№ |
Дата |
К-сть годин |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Змістова лінія |
Примітки |
|||||||
Лексика |
Фонетика, граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Усне висловлювання |
Писемна взаємодія |
Писемне висловлювання |
Онлайн взаємодія |
|
|||||
Die Freizeit (Дозвілля) |
||||||||||||||
49 |
|
1 |
Хобі й дозвілля. Розвиток навичок говоріння |
Розпитувати однолітка про його вільний час і хобі |
Basteln, Computer spielen, Klavier spielen, Lotto spielen, malen, Schach spielen, singen, tanzen, kӧnnen |
Інтонація роз. і пит. реч., що містять модальне слово «kӧnnen» |
Впр.1, 2 с.66, Впр. 5 с. 66 РЗ впр. 2,3 с.36,37 |
Впр.5 с. 67 РЗ впр. 1 с.36 |
Впр. 2 с. 6, впр. 5 с. 7, впр. 4 с. 7 |
Впр.3 с.66, 4 с.67 |
РЗ впр.4 с.37 |
РЗ впр. 4 с.2 |
Впр.5-7 с.67 |
|
50 |
|
1 |
Наші іграшки. Введення нових лексичних одиниць |
Називати іграшки німецькою мовою із зоровою опорою |
Das Auto, der Ball, die Bausteine, der Dinosaurier, die Eisenbahn, das Kuscheltier, der Luftballon, die Puppe |
Наказовий спосіб дієслів. Форми ihn, es, sie |
Впр. 1-3 с.68 РЗ впр.2 с.38 |
Впр.2 с.68 |
Впр.4 с.69 |
Впр. 5,6 с.69 |
РЗ впр.4 с.39 |
|
Впр.3 с.68 |
|
51-52 |
|
2 |
Дай мені свою ляльку. Розігрування діалогів |
Називати іграшки в однині та множині |
Das Auto -s, der Ball -* e, der Dinosaurier -, die Eisenbahn -en, das Kuscheltier -e, der Luftballon -ns, die Puppe –n, der Roboter -, der Teddy-s |
Множина іменників. Дієслово «haben» у теп. часі. |
Впр.1,3а с.70 |
Впр.3а с.70 |
Впр.3 с.70 |
Впр.2 с.70 |
|
РЗ Впр.3,4 с.41 |
Впр.5 с.71 |
|
53 |
|
1 |
Ми граємо на вулиці. Розвиток навчальних ігор |
Називати різні види довкілля на вулиці. |
Fuβball spielen, Fangen spielen, Verstecken spielen, Rollschuch laufen, spazieren gehen, Rad fahren РЗ впр.1,2 с.42 |
Дієслова в теперішньому часі |
Впр.1-3 с.72 РЗ впр.1 с.42 |
Впр.2 с.72 |
Впр.6 с.73 |
Впр.5 с.73 |
Впр.4 с.72 РЗ впр.2 с.42 |
РЗ Впр.3 с.42 |
Дискусія про правила безпечної поведінки під час розваг на вулиці |
|
54
|
|
1 |
Ми мандруємо. Розвиток навичок читання |
Називати різні види дозвілля на природі |
Wandern, fotografieren, picknicken, Pilze sammeln, Tiere beobachten, im Wald, gern Впр.2 с.75 РЗ впр.1 с.43 |
Будова простих розповідних речень РЗ впр.3 с.43 |
Впр.1,2 с.74 РЗ впр. 2 с. 43 |
Впр.5 с.75 |
|
Впр.3 с.75 |
|
Впр.4 с.75 РЗ впр.1,3 с.43 |
Дискусія про здоровий спосіб життя |
|
55
|
|
1 |
У селі. Введення та вивчення нових лексичних одиниць |
Називати свійських тварин в одн. і множ. Заспівати пісеньку про тварин |
Die Ente –n, der Hahn -* e, das Huhn -* er, die Kuh -* e, das Pferd –e, das Schaf –e, das Schwein –e, die Ziege –n, auf dem Land впр.2,3а с.76, 3Ь, 5 с.77 РЗ впр.1 с.44 |
Множина іменників впр.3а с.76, 3Ь с.77 РЗ впр.2 с.44 |
Впр.1-3а с.76 РЗ впр.2 с.44 |
Впр.2 с.76, 3Ь с.77 |
Впр.4 с.77 |
Впр.5 с.77 РЗ впр.3 с.44 |
|
РЗ впр.2 с.44 |
|
|
56 |
|
1 |
Наші домашні улюбленці. Виконання вправ |
Називати домашніх тварин та описувати, що вони вміють робити |
Der Hamster -, der Hund – e, das Kaninchen -, die Katze –n, das Meerschweinchen -, der Papagei –en, laufen, fliegen, springen, miauen, bellen, kӧnnen впр.2 с.78, 3 с.79 РЗ впр.1,2 с.45 |
Множина іменників. Модальне дієслово «kӧnnen» у теперішньому часі. Впр.3-5 с.79 РЗ впр. 2 с.45 |
Впр.1 с.78,4 с.79 |
Впр.1 с.78 |
Впр.5 с.79 |
Впр 3 с.79 |
РЗ Впр.3 с.45 |
|
Впр.3 с.79 |
|
57 |
|
3 |
Повторення теми «Дозвілля» |
Називати деякі іграшки свійських та домашніх тварин |
|
Впр.3 с.81 |
|
|
Впр.3 с.81 |
|
Впр.2 с.80 |
|
|
|
58 |
|
Впр.1,2 с.80 |
|
РЗ впр.3 с.47 |
|
|
|
|
РЗ впр.4 с.47 |
|
|
|||
59 |
|
РЗ Впр.1,2 с.46,47 |
|
|
|
|
Впр.4 с.81 |
|
|
|
|
|||
60 |
|
2 |
Проект «Я знімаю фільм» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Der Mensch (Людина) |
||||||||||||||
62 |
|
1 |
Це людина. Вивчення назв частин тіла |
Називати деякі частини тіла в однині і множині |
Der Kopf, der Hals, der Kӧrper, der Arm-e, das Bein –e, der Fuβ -*e, die Hand -*e, der Finger -, впр. 2,3 с.83, 4,5 с.84 РЗ впр1,2 с.48 |
Множина іменників. Впр.4,6,7 с.84 РЗ впр.2 с.48 |
Впр. 1, 2 с.83, 4 с. 84 |
Впр. 2 с.83 |
|
Впр.5,6 с.84 |
РЗ впр.2,3 с.48 |
|
|
|
63
|
|
1 |
Покажи мені моє обличчя. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Називати деякі частини тіла й обличчя в однині і множині |
Das Gesicht, die Haare, das Auge –n, die Nase, der Mund, das Ohr –en впр. 2,3 с.85, 4,5 с.86 РЗ впр.1,2 с.49 |
Дієслово sein у теперішньому часі |
Впр. 1,2 с.85, 4ь, 5 с.86, РЗ впр.3 с.50 |
Впр.2 с.85 |
Впр. 4 с.86 |
|
РЗ впр.1,2 с.49, 4 с.50 |
Впр. 3 с.85 |
|
|
64-65 |
|
2 |
Ми описуємо людей. Опис зовнішності людини |
Описувати людину, читати речення з описом зовнішності людини |
Groβ, klein, dick, dűnn, lang, kurz, blond, dunkel, rund, oval, blau, braun, grau, grűn впр. 1,2 с.87 РЗ впр. 1-3 с.51 |
|
Впр.1 с.87, 3 с.88 РЗ впр.2 с.51 |
Впр.1 с.87, РЗ впр. 1,3 с.51 |
|
Впр.4 с.88 |
Впр.5 с.88 |
РЗ впр. 3 с.51 |
Дискусія про важливість толерантного ставлення до всіх однокласників |
|
66 |
|
1 |
Якою є Тіна? Яким є Макс? Опис німецьких друзів |
Характеризувати людину або її поведінку |
Faul, fleiβig, glűcklich, klug, lustig, traurig. Ja, das stimmt. Nein, das stimmt nicht впр.2 с.89,4 с. 90 РЗ впр.1, 2 с.52 |
Інтонація розповідних і питальних речень. Впр.1 с.89 |
Впр.1,2 с.89 |
Впр.2 с.89, 4 с.90, РЗ впр.2 с.52 |
Впр.6 с.90 |
Впр.5 с.90 |
РЗ впр.3 с.53 |
Впр.3 с.89 |
Дискусія «від чого належить настрій людини?» |
|
67 |
|
1 |
Одяг. Вивчення предметів одягу |
Називати предмети одягу та описувати його |
Die Bluse, das Hemd, die Hose, die Jacke, das Kleid, der Mantel, der Rock, die Schuhe, tragen впр.2 с.91, РЗ впр1 с.54 |
Дієслово «tragen» у теперішньому часі. Впр.3 с.91, 4,5 с.92, РЗ впр.2 с.54 |
Впр.1-3 ч.91, РЗ впр. 2 с.54 |
Впр.2 с.91 |
Впр.3 с.91 |
|
Впр.4,5 с.92 РЗ впр.3 с.55 |
РЗ впр.1 с. 54, 4 с.55 |
|
|
68
|
|
1 |
Так багато одягу! Предмети одягу в однині та множині |
Розповідати про свій одяг, називаючи кількість предметів |
Впр.1,2 с.93, РЗ впр.1 с.56 |
Множина іменників |
Впр.1, 3 с.93, РЗ впр.2 с.56, 3 с.57 |
РЗ впр.2 с.56 |
Впр.3 с.93 |
Впр4, 6 с.94 |
Впр.5 с.94 |
РЗ впр.4 с.57 |
Дискусія «Скільки одягу потрібно людині?» |
|
69 |
|
1 |
Що ти любиш носити? Опис одягу за кольорами |
Запитувати однолітків який одяг їм до вподоби |
Впр. 1,2 с.95, РЗ впр.1, с.58 |
Дієслово «tragen» у теп. часі. Впр.5,6 с.96 |
Впр.1 с.95 РЗ впр.2 с.58 |
Впр.2,3 с.95, 4 с.96 РЗ впр.3 с.58 |
Впр.5,6 с.96 |
Впр.4 с.96 |
|
РЗ впр.4 с.59 |
|
|
70
|
|
3 |
Повторення теми «Людина». Розгадування кросвордів |
Називати частини тіла, предмети одягу, писати окремі слова |
Впр.1,2 с.97, 5 с.98 РЗ впр.2 с.60, 3 с.61 |
|
Впр.2 с.98 |
|
|
|
Впр.1,3 с.97 |
|
Впр.2 с.97 |
|
71 |
|
|
Впр3 с.97 |
|
РЗ впр.3 с.61 |
Впр.4,5 с.98, РЗ впр.4 с.61 |
|
|
РЗ впр. 1,2 с.60 |
|
|
|||
72 |
|
|
|
Впр. 5 с.97 |
|
|
Впр.4 с.98 |
|
|
|
|
|||
73 |
|
2 |
Проект «Гарний одяг» |
С.99 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Schӧne Feste (Гарні свята) |
||||||||||||||
75 |
|
1 |
Ми охоче святкуємо. Вивчення нових лексичних одиниць |
Уміння розпізнавати і називати свята й символи свят |
Der Geburtstag, das Neujahr, der Nikolaustag, Weihnachten, die Blume –n, das Geschenk –e, die Party –s, feiern впр.1,3 с.100,4 с.101, РЗ впр. 1,2 с.62 |
Будова простих розповідних речень впр. 5 с.101, 3 с.100 |
Впр.3, с.100, 6 с.101, РЗ впр.2 с.62 |
Впр.4 с.101 |
|
Впр.2 с.100 |
РЗ впр.1, 3 с.62 |
Впр. 5 с.101 |
Впр. 6 с.101 |
|
76-77
|
|
2 |
День народження. Написання запрошення на вечірку з нагоди дня народження |
Привітати людину з днем народження і заспівати пісеньку |
Geburtstag haben, eine Party machen, einladen, fűr. Zum Geburtstag viel Glűck! Liebe / Lieber… впр.2 с.102, РЗ впр.1 с.63 |
Знахідний відмінок особових займенників. Впр.3,4 с.102, 5 с.103, РЗ впр.1 с.63 |
Впр.1,3 с.102, 5 с. 103, РЗ впр.1 с. 63 |
Впр.5 с. 103 |
Впр.4 с.102 |
РЗ впр.2 с.63 |
РЗ впр.3 с.64 |
РЗ впр.2 с.63 |
Впр.6 с. 103 |
|
78 |
|
1 |
Вечірка з нагоди дня народження. Складання святкового меню. Розвиток навичок говоріння |
Розповідати про святкування дня народження, вказуючи на конкретний час |
Das Geburtstagskind, die Party, die Geburtstagsparty, die Gӓste, der Geburtstagskuchen, organisieren, machen, beginnen, Geschenke bringen. Um… Uhr… Super! Впр.1,2 с.104, РЗ впр. 1 с.65 |
Складні іменники. Впр.1 с.104, РЗ впр.1 с.65. Кількісні числівники 1-12. Дієслова в теперішньому часі. Впр. 2 с.104, РЗ впр.2 с.65 |
Впр.1 с.104, 4 с. 105, РЗ впр.2 с.65 |
Впр.3 с.105 |
Впр.2 с.104 |
Впр.3, 4 с.105 |
Впр.5 с.105 |
РЗ впр.3 с.65 |
|
|
79
80 |
|
1
|
Великдень. Введення нових лексичних одиниць. Розвиток навичок читання
З Великоднем! Написання листівки до Великодня |
Називати символи Великодня, вживаючи слова в однині та множині |
Ostern, das Osterei, die Ostereier, der Osterhase -n, Ostereier bringen, Osterlieder singen, bunt. Ja, das stimmt. / Nein, das stimmt nicht. Впр. 2,3 с.106, 4 с.107, РЗ впр.1 с.66, 3,4 с.67 |
Складні іменники. Множина іменників. Впр.2 с. 106, РЗ впр.1 с.66. Інтонація стверджувальних і заперечних речень. впр. 1 с.106 |
Впр. 1,2 с.106 |
Впр. 4,5 с.107, РЗ впр.2 с.66 |
Впр.5 с.107 |
Впр.4 с.107 |
|
РЗ впр.3 с.67 |
|
|
Розуміти на слух вітання, заспівати пісню про великодніх зайчиків |
Frohe Ostern! Viel Spaβ bei der Eiersuche! Lieber / Liebe … впр.2,3 с.108, РЗ впр.2 с.68, 3 с.69 |
Складні іменники. Впр.2 с. 108. Інтонація окличних речень із привітаннями. впр. 1 с.108, 4 с. 109 |
Впр. 1 с.108, 4 с. 109, РЗ впр.1 с.68 |
Впр 3 с.108, 4 с.109, РЗ впр.3 с.69 |
|
|
Впр.5, 6 с. 109 |
РЗ впр. 4 с.69 |
|
|
||||
81
|
|
3 |
Повторення теми «Гарні свята» |
Розпізнавати і називати свята з опорою на символіку, розповідати віршики і співати пісеньки до різних свят |
Впр. 1 с.110, 4 с.111, РЗ впр. 1,2 с.70 |
|
|
|
|
|
|
РЗ впр. 1, 2 с.70 |
|
|
82 |
|
|
|
|
|
Впр.2 с.110 |
|
|
РЗ впр.3,4 с.71 |
|
||||
83 |
|
|
|
|
Впр. 3 с.110, 4, 5 с. 111 |
|
|
|
|
|
||||
84 |
|
|
Проект «Вітальні листівки» |
С.112 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
85
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Die Natur (Природа) |
||||||||||||||
86
|
|
1 |
Чотири пори року. Вивчення нових лексичних одиниць. Розвиток навичок говоріння. |
Називати німецькою мовою пори року й місяці. Розрізняти місяці й відносити їх до певної пори року. |
Der Winter, der Frühling, der Sommer, der Herbst, Januar, Februar, März, April, Mai, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, Dezember |
Інтонація переліку. Впр. 1 с. 113 |
Впр. 1-3 с. 113, 5 с. 114, РЗ. Впр. 1 с. 72 |
Впр. 4 с. 114 |
|
Впр. 3 с. 113 |
|
РЗ впр. 2 с. 72, 4 с. 73 |
|
|
87 |
|
1 |
Осінь. Розвиток навичок читання. |
Описувати погоду восени. Розв’язування анаграми. Розповідати віршик про осінь. |
Der Baum – die Bäume, das Blat – dieBlätter, die Wolke – die Wolken, bunt, ohne Blätter. Es regnet. Das Thermometer zeigt plus…..Grad. |
Інтонація розповідних речень. Будова розповідних речень. Впр. 5 с. 116. |
Впр. 1, 2 с. 115, РЗ впр. 3 с. 75 |
Впр. 4 с. 116, РЗ впр. 2 с. 74 |
Впр. 5 с. 116 |
|
|
Впр. 3 с. 116. РЗ впр. 4 с. 75. |
|
|
88-89 |
|
2 |
Зима. Описування погоди взимку. Вивчення нових лексичних одиниць. |
Називати зимові природні явища. Розвовідати про погоду взимку. |
Es ist kalt. Es schneit. Die Straβen sind glatt. Überall liegt viel Schnee. Das thermometer zeigt minus …Grad. |
Інтонація розповідних речень. Будова прости х розвповідних речень. Впр. 1,2 , 4 с. 118 |
Впр. 1,2 с. 117, 3 с. 118 |
РЗ впр. 2 с. 76 |
|
Впр. 6 с. 118 |
|
Впр. 4 с. 118 |
РЗ впр. 3 с. 77 |
|
90 |
|
1 |
Зима приносить задоволення. Розігрування діалогів. |
Розповідати про зимові розваги дітлахів. Розповідати , що я охоче роблю взимку на вулиці. |
Rodeln, einen Schneemann bauen, Ski laufen, Schlittschuh laufen, Eishockey spielen, im Winter, gern. |
Інтонація стверджувальних і заперечних речень. Складні іменники. Впр. 2 с. 119. РЗ впр. 1 с. 78 |
Впр. 1- 3 с. 119, 4 с. 120, РЗ впр. 3, с. 78 |
РЗ впр. 3 с. 79 |
Впр. 4, 6 с. 120 |
Впр. 5 с. 120, РЗ впр.2 с. 78 |
|
РЗ впр 4 с. 79 |
|
|
91 |
|
1 |
Весна настає. Розвиток навичок читання. |
Називати й характеризувати елементи природи. Описувати малюнок із зображенням природи. |
Der Himmel, die Sonne, das Gras- die Gräser, der Wald – die Wälder, der Vogel – die Vögel, das Schneeglöckchen – die Schneeglöckchen. |
Множина іменників. Впр. 4,5 с. 122. РЗ впр. 3,4 с.81. Дієслово «sein» у теперішньому часі. |
Впр. 1, 2 с. 121, впр. 4 с. 122 |
Впр. 5 с. 122 |
|
|
Впр. 6 с. 122, РЗ впр. 2 с. 121 |
РЗ впр 2 с. 81 |
Впр. 5 с. 122 |
|
92 |
|
1 |
Погода навесні. Дієслова в теперішньому часі. |
Описувати весняну погоду. Знаходити невідповідності у тексті й на малюнку. |
Es ist warm. Die Sonne scheint hell. Der Schnee taut. |
Дієслова в теперішньому часі. Інтонація розповідних речень. Впр. 1 с. 123 |
Впр. 1 с. 123, РЗ впр 3 с. 83 |
Впр. 4, с. 124, РЗ впр 2 с. 82 |
Впр. 4 с. 124 |
Впр. 5 с. 124 |
|
Впр. 2 с. 123 |
РЗ впр. 1 с. 82, впр. 4 с. 83. |
|
93 |
|
1 |
Діагностична робота: аудіювання. |
|||||||||||
94 |
|
1 |
Влітку. Розігрування ділогів. |
Розповідати про літо. Порівнювати пори року. |
Die Lieblingsjahreszeit, im Sommer, im Winter, im Frühling, im Herbst, gern haben, können. |
Дієслова в теперішньому часі. Інтонація розповідних речень. Впр. 1,3, 4 с. 125 |
Впр. 1, 3 с. 125, Впр. 6 с. 126. |
Впр. 2 с. 125, РЗ впр. 3 с. 85 |
Впр. 3,4 с. 125, впр. 6 с. 126. |
РЗ впр. 2 с. 84, впр. 5 с. 85 |
|
РЗ впр. 4 с. 85 |
|
|
95 |
|
1 |
Діагностична робота: читання. |
|||||||||||
96 |
|
1 |
Літо – чудова пора. Розвиток навичок говоріння. |
Називати літні розваги дітлахів. Співати пісеньку про літо. |
Angeln, baden, schwimmen, in Sonne liegen, Boot fahren, im Fluss. |
Дієслова в теперішньому часі. Інтонація розповідних речень. Впр. 1, 2 с. 127 |
Впр. 1, 2 с. 127, 4 с. 128, РЗ. 4 с. 87 |
РЗ. Впр.2 с. 86 |
Впр. 6с. 128 |
|
Впр. 5 с. 128 |
Впр. 3с. 127 |
РЗ впр. 1, 3 с. 86 |
|
97 |
|
1 |
Діагностична робота: письмо. |
|||||||||||
98 |
|
3 |
Повторення теми «Природа». |
Називати німецькою пори року і місяці. Описувати природу на малюнку. Розповідати про свої розваги в різні пори року. |
|
|
Впр. 3, с. 130 |
|
Впр. 4 с. 130 |
|
|
|
Впр. 3 с. 130 |
|
99 |
|
|
|
|
РЗ впр. 2 с. 88 |
РЗ впр. 3 с. 89 |
|
|
|
РЗ впр. 1 с. 88 |
|
|||
100 |
|
|
|
|
|
|
Впр. 2 с. 129 |
|
|
РЗ впр. 3,4 с. 89 |
|
|||
101 |
|
1 |
Діагностична робота: говоріння. |
|||||||||||
102 |
|
2 |
Проект «Дуель пір року» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
104 |
|
1 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за 2 семестр. |
|||||||||||
105 |
|
1 |
Повторення вивченого матеріалу за рік. |