8 клас
Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. Німецька мова. 8 клас. – Х.: Ранок, 2017 Складено відповідно до «Навчальних програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи» - К., 2017 р.; Наказ МОН від 07.06.2017 № 804
(2 години на тиждень)
№
|
Підтема |
Мовленнєві функції |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Фоне-тика |
Читання |
Аудію-вання |
Мовлен-ня |
Письмо |
Домашнє завдання |
Дата |
Примі-тка |
|||||||||||||
Тема 5: Massenmedien (Засоби масової інформації) |
|||||||||||||||||||||||||
31 |
Преса Популярні молодіжні журнали |
Навчати розповідати, якою має бути цікава газета, складати рейтинг улюблених газет і коментувати його, проводити серед однокласників опитування за темою Навчати розповідати про популярні молодіжні журнали в Німеччині, складати рейтинг журналів за тиражем і коменту-вати його |
Підрядне речення причини зі сполучником «weil» (повторення)Впр. 3b Множина іменників (повторення) Впр. 1(с.107) Словотвір: складні слова Впр. 2 (с.107) РЗ |
Die Rubrik -en, die Wirtschaft -en, die Wissenschaft -en. Впр. 2, 3a (с. 105); РЗ Der Artikel -, die Auflage -n, auflagenstark, erscheinen (erschien, ist erschienen), herausgeben (gab heraus, hat herausgegeben), das Magazin -e. РЗ |
Впр. 1 (с. 107)
|
Впр. 3a (с. 107), 3b (с. 108);РЗ |
РЗ Впр. 2 (с. 107) |
Впр. 3b (с. 105), 4b, 5 (с. 106) Впр. 3c (с. 108)
|
Впр. 4a, 6 (с. 106); РЗ Впр. 5 (с. 108); РЗ
|
Впр. 6 (с. 106); РЗ Впр. 5 (с. 108); РЗ |
|
|
|||||||||||||
2 |
Газетні статті
|
Навчати розуміти газетні статті, розповідати, які статті й рубрики подобаються в газеті |
Іменники іншомовного походження Впр. 1 (с. 109); РЗ |
Die Überschrift -en, das Tattoo -s, das Studio -s. РЗ
|
Впр. 1 (с. 109)
|
Впр. 3a (с. 109), 3b (с. 110), 4 (с. 111) |
Впр. 5 (с. 111)
|
Впр. 2 (с. 109), 6 (с. 111)
|
Впр. 7 (с. 111); РЗ
|
Впр. 7 (с. 111); РЗ |
|
|
|||||||||||||
3 |
Роль газет у навчанні Газети-таблоїди |
Навчати розповідати про роль газети у навчанні Навчати розповідати про газети-таблоїди, повідомляти про газети такого формату в Україні
|
Підрядне Речення мети Інфінітивна група «um …zu». Впр. 4(с.113) |
Recherchieren (recherchierte, hat recherchiert), Informationen vermitteln (vermittelte, hat vermittelt), Впр. 1 (с. 112); РЗ Die Tageszeitung -en, die Tabloid-Zeitung -en, das Tabloid-Format -e, das Verlagshaus -¨-er, die Leserschaft, erreichen (erreichte, hat erreicht), die Schlagzeile -n. Впр. 1 (с. 114); РЗ |
РЗ РЗ |
Впр. 3a (с. 112); РЗ Впр. 3 (с. 115), 4 (с. 116)
|
|
Впр. 2 (с. 112), 3b (с. 113) Впр. 2 (с. 115), 5 (с. 116)
|
Впр. 5 (с. 113); РЗ Впр. 6 (с. 116); РЗ
|
Впр. 5 (с. 113); РЗ Впр. 6 (с. 116); РЗ |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
4 |
Сучасні засоби комунікації Телевізійні програми
|
Навчати розповідати про сучасні засоби комунікації та їхнє призначення, вжива- ючи інфінітивну групу «um… zu» Навчати називати телевізійні програми, розповідати про свої улюблені телевізійні передачі, коменту-вати результати опитування про улюблені телепередачі |
Віддієслівні іменники. Впр. 1 (с. 117); РЗ Інфінітив- на група «um …zu». Впр. 4(с.118) 5(с. 119) Множина іменників (повторення)Впр. 1 (с. 120); РЗ
|
Das Gerät -e, das Medium (Medien), der Plattenspieler -, der Drucker -, das Smartphone -s, sich (Dat.) vorstellen (stellte sich vor, hat sich vorgestellt), tippen (tippte, hat getippt).Впр. 2a, 2b (с. 117),2c (с. 118); РЗ Der Moderator -en, die Sendung -en, die Fernsehsendung -en, die Krimiserie -n, der Kanal -¨-e, der Sender -, sich anschauen (schaute sich, hat sich angeschaut), zappen (zappte, hat gezappt). Впр. 2 (с. 120); РЗ |
Впр. 1 (с. 117) Впр. 1 (с. 120)
|
Впр. 4 (с. 118) Впр. 5 (с. 121);
|
РЗ Впр. 4 (с. 120)
|
Впр. 2a (с. 117), 5 (с. 119) Впр. 3 (с. 120)
|
Впр. 6 (с. 119); РЗ Впр. 6 (с. 121); РЗ
|
Впр. 6 (с. 119); РЗ Впр. 6 (с. 121); РЗ
|
|
|
|||||||||||||
5
|
Комп’ютер |
Навчати розповідати про винаходження комп’ютера,опису-вати відвідування Німецького музею |
|
Der Erfinder -, der Rechner -, die Berechnung -en, die Taste -n, der Bildschirm -e, die Tastatur -en, der USB-Stick -s, gelten(galt, hat gegolten) als (Nom.), bestätigen (bestätigte, hat bestätigt). Впр. 2 (с. 122), РЗ |
Впр. 1 (с. 122) |
Впр. 4b (с. 123); РЗ
|
|
Впр. 4a (с. 123), 5 (с. 124)
|
Впр. 5 (с. 124); РЗ
|
Впр. 5 (с. 124); РЗ |
|
|
|||||||||||||
6 |
Інтернет
|
Навчати розповідати про популярність мережі Інтернет і про її використання, проводити серед однокласників опитування за темою
|
Іменники іншомовного походження. Впр.1(с. 125) Інфінітивна група «um … zu». Впр. 2 (с. 125); РЗ |
Das Blog -s, das Internet-Forum (-Foren), das Netz -e, der Nutzer -, online, chatten (chattete, hat gechattet), herunterladen (lud herunter, hat heruntergeladen),abrufen (rief ab, hat abgerufen). Впр. 2 (с. 125); РЗ
|
Впр. 1 (с. 125)
|
Впр. 3 (с. 125), 4 (с. 126)
|
|
Впр. 4, 6 (с. 126)
|
Впр. 7 (с. 126); РЗ
|
Впр. 7 (с. 126); РЗ
|
|
||||||||||||||
7 |
Викорис-тання Інтернету в навчанні |
Навчати розповідати про використання Інтернету в навчанні, висловлювати свою думку про репетитор- ство онлайн |
Підрядне речення причини зі сполучни- ком «weil» (повторення)Впр. 4(с.129) |
Die Internet-Nachhilfe -n, das Passwort -¨-er, das Headset -s, sich einloggen (loggte sich ein, hat sich eingeloggt). Впр. 1 (с. 127); РЗ |
РЗ |
Впр. 2b (с. 127), 3 (с. 128), 5 (с. 129)
|
|
Впр. 2a (с. 127), 4 (с. 129) |
Впр. 2 (с. 130); РЗ |
Впр. 5 (с. 129); РЗ |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
8 |
Засоби масової інформації. Узагальнення і систематизація знань |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички |
|
|
|
|
|
Впр. 3(с. 130), 4 (с. 131)
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
Тема 6: Musik (Музика) |
|
|||||||||||||||||||||||
9 |
Музичні інструмен-ти Музичні інструмен- ти на яких граєш ти |
Навчати називати музичні інструменти, розповідати про музичні колектив Навчати розповідати, на яких інструментах грають музиканти в оркестрі й рокгрупі, запитувати в одноліт- ка, чи вміє він грати на якомусь інстру-менті, й відповідати на таке запитання |
Іменники іншомовного походження Впр. 1a (с. 137)
|
Das Schlagzeug, der Kontrabass -¨-e, das Keyboard -s, der Flügel -, die Trompete -n, die Trommel -n,das Horn -¨-er, die Violine -n, das Violoncello -celli, das Saxophon -e, das Akkordeon -s, die Flöte -n, das Orchester -, der Dirigent -en. Впр. 1, 2 (с. 133); РЗ Die Band -s, die Symphonie -nien. Впр. 2a (с. 137); РЗ
|
Впр. 2 (с. 133) Впр. 1a (с. 137)
|
Впр. 4b (с. 135), 5a(с. 136); РЗ
|
Впр. 1b (с. 137); РЗ
|
Впр. 3, 4a (с. 134) Впр. 2a (с. 137), 2b, 3, 4 (с. 138), 5 (с. 139)
|
Впр. 6 (с. 136); РЗ Впр. 6 (с. 139); РЗ
|
Впр 6 (с. 136); РЗ Впр. 6 (с. 139); РЗ
|
|
|
|||||||||||||
10
|
Компози-тори та їх твори Йоганн Себастьян Бах |
Навчати розповідати про видатних німецькомовних композиторів, знайомити з їхніми творами, навчати висловлювати своє враження від музики Знайомити з біографією Йоганна Себастьяна Баха, навчати складати коротку біографію у вигляді таблиці
|
Минулий час Präteritum (повторення) Впр. 6 (с. 142); РЗ Підрядне означальне речення. Впр. 4, 5a, (с. 145) |
Die Oper -n, die Operette -n, die Sonate -n, der Walzer -, schaffen (schuf, hat geschaffen), taub. Впр. 4b (с. 141), 5 (с. 142); РЗ Die Orgel -n, entstehen (entstand, ist entstanden), die Passion, das Genie -s. Впр. 2a (с. 143)
|
Впр. 1 (с. 140) РЗ |
Впр. 3a (с. 144), 3b (с. 145); РЗ
|
Впр. 4a (с. 141), 6 (с. 142)
|
Впр. 2 (с. 140), 3 (с. 141), 7 (с. 142) Впр. 1a, 1b, 2b (с. 143)
|
Впр. 5, 8 (с. 142); РЗ Впр. 6 (с. 145); РЗ
|
Впр. 8 (с. 142); РЗ Впр.6 (с. 145); РЗ |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
11
|
Українські компози-тори
|
Навчати розповідати про видатних українських компо-зиторів, складати запитання для вікто-рини |
|
Aufführen (führte auf, hat aufgeführt), die Kammermusik, das Libretto -tti/-s, die Bedingung -en. РЗ
|
Впр. 1 (с. 146)
|
Впр. 4 (с. 147), 5(с. 148); РЗ
|
|
Впр. 2, 3a, 3b (с. 146)
|
Впр. 7 (с. 148); РЗ
|
Впр. 7 (с. 148); РЗ
|
|
|
|||||||||||||
12
|
Віденський хор хлопчиків Народна музика та пісні
|
Навчати розповідати про відомий у всьому світі Віденський хор хлопчиків, викорис-товуючи підрядні з’ясувальні речення Знайомити з творами німецької народної музики, навчати складати віршик з поданими ЛО |
Підрядне з’ясувальне речення зі сполучни- ком «dass» (повторення) |
Der Chor -¨-e, der Knabenchor -¨-e, der Sängerknabe -n, die Konzerttournee -n. Впр. 2 (с. 149) Die Mühle -n, der Müller -, der Weizen -, klappern (klapperte, hat geklappert), mahlen (mahlte, hat gemahlen). Впр. 2, 3 (с. 151); РЗ |
Впр. 1 (с. 149) Впр. 1 (с. 151)
|
Впр. 4 (с. 150); РЗ Впр. 4a (с. 152)
|
Впр. 4b (с. 152)
|
Впр. 3a, 3b (с. 149) Впр. 5 (с. 152)
|
Впр. 6 (с. 150); РЗ Впр. 6 (с. 152); РЗ
|
Впр 6 (с. 150); РЗ Впр. 6 (с. 152); РЗ
|
|
|
|||||||||||||
13 |
Музичні стилі Улюблені музичні стилі |
Навчати називати різні музичні стилі, розповідати про музичні стилі за поданою інфор-мацією Навчати розповідати про улюблені музич-ні стилі, проводити серед однокласників опитування за темою й коментувати його результати |
Підрядне з’ясувальне речення зі сполучни- ком «dass» (повторення)Впр. 5(с.157) |
Der Rock ’n’ Roll, die Popmusik, der Rap, der Hip-Hop, der Hardrock, das Merkmal -e, der Vertreter -, die Wurzel -n. Впр. 2a (с. 153); РЗ Sanft, provokant, süßlich, echt, offen, künstlich. Впр. 1, 2a (с. 156) |
Впр. 1 (с. 153) РЗ |
Впр. 3 (с. 154), 5a (с. 155); РЗ
|
Впр. 2a (с. 153), Впр. 1, 2a(с.156) РЗ
|
Впр. 2b (с. 154), 5b (с. 155) Впр. 2a, 3 (с. 156), 4, 5 (с. 157)
|
Впр. 6 (с. 155); РЗ Впр. 6 (с. 157); РЗ
|
Впр. 6 (с. 155); РЗ Впр. 6 (с. 157); РЗ
|
|
|
|||||||||||||
14 |
Сучасні німецькі співаки і гурти Музика в моєму житті
|
Навчати розповідати про відомих німець-ких виконавців, коментувати рейтинг найпопулярніших співаків і гуртів Навчати розповідати про роль музики в житті людини, висловлювати своє ставлення до музики й порівнювати її |
Підрядне речення причини зі сполучни- ком «weil» (повторення |
Der Sänger -, der Interpret -en, das Album (Alben), die Single -s, gelten (galt, hat gegolten), der Refrain -s. Впр. 1, 2a (с. 158); РЗ ausdrücken (drückte aus, hat ausgedrückt). РЗ
|
РЗ Впр. 1 (с. 162) |
Впр. 4 (с. 159), 6 (с. 161) Впр. 4 (с. 163); РЗ
|
Впр. 6 (с. 161)
|
Впр. 2a, 2b (с. 158), 3a, 3b (с. 159), 5 (с. 160) Впр. 2a, 2b, 3 (с. 162)
|
Впр. 7 (с. 161); РЗ Впр. 5 (с. 163); РЗ
|
Впр. 7 (с. 161); РЗ Впр. 5 (с. 163); РЗ
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
15 |
Відвідування концерту Відомі фестивалі |
Навчати робити пропозицію щодо відвідання якогось концерту й реагувати на такі пропозиції (згода/незгода) Навчати розповідати про відвідання фестивалю, складати програму фестивалю |
|
Das Festival -s, dagegen, Впр. 2a (с. 164); РЗ Das Festspiel -e, die Bühne -n, die Freilichtfestspiele (Pl.), die Vielseitigkeit. РЗ
|
РЗ РЗ |
Впр. 2 (с. 166), 5 (с. 168)
|
Впр. 2b (с. 164) Впр. 3 (с. 167)
|
Впр. 1 (с. 164), 3, 4 (с. 165) Впр. 1 (с. 166), 4 (с. 168)
|
Впр. 5 (с. 165); РЗ Впр. 5 (с. 168); РЗ
|
Впр. 5 (с. 165); РЗ Впр.5 (с. 168); РЗ
|
|
|
|||||||||||||
16 |
Музика. Узагальнення і систематизація знань |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички |
|
|
РЗ |
|
|
Впр. 1 (про- ект), 3 (с. 169), 4 (с. 170) |
Впр. 1 (про- ект), 2 (с. 169); РЗ |
|
|
|
|||||||||||||
|
Тема 7: Deutschland — Land und Leute (Німеччина — країна і люди) |
||||||||||||||||||||||||
17 |
Ми подо-рожуємо |
Навчати називати цілі подорожей і транспортні засоби, якими можна подорожувати, проводити серед однокласників опитування за темою, розповідати у форма-ті інтерв’ю про свою останню подорож |
Власні назви. Впр. 4a, 4b (с. 174); РЗ |
Bevorzugen (bevorzugte, hat bevorzugt), unternehmen (unternahm, hat unternommen), die Sitte -n. Впр. 2 (с. 173); РЗ
|
Впр. 1 (с. 173)
|
|
Впр. 3a, (с. 173)
|
Впр. 5 (с. 174), 6 (с. 175)
|
Впр. 7 (с. 175); РЗ
|
Впр. 7 (с. 175); РЗ |
|
|
|||||||||||||
18 |
Мистецтво подорожу-вати
|
Навчати розповідати про поведінку під час подорожі, давати поради щодо пра-вильного поводження в чужій місцевості |
Наказовий спосіб (повторення) РЗ
|
Auf Reisen, der Reiseführer -, der Rat (Ratschläge), die Gegend -en, der Mitreisende -n, schreien (schrie, hat geschrien), schimpfen (schimpfte, hat geschimpft). Впр. 1, 2 (с. 176) |
Впр. 1 (с. 176)
|
Впр. 3 (с. 176); РЗ
|
|
Впр. 4, 5a (с. 177)
|
Впр. 6 (с. 177); РЗ
|
Впр. 6 (с. 177); РЗ
|
|
|
|||||||||||||
19 |
Німецькі ландшафти
|
Навчати називати різні ландшафти, розповідати про клімат, географічне положення, ланд-шафти Німеччини |
Множина іменників (повторення) Впр. 1(с.178) Географічні власні назви |
Das Gewässer -, das Tal -¨-er, das Klima, die Grenze -n, mild, gemäßigt, maritim, kontinental, betragen (betrug, hat betragen). Впр. 2 (с. 178), 5 (с. 180) |
Впр. 1 (с. 178)
|
Впр. 3 (с. 179)
|
РЗ |
|
Впр. 6 (с. 180); РЗ
|
Впр. 6 (с. 180); РЗ
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
20 |
Федеральні землі Німеччини |
Навчати розповідати про федеральні землі Німеччини, називаю-чи їхні столиці, розташування, площу, кількість жителів,складати маршрут подорожі Німеччиною |
Географічні власні назви. РЗ
|
|
Впр. 1a (с. 181)
|
|
Впр. 3 (с. 184) |
Впр. 1b (с. 181), 1b (с. 182), 4 (с. 184)
|
Впр. 5 (с. 184); РЗ
|
Впр. 5 (с. 184); РЗ
|
|
|
|||||||||||||
21 |
Німецькі міста
|
Навчати розповідати про німецькі міста, використовуючи подану інформацію й географічну карту |
Підрядне речення причини зі сполучником «weil» (по- вторення). Впр. 3(с.186) Географічні власні назви. |
Die Metropole -n, die Schwebebahn -en, herstellen (stellte her, hat hergestellt), Впр. 2a, 2b, 2c(с. 185); РЗ 42
|
Впр. 1 (с. 185)
|
|
Впр. 4 (с. 187)
|
Впр. 3 (с. 186), 5, 6 (с. 187)
|
Впр. 7 (с. 187); РЗ
|
Впр. 7 (с. 187); РЗ
|
|
|
|||||||||||||
22
|
Національ-ний запо-відник на Північному морі |
Навчати розповідати про національний заповідник на Північному морі й про проекти з питань захисту навколишньо-го середовища |
|
Die Ebbe -n, die Flut -en, klimafreundlich, der Klimawandel, der Klimaschutz, die Küste -n, das Wattenmeer-e, das Weltnaturerbe. РЗ |
Впр. 1 (с. 188)
|
Впр. 3, 4 (с. 189); РЗ
|
|
Впр. 2 (с. 188), 4 (с. 189)
|
Впр. 5 (с. 189); РЗ
|
Впр. 5 (с. 189); РЗ
|
|
|
|||||||||||||
23 |
Населення Німеччини
|
Навчати розповідати про населення Німеччини |
Множина іменників (повторення)Впр. 1 |
Der Ausländer -, das Ballungszentrum -zentren, dicht besiedelt, verteilt. Впр. 3 (с. 190); РЗ |
Впр. 1 (с. 190)
|
|
Впр. 4 (с. 190) |
Впр. 2 (с. 190), 5 (с. 191)
|
Впр. 6 (с. 191); РЗ
|
Впр. 6 (с. 191); РЗ
|
|
||||||||||||||
24 |
Німеччина - країна і люди. Узагальнення і систематизація знань |
закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички |
|
РЗ
|
|
|
|
Впр. 1 (проект), 3, 4 (с. 192) |
Впр.1(проект), 2 (с. 192); РЗ |
|
|
|
|||||||||||||
|
Тема 8: Die Ukraine — Land und Leute (Україна — країна і люди) |
|
|||||||||||||||||||||||
25 |
Україна – моя Батьків-щина
|
Навчати називати країни, з якими межує Україна, розповідати про ландшафти України описувати ландшафти й клімат рідної місцевості |
|
Das Tiefland -¨-er, die Steppenzone -n, das Sumpfgebiet -e, der Mittelpunkt -e, die Eidechse -n, die Schlange -n, der Wal -e. Впр. 1 (с. 194); РЗ
|
РЗ |
Впр. 3 (с. 195), 4 (с. 196)
|
|
Впр. 2 (с. 194)
|
Впр. 5 (с. 196); РЗ
|
Впр.5 (с. 196); РЗ
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
26 |
Наша країна
|
Навчати повідомляти головні відомості про Україну, готувати презентацію рідної місцевості |
|
Überwiegend, flach, gebirgig, das Staatsoberhaupt -¨-er, der Abgeordnete -n, die Unabhängigkeit, der Stausee -n. Впр. 2a, 2b (с. 197), 4(с. 198); |
Впр. 1 (с. 197)
|
|
Впр. 3 (с. 197)
|
Впр. 5 (с. 198)
|
Впр. 6 (с. 198); РЗ
|
Впр. 6 (с. 198); РЗ
|
|
|
|||||||||||||
27 |
Географіч-не поло-ження й клімат України |
Навчати розповідати про географічне положення й клімат України |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 199); РЗ |
Maritim, feucht, das Flachland, das Becken -, umspülen (umspülte, hat umspült). Впр. 2 (с. 199); РЗ
|
Впр. 1 (с. 199)
|
Впр. 3 (с. 199), 4 (с. 200)
|
|
Впр. 5 (с. 200)
|
Впр. 6 (с. 200); РЗ
|
Впр. 6 (с. 200); РЗ
|
|
|
|||||||||||||
28 |
Населення України |
Навчати розповідати про населення України, коментувати статистику про національності |
|
Die Agglomeration -en, der Ballungsraum -¨-e, beherrschen (beherrschte, hat beherrscht), Впр. 1b (с. 201); РЗ |
Впр. 1a (с. 201) |
Впр. 3 (с. 201); РЗ
|
|
Впр. 2 (с. 201), 4 (с. 202)
|
Впр. 4 (с. 202); РЗ
|
Впр. 4 (с. 202); РЗ |
|
|
|||||||||||||
29 |
Країна та її люди
|
Навчати розповідати про населення, національності, релігію, мови в Україні |
|
Unabhängig, die Schriftsprache -n, Впр. 1 (с. 203); РЗ |
Впр. 1 (с. 203)
|
Впр. 3 (с. 204)
|
Впр. 3 (с. 204)
|
Впр. 2a, 2b (с. 203), 4 (с. 205)
|
Впр. 5 (с. 205); РЗ
|
Впр. 5 (с. 205); РЗ
|
|
|
|||||||||||||
30 |
Відомі українці
|
Навчати розповідати про видатних українців, складати біографію у вигляді таблиці, писати повідомлення за по-даною інформацією |
Минулий час Präteritum (повторення)
|
Die Auszeichnung -en, Впр. 3a (с. 206) РЗ |
Впр. 1 (с. 206)
|
Впр. 4 (с. 207),
|
РЗ
|
Впр. 2 (с. 206), 3b (с. 207), 6 (с. 208)
|
Впр. 7 (с. 208); РЗ
|
Впр. 7 (с. 208); РЗ
|
|
|
|||||||||||||
31 |
Україна - країна і люди. Узагальнення і систематизація знань |
закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
32 |
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
33 |
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
34 |
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
35 |
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
36 |
Підсум-ковий урок
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||