календарно-тематичне планування

Про матеріал
календарно тематичне планування ІІ семестр німецька мова за підручником Сотнікова
Перегляд файлу

8 клас

Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. Німецька мова. 8 клас. – Х.: Ранок, 2017 Складено відповідно до «Навчальних програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи» -  К., 2017 р.;  Наказ МОН від 07.06.2017 № 804  

(2 години на тиждень)

 

Підтема

Мовленнєві функції

Граматичний

матеріал

Лексичний матеріал

Фоне-тика

Читання

Аудію-вання

Мовлен-ня

Письмо

Домашнє завдання

Дата

Примі-тка

Тема 5: Massenmedien (Засоби масової інформації)

31

 Преса

Популярні молодіжні журнали

Навчати розповідати, якою має бути цікава газета, складати рейтинг улюблених газет і коментувати його, проводити серед однокласників опитування за темою

Навчати розповідати про популярні молодіжні журнали в Німеччині, складати

рейтинг журналів за тиражем і коменту-вати його

Підрядне

речення

причини зі

сполучником «weil»

(повторення)Впр. 3b

Множина

іменників

(повторення)

Впр. 1(с.107)

Словотвір:

складні

слова

Впр. 2 (с.107) РЗ

Die Rubrik -en, die Wirtschaft -en, die Wissenschaft -en.

Впр. 2, 3a (с. 105); РЗ

Der Artikel -, die Auflage -n, auflagenstark, erscheinen (erschien, ist erschienen), herausgeben (gab heraus, hat herausgegeben), das Magazin -e.

РЗ

Впр. 1

(с. 107)

 

Впр. 3a

(с. 107),

3b (с. 108);РЗ

РЗ

Впр. 2

(с. 107)

Впр. 3b

(с. 105),

4b, 5

(с. 106)

Впр. 3c

(с. 108)

 

Впр. 4a,

6 (с. 106);

РЗ

Впр. 5

(с. 108);

РЗ

 

Впр. 6

(с. 106); РЗ

Впр. 5 (с. 108);

РЗ

 

 

2

Газетні статті

 

Навчати розуміти газетні статті, розповідати, які статті й рубрики подобаються в газеті

Іменники

іншомовного

походження

Впр. 1

(с. 109); РЗ

Die Überschrift -en, das Tattoo -s, das Studio -s.

РЗ

 

Впр. 1

(с. 109)

 

Впр. 3a

(с. 109),

3b (с. 110),

4 (с. 111)

Впр. 5

(с. 111)

 

Впр. 2

(с. 109),

6 (с. 111)

 

Впр. 7

(с. 111);

РЗ

 

Впр. 7

(с. 111); РЗ

 

 

3

Роль газет у навчанні

Газети-таблоїди

Навчати розповідати про роль газети у навчанні

Навчати розповідати про газети-таблоїди, повідомляти про газети такого формату в Україні

 

Підрядне

Речення мети

Інфінітивна група

«um …zu».

Впр. 4(с.113)

Recherchieren (recherchierte,

hat recherchiert), Informationen

vermitteln (vermittelte, hat vermittelt),

Впр. 1 (с. 112); РЗ

Die Tageszeitung -en, die Tabloid-Zeitung -en, das Tabloid-Format -e, das Verlagshaus -¨-er, die

Leserschaft, erreichen

(erreichte, hat erreicht),

die Schlagzeile -n.

Впр. 1 (с. 114); РЗ

РЗ

РЗ

Впр. 3a

(с. 112);

РЗ

Впр. 3

(с. 115),

4 (с. 116)

 

 

Впр. 2

(с. 112),

3b (с. 113)

Впр. 2

(с. 115),

5 (с. 116)

 

Впр. 5

(с. 113);

РЗ

Впр. 6

(с. 116);

РЗ

 

Впр. 5

(с. 113); РЗ

Впр. 6

(с. 116); РЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Сучасні засоби комунікації

Телевізійні програми

 

Навчати розповідати про сучасні засоби комунікації та їхнє призначення, вжива-

ючи інфінітивну групу «um… zu»

Навчати називати телевізійні програми, розповідати про свої улюблені телевізійні

передачі, коменту-вати результати опитування про

улюблені телепередачі

Віддієслівні іменники.

Впр. 1

(с. 117); РЗ

Інфінітив-

на група

«um …zu».

Впр. 4(с.118) 5(с. 119)

Множина

іменників

(повторення)Впр. 1

(с. 120); РЗ

 

Das Gerät -e, das Medium (Medien), der Plattenspieler -, der Drucker -, das Smartphone

-s, sich (Dat.) vorstellen (stellte sich vor, hat sich vorgestellt), tippen (tippte,

hat getippt).Впр. 2a, 2b (с. 117),2c (с. 118); РЗ

Der Moderator -en, die Sendung -en, die Fernsehsendung -en, die Krimiserie -n, der Kanal -¨-e, der Sender -, sich anschauen

(schaute sich, hat sich angeschaut), zappen (zappte, hat gezappt).

Впр. 2 (с. 120); РЗ

Впр. 1

(с. 117)

Впр. 1

(с. 120)

 

Впр. 4

(с. 118)

Впр. 5

(с. 121);

 

РЗ

Впр. 4

(с. 120)

 

Впр. 2a

(с. 117),

5 (с. 119)

Впр. 3

(с. 120)

 

Впр. 6

(с. 119);

РЗ

Впр. 6

(с. 121);

РЗ

 

Впр. 6 (с. 119);

РЗ

Впр. 6

(с. 121);

РЗ

 

 

 

5

 

Комп’ютер

Навчати розповідати про винаходження комп’ютера,опису-вати відвідування

Німецького музею

 

Der Erfinder -, der Rechner -, die Berechnung -en, die Taste -n, der Bildschirm -e, die

Tastatur -en, der USB-Stick -s, gelten(galt, hat gegolten) als

(Nom.), bestätigen (bestätigte, hat bestätigt).

Впр. 2 (с. 122),  РЗ

Впр. 1

(с. 122)

Впр. 4b

(с. 123);

РЗ

 

 

Впр. 4a

(с. 123),

5 (с. 124)

 

Впр. 5

(с. 124);

РЗ

 

Впр. 5 (с. 124);

РЗ

 

 

6

 Інтернет

 

Навчати розповідати про популярність мережі Інтернет і про її використання,

проводити серед однокласників опитування за темою

 

Іменники

іншомовного походження.

Впр.1(с. 125)

Інфінітивна група

«um … zu».

Впр. 2

(с. 125); РЗ

Das Blog -s, das Internet-Forum (-Foren), das Netz -e,

der Nutzer -, online, chatten (chattete, hat gechattet), herunterladen (lud herunter, hat

heruntergeladen),abrufen (rief ab, hat abgerufen).

Впр. 2 (с. 125); РЗ

 

Впр. 1

(с. 125)

 

Впр. 3

(с. 125),

4 (с. 126)

 

 

Впр. 4,

6 (с. 126)

 

Впр. 7

(с. 126);

РЗ

 

Впр. 7 (с. 126);

РЗ

 

 

7

Викорис-тання Інтернету

в навчанні

Навчати розповідати про використання Інтернету в навчанні, висловлювати свою думку про репетитор-

ство онлайн

Підрядне

речення

причини зі

сполучни-

ком «weil»

(повторення)Впр. 4(с.129)

Die Internet-Nachhilfe -n, das Passwort -¨-er, das Headset  -s, sich einloggen (loggte sich ein, hat sich eingeloggt).

Впр. 1 (с. 127); РЗ

РЗ

Впр. 2b

(с. 127),

3 (с. 128),

5 (с. 129)

 

 

Впр. 2a

(с. 127),

4 (с. 129)

 Впр. 2

(с. 130);

РЗ

Впр. 5

(с. 129);

РЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 Засоби масової інформації. Узагальнення і систематизація знань

Навчати працювати над проектом, закріпити набуті

мовні й мовленнєві вміння та навички

 

 

 

 

 

Впр.

3(с. 130),

4 (с. 131)

 

 

 

 

 

 

 

Тема 6: Musik (Музика)

 

9

Музичні інструмен-ти

 Музичні інструмен-

ти на яких граєш ти

Навчати називати музичні інструменти, розповідати про

музичні колектив

Навчати розповідати,  на яких інструментах грають музиканти в оркестрі й рокгрупі, запитувати в одноліт-

ка, чи вміє він грати на якомусь інстру-менті, й відповідати на таке запитання

Іменники

іншомовного

походження

Впр. 1a

(с. 137)

 

Das Schlagzeug, der Kontrabass -¨-e, das Keyboard -s, der Flügel -, die Trompete

-n, die Trommel -n,das Horn -¨-er, die Violine -n, das Violoncello -celli, das Saxophon -e, das Akkordeon

-s, die Flöte -n, das Orchester -, der Dirigent -en.

Впр. 1, 2 (с. 133); РЗ

Die Band -s, die Symphonie -nien.

Впр. 2a (с. 137); РЗ

 

Впр. 2

(с. 133)

Впр. 1a

(с. 137)

 

Впр. 4b

(с. 135),

5a(с. 136);

РЗ

 

Впр. 1b

(с. 137);

РЗ

 

Впр. 3,

4a (с. 134)

Впр. 2a

(с. 137),

2b, 3, 4

(с. 138),

5 (с. 139)

 

Впр. 6

(с. 136);

РЗ

Впр. 6

(с. 139);

РЗ

 

Впр 6 (с. 136);

РЗ

Впр. 6

(с. 139);

РЗ

 

 

 

10

 

 

Компози-тори та їх твори

Йоганн Себастьян Бах

Навчати розповідати про видатних німецькомовних

композиторів, знайомити з їхніми творами, навчати

висловлювати своє враження від музики

Знайомити з біографією Йоганна Себастьяна Баха,

навчати складати коротку біографію у вигляді таблиці

 

Минулий

час Präteritum

(повторення)

Впр. 6

(с. 142);

РЗ

Підрядне

означальне

речення.

Впр. 4, 5a,

 (с. 145)

Die Oper -n, die Operette -n, die Sonate -n, der Walzer -, schaffen (schuf, hat  geschaffen), taub.

Впр. 4b (с. 141), 5 (с. 142); РЗ

Die Orgel -n, entstehen

(entstand, ist entstanden),

die Passion, das Genie -s.

Впр. 2a (с. 143)

 

Впр. 1

(с. 140)

РЗ

Впр. 3a

(с. 144),

3b (с. 145);

РЗ

 

Впр. 4a

(с. 141),

6 (с. 142)

 

Впр. 2

(с. 140),

3 (с. 141),

7 (с. 142)

Впр. 1a,

1b, 2b

(с. 143)

 

Впр. 5,

8 (с. 142);

РЗ

Впр. 6

(с. 145);

РЗ

 

Впр. 8

(с. 142);

РЗ

Впр.6 (с. 145);

РЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

Українські компози-тори

 

Навчати розповідати про видатних українських компо-зиторів, складати запитання для вікто-рини

 

Aufführen (führte auf, hat aufgeführt), die Kammermusik, das Libretto -tti/-s, die Bedingung -en.

РЗ

 

Впр. 1

(с. 146)

 

Впр. 4

(с. 147),

5(с. 148);

РЗ

 

 

Впр. 2,

3a, 3b

(с. 146)

 

Впр. 7

(с. 148);

РЗ

 

Впр. 7 (с. 148);

РЗ

 

 

 

12

 

Віденський хор хлопчиків

Народна музика та пісні

 

Навчати розповідати про відомий у всьому світі Віденський хор хлопчиків, викорис-товуючи підрядні

з’ясувальні речення

Знайомити з творами німецької народної музики, навчати

складати віршик з поданими ЛО

Підрядне

з’ясувальне

речення зі

сполучни-

ком «dass»

(повторення)

Der Chor -¨-e, der Knabenchor -¨-e, der Sängerknabe -n, die

Konzerttournee -n.

Впр. 2 (с. 149)

Die Mühle -n, der Müller -, der Weizen -, klappern (klapperte,

hat geklappert), mahlen (mahlte, hat gemahlen).

Впр. 2, 3 (с. 151); РЗ

Впр. 1

(с. 149)

Впр. 1

(с. 151)

 

Впр. 4

(с. 150);

РЗ

Впр. 4a

(с. 152)

 

Впр. 4b

(с. 152)

 

Впр. 3a,

3b (с. 149)

Впр. 5

(с. 152)

 

Впр. 6

(с. 150);

РЗ

Впр. 6

(с. 152);

РЗ

 

Впр 6 (с. 150);

РЗ

Впр. 6

(с. 152); РЗ

 

 

 

13

Музичні стилі

Улюблені музичні стилі

Навчати називати різні музичні стилі, розповідати про музичні стилі за поданою  інфор-мацією

Навчати розповідати про улюблені музич-ні стилі, проводити серед однокласників

опитування за темою й коментувати його результати

Підрядне

з’ясувальне

речення зі

сполучни-

ком «dass»

(повторення)Впр. 5(с.157)

Der Rock ’n’ Roll, die Popmusik, der Rap, der Hip-Hop, der Hardrock, das Merkmal -e, der Vertreter -,

die Wurzel -n.

Впр. 2a (с. 153); РЗ

Sanft, provokant, süßlich, echt, offen, künstlich.

Впр. 1, 2a  (с. 156)

Впр. 1

(с. 153)

РЗ

Впр. 3

(с. 154),

5a (с. 155);

РЗ

 

Впр. 2a

(с. 153),

Впр. 1, 2a(с.156)

РЗ

 

Впр. 2b

(с. 154),

5b (с. 155)

Впр. 2a,

3 (с. 156),

4, 5

(с. 157)

 

Впр. 6

(с. 155);

РЗ

Впр. 6

(с. 157);

РЗ

 

Впр. 6 (с. 155);

РЗ

Впр. 6

(с. 157); РЗ

 

 

 

14

Сучасні німецькі співаки і гурти

Музика в моєму житті

 

Навчати розповідати про відомих німець-ких виконавців, коментувати рейтинг

найпопулярніших співаків і гуртів

Навчати розповідати про роль музики в житті людини, висловлювати своє

ставлення до музики й порівнювати її

Підрядне

речення

причини зі

сполучни-

ком «weil»

(повторення

Der Sänger -, der Interpret -en, das Album (Alben), die Single -s, gelten (galt, hat gegolten), der Refrain -s.

Впр. 1, 2a (с. 158); РЗ

ausdrücken (drückte

aus, hat ausgedrückt).

РЗ

 

РЗ

Впр. 1

(с. 162)

Впр. 4

(с. 159),

6 (с. 161)

Впр. 4

(с. 163);

РЗ

 

Впр. 6

(с. 161)

 

Впр. 2a,

2b (с. 158),

3a, 3b

(с. 159),

5 (с. 160)

Впр. 2a,

2b, 3

(с. 162)

 

Впр. 7

(с. 161);

РЗ

Впр. 5

(с. 163);

РЗ

 

Впр. 7

(с. 161); РЗ

Впр. 5 (с. 163);

РЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 Відвідування концерту

Відомі фестивалі

Навчати робити пропозицію щодо відвідання якогось

концерту й реагувати на такі пропозиції (згода/незгода)

Навчати розповідати про відвідання фестивалю,

складати програму фестивалю

 

Das Festival -s, dagegen,

Впр. 2a (с. 164); РЗ

Das Festspiel -e, die Bühne -n, die Freilichtfestspiele (Pl.), die Vielseitigkeit.

РЗ

 

РЗ

РЗ

Впр. 2

(с. 166),

5 (с. 168)

 

Впр. 2b

(с. 164)

Впр. 3

(с. 167)

 

Впр. 1

(с. 164),

3, 4

(с. 165)

Впр. 1

(с. 166),

4 (с. 168)

 

Впр. 5

(с. 165);

РЗ

Впр. 5

(с. 168);

РЗ

 

Впр. 5

(с. 165); РЗ

Впр.5

(с. 168);

РЗ

 

 

 

16

Музика. Узагальнення і систематизація знань

Навчати працювати над проектом, закріпити набуті

мовні й мовленнєві вміння та навички

 

 

РЗ

 

 

Впр. 1

(про-

ект), 3

(с. 169),

4 (с. 170)

Впр. 1

(про-

ект), 2

(с. 169);

РЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 7: Deutschland — Land und Leute (Німеччина — країна і люди)

17

 Ми подо-рожуємо

Навчати називати цілі подорожей і транспортні засоби, якими можна подорожувати, проводити серед

однокласників опитування за темою, розповідати у форма-ті інтерв’ю про свою останню подорож

Власні

назви.

Впр. 4a, 4b

(с. 174); РЗ

Bevorzugen (bevorzugte,

hat bevorzugt), unternehmen

(unternahm, hat unternommen), die Sitte -n.

Впр. 2 (с. 173); РЗ

 

Впр. 1

(с. 173)

 

 

Впр. 3a,

 (с. 173)

 

Впр. 5

(с. 174),

6 (с. 175)

 

Впр. 7

(с. 175);

РЗ

 

Впр. 7

(с. 175);

РЗ

 

 

18

Мистецтво подорожу-вати

 

Навчати розповідати про поведінку під час подорожі, давати поради щодо пра-вильного поводження в чужій місцевості

Наказовий

спосіб

(повторення)

РЗ

 

Auf Reisen, der Reiseführer -, der Rat (Ratschläge), die Gegend -en, der Mitreisende -n, schreien (schrie, hat geschrien),

schimpfen (schimpfte, hat geschimpft).

Впр. 1, 2 (с. 176)

Впр. 1

(с. 176)

 

Впр. 3

(с. 176);

РЗ

 

 

Впр. 4,

5a (с. 177)

 

Впр. 6

(с. 177);

РЗ

 

Впр. 6 (с. 177);

РЗ

 

 

 

19

Німецькі ландшафти

 

Навчати називати різні ландшафти, розповідати про

клімат, географічне положення, ланд-шафти Німеччини

Множина

іменників

(повторення)

Впр. 1(с.178)

Географічні

власні назви

Das Gewässer -, das Tal -¨-er, das Klima, die Grenze -n, mild,

gemäßigt, maritim, kontinental, betragen (betrug, hat betragen).

Впр. 2 (с. 178), 5 (с. 180)

Впр. 1

(с. 178)

 

Впр. 3

(с. 179)

 

РЗ

 

Впр. 6

(с. 180);

РЗ

 

Впр. 6 (с. 180);

РЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

Федеральні землі Німеччини

Навчати розповідати про федеральні землі Німеччини, називаю-чи їхні столиці, розташування, площу, кількість жителів,складати маршрут подорожі Німеччиною

Географічні

власні

назви.

РЗ

 

 

Впр. 1a

(с. 181)

 

 

Впр. 3

(с. 184)

Впр. 1b

(с. 181),

1b (с. 182),

4 (с. 184)

 

Впр. 5

(с. 184);

РЗ

 

Впр. 5

(с. 184); РЗ

 

 

 

21

Німецькі міста

 

Навчати розповідати про німецькі міста, використовуючи подану інформацію

й географічну карту

Підрядне речення

причини зі

сполучником

«weil» (по-

вторення).

Впр. 3(с.186)

Географічні

власні назви.

Die Metropole -n, die

Schwebebahn -en, herstellen (stellte her, hat hergestellt),

Впр. 2a, 2b, 2c(с. 185); РЗ

42

 

Впр. 1

(с. 185)

 

 

Впр. 4

(с. 187)

 

Впр. 3

(с. 186),

5, 6

(с. 187)

 

Впр. 7

(с. 187);

РЗ

 

Впр. 7

(с. 187); РЗ

 

 

 

22

 

Національ-ний запо-відник на

Північному морі

Навчати розповідати про національний заповідник на

Північному морі й про проекти з питань захисту навколишньо-го середовища

 

Die Ebbe -n, die Flut -en, klimafreundlich, der Klimawandel, der Klimaschutz, die Küste -n, das Wattenmeer-e, das Weltnaturerbe.

РЗ

Впр. 1

(с. 188)

 

Впр. 3,

4 (с. 189);

РЗ

 

 

Впр. 2

(с. 188),

4 (с. 189)

 

Впр. 5

(с. 189);

РЗ

 

Впр. 5 (с. 189);

РЗ

 

 

 

23

Населення Німеччини

 

Навчати розповідати про населення Німеччини

Множина

іменників

(повторення)Впр. 1

Der Ausländer -, das

Ballungszentrum -zentren,

dicht besiedelt, verteilt.

Впр. 3 (с. 190); РЗ

Впр. 1

(с. 190)

 

 

Впр. 4

(с. 190)

Впр. 2

(с. 190),

5 (с. 191)

 

Впр. 6

(с. 191);

РЗ

 

Впр. 6

(с. 191); РЗ

 

 

24

Німеччина - країна і люди. Узагальнення і систематизація знань

закріпити набуті

мовні й мовленнєві вміння та навички

 

РЗ

 

 

 

 

Впр. 1

(проект),

3, 4

(с. 192)

Впр.1(проект), 2 (с. 192);

РЗ

 

 

 

 

Тема 8: Die Ukraine — Land und Leute (Україна — країна і люди)

 

25

Україна – моя Батьків-щина

 

Навчати називати країни, з якими межує Україна,

розповідати про ландшафти України описувати

ландшафти й клімат рідної місцевості

 

Das Tiefland -¨-er, die

Steppenzone -n, das

Sumpfgebiet -e, der Mittelpunkt -e, die Eidechse -n, die Schlange -n, der Wal -e.

Впр. 1 (с. 194); РЗ

 

РЗ

Впр. 3

(с. 195),

4 (с. 196)

 

 

Впр. 2

(с. 194)

 

Впр. 5

(с. 196);

РЗ

 

Впр.5

(с. 196);

РЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

Наша країна

 

Навчати  повідомляти головні відомості про Україну, готувати презентацію рідної

місцевості

 

Überwiegend, flach, gebirgig, das Staatsoberhaupt -¨-er, der

Abgeordnete -n, die Unabhängigkeit, der Stausee -n.

Впр. 2a, 2b (с. 197), 4(с. 198);  

Впр. 1

(с. 197)

 

 

Впр. 3

(с. 197)

 

Впр. 5

(с. 198)

 

Впр. 6

(с. 198);

РЗ

 

Впр. 6

(с. 198);

РЗ

 

 

 

27

Географіч-не поло-ження й клімат України

Навчати розповідати про географічне положення й клімат України

Словотвір:

складні

слова.

Впр. 1

(с. 199); РЗ

Maritim, feucht, das Flachland, das Becken -, umspülen

(umspülte, hat umspült).

Впр. 2 (с. 199); РЗ

 

Впр. 1

(с. 199)

 

Впр. 3

(с. 199),

4 (с. 200)

 

 

 

Впр. 5

(с. 200)

 

Впр. 6

(с. 200);

РЗ

 

Впр. 6 (с. 200);

РЗ

 

 

 

28

Населення України

Навчати розповідати про населення України,  коментувати статистику про національності

 

Die Agglomeration -en,

der Ballungsraum -¨-e,

beherrschen (beherrschte, hat beherrscht),

Впр. 1b (с. 201); РЗ

Впр. 1a

(с. 201)

Впр. 3

(с. 201);

РЗ

 

 

Впр. 2

(с. 201),

4 (с. 202)

 

Впр. 4

(с. 202);

РЗ

 

Впр. 4

(с. 202);

РЗ

 

 

29

Країна та її люди

 

Навчати розповідати про населення, національності,

релігію, мови в Україні

 

Unabhängig, die Schriftsprache -n, Впр. 1 (с. 203); РЗ

Впр. 1

(с. 203)

 

Впр. 3

(с. 204)

 

Впр. 3

(с. 204)

 

Впр. 2a,

2b (с. 203),

4 (с. 205)

 

Впр. 5

(с. 205);

РЗ

 

Впр. 5

(с. 205); РЗ

 

 

 

30

Відомі українці

 

Навчати розповідати про видатних українців, складати біографію у вигляді

таблиці, писати повідомлення за по-даною інформацією

Минулий

час Präteritum

(повторення)

 

Die Auszeichnung -en,

Впр. 3a (с. 206)

РЗ  

Впр. 1

(с. 206)

 

Впр. 4

(с. 207),

 

РЗ

 

Впр. 2

(с. 206),

3b (с. 207),

6 (с. 208)

 

Впр. 7

(с. 208);

РЗ

 

Впр. 7 (с. 208);

РЗ

 

 

 

31

Україна - країна і люди. Узагальнення і систематизація знань

закріпити набуті

мовні й мовленнєві вміння та навички

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

33

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

36

Підсум-ковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 січня
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку