Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складено відповідно до вимог програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Хімія. 7-9 класи, затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНІ ПЛАНИ

З ХІМІЇ 8 КЛАС

Календарно-тематичне планування складено відповідно до вимог програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Хімія. 7-9 класи, затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 № 804

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хімія

8 клас

(68 год., 2 год. на тиждень)

 

 

Форми контролю

І семестр

ІІ семестр

Загальна кількість

Заплановано

Загальна кількість

Заплановано

Лабораторні роботи

1

1

6

6

Практичні роботи

1

1

2

2

Тематичне оцінювання

3

3

4

4

Контрольні роботи

1

1

1

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

№ п/п

Дата

Тема уроку

Лабораторні досліди, РРЗ

Демонстрації, Домашній експеримент

Скорегована дата

Повторення найважливіших питань курсу хімії 7 класу

  1.                  

2.09

Правила поведінки в кабінеті хімії та ТБ під час роботи в хімічному кабінеті. Інструкції 64, 66, 67, 68 Найважливіші хімічні поняття.

 

 

 

  1.                  

7.09

Прості й складні речовини (кисень, вода). Реакція розкладу, сполучення.

 

 

 

  1.                  

9.09

Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою.

 

 

 

  1.                  

14.09

Масова частка елемента в складній речовині.

ДІАГНОСТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

 

 

 

Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів. Будова атома

  1.                  

16.09

Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів.

 

 

 

  1.                  

21.09

Захист навчальних проектів: 1. З історії відкриття періодичної системи хімічних елементів. 3. Хімічні елементи в літературних творах. 4. Цікаві історичні факти з відкриття і походження назв хімічних елементів.

 

 

 

  1.                  

23.09

Захист навчальних проектів: 1. З історії відкриття періодичної системи хімічних елементів. 3. Хімічні елементи в літературних творах. 4. Цікаві історичні факти з відкриття і походження назв хімічних елементів. ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 1

 

 

 

  1.                  

28.09

Поняття про лужні, інертні елементи, галогени.

 

 

 

  1.                  

30.09

Будова атома. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). Протонне число. Нуклонне число.

 

Демонстрації 2. Моделі атомів (віртуальні 3D). Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

  1.              

5.10

Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів 1-20.

 

 

 

  1.              

7.10

Стан електронів у атомі. Електронні орбіталі. Енергетичні рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах хімічних елементів № 1-20.

 

Демонстрації 3. Форми електронних орбіталей (віртуальні 3D). Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

  1.              

12.10

Електронні та графічні електронні формули атомів хімічних елементів № 1-20. Поняття про радіус атома.

 

 

 

  1.              

14.10

Електронні та графічні електронні формули атомів хімічних елементів № 1-20. Поняття про радіус атома.

 

 

 

  1.              

19.10

Періодичний закон Д.І.Менделєєва (сучасне формулювання). Періодична система хімічних елементів, її структура.

 

Демонстрації .Періодична система хімічних елементів (довга і коротка форми). Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

  1.              

21.10

Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома.

 

 

 

  1.              

26.10

Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома.

 

 

 

  1.              

28.10

Значення періодичного закону. Захист навчальних проектів: 2. Форми періодичної системи хімічних елементів

 

 

 

  1.              

9.11

Узагальнення знань з теми: «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів». ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 2

 

 

 

Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини

  1.              

11.11

Природа хімічного зв’язку. Електронегативність атомів хімічних елементів

 

 

 

  1.              

16.11

Електронегативність атомів хімічних елементів

 

 

 

  1.              

18.11

Ковалентний зв'язок, його утворення.

 

 

 

  1.              

23.11

Полярний і неполярний ковалентний зв’язок. Електронні формули молекул.

 

 

 

  1.              

25.11

Полярний і неполярний ковалентний зв’язок. Електронні формули молекул.

 

 

 

  1.              

30.11

Йони. Йонний зв’язок, його утворення.

 

 

 

  1.              

2.12

Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали.

 

  1. Демонстрації 4. Моделі кристалічних ґраток різних типів. 5. Зразки речовин атомної, молекулярної та йонної будови. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

  1.              

7.12

Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток

Лабораторні досліди: Ознайомлення з фізичними властивостями речовин атомної, молекулярної та йонної будови. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

 

  1.              

9.12

Практична робота 1. Дослідження фізичних властивостей речовин з різними типами кристалічних ґраток (наприклад: цукру, кухонної солі, графіту). Інструктаж БЖ. Інструкція 78.1

 

 

 

  1.              

14.12

Захист навчальних проектів: 5. Використання кристалів у техніці. 6. Кристали: краса і користь.

 

 

 

  1.              

16.12

Узагальнення вивченого по темі  «Хімічний зв’язок і будова речовини»  КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1  ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 3

 

 

 

Тема 3. Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами

  1.              

21.12

Кількість речовини. Моль - одиниця кількості речовини. Стала Авогадро.

Розрахункові задачі

6. Обчислення числа частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі.

Демонстрації

6. Зразки речовин кількістю речовини 1 моль (або однакової кількості речовини). Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

  1.              

23.12

Кількість речовини. Моль - одиниця кількості речовини. Стала Авогадро.

 

 

  1.              

28.12

Молярна маса.

Розрахункові задачі

5. Обчислення молярної маси речовини.

7. Обчислення за хімічною формулою маси даної кількості речовини і кількості речовини за відомою масою.

 

 

  1.              

30.12

Молярна маса.

 

 

  1.              

20.01

Закон Авогадро. Молярний об’єм газів.

Розрахункові задачі

8. Обчислення об’єму певної маси або кількості речовини відомого газу за нормальних умов.

 

 

  1.              

23.01

Закон Авогадро. Молярний об’єм газів.

 

 

  1.              

27.01

Відносна густина газів.

Розрахункові задачі

9. Обчислення з використанням відносної густини газів.

 

 

  1.              

30.01

Відносна густина газів.

 

 

  1.              

03.02

Узагальнення знань по темі «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами»

Розрахункові задачі

6. Обчислення числа частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі.

 

 

 

  1.              

06.02

Узагальнення знань по темі «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами» ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 4

 

 

Тема 4. Основні класи неорганічних сполук

  1.              

10.02

Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура.

 

 

 

  1.              

13.02

Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура.

 

 

 

  1.              

17.02

Фізичні властивості оксидів. Хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами.

 

Демонстрації 7. Зразки оксидів. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

  1.              

20.02

Фізичні властивості оксидів. Хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами.

 

Демонстрації 8. Взаємодія кислотних і основних оксидів з водою. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

  1.              

24.02

Фізичні властивості кислот. Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями. Реакція нейтралізації.

 

Демонстрації 9. Зразки кислот. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

  1.              

27.02

Фізичні властивості кислот. Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями. Реакція нейтралізації.

Лабораторний дослід 3 Взаємодія хлоридної кислоти з металами. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

Демонстрації 10. Хімічні властивості кислот. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

46

03.03

Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами.

 

 

 

47

06.03

Узагальнення вивченого матеріалу. ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 4

 

 

 

48

10.03

Фізичні властивості основ. Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, кислотними оксидами, солями.

 

Демонстрації 11.  Зразки основ. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

49

13.03

Фізичні властивості основ. Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, кислотними оксидами, солями.

Лабораторний дослід 2. Взаємодія лугів з кислотами в розчині. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

Демонстрації 12. Хімічні властивості лугів. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

50

17.03

Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання. Заходи безпеки під час роботи з лугами

 

Демонстрації 13. Добування і хімічні властивості нерозчинних основ. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

51

20.03

Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання. Заходи безпеки під час роботи з лугами

 

 

 

52

24.03

Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами (в розчині, при сплавлянні).

 

Демонстрації 14. Доведення амфотерності цинк гідроксиду.  Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

53

03.04

Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами (в розчині, при сплавлянні).

 

Демонстрації 15. Таблиця розчинності кислот, основ, амфотерних гідроксидів і солей. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

54

07.04

Фізичні властивості середніх солей.

 

Демонстрації 16. Зразки солей. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

55

10.04

 

Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями.

Лабораторний дослід 4 Взаємодія металів із солями у водному розчині. 5 Взаємодія солей з лугами у водному розчині. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

Демонстрації 17. Хімічні властивості солей. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

56

14.04

Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями.

Лабораторний дослід 6 Реакція обміну між солями в розчині Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

Демонстрації 18. Взаємодія кальцій оксиду з водою, дослідження добутого розчину індикатором, пропускання вуглекислого газу в   розчин, що утворився. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

57

17.04

Розв’язання експериментальних задач.

Лабораторний дослід 7 Розв’язування експериментальної задачі на прикладі реакції обміну. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

 

58

21.04

Узагальнення вивченого матеріалу. ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 5

 

 

 

59

24.04

Практична робота 2. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук. Інструктаж БЖ. Інструкція 78.2

 

 

 

60

28.04

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

Розрахункові задачі 10. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.

 

 

61

01.05

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

 

62

05.05

Практична робота 3. Розв’язування експериментальних задач. Інструктаж БЖ. Інструкція 79.1

 

 

 

63

08.05

Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини.

 

Домашній експеримент

1. Дія на сік буряка чи червоноголової капусти лимонного соку, оцту, розчину харчової соди, мильного розчину.

 

64

12.05

Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини.

 

 

 

65

15.05

Захист навчальних проектів: 7. Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництві й побуті. 8. Хімічний склад і використання мінералів. 9. Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.

 

 

 

66

19.05

Захист навчальних проектів: 7. Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництві й побуті. 8. Хімічний склад і використання мінералів. 9. Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.

 

 

 

67

22.05

Узагальнення та систематизація знань з теми «Основні класи неорганічних сполук»

 

 

 

68

26.05

Контрольна робота №2 ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 6

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 8 клас, Планування
Додано
20 січня 2023
Переглядів
3359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку