Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
https://vsimpptx.com/
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів (ЗПР) |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
|||
І семестр |
|
|
||||||
|
08.09 |
Милуємося красою землі. Українська народна музика. Обробка народної мелодії . А капела. Розучування та виконання пісні О. Янушкевич та Н. Погребняка «Моя планета синьоока». (с. 4-5) |
|
Учень:
власне ставлення до змісту музичних творів;має уявлення про зв’язок музики з життям народу;називає музичні твори, що звучали у класі;висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;має уявлення про джерела і традиції української народної музичної творчості;називає музичні твори, що звучали у класі; висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;має уявлення про інтонаційну своєрідність української музики;спостерігає за інтонаційно-мелодичним розвитком музичного вору;називає музичні твори, що звучали у класі;висловлює власне ставлення до музичних творів;
|
Розвиток: слухової уваги, активізація готовності до слухання-сприймання музики;уміння пояснити роль музики в житті людини;стимуляція слухової пам’яті та стабілізація інтересу до слухання музики; збагачення словникового запасу новими музичними поняттями;розвиток: уявлень про джерела і традиції української народної музичної творчості; музичного відгуку на українську музику;уміння за суттєвими ознаками визначати українську народну музику; формування: уявлень про інтонаційно-мелодійний розвиток музики; розвиток: уміння за суттєвими ознаками визначати жанровий твір; зв’язного мовлення у ході виконання музичного завдання; розвиток уміння за суттєвими ознаками визначати жанровий твір;процесу мовлення на основі висловлення власної думки до змісту пісні;
|
|||
|
15.09 |
Милуємося красою землі (продовження). Краса української землі. Слухання: Денис Січинський. «Чом, чом, земле моя». Ігор Шамо «Три поради». Розучування та виконання пісні Руслани Лижичко «У ритмі серця». (с. 8-9) |
|
|||||
|
22.09 |
Мистецтво крізь віки. НАОНІ. Старовинні українські народні інструменти. Антоніо Вівальді «Гроза». Кавер-версія. Розучування та виконання пісні І.Танчака «Весела пісенька» (с. 12-13) |
|
|||||
|
29.09 |
Мистецтво крізь віки (продовження). Йоганн Себастьян Бах. Прелюдія до мажор з «Добре темперованого клавіру». Синтезатор. Клавесин. Виконання пісні М. Жабляк та Ю. Драгун «Мова барвінкова» (с. 16-17) |
|
|||||
|
06.10 |
Мистецтво та здоров’я. НЗААТУ ім. П. Вірського. Концертний виступ і репетиція. Виконання пісні О. Злотника та Л. Ямкового «Гопак» (с. 20-21) |
|
|||||
|
13.10 |
Мистецтво та здоров’я (продовження). Сучасні танці. Темп. Робота в групах. Виконання танцювальної композиції «Рок-н-рол». (с. 24-25) |
|
|||||
|
20.10 |
У дружному слов’янському колі. Мазурка. Полька. Виконання пісні «Полька». Перегляд фрагментів Чеської польки. (с. 28-30) |
|
|||||
|
03.11 |
У дружному слов’янському колі (продовження). Ритм. Перегляд болгарського білоруського танців. Виконання білоруської народної пісні-танець «Бульба». Полька, мазурка, крижачок. (с. 32-33) |
|
|||||
|
10.11 |
На гостину до угорців, румунів і молдован. Ференц Ліст «Угорська рапсодія №2. Йоганнес Брамс «Угорський танець №5. Виконання угорського народного танцю «Чардаш». (с. 36-37) |
|
|||||
|
17.11 |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу |
|
|||||
|
24.11 |
На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження). Молдовеняска (ансамбль «Жок»). Румунський танець «Інвертіта». Пригадування мелодій на тексти угорських народних пісень. (с. 40-41) |
|
|||||
|
01.12 |
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків. Кримськотатарська колискова «Менім улим батир». Народна пісні у виконанні Джамали. Танець «Емір Джелял Хайтармаси». Виконання пісні Л. Джемлянінової, М. Пгач та Н. Кононенко «Дружба і достлук». (с. 44-45) |
|
|||||
|
08.12 |
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження). Ольвія, Херсонес. Мікіс Теодоракіс «Сиртакі». Темп танцю. Будова сцени. Створення власних рухів та виконання танцю на імпровізованій сцені до пісні «Сиртакі»(с. 48-49) |
|
|||||
|
15.12 |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. Перевір свої досягнення. |
|
|||||
|
22.12 |
Урок-концерт |
|
|||||
|
29.12 |
Підсумковий урок |
|
|||||