Календарно-тематичне планування 2 семестр до підручника "Англійська мова" 10-тий рікнавчання Л. Морська
2018-2019 н. р.
2 год/тиждень
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Д/з |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадя-нська відпові-дальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
Зорове сприйняття |
Сприймання на слух |
Усне продуку-вання |
Писемне продуку-вання |
|
|||
Unit 6. School life |
|||||||||||||
36 |
|
Шкільне життя. Розвиток навичок говоріння та письма |
|
Аналізує стосунки
з однолітками. обізнаність з міжнародними освітніми програмами.
|
Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження. |
Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання.
|
School subjects In the classroom Activities at school Scholl dilemmas |
Revision of conditions |
Ex. 1 p. 143, |
Ex. 1 p. 160 |
Ex. 1 p.143, |
Ex. 2 p.143-144, |
Ex3p. |
37 |
|
Вживання ідіом у англійській мові. Школа. |
Ех. 4 р. 145 |
|
Ех. 2 р. 13, ex. 3 p. 13 |
Ex. 5 p. 146 |
Ex. 6 p. 146 |
||||||
38 |
|
Повторення умовних речень 2 типу. Розвиток навичок письма |
Ex. p.147 |
|
Ex. 2 p. 147,ex. 2 p. 147 |
Ex. 3 p. 148 |
Ex. 4 p. 149 |
||||||
39 |
|
Прийменники у 2 типі умовних речень |
Ex. p. 150 |
|
Ex. 5 p. 150 |
Ex. 6 p. 150 |
Ex. 8-9 p. 152 |
||||||
40 |
|
Реформи в освіті. Розвиток навичок читання |
Ex. 2 p. 154 |
Ех.2 р.160 |
Ex. 1 p. 154, ex. 3p. 155 |
Ex. 4p.155, ex. 5p. 155 |
Нап.твір про освіту в Україні 41 |
||||||
41 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми: «School life» |
|
|
|
|
|
||||||
Unit 7. Painting |
|||||||||||||
42 |
|
Усе про мистецтво. Розвиток навичок говоріння і читання. |
Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.
|
|
Дискутує щодо впливу мистецтва на емоційний стан людини. |
Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю.
|
Tools and instruments in painting Movements in painting Painting forms Colours types of fine arts
|
|
Ex. 2 p. 175 |
ex. 4 p. 176 |
Ex. 1 p. 175 Ex. 6 p. 177 |
Ex. 3 p. 176 |
ex. 7-8 p. 178 |
43 |
|
Концептуальне мистецтво. Розвиток навичок читання |
Ex. 1 p.179, |
Ех.3 р.187 |
Ex. 1 p.179 |
Ex. 2 p. 181 |
ex. 3 p. 181 |
||||||
44 |
|
Що таке художнє виконання? Розвиток навичок читання та говоріння |
Ex. 7 p. 185 |
|
Ex. 8 p. 18 |
Ex. 7 p. 185 |
Ex. 4 p. 107 |
||||||
45 |
|
Написання рецензії на мистецьку роботу |
Ex. p.192 |
|
Ex.3 p. 194
|
Ex. 4 p. 195 (5 sent.) |
Ex. 5 p. 195 Підгот. проект
|
||||||
46 |
|
Проектна робота «Видатні художники світу»
|
Проект |
||||||||||
47 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми: «Painting» |
|
|
|
|
|
||||||
Unit 8. Occupation |
|||||||||||||
48 |
|
Усе про зайнятість. Розвиток навичок говоріння і читання |
Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії. |
Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети. Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у професії. |
|
Обґрунтовує підприємницьку компетентність, керування власним життям
та кар’єрою. можливості сучасних професій. |
Names of occupations Actions and people in different spheres
|
Adverbial clauses of result and consequence |
Ex. 1-2 p. 198-199, |
|
Ex. 2 p. 199 |
Ех.4 р. 200 |
Ех.5 р. 200 Вивч слова |
49 |
|
Граматичні конструкції з прислівниками наслідку і результату |
Ex.1 p. 201 |
Ех.1 р.209 |
Ex.1 p. 201 |
Ех.3 р. 202 |
Ex.1 p. 201 (6-14 sent.) |
||||||
50 |
|
Минулий доконано-тривалий час. Порівняння з минулим доконанним |
Ex. p. 203 |
|
Ex. 4 p. 203-204 |
Роздатковий матеріал |
Ех.5 р.204, вивч правило |
||||||
51 |
|
Особисті профілі. Розвиток навичок читання. |
Ex. 4 p. 207 |
|
Ex. 4 p. 207 |
|
|
||||||
52 |
|
Написання есе за вибраною темою
|
Ех.1-2 р.214-215 |
||||||||||
53 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми: «Occupation» |
|
|
|
|
|
||||||
Unit 9 The USA. The English speaking world |
|||||||||||||
54 |
|
Ідіоми в англійській мові. Спосіб життя |
|
Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів. |
|
Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності. |
Us geography |
Revision of the future aspect |
Ех.1р.220 |
Ех.3 р.233 |
Ех.1р.220 |
Ех.2 р.220 |
Ех.7 р. 222 |
55 |
|
Часові форми дієслова: майбутні часи |
Ех. р.223 |
|
Ех.1 р.223 |
Ех.2 р.223 (5 sent.) |
Ех.6-7 р.225 |
||||||
56 |
|
Політична система США |
Ех. 1 р. 226 |
Ех.5 р.234 |
Ех. 1 р. 226 |
Complete 7 questions |
Ex.3p.227 |
||||||
57 |
|
Австралія – далека країна |
Ех.5 р.228 |
|
Ех.5 р.228 |
ех.7-8 р. 231 |
Ех.6 р.230 |
||||||
58 |
|
Проект «Свята у США» |
|
|
|
|
|
||||||
59 |
|
Опис місця |
Ех. 1 р.238 |
|
Ех.2 р.239 |
Ех.4 р.240 |
Ех.6 р.241 |
||||||
60 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми: «The USA. The English speaking world»
|
|
|
|
|
|
||||||
Unit 10. Ukraine and its people |
|||||||||||||
61 |
|
Життя в Україні |
|
Демонструє розуміння важливості благодійної
діяльності. України у міжнародних організаціях. |
|
Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності. |
Streets of Ukrainian cities and towns |
Past perfect with adverbial clauses of time |
Ех.1 р.245-246 |
|
Ех.3-4 р.246 |
Ех.2 р. 246 |
Ех.6-7 р.248 Ех.8 р.249 слова |
62 |
|
Минулий доконаний час з прислівниками часу |
Р.251 |
|
Ех.1 р. 251 |
Ех.2 р. 251 (5 sent.) |
Ех.6 р. 253 |
||||||
63 |
|
Історія України. Розвиток навичок читання |
Ех. 1 р. 254 |
|
|
Ех. 1 р. 254 |
Ех.2 р.255 |
||||||
64 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
||||||
65 |
|
Контроль навичок слухання |
|
|
|
|
|
||||||
66 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
||||||
67 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
||||||
68 |
|
Проект«Найвизначніші місця Тернопільщини» |
Ех.1 р. 263 |
|
Ех.2 р. 263 |
Ех.3 р. 264 |
Ех.7 р.266 |
||||||
69 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми: ”Ukraine and its people” |
|
|
|
|
|
||||||
70 |
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
|
|