Календарно-тематичне планування розроблено для шкільного підручника Англійська мова / English (student's book) 2 клас Марія Ростоцька, Оксана Карпюк / М.Є. Ростоцька, О.Д. Карп'юк (Нова програма) на 2 семестр
№з/п |
Да та |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
|||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети чний матеріал |
Аудіюва ння |
Говорі ння |
Читання |
Письмо |
||||||||
Тема: «Дозвілля (на ігровому майданчику)» |
||||||||||||||
44/1 |
|
Введення нових ЛО теми та їх активізація в усному мовленні |
В.1, с. 56
|
Наказовий спосіб дієслів (команди)
|
[d], [t], [h] [ai], [w] |
В.2, с.56 В.4, с.58 |
В.3, с.57 В.4, с. 58 |
|
|
Обирати і вживати відповідні до ситуації спілкування привітання; |
Стежити за презентованою інформацією; Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя; |
|
||
45/2 |
|
Формування навичок усного ситуативного мовлення з теми |
|
Модальне дієслово can |
В.6, с.59 |
В.7, с. 59
|
В.5, с. 58
|
В.6, с. 59 |
В.8, с. 59
|
|
||||
46/3 |
|
Розвиток навичок діалогічного мовлення та практикування у вживанні іменників в множині. |
В.1, с. 60
|
Множина іменників |
[ð], [θ], [z], [s] |
В.2, с. 60
|
В.3, с. 61
|
|
|
|
||||
47/4 |
|
Формування фонети-чних навичок, усного та писемного мовле-ння за зразком |
|
|
[u:], [ei], [ai], [ð], [θ], [w] |
В.4, с. 62
|
В.3, с. 61
|
|
В.5, с. 62
|
|
||||
48/5 |
|
Ознайомлення з дода-тковими ЛО теми та розвиток навичок їх використання в усно-му мовленні |
В.1, с. 63
|
|
[d], [au], [t], [r], [ʤ] |
В.2, с. 63
|
В.3, с. 63
|
|
|
|
||||
49/6 |
|
Розвиток навичок пра-вильного читання та писемного мовлення з теми |
|
|
В.5, с. 64
|
|
В.4, с. 64
|
В.5, с. 64
|
В.6, с. 64 |
|
||||
50/7 |
|
Удосконалення нави-чок аудіювання з ви-діленням необхідної інформації з прослу-ханого |
В.1, с. 65 |
Числівники 1-20 |
[u:], [ei], [ai] |
В.2, с. 65
|
В.3, с. 66
|
|
|
|
||||
51/8 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
В.5, с. 67 |
Множина іменників |
[u:], [w], [ð], [θ] |
В.6, с. 68 |
В.7, с. 69 В.8, с. 69 |
|
|
|
||||
52/9 |
|
Комплексна темати-чна контрольна робота №4 |
|
|
|
|
|
|
|
ТО №4 |
||||
Тема: «Людина» |
||||||||||||||
53/1 |
|
Введення нових ЛО теми та виконання. тренувальних вправ для їх закріплення |
|
Модальне дієслово can |
[u], [l], [k],[p], [t], [g],[d], [o] |
В.1, с. 91
|
В.2, с. 91 В.3, с. 91 |
|
|
|
|
|
||
№ з/п |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
|||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети чний матеріал |
Аудію-вання |
Гово- ріння |
Читання |
Письмо |
||||||||
54/2 |
|
Формування навичок використання вивчених ЛО теми та розвиток навичок аудіювання |
|
|
[u:], [w], [ð], [θ] |
В.4, с. 92 |
В.4, с. 92
|
В.3, с. 91 |
В.5, с. 92 |
Обирати і вживати відповідні до ситуації форми звертання |
Уважно стежити за презентованою інформацією; |
|
||
55/3 |
|
Активізація ЛО у діа-логічному мовленні за поданою ситуацією. Складання діалогів |
В.1, с. 93
|
|
[h], [b], [e], [w],[ʃ] |
В.2, с. 93
|
В.2, с. 93 В.3, с. 94
|
|
|
|
||||
56/4 |
|
Розвиток навичок ви-користання вивчених ЛО в усному мовленні з опорою на малюнки |
|
|
В.5, с. 95
|
В.6, с. 95
|
В.4, с. 94
|
В.5, с. 95
|
В.7, с. 95
|
|
||||
57/5 |
|
Формування лексико-граматичних навичок з теми та розвиток на-вичок читання |
В.1, с. 96
|
|
В.5, с. 98 |
В.2, с. 96
|
В.3, с. 97 В.4, с. 97
|
В.5, с. 98 |
В.6, с. 98 |
|
||||
58/6 |
|
Введення додаткових ЛО теми та їх активіза-ція в усному монологі-чному мовленні |
В.1, с. 99 |
Дієслова have got |
[æ], [r], [t], [l], [h], [b], |
В.2, с. 99
|
В.3, с. 100
|
|
|
|
||||
59/7 |
|
Розвиток навичок усно-го мовлення з опорою на лексико-граматичні структури |
|
|
[n], [f], [k], [w] [z] |
В.5, с. 101
|
В.3, с. 100
|
В.4, с. 101 |
В.6, с. 101 |
|
||||
60/8 |
|
Активізація ЛО теми в діалогічному мовленні для розвитку комуні-кативних навичок |
В.1, с. 102
|
Питальне речення з модальним дієсловом can |
[w], [z], [ð], [θ], [ei], [æ] |
В.2, с. 102
|
В.3, с. 103
|
|
|
|
||||
61/9 |
|
Формування навичок використання вивчених ЛО на письмі та розви-ток навичок аудіювання |
|
|
[r], [d], [o], [n], [f], [k] |
В.5, с. 104
|
В.5, с. 104
|
В.4, с. 103
|
В.6, с. 104
|
|
||||
62/10 |
|
Практикування у вжи-ванні вказівних займе-нників в усному мов-ленні |
В.1, с. 105
|
|
[æ], [r], [t], [h], [b], [e], |
В.2, с. 105
|
В.3, с. 106
|
|
|
|
||||
63/11 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
[au], [o], [l], [a:]. [ju:], [ai] |
В.5, с. 104
|
В.5, с. 107
|
В.4, с. 107
|
В.6, с. 107
|
|
||||
64/12 |
|
Комплексна темати-чна контрольна робота №5 |
|
|
|
|
|
|
|
ТО №5 |
||||
№ з/п |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
|||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети- чний матеріал |
Аудію-вання |
Гово- ріння |
Читання |
Письмо |
||||||||
Тема: «Свята та традиції» |
||||||||||||||
65/1 |
|
Введення нових ЛО та їх активізація для розвитку комуніка-тивних навичок |
В.1, с. 110
|
Присвійні займенники |
[æ], [h], [ə:] |
В.2, с. 110
|
В.3, с. 111 В.4, с. 111
|
|
|
Дотримуватися елементарних правил ввічливості |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
|
||
66/2 |
|
Формування навичок використання присві-йних займенників в ус-ному та писемному мовленні |
|
|
В.6, с. 113
|
В.7, с. 113
|
В.2, с. 112
|
В.6, с. 113
|
В.8, с. 113
|
|
||||
67/3 |
|
Активізація ЛО теми в діалогічному мовленні для розвитку комуніка-тивних навичок |
В.1, с. 114
|
|
[æ], [s], [t], [h], [b], [e], [w] |
В.2, с. 114
|
В.3, с. 115
|
|
|
|
||||
68/4 |
|
Формування лексико-граматичних навичок з теми та розвиток навичок читання |
|
|
В.5, с. 116
|
|
В.4, с. 115
|
В.5, с. 116
|
В.6, с. 116
|
|
||||
69/5 |
|
Розвиток навичок усно- го мовлення з опорою на лексико-граматичні структури |
В.1, с. 117
|
Вказівні займенники |
[h], [au], [o], [l], [d], [a:] |
В.2, с. 117
|
В.3, с. 118
|
|
|
|
||||
70/6 |
|
Удосконалення нави-чок аудіювання та ус-ного мовлення з вико-ристанням ЛО теми |
|
|
[z], [ð], [θ], [i:], [æ] |
В.5, с. 118
|
В.3, с. 118
|
В.4, с. 118 |
В.6, с. 118 |
|
||||
71/7 |
|
Ознайомлення з додат-ковими ЛО теми та пра-ктикування у вживанні питальних речень |
В.1, с. 119 |
|
[æ], [р], [h], [au], [ə:] |
В.2, с. 119
|
В.3, с. 119 В.4, с. 120
|
|
|
|
||||
72/8 |
|
Розвиток навичок писе-много мовлення та ауді-ювання з опорою на малюнки |
|
|
В.5, с. 121
|
В.6, с. 121
|
|
В.5, с. 121
|
В.7, с. 121
|
|
||||
73/9 |
|
Подання нового грама- тичного матеріалу: Present Simple та вико-нання тренувальних вправ |
В.1, с. 122 |
Заперечне речення в Present Simple |
В.4, с. 123
|
В.3, с. 123
|
В.2, с. 122
|
В.4, с. 123
|
В.5, с. 123
|
|
||||
74/10 |
|
Практикування у вжива-нні питальних речень в Present Simple |
|
|
[æ], [s], [t], [h], [b], [e], [w] |
В.1, с. 124
|
В.2, с. 125 В.3, с. 125 |
|
|
|
||||
№ з/п |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
|||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети- чний матеріал |
Аудію-вання |
Гово- ріння |
Читання |
Письмо |
||||||||
75/11 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
[h], [au], [o], [l], [d], [a:]. [ju:], [ai] |
В.6, с. 126 |
В.4, с. 126
|
В.5, с. 126
|
В.7, с. 126
|
|
|
|
||
76/12 |
|
Комплексна темати-чна контрольна робота № 6-7 |
|
|
|
|
|
|
|
ТО №6 |
||||
Тема: « Подорож» |
||||||||||||||
77/1 |
|
Введення нових ЛО теми,їх активізація в мовленні та розвиток навичок аудіювання |
В.1, с. 128
|
I like.. I don’t like |
[k],[p], [t], [g],[d] |
В.2, с. 128
|
В.3, с. 129 В.4, с. 129
|
|
|
Розуміти особливості привітань зі святом і вживати їх відповідно до ситуації спілкування; |
Співпрацювати в парі / групі; |
|
||
78/2 |
|
Розвитокя навичок письма та діалогічно-го мовлення з опорою на лексико-граматичні структури |
В.5, с. 130
|
Питальне речення в Present Simple |
В.7, с. 131
|
В.6, с. 130
|
В.8, с. 131
|
В.7, с. 131
|
В.9, с. 131
|
|
||||
79/3 |
|
Активізація ЛО теми та розвиток навичок їх використання в усно-му мовленні |
В.1, с.132
|
|
[u:], [w], [ð], [θ] |
В.1, с. 132 |
В.2, с. 132 В.3, с. 133 |
|
|
|
||||
80/4 |
|
Формування фонетик-них навичок, усного та писемного мовле-ння за зразком |
|
|
В.4, с. 133
|
В.5, с. 134
|
|
В.4, с. 133
|
В.6, с. 134
|
|
||||
81/5 |
|
Введення додаткових ЛО теми. Виконання тренувальних вправ для їх засвоєння |
В.1, с.135
|
|
[b], [e], [w],[ʃ] |
В.2, с. 135
|
В.3, с. 136
|
|
|
|
||||
82/6 |
|
Формування лексико-граматичних навичок з теми та розвиток навичок читання. |
|
|
В.6, с. 138 |
В.4, с. 137
|
В.5, с.137 В.7, с. 138
|
В.6, с. 138 |
В.8, с. 138 |
|
||||
83/7 |
|
Активізація ЛО в усному мовленні за поданою ситуацією. Складання діалогів . |
В.1, с. 139 |
|
В.4, с. 140
|
В.2, с. 139
|
В.3, с. 139
|
В.4, с. 140
|
В.6, с. 140
|
|
||||
84/8 |
|
Удосконалення нави-чок усного мовлення з опорою на лексико-граматичні структури
|
В.1, с. 143
|
|
[n], [f], [k], [w] [z] |
В.2, с. 143
|
В.3, с. 144
|
|
|
|
||||
№ з/п |
Да та |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
|||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети чний матеріал |
Аудіюва ння |
Говорі ння |
Читання |
Письмо |
||||||||
85/9 |
|
Розвиток навичок вико-ристання вивчених ЛО в усному мовленні та розвиток навичок чита-ння та аудіювання |
В.4, с. 144
|
Питальне речення з модальним дієсловом can |
В.6, с. 145 |
В.7, с. 146 |
|
В.6, с. 145 |
В.8, с. 146 |
Обирати і вживати відповідні до ситуації вигуки
|
Працювати з підручником і словником
|
|
||
86/10 |
|
Активізація ЛО теми та розвиток навичок мовлення з опорою на малюнки. |
В.1, с. 147 |
|
[r], [d], [o], [n], [f], [k] |
В.2, с. 147
|
В.3, с. 148 В.4, с. 148
|
|
|
|
||||
87/11 |
|
Розвиток навичок ауді-ювання з виділенням необхідної інформації з прослуханого |
|
|
В.5, с. 149
|
В.6, с. 149
|
В.6, с. 149
|
В.5, с. 149
|
В.7, с. 149
|
|
||||
88/12 |
|
Розвиток навичок сві-домого читання тексту побудованого на знайо-мому мовному матеріалі |
В.1, с. 150 |
|
[r], [d], [o], [n], [f], [k] |
В.2, с. 150
|
В.3, с. 151 В.4, с. 152
|
|
|
|
||||
89/13 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
В.5, с. 152 |
В.8, с. 154
|
|
В.7, с. 153
|
В.6, с. 153
|
|
||||
90/14 |
|
Комплексна темати-чна контрольна робота №7 |
|
|
|
|
|
|
|
ТО №7 |
||||
91/10 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
92/11 |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
93/12 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
94/13 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
95 |
|
Повторення вивченого матеріалу в 2 класі |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||