Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником
«Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Ключові компетентості |
І семестр |
|||
|
|
Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ (с. 4) |
|
Природа України |
|||
|
|
Наша країна – Україна (с. 8) |
|
|
|
Для чого потрібні глобуси і карти (с. 11) |
|
|
|
|
|
|
|
Про що розповідають карти (с. 15) |
|
|
|
Як орієнтуватися на місцевості (с. 19) |
|
|
|
Що таке план місцевості(с. 24) |
|
|
|
Що таке масштаб (с. 28) |
|
|
|
Яка поверхня України (с. 31) |
|
|
|
Що змінює поверхню Землі(с. 35) |
|
|
|
Які країни є сусідами України (с. 38) |
|
|
|
Ми – громадяни України (с. 44) |
|
|
|
|
|
|
|
Про великі права маленької дитини (с. 47) |
|
|
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота з теми «Природа України» |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Природа України» |
|
Культурна спадщина України |
|||
|
|
Що ми знаємо про свою історію (с. 53) |
|
|
|
Славетні творці української держави (с. 60) |
|
|
|
|
|
|
|
Де шукати скарби України (с. 63) |
|
Багатства України |
|||
|
|
На які природні ресурси багата Україна (с. 68) |
|
|
|
Які паливні корисні копалини є на території України (с. 76) |
|
|
|
Де живе енергія (с. 81) |
|
|
|
|
|
|
|
Чим можна замінити корисні копалини(с. 85) |
|
|
|
Якими способами оберігає людина себе від холоду(с. 89) |
|
|
|
Як заощадити електроенергію (с. 95) |
|
|
|
|
|
|
|
На які водні ресурси багата Україна(с. 99) |
|
|
|
Озера і болота України (с. 104) |
|
|
|
Діагностувальна робота з теми «Культурна спадщина та багатства України» |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Якою буває погода (с. 107) |
|
|
|
Які скарби приховує Чорне море (с. 112) |
|
|
|
Які скарби приховує Азовське море (с. 118) |
|
|
|
Чому ґрунти є важливим природним ресурсом країни (с. 122) |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Культурна спадщина та багатства України» |
|
Природні зони України |
|||
|
|
Де на Землі спекотно, а де – холодно (с. 125) |
|
|
|
Подорожуємо зонами мішаних і широколистих лісів (с. 130) |
|
|
|
Подорожуємо лісостепом (с. 137) |
|
|
|
Подорожуємо просторами степу (с. 141) |
|
|
|
Сходження на Говерлу (с. 145) |
|
|
|
Подорож Кримськими горами (с. 149) |
|
|
|
Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір(с. 152) |
|
|
|
Діагностична робота з теми «Природні зони України» |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Природні зони України» |
|
|
|
*Резервний урок |
|
|
|
*Резервний урок |
|
ІІ семестр |
|||
Океани та материки |
|||
|
|
Материки, океани і частини світу на географічних картах (с. 3-5) |
|
Природа голубої планети |
|||
|
|
Підводний світ Тихого океану (с. 6-10) |
|
|
|
Чим цікавий Атлантичний океан (с. 12-14) |
|
|
|
Які таємниці приховує Північний Льодовитий океан (с. 15-18) |
|
|
|
Що приховують глибини Індійського океану (с. 19-21) |
|
Природа материків |
|||
|
|
Євразія – найбільший материк (с. 22-23) |
|
|
|
Які рослини і тварини мешкають на материку Євразія (с. 24-29) |
|
|
|
Чому Африка – найспекотніший материк Землі (с. 30-31) |
|
|
|
Які рослини і тварини мешкають в Африці (с. 34-38) |
|
|
|
Природні умови Північної Америки (с. 40-42) |
|
|
|
Рослинний і тваринний світ Північної Америки (с. 43-46) |
|
|
|
Природа Південної Америки (с. 47-49) |
|
|
|
Рослинний і тваринний світ Південної Америки(с. 50-53) |
|
|
|
Австралія – найсухіший материк.(с. 55-57) |
|
|
|
Рослинний і тваринний світ Австралії. (с. 58-61) |
|
|
|
Антарктида – найхолодніший материк. ( 62-64) |
|
|
|
Рослинний і тваринний Світ Антарктиди. (с. 65-68) |
|
|
|
Повторення вивченого з розділу «Океани та материки» |
|
|
|
Діагностувальна робота з теми «Океани та материки» |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Океани та материки» |
|
Всесвіт і сонячна система |
|||
|
|
Як влаштована Сонячна система (с. 69-73) |
|
|
|
|
|
|
|
Сонце – центральне тіло Сонячної системи (с. 75-78) |
|
|
|
|
|
|
|
Які бувають планети (с. 81-83) |
|
|
|
Таємниці планет земної групи (с. 84-86) |
|
|
|
Як відбувається добовий і річний рух Землі (с. 87-90) |
|
|
|
Що можна побачити на зоряному небі (с. 91-94) |
|
|
|
Молочний шлях – наша галактика (с. 95-96) |
|
|
|
Давні і сучасні уявлення людей про Всесвіт (с. 97-100) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого з розділу «Всесвіт і Сонячна система» |
|
|
|
Діагностувальна робота з теми «Всесвіт і Сонячна система» |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Всесвіт і Сонячна система» (с. 99) |
|
Майбутнє – це ми. Людина і природа |
|||
|
|
Які взаємо-зв’язки існують у природі (с. 101-105) |
|
|
|
Як людина змінює природу (с. 106-109) |
|
|
|
|
|
|
|
Чому матеріали використовують повторно (с. 111-115) |
|
|
|
Що таке екологічні проблеми (с. 116-119) |
|
|
|
|
|
Людина - багатство країни |
|||
|
|
Людина – найбільша цінність (с. 121-126) |
|
|
|
|
|
|
|
Моя дорога до успіху (с. 127-129) |
|
|
|
|
|
|
|
Як жити серед людей (с. 130-133) |
|
|
|
Як запобігти небезпечним ситуаціям (с. 135-140) |
|
|
|
|
|
|
|
Безпека на дорозі(с. 141-144) |
|
|
|
|
|
|
|
Екскурсія «Вулицями рідного міста» |
|
|
|
Що таке правопорушення (с. 145-146) |
|
|
|
Як людина змінює світ (с. 147-150) |
|
|
|
Це ми зможемо (с. 151-156) |
|
|
|
Повторення вивченого з розділу «Майбутнє – це ми» |
|
|
|
Діагностувальна робота з теми «Майбутнє – це ми» |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Майбутнє – це ми» |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік. |
|
* На цих уроках учитель добирає матеріал на власний розсуд, відповідно до освітніх потреб учнів конкретного класу.
Вчитель _______ ________________