Урок-гра " Світ професій" 3 клас

Про матеріал
Урок-гра "Світ професій" 3 клас. Допомагає актуалізувати набуті знання з теми
Перегляд файлу

                                    Урок - гра " Світ професій"

Тема уроку: World of professions

 

Мета уроку:

 Актуалізувати набуті знання з теми " Професії" .

Активізувати вивчений лексичний та граматичний матеріал.

Розвивати навички сприймання на слух, зорового сприйняття та усного продукування.

Розвивати пам'ять, увагу, спостережливість та логічне мислення.

Розвивати творчу уяву, підтримувати інтерес до процесу навчання.

Виховувати культуру спілкування , формувати толерантне ставлення до оточуючих .

Формувати вміння працювати в команді.

 

Обладнання: Картки з теми " Професії" , лепбук, роздатковий матеріал (картки із завданнями), набір фішок, набір смайлів для рефлексії

 

План уроку:

Introduction:

1. Початок уроку і організація класу.(Формування навичок самоорганізації та дисципліни)

2. Мовленнєва зарядка.( Введення учнів в мовне середовище)

3. Знайомство з темою. ( Постановка мети та завдань уроку.)

 

Main part:

1. Повторення вивчених Л.О.( лексичних одиниць)

2. Відпрацювання вживання вивченої лексики в усному мовленні.(Розвиток навичок зорового сприйняття, сприймання на слух та усного продукування)

3. Робота в групах.( Розвиток зорового сприйняття .)

4. Гра "Simon says" (Розвиток пам'яті , уваги , мовної здогадки)

5. Tongue twisters. Скоромовки (Розвиток пам'яті, уваги,уяви, мовної здогадки, усного продукування)

Close up:

1. Підведення підсумків уроку.(Вміння узагальнювати та робити висновки)

2. Рефлексія .(Навички самоаналізу)

 

Хід уроку:

Introduction:

1. Початок уроку і організація класу.

 - Good morning, children. I'm glad to see you.

- Good morning, teacher. We are glad to see you too.

- How are you?

- I'm....

 

2. Мовленнєва зарядка.

Мета: Введення учнів в мовне середовище

Прийом: Відповіді учнів на запитання вчителя.

- First of all let's tell the date. What day is it today?

- Today is Wednesday, the twenty third of November.

- What is the whether like today?

- It's cold and cloudy today.

- Do you like such weather?

- No, l don't/ Yes, I do.

 

3. Знайомство з темою.

Мета: Прийняття навчальної цілі

Прийом: Бесіда

Today we are going to speak about professions and play a lot to improve your language skills.

Are you ready? So let's start  and have some fun!

 

Main part:

1. Повторення вивчених Л.О.

Мета: Активізувати набуті знання.

Прийом: Робота з картками

Let's revise professions. I will show you the card and you should name it

Вчитель показує картки із зображенням професій - учні називають їх.

2. Відпрацювання вживання вивченої лексики в усному мовленні.

Мета: Розвиток навичок зорового сприйняття, сприймання на слух та усного продукування. Формування навичок роботи в команді.

Прийом: Гра

A) Fly swatters (Мухобійки )

Мета: Повторити вивчені лексеми(назви професій) та пожвавити процес навчання

На дошці розміщені назви професій.

Учні об'єднуються у дві команди і стають у дві колонки. Учні, що стоять попереду , отримують мухобійки . Вчитель називає лексему українською мовою, а учні мають якнайшвидше вдарити по англійському варіанту слова( перекласти -назвати його - "прихлопнути муху")

Якщо учень швидко і правильно обрав слово,він передає мухобійку наступному гравцеві своєї команди та приносить своїй команді один бал.

Якщо учень помиляється (невірно обирає слово) команда втрачає один бал. Учень залишається на місці доти доки не обере правильну відповідь.

Перемагає команда, яка отримала більше балів.

3. Робота в групах.

Мета:

Формувати вміння працювати в команді

B) Profession Quiz

Мета: Повторити вживання присвійного відмінка в англійській мові

Команди отримують картки із завданнями. На картинках зображення предметів,що притаманні певній провесії. Учні мають погодитись або спростувати твердження,що написані під малюнками. Якщо речення правильне- обводять відповідь "так", якщо твердження хибне- обводять " ні". Перемагає команда, яка швидко і правильно обрала відповіді .

C)  Dominoes. Гра- доміно

Мета: Активізувати набуті знання. ( Лексичні одиниці, правопис слів)

Команди отримують по 2  набори карток. В одному малюнки із зображеннями професій. В іншому їх назви англійською мовою. Учні мають швидко співвіднести малюнок і назву. Дібравши пари наклеюють їх на аркуш паперу. Перемагає команда, яка впоралась швидше і виконала завдання правильно.

D) Do you know professions?

Мета: Розвиток навичок зорового сприйняття, пам'яті, уваги

(-Учні отримують картки, де є правильні та неправильні речення, що описують професії( діяльність працівника). Діти мають обрати правильний варіант відповіді .)

-Інший варіант гри. Вчитель зачитує правильні та неправильні речення. Учні мають показати фішку- відповідь. Зелену, якщо погоджуються з твердженням. Червону- якщо не згодні з ним.

4. Гра - руханка " Simon says"

Мета: Активізувати набуті знання ( назви дій англійською мовою), розвивати пам'ять, увагу, спостережливість

Учні виконують дію лише після слів "Simon says". Якщо ці слова не були сказані - дію використовувати не потрібно.

5. Tongue twisters. Скоромовки.

Мета: Розвиток навичок усного продукування, зорового та слухового сприйняття, уваги, мовної здогадки. Пожвавити навчальний процес, створити момент зацікавлення та здивування

Перемагає той, хто найшвидше та правильніше вимовив скоромовку .

1) The queen in green screemed

2) Clowns grow glowing crowns

3) Can you can a can as a canner can a can?

4) How may cookies could a good cook cook if a good cook could cook cookies as a good cook who could cook cookies?

5) sunshine city, sunshine city, sunshine city

6) very well, very well, very well

 

 

Close up

1. Підведення підсумків уроку . Пояснення домашнього завдання.

Мета:

Підбити підсумки  виконаної роботи. Проаналізувати результат. Пояснити, що потрібно для наступного уроку.

Both teams have tried to do the best ( to win). You are really very clever and talented! I hope you will improve your English knowledge and I help you in it. Thank you for your participation and attention! At next lesson will make a project work." All about me ". Bring paper, scissors, markers or coloured pencils and glue please.  Answer the questions. What would you like to tell about yourself? What about will be your project? How it will look like? . You can use an exercise in your book as an example.

2. Рефлексія.

Мета: Формувати навички самоаналізу.

Учні отримують заготовки для смайлів, на яких мають позначити свій настрій та ставлення до результатів власної діяльності.

Great job! How are you feeling now? Can you draw it? To show it? I hope you're happy. I think it was existing. Have a good day. See you! Thank you ! Good bye!

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 лютого 2023
Переглядів
547
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку