Календарно-тематичне планування 3 клас 1 семестр Fly High

Про матеріал
Приклад календарно-тематичного планування з англійської мови для 3 класу на І семестр тим, хто працює з підручником Fly High .
Перегляд файлу

 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції

 

Засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

 

Змістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

 

1.

 

Тема. Я, моя родина та мої друзі.

 

 

Навчити представляти співрозмовників

 

Hello!Those are our(my) friends

friends, mother, father, wife, husband

 

Інтонація речення.

Привітання,

представлення.

 

 [eɩ]

 [ɒ]

PBp. 4

 

PBp. 4

CD 1(2)

GB p.3

Ask and answer about you.

GB ex.1, p.2

Знання культурних реалій спільноти мова якої вивчається

Громадянська відповідальність.

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 GB ex.2, p.2

2.

 

Сім’я мого друга

Навчити представляти співрозмовників

Is your family big or small?

aunt, uncle, cousine, holiday

Дієслово to be у Present Simple

 [ə]

 [η]

PBp. 6

 

PBp. 6

CD1(4)

AB ex.1-2 p.4

Ask and answer about your friends

Активно застосовувати мову яка вивчається

AB ex.3 p.4

PBp. 6

read

3.

 

Старші члени моєї родини

 

Запрошувати інформацію про співрозмовника

 

Is this your…?

Grandma, grandpa

Дієслово to be

I’m= I am

He’s = He is

We’re= We are

 [k]

 [ɑ:]

PB ex.5, p.7

PBp. 7 ex. 5

CD1(5,6)

Ex.3 p.7(PB)

GB ex.1-3 p.4-5

Ask and answer about you. AB ex.6 p.5

Шанобливе ставлення до народу – носія іноземної мови

Learn countries.

AB ex.4 P.5

4.

 

Друзі з-за кордону

 

Запрошувати інформацію про співрозмовника

 

Nice to meet you/

Do you…?

 

Word

Dictation

Дієслово to be у Present Simple

(пит. формa)

 

 [s]

 [z]

PBp. 8

 

PBp. 8

CD1(7)

 

GB ex.4-6 p.5-6

Are you on holiday?

Are you hungry?

Уміння сприймати новий досвід, щоб діяти у специфічній навчальній ситуації.

ромадянська відповідальність.

Розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обовязки.

PBp. 8

-read

AB p.6

5.

 

Моя сім’я у відпустці в Україні.

 

Повідомляти про себе, країну.

 

 

 

 

 

 

My flag is blue and yellow

 

Flag, clown, spy

Дієслово to be у Present Simple

( запереч. форма)

 

 [əʋ]

 [w]

 [ks]

PBp. 9

 

 

Ex. 2,4 p.9(PB

GB ex.7 p.6

Are you frogs?

No, we aren’t.

Are you kangaroos?

Yes, we are.

Знання культурних реалій спільноти мова якої вивчається

Write about you

PB ex.4 p.9

A p .7

 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

 

Змістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

 

6.

 

Вільний час моєї родини

Повідомляти про щось

 I’ve got a camera. Very nice.

Map, shorts,

sunglasses,

shirts, swimsuit, smile

Дієслово

Have got\ has got

 [ʒ]

 [ð]

PBp. 10

 

PBp. 10

CD1(8)

PB ex.1 p. 10

 

Tell about your favourite things.

I have got a …

Знання культури країни мова якої вивчається

Здоров’я і безпека.

Виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я.

AB ex.1-2 p.8

 

7.

 

Що належить моїй родині?

 

Запрошувати інформацію

Is your family  big or small?

Лексико-

граматичний тест.

 

 [η]

PB Ex. 3 p.11

 

Ex. 3 p.11

CD1(9)

GB ex.1-2 p.7

I have got a …

She has got a …

Розвивати здатність бути у ролі слухача.

AB ex.4-6 p.9

 

8.

 

Систематизація знань з теми.

Повторення матеріалу.

Робити короткі повідомлення про факти.

My family is big.

 

Revision

Revision

 [ʒ]

 [ı]

 [aı]

 

 

 

Speak about people in your community

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Review lexics on the topic.

9.

 

 Домашнє читання

Усвідомлювати мету поставленого завдання

 

I have English  every day/

Maths

English

History

Dinosaur

PE

Have\has

[η]

A story “Snowy.”

 

AB ex.1-4 p.12-13

Answer the questions PB ex.1 p.14

Активно застосовувати мову яка вивчається у навчальних ситуаціях.

AB ex.5 p.13- write abour you.

 

10.

 

Тема. Помешкання.

Запрошувати інформацію

What colour are they?

Room, flat, cosy, bed, table

Дієслово Have\has (пит. форма)

 [e]

 [ǣ]

PBp. 12

 

PBp. 12

CD1(10)

GB ex.3-4 p.8

Have you got a …?

Повсякденне життя. Відпрацьовувати навички роботи у парах

 

AB ex.1-2 p.10

PB p.12- read.

 

11.

 

Моя кімната

Робити короткі повідомлення

I’ve got a ...

 

Carpet, floor, window, laptop

Have\has у питальній формі

[η]

Ex. 2 p.13(PB)

Ex.3 p.13

CD1(11)

GB ex.5-6 p.9

PB ex.4 p.13

Дотримання правил ввічливості.

AB ex.3-5 p.11

 

 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції

 

Засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

 

Змістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

 

12.

 

Мій робочий куточок

Активізувати уміння розповідати про свій день.

 

I’ve got a ...

 

A lovely cat, computer, self, wardrobe

Повтор. Дієслів to be me have

 [ð]

 [ɑ:]

 [ɔ:]

 [ʆ]

PB ex.2 p.16

CD1(12) PBp. 15

Ex. 3 p.16(PB)

GB p.10

Answer the questions PB ex.2 p.16

Розвивати навички уважного стеження за презентацією інформації .

  Здоров’я і безпека.

 Розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні.

 

 

AB p14 – do ex.

13.

 

Кабінет тата

Активізувати уміння розповідати про свій день.

 

I’ve got a  big room

Revision

Revision

 [۸]

 [ɑ:]

Ex.2,p.90

PB ex.5 p.17

AB p.15

GB p.11

Speak about your room

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Project PBp.17

14.

 

Сусіди

Відпрацювання навичок читання та розуміння прочитаною інформації.

 

He works with other firefighter

 Hospital, sick, medicine, magazine, fire station, ladder

Training in using the verb to be and have\ has got

 [i]

 [i^]

PB p.102

 

PB ex.1 p.102

Speak about people in your community.

Отримувати інформацію з текстів та розуміти їх основні ідеї за допомогою візуальної підказки

Writeabout people in your community

15.

 

Мій дім

Активізувати уміння розповідати про своїх друзів.

 

My house is big.

Лексико-

граматичний тест.

[۸]

 [ɑ:]

PB p.102

 

GB p.11

 

Усвідомлювати мету поставленого завдання

PB p.102

Лексика

16.

 

Систематизація знань з теми.

Повторення матеріалу.

Робити короткі повідомлення про факти.

I live in ,,,street.

 

Revision

Revision

 [ʒ]

 [ı]

 [aı]

People in my community

 

 

Speak about people in your community

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Review lexics on the topic.

 

 

 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції

 

Засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

 

Змістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

 

17

 

Тема.

Школа

Навчити умінню подавати інформацію

I write letters once a month,

Morning, letter, postcard, afternoon, evening, watch

Present Simple стверджувальна форма

 [η]

 [ȝ:]

PBp. 18

CD1(16)

PBp. 18

AB p.16

The postman comes at 7.

Вибір та вживання форм звертання

Громадянська відповідальність.

Використовує модель поведінки , яка не суперечить правилам шкільного життя.

 

 

PB p.18

Лексика

18

 

Робочий день

 

Навчити повідомляти про свій робочий день

I get up at…

In the morning. Every day

Get up, go to school, close, afternoon

Present Simple

Стверджувальна форма, прийм. з частинами дня ( in at)

 [ju:]

 [ɑ:]

PBp. 19

 

 

 GB p.12-13

I read English books.

He reads English books.

 

Уміння працювати з підручником

AB p.4-6p.17 do ex.

19

 

Мої захоплення у школі.

Навчити ставити питання про уподобання.

 

Well done!

It’s a new photo album

Photo album weekend, ski, year, mountain, winter, summer

Present Simple пит. Форма з Do..?

[η]

PBp. 20

PB p.20

CD1(19)

PB ex.1 p. 20

Do you play basketball?

Відпрацьовувати вміння повідомляти про свої зохоплення.

AB p.18

PB p.20-words

20

 

Розклад уроків

Запрошувати інформацію у співрозмовника

 

Do you have Maths today?

Walk, park, postcards

Пит. з Do та короткі відповіді

 [w]

PB ex.4 p.21

 

GB p.14

I don’t do my homework in my bedroom.

Закріплювати вміння повідомляти про розклад уроків.

AB p.19

PB ex.4 p.21-write

21

 

Мій улюблений урок

Запрошувати інформацію у співрозмовника

 

Does he have English today?

Word Dictation

Present Simple

Пит. з Does…?

Коротка відповідь

 [f]

 [e]

PBp. 22

 

 

 

 

 

 

 

PBp. 22

CD1 (20)

GB p.15

Do you like English?

No, I don’t.

 

Знання культури країни мова якої вивчається

 

 

AB p.20- do ex.

 

 

 

 

 

 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції

 

 

 

Засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

 

Змістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

 

22

 

Мої уподобання у школі.

Відпрацьовувати вміння розпитувати про вподобання.

Does she like the zoo?

Guitar, leaves

Present Simple Питання з Do, та Does, короткі відповіді

 [s]

 [i:]

Ex. 2,3 p.23 (PB)

PBp. 23

CD1 (21)

GB p.16

PB ex.4 p.23

Відпрацювання навичок діалогічного мовлення

Громадянська відповідальність.

Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.

 

 

 

 

 

 

AB p.21

23

 

З радістю до школи

Активізувати вміння розповідати про повсякденні звички.

I do my homework every day.

Wake up, early, show, bird, late, want

Present Simple та слова: Sometimes, never, every day. Прийменники in\on

 [w]

 [۸]

 [ǣ]

PBp. 24

 

PBp. 24

CD1 (22)

PB ex.2-3 p.25

They always wake up early.

Розвивати навички уважно стежити за наданою інформацією

AB p.22

Лексика

24

 

Цікаві уроки

Повідомляти про уподобання.

I like singing songs.

  I never go to school on Sunday

 

 

  [i:]

 

GB ex.1 p.17

GB p.18

PB ex.4 p.25

Активно застосовувати мову, яка вивчається.

 

AB p.22- do ex.

 

25

 

 Домашнє читання

Навчитися розповідати про місяці та пори року

It’s spring now. We are on holiday.

Spring, Summer, Autumn, Winter

Повторення  Present Simple (усі 3 форми та всі особи)

[η]

A story “The Months Of The year”

 

AB ex.1-4 p.24-25

PB ex.1 p.26

Ефективно співпрацювати під час групової роботи.

AB ex.2p.24 write abour you.

26.

 

День у школі

 

Відпрацювання навичок читання, розуміння інформації.

Pupils wear uniforms to school everyday

Pupils, school uniform, cook, canteen, gymnastics

Training in Present Simple.

[۸]

 [ɑ:]

PBp. 96

CD1(15)

PBp. 96

PB p.28

PB ex.5 p.29

Уважно стежити за презентованою інформацією.

 

PB p.96

Лексика

 

 

 

 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції

 

Засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

 

Змістові лінії

Домашнє завдання

 

 

 

 

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

 

27.

 

Розклад уроків.

Активізувати уміння розповідати про школу.

 

My school is the best.

Лексико-

граматичний тест.

 [w]

 [n]

 [ι]

PBp. 96

 

 

Tell about your time table.

Надавати оцінку своїх досягнень

 

 

AB p.28-29

28.

 

Систематизація знань з теми.

Повторення матеріалу.

Робити короткі повідомлення про факти.

She goes to school five days a week.

 

Revision

Revision

 [əυ]

 

GB p.20

 

GB x.3-5 p.21

Speak about your friend and his timetable.

Розвивати здатність використовувати  знання у навчальних ситуаціях.

 

PB p.30-31

 

29.

 

Тема. Свята та традиції.

Навчити вмінню описувати дію в момент мовлення.   

I’m cooking. You can help me.

Cook, learn, talk, bored, home,

doorbell ring

Present Cont. Правопис дієслів з-ing

 [s]

 [z]

Ex. 1p.32

 

Ex. 1p.32

CD 1 (29)

AB ex.1 p.30

GB ex.1-2 p.22

PB ex.1 p.32

Навчитися дотримуватися правил коректної поведінки

 

AB p.30

Лексика

30.

 

Традиції куховаріння

В Україні

Відпрацювання навичок описувати дію в момент мовлення.

 

We’re cooking in the kitchen

crumb

Present Cont. (ствердж. Форма) особливість утворення

 [ə]

 [u]

 [ι]

 

Ex.4  p.33

 

Ex.4  p.33

CD 1 (30,31)

Ex. 2, 3p.33

 

GB p.23

Tell what you are doing now.

Ефективно співпрацювати під час групової роботи.

 

 

 

 

 

 

AB p.31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції

 

Засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

Змістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

 

31.

 

Традиції нашої родини.

Навчити вмінню заперечувати про виконання дії  в мон. мовл

I’m not eating now. This cake is beautiful.

Make, wash, dish, floor, strawberry, taste

Present. Cont

(запереч. форма)

 

Ex. 1p.34

 

Ex. 1p.34

CD 1 (32)

AB ex.1  p.32

 

PB ex.1 p.34

Дотримання правил ввічливості.

 Підприємливість та фінансова грамотність.

 Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету.

AB p.32

Learn lexics

32.

 

День народження.

Відпрацювання навичок заперечувати про викон. дії.

I’m painting a picture

Paint, wear, living room

 

Dictation-Translation

Present. Cont

(запереч. форма)

[η]

AB ex.5 p.33

 

Ex. 2, 4 p.35

Ex. 3 p.35

Правила етикету: бути тактовним

AB p.33

33.

 

Поїздка до міста

 

Навчити ставити питання про дії, в момент мовлення

Are you going to town?

Go shopping, library, cinema, supermarket, buy, rope

Present Cont. (inter. form)

 [w]

 [əυ]

PBp.36

 

PBp.36

CD 1 (33)

PB Ex. 1 p.36

AB ex.1 p.34

Asking and answering questions in Pr.Cont.

Правила та норми поведінки у транспорті .

AB p.34

34.

 

Традиції моєї родини

Відпрацювання навичок ставити запитання та давати коротку відповідь.

Where are you going to?

Toy shop, cinema, shop, with you

Present Cont. (inter. form)

 

PB ex.4 p.37

 

PB p.37

CD 1 (34)

Ex. 2 p.37

GB p.25

 

PB ex.3 p.37

 

Відпрацювати навички роботи в парах

AB p.35

35.

 

Традиція подорожувати рідною країною

 Навчити надавати команди.

.

Don’t move. Let’s help

Wait, move, chase, stop, thief, brave

Наказовий спосіб

 [u]

 [ə]

 [ǽ]

 [u:]

Pbex.1  p.38

PB Ex. 3 p.39

 

PB p.38

CD 1 (35)

Ex. 3 p.39

 

Ex. 1 p.38

Словниковий диктант

GB p.26-27

Tell commands

. PB Ex. 4 p.39

 

Вибір та вживання форм звертання

AB p.36-37

Лексика

 

 

 

 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції і засоби вираження

 

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

 

Змістові  лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

 

36.

 

 Домашнє читання

Закріплювати уміння описувати події в момент мовлення

It’s a lovely sunny day! Are you OK?

Fight, go for a walk, swing, saucepan

Відпрацювання

навичок використання вивченого граматичного матеріалу

[η]

PB p.40

 

PB p.40

CD 1(37)

Ex. 1 p.40 (PB)

AB ex.3-5 p.39

PB ex.1 p.26

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Підприємливість та фінансова грамотність.

Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету.

AB p.38

Лексика

37.

 

Свята та традиції святкування в Британії.

Відпрацювання навичок читання, розуміння інформації.

 

Halloween is in October. Mothers Day is in March.

Halloween, Festival, give, spider, lantern, pumpkin, bonfire, fireworks

Training in using Present Cont.

 [dʒ]

 [ι]

 [əυ]

 [α:]

PB p.97

 

CD1(27)

PB p.42

PB ex.4 p.43

 

PB p.97

read a text

38.

 

День народження – це свято!

Вміти переносити вивчені ЛО до власних висловлювань

-When is your birthday?

-It is …

Лексико-

граматичний тест.

 [ə]

 [r]

AB ex.2 p.40

Ex.4 p.41

 

 

Tell about your birthday.

 ультурні реалії, звичаї, традиції, англомовних країн, зокрема Великобританії

AB ex.1,4 p.40-41

39.

 

Систематизація знань з теми.

Повторення матеріалу.

Робити короткі повідомлення про факти.

My birthday is on the…

Revision

Revision

 [əι]

 [ι]

 [n]

GB p.29

GB ex.1 p.29

GB ex.2-3  p.29

 

Культурні реалії, звичаї, традиції родини.

GB ex.4-5 p.30

40.

 

 

 

Узагальнююче повторення матеріалу.

 

 

 

 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції і засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

РеалізЗмістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

 

41.

 

Контроль аудіювання.

 

“Jumbo”

(printed materials)

Вживання та вибір форм звертання.

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя.

 

Повторити числа, числівники

42.

 

Контроль письма.

Лексико-граматичний тест з різнорівневими завданнями

Повторити правила вживання There is/are

 

43.

 

Аналіз  контролю

з письма та аудіювання

Повторити лексико-грамат. матеріал

 

44.

 

Контроль читання.

 

About Mr.Brown”

(printed materials)

 

Повторити займенники

 

45.

 

Контроль говоріння.

 

Розмовні теми:

«Я, моя сім’я, друзі», «Школа»,  «Свята та традиції», „Помешкання”.  

Повторити прийменни-ки місця

 

 

 

 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції і засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

Змістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

 

46.

 

Аналіз  контролю

 з читання і говоріння.

Вживання та вибір форм звертання.

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя.

 

 

47.

 

Урок  систематизації знань та

повторення матеріалу.

 

48.

 

Підсумковий урок за І семестр: систематизація знань  та

повторення матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
17 лютого 2023
Переглядів
549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку