Календарно-тематичне планування до посібника “Across Ukraine 2”,
автор – Олександр Чеботарьов, видавництво Pearson
1 семестр
№п/п |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Грама-тичний матеріал |
Аудію-вання |
Гово-ріння |
Чита-ння |
Письмо |
Дом.завд |
1. |
|
Чи знаєш ти свою країну? Відомі українці. |
|
Proper nouns |
|
Впр.1, ст.1 Впр.3, ст.1 |
|
Впр.2, ст.1 |
|
2. |
|
Одна гора, а дві легенди. Розвиток навичок читання. |
|
Personality adjectives |
|
Впр.1, ст.2 Впр.2, ст.2 |
Впр.3, ст.2
|
впр.5, ст.2 |
|
3. |
|
Де найкраще провести відпустку в Україні? |
|
Word ordersubject and object questions Possessive Case |
|
Впр.11, ст.3 |
Впр.8, ст.3 |
Впр.7, ст.3 Впр.9, ст.3 Впр.12, ст.3 |
|
4. |
|
Пригода у літньому таборі. |
House-hold chores |
Indefinite Pronouns |
|
Впр.17, ст.4 |
Впр.15,16 ст.4 |
Впр.13, ст.4 Впр.14, ст.4 |
|
5. |
|
Чому потрібно вчитися? 10 способів стати хорошим учнем. |
|
|
|
Впр.1, ст.5 Впр.2, ст.5 |
Впр.3, ст.5 |
Впр.5, ст.5 |
|
6. |
|
Розвиток науки в Україні. Наукові визначення. Різниця між give та take. |
|
|
|
|
Впр.9, ст.6 |
Впр.6, 7, 8 ст.6 |
|
7. |
|
Розвиток граматичних навичок. Теперішній простий час та теперішній тривалий час.
|
|
Present Simple and Present Continious |
|
Впр.13, ст.7 |
Впр.16, ст.7 |
Впр.13, ст.7 Впр.14, ст.7 |
|
8. |
|
До чого в тебе талант? Йди впевнено до мрії. |
Hobbies and talents |
|
|
Впр.1, ст.8 Впр.2, 3 ст.8 |
Впр.4, ст.8 |
|
|
9. |
|
Гопак в Австралії. Розвиток граматичних навичок.
|
|
Past Simple and Past Continious |
|
Впр. 5,6 ст.9 |
Впр.9, ст.9 |
Впр.8, ст.9 |
|
№п/п |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Грама-тичний матеріал |
Аудію-вання |
Гово-ріння |
Чита-ння |
Письмо |
Дом.завд |
10. |
|
Цінуй свої мрії. Словотворення. |
|
|
|
Впр.12, ст.10 |
Впр.13, ст.10 |
Впр.10, ст.10 Впр.11, ст.10 |
|
11. |
|
Природні ліки. Традиційна медицина. |
|
|
|
Впр.1, ст.11 |
Впр.4, ст.11 Впр.5, ст.11 |
Впр.3, ст.11 |
|
12. |
|
Як описати хворобу. Пасивний стан дієслова. |
|
Past Simple Passive Present Simple Passive |
|
Впр.11, ст.12 Впр.12, ст.12 |
Впр.6, ст.12 |
Впр.7,9 ст.12 Впр.10, ст.12 |
|
13. |
|
Києво-Печерська Лавра. Словотворення. |
|
Past Simple Passive Present Simple Passive |
|
Впр.16, ст.13 |
Впр.15, ст.13 |
Впр.14, ст.13 |
|
14. |
|
Національний характер. Ми – українці. |
|
Personality adjectives |
|
Впр.1, ст.14 |
Впр.4, ст.14 Впр.5, ст.14 |
Впр.5, ст.14
|
|
15. |
|
Передбачення в Україні. Різниця між make та do. |
|
|
|
Впр.15, ст.16 |
Впр.14, ст.16 |
Впр.11, ст.16 Впр.13, ст.16 |
|
16. |
|
Англійська принцеса у Києві. Підсумковий урок за І семестр. |
|
Make Let Allow |
|
|
Впр.15, ст.16 |
Впр.13, ст.16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування до посібника “Across Ukraine 2”,
автор – Олександр Чеботарьов, видавництво Pearson
2 семестр
№п/п |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Грама-тичний матеріал |
Аудію-вання |
Гово-ріння |
Чита-ння |
Письмо |
Дом. завд |
17. |
|
Відправля-ємося в мандрівку. захоплюючі пригоди. Розвиток навичок читання. |
впр.4, ст.17 |
|
|
впр.1, ст.17 |
впр.2, ст.17 впр.3, ст.17 |
|
|
18. |
|
Розвиток граматичних навичок. Числа. давайте врятуємо європейського бізона. |
|
|
|
|
впр.7, ст.18 впр.9, ст.18 |
впр.8, ст.18 впр.10, ст.18 |
|
19. |
|
Активізація лексичних одиниць. Вживання минулого тривалого часу.
|
впр.1, ст.19 |
|
|
впр.14, ст.19 |
впр.12, ст.19 впр.13, ст.19 впр.15, ст.19 |
|
|
20. |
|
Історії про Україну. Розвиток навичок читання. |
впр.1,2 ст.20 |
|
|
впр.2, ст.20 впр.4, ст.20 |
впр.3, ст.20 |
|
|
21. |
|
Українські книжки та фільми. Виконання лексичних вправ.
|
ст.21 |
|
|
впр.5, ст.21 |
впр.7, ст.21 впр.8, ст.21 впр.9, ст.21 |
впр.6, ст.21 |
|
22. |
|
Передбачення. Як знімають мультфільми. |
|
Теперішній простий час та теперішній доконаний час. |
|
впр.10, ст.22 |
впр.11, ст.22 впр.12, ст.22 |
впр.13, ст.22 |
|
23. |
|
Нація любителів музики. Розвиток навичок читання.
|
|
|
|
впр.1, ст.23 |
впр.2, ст.23 впр.3, ст.23 |
|
|
№п/п |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Грама-тичний матеріал |
Аудію-вання |
Гово-ріння |
Чита-ння |
Письмо |
Дом. завд |
24. |
|
З історії опери. Розвиток граматичних навичок. Пасивний стан дієслова. |
|
впр.4, ст.24 |
|
впр.8, ст.24 |
впр.6, ст.24 впр.7, ст.24 |
впр.5, ст.24 |
|
25. |
|
Театр. Як вибрати місце в театрі. Активізація лексичних навичок. |
впр.9, ст.25 |
|
|
впр.10, ст.25 |
впр.10, ст.25 |
впр.11, ст.25 |
|
26. |
|
Відкриття, зроблені в Україні. Коли минуле зустрічається з майбутнім. |
впр.1, ст.26 |
|
|
|
впр.2, ст.26 впр.3, ст.26 |
|
|
27. |
|
Розвиток граматичних навичок. Множина іменників. |
впр.4, ст.27 впр.6, ст.27 |
|
|
|
впр.7, ст.27 впр.8, ст.27 |
впр.5, ст.27 впр.8, ст.27 |
|
28. |
|
Розвиток граматичних навичок. Умовні речення І та ІІ типів. |
|
|
|
впр.11, ст.28 |
впр.10, ст.28 |
впр.9, ст.28 |
|
29. |
|
Розвиток навичок читання. Які місця варто відвідати в Великій Британії. |
ключові слова ст.29 |
|
|
впр.1, ст.29 |
ст.29 |
впр.2, ст.29 |
|
30. |
|
Якщо ти в Британії – поводься як Британець. |
ключові слова ст.30 |
|
|
впр.1, ст.30 |
ст.29 |
впр.2, ст.30 |
|
31. |
|
Краса Британського мистецтва. |
ключові слова ст.31 |
|
|
впр.1, ст.31 |
ст.31 |
впр.2, ст.31 |
|
32. |
|
Молодіжні організації у Великій Британії. |
ключові слова ст.32 |
|
|
впр.1, ст.32 |
ст.32 |
впр.2, ст.32 |
|
33. |
|
Підсумковий урок за ІІ семестр. |
|
|
|
|
|
|
|