Календарно-тематическое планування з англійської мови в 8 II семестр ( 2 години на тиждень) А.М. Несвіт
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
№ з/п |
Дата |
Тема |
Змістові лінії |
Ключові компетентно Сті |
Лексика |
Граматика |
Говоріння |
Аудіювання |
Читан ня |
Письмо.
|
Примітка |
|||||
Я та мої друзі. |
|
|||||||||||||||
33 |
|
Друзі по листуванню. Введення лексичних одиниць |
Наводить приклади внеску своєї родини в сталий розвиток Розповідає приклади відносин у родині Пояснює вибір символів,порівнює сімейні традиції Аргументує необхідність дотримань особистої гігієни Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я Формує правила безпеки он-лайн спілкування Прогнозує наслідки Необачної поведінки в Інтернеті Демонструє розуміння цінності праці Розповідає про доцільне використання грошей Планує траєкторію власного життя |
Соціальна громадянська компетентності Здійснювати спілкування в межах сфер і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою, розуміти на слух зміст автентичних текстів, читати і розуміти тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту.
Уміння вчитися впродовж життя Визначати комунікативні проблеми та цілі. Використовувати навчальні стратегії для вивчення мови. Самостійно працювати з підручником |
Absolutely A bit Quite
|
Modifying adverbs |
Ex 2 p 117 |
Ex 3 p 117 |
Ex 1 p 117 |
Ex 4 p 117 |
|
|||||
34 |
|
Друзі по листуванню. Написання е майлу. |
To my mind In my opinion |
|
Ex 4 p 117 |
|
|
|
|
|||||||
35 |
|
Особистість друга. Його захоплення. |
Slightly Really Very
|
Modifying adverbs |
Ex 5 p 118 |
картки |
|
Ex 6 p 118 |
|
|||||||
36 |
|
Мій друг. Його захоплення. Активізація лексики |
Optimistic, patient, impatient, confident, arrogant |
Modifying adverbs |
|
картки |
Картки |
|
|
|||||||
37 |
|
Спілкування з друзями по інтернету. |
Landline, instant messaging, |
Present Simple, Present Continuous |
Картки |
|
Картки |
|
|
|||||||
38 |
|
Кореспонденция. Розвиток навичок говоріння. |
Video chat, emotions, social Media |
Present Simple, Present Continuous |
Картки |
|
Картки |
|
|
|||||||
39 |
|
Проектно-пошукова работа з теми. |
Colourful, creative, international, useful |
Present Continuous |
картки |
|
Текст «I am speaking emoji” |
|
|
|||||||
|
||||||||||||||||
40 |
|
Спілкування з друзями по телефону. |
What about you? Not really. |
The Present Continuous Tense |
Складання діалогів за темою |
Аудіювання за текстом вчителя |
|
Картки
|
|
|||||||
Стиль життя. |
|
|||||||||||||||
41 |
|
Вільний час підлітків. Введення лексичних одиниць |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров я.
Аргументує необхідність дотримань гігієни Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації |
Інформаційно-цифрова Ініціювати усну і писемну онлайн взаємодію для розв’язання життєвої проблеми
Спілкування державною і рідними мовами Здійснювати спілкування в межах тем, сфер і ситуацій визначених чинною навчальною програмою, розуміти на слух зміст автентичних текстів, читати і розуміти тексти різних жанрів . |
Модальні дієслова |
упр. 1 (с. 119) |
|
упр. 3 (с. 121) |
упр. 2 (с. 119-120) |
|
||||||
42 |
|
Здоровий спосіб життя. Розвиток навичок читання |
|
упр. 2 (с. 120) |
|
упр. 5 (с. 121) |
упр. 4 С 121 |
|
||||||||
43 |
|
Активний відпочинок. |
|
впр. 6 (с. 121) |
упр. 5 (с. 121) |
упр. 7 (с.122-123) |
Завдання за картками |
|
||||||||
44 |
|
Щоденні дії .Розвиток навичок говоріння. |
Modifying adverbs |
|
|
|
|
|
||||||||
45 |
|
Освіта підлітків. |
|
|
|
|
Картки |
|
||||||||
46 |
|
Види відпочинку. Активізація лексики. |
SB p 104 (English plus 2) |
|
|
|
|
|||||||||
47 |
|
Вільний час підлітків. Активизация лексики |
|
|
|
Карточки |
|
|
||||||||
48 |
|
Проектно-пошукова робота з теми |
|
впр. 5 (с. 121) |
Картки |
|
|
|||||||||
Велика Британія
49 |
|
Географичне положення Британії. |
Дізнається інформацію, описує карту. Висловлює свою думку з даного питання Розповідає про мешканців Англіі. Описує визначні місця та памятники Описує види екотуризму.
|
Основні компетентності в природничих науках і технологіях Здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань. |
|
впр. 4-6 (с. 129-130) |
впр. 3 (с. 129) |
впр. 2 (с. 128-129) |
впр. 1(с. 128) |
||||||
50 |
|
Климат Великой Британії |
|
впр 5 с 130 |
впр. 3 (с. 129) |
|
Картки |
||||||||
51 |
|
Население Британії. Національності. |
|
впр. 1(с.131 |
|
Впр. 2 (с. 128-129) |
|
||||||||
52 |
|
Історичні місця Британії. |
використання артикля the |
впр. 3, 5 (с. 132- 133) |
впр. 4(a) (с. 133) |
впр. 2 (с. 131-132) |
впр. 4(b) (с. 133) |
||||||||
53 |
|
Як живуть британці. Развитие навичок аудіювання. |
Впр.1 стор. 183-184 |
впр. 4 (с. 136) |
впр. 3 (с. 135-136) |
впр. 2 (с. 134-135) |
впр. 2 (с. 134-135) |
||||||||
54 |
|
Історія Великої Британії
|
Пасивний стан |
Складання диалогів «Great Britain» |
ЛО теми впр. 1, 2 (с.134,135 |
Текст учителя впр.3 стор.138 |
впр.4 стор.139
|
||||||||
55 |
|
Проектно-пошукова работа з теми |
|||||||||||||
|
|||||||||||||||
Україна |
|||||||||||||||
56 |
|
Україна - наш дім. Введення лексичних одиниць теми. |
Пропонує заходи щодо збереження екологічної ситуації.
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями.
Робить повідомлення про основні історичні місця в Україні.
Складає перелік місць для екотуризму.
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття. Робить повідомлення про визначні місця столиці
|
Інформаційно-цифрова Ініціювати усну і писемну онлайн взаємодію для розв’язання життєвої проблеми
Спілкування державною і рідними мовами Здійснювати спілкування в межах тем, сфер і ситуацій визначених чинною навчальною програмою, розуміти на слух зміст автентичних текстів, читати і розуміти тексти різних жанрів
|
|
Впр.3,4 стор.141-142 |
Впр.2.стор.140 |
Впр.5 стор.142 |
|
|
|||||
57 |
|
Географічне положення України. Активізація лексики. |
Пряма і непряма мова |
|
|
|
|
||||||||
58 |
|
Різні країни – різні традиції. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Пряма і непряма мова |
Впр. 1, 4 (с. 136, 139) |
Впр. 2 (с.137) |
Впр. 2 (с. 137) |
Впр З (с. 139) |
|
|||||||
59 |
|
Любіть Україну! Клімат України |
Дієслова |
|
|
За текстом вчителя |
Індивідуальні завдання на картках |
||||||||
60 |
|
. Контроль говоріння
|
Географічні назви |
Впр. 1, 3 (с. 139, |
Впр. 2 (с. 139) |
Впр. 4 (с. 141) |
Впр. 5 (с. 142) |
||||||||
61 |
|
Контроль читання
|
Ступені порівняння прикметників |
|
За текстом вчителя |
|
Граматичні вправи |
||||||||
62 |
|
Контроль аудіювання |
“Kyiv is the capital of Ukraine” |
За текстом вчителя |
Впр. 2 (с. 143-144) |
|
|
||||||||
63 |
|
Контроль письма
|
Неозначені артиклі a, an |
Впр. 6 (с. 146) |
Впр. 4 (с. 145-146) |
Впр. 2 (с. 143- 144) |
Впр. 2, 5 (с. 143-144,146) |
||||||||
64 |
|
Населення України. Національності. Проектно-пошукова робота |
Повторення числівників |
Складання віртуальної подорожі по Україні |
|
Написання статті до газети про подорож Україною |
|
||||||||