14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Урок з німецької мови у 2 класі на тему"Das ist meine Schule.Wiederholung"

Про матеріал
Конспект уроку з німецької мови для 2 класу до теми "Das ist meine Schule.Wiederholung." за підручником Бориско Н.Ф. та Сидоренко М.М як урок систематизації та узагальнення знань до теми.
Перегляд файлу

Конспект уроку німецької мови в 2 класі за підручником Бориско Н. Ф., Сидоренко М. М…

Тема уроку: Das ist meine Schule. Wiederholung.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.

Цілі уроку:

Практична:  активізувати лексико-граматичний матеріал в усному і писемному  мовленні, закріпити вивчену тему, спонукати до розповіді про свій клас, предмети, що знаходяться в ранці та дії на уроках в ігровій формі , розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення, вдосконалювати навички читання;

Освітня:  розширити знання учнів про дії на уроках;

Розвиваюча: розвивати увагу, пам'ять, мислення, уміння слухати оточуючих;

Виховна: виховувати почуття прекрасного, бажання вчитися, вивчати німецьку мову.

Обладнання уроку:  комп`ютерна презентація на мультимедійній дошці, картки з завданнями, картинки.

 

Схематичний план уроку

 

  1. Початок уроку. Організація класу. Повідомлення теми

уроку і очікуваних результатів                                                          - 2 хв

2. Мовленнєва зарядка                                                                        - 2 хв

3. Закріплення вивченого лексико-граматичного матеріалу в ігрових ситуаціях                                                                                               - 34 хв

4 . Пояснення домашнього завдання                                                  -1хв

5 . Підсумки уроку                                                                                - 1 хв  


  1. Початок уроку. Організація класу. Повідомлення теми уроку і очікуваних результатів.

 

Діти вітаються: (Слайд 2)

 Guten Morgen! – ruft die Sonne.

          Guten Morgen! – ruft der Wind.

          Guten Morgen! – ruft der Vogel.

          Guten Morgen! – ruft das Kind.

 

 -Guten Tag, liebe Kinder! Wie ist das Wetter heute? (Das Wetter ist gut/schlecht). Heute werden wir das Thema „Das ist meine Schule“ wiederholen. Aber was ist das? (Діти знаходять лист від Мії, де дівчинка просить допомогти їй і визволити від злої відьми, яка її викрала. Чаклунка погоджується відпустити дівчинку, якщо діти виконають всі її завдання.) (Слайд 3)

 

  1. Мовленнєва зарядка.

-Hört das Gedicht  zu! Und sprecht mir nach.  Alles im Chor! (Слайд 4)

                   Die Tafel ist schwarz,

                   Das Heft ist blau,

                   Die Kreide ist weiß,

                   Der Radiergummi ist grau.

(перший раз вірш читає вчитель, вдруге дути повторюють за вчителем, третій раз діти читають за картинками) (Слайд 5)

 

  1. Закріплення вивченого лексико-граматичного матеріалу в усному та писемному мовленні.

Aufgabe 1. Wer sagt einen Reim am besten? (Слайд  6)

(Діти розповідають римівки, які вони пам’ятають)

 

Aufgabe 2. Wir spielen. Ratespiel. Гра «Відгадай» (Слайд 7)

(Вчитель показує дітям картинки зі зворотної сторони і називає, якого кольору ця річ. Діти ставлять запитання і мають відгадати що це.)

 

Aufgabe 3. Was ist das? (Слайд 8)

(Учням по черзі завязують очі, і пропонується за допомогою дотиків назвати предмет).

 

Aufgabe 4. Wie heißen die Wörter? Lies sie. (Слайд 9-10)

Kl_ss_ ,  T_f_l  ,   B_ch , M_ppch_n ,   R_dierg_mm_ ,   St_ft

 

Aufgabe 5. Wer rechnet richtig?(Слайд 11-12)

Wie viel ist…..    5+6,     13-3,   16+4,   20-5 ?

 

Turnpause. (Слайд 13)

Schwesterchen, komm tanzt mit mir

Beide Hände reich ich dir

Einmal hin, einmal her

Rundherum das ist nicht schwer.

Mit den Händen klapp, klapp

Mit den Füssen trapp, trapp

Einmal hin, einmal her

Rundherum das ist nicht schwer.

Mit dem Köpfen nick, nick

Mit dem Finger tick, tick.

Einmal hin, einmal her

           Rundherum das ist nicht schwer.

 

Aufgabe 6. Setze die Wörter im Plural in die Sätze ein. (Слайд 14-15)

Max hat viele…………… (Bücher)

Wir haben viele…………. (Mäppchen)

In der Schule gibt es viele………. (Fenster)

In der Aula sind viele …………. (Stühle)

Auf dem Tisch liegen viele …….. (Lineale)

 

Aufgabe 7.  Sieh das Bild an und sag, welche Sachen dem Schüler und welche Sachen zu dem Klassenzimmer gehören. (Слайд 16)

Dem Schüler gehören:

Der Klasse gehören:

 

Aufgabe 8. Mache so! (Слайд 17)

(Вчитель називає дії німецькою, а учні виконують).

-Spring 3 Mal!

-Male ein Buch!

-Schreibe „K“!

-Zähle zum 10!

-Lies!

-Gib mir bitte deinen Stift!

 

Aufgabe 9. Lies das Gedicht. Antworte auf die Fragen. (Слайд 18)

    Monika nimmt in die Schule mit:

    Eine Tafel Schokolade,

    eine Flasche Limonade,

    drei Bonbons und einen Ball,

    den Stift auf jeden Fall,

    einen Luftballon, ein Bärchen.

    Ist sie nicht ein braves Mädchen?

 

Und was nimmst du in die Schule mit? (Слайд 19)

 

 

Aufgabe 10. Was gibt es in der Klasse? Zeige und nenne alles auf Deutsch. (Слайд 20)

Das ist ein/eine….

  1. Пояснення домашнього завдання. (Слайд 21-22)

-Malt und nennt auf Deutsch eure Schulsachen!

  1. Підведення підсумків. (Слайд 23)

In der Stunde haben wir viel Arbeit. Sie sind sehr fleiβige Schüler!

(Зла чаклунка відпустила Мію. Дівчинка дякує всім.)

Eure Noten … .
Die Stunde ist zu Ende. Auf Wiedersehen!

 

docx
Додано
30 квітня
Переглядів
110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку