Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 8-го класу, дві години на тиждень. Містить змістові лінії та ключові компетентності.
Перегляд файлу

Календарно-тематическое планування  з англійської мови  в 8  II семестр  ( 2 години на тиждень) А.М. Несвіт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

Дата

Тема

Змістові лінії

Ключові компетентно

Сті

Лексика

Граматика

Говоріння

Аудіювання

Читан

ня

Письмо.

 

Примітка

Я та мої друзі.

 

33

 

Друзі по листуванню.

Введення лексичних одиниць

Наводить приклади внеску своєї родини в сталий розвиток

Розповідає приклади відносин у родині

Пояснює вибір символів,порівнює сімейні традиції

Аргументує необхідність дотримань особистої гігієни

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я

Формує правила безпеки он-лайн спілкування

Прогнозує наслідки

Необачної поведінки в Інтернеті

Демонструє розуміння цінності праці

Розповідає про доцільне використання грошей

Планує траєкторію власного життя

Соціальна громадянська компетентності

Здійснювати спілкування в межах сфер і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою, розуміти на слух зміст автентичних текстів, читати і розуміти тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту.

 

Уміння вчитися впродовж життя

Визначати комунікативні проблеми та цілі. Використовувати навчальні стратегії для вивчення мови.

Самостійно працювати з підручником

Absolutely

A bit

Quite

 

Modifying adverbs

Ex  2 p 117

Ex 3 p 117

Ex 1 p 117

Ex 4 p 117

 

34

 

Друзі по листуванню. Написання е майлу.

To my mind

In my opinion

 

Ex  4  p 117

 

 

e-mail

 

35

 

Особистість друга. Його захоплення.

Slightly

Really

Very

 

Modifying adverbs

Ex  5 p 118

картки

 

Ex 6 p 118

 

36

 

Мій друг. Його захоплення. Активізація лексики

Optimistic,

patient, impatient, confident, arrogant

Modifying adverbs

 

картки

Картки

 

 

37

 

Спілкування з друзями по інтернету.

Landline, instant messaging,

Present Simple,

Present Continuous

Картки

 

Картки

 

 

38

 

Кореспонденция. Розвиток навичок говоріння.

Video chat, emotions, social

Media

Present Simple,

Present Continuous

Картки

 

Картки

 

 

39

 

Проектно-пошукова работа з теми.

Colourful, creative, international, useful

Present Continuous

картки

 

Текст «I am speaking emoji”

 

 

 

40

 

Спілкування з друзями по телефону.

What about you? Not really.

The Present Continuous Tense

Складання діалогів за темою

Аудіювання за текстом вчителя

 

Картки

 

 

   Стиль життя.

 

41

 

Вільний час підлітків. Введення лексичних одиниць

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров я.

 

Аргументує необхідність дотримань гігієни

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації 

Інформаційно-цифрова

Ініціювати усну і писемну онлайн взаємодію для розв’язання життєвої проблеми

 

Спілкування державною і рідними мовами

Здійснювати спілкування в межах тем, сфер і ситуацій визначених чинною навчальною програмою, розуміти на слух зміст автентичних текстів, читати і розуміти тексти різних жанрів

.

Модальні дієслова

упр. 1

(с. 119)

 

упр. 3

(с. 121)

упр. 2

(с. 119-120)

 

42

 

Здоровий спосіб життя. Розвиток навичок читання

 

упр. 2 (с. 120)

 

упр. 5

(с. 121)

упр. 4

 С 121

 

43

 

Активний відпочинок.

 

впр. 6

(с. 121)

упр. 5

(с. 121)

упр. 7

(с.122-123)

Завдання

за картками

 

44

 

Щоденні дії .Розвиток навичок говоріння.

Modifying adverbs

 

 

 

 

 

45

 

Освіта підлітків.

 

 

 

 

Картки

 

46

 

Види відпочинку. Активізація лексики.

SB p 104 (English plus 2)

 

 

 

 

47

 

Вільний час підлітків. Активизация лексики

 

 

 

Карточки

 

 

48

 

Проектно-пошукова робота з теми

 

впр. 5

(с. 121)

Картки

 

 

            

 

  Велика Британія

 

49

 

Географичне положення Британії.

 

Дізнається інформацію, описує карту.

Висловлює свою думку з даного питання

Розповідає про мешканців Англіі.

Описує визначні місця та памятники

Описує види екотуризму.

 

Основні компетентності в природничих науках і технологіях

Здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань.

 

впр. 4-6

(с. 129-130)

впр. 3

(с. 129)

впр. 2

(с. 128-129)

впр.

 1(с. 128)

50

 

Климат Великой Британії

 

впр 5 с 130

впр. 3

(с. 129)

 

Картки

51

 

Население Британії. Національності.

 

впр. 1(с.131

 

Впр. 2

(с. 128-129)

 

52

 

Історичні місця Британії.

використання артикля the

впр. 3, 5

(с. 132-

133)

впр. 4(a)

(с. 133)

впр. 2 

(с. 131-132)

впр. 4(b)

 (с. 133)

53

 

Як живуть британці. Развитие навичок аудіювання.

Впр.1 стор. 183-184

впр. 4

(с. 136)

впр. 3

(с. 135-136)

впр. 2

(с. 134-135)

впр. 2

(с. 134-135)

54

 

Історія Великої Британії

 

Пасивний стан

Складання диалогів

 «Great Britain»

ЛО теми

впр. 1, 2 (с.134,135

Текст учителя

впр.3 стор.138

впр.4

стор.139

 

55

 

Проектно-пошукова работа з теми

 

 

Україна

56

 

Україна - наш дім. Введення лексичних одиниць теми.

 

Пропонує заходи щодо збереження екологічної ситуації.

 

Порівнює Київ з іншими європейськими столицями.

 

Робить повідомлення про основні історичні місця в Україні.

 

Складає перелік місць для екотуризму.

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття.

Робить повідомлення про визначні місця столиці

 

 

Інформаційно-цифрова

Ініціювати усну і писемну онлайн взаємодію для розв’язання життєвої проблеми

 

Спілкування державною і рідними мовами

Здійснювати спілкування в межах тем, сфер і ситуацій визначених чинною навчальною програмою, розуміти на слух зміст автентичних текстів, читати і розуміти тексти різних жанрів

 

 

Впр.3,4 стор.141-142

Впр.2.стор.140

Впр.5 стор.142

 

 

57

 

Географічне положення України. Активізація лексики.

Пряма і непряма мова

 

 

 

 

58

 

Різні країни – різні традиції. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Пряма і непряма мова

Впр. 1, 4

(с. 136, 139)

Впр. 2 (с.137)

Впр. 2

(с. 137)

Впр З

(с. 139)

 

59

 

Любіть Україну!

 Клімат України

Дієслова

 

 

За текстом вчителя

Індивідуальні

завдання

на картках

60

 

.

Контроль  говоріння

 

Географічні назви

Впр. 1, 3

(с. 139,

Впр. 2

(с. 139)

Впр. 4

(с. 141)

Впр. 5

(с. 142)

61

 

Контроль  читання

 

Ступені порівняння прикметників

 

За текстом вчителя

 

 

Граматичні

вправи

62

 

Контроль аудіювання

 “Kyiv is the capital of Ukraine”

За текстом вчителя

Впр. 2

(с. 143-144)

 

 

63

 

Контроль письма

 

Неозначені

артиклі a, an

Впр. 6

(с. 146)

Впр. 4

(с. 145-146)

Впр. 2

(с. 143-

144)

Впр. 2, 5

(с. 143-144,146)

64

 

Населення України.

Національності.

Проектно-пошукова робота

Повторення числівників

Складання віртуальної подорожі по Україні

 

Написання статті до газети про подорож Україною

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Несвіт А.М.)
Додано
19 листопада 2020
Переглядів
10029
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку