Синхронізоване календарно-тематичне планування
З ІСТОРІЇ для 7 класу (рівень стандарту)
Складено згідно до навчальної програми « ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 6 – 11 КЛАСИ. Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти»
Яка затверджена та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)
Історія України (1 год на тиждень, 35– на рік)
Всесвітня історія (1 год на тиждень, 35 – на рік)
Історія України |
Всесвітня історія |
||||
№ п/п
|
Тема уроку |
7 А |
7 Б |
Примітки |
|
|
Вступ. Повторення
|
|
|
|
|
Розділ І. ПЕРШІ СЕРЕДНЬОВІЧНІ ДЕРЖАВИ |
|||||
|
Франкська держава |
|
|
|
|
|
Візантійська імперія |
|
|
|
|
|
Арабський халіфат |
|
|
|
|
|
Практичне заняття Перші середньовічні держави |
|
|
|
|
|
Урок - узагальнення та тематичного контролю з теми «Перші середньовічні держави» |
|
|
|
|
|
Повторення. Вступ. Історія України — складова європейської історії |
|
|
|
|
Розділ І. ВИНИКНЕННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ РУСІ–УКРАЇНИ |
|||||
|
Східні слов’яни |
|
|
|
|
|
Утворення Русі – України. Перші князі. |
|
|
|
|
|
Русь – Україна за князювання Ольги та Святослава |
|
|
|
|
|
Практичне заняття. Князь Святослав і його походи |
|
|
|
|
|
Суспільно – політичний устрій і господарське життя Русі - України |
|
|
|
|
|
Урок - узагальнення та тематичного контролю з теми «Виникнення та становлення Русі - України» |
|
|
|
|
Розділ ІІ. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СВІТ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ |
|||||
7. |
Людина в Середньовіччі |
|
|
|
|
8. |
Середньовічне європейське суспільство |
|
|
|
|
9. |
Християнська церква в 5-11ст |
|
|
|
|
10. |
Середньовічне місто |
|
|
|
|
11. |
Практичне заняття. Життя і традиції рицарів і селян |
|
|
|
|
12. |
Урок - узагальнення та тематичного контролю з теми «Середньовічний світ Західної Європи» |
|
|
|
|
Розділ ІІІ. ЄВРОПЕЙСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО Й ДЕРЖАВИ В X—XV СТ. |
|||||
13. |
Скандинавія |
|
|
|
|
14. |
Хрестові походи |
|
|
|
|
15. |
Середньовічні держави |
|
|
|
|
16. |
Франція |
|
|
|
|
17. |
Англія |
|
|
|
|
18. |
Німеччина |
|
|
|
|
19. |
Країни басейну Середземного моря |
|
|
|
|
20. |
Практичне заняття. Велика Хартія Вольностей |
|
|
|
|
21. |
Урок - узагальнення та тематичного контролю з теми «Європейське суспільство й держави в 10-15 ст» |
|
|
|
|
Розділ ІІ. КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА (РУСЬ–УКРАЇНА) наприкінці Х – у першій половині ХІ ст. |
|||||
8. |
Русь – Україна за Володимира Великого |
|
|
|
|
9. |
Ярослав Мудрий: історичний портрет |
|
|
|
|
10. |
Політичний і соціальний устрій Київської Русі наприкінці Х ст. — у першій половині ХІ ст. |
|
|
|
|
11. |
Культура Київської Русі наприкінці Х ст. — у першій половині ХІ ст. |
|
|
|
|
12. |
Практичне заняття. Християнська релігія і церква в житті давньоруського суспільства |
|
|
|
|
13. |
Урок – узагальнення та тематичного контролю з теми «Київська держава (Русь-Україна) наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.» |
|
|
|
|
Розділ ІІІ. КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА (РУСЬ-Україна) у другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст. |
|||||
14. |
Київська держава за Ярославичів |
|
|
|
|
15. |
Правління Володимира Мономаха |
|
|
|
|
16. |
Політичне й соціально-економічне життя давньоукраїнських князівств у середині ХІІ — першій половині ХІІІ ст. |
|
|
|
|
17. |
Культура Русі - України в другій половині ХІ — першій половині ХІІІ ст. |
|
|
|
|
18. |
Кочові народи українських степів. Крим у складі Візантійської імперії |
|
|
|
|
19. |
Практичне заняття. «Слово о полку Ігоревім» як історичне джерело» |
|
|
|
|
20. |
Урок – узагальнення та тематичного контролю з теми «Київська держава (Русь-Україна) у другій половині ХІ ст. – у першій половині ХІІІ ст.» |
|
|
|
|
Розділ IV. КОРОЛІВСТВО РУСЬКЕ (ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА) |
|||||
21. |
Утворення Галицько-Волинської держави |
|
|
|
|
22. |
Монгольська навала на українській землі |
|
|
|
|
23. |
Розквіт Галицько-Волинської держави за Данила Галицького та його наступників |
|
|
|
|
24. |
Практичне заняття. Історичний портрет Данила Галицького |
|
|
|
|
25. |
Королівство Руське у період поступового занепаду й останні галицько-волинські князі |
|
|
|
|
26. |
Культура Королівства Руського ХІІІ – першої половини ХІV ст. |
|
|
|
|
27. |
Урок – узагальнення та тематичного контролю з теми «Галицько - Волинська держава» |
|
|
|
|
Розділ IV. КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ В X—XV СТ |
|||||
22. |
Центральна та Східна Європи |
|
|
|
|
23. |
Північно-східна Русь. Утворення московської держави |
|
|
|
|
24. |
Утворення Османської імперії |
|
|
|
|
25. |
Практичне заняття. Виявити в пам’ятках культури народів Центрально-Східної Європи прояви візантійської, руської та західноєвропейської (католицької) культурних традицій |
|
|
|
|
26. |
Урок – узагальнення та тематичного контролю з теми «Країни Центральної та Східної Європи в 10-15 ст» |
|
|
|
|
Розділ V. РУСЬКІ УДІЛЬНІ КНЯЗІВСТВА У СКЛАДІ СУСУДНІХ ДЕРЖАВ. КРИМСЬКЕ ХАНСТВО |
|||||
28. |
Інкорпорація руських удільних князівств до складу інших держав |
|
|
|
|
29. |
Кревська унія 1385 р. та українські землі |
|
|
|
|
30. |
Держава Феодоро в Криму. Кримське ханство. |
|
|
|
|
31. |
Суспільне й церковне життя в Україні |
|
|
|
|
32. |
Господарське життя в Україні. Магдебурзьке право |
|
|
|
|
33. |
Особливості розвитку культури українських земель у другій половині ХІV cт. — XV ст. |
|
|
|
|
34. |
Практичне заняття. Історичний портрет Костянтина Острозького |
|
|
|
|
35. |
Урок – узагальнення та тематичного контролю з теми «РУСЬКІ УДІЛЬНІ КНЯЗІВСТВА У СКЛАДІ СУСУДНІХ ДЕРЖАВ. КРИМСЬКЕ ХАНСТВО» |
|
|
|
|
Розділ IV. МАТЕРІАЛЬНИЙ І ДУХОВНИЙ СВІТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ |
|||||
27. |
Християнська церква в 11-15 ст |
|
|
|
|
28. |
Середньовічна культура Західної Європи |
|
|
|
|
29. |
Практичне заняття Середньовічні замки та собори: візитна картка туристичної Європи (ілюстрована уявна екскурсія) |
|
|
|
|
30. |
Урок – узагальнення та тематичного контролю з теми «Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя» |
|
|
|
|
Розділ VI. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СХІД |
|||||
31. |
Середньовічний Китай та Японія |
|
|
|
|
32. |
Середньовічна Індія |
|
|
|
|
33. |
Практичне заняття Провести уявну екскурсію до середньовічних пам’яток культури Китаю, Японії та Індії |
|
|
|
|
34. |
Урок – узагальнення та тематичного контролю з теми «Середньовічний Схід» |
|
|
|
|
35. |
Узагальнення по курсу «Середні віки в історії людства». |
|
|
|
|