№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Ключові компетентності |
Очікувані результати та змістові лінії |
Текст |
||||
|
01.09 |
Розвиток уявлень про текст. Основні ознаки тексту. С. 4 – 5. Впр. 1 – 4 |
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- розрізняє різновиди текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснює їх призначення; [4 МОВ 4.1] - знаходить у тексті-міркуванні твердження, доказ і висновок; [4 МОВ 4.1] - дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1] - пише розбірливо; [3 МОВ 3.1] - оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1 |
|
05.09 |
Тема і мета тексту, типи текстів. С. 6 – 7. Впр. 1 – 5 |
||
|
06.09 |
Закріплення поняття про типи текстів. С. 8 – 9. Впр. 6 – 10 |
||
|
07.09 |
Засоби зв’язку речень і частин тексту С. 10 – 11. Впр. 1 – 4 |
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- знаходить у тексті його структурні частини; [4 МОВ 4.1] формулює тему і мету тексту; [4 МОВ 4.1] - добирає заголовок, який відповідає темі або головній думці тексту; [4 МОВ 4.1] - дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1] - пише розбірливо; [3 МОВ 3.1] - оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1 |
|
08.09 |
Будова тексту. Частини тексту. С. 12 – 13. Впр. 1 – 4 |
||
|
12.09 |
Побудова тексту-розповіді. С. 14 – 15. Впр. 5 – 9 |
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- розрізняє різновиди текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснює їх призначення; [4 МОВ 4.1] - знаходить у тексті-міркуванні твердження, доказ і висновок; [4 МОВ 4.1] - будує розповіді, описи, міркування, есе; [4 МОВ 3.1] - розрізняє і будує тексти художнього і науково- популярного стилів; [4 МОВ 3.1], [4 МОВ 4.1] - використовує засоби зв’язку речень у тексті [4 МОВ 4.2] - дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1] - пише розбірливо; [3 МОВ 3.1] - оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1 |
|
13.09 |
Побудова тексту-есе. С. 16 – 17 Впр. 10 – 14 |
||
|
14.09 |
Урок розвитку мовлення. ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ |
||
|
15.09 |
Побудова тексту-міркування. С. 18 – 19. Впр. 15 – 19 |
||
|
19.09 |
Спостереження за ознаками текстів різних стилів. Складання текстів-описів. Зіставлення художніх і науково-популярних описів |
||
|
20.09 |
Діагностувальна робота: списування |
|
|
|
21.09 |
Аналіз діагносту вальної роботи. Уявлення про абзац. Спостереження за роллю абзаців у тексті. Поділ тексту на абзаци за поданим планом. |
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- складає план тексту; [4 МОВ 4.1] - будує текст за поданим планом; [4 МОВ 3.1] - дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1] - пише розбірливо; [3 МОВ 3.1] - оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1 |
|
22.09 |
Робота з медіатекстами. С. 28 – 30. Впр. 1 – 4 |
||
|
26.09 |
Урок розвитку мовлення. ХУДОЖНІЙ ОПИС ЗАЙЦЯ (ЗА СВІТЛИНОЮ) |
|
|
Речення |
||||
|
27.09 |
Повторення й узагальнення знань про основні ознаки речення. С. 32 – 33. Впр. 1 – 6 |
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та вираженням почуттів; [3 МОВ 4.1] --дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1] - пише розбірливо; [3 МОВ 3.1] - оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1 |
|
28.09 |
Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Інтонування речень. Практичне уявлення про логічний наголос у реченні.
|
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та вираженням почуттів; [3 МОВ 4.1] - правильно будує і записує розповідні, питальні, спонукальні, окличні і неокличні речення; [3 МОВ 4.1] - дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1] - пише розбірливо; [3 МОВ 3.1] - оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1 |
|
29.09 |
Уявлення про звертання. Розділові знаки при звертаннях. Розігрування діалогів. |
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- правильно інтонує і записує речення зі звертанням; [3 МОВ 4.1] - використовує форми кличного відмінка під час звертань; [3 МОВ 4.1] - дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1] - пише розбірливо; [3 МОВ 3.1] - оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1 |
|
03.10 |
Члени речення. Поняття про підмет, присудок і другорядні члени речення. С. 42 – 43. Впр. 1 – 3 |
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- визначає в реченні головні (підмет і присудок) та другорядні (без поділу на види) члени речення; [3 МОВ 4.1] - виділяє словосполучення в групі підмета і групі присудка; [3 МОВ 4.1] - встановлює граматичні зв’язки між словами в простому реченні за допомогою питань; [3 МОВ 4.1] - дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1] - пише розбірливо; [3 МОВ 3.1] - оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1 |
|
04.10 |
Урок розвитку мовлення. ТВІР-РОЗПОВІДЬ «ПО ГРИБИ» (ЗА ФРАГМЕНТОМ ТЕКСТУ) |
||
|
05.10 |
Зв’язок між членами речення. С. 44 – 45. Впр. 1 – 4 |
||
|
06.10 |
Зв’язок між словами в реченні. С. 46. Узагальнювальний урок із розділу «Речення». |
||
|
10.10 |
Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
11.10 |
Уявлення про багатозначні слова. Спостереження за реченнями і текстами з багатозначними словами. С. 48 – 49 Впр. 1 – 5 |
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1] - дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1] - нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1] - розпізнає найуживаніші багатозначні слова і пояснює їх різні значення; [3 МОВ 4.1] - знаходить і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів у тексті; [3 МОВ 4.1] - доречно використовує у власних висловленнях слова в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми, багатозначні слова; [3 МОВ 4.2] - дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1] - пише розбірливо; [3 МОВ 3.1] - оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1 |
|
12.10 |
Використання слів із прямим і переносним значенням. С. 50 – 51. Впр. 1 – 3 |
||
|
13.10 |
Урок розвитку мовлення. ТЕКСТ-МІРКУВАННЯ «КНИГА ДОРОЖЧА ЗА НАЙБІЛЬШЕ БАГАТСТВО» (ТВІР ЗА ПРИСЛІВ’ЯМ) |
||
|
17.10 |
Доречне вживання слів у мовленні. С. 51. Впр. 4 – 6 |
||
|
18.10 |
Діагностувальна робота: диктант |
||
|
19.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань |
||
|
20.10 |
Слова, близькі за значенням (синоніми). С. 52 – 53 Впр. 1 – 5 |
||
|
31.10 |
Спостереження за роллю синонімів у реченні і тексті. С. 54 – 55. Впр. 6 – 10 |
||
|
01.11 |
Слова, протилежні за значенням (антоніми). |
||
|
02.11 |
Використання навчальних словників синонімів, антонімів. С. 57 – 58. Впр. 7 – 9 |
||
|
03.11 |
Урок розвитку мовлення. ПЕРЕБУДОВА КАЗКИ |
||
Будова слова |
||||
|
07.11 |
Закінчення слова, його роль у реченні. С. 60 – 61. Впр. 1 – 6 |
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1] - дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1] - визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1] - визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1] - розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова (з допомогою вчителя); [3 МОВ 4.1] --дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1] - нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1] |
|
08.11 |
Поняття про нульове закінчення. С. 62 – 63. Впр. 7 – 11 |
||
|
09.11 |
Основа слова. Частини основи. С. 64 – 65. Впр. 1 – 5 |
||
|
10.11 |
Спільнокореневі слова. Корінь слова. С. 66 – 67. Впр. 1 – 4 |
||
|
14.11 |
Вправи на розрізнення спільнокореневих слів, різних форм того самого слова. С. 67. Впр. 5 – 7 |
||
|
15.11 |
Наголос. Наголошування слів С. 68 – 69. Впр. 1 – 6 |
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1] - розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова (з допомогою вчителя); [3 МОВ 4.1] - розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх; [3 МОВ 4.1] - дослідження орфограм, правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом; [3 МОВ 4.1] - правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом; [3 МОВ 4.1] - користується орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом; [3 МОВ 4.1] - дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1] - нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1]
|
|
16.11 |
Урок розвитку мовлення. ВИБІРКОВИЙ ПЕРЕКАЗ |
||
|
17.11 |
Загальне поняття про орфограму. С. 70 – 71. Впр. 1 – 6 |
||
|
21.11 |
Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], які перевіряються наголосом. С. 72 – 73. Впр. 1 – 4 |
||
|
22.11 |
Закріплення вмінь добирати слова для перевірки ненаголошених голосних для їх позначення на письмі. С. 74 – 75. Впр. 5 – 9 |
||
|
23.11 |
Діагностувальна робота: письмовий переказ |
||
|
24.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником. |
||
|
28.11 |
Застосування алфавіту. С. 78 – 79. Впр. 1 – 6 |
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1] - дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1] - відтворює напам’ять український алфавіт; [3 МОВ 4.1] - розташовує 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу користування навчальними і другу літери; [3 МОВ 4.1] - користується навчальними словниками синонімів, значенням слова. антонімів; [3 МОВ 2.5] - правильно наголошує загальновживані слова; [3 МОВ 4.1] |
|
29.11 |
Вимова і написання слів зі звуками [ґ], [дж], [дз], [дз´]. Робота з орфоепічним словником. С. 80 – 81 Впр. 1 – 5 |
||
|
30.11 |
Урок розвитку мовлення. ТВІР-МІРКУВАННЯ «КОГО Я ВВАЖАЮ СВОЇМ ДРУГОМ / СВОЄЮ ПОДРУГОЮ?» (ЗА ВКАЗАНОЮ ТЕМОЮ) |
||
|
01.12 |
Засвоєння правила вимови дзвінких приголосних у кінці слів і складів. С. 82 – 83. Впр. 1 – 6 |
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- правильно вимовляє слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим; - дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим - визначає і пояснює роль префікса в слові; [3 МОВ 4.1] - правильно записує слова з префіксами роз-, без-; [3 МОВ 4.1] - дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1] |
|
05.12 |
Префікс як значуща частина слова. Словотворчі вправляння за допомогою префіксів. С. 84 – 85. Впр. 1 – 5 |
||
|
06.12 |
Правопис слів із префіксами роз-, без-. С. 86 – 87. Впр. 6 – 10 |
||
|
07.12 |
Вимова і правопис слів із префіксами з-, с-, зі-. С. 88 – 89 Впр. 11 – 16 |
||
|
08.12 |
Вимова і правопис слів з апострофом. С. 90 – 91. Впр. 1 – 4 |
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1] - розуміє й адекватно виконує навчальні дії відповідно до прослуханої інструкції, настанови вчителя; [3 МОВ 1.1] - правильно вимовляє слова з апострофом[3 МОВ 4.1] - визначає і пояснює роль префікса в слові; [3 МОВ 4.1] - правильно записує слова з префіксами роз-, без-; [3 МОВ 4.1] - дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1] - визначає і пояснює роль суфікса в слові; [3 МОВ 4.1]
|
|
12.12 |
Правило вживання апострофа після префіксів. С. 91 – 92 Впр. 5 – 8 |
||
|
13.13 |
Закріплення правила вживання апострофа після префіксів. Перенос слів з апострофом. С. 93. Впр. 9 – 12 |
||
|
14.12 |
Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань |
||
|
15.12 |
Аналаліз і систематизація мовних знань. Узагальнення і систематизація мовних знань |
||
|
19.12 |
Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. С. 94 – 95. Впр. 1 – 6 |
||
|
20.12 |
Словотворчі вправи та моделювання будови слів. С. 97 Впр. 11 – 14 |
||
|
21.12 |
Вимова і правопис слів з подовженими приголосними звуками (збіг однакових приголосних на межі кореня і суфікса). С. 98 – 99. Впр. 1 – 5 |
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- правильно вимовляє слова з подовженими приголосними звуками; [3 МОВ 4.1] - уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1 - дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1] - правильно наголошує загальновживані слова; [3 МОВ 4.1] - нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1] |
|
22.12 |
Послідовність розбору слова за будовою. Усний і письмовий розбори слів за будовою С. 100. Впр. 6 – 7 |