Календарно-тематичне планування з англійської мови у 8 класі на ІІ семестр із змістовими лініями. Воно складене згідно чинної Програми Міністертва освіти і науки України.
Календарно-тематичне планування
уроків англійської мови у 8 класі за підручником О.Д.Карп’юк « English» для 8 класу загальноосвітніх закладів.- Тернопіль: Лібра Терра– 2016.
Дата |
|
|
Мовний компонент |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Мовленнєвий компонент |
|
|
||||
№ |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Прим. |
|||
ІІ семестр |
||||||||||||
|
Unit 3. Your Preferences. Твої захоплення. |
|
||||||||||
|
33 |
Література. Тобі потрібна книга? Уведення лексичного матеріалу |
A catalogue, fiction, nonfiction, a title, to consult, to contain, made-up stories, in general |
|
Вміння розповідати про літературні жанри, свого улюбленого письменника, поета, книгу, літературного героя, відвідування бібліотеки та правила вибору книги; засвоєння граматичних структур (активний і пасивний стан); засвоєння лексичного матеріалу з теми; розуміння на слух повідомлення з поданої теми; написання листа другові, яке містить інформацію стосовно поданої теми. |
Громадянська відповідальність: обговорює розмаїття літературної спадщини. Підприємливість та фінансова грамотність: обговорює витрати на створення друкованої книги. |
|
Acting out a dialogue |
Ex. 1,p.114 |
Ex. 2,p.116 |
Ex. 2(b),p.116 |
|
|
34 |
Різноманітність жанрів. Удосконалення навичок вимови, усного мовлення й письма |
An author, a genre, a pattern, a poet, a novel, a novelist, drama, a dramatist, an emotion, amusing |
|
|
Ex. 4, p.117 |
Ex. 5,p.117 |
About the book you have read recently |
Написати про письменників, яких ти знаєш |
|
||
|
35 |
Біографії письменників. Удосконалення навичок аудіювання |
Inspired, due to, the success, achieve, essay, inspiration, noble |
|
Ex. 6, p. 127 |
Biographies |
Ex. 7,p.119 |
About your favourite book characters |
Написати про улюбленого книжкового героя |
|
||
|
36 |
Ти гарний читач? Удосконалення лексичних та граматичних навичок |
|
Passive Voice |
A story about Lewis Carroll |
Ex. 8,p. 121 |
Ex.9, p. 121 |
Ex.2, p. 122 |
Ex.7, p. 125 |
|
||
|
37 |
Ти гарний читач? Удосконалення лексичних та граматичних навичок |
Find out, pick out, borrow, a cover |
Passive Voice |
Ex. 1, p.125 |
|
Ex.2(a), p. 126 |
Ex.2(b), p. 127 |
Скл. 10 речень з Present Simple Active та Present Simple Passive |
|
||
|
38 |
У бібліотеці. Удосконалення навичок усного мовлення та читання |
|
|
How a modern library is organized |
Ex.1, p. 129 Ex.3, p. 131 |
Ex.2, p. 129 |
Ex.3, p. 130 |
Написати про бібліотеку |
|
||
|
39 |
Що ти любиш читати? Удосконалення навичок вимови, усного мовлення й письма |
Truthful, true-to-life, Imagination, hold smb’s attention |
|
|
Ex.7, p. 132 Role-play Ex.9, p. 134 |
Ex.8, p. 132 |
Ex.2, p. 136 |
Ex.3, p. 136 |
|
||
|
40 |
Музика.Музика навколо нас. Уведення лексичного матеріалу |
Orchestra, conductor, pianist, violinist, cellist, opera singer, composer, concert, perform, musical instruments |
|
Вміння розповідати про музичні стилі і жанри, улюбленого виконавця або гурт, відомих музикантів, композиторів, музичні інструменти, відвідування концерту; засвоєння граматичних структур (активний і пасивний стан); засвоєння лексичного матеріалу з теми; розуміння на слух повідомлення з поданої теми; написання листа другові, яке містить інформацію стосовно поданої теми. |
Haydn’s First Opera |
Practicing the vocabulary |
Ex.1(c), p.138 |
Ex.3, p. 139 Ex.5, p. 140 |
Ex.6, p. 140 |
|
|
|
41 |
Ти музичний фанат? Удосконалення навичок аудіювання |
|
|
|
DJ Kool Herc |
Ex.7, p. 141 Ex.5, p. 145 |
Ex.1, p. 141 Ex.2, p. 143 |
Ex.4(b), p. 144 |
Ex.7, p. 146 |
|
|
|
42 |
Ти музичний фанат? Удосконалення лексичних та граматичних навичок |
|
Passive Voice |
|
Questionnaire. Ex.3, p. 147 |
Ex.6, p. 145 |
Ex.2,4, p. 147 |
Ex.5, p. 148 |
|
||
|
43 |
Музиканти. Удосконалення навичок аудіювання, усного мовлення та читання
|
|
|
Ex.2, p. 149 Ex.3, p. 149 |
|
Ex.4(a), p. 150 |
Ex.5(a), p. 153 |
Ex.5(b,c), p. 153 |
|
||
|
44 |
Про смаки не сперечаються. Удосконалення навичок аудіювання, усного мовлення та читання |
|
|
Mozart Quiz 50 Cent |
Ex.7(b), p. 153 Ex.2, p. 157 |
Ex.7(a), p. 153 Ex.1, p. 155 |
|
Скласти анкету для друзів про смаки в музиці |
|
||
|
45 |
Музичні стилі. Удосконалення навичок усного мовлення та читання |
|
|
|
About your preferences Ex.6, p. 160 Ex.2, p. 160 |
About different music styles |
|
Ex.8, p. 160 |
|
||
|
46 |
Народжений з піснею. Вдосконалення навичок усного мовлення, читання й письма. |
|
|
|
|
Ex.5, p. 159 |
Ukrainian folk culture Ex.1, p. 162 |
Ex.2, p. 163 |
Ex.2, p. 163 |
|
|
|
47 |
Книги наші друзі. Удосконалення навичок читання та усного мовлення |
Shy, attend, divorce, sharp mind, background, screenplay, keep occupied |
|
|
Ex.4, p. 165 A quiz |
Ex.3, p. 165 Ex.5, p. 165 Ex.2, p. 174 Ex.5,6, p. 176-177, Ex.8, p. 177 |
Ex.4, p. 175 |
Ex.2, p. 164 Ex.7, p. 177 |
Ex.7, p. 167 |
|
|
|
48 |
Наші захоплення. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення |
|
|
|
|
A quiz |
Ex.17, p. 172 Ex.15, p. 172 Ex.13, p. 170 |
Ex.14, p. 171 Ex.12, p. 169 |
Ex.11, p. 168 |
Написати про свої захоплення |
|
Unit 4. Broad up your mind! Розширюй свою свідомість! |
||||||||||||
|
49 |
Засоби масової інформації. Що ти любиш читати? Удосконалення навичок читання |
A reporter, a correspondent, a compositor, a news editor |
|
Вміння розповідати про особливості засобів масової інформації, відмінності використання засобів масової інформації, переваги і недоліки інтернету, преси і періодичних видань; засвоєння граматичних структур (часові форми дієслова); засвоєння лексичного матеріалу з теми; розуміння на слух повідомлення з поданої теми; написання листа другові, яке містить інформацію стосовно поданої теми |
Екологічна безпека та сталий розвиток: привертає увагу до екологічних проблем через засоби масової інформації. Громадянська відповідальність: демонструє розуміння основ медіа-грамотності; визначає достовірність інформації. Здоров’я і безпека: пояснює правила безпечної поведінки з онлайн-ресурсами. |
Magazines |
Ex.3, p. 184 Ex.5, p. 184 |
Ex.1(b), p. 182 |
Ex.2, p. 183 Ex.4, p. 184 Making up sentences |
Ex.5, p. 184 |
|
|
50 |
Українська преса. Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення |
A journalist, an official, a periodical, press, society, a trade, to appeal, to guarantee, to increase, to subscribe to |
|
Andriy Tsaplenko |
Ex.1, p. 185 A dialogue Ex.5,p.188 |
Ex.2, p. 185 Ex.4, p. 187 |
|
Ex.6, p. 188 |
|
||
|
51 |
Друковані видання Великої Британії. Удосконалення навичок читання та усного мовлення |
Finance, an item, a heading, a headline, quality, to cater, to cover, to catch an eye, to provide material, to succeed in doing smth |
|
Ex.1, p. 189 |
Ex.4, p. 190 Ex.5, p. 191 |
Ex.3, p. 190 |
Ex.2, p. 189 |
Написати про друковані видання |
|
||
|
52 |
Друковані видання США. Удосконалення лексичних та граматичних навичок |
|
Mixed tenses |
The New York Times |
|
Fleet street |
|
Ex.5-7, p. 193 |
|
||
|
53 |
Улюблені журнали. Удосконалення навичок читання та усного мовлення |
|
Mixed tenses |
|
Ex.1, p. 194 Ex.5, p. 197 Ex.4, p. 196 |
Ex.3, p. 195 Ukrainian newspapers Ex.8, p. 198
|
Ex.1, p. 199 |
Ex.1, p. 199 |
|
||
|
54 |
Великобританія. Україна. Географічний прогноз. Удосконалення навичок читання та усного мовлення |
Major, enormous, inland |
Articles with geographical names |
Вміння розповідати про географічне положення, клімат, населення, національності України і Великобританії; засвоєння граматичних структур (артиклі з географічними назвами, Present Perfect Passive); засвоєння лексичного матеріалу з теми; розуміння на слух повідомлення з поданої теми; написання листа другові, яке містить інформацію стосовно поданої теми. |
Екологічна безпека та сталий розвиток: пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в поданих країнах; обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі. Громадянська відповідальність: робить повідомлення про основні відомості про Україну і Великобританію. |
|
Ex.1, p. 200 |
Ex.2, p. 200 Information on the website |
A paragraph about any country |
Написати про країну як у впр 5 с. 202 |
|
|
55 |
Британські міста. Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення |
In the north, to the north, a fisherman, an industry, population, a sailor, to inhabit, industrial, to be proud of, to be buried |
|
Ex.2, p. 205 Ex.6(a), p. 206 Ex.7, p. 207
|
Ex.4(a), p. 205 |
Ex.1, p. 203 Manchester |
Ex.6(b), p.206 |
Ex.4, p.205 |
|
||
|
56 |
Що ще не зроблено? Вдосконалення навичок читання та усного мовлення |
|
Present Perfect & Passive Voice |
|
Ex.9, p. 211 |
The interview |
Ex.4, p. 209 Making up sentences |
Ex.7, p.210 |
|
||
|
57 |
Великобританія: географічне положення та клімат. Уведення лексичного матеріалу |
Ex.2(a), p. 212 |
|
The south of England. The Rose |
Ex.3, p. 214 |
Ex.1, p.212 Ex.2(b), p.212
|
A short article about a resort in the south of England |
Написати про відомий курорт на півдні Англії |
|
||
|
58 |
Україна: географічне положення та клімат. Вдосконалення навичок читання.
|
An area, a border, a territory, flat, major, mountainous, to border on, to stretch |
|
|
Ex.6, p. 216 |
Ex.4(b), p.214 Information on the website Ex.8, p.218 |
Ex.5, p.216 |
Ex.9, p.220 |
|
||
|
59 |
Факти про країни. Удосконалення навичок аудіювання, усного мовлення та письма |
|
|
|
|
Canada |
Ex.7(a), p. 216 |
Tourist information |
Ex.7(b), p.217 |
Скласти факт файл про Україну. |
|
|
60 |
Що ти б хотів відвідати? Удосконалення лексичних та граматичних навичок |
|
Articles |
|
|
Bristol |
Ex.1, p. 220 Ex.3, p. 222 |
Ex.2, p.220 |
Ex.4, p.222 |
Ex.4, p.222 |
|
|
61 |
Що побачити в Великобританії. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення |
|
|
|
|
|
Do the quiz Ex.1, p. 223 Ex.2, p. 223 |
What to see in the UK? Ex.2, p.223 |
Ex.1, p.223 Ex.3, p.224 |
Ex.3, p.224 |
|
|
62 |
Теми для газет. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення |
|
|
|
|
|
Ex.2, p. 225 Ex.4(b), p. 226 Ex.5, p. 227 |
Ex.4(a), p.225 |
Ex.6, p.227 |
Ex.3, p.225 |
|
|
63 |
Подивимось на карту. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення |
|
|
|
|
|
Ex.15, p.231 Ex.11, p.229 Ex.10, p.229 |
The Welsh Mind and character Ex.13, p.230 |
A paragraph about any British city |
Написати про британське місто , яке тобі подобається та чим воно відоме
|
|
|
64 |
Час читання. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення |
A penalty, a mind, a venture, mysterious, upset, to make a living, to give a chance |
|
|
|
|
Ex.2, p. 236 Ex.3, p.236 Ex.4,5, p.236 |
Ex.1, p.233 |
Put the destinations into the correct order |
Ex.6, p.237 |
|
|
65 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 |
Повторення вивченого за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 |
Повторення вивченого за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|