Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до підручника Вашуленко. Містить очікувані результати
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків української мови

за підручником «Українська мова та читання. Автори: Вашуленко М. С., Васильківська Н. А., Дубовик С. Г., Вашуленко О. В»

 

№ п/п

Дата

Тема уроку

Ключові компетентності

Очікувані результати та змістові лінії

Текст

  1.  

01.09

Розвиток уявлень про текст. Основні ознаки тексту. С. 4 – 5. Впр. 1 – 4

- спілкування державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- розрізняє різновиди текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснює їх призначення; [4 МОВ 4.1]

- знаходить у тексті-міркуванні

твердження, доказ і висновок; [4 МОВ 4.1]

- дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

- пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

- оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

  1.  

05.09

Тема і мета тексту, типи текстів. С. 6 – 7. Впр. 1 – 5

  1.  

06.09

Закріплення поняття про типи текстів. С. 8 – 9. Впр. 6 – 10

  1.  

07.09

Засоби зв’язку речень і частин тексту С. 10 – 11. Впр. 1 – 4

- спілкування державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- знаходить у тексті його структурні частини; [4 МОВ 4.1] формулює тему і мету тексту; [4 МОВ 4.1]

- добирає заголовок, який відповідає темі або головній думці тексту; [4 МОВ 4.1]

- дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

- пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

- оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

  1.  

08.09

Будова тексту. Частини тексту. С. 12 – 13. Впр. 1 – 4

  1.  

12.09

Побудова тексту-розповіді. С. 14 – 15. Впр. 5 – 9

- спілкування державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- розрізняє різновиди текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснює їх призначення; [4 МОВ 4.1]

- знаходить у тексті-міркуванні твердження, доказ і висновок; [4 МОВ 4.1]

-  будує розповіді, описи, міркування, есе; [4 МОВ 3.1] - розрізняє і будує тексти художнього і науково- популярного стилів; [4 МОВ 3.1], [4 МОВ 4.1]

- використовує засоби зв’язку речень у тексті [4 МОВ 4.2]

- дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

- пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

- оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

  1.  

13.09

Побудова тексту-есе. С. 16 – 17  Впр. 10 – 14

  1.  

14.09

Урок розвитку мовлення. ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ

  1.  

15.09

Побудова тексту-міркування. С. 18 – 19. Впр. 15 – 19

  1.  

19.09

Спостереження за ознаками текстів різних стилів. Складання текстів-описів. Зіставлення художніх і науково-популярних описів

  1.  

20.09

Діагностувальна робота: списування

 

 

  1.  

21.09

Аналіз діагносту вальної роботи.

Уявлення про абзац. Спостереження за роллю абзаців у тексті. Поділ тексту на абзаци за поданим планом.

- спілкування державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- складає план тексту; [4 МОВ 4.1]

- будує текст за поданим планом; [4 МОВ 3.1]

- дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

- пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

- оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

  1.  

22.09

Робота з медіатекстами. С. 28 – 30. Впр. 1 – 4

  1.  

26.09

Урок розвитку мовлення. ХУДОЖНІЙ ОПИС ЗАЙЦЯ (ЗА СВІТЛИНОЮ)

 

 

Речення

  1.  

27.09

Повторення й узагальнення знань про основні ознаки речення. С. 32 – 33. Впр. 1 – 6

- спілкування державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та вираженням почуттів; [3 МОВ 4.1]

--дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

- пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

- оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

  1.  

28.09

Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Інтонування речень. Практичне уявлення про логічний наголос у реченні.

 

- спілкування державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та вираженням почуттів; [3 МОВ 4.1]

- правильно будує і записує розповідні, питальні, спонукальні, окличні і неокличні речення; [3 МОВ 4.1]

- дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

- пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

- оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

  1.  

29.09

Уявлення про звертання. Розділові знаки при звертаннях. Розігрування діалогів.

- спілкування державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- правильно інтонує і записує речення зі звертанням; [3 МОВ 4.1]

- використовує форми кличного відмінка під час звертань; [3 МОВ 4.1]

- дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

- пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

- оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

  1.  

03.10

Члени речення. Поняття про підмет, присудок і другорядні члени речення. С. 42 – 43. Впр. 1 – 3

- спілкування державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- визначає в реченні головні (підмет і присудок) та другорядні (без поділу на види) члени речення; [3 МОВ 4.1]

- виділяє словосполучення в групі підмета і групі присудка; [3 МОВ 4.1]

- встановлює граматичні зв’язки між словами в простому реченні за допомогою питань; [3 МОВ 4.1]

- дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

- пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

- оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

  1.  

04.10

Урок розвитку мовлення. ТВІР-РОЗПОВІДЬ «ПО ГРИБИ» (ЗА ФРАГМЕНТОМ ТЕКСТУ)

  1.  

05.10

Зв’язок між членами речення. С. 44 – 45. Впр. 1 – 4

  1.  

06.10

Зв’язок між словами в реченні. С. 46. Узагальнювальний урок із розділу «Речення».

  1.  

10.10

Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення і систематизація знань.

 

 

  1.  

11.10

Уявлення про багатозначні слова. Спостереження за реченнями і текстами з багатозначними словами. С. 48 – 49 Впр. 1 – 5

- спілкування державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

 

 

 

- спілкування державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

- дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

- нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1]

- розпізнає найуживаніші багатозначні слова і пояснює їх різні значення; [3 МОВ 4.1]

- знаходить і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів у тексті; [3 МОВ 4.1]

- доречно використовує у власних висловленнях слова в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми, багатозначні слова; [3 МОВ 4.2]

- дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

- пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

- оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

  1.  

12.10

Використання слів із прямим і переносним значенням. С. 50 – 51. Впр. 1 – 3

  1.  

13.10

Урок розвитку мовлення. ТЕКСТ-МІРКУВАННЯ «КНИГА ДОРОЖЧА ЗА НАЙБІЛЬШЕ БАГАТСТВО» (ТВІР ЗА ПРИСЛІВ’ЯМ)

  1.  

17.10

Доречне вживання слів у мовленні. С. 51. Впр. 4 – 6

  1.  

18.10

Діагностувальна робота: диктант

  1.  

19.10

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань

  1.  

20.10

Слова, близькі за значенням (синоніми). С. 52 – 53

Впр. 1 – 5

  1.  

31.10

Спостереження за роллю синонімів у реченні і тексті. С. 54 – 55. Впр. 6 – 10

  1.  

01.11

Слова, протилежні за значенням (антоніми).

  1.  

02.11

Використання навчальних словників синонімів, антонімів. С. 57 – 58. Впр. 7 – 9

  1.  

03.11

Урок розвитку мовлення. ПЕРЕБУДОВА КАЗКИ

Будова слова

  1.  

07.11

Закінчення слова, його роль у реченні. С. 60 – 61. Впр. 1 – 6

- спілкування державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

- дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

- визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1]

- визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1]

- розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова (з допомогою вчителя); [3 МОВ 4.1]

--дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

- нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1]

  1.  

08.11

Поняття про нульове закінчення. С. 62 – 63. Впр. 7 – 11

  1.  

09.11

Основа слова. Частини основи. С. 64 – 65. Впр. 1 – 5

  1.  

10.11

Спільнокореневі слова. Корінь слова. С. 66 – 67. Впр. 1 – 4

  1.  

14.11

Вправи на розрізнення спільнокореневих слів, різних форм того самого слова. С. 67. Впр. 5 – 7

  1.  

15.11

Наголос. Наголошування слів С. 68 – 69. Впр. 1 – 6

- спілкування державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1]

- розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова (з допомогою вчителя); [3 МОВ 4.1]

- розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх; [3 МОВ 4.1] - дослідження орфограм, правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом; [3 МОВ 4.1]

- правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом; [3 МОВ 4.1]

 - користується орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом; [3 МОВ 4.1]

- дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

- нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1]

 

  1.  

16.11

Урок розвитку мовлення. ВИБІРКОВИЙ ПЕРЕКАЗ

  1.  

17.11

Загальне поняття про орфограму. С. 70 – 71. Впр. 1 – 6

  1.  

21.11

Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], які перевіряються наголосом. С. 72 – 73. Впр. 1 – 4

  1.  

22.11

Закріплення вмінь добирати слова для перевірки ненаголошених голосних для їх позначення на письмі. С. 74 – 75. Впр. 5 – 9

  1.  

23.11

Діагностувальна робота: письмовий переказ

  1.  

24.11

Аналіз діагностувальної роботи. Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником.

  1.  

28.11

Застосування алфавіту. С. 78 – 79. Впр. 1 – 6

- спілкування державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

- дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

- відтворює напам’ять український алфавіт; [3 МОВ 4.1]

- розташовує 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу користування навчальними і другу літери; [3 МОВ 4.1]

- користується навчальними словниками синонімів, значенням слова. антонімів; [3 МОВ 2.5]

- правильно наголошує загальновживані слова; [3 МОВ 4.1]

  1.  

29.11

Вимова і написання слів зі звуками [ґ], [дж], [дз], [дз´]. Робота з орфоепічним словником. С. 80 – 81 Впр. 1 – 5

  1.  

30.11

Урок розвитку мовлення. ТВІР-МІРКУВАННЯ «КОГО Я ВВАЖАЮ СВОЇМ ДРУГОМ / СВОЄЮ ПОДРУГОЮ?» (ЗА ВКАЗАНОЮ ТЕМОЮ)

  1.  

01.12

Засвоєння правила вимови дзвінких приголосних у кінці слів і складів. С. 82 – 83. Впр. 1 – 6

- спілкування державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- правильно вимовляє слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим;

- дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим

- визначає і пояснює роль префікса в слові; [3 МОВ 4.1]

- правильно записує слова з префіксами роз-, без-; [3 МОВ 4.1]

- дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

  1.  

05.12

Префікс як значуща частина слова. Словотворчі вправляння за допомогою префіксів. С. 84 – 85. Впр. 1 – 5

  1.  

06.12

Правопис слів із префіксами роз-, без-. С. 86 – 87. Впр. 6 – 10

  1.  

07.12

Вимова і правопис слів із префіксами з-, с-, зі-. С. 88 – 89 Впр. 11 – 16

  1.  

08.12

Вимова і правопис слів з апострофом. С. 90 – 91. Впр. 1 – 4

- спілкування державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

- розуміє й адекватно виконує навчальні дії відповідно до прослуханої інструкції, настанови вчителя; [3 МОВ 1.1]

- правильно вимовляє слова з апострофом[3 МОВ 4.1]

- визначає і пояснює роль префікса в слові; [3 МОВ 4.1]

- правильно записує слова з префіксами роз-, без-; [3 МОВ 4.1]

- дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

 - визначає і пояснює роль суфікса в слові; [3 МОВ 4.1]

 

  1.  

12.12

Правило вживання апострофа після префіксів. С. 91 – 92

Впр. 5 – 8

  1.  

13.13

Закріплення правила вживання апострофа після префіксів. Перенос слів з апострофом. С. 93. Впр. 9 – 12

  1.  

14.12

Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань

  1.  

15.12

Аналаліз і систематизація мовних знань. Узагальнення і систематизація мовних знань

  1.  

19.12

Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. С. 94 – 95. Впр. 1 – 6

  1.  

20.12

Словотворчі вправи та моделювання будови слів. С. 97  Впр. 11 – 14

  1.  

21.12

Вимова і правопис слів з подовженими приголосними звуками (збіг однакових приголосних на межі кореня і суфікса). С. 98 – 99. Впр. 1 – 5

- спілкування державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- правильно вимовляє слова з подовженими приголосними звуками; [3 МОВ 4.1]

- уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1

- дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

- правильно наголошує загальновживані слова; [3 МОВ 4.1]

- нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1]

  1.  

22.12

Послідовність розбору слова за будовою. Усний і письмовий розбори слів за будовою С. 100. Впр. 6 – 7

 

docx
Додано
26 вересня 2022
Переглядів
162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку