Конспект уроку німецької мови в 2 класі за підручником Бориско Н. Ф., Сидоренко М. М…
Тема уроку: Das ist meine Schule. Wiederholung.
Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.
Цілі уроку:
Практична: активізувати лексико-граматичний матеріал в усному і писемному мовленні, закріпити вивчену тему, спонукати до розповіді про свій клас, предмети, що знаходяться в ранці та дії на уроках в ігровій формі , розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення, вдосконалювати навички читання;
Освітня: розширити знання учнів про дії на уроках;
Розвиваюча: розвивати увагу, пам'ять, мислення, уміння слухати оточуючих;
Виховна: виховувати почуття прекрасного, бажання вчитися, вивчати німецьку мову.
Обладнання уроку: комп`ютерна презентація на мультимедійній дошці, картки з завданнями, картинки.
Схематичний план уроку
уроку і очікуваних результатів - 2 хв
2. Мовленнєва зарядка - 2 хв
3. Закріплення вивченого лексико-граматичного матеріалу в ігрових ситуаціях - 34 хв
4 . Пояснення домашнього завдання -1хв
5 . Підсумки уроку - 1 хв
Діти вітаються: (Слайд 2)
Guten Morgen! – ruft die Sonne.
Guten Morgen! – ruft der Wind.
Guten Morgen! – ruft der Vogel.
Guten Morgen! – ruft das Kind.
-Guten Tag, liebe Kinder! Wie ist das Wetter heute? (Das Wetter ist gut/schlecht). Heute werden wir das Thema „Das ist meine Schule“ wiederholen. Aber was ist das? (Діти знаходять лист від Мії, де дівчинка просить допомогти їй і визволити від злої відьми, яка її викрала. Чаклунка погоджується відпустити дівчинку, якщо діти виконають всі її завдання.) (Слайд 3)
-Hört das Gedicht zu! Und sprecht mir nach. Alles im Chor! (Слайд 4)
Die Tafel ist schwarz,
Das Heft ist blau,
Die Kreide ist weiß,
Der Radiergummi ist grau.
(перший раз вірш читає вчитель, вдруге дути повторюють за вчителем, третій раз діти читають за картинками) (Слайд 5)
Aufgabe 1. Wer sagt einen Reim am besten? (Слайд 6)
(Діти розповідають римівки, які вони пам’ятають)
Aufgabe 2. Wir spielen. Ratespiel. Гра «Відгадай» (Слайд 7)
(Вчитель показує дітям картинки зі зворотної сторони і називає, якого кольору ця річ. Діти ставлять запитання і мають відгадати що це.)
Aufgabe 3. Was ist das? (Слайд 8)
(Учням по черзі зав’язують очі, і пропонується за допомогою дотиків назвати предмет).
Aufgabe 4. Wie heißen die Wörter? Lies sie. (Слайд 9-10)
Kl_ss_ , T_f_l , B_ch , M_ppch_n , R_dierg_mm_ , St_ft
Aufgabe 5. Wer rechnet richtig?(Слайд 11-12)
Wie viel ist….. 5+6, 13-3, 16+4, 20-5 ?
Turnpause. (Слайд 13)
Schwesterchen, komm tanzt mit mir
Beide Hände reich ich dir
Einmal hin, einmal her
Rundherum das ist nicht schwer.
Mit den Händen klapp, klapp
Mit den Füssen trapp, trapp
Einmal hin, einmal her
Rundherum das ist nicht schwer.
Mit dem Köpfen nick, nick
Mit dem Finger tick, tick.
Einmal hin, einmal her
Rundherum das ist nicht schwer.
Aufgabe 6. Setze die Wörter im Plural in die Sätze ein. (Слайд 14-15)
Max hat viele…………… (Bücher)
Wir haben viele…………. (Mäppchen)
In der Schule gibt es viele………. (Fenster)
In der Aula sind viele …………. (Stühle)
Auf dem Tisch liegen viele …….. (Lineale)
Aufgabe 7. Sieh das Bild an und sag, welche Sachen dem Schüler und welche Sachen zu dem Klassenzimmer gehören. (Слайд 16)
Dem Schüler gehören:
Der Klasse gehören:
Aufgabe 8. Mache so! (Слайд 17)
(Вчитель називає дії німецькою, а учні виконують).
-Spring 3 Mal!
-Male ein Buch!
-Schreibe „K“!
-Zähle zum 10!
-Lies!
-Gib mir bitte deinen Stift!
Aufgabe 9. Lies das Gedicht. Antworte auf die Fragen. (Слайд 18)
Monika nimmt in die Schule mit:
Eine Tafel Schokolade,
eine Flasche Limonade,
drei Bonbons und einen Ball,
den Stift auf jeden Fall,
einen Luftballon, ein Bärchen.
Ist sie nicht ein braves Mädchen?
Und was nimmst du in die Schule mit? (Слайд 19)
Aufgabe 10. Was gibt es in der Klasse? Zeige und nenne alles auf Deutsch. (Слайд 20)
Das ist ein/eine….
-Malt und nennt auf Deutsch eure Schulsachen!
In der Stunde haben wir viel Arbeit. Sie sind sehr fleiβige Schüler!
(Зла чаклунка відпустила Мію. Дівчинка дякує всім.)
Eure Noten … .
Die Stunde ist zu Ende. Auf Wiedersehen!