Календарно-тематичне планування.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови 2 клас. Розвиток зв'язного мовлення кожну другу п'ятницю.
Перегляд файлу

 

 

Затверджую

Директор школи

 

«     »                20    р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На I-II семестр 20       /20     н. р. Вчитель:           


Календарно-тематичне планування з української мови для 2 класу

до підручника «Українська мова та читання» 2 клас (автори М. Вашуленко, С. Дубовик, О. Вашуленко) за Типовою освітньою програмою О. Я. Савченко

3, 5 години на тиждень

 

п/п

Дата

Тема

І семестр

Сторінка у підручнику

1.

 

§ 1. Звуко буквений склад слова. Аналізую

звуковий склад слова.

с. 4-5

впр. 1-4

2.

 

Аналізую звуковий склад слова.

с. 6-7

впр 5-6

3.

 

Експериментую зі словами.

с. 8-9

 впр 7-11

4.

 

§ 2. Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу.

с. 10-11

впр 1-4

5.

 

Урок з розвитку зв'язного мовлення 1

Користуюся словами ввічливості.

РМ

с. 3-6

6.

 

§ 3. Апостроф. Навчаюсь вимовляти і писати слова з апострофом.

с. 12-13

впр. 1-5

7.

 

§ 4. Наголос. Навчаюся правильно наголошувати слова.

с. 14-15

впр. 1-5

8.

 

Експериментую з наголосом.

с. 16-17

впр. 6-11

9.

 

§ 5. Поділ слів на склади. Навчаюся ділити

слова на склади.

с. 18-19

впр. 1-6

10.

 

§ 6. Перенос слів із рядка в рядок. Навчаюсь

правильно переносити слова.

с. 20-21

впр. 1-3

11.

 

Навчаюсь правильно переносити слова та ь). Навчаюсь правильно переносити слова (йо та ьо).

с. 22-23

    впр. 4-6

12.

 

Урок з розвитку зв'язного мовлення 2

Спостерігаю за роллю наголосу.

РМ

с. 7-9

13.

 

Навчаюсь правильно переносити слова (ДЖ та ДЗ). Навчаюсь правильно переносити слова (апостроф ).

с. 24-25

впр. 4-6

14.

 

§ 7. Алфавіт . Навчаюсь розташовувати

слова за алфавітом.

с. 26-27

впр.1-5

15.

 

Навчаюсь користуватись алфавітом.

с. 28-30

впр. 6-11

16.

 

Узагальнення знань про букви і звуки.

 

17.

 

§ 8. Близькі  за значенням слова. Розпізнаю

близькі за значенням слова.

с. 30-33

впр. 1-5

18.

 

§ 9. Протилежні за значенням слова. Роз-

пізнаю протилежні за значенням слова.

с. 34-35

впр. 1-5

19.

 

Урок з розвитку зв'язного мовлення 3

Користуюся орфографічним словником

РМ


20.

 

Розподіляю слова на групи.

с. 36-37

впр 6-8

21.

 

§ 10. Слова із прямим і переносним значенням. Розрізняю пряме і переносне значення

слова.

с. 38-39

впр. 1-3

22.

 

§ 11. Багатозначні слова. Пояснюю значення

багатозначних слів.

с. 40-41

впр. 1-3

23.

 

Навчаюсь доречно вживати слова в мовленні. Навчальний діалог. Складання речень.

с. 42-43

впр. 4-6

24.

 

Навчаюсь доречно вживати слова в мовленні. Навчальний діалог.

с. 44

впр. 7-8

25.

 

Узагальнення знань про слово і його значення.

Діагностична робота. Списування.

 

26.

 

Урок з розвитку зв'язного мовлення 4

Навчаюся розповідати казки.

РМ

с. 12-13

27.

 

§ 12. Слова - назви предметів (іменники).

Навчаюся визначати слова – назви предметів.

с.46-47

впр. 1-3

28.

 

Навчаюся добирати іменники. Доповнення вірша.

с.48-49

вр. 4-7

29.

 

Розрізняю слова, які відповідають на питання

хто? що?

с. 50-51

впр. 8-11

30.

 

Розрізняю слова, які є загальними і власними

назвами. Складання речень.

с. 52-53

впр. 12-14

31.

 

Розрізняю слова, які є загальними і власними

Назвами. Написання власних назв із великої букви.

с. 54-55

впр. 15-19

32.

 

Навчаюсь писати імена, по батькові, прізвища. Доповнення речень.

с. 56-57

впр. 20-22

33.

 

Урок з розвитку зв'язного мовлення 5

Навчаюся будувати діалог.

РМ

с. 14-15

34.

 

Навчаюсь писати клички тварин.

с. 58-59

35.

 

Навчаюся писати назви країн, міст, сіл,

вулиць, річок, гір. Написання адреси. Складання усної розповіді.

с. 60-61

впр. 28-31

36.

 

Навчаюсь змінювати слова назви предметів. Змінювання іменників за зразком «один-багато»

с. 62-63

впр. 32-35

37.

 

Навчаюсь змінювати слова назви предметів. Змінювання іменників за зразком «один-багато»

с. 64-65

впр. 36-39

38.

 

Навчаюсь вживати іменники в мовленні. Складання речень. Навчальний діалог.

с. 66-67

впр. 40-43

39.

 

Навчаюсь вживати іменники в мовленні. Складання речень. Відгадування загадок.

с. 68

впр. 44-46

40.

 

Урок з розвитку зв'язного мовлення 6

Навчаюся писати запрошення на день

народження.

РМ

с. 16-17

41.

 

Навчаюся вживати іменники в мовленні. Доповненя вірша. Навчальний діалог.

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями.

 

 

42.

 

§ 13. Слова назви ознак предметів (прик-

метники). Навчаюся визначати слова – назви  ознак предметів.

 

с. 70-71

впр. 1-3

43.

 

Навчаюся добирати прикметники.

с. 72-73

впр. 4-7

44.

 

Навчаюся утворювати сполучення слів із

прикметниками.

с. 74-75

впр. 8-12

45.

 

Навчаюся вживати прикметники в мовленні. Складання речень за запитаннями.

с. 76

впр.13-14

46.

 

Навчаюся вживати прикметники в мовленні. Складання словесного портрету.

с. 77

впр. 15-16

47.

 

Урок з розвитку зв'язного мовлення 7

Навчаюся складати розповідь.

РМ

с. 18-19

48.

 

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями.

 

49.

 

§ 14. Слова назви дій предметів (дієслова). Навчаюсявизначати слова  назви дій

предметів.

с. 78-79

впр. 1-4

50.

 

Навчаюся складати речення з дієсловами. Навчальний діалог.

с. 80-81

впр. 5-8

51.

 

Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Доповнення речень. Навчальний діалог.

с. 82-83

впр. 9-12

52.

 

Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Робота з деформованим текстом. Інсценізація діалогу.

с. 84-85

впр.13-15

53.

 

Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Листівка. Складання вітання до Нового року. Навчальний діалог.

с. 85

вр. 16

54.

 

Урок з розвитку зв'язного мовлення 7

Навчаюся зв'язно висловлювати думку.

 

55.

 

Діагностувальна робота. Диктант.

 

56.

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

57.

 

Узагальнюючий урок.

 

58.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


57.

 

§ 15. Слова назви чисел (числівники).

Навчаюся визначати слова, які називають числа. Навчальний діалог.

с. 86-87

58.

 

Навчаюся добирати числівники. Складання

розповіді про свій талант.

с. 88-89

59.

 

Навчаюся добирати числівники. Складання

речень із числівниками. Ребуси.

с. 88-89

60.

 

Розвиток зв’язного мовлення 9. Навчаюся

писати записку.

РМ

с. 22-23

61.

 

Навчаюсь утворювати сполучення слів із

числівниками.

с. 90-91

62.

 

Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками. Правильне наголошування

числівників. Визначення часу за годинником.

с. 90-91

63.

 

Навчаюся вживати числівники в мовленні.

Складання загадок.

с. 92-93

64.

 

Навчаюся вживати іменники, прикметники,

дієслова і числівники в мовленні.

с. 94-95

65.

 

Навчаюся розрізняти слова за значенням та

питаннями. Складання задачі.

с. 96-97

66.

 

Навчаюся розрізняти слова за значенням та

питаннями. Утворення словосполучень. Навчальний діалог.

с. 96-97

67.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слова  назви чисел (числів-

ники)».

 

68.

 

Діагностична робота № 7

 

69.

 

Розвиток зв’язного мовлення 10

Навчаюся складати розповідь за малюнком.

РМ

с. 24-27

70..

 

§ 16. Службові слова. Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від

інших слів.

с. 98-99


71.

 

Навчаюся визначати в реченні службові слова

і писати їх окремо від інших слів.

С. 98-99

с. 48-49

72.

 

Навчаюся вживати службові слова в мовленні.

Складання речень.

с. 100

с. 50-51

73.

 

Навчаюся вживати іменники, прикметники,

дієслова, числівники і службові слова в мовленні. Навчальний діалог.

 

с. 101-102

 

74.

 

Розвиток зв’язного мовлення 11

Використовую службові слова.

РМ

с. 28-29

 

75.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за

розділом «Службові слова».

 

 

76.

 

Діагностична робота № 8

 

 

РОЗДІЛ 4. Речення

77.

 

§ 17. Речення. Навчаюся розпізнавати речення

за його основними ознаками.

с. 103-105

с. 52-53

78.

 

§ 18. Види речень за метою висловлювання. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію

розповідних речень.

 

с. 106-107

 

с.54-55

79.

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію

питальних речень. Навчальний діалог.

с. 108-109

 

80.

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію

спонукальних речень. Навчальний діалог.

с. 110-111

 

81.

 

Навчаюся складати розповідні, питальні і

спонукальні речення. Навчальний діалог.

с. 112-113

 

82.

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію

речень (розповідних і питальних

с. 114-115

 

83.

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію

речень (спонукальних).

с. 114-115

 

84.

 

Розвиток зв’язного мовлення 12

Навчаюся складати розповідь на основі спостережень.

РМ

с. 30-31

 

85.

 

Навчаюся складати різні за інтонацією

речення.

с. 116

 

86.

 

Навчаюся поширювати речення словами за

поданими питаннями.

с. 117

 

87.

 

Навчаюся складати речення за малюнками.

Читання в особах.

с. 118-119

 

88.

 

Навчаюся складати речення за малюнками.

Навчальний діалог.

с. 119-120

 

89.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за

розділом «Речення».

 

 

90.

 

Діагностична робота № 9

 

 

91.

 

Розвиток зв’язного мовлення 13

Відвідаємо театр.

РМ

с. 32-35

 

РОЗДІЛ 5. Текст

92.

 

§ 19. Текст. Навчаюся розпізнавати текст за

його основними ознаками.

с. 121-123

с. 56-57


93.

 

§ 20. Будова тексту. Навчаюся визначати

частини тексту. Навчальне аудіювання.

с. 124-125

с. 58-59

94.

 

Навчаюся знаходити в текстах виражальні

засоби мови, відновлювати деформований текст.

 

с. 126

 

с. 60-61

95.

 

Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований

текст.

 

с. 127

 

96.

 

§ 21. Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст-

розповідь. Складання усної розповіді.

с. 128-129

с. 62-63

97.

 

Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання

питальних речень до тексту.

с. 130

с. 63-64

98.

 

Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання усного опису орла беркута. Написання

відповідей на запитання, користуючись текстом

 

с. 131

 

99.

 

Розвиток зв’язного мовлення 14

Навчаюся складати розповідь на основі власного досвіду.

РМ

с. 36-37

 

100.

 

Навчаюся складати текст за ілюстрацією.

Робота з деформованим текстом.

с. 132

 

101.

 

Навчаюся складати текст за серією малюнків.

с. 133-134

 

102.

 

Навчаюся складати текст за малюнком і

запитаннями.

с. 134-135

 

103.

 

Навчаюся складати текст про події із власного

життя.

с. 136

 

104.

 

Навчаюся складати текст про події із власного

життя.

с. 137

 

105.

 

Навчаюся створювати висловлювання на

відому тему. Написання розповіді про усмішку.

 

с. 138

 

106.

 

Розвиток зв’язного мовлення 15

Навчаюся складати розповідь за поданим початком.

РМ

с. 38-39

 

107.

 

Навчаюся створювати висловлювання на

відому тему. Написання розповіді про друга / подругу.

 

с. 139

 

108.

 

Навчаюся створювати висловлювання на

відому тему. Навчальний діалог.

с. 139

 

109.

 

Розвиток зв’язного мовлення 16

Навчаюся складати загадки.

РМ

40-41

 

110.

 

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти

с. 140

 

111.

 

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти

с. 141

 

112.

 

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти

с. 141

 

113.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за

розділом «Текст».

 

 

114.

 

Діагностична робота 10

 

 


115.

 

§ 22. Повторення вивченого за рік.

с. 142

 

116.

 

Розвиток зв’язного мовлення 17

Що я знаю про комп’ютер?

РМ

с. 42-43

 

117.

 

Додатковий матеріал. У гостях в іменника.

РМ с.44

 

118.

 

Додатковий матеріал. У гостях в прикетника.

РМ с.45

 

119.

 

Додатковий матеріал. У гостях в дієслова..

РМ с.46

 

120.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Підсумок за рік.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
21 березня
Переглядів
263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку