Інтегрований урок з англійської мови за темою " Цифри"

Про матеріал
Інтегрований урок. Англійська мова та математика. Тема "Цифри". Урок має елементи вправ , які сприяють розвитку навичок критичного мислення .
Перегляд файлу

                                                 Мелітопольська ЗОШ 1 ступеня № 2

     План-конспект інтегрованого уроку з англійської мови у 1 класі вчителя англійської мови 

                                                                   Спіренко І.О.

 

Тема :                                                           Numbers

Мета:

Учбова: закріплення ЛО з теми ,”Numbers

ознайомити з граматичною структурою “ one plus two is three

розвиток навичок усної мови та аудіювання, складати математичні приклади і обчислювати їх.

 

Розвиваюча: розвиток логічних та математичних здібностей дітей,

розвиток комунікативних навичок

розвиток мислення та уваги.

 

Виховна: навчити працювати в групах, колективі

вчити зосереджуватись  під час ігрових

ситуацій.

 

Інтеграція: музика – виконання пісень

математика – обчислювання математичних прикладів

 

Обладнання: , комп'ютер, презентація,

відеоролик, карточки з цифрами, підручник, картинки .

 

                                                        Хід уроку.

1.Організаційний момент. The beginning point. ( 2 хв.)

 

Вчитель: Доброго ранку, мої друзі! Як ваші справи?

Учні вітаються віршиком

 

T—Good morning, my friends! How are you?

Ps – Good morning, good morning,

        Good morning to you.

        Good morning, good morning,

        We are fine. What about you?

 

 

2. Занурення у тему. Warming up activity. (3 хв.)

 

(На екрані презентація. Перший слайд—портрет Ісаака Ньютона.)

Вчитель: Діти, подивіться на екран. Чи знайоме вам це обличчя?...Це відомий математик та фізик Ісаак         

     Ньютон.

Чим відома ця людина?

Якій фрукт за легендою, допоміг йому?

Чи полюбляєте ви яблука?

 А чи любите ви математику?

 У якій країні жив Ісаак Ньютон?

 І якою мовою розмовляв?

 А як ви вважаєте,чи відрізняється математика у Британії від математики в Україні?

 Давайте ми сьогодні будемо займатися математикою, але на англійській мові, як Ісаак Ньютон. І         в кінці уроку, ми визначимо, чи відрізняється англійська математика від української. 

 

3. Повторення вивченої лексики. ( 5 хв.)

 

Вчитель: Сьогодні ми збираємося розмовляти про цифри. Давайте послухаємо пісеньку про цифри. Ви можете встати, підспівувати та танцювати. (Наступний слайд—дитяча англійська пісенька про цифри. Учні співають разом із кліпом) Молодці! Ви найкращі!

Вчитель: Зараз ви можете сісти на свої місця. Давайте повторимо , як правильно промовляти цифри від 1 до 10 англійською мовою(Вчитель показує учням картки з цифрами, називає їх. Учні хором повторюють за вчителем) Дуже добре!...Давайте пограємо у гру «Зіпсований телефон» Ви всі дуже добре знаєте цю гру. Я буду дуже тихо казати на вушко одному з вас дві цифри англійською мовою. Наприклад « один і два», а ви будете передавати ці цифри вашому товаришу поряд. І так один одному по ланцюжку. Наприкінці останній учень буде казати ці цифри вголос і ми порівняємо, чи ті ж самі цифри я казала на початку гри.

Учні передають дуже тихо один одному цифри, які назвав вчитель. В кінці ланцюжка порівнюють з тим, що сказав вчитель.

Вчитель:Дуже добре. Це було цікаво.

 

T—Today we are going to speak about numbers. Let’s listen to the song about numbers. You may feel free. You may stand up and sing the song and dance…

Good for you! You are the best!

T—Now, sit down , please and let’s repeat the numbers after me… Good! Very good!

 

T –Do you like playing? Let`s play the game “Broken phone”.

I will say in whisper two numbers, for example “ five and two”, someone will pass it further. … Well donе.

 

 

 

4. Ознайомлення з новою лексикою. New  vocabulary. (5 хв.)

 

Вчитель: Давайте побудемо математиками і порахуємо, але нам потрібно вивчити де які слова для цього. Подивіться на екран. (На екрані наступний слайд презентації – знаки «+», «--«, «=»)

Вчитель називає знаки англійською, учні повторюють.

Вчитель: Зараз ви готові рахувати. Подивіться на екран.( Наступний слайд презентаціі. Випливають приклади 1+2=3, 2+2=4, 3-1=2, 4-2=2. Давайте рахувати. Повторюйте за мною.( Вчитель англійською промовляє приклади на екрані, учні повторюють)… Молодці!

 

T – Plus.  Minus.  Is.

Now, we are ready to count . Look at the screen.  1+2=3, 2+2=4, 3-1=2, 4-2=2

Let’s count. Repeat after me: one plus two is three; two plus two is four; three minus one is two; four minus two is two.

Well done!

 

5. Фізична хвилинка. (2 хв.)

 

Вчитель: Втомились? Давайте порухаємося і пограємо. Граємо в гру “Mingle-mingle”. Давайте підемо на килимок і почнемо. Ви гуляєте, ходите по колу, поки я не назву цифру англійською мовою. Будьте уважними! Ви повинні зібратися у групу з такою кількістю людей, яку я цифру назву. …Починаємо!(Учні грають декілька сетів... Коли вчитель командує  зібратися у групу по 6-7 учнів, вчитель зупиняє гру).

Вчитель: Залишайтесь у своїх групах. Вас чекає наступне завдання.

 

T-- Are you tired? Lets move a bit.

  Do you remember the game “mingle-mingle”? let’s start!

   Mingle-mingle, make groups of four……five…….six.

   Well done!

   Please, don’t leave your group, because I want to give you the tasks.

 

6. Групова робота. Team building. ( 7 хв.)

 

Вчитель: Ваші групи—це ваші команди. Ви станете вчителями один для одного. Зараз ваше завдання – скласти приклади для іншої команди та записати їх. Потім, ви знайдете собі пару з команди супротивника та запитаєте його вирішити цей приклад англійською мовою. Будьте готові також виконати приклад вашого супротивника і також англійською мовою.(Кожний учень знаходить собі пару з іншої команди. Вчитель допомагає скласти пари. Учні сідають на килимок парами один проти одного та питають один одного по черзі) Кожний правильно вирахуваний приклад отримає один бал. Мені потрібні помічники з кожної команди , щоб рахувати бали на дошці.

Учні готують приклади, записують  їх на папірцях, допомагають один одному. Вчитель спостерігає та допомагає у разі потреби.

 

 

T-- You task is to write some sums for the another team to do it. And you’ll get such sums from another team. Be teachers to each others. You can see examples on the screen.  Each team will get one point for one right decision…Good for you.

 

7. Аудіювання. Listening ( 5 хв.)

 

Вчитель: Ви можете сісти на свої місця. Послухайте віршик-лічилку. Я її дуже полюбляю. Я хочу перекласти її з англійської на українську мову разом з вами. ( Вчитель розказує лічилку .)

 Учні слухають  і намагаються перекласти по черзі, стрічка за стрічкою.

 

T--Listen to the funny poem

    One, one, one, little dog run.

    Two, two, two, cats see you.

    Three, three, three, birds on a tree.

    Four, four, four, rats on the floor.

 

8. Мовлення. Speaking(3хв.)

 

Вчитель: Я побачила, що ви непогані математики, а чи можете бути поетами? Зараз я вам буду казати англійське слово, може навіть і незнайоме, а вам потрібно підібрати до нього риму із наших цифр. Не забувайте правила піднятої руки, будь ласка.

Mix-six, late-eight, fine-nine, drive-five, Ben-ten, floor-four, you-two, run-one, heaven-seven, tree-three.

Учні підбирають рими з цифр.

 

T – Great job!

 

8. Рефлексія. Reflection. (3 хв.)

 

Вчитель: Давайте згадаємо питання, яке я поставила на початку нашого уроку. Чи відрізняється математика англійською мовою від математики українською мовою? Чи відрізняється результат додавання та віднімання на різних мовах? ….Звичайно, що ні. Відрізняються лише слова.

Вчитель: Вам сподобалося буди сьогодні англійськими математиками? Намалюйте мені ваші почуття за допомогою смайліків. Вони можуть бути веселими, або сумними, або навіть сердитими, чи щасливими. ( Вчитель роздає учням стікери) Я буду перша. Мій смайлік посміхається, тому що ви були сьогодні дуже гарні і у математиці і в англійський мові.( Вчитель приклеює свій стікер із смайлІком на дошку, заохочуючи учнів робити теж саме)

Наш урок закінчено. До побачення, мої дорогі!

 

TDo you like our lesson today? (show me) draw me smiles: happy or sad or angry as you wish on stickers and put them on the blackboard.

I am the first. My smile is happy, because you were good at English and at Maths today…

Our lesson is over. Good buy, my dear. See you tomorrow.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 серпня 2019
Переглядів
2518
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку