні інструменти для малювання.

 

17

 

Трасування об'єктів. Маскування. «Живі» переходи. Спотворення і деформація. Застосування до виділених об’єктів різних художних ефектів.

 

18

 

Практична роботу №5 «Застосування до об’єктів різних художних ефектів.

 

19

 

Художні ефекти. Робота з символьними об'єктами. Робота з текстом.

 

20

 

Практична робота №6. Розроблення дизайну  афіш, квитків, флаєрів на конкретний захід

 

21

 

Художнє оформлення тексту. Ділова графіка. Створення векторного шрифтового плакату на задану тематику

 

22

 

Використання векторного графічного редактора для проектування сувенірної продукції (пакета, ручки, значків)»

 

23

 

Практична робота №7 «Створення візитівки засобами векторного графічного редактора» Тематичне оцінювання

 

Тема 5. Графічний дизайн у поліграфії

24

 

Комп’ютерна верстка. Програми для комп’ютерної верстки: інтерфейс, основні функції.

 

25

 

Листівка. Призначення. Композиційні прийоми створення листівки.

 

26

 

Практична робота №8 «Розроблення  дизайну листівки або запрошення.

 

27

 

Багатосторінкові видання та їх формат.

 

28

 

Перенос слів. Шрифтові виділення. Колонцифри. Колонтитули. Виноски.

 

29

 

Буклет. Призначення. Принципи композиції. Види буклетів.

 

30

 

Вибір конструкції буклету. Аналіз існуючих стилів і видів буклетів, їх конструктивних форм і матеріалів.

 

31

 

Визначення ілюстративної частини буклета. Розробка оригіналу макета буклету.

 

32

 

Практична робота №9 «Виконання дизайну та верстки буклетів»

 

33

 

Розробка логотипу. Створення обкладинки журналу . Макетування багатосторінкового видання - журналу. 

 

34

 

Макет журнального розвороту.

 

35

 

Узагальнення і систематизація знань модуля «Графічний дизайн»

 

 

Вчитель інформатики _____________________

 

 

docx
Додано
28 вересня 2020
Переглядів
1289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку