Календарно-тематичне планування 2022 - 2023 нав. рік (за Ходзицькою І. Ю.)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування розроблено за Модельною навчальною програмою «Технології. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ходзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С, Приходько Ю.М.), щоб допомогти вчителям у підготовці до нового навчального року.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ У 5 КЛАСІ         підготувала Ніколаєнко С. Л.
      за модельною навчальною програмою «Технології.5-6 класи» , (Ходзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С, Приходько Ю.М.), рекомендованою Міністерством освіти і науки України (наказ № 795 від 12.07.2021 р.), https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/Navchalni.prohramy/2021/14.07/Model.navch.prohr.5-9.klas.NUSH-poetap.z.2022/Tehnol.osv.gal/Tekhnol.5-6-klas.Khodzytska.ta.in.14.07.pdf
за підручником «Технології.5 клас» авторського колективу під керівництвом Ходзицької І. Ю. (К., «Ранок», 2021)
70 годин (2 години на тиждень)

№ урок

години

Дата

Зміст навчального уроку

Види навчальної діяльності

Очікувані результати навчання

Модуль 1. Втілення задуму в готовий продукт за алгоритмом проєктнотехнологічної діяльності

1

1

 

Що таке технологія. Основні види технологічної діяльності у побуті.

Ознайомлення з роботами учнів та визначення технологій, якими вони виготовлені.

Учень визначає технології, якими виготовлені поробки.  

 

                                                 

2

1

 

Ознайомлення з облаштуванням навчальної майстерні. Ознайомлення з правилами внутрішнього розпорядку в навчальній майстерні, загальними
правила безпечної праці

Ознайомлення з правилами внутрішнього розпорядку в навчальній майстерні, загальними правила безпечної праці та елементами технологічної діяльності

Учень знайомиться з правилами внутрішнього розпорядку в навчальній майстерні, загальними правила безпечної праці.

Об’єкт проектної діяльності: гольник «місяць»

 Основна технологія: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом

3

1

 

Поняття про проектування методом фантазування. Графічне зображення виробу. Добір конструкційних матеріалів (тканина, наповнювач і картон) та інструментів (голки, ножиці шпильки, наперсток) для роботи.

Вибір об’єкта проектування. Планування роботи з виконання проекту. Ознайомлення з
інструментами, матеріалами, обладнанням. Створення банку ідей проєктів на рік.

 

Здійснює пошук та обирає моделі-аналоги відповідно до об’єкта проектування. Продукує та відображає творчий задум у зручній формі. Добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності

4

1

 

Технологія виготовлення виробу. Поняття «технологічна
операція». Виготовлення шаблонів. Розкроювання виробу. Організація робочого місця.

Виготовлення шаблонів деталей виробу. Виготовлення деталей
виробу відповідно до обраної технології. Економне використання матеріалів.

Працює самостійно відповідно до наданої інструкції. Використовує інструменти та пристосування самостійно дотримуючись правил безпечної праці та санітарних норм.

5

1

 

Виготовлення гольника, зшивання. Застосування шва «вперед голкою» та «петельний» 

З’єднання деталей виробу
відповідно до обраної технології. Правила безпечної праці, санітарно-гігієнічні вимоги під час виконання виробу.

Демонструє в роботі зосередженість,
акуратність, обережність. Аргументовано добирає способи оброблення матеріалів відповідно до
їх властивостей і характеристик

6

1

 

Остаточна обробка виробу. Оздоблення гольника. Захист проекту[K1]. Вимоги до готового виробу

 

Виготовлення та оздоблення виробу. Оформлення виробу.
Презентація проєктної діяльності.

Виконує заплановані технологічні операції у визначеній послідовності,
раціонально розподіляючи час. Виявляє недоліки і виправляє допущені помилки, аналізує їх та
робить відповідні висновки.

Об’єкт проектної діяльності: Панно

Основна технологія: Технологія виготовлення аплікації ( з текстильних матеріалів)

Додаткова технологія: технологія виготовлення вишитих виробів

7

1

 

Вибір та обгрунтування теми проєкту. Планування роботи з виконання проекту.

Планування роботи з виконання проекту. Аналіз подібних виробів.

Планує самостійно або з
допомогою вчителя основні
завдання і результати проєктно-технологічної діяльності.

8

1

 

Проектування малюнка виробу методом фантазування. Графічне зображення. Моделі-аналоги.

Виконання графічного зображення виробу з використанням методу
фантазування.

Виконує технічний малюнок або ескіз
деталей моделі виробу, зазначає інформацію, необхідну для його
виготовлення.

9

1

 

Добір конструкційних матеріалів (текстильні матеріали) та інструментів. Послідовність виготовлення виробу.

Визначення необхідної кількості матеріалів для виготовлення виробу. Планування роботи з
виготовлення виробу.

Критично оцінює власні можливості, наявний досвід для виконання поставлених завдань. Добирає матеріали для виготовлення виробу та
розраховує витрати на них.

10

1

 

Виготовлення деталей аплікації (за шаблоном). Розкрій деталей аплікації.

Виготовлення шаблонів деталей виробу. Виготовлення деталей
виробу відповідно до обраної технології. Економне використання матеріалів.

Визначає послідовність технологічних операцій виготовлення виробу.

11

1

 

Приметування деталей аплікації до основи (швом «уперед голкою»).

Виготовлення виробу відповідно до обраної технології. Освоєння різних видів швів.

Виконує заплановані технологічні операції у визначеній послідовності,
раціонально розподіляючи час.

12

1

 

Пришивання деталей аплікації до основи виробу («петельним» швом).

З’єднання деталей виробу
відповідно до обраної технології. Правила безпечної праці.

Працює самостійно до наданої інструкції, за потреби розподіляючи
частини роботи

13

1

 

Оздоблення виробу декоративними вишивальними швами («назад голкою», «стебловий», «тамбурний»).

Виготовлення та оздоблення виробу.

Використовує інструменти та пристосування самостійно дотримуючись правил безпечної праці та санітарних норм.

14

1

 

Оздоблення виробу бісером, блискітками, ґудзиками (на власний вибір)

Види оздоблень. Використання фурнітури (ґудзики, блискавки,
кнопки, застібки, карабіни,).

Демонструє в роботі зосередженість,
акуратність, обережність.

15

1

 

Остаточна обробка виробу. Оформлення країв виробу.

Оформлення виробу. Послідовність кінцевої обробки виробу і контроль якості виробу.

Контролює та оцінює процес і якість
виготовлення виробу, у разі потреби виправляючи недоліки.

16

1

 

Захист проєкту[K2]. Вимоги до готового виробу

Презентація проєктної діяльності. Поняття про показники якості виробу: функціональні (можливість використання), естетичні, ергономічні (зручність
привабливість).

Виявляє повагу до власних або чужих результатів проєктнотехнологічної діяльності. Виявляє недоліки і виправляє допущені помилки, аналізує їх та робить відповідні висновки.

Модуль 2. Ефективне використання техніки і матеріалів без заподіяння шкоди навколишньому середовищу

17

1

 

Еволюція знарядь праці. Машина як вид техніки. Відомості про механічні способи з’єднання деталей із різних конструкційних
матеріалів: зв’язуванням,
зшиванням, склеюванням, на цвяхах, заклепках тощо.

Особливості роботи з ручними інструментами (лобзик, ножиці по металу та для тканини тощо),
електроінструментом та
обладнанням (швейна машина, праска, дриль тощо)

Ознайомлення з видами та будовою техніки для виготовлення виробів та особливостями роботи

Осмислено наводить
приклади глобалізаційних процесів, які докорінно змінили світ у ХХІ ст.
Обговорює ймовірний розвиток технологій у різних сферах діяльності
людини.

Пояснює доцільність відмови людства від використання одноразових
виробів із синтетичних та інших шкідливих матеріалів.

18

1

 

Види конструкційних матеріалів, які застосовуються для
конструювання і виготовлення виробів та їх властивості: тканина, фанера, шпон, ДВП

Ознайомлення з конструкційними матеріалами їх видами та властивостями.

Розпізнає основні види
конструкційних матеріалів за їх властивостями [технологічними,
механічними, фізичними, гігієнічними].

Об’єкт проектної діяльності: Пласка м’яка іграшка «Совеня»

Основна технологія: Технологія виготовлення текстильної ляльки

Додаткова технологія: технологія виготовлення вишитих виробів; технологія виготовлення аплікації

19

1

 

Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту.

Планування роботи з виконання проекту. Аналіз подібних виробів

Аналізує інформацію про матеріали і техніку, використовує її для
розв’язання практичних завдань у виконанні проєкту.

20

1

 

Проектування іграшки методом фантазування. Графічне зображення.

Графічне зображення майбутнього виробу.

Продукує та відображає творчий задум у зручній формі.

21

1

 

Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення м’якої іграшки.

Проєктування виробів без
запобігання шкоди навколишньому середовищу та створення нових речей із вживаного матеріалу. Добір матеріалів натурального походження.

Добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності. Із розумінням визначає
цінність гігієнічних властивостей матеріалів натурального походження
для здоров’я людини та покращення якості життя.

22

1

 

 Виготовлення шаблонів.

Технологічна послідовність
виготовлення виробу. Виготовлення шаблонів. Організація робочого місця.

Визначає послідовність технологічних операцій виготовлення виробу.

23

1

 

Виготовлення деталей аплікації для основи іграшки: розмічення, припуски на шви.

Розкрій деталей виробу: розмічення, припуски на шви, вирізання.

Виконує заплановані технологічні операції у визначеній послідовності,
раціонально розподіляючи час.

24

1

 

Пришивання деталей аплікації до основи іграшки

 Виготовлення деталей
виробу відповідно до обраної технології. Економне використання матеріалів.

Демонструє в роботі зосередженість,
акуратність, обережність.

25

1

 

З’єднання деталей крою іграшки (за допомогою «петельного» шва)

Зшивання деталей іграшки петельним швом. Наповнення іграшки ватою. Правила безпечної праці.

Контролює та оцінює процес і якість
виготовлення виробу, у разі потреби виправляючи недоліки.

26

1

 

Оздоблення іграшки (на власний вибір) Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

Види оздоблень. Послідовність кінцевої обробки виробу. Розрахунок вартості витрачених матеріалів та виготовленого виробу.

Створює екологічні вироби з урахуванням гігієнічних властивостей
матеріалів. Виявляє повагу до власних або чужих результатів проєктнотехнологічної діяльності

Об’єкт проектної діяльності: Новорічна іграшка «Сніговичок» ( із лампочки)  https://www.youtube.com/watch?v=LrwZxLR4XTc

Основна технологія: Технологія виготовлення нових речей зі старих (апсайклінг).

27

1

 

Планування роботи з виконання проекту. Проектування іграшки методом фантазування. Графічне зображення.

Проєктування виробів без
запобігання шкоди навколишньому середовищу та створення нових речей із вживаного матеріалу.

Планує послідовність дій для виготовлення моделі виробу, орієнтовні строки їх виконання. Виконує технічний малюнок або ескіз деталей моделі виробу, зазначає інформацію, необхідну для його виготовлення.

28

1

 

Добір конструкційних матеріалів та інструментів для створення  виробу. Виготовлення новорічної іграшки (фарбування, зображення обличчя)

Виготовлення виробу відповідно до обраної технології.  Способи перенесення малюнка на поверхню.

Аргументовано і доцільно замінює природні матеріали вторинними
матеріальними ресурсами.

 

29

1

 

Оздоблення іграшки (на власний вибір), виготовлення капелюха і шарфика.

Організація робочого місця. Виготовлення деталей іграшки (розкрій, пошив)

Виконує заплановані технологічні операції у визначеній послідовності,
раціонально розподіляючи час.

30

1

 

Остаточна обробка виробу. Захист проекту

Презентація проєктної діяльності.

Оцінює власні результати художнього
конструювання виробу

Об’єкт проектної діяльності: Підставка для олівців ( із пластикових пляшок) https://www.youtube.com/watch?v=J65fJ91G0L8

Основна технологія: Технологія виготовлення нових речей зі старих (апсайклінг).

31

1

 

Планування роботи з виконання проекту. Проектування поробки методом фантазування. Графічне зображення.

Проєктування виробів без
запобігання шкоди навколишньому середовищу та створення нових речей із вживаного матеріалу

 Планує послідовність дій для виготовлення моделі виробу, орієнтовні строки їх виконання. Виконує технічний малюнок або ескіз деталей моделі виробу, зазначає інформацію, необхідну для його виготовлення.

32

1

 

Добір конструкційних матеріалів та інструментів для створення  виробу. Виготовлення підставки для олівців із пластикових пляшок (вирізання, фарбування)

Виготовлення виробу відповідно до обраної технології. Дотримання правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій

Аргументовано і доцільно замінює природні матеріали вторинними
матеріальними ресурсами.

33

1

 

Оздоблення підставки гудзиками, намистинами, стрічками тощо (на власний вибір).

Організація робочого місця. Способи оформлення виробу.

Оцінює споживацькі якості, естетичний вигляд і корисність, практичність  створеного виробу

34

1

 

Остаточна обробка виробу. Захист проекту

Презентація проєктної діяльності.

Оцінює власні результати художнього
конструювання виробу

Модуль 3. Творче застосування традиційних і сучасних технологій декоративно ужиткового-мистецтва

35

1

 

Види декоративно-ужиткового мистецтва.Технології і техніки
створення виробів декоративно-ужиткового мистецтва. Творчість народних майстрів України різних
регіонів та майстрів інших народів, що проживають в Україні.

Ознайомлення з видами декоративно-ужиткового мистецтва. Ознайомлення з
технологіями і техніками
створення виробів декоративно-ужиткового мистецтва.

Спираючись на власні знання, розпізнає матеріали та інструменти, які використовуються в основних видах декоративно-ужиткового
мистецтва. Називає твори відомих
українських майстрів декоративно-ужиткового мистецтва

36

1

 

Знайомство зі значеннями символів притаманних видам декоративно-ужиткового
мистецтва, їх зображення. Традиційна  колірна гама виробів декоративно-ужиткового мистецтва.

Ознайомлення зі значенням символів традиційних виробів декоративно-ужиткового мистецтва України. Зображення ескізу рушника з символами притаманними традиційній вишиванці України.

Пояснює значення символів, зображених на виробах декоративно-ужиткового мистецтва.

Об’єкт проектної діяльності: Брелок для ключів «Панда»  https://www.youtube.com/watch?v=uAxVHWNwaNg

Основна технологія: Технологія виготовлення виробу із бісеру на дротяній основі.

37

1

 

Короткі історичні відомості про бісероплетіння та його техніки і прийоми. Вибір та обгрунтування теми проекту (виду брелока). Планування роботи з виконання проекту.

Визначення теми та завдань проєкту. Вибір та обґрунтування
теми проєкту та практичного використання спроєктованого та
виготовленого виробу

 

Планує самостійно або з
допомогою вчителя основні
завдання і результати проєктно-технологічної діяльності.

38

1

 

Проектування форми брелока методом фантазування. Моделі-аналоги.

Пошук зразків брелоків для проєкту, аналіз подібних виробів. Створення банку ідей.

Здійснює пошук та обирає моделі-аналоги відповідно до об’єкта проектування.

39

1

 

Добір конструкційних матеріалів й інструментів для роботи (ножиці, кусачки, круглогубці). Добір схеми.

Добір матеріалів, інструментів та
пристосувань необхідних для виготовлення виробу. Добір схеми з інтернетресурсів.

Добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності.

40

1

 

Знайомство з технікою паралель- ного плетіння. Виготовлення брелока паралельним плетінням

Виготовлення виробу з викорис- танням техніки бісероплетіння: паралельне плетіння.

Застосовує технології і техніки декоративно-ужиткового мистецтва у
процесі виготовлення та оздоблення готових виробів

41

1

 

Закріплення та нарощування дроту у виробі. З’єднання  деталей виробу.

Застосування спеціальних прийомів бісероплетіння.

Виконує заплановані технологічні операції у визначеній послідовності,
раціонально розподіляючи час.

42

1

 

Прикріплення кільця до брелока. Остаточна обробка виробу. Захист проекту

Виконання остаточної обробки виробу. Презентація проєктної діяльності.

Контролює та оцінює процес і якість
виготовлення виробу, у разі потреби виправляючи недоліки.

Об’єкт проектної діяльності: Об’ємна  іграшка з бісеру «Мишка»  https://www.youtube.com/watch?v=x4P3IN-79Qs

Основна технологія: Технологія виготовлення виробу із бісеру на дротяній основі.

43

1

 

Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту.

Планування роботи з виконання проекту.

Планує подальшу проєктно-технологічну діяльність на основі
набутого досвіду для реалізації власних інтересів, здібностей,
можливостей

44

1

 

Проектування форми методом фантазування. Добір інструментів для роботи (ножиці, кусачки, круглогубці) і конструкційних матеріалів. Добір схеми.

Пошук зразків виробу для проєкту, аналіз подібних виробів.

Добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності.

45

1

 

Виготовлення іграшки паралельним об’ємним  плетінням.

Виготовлення виробу з викорис- танням техніки бісероплетіння: об’ємне  паралельне плетіння.

Визначає послідовність технологічних операцій виготовлення виробу.

46

1

 

Закріплення та нарощування дроту у виробі

Застосування спеціальних прийомів бісероплетіння.

Демонструє в роботі зосередженість,
акуратність, обережність.

47

1

 

Плетіння деталей іграшки з бісеру на дротяній основі. З’єднання  деталей виробу.

Виготовлення виробу відповідно до обраної технології.

Контролює та оцінює процес і якість
виготовлення виробу, у разі потреби виправляючи недоліки.

48

1

 

Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

Виконання остаточної обробки виробу. Презентація проєктної діяльності.

Виявляє повагу до власних або чужих результатів проєктнотехнологічної діяльності

Об’єкт проектної діяльності: Лялька-мотанка («зайчик на пальчик») https://www.youtube.com/watch?v=hTa64DKWkSI

Основна технологія: Технологія виготовлення ляльки-мотанки.

49

1

 

Короткі історичні відомості про ляльку-мотанку, їх різноманіття, техніки і прийоми виготовлення мотанки.  Вибір та обгрунтування теми проекту (виду ляльки-мотанки). Планування роботи з виконання проекту.

Застосування методів проєктування для створення виробів декоративно-ужиткового
мистецтва.

https://www.youtube.com/watch?v=zk8AGMKzQy4

Використовує кілька джерел інформації про традиції та сучасні
тенденції в декоративно-ужитковому мистецтві, визначає її достовірність.

50

1

 

Проектування ляльки-мотанки методом фантазування. Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення ляльки-мотанки.

Визначення необхідної кількості матеріалів для виготовлення виробу та орієнтовної вартості
виробу

Оцінює та обґрунтовує значення декоративно-ужиткового мистецтва у
власному житті на основі зібраної інформації

51

1

 

Виготовлення ляльки-мотанки

Застосування традиційних прийомів виготовлення ляльки-мотанки.

Застосовує технології і техніки декоративно-ужиткового мистецтва у
процесі виготовлення та оздоблення
готових виробів, естетизації власного
побуту.

52

1

 

Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

Виконання остаточної обробки виробу. Контроль якості виробу.
Догляд за виробами.

Спільно з учителем визначає свій рівень навчальних досягнень.

Об’єкт проектної діяльності: Лялька-мотанка («оберіг»)  https://www.youtube.com/watch?v=AZFGodP0Tic

Основна технологія: Технологія виготовлення ляльки-мотанки.

53

1

 

Вибір та обгрунтування теми проекту (виду ляльки-мотанки). Планування роботи з виконання проекту.

Застосування методів проєктування для створення виробів декоративно-ужиткового
мистецтва.

Вирізняє автентичні вироби декоративно-ужиткового мистецтва за
характерними ознаками під час роботи над проєктом.

54

1

 

Проектування ляльки-мотанки методом фантазування. Графічне зображення.

 Зміст роботи на кожному етапі проєктування. Складання технологічної послідовності виготовлення та оздоблення виробу.

Застосовує методи проєктування відповідно до індивідуальних здібностей та власних інтересів з метою втілення творчих ідей в
конструкції виробу

55

1

 

Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення ляльки-мотанки.

Добір матеріалів. Добір технології
виготовлення виробу; матеріалів
для виготовлення виробу;

Добирає матеріали для виготовлення виробу та розраховує витрати на
них.

56

1

 

Характерні ознаки технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні
проживання Виготовлення ляльки-мотанки

Застосування традиційних прийомів виготовлення ляльки-мотанки.

Застосовує технології і техніки декоративно- ужиткового мистецтва у
процесі виготовлення та оздоблення
готових виробів, естетизації власного
побуту.

57

1

 

Виготовлення одягу для ляльки-мотанки

Застосування традиційних прийомів для виготовлення одягу ляльки-мотанки.

Виконує заплановані технологічні операції у визначеній послідовності,
раціонально розподіляючи час.

58

1

 

Оформлення одягу ляльки. Застосування початкових швів для вишивання одягу ляльки-мотанки. 

Використання традицій символіки і колірної гами під час оздоблення вишивкою одягу ляльки-мотанки.

Використовує опрацьовану

культурологічну інформацію про
технології декоративно-ужиткового мистецтва і техніки художнього
оздоблення у проєктуванні виробів.

59

1

 

Оздоблення ляльки-мотанки (на власний вибір)

Художнє конструювання
форми та композиції оздоблення.
Добір виду оздоблення виробу.

Створює образ ляльки-мотанки і її оздоблення основі зібраної інформації і традицій нашого народу.

60

1

 

Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

Виконання остаточної обробки виробу. Контроль якості виробу.
Догляд за виробами.

Спільно з учителем визначає свій рівень навчальних досягнень.

Модуль 4. Турбота про власний побут, задоволення власних потреб і потреб інших осіб

                    Технологія побутової діяльності та самообслуговування

61

1

 

Благоустрій та організація власного житла. Зонування приміщення з метою створення
комфорту. Види робіт з благоустрою власного житла. Практичне завдання: намалювати план зонованої кімнати «Кімната моєї мрії»

Визначення власних та потреб оточуючих в благоустрої та організації побуту.
Розробка простору приміщення різного призначення. Ознайомлення з плануванням простору та дизайну приміщення за допомогою програмного
забезпечення.

Визначає власні/чужі потреби в організації побуту. Облаштовує або
вдосконалює власний життєвий простір з урахуванням власних
потреб, потреб інших осіб.


 

62

1

 

Озеленення як спосіб очищення та збагачення киснем приміщення.
Види кімнатних та садових
рослин, вирощування та догляд за ними. Практичне завдання: знайти інформацію про умови вирощування та догляду за улюбленою кімнатною квіткою

Добір квітів з урахуванням їх виду та призначення, клімату, пори року. Вирощування та догляд за
квітами.

Використовує кілька джерел інформації про види кімнатних та садових рослин, про особливості їх вирощування і догляду. Визначає  достовірність цієї інформації.

63

1

 

Основи технології вирощування рослин (квітів) та догляду за ними.
Інструменти, пристрої, матеріали, які використовуються під час
вирощування та догляду за квітами.. Виготовлення кашпо із старих футболок

Знайомство з основами технології вирощування рослин (квітів) та догляду за ними. Виготовлення кашпо для квітів із старих футболок. кашпо для квітів

https://www.youtube.com/watch?v=X6L1veJqgyw

Розпізнає інструменти, пристрої, матеріали, які використовуються під час вирощування та догляду за квітами, а також знає їх призначення.

64

1

 

Приготування їжі, як турбота про себе та своїх близьких. Культура споживання їжі. Переваги їжі домашнього приготування

Визначення корисних страв для себе та оточуючих. Вибір та обґрунтування теми проєкту та
практичного використання знань для приготування страви

Аналізує власний досвід і
можливості в побутовій діяльності.

 

65

1

 

Значення добору екологічно чистих та[K3] органічних продуктів для приготування їжі.
Особливості національної кухні.
Технологія приготування їжі, напоїв.  Вигадаййте власний рецепт української кухні.

https://www.youtube.com/watch?v=GuulS0tEHDE

Створення власного рецепту.
Обґрунтування використаних
інгредієнтів. Добір та визначення
необхідної кількості інгредієнтів, кухонного інвентарю та посуду.

Приготування та подавання страв (напоїв). Визначення якості готових страв. Розрахунок орієнтовної вартості приготовленої страви (напою)

Обгрунтовує інгредієнти страви. Добирає і визначає необхідну кількість інгредієнтів і розраховує орієнтовну вартість приготовленої страви (напою).

https://www.youtube.com/watch?v=GuulS0tEHDE

Міні-проект 1: «Сервірування святкового столу»

Технології: технологія формування культури споживання їжі; технологія сервірування столу

66

1

 

Кулінарний інвентар, посуд та обладнання. Столова білизна. Серветки для сервірування столу.
Види посуду, його призначення.
Столові прибори. Їх види
та призначення. Правила сервірування столу.

Добір кухонного інвентаря,
електроприладів, посуду та сервірування столу.

Сервірування столу. Складання серветок.

https://www.youtube.com/watch?v=mNdsySjuTlQ

Розрізняє столові прибори і їх призначення. Добирає та визначає необхідну кількість предметів кухонного інвентарю та посуду. Сервірування столу.

https://www.youtube.com/watch?v=nsldUFziwaQ

67

1

 

Дотримання правил гігієни та безпеки праці. Поняття етикету та
основні правила під час споживання їжі.

Знайомство з поняттями етикету і основними правилами під час споживання їжі..

https://www.youtube.com/watch?v=ErNzOgJTAGE

Дотримується правил гігієни та безпеки праці. Дотримання правил етикету за столом.

 

68

1

 

 Колективний проєкт: намалювати посуд та обладнання, вирізати малюнки і «сервірувати стіл» за правилами.

Робота над проєктом. Зображення і вирізання малюнків предметів, розташування їх.

Обговорює ідеї, конструктивно взаємодіє з іншими особами у
процесі виконання проєкту. Виявляє знання з правил сервірування столу.

Міні-проект 2: Побутові електроприлади в моєму житті.

Технологія: технологія безпечного користування побутовими електроприладами.

69

1

 

Види побутових кухонних
електроприладів. Правила безпечного користування
електроприладами..

фіксики. мікрохвильовка

Загальні правила користування побутовими електроприладами.

https://www.youtube.com/watch?v=kJFbS70DwFs

Розрізняє види побутової техніки за
функціональним призначенням відповідно до визначених завдань.
Пропонує способи використання різних видів побутової техніки
для вирішення побутових
завдань. Дотримується встановлених вимог до техніки безпеки під час
експлуатації технічних пристроїв у побутових умовах

70

1

 

Підсумкове завдання

Підведення підсумків.

Оцінює і аналізу свої навички і вміння і їх практичне застосування у побуті.

 


Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 11
Оцінки та відгуки
  1. Мангутова Інна Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Новосад Валентина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Олексюк Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. васькевич світлана
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Письменна Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Горобець Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Сєдова Лідія Павлівна
    Дуже гарне календарне. А чи маєте навчальну програму до нього? Готова придбати. sedovalida@i.ua Дякую
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Тодавчич Анжеліка
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Ільясова Зарема
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Андреєв Сергій
    Дякую за роботу.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Ладошко Володимир
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 8 відгуків
docx
Додано
11 серпня 2022
Переглядів
11970
Оцінка розробки
5.0 (11 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку