Календарно-тематичне планування

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови у 8 класі на ІІ семестр із змістовими лініями. Воно складене згідно чинної Програми Міністертва освіти і науки України.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

 уроків англійської мови  у 8 класі за підручником  О.Д.Карп’юк  « English» для 8 класу загальноосвітніх закладів.-  Тернопіль: Лібра Терра– 2016.

 

Дата

 

 

Мовний  компонент

 

Очікувані результати

 

Інтегровані змістові лінії

Мовленнєвий  компонент

 

 

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Прим.

ІІ семестр

 

Unit 3. Your Preferences. Твої  захоплення.

 

 

33

Література. Тобі потрібна книга? Уведення лексичного матеріалу

A catalogue, fiction, nonfiction, a title, to consult, to contain, made-up stories, in general

 

Вміння розповідати про літературні жанри, свого улюбленого письменника, поета, книгу, літературного героя, відвідування бібліотеки та правила вибору книги;

засвоєння граматичних структур (активний і пасивний стан); засвоєння лексичного матеріалу з теми; розуміння на слух повідомлення з поданої теми; написання листа другові, яке містить інформацію стосовно поданої теми.

Громадянська відповідальність: обговорює розмаїття літературної спадщини.

Підприємливість та фінансова грамотність: обговорює витрати на створення друкованої книги.

 

Acting out  a dialogue

Ex. 1,p.114

Ex. 2,p.116

Ex. 2(b),p.116

 

 

34

Різноманітність жанрів. Удосконалення навичок вимови, усного мовлення й письма

An author, a genre, a pattern, a poet, a novel, a novelist, drama, a dramatist, an emotion, amusing

 

 

Ex. 4, p.117

Ex. 5,p.117

About the book you have read recently

Написати про письменників, яких ти знаєш

 

 

35

Біографії письменників. Удосконалення навичок аудіювання

Inspired, due to, the success, achieve, essay, inspiration, noble

 

Ex. 6, p. 127

Biographies

Ex. 7,p.119

About your favourite book characters

Написати про улюбленого книжкового героя

 

 

36

Ти гарний читач? Удосконалення лексичних та граматичних навичок

 

Passive Voice

A story about Lewis  Carroll

Ex. 8,p. 121

Ex.9, p. 121

Ex.2, p. 122

Ex.7, p. 125

 

 

37

Ти гарний читач? Удосконалення лексичних та граматичних навичок

Find out, pick out, borrow, a cover

Passive Voice

Ex. 1, p.125

 

Ex.2(a), p. 126

Ex.2(b), p. 127

Скл. 10 речень з Present Simple Active та Present Simple Passive

 

 

38

У бібліотеці. Удосконалення навичок усного мовлення та читання

 

 

How a modern library is organized

Ex.1, p. 129

Ex.3, p. 131

Ex.2, p. 129

Ex.3, p. 130

Написати про бібліотеку

 

 

39

Що ти любиш читати? Удосконалення навичок вимови, усного мовлення й письма

Truthful, true-to-life,

Imagination, hold smb’s attention

 

 

Ex.7, p. 132

Role-play

Ex.9, p. 134

Ex.8, p. 132

Ex.2, p. 136

Ex.3, p. 136

 

 

40

Музика.Музика навколо нас. Уведення лексичного матеріалу

Orchestra, conductor, pianist, violinist, cellist, opera singer, composer, concert, perform, musical instruments

 

Вміння розповідати про музичні стилі і жанри, улюбленого виконавця або гурт, відомих музикантів, композиторів, музичні інструменти, відвідування концерту; засвоєння граматичних структур (активний і пасивний стан); засвоєння лексичного матеріалу з теми; розуміння на слух повідомлення з поданої теми; написання листа другові, яке містить інформацію стосовно поданої теми.

Haydn’s First Opera

Practicing the vocabulary

Ex.1(c), p.138

Ex.3, p. 139

Ex.5, p. 140

Ex.6, p. 140

 

 

41

Ти музичний фанат? Удосконалення навичок аудіювання

 

 

 

DJ Kool Herc

Ex.7, p. 141 Ex.5, p. 145

Ex.1, p. 141 Ex.2, p. 143

Ex.4(b), p. 144

Ex.7, p. 146

 

 

42

Ти музичний фанат? Удосконалення лексичних та граматичних навичок

 

Passive Voice

 

Questionnaire.

Ex.3, p. 147

Ex.6, p. 145

Ex.2,4, p. 147

Ex.5, p. 148

 

 

43

Музиканти. Удосконалення навичок аудіювання, усного мовлення та читання

 

 

 

Ex.2, p. 149

Ex.3, p. 149

 

Ex.4(a), p. 150

Ex.5(a), p. 153

Ex.5(b,c), p. 153

 

 

44

Про смаки не сперечаються. Удосконалення навичок аудіювання, усного мовлення та читання

 

 

Mozart Quiz

50 Cent

Ex.7(b), p. 153

Ex.2, p. 157

Ex.7(a), p. 153

Ex.1, p. 155

 

Скласти анкету для друзів про смаки в музиці

 

 

45

Музичні стилі. Удосконалення навичок усного мовлення та читання

 

 

 

About your preferences

Ex.6, p. 160

Ex.2, p. 160

About different music styles

 

Ex.8, p. 160

 

 

46

Народжений з піснею. Вдосконалення навичок усного мовлення, читання й письма.

 

 

 

 

Ex.5, p. 159

Ukrainian folk culture

Ex.1, p. 162

Ex.2, p. 163

Ex.2, p. 163

 

 

47

Книги наші друзі. Удосконалення навичок читання та усного мовлення

Shy, attend, divorce, sharp mind, background, screenplay, keep occupied

 

 

Ex.4, p. 165

A quiz

Ex.3, p. 165 Ex.5, p. 165 Ex.2, p. 174

Ex.5,6, p. 176-177, Ex.8, p. 177

Ex.4, p. 175

Ex.2, p. 164

Ex.7, p. 177

Ex.7, p. 167

 

 

48

 Наші захоплення. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення

 

 

 

 

A quiz

Ex.17, p. 172

Ex.15, p. 172

Ex.13, p. 170

Ex.14, p. 171

Ex.12, p. 169

Ex.11, p. 168

Написати про свої захоплення

 

Unit 4. Broad up your mind!  Розширюй свою свідомість!

 

49

Засоби масової інформації. Що ти любиш читати? Удосконалення навичок читання

A reporter, a correspondent, a compositor, a news editor

 

Вміння розповідати про особливості засобів масової інформації, відмінності використання засобів масової інформації, переваги і недоліки інтернету, преси і періодичних видань; засвоєння граматичних структур (часові форми дієслова); засвоєння лексичного матеріалу з теми; розуміння на слух повідомлення з поданої теми; написання листа другові, яке містить інформацію стосовно поданої теми

Екологічна безпека та сталий розвиток: привертає увагу до екологічних проблем через засоби масової інформації.

Громадянська відповідальність: демонструє розуміння основ медіа-грамотності; визначає достовірність інформації.

Здоров’я і безпека: пояснює правила безпечної поведінки з онлайн-ресурсами.

Magazines

Ex.3, p. 184

Ex.5, p. 184

Ex.1(b), p. 182

Ex.2, p. 183

Ex.4, p. 184

Making up sentences

Ex.5, p. 184

 

 

50

Українська преса. Удосконалення навичок аудіювання й  усного мовлення

A journalist, an official, a periodical, press, society, a trade, to appeal, to guarantee, to increase, to subscribe to

 

Andriy

Tsaplenko

Ex.1, p. 185

A dialogue

Ex.5,p.188

Ex.2, p. 185

Ex.4, p. 187

 

Ex.6, p. 188

 

 

51

Друковані видання Великої Британії. Удосконалення навичок читання та усного мовлення

Finance, an item, a heading, a headline, quality, to cater, to cover, to catch an eye, to provide material, to succeed in doing smth

 

Ex.1, p. 189

Ex.4, p. 190

Ex.5, p. 191

Ex.3, p. 190

Ex.2, p. 189

Написати про друковані видання

 

 

52

Друковані видання США. Удосконалення лексичних та граматичних навичок

 

Mixed tenses

The New York Times

 

Fleet street

 

Ex.5-7, p. 193

 

 

53

Улюблені журнали. Удосконалення навичок читання та усного мовлення

 

Mixed tenses

 

Ex.1, p. 194 Ex.5, p. 197 Ex.4, p. 196

Ex.3, p. 195

Ukrainian newspapers

Ex.8, p. 198

 

Ex.1, p. 199

Ex.1, p. 199

 

 

54

Великобританія. Україна. Географічний прогноз. Удосконалення навичок читання та усного мовлення

Major, enormous, inland

Articles with geographical names

Вміння розповідати про географічне положення, клімат, населення, національності України і Великобританії; засвоєння граматичних структур (артиклі з географічними назвами, Present Perfect Passive); засвоєння лексичного матеріалу з теми; розуміння на слух повідомлення з поданої теми; написання листа другові, яке містить інформацію стосовно поданої теми.

Екологічна безпека та сталий розвиток: пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в поданих країнах; обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі.

Громадянська відповідальність: робить повідомлення про основні відомості про Україну і Великобританію.

 

Ex.1, p. 200

Ex.2, p. 200

Information on the website

A paragraph about any country

Написати про країну як у впр 5 с. 202

 

 

55

Британські міста. Удосконалення навичок аудіювання й  усного мовлення

In the north, to the north, a fisherman, an industry, population, a sailor, to inhabit, industrial, to be proud of, to be buried

 

Ex.2, p. 205 Ex.6(a), p. 206

Ex.7, p. 207

 

Ex.4(a), p. 205

Ex.1, p. 203

Manchester

Ex.6(b), p.206

Ex.4, p.205

 

 

56

Що ще не зроблено? Вдосконалення навичок читання та усного мовлення

 

Present Perfect &

Passive Voice

 

Ex.9, p. 211

The interview

Ex.4, p. 209

Making up sentences

Ex.7, p.210

 

 

57

Великобританія: географічне положення та клімат. Уведення лексичного матеріалу

Ex.2(a), p. 212

 

The south of England. The Rose

Ex.3, p. 214

Ex.1, p.212 Ex.2(b), p.212

 

A short article about a resort in the south of England

Написати про відомий курорт на півдні Англії

 

 

58

Україна: географічне положення та клімат. Вдосконалення навичок читання.

 

An area, a border, a territory, flat, major, mountainous, to border on, to stretch

 

 

Ex.6, p. 216

Ex.4(b), p.214 Information on the website

Ex.8, p.218

Ex.5, p.216

Ex.9, p.220

 

 

59

Факти про країни. Удосконалення навичок аудіювання, усного мовлення та письма

 

 

 

 

Canada

Ex.7(a), p. 216

Tourist information

Ex.7(b), p.217

Скласти факт файл про Україну.

 

 

60

Що ти б хотів відвідати? Удосконалення лексичних та граматичних навичок

 

Articles

 

 

Bristol

Ex.1, p. 220

Ex.3, p. 222

Ex.2, p.220

Ex.4, p.222

Ex.4, p.222

 

 

61

Що побачити в Великобританії. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення

 

 

 

 

 

Do the quiz

Ex.1, p. 223

Ex.2, p. 223

What to see in the UK?

Ex.2, p.223

Ex.1, p.223 Ex.3, p.224

Ex.3, p.224

 

 

62

Теми для газет. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення

 

 

 

 

 

Ex.2, p. 225

Ex.4(b), p. 226

Ex.5, p. 227

Ex.4(a), p.225

Ex.6, p.227

Ex.3, p.225

 

 

63

Подивимось на карту. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення

 

 

 

 

 

Ex.15, p.231 Ex.11, p.229 Ex.10, p.229

The Welsh Mind and character

Ex.13, p.230

A paragraph about any British city

Написати про британське місто , яке тобі подобається та чим воно відоме

 

 

 

64

Час читання. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення

A penalty, a mind, a venture, mysterious, upset, to make a living, to give a chance

 

 

 

 

Ex.2, p. 236

Ex.3, p.236 Ex.4,5, p.236

Ex.1, p.233

Put the destinations into the correct order

Ex.6, p.237

 

 

65

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

66

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

67

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

68

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

69

Повторення вивченого за ІІ семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

70

Повторення вивченого за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
12 квітня 2018
Переглядів
3494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку