Календарно-тематичне планування 8-В класі за підручником А. Несвіт “We Learn English” 8 клас, 2020-2021 навчальний рік . (2 год на тиждень)
|
||||||||||||||||||||
№ уроку |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування
|
Змістові лінії |
Ключові компетентності |
Лексичний Матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо
|
Аудіювання |
Читання
|
Говоріння |
Примітки |
|||||||||
Unit 1. Mass Media: The Press/Засоби масової інформації |
|
|||||||||||||||||||
|
|
Електронні та друковані джерела інформації. Розвиток навичок аудіювання.
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.
Визначає достовірність інформації.
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
Соціальна громадянська компетентності Здійснювати спілкування в межах сфер і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою, розуміти на слух зміст автентичних текстів, читати і розуміти тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту.
Уміння вчитися впродовж життя Визначати комунікативні проблеми та цілі. Використовувати навчальні стратегії для вивчення мови. Самостійно працювати з підручником.
Інформаційно-цифрова Ініціювати усну і писемну онлайн взаємодію для розв’язання життєвої проблеми
Спілкування державною і рідними мовами Здійснювати спілкування в межах тем, сфер і ситуацій визначених чинною навчальною програмою, розуміти на слух зміст автентичних текстів, читати і розуміти тексти різних жанрів
|
To feel excited, to be curious about, to be delighted with, etc |
Present Simple |
Ex. 2a, b, p. 9
|
Ex. 3a, pp. 9-10 Solutions Sb p 39
|
Ex. 4, p. 10
|
Ex. 1a, b, p. 8 Ex. 2b, p. 10Ex. 4, 5, pp. 10-11Ex. 8, 9, p. 11 |
|
|||||||||
|
|
Епоха інформації: преса. Періодичні видання. Введення нових лексичних одиниць. |
A quiz show, a review, a commentary, an entertainment programme Broadcasting, a challenge, blogs, podcasts, up-to-date, well-informed |
Present Simple |
Ex. 7a, p. 11 |
TV favourites/ Solutions p 40-41 |
Ex. 4, p. 10 Ex. 6, p. 11 |
Ex. 5, p. 10 Ex. 8,p. 11 |
|
|||||||||||
|
|
Звідки ти дізнаєшся про новини. Інтернет. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
To have articles on, to cover a wide range of topics, etc A subscriber, an edition, to deliver, to provide, etc |
Present Simple Passive Voice |
|
Ex. 1, p. 14 Ex. 4, p. 15 Solutions WB p 38 The media in Ukraine
|
Ex. 4, p. 15 Ex. 1, p. 14
|
Ex. 2a, b, p. 14 Ex. 3, p. 15 Ex. 5, p. 16Ex. 7, p. 16 Ex. 8, p. 16 |
|
|||||||||||
|
|
Що ми читаємо. Газети та журнали. Розвиток граматичних навичок. |
To start, to print, to control, a publication |
Present Simple Passive Voice |
Ex. 1, 2, p. 17
|
Newspapers and magazines p 38 ex 3 Solutions |
Ex. 2, p. 17
|
Ex. 2, p. 17 Ex. 3, p. 17
|
|
|||||||||||
|
|
Періодичні видання. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
To send reporters to, to bring the news, to gather and sell news to smb, etc |
Past Simple Passive Voice |
Ex. 5, p. 18
|
Ex. 3, p. 18
|
Ex. 3, p. 18
|
Ex. 6, p. 18
|
|
|||||||||||
6
|
|
Плануємо шкільну газету. Активізація лексики
|
The newspaper’s logo and title, index, current events, an editorial, etc
|
Present Simple |
Ex. 6, p. 22
|
Ex. 2, 3, pp. 20-21
|
Ex. 3, 4, p. 21 Ex. 5, p. 22 |
Ex. 1a, b, p. 20
|
|
|||||||||||
7
|
|
Проектно-пошукова робота з теми «Засоби масової інформації» |
|
Ex. 5, p. 29
|
Brainwaves/ p 60 Solutions |
|
Ex. 6, 7, p. 22
|
|
||||||||||||
Unit 2. School Life/ Шкільне життя |
||||||||||||||||||||
8 |
|
Моє навчання у школі. Типи шкіл Введення лексичних одиниць.
|
Обговорює участь в екологічних заходах. Демонструє розуміння потреби працювати разом.
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами. Пропонує варіанти участі школи в житті громади. Обговорює шкільні правила. У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech». .
|
Основні компетентності в природничих науках і технологіях Здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань. Адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови наявних мовних засобів Спілкування державною і рідними мовами Здійснювати спілкування в межах тем, сфер і ситуацій визначених чинною навчальною програмою, розуміти на слух зміст автентичних текстів, читати і розуміти тексти різних жанрів .
|
To get good knowledge, social skills, flexible, sympathetic, to enrich, to get on with smb, etc
|
Present Simple Active Voice |
Ex. 4a, p. 35 |
Ex. 4b, p. 35 Education in Ukraine/ Solution WB p 11
|
Ex. 2, p. 34 Ex. 3, p. 35
|
Ex. 1, p. 34
|
|
|||||||||
9 |
|
Навчання в українській школі Розвиток навичок мовлення.
|
A secondary school, a lyceum, a gymnasium, etc |
Present Simple
|
|
Ex. 5a, b, p. 40 |
Ex. 3, 4, p. 39 Ex. 6, p. 40 Ex. 5,p. 40 |
Ex. 1, p. 38 Ex. 2, p. 39 |
|
|||||||||||
10 |
|
Початкова та середня освіта в Україні. Розвиток навичок читання..
|
Compulsory, free, primary school, the humanities, to apply, etc |
Present Simple
|
Ex. 3, p. 42 Ex. 4, p. 42
|
|
Ex. 2b, p. 41 |
Ex. 1, p. 41Ex. 2a, p. 41Ex. 5, p. 43 |
|
|||||||||||
11 |
|
Навчальні предмети. Назви шкільних кімнат. |
Home Economics, ICT, Religious Education, etc |
Present Simple
|
Ex. 4, p. 45
|
Ex. 1a,b, p. 44 |
Ex. 1, p. 44 Ex. 3, 4, 5, p. 45 |
Ex. 2, p. 44 Ex. 5, p. 45 Ex. 6, p. 46 |
|
|||||||||||
12 |
|
Школи у Великій Британії Розвиток навичок діалогічного мовлення.
|
A pre-school education, a nursery school, a preparatory school, etc |
Present Simple
|
Ex. 4, p. 48 Ex. 6a, b, p. 50 |
Ex. 1, p. 47 Ex. 5, p. 49 |
Ex. 1, 2, p. 47 Ex. 6, p. 49 |
Ex. 3, 4,p. 48Ex. 5, p. 49Ex. 8, p. 50 |
|
|||||||||||
13 |
|
Після уроків. Розвиток граматичних навичок.
|
A school bulletin board, a schedule, to require, competitive, etc A struggle, a standardized test, a reward, an attendance, a pilot program, etc |
Present Simple
|
|
Ex. 5a, p. 53
|
Ex. 3, p. 52 Ex. 4, p. 52 Ex. 2, p. 54 Ex. 3, p. 54
|
Ex. 1, 2, p. 51 Ex. 5b, p. 53 Ex. 1, p. 54 Ex. 7, p. 56 |
|
|||||||||||
14 |
|
Проектно-пошукова робота з теми «Шкільне життя |
|
Modal verbs |
Ex. 2, 3, p. 58
|
|
Ex. 4, p. 58
|
Ex. 1, p. 58 Ex. 5, p. 59 |
|
|||||||||||
Unit 3. Literature/Література |
|
|||||||||||||||||||
15 |
|
Оповідання, оповідання … Введення нових лексичних одиниць.
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини.
Дисктує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі.
|
Соціальна громадянська компетентності Здійснювати спілкування в межах сфер тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою, розуміти на слух зміст автентичних текстів,
Інформаційно-цифрова Ініціювати усну і писемну онлайн взаємодію для розв’язання життєвої проблеми Спілкування державною і рідними мовами Здійснювати спілкування в межах тем, сфер і ситуацій визначених чинною навчальною програмою, розуміти на слух зміст автентичних текстів, читати і розуміти тексти різних жанрів
|
An occasion, to be chewed, to be digested, a reading habit, etc |
|
|
Solution Sb p 94-95
|
Ex. 1a, p. 62 Ex. 2, p. 63 |
Ex. 1a, b, pp.62- 63
|
|
|||||||||
16 |
|
Вибір книг для читання. Літературні жанри. |
To develop artistic taste, to broaden smb’s outlook, to entertain, etc |
|
Ex. 4a, p. 64
|
Ex. 4b, p. 64
|
Ex. 4a, p. 65
|
Ex. 5, p. 65 Ex. 6, 7, p. 65 |
|
|||||||||||
17
18 |
|
Книги сьогодні.
Улюблений письменник, поет.
|
A papyrus, bark, to carve, runes, a clay, to scribe, to scroll, a temple, etc |
Future Simple Passive Voice |
Ex. 5a, p. 68 Ex. 6, p. 68
|
Solutions SB p 96- |
Ex. 3, p. 67
|
Ex. 1, 2, p. 66 Ex. 5b, p. 68 Ex. 7, p. 69 |
|
|||||||||||
19
20 |
|
Екскурсія у бібліотеку Введення нових лексичних одиниць Обладнання бібліотеки. |
To sign up, fiction, non-fiction, interlibrary exchange |
Past Simple Tense (revision) |
|
Ex. 2a, b, p. 70 Libraries in Ukraine/ Solution p 103 |
Ex. 2b, p. 70 Ex. 3, 4, pp. 70-71
|
Ex. 1, p. 70 Ex. 5, 6, p. 72 Ex. 7, p. 73 |
|
|||||||||||
21
22 |
|
Тарас Шевченко. Розвиток навичок аудіювання.
Проектно-пошукова робота з теми «Література»
. |
A serf, a shepherd, to orphan, poverty, misery, etc |
|
|
Ex. 2, p. 74 Solutions SB P 98 |
Ex. 2, 3, pp.74- 75 Ex. 5, p. 75-76 |
Ex. 1, p. 74 Ex. 3, p. 75 |
|
|||||||||||
Unit 4. Music/ Музика |
||||||||||||||||||||
23 |
|
Музика у нашому житті. Введення ЛО. |
Обговорює розмаїття музичної спадщини.
Дисктує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі.
Усвідомлює необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення культурної спадщини.
|
Інформаційно-цифрова Ініціювати усну і писемну онлайн взаємодію для розв’язання життєвої проблеми
Спілкування державною і рідними мовами Здійснювати спілкування в межах тем, сфер і ситуацій визначених чинною навчальною програмою, розуміти на слух зміст автентичних текстів, читати і розуміти тексти різних жанрів.
Обізнаність та самовираження у сфері культури Висловлювати іноземною мовою власні почуття.
|
A band, to lean over, to give a hand, to walk out, to set up the speakers, a sound system,) |
The verbs "say", "speak", "tell", "talk". Reported Speech |
Ex.2, p. 63. |
Ex.1, p. 62 Traditional Ukranian music Sb p 42 |
Ex.3, p. 63. |
Ex.4, p. 63. Ex.6, p. 64 |
|
|||||||||
24 |
|
Музика у нашому житті. Виконання лексичних вправ. |
the edge of the stage, to clap, to dance to the music, to feel exhausted (delighted |
Reported Speech |
Ex.4, p. 64 |
|
Ex.5, p. 64 |
Ex. 2, p. 65. |
|
|||||||||||
25 |
|
Музичні стилі. Розвиток навичок читання.
|
A composer, a habit, a mood, a musician, a record, a symphony, a tape, a violin, chamber, folk |
Clauses of Time and Condition. (Future Action), p. 65 |
Ex.1, 5a, p.56-66 Ex.1, p. 67 |
Modern Ukranian music/ Solutions SB p 43 |
Ex. 1-3, 4, p. 65-66 |
Ex. 5, p. 66 |
|
|||||||||||
26 |
|
Музичні виконавці. Розвиток навичок аудіювання. |
Rap, message, heavy-metal, beat, greats |
Сполучники if, when, as, soon as, till, until, etc. |
Ex.1, p. 67. Ex.5, p. 70 |
Ex.3, p. 70 |
Ex. 2, 3, p. 68. Ex.4, p. 70 |
Ex.4, 5, p. 68 |
|
|||||||||||
27 |
|
Музичні композитори. Активізація лексики |
Separate, to scream, to faint, rhythm, to create, used to wear crazy clothes, fashion, a fame, an origin, to originate from |
The forms of the verbs |
Ex.4, p. 72 Ex.1, p. 74 |
Ex.1, p. 74 Прослуховування музики різних стилів |
Ex.2, p. 69. Ex. 6, 7, p. 71 |
Ex. 1, p. 86
|
|
|||||||||||
28 |
|
Контроль аудіювання
|
To be fond of, ungifted singers, to compose, to reflect moods, and emotions, to attend concert halls, to have good ear (voice) |
Conditional sentences of the first type |
Ex.4, p. 76/ Ex. 7a, p. 78 |
Ruslana Lyshychko. Ex.7, p. 78 |
Ex.2, p. 72 |
Ex. 3, 5, p. 73 |
|
|||||||||||
29
30
31
32
|
|
Контроль говоріння.
Контроль читання.
Контроль письма.
Проектно-пошукова робота з теми «Література».
|
Past Perfect tense Passive Voice Present Perfect tense |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||