Затверджую
Директор школи
« » 20 р.
На I-II семестр 20 /20 н. р. Вчитель:
Календарно-тематичне планування з української мови для 2 класу
до підручника «Українська мова та читання» 2 клас (автори М. Вашуленко, С. Дубовик, О. Вашуленко) за Типовою освітньою програмою О. Я. Савченко
3, 5 години на тиждень
№ п/п |
Дата |
Тема І семестр |
Сторінка у підручнику |
1. |
|
§ 1. Звуко – буквений склад слова. Аналізую звуковий склад слова. |
с. 4-5 впр. 1-4 |
2. |
|
Аналізую звуковий склад слова. |
с. 6-7 впр 5-6 |
3. |
|
Експериментую зі словами. |
с. 8-9 впр 7-11 |
4. |
|
§ 2. Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. |
с. 10-11 впр 1-4 |
5. |
|
Урок з розвитку зв'язного мовлення № 1 Користуюся словами ввічливості. |
РМ с. 3-6 |
6. |
|
§ 3. Апостроф. Навчаюсь вимовляти і писати слова з апострофом. |
с. 12-13 впр. 1-5 |
7. |
|
§ 4. Наголос. Навчаюся правильно наголошувати слова. |
с. 14-15 впр. 1-5 |
8. |
|
Експериментую з наголосом. |
с. 16-17 впр. 6-11 |
9. |
|
§ 5. Поділ слів на склади. Навчаюся ділити слова на склади. |
с. 18-19 впр. 1-6 |
10. |
|
§ 6. Перенос слів із рядка в рядок. Навчаюсь правильно переносити слова. |
с. 20-21 впр. 1-3 |
11. |
|
Навчаюсь правильно переносити слова (й та ь). Навчаюсь правильно переносити слова (йо та ьо). |
с. 22-23 впр. 4-6 |
12. |
|
Урок з розвитку зв'язного мовлення № 2 Спостерігаю за роллю наголосу. |
РМ с. 7-9 |
13. |
|
Навчаюсь правильно переносити слова (ДЖ та ДЗ). Навчаюсь правильно переносити слова (апостроф ). |
с. 24-25 впр. 4-6 |
14. |
|
§ 7. Алфавіт . Навчаюсь розташовувати слова за алфавітом. |
с. 26-27 впр.1-5 |
15. |
|
Навчаюсь користуватись алфавітом. |
с. 28-30 впр. 6-11 |
16. |
|
Узагальнення знань про букви і звуки. |
|
17. |
|
§ 8. Близькі за значенням слова. Розпізнаю близькі за значенням слова. |
с. 30-33 впр. 1-5 |
18. |
|
§ 9. Протилежні за значенням слова. Роз- пізнаю протилежні за значенням слова. |
с. 34-35 впр. 1-5 |
19. |
|
Урок з розвитку зв'язного мовлення № 3 Користуюся орфографічним словником |
РМ |
20. |
|
Розподіляю слова на групи. |
с. 36-37 впр 6-8 |
21. |
|
§ 10. Слова із прямим і переносним значенням. Розрізняю пряме і переносне значення слова. |
с. 38-39 впр. 1-3 |
22. |
|
§ 11. Багатозначні слова. Пояснюю значення багатозначних слів. |
с. 40-41 впр. 1-3 |
23. |
|
Навчаюсь доречно вживати слова в мовленні. Навчальний діалог. Складання речень. |
с. 42-43 впр. 4-6 |
24. |
|
Навчаюсь доречно вживати слова в мовленні. Навчальний діалог. |
с. 44 впр. 7-8 |
25. |
|
Узагальнення знань про слово і його значення. Діагностична робота. Списування. |
|
26. |
|
Урок з розвитку зв'язного мовлення № 4 Навчаюся розповідати казки. |
РМ с. 12-13 |
27. |
|
§ 12. Слова - назви предметів (іменники). Навчаюся визначати слова – назви предметів. |
с.46-47 впр. 1-3 |
28. |
|
Навчаюся добирати іменники. Доповнення вірша. |
с.48-49 вр. 4-7 |
29. |
|
Розрізняю слова, які відповідають на питання хто? що? |
с. 50-51 впр. 8-11 |
30. |
|
Розрізняю слова, які є загальними і власними назвами. Складання речень. |
с. 52-53 впр. 12-14 |
31. |
|
Розрізняю слова, які є загальними і власними Назвами. Написання власних назв із великої букви. |
с. 54-55 впр. 15-19 |
32. |
|
Навчаюсь писати імена, по батькові, прізвища. Доповнення речень. |
с. 56-57 впр. 20-22 |
33. |
|
Урок з розвитку зв'язного мовлення № 5 Навчаюся будувати діалог. |
РМ с. 14-15 |
34. |
|
Навчаюсь писати клички тварин. |
с. 58-59 |
35. |
|
Навчаюся писати назви країн, міст, сіл, вулиць, річок, гір. Написання адреси. Складання усної розповіді. |
с. 60-61 впр. 28-31 |
36. |
|
Навчаюсь змінювати слова – назви предметів. Змінювання іменників за зразком «один-багато» |
с. 62-63 впр. 32-35 |
37. |
|
Навчаюсь змінювати слова – назви предметів. Змінювання іменників за зразком «один-багато» |
с. 64-65 впр. 36-39 |
38. |
|
Навчаюсь вживати іменники в мовленні. Складання речень. Навчальний діалог. |
с. 66-67 впр. 40-43 |
39. |
|
Навчаюсь вживати іменники в мовленні. Складання речень. Відгадування загадок. |
с. 68 впр. 44-46 |
40. |
|
Урок з розвитку зв'язного мовлення № 6 Навчаюся писати запрошення на день народження. |
РМ с. 16-17 |
41. |
|
Навчаюся вживати іменники в мовленні. Доповненя вірша. Навчальний діалог. Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. |
|
42. |
|
§ 13. Слова – назви ознак предметів (прик- метники). Навчаюся визначати слова – назви ознак предметів. |
с. 70-71 впр. 1-3 |
43. |
|
Навчаюся добирати прикметники. |
с. 72-73 впр. 4-7 |
44. |
|
Навчаюся утворювати сполучення слів із прикметниками. |
с. 74-75 впр. 8-12 |
45. |
|
Навчаюся вживати прикметники в мовленні. Складання речень за запитаннями. |
с. 76 впр.13-14 |
46. |
|
Навчаюся вживати прикметники в мовленні. Складання словесного портрету. |
с. 77 впр. 15-16 |
47. |
|
Урок з розвитку зв'язного мовлення № 7 Навчаюся складати розповідь. |
РМ с. 18-19 |
48. |
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. |
|
49. |
|
§ 14. Слова – назви дій предметів (дієслова). Навчаюсявизначати слова – назви дій предметів. |
с. 78-79 впр. 1-4 |
50. |
|
Навчаюся складати речення з дієсловами. Навчальний діалог. |
с. 80-81 впр. 5-8 |
51. |
|
Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Доповнення речень. Навчальний діалог. |
с. 82-83 впр. 9-12 |
52. |
|
Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Робота з деформованим текстом. Інсценізація діалогу. |
с. 84-85 впр.13-15 |
53. |
|
Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Листівка. Складання вітання до Нового року. Навчальний діалог. |
с. 85 вр. 16 |
54. |
|
Урок з розвитку зв'язного мовлення № 7 Навчаюся зв'язно висловлювати думку. |
|
55. |
|
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
56. |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
57. |
|
Узагальнюючий урок. |
|
58. |
|
|
|
|
|
|
|
57. |
|
§ 15. Слова — назви чисел (числівники). Навчаюся визначати слова, які називають числа. Навчальний діалог. |
с. 86-87 |
58. |
|
Навчаюся добирати числівники. Складання розповіді про свій талант. |
с. 88-89 |
59. |
|
Навчаюся добирати числівники. Складання речень із числівниками. Ребуси. |
с. 88-89 |
60. |
|
Розвиток зв’язного мовлення № 9. Навчаюся писати записку. |
РМ с. 22-23 |
61. |
|
Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками. |
с. 90-91 |
62. |
|
Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками. Правильне наголошування числівників. Визначення часу за годинником. |
с. 90-91 |
63. |
|
Навчаюся вживати числівники в мовленні. Складання загадок. |
с. 92-93 |
64. |
|
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні. |
с. 94-95 |
65. |
|
Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Складання задачі. |
с. 96-97 |
66. |
|
Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Утворення словосполучень. Навчальний діалог. |
с. 96-97 |
67. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слова — назви чисел (числів- ники)». |
|
68. |
|
Діагностична робота № 7 |
|
69. |
|
Розвиток зв’язного мовлення № 10 Навчаюся складати розповідь за малюнком. |
РМ с. 24-27 |
70.. |
|
§ 16. Службові слова. Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів. |
с. 98-99 |
71. |
|
Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів. |
С. 98-99 |
с. 48-49 |
72. |
|
Навчаюся вживати службові слова в мовленні. Складання речень. |
с. 100 |
с. 50-51 |
73. |
|
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова в мовленні. Навчальний діалог. |
с. 101-102 |
|
74. |
|
Розвиток зв’язного мовлення № 11 Використовую службові слова. |
РМ с. 28-29 |
|
75. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Службові слова». |
|
|
76. |
|
Діагностична робота № 8 |
|
|
РОЗДІЛ 4. Речення |
||||
77. |
|
§ 17. Речення. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками. |
с. 103-105 |
с. 52-53 |
78. |
|
§ 18. Види речень за метою висловлювання. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень. |
с. 106-107 |
с.54-55 |
79. |
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень. Навчальний діалог. |
с. 108-109 |
|
80. |
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень. Навчальний діалог. |
с. 110-111 |
|
81. |
|
Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення. Навчальний діалог. |
с. 112-113 |
|
82. |
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (розповідних і питальних |
с. 114-115 |
|
83. |
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (спонукальних). |
с. 114-115 |
|
84. |
|
Розвиток зв’язного мовлення № 12 Навчаюся складати розповідь на основі спостережень. |
РМ с. 30-31 |
|
85. |
|
Навчаюся складати різні за інтонацією речення. |
с. 116 |
|
86. |
|
Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями. |
с. 117 |
|
87. |
|
Навчаюся складати речення за малюнками. Читання в особах. |
с. 118-119 |
|
88. |
|
Навчаюся складати речення за малюнками. Навчальний діалог. |
с. 119-120 |
|
89. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення». |
|
|
90. |
|
Діагностична робота № 9 |
|
|
91. |
|
Розвиток зв’язного мовлення № 13 Відвідаємо театр. |
РМ с. 32-35 |
|
РОЗДІЛ 5. Текст |
||||
92. |
|
§ 19. Текст. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками. |
с. 121-123 |
с. 56-57 |
93. |
|
§ 20. Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту. Навчальне аудіювання. |
с. 124-125 |
с. 58-59 |
94. |
|
Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст. |
с. 126 |
с. 60-61 |
95. |
|
Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст. |
с. 127 |
|
96. |
|
§ 21. Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст- розповідь. Складання усної розповіді. |
с. 128-129 |
с. 62-63 |
97. |
|
Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання питальних речень до тексту. |
с. 130 |
с. 63-64 |
98. |
|
Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання усного опису орла беркута. Написання відповідей на запитання, користуючись текстом |
с. 131 |
|
99. |
|
Розвиток зв’язного мовлення № 14 Навчаюся складати розповідь на основі власного досвіду. |
РМ с. 36-37 |
|
100. |
|
Навчаюся складати текст за ілюстрацією. Робота з деформованим текстом. |
с. 132 |
|
101. |
|
Навчаюся складати текст за серією малюнків. |
с. 133-134 |
|
102. |
|
Навчаюся складати текст за малюнком і запитаннями. |
с. 134-135 |
|
103. |
|
Навчаюся складати текст про події із власного життя. |
с. 136 |
|
104. |
|
Навчаюся складати текст про події із власного життя. |
с. 137 |
|
105. |
|
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про усмішку. |
с. 138 |
|
106. |
|
Розвиток зв’язного мовлення № 15 Навчаюся складати розповідь за поданим початком. |
РМ с. 38-39 |
|
107. |
|
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про друга / подругу. |
с. 139 |
|
108. |
|
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Навчальний діалог. |
с. 139 |
|
109. |
|
Розвиток зв’язного мовлення № 16 Навчаюся складати загадки. |
РМ 40-41 |
|
110. |
|
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти |
с. 140 |
|
111. |
|
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти |
с. 141 |
|
112. |
|
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти |
с. 141 |
|
113. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Текст». |
|
|
114. |
|
Діагностична робота № 10 |
|
|
115. |
|
§ 22. Повторення вивченого за рік. |
с. 142 |
|
116. |
|
Розвиток зв’язного мовлення № 17 Що я знаю про комп’ютер? |
РМ с. 42-43 |
|
117. |
|
Додатковий матеріал. У гостях в іменника. |
РМ с.44 |
|
118. |
|
Додатковий матеріал. У гостях в прикетника. |
РМ с.45 |
|
119. |
|
Додатковий матеріал. У гостях в дієслова.. |
РМ с.46 |
|
120. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|