Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з інтегрованими змістовними лініями до підручника Карпюк О.Д. 6 клас
Перегляд файлу

п/п

Дата

Скор.

дата

            Мовний інвентар

 

                                  Мовленнєві компетенції

Інтегровані змістовні

лінії

Лексика

Граматика

Фонетика

Сприймання     Зорове                  Усне                  Писемне

на слух               сприймання            продукування

 Модуль: Я, МОЯ РОДИНА, МОЇ ДРУЗІ.

1.

02.09.

 

 

 

Інтонація речень з порівняннями;

Наголошення прийменників,     сполучників;

Практика в аудіюванні

впр.5, с.5.

Практика в читанні

впр.3,с.4, впр.2,с.7.

Введення та активізація ЛО в усному мовленні

Впр.7, с.6.

 

 Екологічна безпека та сталий розвиток:

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток;

 

Громадянська відповідальність:

Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Наводить приклади взаємодопомоги членів родини. Пояснює вибір особистих символів. Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади свого внеску в життя громади. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Планує траєкторію власного життя. Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Здоров'я і безпека:

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Формулює правила безпеки онлайн – спілкування. Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.

Підприємливість та фінансова грамотність:

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

2.

02.09.

 

beard, earring, ponytail, plump, selfish, serious, shy, braid, moustache, brave, hard-working, naughty, rude, skinny

 

Практика в аудіюванні

впр.1,с.24.

Практика в читанні

впр.3,с.24-25.

Активізація ЛО в усному мовленні

Впр.4,с.26.

 

3.

09.09.

 

 

Possessive (Whose is it?)

Аудіювання з повним розумінням змісту

Впр.1,с.26, впр.2,с.27.

Читання темат. текстів

Впр.3,с.24-25.

Складання міні діалогів

Впр.1,с.27.

Виконання лексико- граматичних вправ

впр.3,с.28.

4.

09.09.

 

activity, relative, cuddly, similar, be a pain in the neck

 

 

Аудіювання з повним розумінням змісту

Впр.1,с.12.

Пошукове читання

Впр.1,с.12.

Діалогічне мовлення

Впр.1b,2,с.13.

Виконання вправ

Впр.3,с.13.

5.

16.09.

 

 

Present Simple, Present Continuous

 

 

 

 

Практика в аудіюванні

Впр.1,с.14.

Вибіркове читання

Впр.2,с.15

 

Виконання вправ

Впр.4,5,6, с.19-20, диктант

6.

16.09.

 

 

Adverb (Degrees of Comparison)

 

 

 

 

 

 

 

Читання темат. текстів

Впр.6,с.37.

Діалогічне мовлення

Впр.4,с.30, впр.5,с.37.

Виконання вправ

Впр.3,.с30, впр.1,с.32.

7.

23.09.

 

Узагальнюючий  урок. Тематичне оцінювання.

 Модуль: ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ.

8.

23.09.

 

creature, culture, globe, fascinating, divide, multiply, subtract

 

 

Інтонація речень з порівняннями;

Наголошення прийменників,     сполучників;

Практика в аудіюванні

Впр.2b, с.49.

Практика в читанні

Впр.1,2, с.48.

Введення та активізація ЛО в усному мовленні

Впр.3,с.49, впр.6, с.51.

Активізація ЛО в писемному мовленні.

Впр.5,с.50.

 Екологічна безпека та сталий розвиток:

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

 

Громадянська відповідальність:

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.

Пропонує варіанти участі школи або класу у житті громади.

Обговорює шкільні правила.

Здоров'я і безпека:

Упорядковує власний робочий день із дотриманням принципів здорового способу життя.

 

9.

30.09.

 

 

can, may, must, could, should, might, have to

Практика в аудіюванні

Впр.1,2,с.55.

Практика в читанні

Впр.4,с.53.

Складання діалогів

Впр.1,с.52, впр.2,с.56.

Виконання вправ

Впр.5,с.53

10.

30.09.

 

allow, composition, conversation

 

 

Аудіювання з повним розумінням змісту

Впр.3,с.57-58.

Читання темат. текстів

Впр.3,с.57-58.

Діалогічне мовлення

Впр.4,5,с.59.

Виконання вправ

Впр.6,с.60.

11.

21.10.

 

connect, correct, improve, language, prefer, pronunciation, skill, opinion

 

 

 

Вибіркове читання

Впр.4,5,    с.62-63

Діалогічне мовлення

Впр.2,3,   с.61-62.

Виконання вправ

Впр.1,с.61.

 Модуль: СПОРТ.

12.

21.10.

 

athletics, event, goal, goalkeeper, match, net, race, to kick, to roll, to win a game, to lose a match

 

 

Інтонація речень з порівняннями;

Наголошення прийменників,     сполучників;

 

Читання темат.текстів

Впр.1,с.67.

Активізація ЛО в усному мовленні

Впр.1,2,с.66., впр1b,c.68.

Активізація ЛО в писемному мовленні

Впр.3,с.67, впр.2,с.68.

 

 Громадянська відповідальність:

 

Визначає власні спортивні вподобання та потреби;

 

Здоров’я та безпека:

 

Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом;

13.

28.10.

 

soccer, rugby, cricket, rowing, cycling, bat, oar, helmet

 

guestion words (where, when, what, how, why, who)

 

Практика в аудіюванні

Впр.1,3,с.69,71.

Вибіркове читання

Впр.1,4,с.74-75.

Складання діалогів

Впр.2,с.70, впр.5,с.72.

Виконання вправ

Впр.2,с.74.

14.

28.10.

 

coach, field, famous

 

 

 

But, because

 

Пошукове читання

Впр.1,с.78.

Складанні діалогів

Впр.1,2,с.76.

Виконання вправ

Впр.2,с.79, впр.6,с.76, диктант

15.

04.11.

 

 

Degrees of Comparison

 

 

 

Аудіювання з повним розумінням змісту

Впр.6,с.73.

Впр.7,с.83.

Читання темат. текстів

Впр.3,с.33, впр.7,с.83.

Діалогічне мовлення

Впр.3,4,с.77, впр.6,с.83.

Виконання вправ

Впр.4,6, с.33-34, впр.1,с.80.

16.

04.11.

 

Узагальнюючий  урок. Тематичне оцінювання.

 Модуль: ХАРЧУВАННЯ.

17.

11.11.

 

pasta, omelette, cereal, loaf, bar, tube, can, delicious, healthy, diet, grains, dairy, snack, mealtime

 

 

Інтонація речень з порівняннями;

Наголошення прийменників,     сполучни-ків;

Практика в аудіюванні

Впр.1,с.92.

Практика в читанні

Впр.1,с.92, впр.2,с.94-95.

Введення та активізація ЛО в усному мовленні

Впр.2,3,с.93.

Активізація ЛО в писемному мовленні

Впр.4,с.94.

 Здоров'я і безпека:

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. Наводить приклади збалансованості власного раціону. Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки.

Підприємливість та фінансова грамотність:

Розподіляє кошти на продукти харчування. Складає перелік продуктів.

18.

11.11.

 

 

 

 

Практика в читанні

Впр.4,5,с.96-97.

Активізація ЛО в усному мовленні

Впр.3,с.96.

Активізація ЛО в писемному мовленні

Впр.6,с.97.

19.

25.11.

 

 

is, are

many, much,

would like

Аудіювання з повним розумінням змісту

Впр.1,с.98.

Читання темат.текстів

Впр.1,с.101.

Складання діалогів

Впр.3,с.99.

Виконання грам.вправ

Впр.1,2,      с. 98-99.

20.

25.11

 

 

is, are

many, much,

would like

 

Вибіркове читання

Впр.3, с.102-103.

Відповіді на запитання

Впр.5,с.100.

test

21.

02.12.

 

 

will

be going to

 

 

Пошукове читання

Впр.2,с.105-106

Діалогічне мовлення

Впр.1, с.105.

Виконання грам.вправ

Впр.4,с.103

22.

02.12.

 

 

 

 

 

Читання темат.текстів Впр.4,с.107.

Монологічне мовлення

Впр.3,с.106.

Виконання вправ

Впр.1,с.109

23.

09.12.

 

Узагальнюючий  урок. Тематичне оцінювання.

24.

09.12.

 

 

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

25.

16.12.

 

 

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

26.

16.12.

 

 

 

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

27.

23.12.

 

 

 

 

 

 

 

Контроль письма

 

 

28.

23.12.

 

Аналіз контрольних робіт

 

 

Перегляд фільму

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Цибань Ольга Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
3285
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку