№ п/п |
Дата |
Скор. дата |
Мовний інвентар
|
Мовленнєві компетенції |
Інтегровані змістовні лінії |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Сприймання Зорове Усне Писемне на слух сприймання продукування |
|||||||||
Модуль: Я, МОЯ РОДИНА, МОЇ ДРУЗІ. |
||||||||||||
1. |
02.09. |
|
|
|
Інтонація речень з порівняннями; Наголошення прийменників, сполучників; |
Практика в аудіюванні впр.5, с.5. |
Практика в читанні впр.3,с.4, впр.2,с.7. |
Введення та активізація ЛО в усному мовленні Впр.7, с.6. |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток: Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток;
Громадянська відповідальність: Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Наводить приклади взаємодопомоги членів родини. Пояснює вибір особистих символів. Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади свого внеску в життя громади. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Планує траєкторію власного життя. Формулює особисті ціннісні пріоритети. Здоров'я і безпека: Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Формулює правила безпеки онлайн – спілкування. Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. Підприємливість та фінансова грамотність: Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
||
2. |
02.09. |
|
beard, earring, ponytail, plump, selfish, serious, shy, braid, moustache, brave, hard-working, naughty, rude, skinny |
|
Практика в аудіюванні впр.1,с.24. |
Практика в читанні впр.3,с.24-25. |
Активізація ЛО в усному мовленні Впр.4,с.26. |
|
||||
3. |
09.09. |
|
|
Possessive (Whose is it?) |
Аудіювання з повним розумінням змісту Впр.1,с.26, впр.2,с.27. |
Читання темат. текстів Впр.3,с.24-25. |
Складання міні діалогів Впр.1,с.27. |
Виконання лексико- граматичних вправ впр.3,с.28. |
||||
4. |
09.09. |
|
activity, relative, cuddly, similar, be a pain in the neck
|
|
Аудіювання з повним розумінням змісту Впр.1,с.12. |
Пошукове читання Впр.1,с.12. |
Діалогічне мовлення Впр.1b,2,с.13. |
Виконання вправ Впр.3,с.13. |
||||
5. |
16.09. |
|
|
Present Simple, Present Continuous
|
|
Практика в аудіюванні Впр.1,с.14. |
Вибіркове читання Впр.2,с.15 |
|
Виконання вправ Впр.4,5,6, с.19-20, диктант |
|||
6. |
16.09. |
|
|
Adverb (Degrees of Comparison)
|
|
|
Читання темат. текстів Впр.6,с.37. |
Діалогічне мовлення Впр.4,с.30, впр.5,с.37. |
Виконання вправ Впр.3,.с30, впр.1,с.32. |
|||
7. |
23.09. |
|
Узагальнюючий урок. Тематичне оцінювання. |
|||||||||
Модуль: ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ. |
||||||||||||
8. |
23.09. |
|
creature, culture, globe, fascinating, divide, multiply, subtract
|
|
Інтонація речень з порівняннями; Наголошення прийменників, сполучників; |
Практика в аудіюванні Впр.2b, с.49. |
Практика в читанні Впр.1,2, с.48. |
Введення та активізація ЛО в усному мовленні Впр.3,с.49, впр.6, с.51. |
Активізація ЛО в писемному мовленні. Впр.5,с.50. |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює участь у шкільних екологічних заходах;
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння потреби працювати разом. Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами. Пропонує варіанти участі школи або класу у житті громади. Обговорює шкільні правила. Здоров'я і безпека: Упорядковує власний робочий день із дотриманням принципів здорового способу життя.
|
||
9. |
30.09. |
|
|
can, may, must, could, should, might, have to |
Практика в аудіюванні Впр.1,2,с.55. |
Практика в читанні Впр.4,с.53. |
Складання діалогів Впр.1,с.52, впр.2,с.56. |
Виконання вправ Впр.5,с.53 |
||||
10. |
30.09. |
|
allow, composition, conversation
|
|
Аудіювання з повним розумінням змісту Впр.3,с.57-58. |
Читання темат. текстів Впр.3,с.57-58. |
Діалогічне мовлення Впр.4,5,с.59. |
Виконання вправ Впр.6,с.60. |
||||
11. |
21.10. |
|
connect, correct, improve, language, prefer, pronunciation, skill, opinion
|
|
|
Вибіркове читання Впр.4,5, с.62-63 |
Діалогічне мовлення Впр.2,3, с.61-62. |
Виконання вправ Впр.1,с.61. |
||||
Модуль: СПОРТ. |
||||||||||||
12. |
21.10. |
|
athletics, event, goal, goalkeeper, match, net, race, to kick, to roll, to win a game, to lose a match
|
|
Інтонація речень з порівняннями; Наголошення прийменників, сполучників; |
|
Читання темат.текстів Впр.1,с.67. |
Активізація ЛО в усному мовленні Впр.1,2,с.66., впр1b,c.68. |
Активізація ЛО в писемному мовленні Впр.3,с.67, впр.2,с.68. |
Громадянська відповідальність:
Визначає власні спортивні вподобання та потреби;
Здоров’я та безпека:
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом; |
||
13. |
28.10. |
|
soccer, rugby, cricket, rowing, cycling, bat, oar, helmet
|
guestion words (where, when, what, how, why, who)
|
Практика в аудіюванні Впр.1,3,с.69,71. |
Вибіркове читання Впр.1,4,с.74-75. |
Складання діалогів Впр.2,с.70, впр.5,с.72. |
Виконання вправ Впр.2,с.74. |
||||
14. |
28.10. |
|
coach, field, famous
|
But, because |
|
Пошукове читання Впр.1,с.78. |
Складанні діалогів Впр.1,2,с.76. |
Виконання вправ Впр.2,с.79, впр.6,с.76, диктант |
||||
15. |
04.11. |
|
|
Degrees of Comparison
|
Аудіювання з повним розумінням змісту Впр.6,с.73. Впр.7,с.83. |
Читання темат. текстів Впр.3,с.33, впр.7,с.83. |
Діалогічне мовлення Впр.3,4,с.77, впр.6,с.83. |
Виконання вправ Впр.4,6, с.33-34, впр.1,с.80. |
||||
16. |
04.11. |
|
Узагальнюючий урок. Тематичне оцінювання. |
|||||||||
Модуль: ХАРЧУВАННЯ. |
||||||||||||
17. |
11.11. |
|
pasta, omelette, cereal, loaf, bar, tube, can, delicious, healthy, diet, grains, dairy, snack, mealtime
|
|
Інтонація речень з порівняннями; Наголошення прийменників, сполучни-ків; |
Практика в аудіюванні Впр.1,с.92. |
Практика в читанні Впр.1,с.92, впр.2,с.94-95. |
Введення та активізація ЛО в усному мовленні Впр.2,3,с.93. |
Активізація ЛО в писемному мовленні Впр.4,с.94. |
Здоров'я і безпека: Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. Наводить приклади збалансованості власного раціону. Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. Підприємливість та фінансова грамотність: Розподіляє кошти на продукти харчування. Складає перелік продуктів. |
||
18. |
11.11. |
|
|
|
|
Практика в читанні Впр.4,5,с.96-97. |
Активізація ЛО в усному мовленні Впр.3,с.96. |
Активізація ЛО в писемному мовленні Впр.6,с.97. |
||||
19. |
25.11. |
|
|
is, are many, much, would like |
Аудіювання з повним розумінням змісту Впр.1,с.98. |
Читання темат.текстів Впр.1,с.101. |
Складання діалогів Впр.3,с.99. |
Виконання грам.вправ Впр.1,2, с. 98-99. |
||||
20. |
25.11 |
|
|
is, are many, much, would like |
|
Вибіркове читання Впр.3, с.102-103. |
Відповіді на запитання Впр.5,с.100. |
test |
||||
21. |
02.12. |
|
|
will be going to |
|
|
Пошукове читання Впр.2,с.105-106 |
Діалогічне мовлення Впр.1, с.105. |
Виконання грам.вправ Впр.4,с.103 |
|||
22. |
02.12. |
|
|
|
|
|
Читання темат.текстів Впр.4,с.107. |
Монологічне мовлення Впр.3,с.106. |
Виконання вправ Впр.1,с.109 |
|||
23. |
09.12. |
|
Узагальнюючий урок. Тематичне оцінювання. |
|||||||||
24. |
09.12. |
|
|
|
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
||
25. |
16.12. |
|
|
|
|
|
|
Контроль говоріння
|
|
|
||
26. |
16.12. |
|
|
|
|
|
Контроль читання
|
|
|
|
||
27. |
23.12. |
|
|
|
|
|
|
|
Контроль письма
|
|
||
28. |
23.12. |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
Перегляд фільму |
|
|
|
|
||