Календарно-тематичне планування.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.), для роботи у інклюзивному класі, де навчаються діти з ЗПР.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)

https://vsimpptx.com/

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітки

Державні вимоги

щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів

(ЗПР)

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

та очікувані результати

І семестр

 

 

  1.  

08.09

Милуємося красою землі. Українська народна музика. Обробка народної мелодії . А капела. Розучування та виконання пісні О. Янушкевич та Н. Погребняка «Моя планета синьоока». (с. 4-5)

 

Учень:

  • має уявлення про роль музики в житті народу;
  • називає музичні твори, що звучали у класі;
  • висловлює

власне ставлення до змісту музичних творів;має уявлення про зв’язок музики з життям народу;називає музичні твори, що звучали у класі;висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;має уявлення про джерела і традиції української народної музичної творчості;називає музичні твори, що звучали у класі; висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;має уявлення про інтонаційну своєрідність української музики;спостерігає за інтонаційно-мелодичним розвитком музичного вору;називає музичні твори, що звучали у класі;висловлює власне ставлення до музичних творів;

 

Розвиток: слухової уваги, активізація готовності до слухання-сприймання музики;уміння пояснити роль музики в житті людини;стимуляція слухової пам’яті та стабілізація інтересу до слухання музики; збагачення словникового запасу новими музичними поняттями;розвиток: уявлень про джерела і традиції української народної музичної творчості; музичного відгуку на українську музику;уміння за суттєвими ознаками визначати українську народну музику; формування: уявлень про інтонаційно-мелодійний розвиток музики; розвиток: уміння за суттєвими ознаками визначати жанровий твір; зв’язного мовлення у ході виконання музичного завдання; розвиток уміння за суттєвими ознаками визначати жанровий твір;процесу мовлення на основі висловлення власної думки до змісту пісні;

 

  1.  

15.09

Милуємося красою землі (продовження). Краса української землі. Слухання: Денис Січинський. «Чом, чом, земле моя». Ігор Шамо «Три поради». Розучування та виконання пісні Руслани Лижичко «У ритмі серця». (с. 8-9)

 

  1.  

22.09

Мистецтво крізь віки. НАОНІ. Старовинні українські народні інструменти. Антоніо Вівальді «Гроза». Кавер-версія. Розучування та виконання пісні І.Танчака «Весела пісенька» (с. 12-13)

 

  1.  

29.09

Мистецтво крізь віки (продовження). Йоганн Себастьян Бах. Прелюдія до мажор з «Добре темперованого клавіру». Синтезатор. Клавесин. Виконання пісні М. Жабляк та Ю. Драгун «Мова барвінкова» (с. 16-17)

 

  1.  

06.10

Мистецтво та здоров’я. НЗААТУ ім. П. Вірського. Концертний виступ і репетиція. Виконання пісні О. Злотника та Л. Ямкового «Гопак» (с. 20-21)

 

  1.  

13.10

Мистецтво та здоров’я (продовження).  Сучасні танці. Темп. Робота в групах. Виконання танцювальної композиції «Рок-н-рол». (с. 24-25)

 

  1.  

20.10

У дружному слов’янському колі. Мазурка. Полька. Виконання пісні «Полька». Перегляд фрагментів Чеської польки.  (с. 28-30)

 

  1.  

03.11

У дружному слов’янському колі (продовження). Ритм. Перегляд болгарського білоруського танців. Виконання білоруської народної пісні-танець «Бульба». Полька, мазурка, крижачок. (с. 32-33)

 

  1.  

10.11

На гостину до угорців, румунів і молдован. Ференц Ліст «Угорська рапсодія №2. Йоганнес Брамс «Угорський танець №5. Виконання угорського народного танцю «Чардаш».  (с. 36-37)

 

  1.  

17.11

Повторення та закріплення вивченого матеріалу

 

  1.  

24.11

На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження). Молдовеняска (ансамбль «Жок»). Румунський танець «Інвертіта». Пригадування мелодій на тексти угорських народних пісень.  (с. 40-41)

 

  1.  

01.12

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків. Кримськотатарська колискова «Менім улим батир». Народна пісні у виконанні Джамали. Танець «Емір Джелял Хайтармаси». Виконання пісні Л. Джемлянінової, М. Пгач та Н. Кононенко «Дружба і достлук».  (с. 44-45)

 

  1.  

08.12

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження). Ольвія, Херсонес. Мікіс Теодоракіс «Сиртакі».  Темп танцю. Будова сцени. Створення власних рухів та виконання танцю на імпровізованій сцені до пісні «Сиртакі»(с. 48-49)

 

  1.  

15.12

Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

Перевір свої досягнення.

 

  1.  

22.12

Урок-концерт

 

  1.  

29.12

Підсумковий урок

 

 

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Планування
Інкл
Додано
20 травня
Переглядів
315
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку