Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції
|
||||||||||||||||
1. |
|
Тема. Я, моя родина та мої друзі.
|
Навчити представляти співрозмовників
|
Hello!Those are our(my) friends |
friends, mother, father, wife, husband
|
Інтонація речення. Привітання, представлення.
|
[eɩ] [ɒ] |
PBp. 4
|
PBp. 4 CD 1(2) |
GB p.3 |
Ask and answer about you. GB ex.1, p.2 |
Знання культурних реалій спільноти мова якої вивчається |
GB ex.2, p.2 |
||||||||||
2. |
|
Сім’я мого друга |
Навчити представляти співрозмовників |
Is your family big or small? |
aunt, uncle, cousine, holiday |
Дієслово to be у Present Simple |
[ə] [η] |
PBp. 6
|
PBp. 6 CD1(4) |
AB ex.1-2 p.4 |
Ask and answer about your friends |
Активно застосовувати мову яка вивчається |
AB ex.3 p.4 PBp. 6 read |
||||||||||
3. |
|
Старші члени моєї родини
|
Запрошувати інформацію про співрозмовника
|
Is this your…? |
Grandma, grandpa |
Дієслово to be I’m= I am He’s = He is We’re= We are |
[k] [ɑ:] |
PB ex.5, p.7 |
PBp. 7 ex. 5 CD1(5,6) |
Ex.3 p.7(PB) GB ex.1-3 p.4-5 |
Ask and answer about you. AB ex.6 p.5 |
Шанобливе ставлення до народу – носія іноземної мови |
Learn countries. AB ex.4 P.5 |
||||||||||
4. |
|
Друзі з-за кордону
|
Запрошувати інформацію про співрозмовника
|
Nice to meet you/ Do you…? |
Word Dictation |
Дієслово to be у Present Simple (пит. формa)
|
[s] [z] |
PBp. 8
|
PBp. 8 CD1(7)
|
GB ex.4-6 p.5-6 |
Are you on holiday? Are you hungry? |
Уміння сприймати новий досвід, щоб діяти у специфічній навчальній ситуації. |
PBp. 8 -read AB p.6 |
||||||||||
5. |
|
Моя сім’я у відпустці в Україні.
|
Повідомляти про себе, країну.
|
My flag is blue and yellow
|
Flag, clown, spy |
Дієслово to be у Present Simple ( запереч. форма)
|
[əʋ] [w] [ks] |
PBp. 9
|
|
Ex. 2,4 p.9(PB GB ex.7 p.6 |
Are you frogs? No, we aren’t. Are you kangaroos? Yes, we are. |
Знання культурних реалій спільноти мова якої вивчається |
Write about you PB ex.4 p.9 A p .7 |
||||||||||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції
|
||||||||||||||||
6. |
|
Вільний час моєї родини |
Повідомляти про щось |
I’ve got a camera. Very nice. |
Map, shorts, sunglasses, shirts, swimsuit, smile |
Дієслово Have got\ has got |
[ʒ] [ð] |
PBp. 10
|
PBp. 10 CD1(8) |
PB ex.1 p. 10
|
Tell about your favourite things. I have got a … |
Знання культури країни мова якої вивчається |
AB ex.1-2 p.8
|
||||||||||
7. |
|
Що належить моїй родині?
|
Запрошувати інформацію |
Is your family big or small? |
Лексико- |
граматичний тест. |
[η] |
PB Ex. 3 p.11
|
Ex. 3 p.11 CD1(9) |
GB ex.1-2 p.7 |
I have got a … She has got a … |
Розвивати здатність бути у ролі слухача. |
AB ex.4-6 p.9
|
||||||||||
8. |
|
Систематизація знань з теми. Повторення матеріалу. |
Робити короткі повідомлення про факти. |
My family is big. |
Revision |
Revision |
[ʒ] [ı] [aı] |
|
|
|
Speak about people in your community |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Review lexics on the topic. |
||||||||||
9. |
|
Домашнє читання |
Усвідомлювати мету поставленого завдання
|
I have English every day/ |
Maths English History Dinosaur PE |
Have\has |
[η] |
A story “Snowy.” |
|
AB ex.1-4 p.12-13 |
Answer the questions PB ex.1 p.14 |
Активно застосовувати мову яка вивчається у навчальних ситуаціях. |
AB ex.5 p.13- write abour you.
|
||||||||||
10. |
|
Тема. Помешкання. |
Запрошувати інформацію |
What colour are they? |
Room, flat, cosy, bed, table |
Дієслово Have\has (пит. форма) |
[e] [ǣ] |
PBp. 12
|
PBp. 12 CD1(10) |
GB ex.3-4 p.8 |
Have you got a …? |
Повсякденне життя. Відпрацьовувати навички роботи у парах |
AB ex.1-2 p.10 PB p.12- read.
|
||||||||||
11. |
|
Моя кімната |
Робити короткі повідомлення |
I’ve got a ...
|
Carpet, floor, window, laptop |
Have\has у питальній формі |
[η] |
Ex. 2 p.13(PB) |
Ex.3 p.13 CD1(11) |
GB ex.5-6 p.9 |
PB ex.4 p.13 |
Дотримання правил ввічливості. |
AB ex.3-5 p.11
|
||||||||||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції
|
||||||||||||||||
12. |
|
Мій робочий куточок |
Активізувати уміння розповідати про свій день.
|
I’ve got a ...
|
A lovely cat, computer, self, wardrobe |
Повтор. Дієслів to be me have |
[ð] [ɑ:] [ɔ:] [ʆ] |
PB ex.2 p.16 |
CD1(12) PBp. 15 |
Ex. 3 p.16(PB) GB p.10 |
Answer the questions PB ex.2 p.16 |
Розвивати навички уважного стеження за презентацією інформації . |
AB p14 – do ex. |
||||||||||
13. |
|
Кабінет тата |
Активізувати уміння розповідати про свій день.
|
I’ve got a big room |
Revision |
Revision |
[۸] [ɑ:] |
Ex.2,p.90 |
PB ex.5 p.17 |
AB p.15 GB p.11 |
Speak about your room |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Project PBp.17 |
||||||||||
14. |
|
Сусіди |
Відпрацювання навичок читання та розуміння прочитаною інформації.
|
He works with other firefighter |
Hospital, sick, medicine, magazine, fire station, ladder |
Training in using the verb to be and have\ has got |
[i] [i^] |
PB p.102 |
|
PB ex.1 p.102 |
Speak about people in your community. |
Отримувати інформацію з текстів та розуміти їх основні ідеї за допомогою візуальної підказки |
Writeabout people in your community |
||||||||||
15. |
|
Мій дім |
Активізувати уміння розповідати про своїх друзів.
|
My house is big. |
Лексико- |
граматичний тест. |
[۸] [ɑ:] |
PB p.102 |
|
GB p.11 |
|
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
PB p.102 Лексика |
||||||||||
16. |
|
Систематизація знань з теми. Повторення матеріалу. |
Робити короткі повідомлення про факти. |
I live in ,,,street. |
Revision |
Revision |
[ʒ] [ı] [aı] |
People in my community |
|
|
Speak about people in your community |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Review lexics on the topic.
|
||||||||||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції
|
||||||||||||||||
17 |
|
Тема. Школа |
Навчити умінню подавати інформацію |
I write letters once a month, |
Morning, letter, postcard, afternoon, evening, watch |
Present Simple стверджувальна форма |
[η] [ȝ:] |
PBp. 18 |
CD1(16) PBp. 18 |
AB p.16 |
The postman comes at 7. |
Вибір та вживання форм звертання |
PB p.18 Лексика |
||||||||||
18 |
|
Робочий день
|
Навчити повідомляти про свій робочий день |
I get up at… |
In the morning. Every day Get up, go to school, close, afternoon |
Present Simple Стверджувальна форма, прийм. з частинами дня ( in at) |
[ju:] [ɑ:] |
PBp. 19 |
|
GB p.12-13 |
I read English books. He reads English books.
|
Уміння працювати з підручником |
AB p.4-6p.17 do ex. |
||||||||||
19 |
|
Мої захоплення у школі. |
Навчити ставити питання про уподобання.
|
Well done! It’s a new photo album |
Photo album weekend, ski, year, mountain, winter, summer |
Present Simple пит. Форма з Do..? |
[η] |
PBp. 20 |
PB p.20 CD1(19) |
PB ex.1 p. 20 |
Do you play basketball? |
Відпрацьовувати вміння повідомляти про свої зохоплення. |
AB p.18 PB p.20-words |
||||||||||
20 |
|
Розклад уроків |
Запрошувати інформацію у співрозмовника
|
Do you have Maths today? |
Walk, park, postcards |
Пит. з Do та короткі відповіді |
[w] |
PB ex.4 p.21 |
|
GB p.14 |
I don’t do my homework in my bedroom. |
Закріплювати вміння повідомляти про розклад уроків. |
AB p.19 PB ex.4 p.21-write |
||||||||||
21 |
|
Мій улюблений урок |
Запрошувати інформацію у співрозмовника
|
Does he have English today? |
Word Dictation |
Present Simple Пит. з Does…? Коротка відповідь |
[f] [e] |
PBp. 22
|
PBp. 22 CD1 (20) |
GB p.15 |
Do you like English? No, I don’t.
|
Знання культури країни мова якої вивчається
|
AB p.20- do ex.
|
||||||||||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції
|
Засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції
|
||||||||||||||||
22 |
|
Мої уподобання у школі. |
Відпрацьовувати вміння розпитувати про вподобання. |
Does she like the zoo? |
Guitar, leaves |
Present Simple Питання з Do, та Does, короткі відповіді |
[s] [i:] |
Ex. 2,3 p.23 (PB) |
PBp. 23 CD1 (21) |
GB p.16 |
PB ex.4 p.23 |
Відпрацювання навичок діалогічного мовлення |
AB p.21 |
||||||||||
23 |
|
З радістю до школи |
Активізувати вміння розповідати про повсякденні звички. |
I do my homework every day. |
Wake up, early, show, bird, late, want |
Present Simple та слова: Sometimes, never, every day. Прийменники in\on |
[w] [۸] [ǣ] |
PBp. 24
|
PBp. 24 CD1 (22) |
PB ex.2-3 p.25 |
They always wake up early. |
Розвивати навички уважно стежити за наданою інформацією |
AB p.22 Лексика |
||||||||||
24 |
|
Цікаві уроки |
Повідомляти про уподобання. |
I like singing songs. |
I never go to school on Sunday |
|
[i:] |
|
GB ex.1 p.17 |
GB p.18 |
PB ex.4 p.25 |
Активно застосовувати мову, яка вивчається.
|
AB p.22- do ex.
|
||||||||||
25 |
|
Домашнє читання |
Навчитися розповідати про місяці та пори року |
It’s spring now. We are on holiday. |
Spring, Summer, Autumn, Winter |
Повторення Present Simple (усі 3 форми та всі особи) |
[η] |
A story “The Months Of The year” |
|
AB ex.1-4 p.24-25 |
PB ex.1 p.26 |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи. |
AB ex.2p.24 write abour you. |
||||||||||
26. |
|
День у школі
|
Відпрацювання навичок читання, розуміння інформації. |
Pupils wear uniforms to school everyday |
Pupils, school uniform, cook, canteen, gymnastics |
Training in Present Simple. |
[۸] [ɑ:] |
PBp. 96 |
CD1(15) PBp. 96 |
PB p.28 |
PB ex.5 p.29 |
Уважно стежити за презентованою інформацією. |
PB p.96 Лексика
|
||||||||||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
|
|
|
|
||||||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції
|
||||||||||||||||
27. |
|
Розклад уроків. |
Активізувати уміння розповідати про школу.
|
My school is the best. |
Лексико- |
граматичний тест. |
[w] [n] [ι] |
PBp. 96 |
|
|
Tell about your time table. |
Надавати оцінку своїх досягнень |
AB p.28-29 |
||||||||||
28. |
|
Систематизація знань з теми. Повторення матеріалу. |
Робити короткі повідомлення про факти. |
She goes to school five days a week. |
Revision |
Revision |
[əυ]
|
GB p.20 |
|
GB x.3-5 p.21 |
Speak about your friend and his timetable. |
Розвивати здатність використовувати знання у навчальних ситуаціях.
|
PB p.30-31
|
||||||||||
29. |
|
Тема. Свята та традиції. |
Навчити вмінню описувати дію в момент мовлення. |
I’m cooking. You can help me. |
Cook, learn, talk, bored, home, doorbell ring |
Present Cont. Правопис дієслів з-ing |
[s] [z] |
Ex. 1p.32
|
Ex. 1p.32 CD 1 (29) |
AB ex.1 p.30 GB ex.1-2 p.22 |
PB ex.1 p.32 |
Навчитися дотримуватися правил коректної поведінки |
AB p.30 Лексика |
||||||||||
30. |
|
Традиції куховаріння В Україні |
Відпрацювання навичок описувати дію в момент мовлення.
|
We’re cooking in the kitchen |
crumb |
Present Cont. (ствердж. Форма) особливість утворення |
[ə] [u] [ι]
|
Ex.4 p.33
|
Ex.4 p.33 CD 1 (30,31) |
Ex. 2, 3p.33
GB p.23 |
Tell what you are doing now. |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи.
|
AB p.31
|
||||||||||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції
|
||||||||||||||||
31. |
|
Традиції нашої родини. |
Навчити вмінню заперечувати про виконання дії в мон. мовл |
I’m not eating now. This cake is beautiful. |
Make, wash, dish, floor, strawberry, taste |
Present. Cont (запереч. форма) |
|
Ex. 1p.34
|
Ex. 1p.34 CD 1 (32) |
AB ex.1 p.32
|
PB ex.1 p.34 |
Дотримання правил ввічливості. |
AB p.32 Learn lexics |
||||||||||
32. |
|
День народження. |
Відпрацювання навичок заперечувати про викон. дії. |
I’m painting a picture |
Paint, wear, living room
Dictation-Translation |
Present. Cont (запереч. форма) |
[η] |
AB ex.5 p.33 |
|
Ex. 2, 4 p.35 |
Ex. 3 p.35 |
Правила етикету: бути тактовним |
AB p.33 |
||||||||||
33. |
|
Поїздка до міста
|
Навчити ставити питання про дії, в момент мовлення |
Are you going to town? |
Go shopping, library, cinema, supermarket, buy, rope |
Present Cont. (inter. form) |
[w] [əυ] |
PBp.36
|
PBp.36 CD 1 (33) |
PB Ex. 1 p.36 AB ex.1 p.34 |
Asking and answering questions in Pr.Cont. |
Правила та норми поведінки у транспорті . |
AB p.34 |
||||||||||
34. |
|
Традиції моєї родини |
Відпрацювання навичок ставити запитання та давати коротку відповідь. |
Where are you going to? |
Toy shop, cinema, shop, with you |
Present Cont. (inter. form) |
|
PB ex.4 p.37
|
PB p.37 CD 1 (34) |
Ex. 2 p.37 GB p.25
|
PB ex.3 p.37
|
Відпрацювати навички роботи в парах |
AB p.35 |
||||||||||
35. |
|
Традиція подорожувати рідною країною |
Навчити надавати команди. . |
Don’t move. Let’s help |
Wait, move, chase, stop, thief, brave |
Наказовий спосіб |
[u] [ə] [ǽ] [u:] |
Pbex.1 p.38 PB Ex. 3 p.39
|
PB p.38 CD 1 (35) Ex. 3 p.39
|
Ex. 1 p.38 Словниковий диктант GB p.26-27 |
Tell commands . PB Ex. 4 p.39
|
Вибір та вживання форм звертання |
AB p.36-37 Лексика
|
||||||||||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції і засоби вираження |
|
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції
|
||||||||||
36. |
|
Домашнє читання |
Закріплювати уміння описувати події в момент мовлення |
It’s a lovely sunny day! Are you OK? |
Fight, go for a walk, swing, saucepan |
Відпрацювання навичок використання вивченого граматичного матеріалу |
[η] |
PB p.40
|
PB p.40 CD 1(37) |
Ex. 1 p.40 (PB) AB ex.3-5 p.39 |
PB ex.1 p.26 |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
AB p.38 Лексика |
||||
37. |
|
Свята та традиції святкування в Британії. |
Відпрацювання навичок читання, розуміння інформації.
|
Halloween is in October. Mothers Day is in March. |
Halloween, Festival, give, spider, lantern, pumpkin, bonfire, fireworks |
Training in using Present Cont. |
[dʒ] [ι] [əυ] [α:] |
PB p.97
|
CD1(27) |
PB p.42 |
PB ex.4 p.43 |
|
PB p.97 read a text |
||||
38. |
|
День народження – це свято! |
Вміти переносити вивчені ЛО до власних висловлювань |
-When is your birthday? -It is … |
Лексико- |
граматичний тест. |
[ə] [r] |
AB ex.2 p.40 Ex.4 p.41 |
|
|
Tell about your birthday. |
ультурні реалії, звичаї, традиції, англомовних країн, зокрема Великобританії |
AB ex.1,4 p.40-41 |
||||
39. |
|
Систематизація знань з теми. Повторення матеріалу. |
Робити короткі повідомлення про факти. |
My birthday is on the… |
Revision |
Revision |
[əι] [ι] [n] |
GB p.29 |
GB ex.1 p.29 |
GB ex.2-3 p.29 |
|
Культурні реалії, звичаї, традиції родини. |
GB ex.4-5 p.30 |
||||
40. |
|
Узагальнююче повторення матеріалу.
|
|
||||||||||||||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції і засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|
РеалізЗмістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції
|
||||||||||
41. |
|
Контроль аудіювання.
|
“Jumbo” (printed materials) |
Повторити числа, числівники |
|||||||||||||
42. |
|
Контроль письма. |
Лексико-граматичний тест з різнорівневими завданнями |
Повторити правила вживання There is/are |
|
||||||||||||
43. |
|
Аналіз контролю з письма та аудіювання |
Повторити лексико-грамат. матеріал |
|
|||||||||||||
44. |
|
Контроль читання.
|
“About Mr.Brown” (printed materials)
|
Повторити займенники |
|
||||||||||||
45. |
|
Контроль говоріння.
|
Розмовні теми: «Я, моя сім’я, друзі», «Школа», «Свята та традиції», „Помешкання”. |
Повторити прийменни-ки місця |
|||||||||||||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції і засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції
|
|||||||
46. |
|
Аналіз контролю з читання і говоріння. |
|
|||||||||||
47. |
|
Урок систематизації знань та повторення матеріалу. |
|
|||||||||||
48. |
|
Підсумковий урок за І семестр: систематизація знань та повторення матеріалу. |
|
|||||||||||