Календарно-тематичне планування 2 клас ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з німецької мови 2 клас (ІІ семестр) за типовою освітньою програмою Шияна
Перегляд файлу

Дата

К-сть годин

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Мовний інвентар

Змістова лінія

Примітки

Лексика

Фонетика, граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Усне висловлювання

Писемна взаємодія

Писемне висловлювання

Онлайн взаємодія

 

Die Freizeit (Дозвілля)

49

 

1

Хобі й дозвілля. Розвиток навичок говоріння

Розпитувати однолітка про його вільний час і хобі

Basteln, Computer spielen, Klavier spielen, Lotto spielen, malen, Schach spielen, singen, tanzen, kӧnnen

Інтонація роз. і пит. реч., що містять модальне слово «kӧnnen»

Впр.1, 2 с.66,

Впр. 5 с. 66

РЗ впр. 2,3 с.36,37

Впр.5 с. 67 РЗ впр. 1 с.36

Впр. 2 с. 6, впр. 5 с. 7, впр. 4 с. 7

Впр.3 с.66, 4 с.67

РЗ впр.4 с.37

РЗ впр. 4 с.2

Впр.5-7 с.67

 

50

 

1

Наші іграшки. Введення нових лексичних одиниць

Називати іграшки німецькою мовою із зоровою опорою

Das Auto, der Ball, die Bausteine, der Dinosaurier, die Eisenbahn, das Kuscheltier, der Luftballon, die Puppe

Наказовий спосіб дієслів. Форми ihn, es, sie

Впр. 1-3 с.68 РЗ впр.2 с.38

Впр.2 с.68

Впр.4 с.69

Впр. 5,6 с.69

РЗ впр.4 с.39

 

Впр.3 с.68

 

51-52

 

2

Дай мені свою ляльку. Розігрування діалогів

Називати іграшки в однині та множині

Das Auto -s, der Ball -* e,  der Dinosaurier -, die Eisenbahn -en, das Kuscheltier -e, der Luftballon -ns, die Puppe –n, der Roboter -, der Teddy-s

Множина іменників. Дієслово «haben» у теп. часі.

Впр.1,3а с.70

Впр.3а с.70

Впр.3 с.70

Впр.2 с.70

 

РЗ Впр.3,4 с.41

Впр.5 с.71

 

53

 

1

Ми граємо на вулиці. Розвиток навчальних ігор

Називати різні види довкілля на вулиці.

Fuβball spielen, Fangen spielen, Verstecken spielen, Rollschuch laufen, spazieren gehen, Rad fahren РЗ впр.1,2 с.42

Дієслова в теперішньому часі

Впр.1-3 с.72 РЗ впр.1 с.42

Впр.2 с.72

Впр.6 с.73

Впр.5 с.73

Впр.4 с.72 РЗ впр.2 с.42

РЗ Впр.3 с.42

Дискусія про правила безпечної поведінки під час розваг на вулиці

 

54

 

 

1

Ми мандруємо. Розвиток навичок читання

Називати різні види дозвілля на природі

Wandern, fotografieren, picknicken, Pilze sammeln, Tiere beobachten, im Wald, gern Впр.2 с.75 РЗ впр.1 с.43

Будова простих розповідних речень РЗ впр.3 с.43

Впр.1,2 с.74 РЗ впр. 2 с. 43

Впр.5 с.75

 

Впр.3 с.75

 

Впр.4 с.75 РЗ впр.1,3 с.43

Дискусія про здоровий спосіб життя

 

55

 

 

1

У селі. Введення та вивчення нових лексичних одиниць

Називати свійських тварин в одн. і множ. Заспівати пісеньку про тварин

Die Enten, der Hahn -* e, das Huhn -* er, die Kuh -* e, das Pferde, das Schafe, das Schweine, die Ziegen, auf dem Land впр.2,3а с.76, 3Ь, 5 с.77 РЗ впр.1 с.44

Множина іменників впр.3а с.76, 3Ь с.77 РЗ впр.2 с.44

Впр.1-3а с.76 РЗ впр.2 с.44

Впр.2 с.76, 3Ь с.77

Впр.4 с.77

Впр.5 с.77 РЗ впр.3 с.44

 

РЗ впр.2 с.44

 

 

56

 

1

Наші домашні улюбленці. Виконання вправ

Називати домашніх тварин та описувати, що вони вміють робити

Der Hamster -, der Hund – e, das Kaninchen -, die Katze –n, das Meerschweinchen -, der Papagei –en, laufen, fliegen, springen, miauen, bellen, kӧnnen впр.2 с.78, 3 с.79 РЗ впр.1,2 с.45

Множина іменників. Модальне дієслово «kӧnnen» у теперішньому часі. Впр.3-5 с.79 РЗ впр. 2 с.45

Впр.1 с.78,4 с.79

Впр.1 с.78

Впр.5 с.79

Впр 3 с.79

РЗ Впр.3 с.45

 

Впр.3 с.79

 

57

 

3

Повторення теми «Дозвілля»

Називати деякі іграшки свійських та домашніх тварин

 

Впр.3 с.81

 

 

Впр.3 с.81

 

Впр.2 с.80

 

 

 

58

 

Впр.1,2 с.80

 

РЗ впр.3 с.47

 

 

 

 

РЗ впр.4 с.47

 

 

59

 

РЗ Впр.1,2 с.46,47

 

 

 

 

Впр.4 с.81

 

 

 

 

60

 

2

Проект «Я знімаю фільм»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

61

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Der Mensch (Людина)

62

 

1

Це людина. Вивчення назв частин тіла

Називати деякі частини тіла в однині і множині

Der Kopf, der Hals, der Kӧrper, der Arm-e, das Bein –e, der Fuβ -*e, die Hand -*e, der Finger -, впр. 2,3 с.83, 4,5 с.84 РЗ впр1,2 с.48

Множина іменників. Впр.4,6,7 с.84

РЗ впр.2  с.48

Впр. 1, 2 с.83, 4 с. 84

Впр. 2 с.83

 

Впр.5,6 с.84

РЗ впр.2,3 с.48

 

 

 

63

 

 

1

Покажи мені моє обличчя. Розвиток навичок монологічного мовлення

Називати деякі частини тіла й обличчя в однині і множині

Das Gesicht, die Haare,  das Auge –n, die Nase, der Mund, das Ohr –en впр. 2,3 с.85, 4,5 с.86 РЗ впр.1,2 с.49

Дієслово sein у теперішньому часі

Впр. 1,2 с.85, 4ь, 5 с.86, РЗ впр.3 с.50

Впр.2 с.85

Впр. 4 с.86

 

РЗ впр.1,2 с.49, 4 с.50

Впр. 3 с.85

 

 

64-65

 

2

Ми описуємо людей. Опис зовнішності людини

Описувати людину, читати речення з описом зовнішності людини

Groβ, klein, dick, dűnn, lang, kurz, blond, dunkel, rund, oval, blau, braun, grau, grűn впр. 1,2 с.87 РЗ впр. 1-3 с.51

 

Впр.1 с.87, 3 с.88 РЗ впр.2 с.51

Впр.1 с.87, РЗ впр. 1,3 с.51

 

Впр.4 с.88

Впр.5 с.88

РЗ впр. 3 с.51

Дискусія про важливість толерантного ставлення до всіх однокласників

 

66

 

1

Якою є Тіна? Яким є Макс? Опис німецьких друзів

Характеризувати людину або її поведінку

Faul, fleiβig, glűcklich, klug, lustig, traurig. Ja, das stimmt. Nein, das stimmt nicht впр.2 с.89,4 с. 90 РЗ впр.1, 2 с.52

Інтонація розповідних і питальних речень. Впр.1 с.89

Впр.1,2 с.89

Впр.2 с.89, 4 с.90, РЗ впр.2 с.52

Впр.6 с.90

Впр.5 с.90

РЗ впр.3 с.53

Впр.3 с.89

Дискусія «від чого належить настрій людини?»

 

67

 

1

Одяг. Вивчення предметів одягу

Називати предмети одягу та описувати його

Die Bluse, das Hemd, die Hose, die Jacke, das Kleid, der Mantel, der Rock, die Schuhe, tragen впр.2 с.91, РЗ впр1 с.54

Дієслово «tragen» у теперішньому часі. Впр.3 с.91, 4,5 с.92, РЗ впр.2 с.54

Впр.1-3 ч.91, РЗ впр. 2 с.54

Впр.2 с.91

Впр.3 с.91

 

Впр.4,5 с.92 РЗ впр.3 с.55

РЗ впр.1 с. 54, 4 с.55

 

 

68

 

 

1

Так багато одягу! Предмети одягу в однині та множині

Розповідати про свій одяг, називаючи кількість предметів

Впр.1,2 с.93, РЗ впр.1 с.56

Множина іменників

Впр.1, 3 с.93, РЗ впр.2 с.56, 3 с.57

РЗ впр.2 с.56

Впр.3 с.93

Впр4, 6 с.94

Впр.5  с.94

РЗ впр.4 с.57

Дискусія «Скільки одягу потрібно людині?»

 

69

 

1

Що ти любиш носити? Опис одягу за кольорами

Запитувати однолітків який одяг їм до вподоби

Впр. 1,2 с.95, РЗ впр.1, с.58

Дієслово «tragen» у теп. часі. Впр.5,6 с.96

Впр.1 с.95 РЗ впр.2 с.58

Впр.2,3 с.95, 4 с.96 РЗ впр.3 с.58

Впр.5,6 с.96

Впр.4 с.96

 

РЗ впр.4 с.59

 

 

70

 

 

3

Повторення теми «Людина». Розгадування кросвордів

Називати частини тіла, предмети одягу, писати окремі слова

Впр.1,2 с.97, 5 с.98 РЗ впр.2 с.60, 3 с.61

 

Впр.2 с.98

 

 

 

Впр.1,3 с.97

 

Впр.2 с.97

 

71

 

 

Впр3 с.97

 

РЗ впр.3 с.61

Впр.4,5 с.98, РЗ впр.4 с.61

 

 

РЗ впр. 1,2 с.60

 

 

72

 

 

 

Впр. 5 с.97

 

 

Впр.4 с.98

 

 

 

 

73

 

2

Проект «Гарний одяг»

С.99

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

74

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Schӧne Feste (Гарні свята)

75

 

1

Ми охоче святкуємо. Вивчення нових лексичних одиниць

Уміння розпізнавати і називати свята й символи свят

Der Geburtstag, das Neujahr, der Nikolaustag, Weihnachten, die Blume –n, das Geschenk –e, die Party –s, feiern впр.1,3 с.100,4 с.101, РЗ впр. 1,2 с.62

Будова простих розповідних речень впр. 5 с.101, 3 с.100

Впр.3, с.100, 6 с.101, РЗ впр.2 с.62

Впр.4 с.101

 

Впр.2 с.100

РЗ впр.1, 3 с.62

Впр. 5 с.101

Впр. 6 с.101

 

76-77

 

 

2

День народження. Написання запрошення на вечірку з нагоди дня народження

Привітати людину з днем народження і заспівати пісеньку

Geburtstag haben, eine Party machen, einladen, fűr. Zum Geburtstag viel Glűck! Liebe / Lieber…  впр.2 с.102, РЗ впр.1 с.63

Знахідний відмінок особових займенників. Впр.3,4 с.102, 5 с.103, РЗ впр.1 с.63

Впр.1,3 с.102, 5 с. 103, РЗ впр.1 с. 63

Впр.5 с. 103

Впр.4 с.102

РЗ впр.2 с.63

РЗ впр.3 с.64

РЗ впр.2 с.63

Впр.6  с. 103

 

78

 

1

Вечірка з нагоди дня народження. Складання святкового меню. Розвиток навичок говоріння

Розповідати про святкування дня народження, вказуючи на конкретний час

Das Geburtstagskind, die Party, die Geburtstagsparty, die Gӓste, der Geburtstagskuchen, organisieren, machen, beginnen, Geschenke bringen. Um… Uhr… Super! Впр.1,2 с.104, РЗ впр. 1 с.65

Складні іменники. Впр.1 с.104, РЗ впр.1 с.65. Кількісні числівники 1-12. Дієслова в теперішньому часі. Впр. 2 с.104, РЗ впр.2 с.65

Впр.1 с.104, 4 с. 105, РЗ впр.2 с.65

Впр.3 с.105

Впр.2 с.104

Впр.3, 4 с.105

Впр.5 с.105

РЗ впр.3 с.65

 

 

79

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

80

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Великдень. Введення нових лексичних одиниць. Розвиток навичок читання

 

 

 

 

 

 

З Великоднем! Написання листівки до Великодня

Називати символи Великодня, вживаючи слова в однині та множині

Ostern, das Osterei, die Ostereier, der Osterhase -n, Ostereier bringen,  Osterlieder singen, bunt. Ja, das stimmt. / Nein, das stimmt nicht. Впр. 2,3 с.106, 4 с.107, РЗ впр.1 с.66, 3,4 с.67

Складні іменники. Множина іменників. Впр.2 с. 106, РЗ впр.1 с.66. Інтонація стверджувальних і заперечних речень. впр. 1 с.106

Впр. 1,2 с.106

Впр. 4,5 с.107, РЗ впр.2 с.66

Впр.5 с.107

Впр.4 с.107

 

РЗ впр.3 с.67

 

 

Розуміти на слух вітання, заспівати пісню про великодніх зайчиків

Frohe Ostern! Viel Spaβ bei der Eiersuche! Lieber / Liebe … впр.2,3 с.108, РЗ впр.2 с.68, 3 с.69

Складні іменники. Впр.2 с. 108. Інтонація окличних речень із привітаннями. впр. 1 с.108, 4 с. 109

Впр. 1 с.108, 4 с. 109, РЗ впр.1 с.68

Впр 3 с.108, 4 с.109, РЗ впр.3 с.69

 

 

Впр.5, 6 с. 109

РЗ впр. 4 с.69

 

 

81

 

 

3

Повторення теми «Гарні свята»

Розпізнавати і називати свята з опорою на символіку, розповідати віршики і співати пісеньки до різних свят

Впр. 1 с.110, 4 с.111, РЗ впр. 1,2 с.70

 

 

 

 

 

 

РЗ впр. 1, 2 с.70

 

 

82

 

 

 

 

 

Впр.2 с.110

 

 

РЗ впр.3,4 с.71

 

83

 

 

 

 

Впр. 3 с.110, 4, 5 с. 111

 

 

 

 

 

84

 

 

Проект «Вітальні листівки»

С.112

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

85

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Die Natur (Природа)

86

 

 

1

Чотири пори року. Вивчення нових лексичних одиниць. Розвиток навичок говоріння.

Називати німецькою мовою пори року й місяці. Розрізняти місяці й відносити їх до певної пори року.

Der Winter, der Frühling, der Sommer, der Herbst, Januar, Februar, März, April, Mai, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, Dezember

Інтонація переліку. Впр. 1 с. 113

Впр. 1-3 с. 113, 5 с. 114, РЗ. Впр. 1 с. 72

Впр. 4 с. 114

 

Впр. 3 с. 113

 

РЗ впр. 2 с. 72, 4 с. 73

 

 

87

 

1

Осінь. Розвиток навичок читання.

Описувати погоду восени. Розв’язування анаграми. Розповідати віршик про осінь.

Der Baum – die Bäume, das Blat – dieBlätter, die Wolke – die Wolken, bunt, ohne Blätter. Es regnet. Das Thermometer zeigt plus…..Grad.

Інтонація розповідних речень. Будова розповідних речень. Впр. 5 с. 116.

Впр. 1, 2 с. 115, РЗ впр. 3 с. 75

Впр. 4 с. 116, РЗ впр. 2 с. 74

Впр. 5 с. 116

 

 

Впр. 3 с. 116. РЗ впр. 4 с. 75.

 

 

88-89

 

2

Зима. Описування погоди взимку. Вивчення нових лексичних одиниць.

Називати зимові природні явища. Розвовідати про погоду взимку.

Es ist kalt. Es schneit. Die Straβen sind glatt. Überall liegt viel Schnee. Das thermometer zeigt minus …Grad.

Інтонація розповідних речень. Будова прости х розвповідних речень. Впр. 1,2 , 4 с. 118

Впр. 1,2 с. 117, 3 с. 118

РЗ впр. 2 с. 76

 

Впр. 6 с. 118

 

Впр. 4 с. 118

РЗ впр. 3 с. 77

 

90

 

1

Зима приносить задоволення. Розігрування діалогів.

Розповідати про зимові розваги дітлахів. Розповідати , що я охоче роблю взимку на вулиці.

Rodeln, einen Schneemann bauen, Ski laufen, Schlittschuh laufen, Eishockey spielen, im Winter, gern.

Інтонація стверджувальних і заперечних речень. Складні іменники. Впр. 2 с. 119. РЗ впр. 1 с. 78

Впр. 1- 3 с. 119, 4 с. 120, РЗ впр. 3, с. 78

РЗ впр. 3 с. 79

Впр. 4, 6 с. 120

Впр. 5 с. 120, РЗ впр.2 с. 78

 

РЗ впр 4 с. 79

 

 

91

 

1

Весна настає. Розвиток навичок читання.

Називати й характеризувати елементи природи. Описувати малюнок із зображенням природи.

Der Himmel, die Sonne, das Gras- die Gräser, der Wald – die Wälder, der Vogel – die Vögel, das Schneeglöckchen – die Schneeglöckchen.

Множина іменників. Впр. 4,5 с. 122. РЗ впр. 3,4 с.81. Дієслово «sein» у теперішньому часі.

Впр. 1, 2 с. 121, впр. 4 с. 122

Впр. 5 с. 122

 

 

Впр. 6 с. 122, РЗ впр. 2 с. 121

РЗ впр 2 с. 81

Впр. 5 с. 122

 

92

 

1

Погода навесні. Дієслова в теперішньому часі.

Описувати весняну погоду. Знаходити невідповідності у тексті й на малюнку.

Es ist warm. Die Sonne scheint hell. Der Schnee taut.

Дієслова в теперішньому часі. Інтонація розповідних речень. Впр. 1 с. 123

Впр. 1 с. 123, РЗ впр 3 с. 83

Впр. 4, с. 124, РЗ впр 2 с. 82

Впр. 4 с. 124

Впр. 5 с. 124

 

Впр. 2 с. 123

РЗ впр. 1 с. 82, впр. 4 с. 83.

 

93

 

1

Діагностична робота: аудіювання.

94

 

1

Влітку. Розігрування ділогів.

Розповідати про літо. Порівнювати пори року.

Die Lieblingsjahreszeit, im Sommer, im Winter, im Frühling, im Herbst, gern haben, können.

Дієслова в теперішньому часі. Інтонація розповідних речень. Впр. 1,3, 4 с. 125

Впр. 1, 3 с. 125, Впр. 6 с. 126.

Впр. 2 с. 125, РЗ впр. 3 с. 85

Впр. 3,4 с. 125, впр. 6 с. 126.

РЗ впр. 2 с. 84, впр. 5 с. 85

 

РЗ впр. 4 с. 85

 

 

95

 

1

Діагностична робота: читання.

96

 

1

Літо – чудова пора. Розвиток навичок говоріння.

Називати літні розваги дітлахів. Співати пісеньку про літо.

Angeln, baden, schwimmen, in Sonne liegen, Boot fahren, im Fluss.

Дієслова  в теперішньому часі. Інтонація розповідних речень. Впр. 1, 2 с. 127

Впр. 1, 2 с. 127, 4 с. 128, РЗ.  4 с. 87

РЗ. Впр.2 с. 86

Впр. 6с. 128

 

Впр. 5 с. 128

Впр. 3с. 127

РЗ впр. 1, 3 с. 86

 

97

 

1

Діагностична робота: письмо.

98

 

3

Повторення теми «Природа».

Називати німецькою пори року і місяці. Описувати природу на малюнку. Розповідати про свої розваги в різні пори року.

 

 

Впр. 3, с. 130

 

Впр. 4 с. 130

 

 

 

Впр. 3 с. 130

 

99

 

 

 

 

РЗ впр. 2 с. 88

РЗ впр. 3 с. 89

 

 

 

РЗ впр. 1 с. 88

 

100

 

 

 

 

 

 

Впр. 2 с. 129

 

 

РЗ впр. 3,4 с. 89

 

101

 

1

Діагностична робота: говоріння.

102

 

2

Проект «Дуель пір року»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

103

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

104

 

1

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за 2 семестр.

105

 

1

Повторення вивченого матеріалу за рік.

 

docx
Додано
12 січня 2020
Переглядів
2530
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку