Календарно-тематичне планування
10 клас ІІ мова І семестр
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Стиль життя |
|||
1. |
|
Відпочинок влітку. Повторення. Активізація лексики. Бесіда |
Повторити лексику |
2. |
|
Де можна провести літні канікули? Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Скласти діалог |
3. |
|
Мої літні канікули. Лексичні вправи. Написання повідомлення |
Підготувати повідомлення |
5. |
|
Альтернативний відпочинок. Додаткова лексика. Розвиток навичок читання. |
Вправа 6, с. 11 |
6. |
|
Скаути. Рух скаутів. Міжнародні організації. Розвиток навичок аудіювання |
Вправа 5, с. 14 |
7. |
|
Мої будні. Розпорядок дня. Опис малюнків. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Вправа 6, с. 17 |
8. |
|
Вільний час. Читання оголошень. Бесіда |
Написати оголошення |
9. |
|
Чим ти цікавишся? Керування дієслів. Займенникові прислівники. Інтерв’ю |
Скласти запитання до інтерв’ю |
10. |
|
Що ти робиш у вільний час? Популярні види відпочинку. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Вправа 6, с. 25 |
11. |
|
Друзі по листуванню. Розвиток навичок письма |
Вправа 7, с. 27 |
12. |
|
Хобі і професія. Розвиток навичок читання. Опис малюнків. Бесіда |
Вправа 6, с. 30 |
13 |
|
Здоровий спосіб життя. Дієта – переваги і недоліки. Розвиток навичок ведення дискусії |
Вправа 8, с. 33 |
14. |
|
Граматичний практикум. Займенникові прислівники. Тренувальні вправи |
Завдання в Teams |
15. |
|
Домашнє читання. Бесіда, виконання завдань до тексту |
Скласти план, переказувати текст |
16. |
|
Стиль життя. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу з теми |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
Тематична атестація |
|||
Шкільне життя |
|||
17. |
|
Школа і я. Семантизація лексики. Розвиток навичок читання |
Вправа 8, с. 39 |
18. |
|
Для чого потрібні школи? Підрядні речення мети. Тренувальні вправи |
Завдання в Forms |
19. |
|
Школи в Німеччині та в Україні. Порівняння. Розвиток навичок аудіювання |
Вправа 5, с. 43 |
20. |
|
Це наша школа. Складні слова. Читання листа. Додаткова лексика |
Вправа 6, с. 46 |
21. |
|
Шкільні приміщення. Опис класних кімнат. Розвиток навичок читання |
Підготувати опис своєї школи |
22. |
|
Проєкт по обміну учнями. Perfekt, Präteritum. Повторення. Інтерв’ю |
Завдання в Teams |
23. |
|
Мовна подорож. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Підготувати повідомлення |
24. |
|
Шкільний персонал. Опис малюнків. Читання листа |
Написати лист Софії |
25. |
|
Для чого потрібні оцінки? Розвиток навичок ведення дискусії |
Написати тези |
26. |
|
Система оцінювання в Німеччині. Розвиток навичок читання |
Вправа 6, с. 59 |
27. |
|
Домашнє читання. Бесіда, виконання завдань до тексту |
Скласти план, переказувати текст |
Тематична атестація |
|||
Бібліотека |
|||
28. |
|
У бібліотеці. Активізація лексики. Модальне дієслово dürfen. Повторення |
Вправа 6, с. 64 |
29. |
|
Бібліотеки в Німеччині. Субстантивовані прикметники. Тренувальні вправи |
Завдання в Forms |
30. |
|
Наша шкільна бібліотека. Підрядні відносні речення. Тренувальні вправи |
Завдання в Teams |
31. |
|
Моя шкільна бібліотека. Презентація проєктів. Розвиток навичок говоріння |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
32. |
|
Літературні жанри. Відомі автори і їх книги. Пошук інформації. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Вправа 6, с. 72, підготувати повідомлення |
33. |
|
Улюблені літературні герої. Кумири. Додаткова лексика |
Вправа 6, с. 76 |
34. |
|
Моя улюблена книга і автор. Вікторина. Читання листа |
Написати лист Міхаелю |
35. |
|
Граматичний практикум. Субстантивовані прикметники. Підрядні відносні речення |
Завдання в Forms |
36. |
|
Домашнє читання. Бесіда, виконання завдань до тексту |
Скласти план, переказувати текст |
Тематична атестація |
|||
Засоби масової інформації |
|||
37. |
|
Преса. Популярні рубрики. Активізація лексики. |
Вправа 7, с. 83 |
38. |
|
Молодіжні журнали. Розвиток навичок аудіювання. Складання плану |
Скласти 8 запитань до прослуханого |
39. |
|
Про що пишуть в газеті? Види газет. Шкільна газета. Розвиток навичок читання. |
Вправа 7, с. 93 |
40. |
|
Що можна дивитись по телебаченню? Розвиток навичок аудіювання |
Вправа 7, с. 95 |
41. |
|
Скільки років комп’ютеру? Хто винайшов комп’ютер? Розвиток навичок читання |
Скласти план до тексту |
42. |
|
Інтернет – друг чи ворог? Дроби. Повторення. Розвиток навичок ведення дискусії |
Написати тези |
Тематична атестація |
|||
43. |
|
Контроль читання |
Підготуватись до контрольної роботи з аудіювання |
44. |
|
Контроль аудіювання |
Повторити граматичний матеріал |
45. |
|
Контроль письма |
Повторити розмовні теми |
46. |
|
Контроль говоріння |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
47. |
|
Аналіз контрольних робіт. Робота над помилками. Тренувальні вправи |
Виконати роботу над помилками |
48. |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за 1 семестр |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
49. |
|
Підсумковий урок |
Скласти план, переказувати текст |
Календарно-тематичне планування
10 клас ІІ мова ІI семестр
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Музика |
|||
52. |
|
Відпочинок взимку. Повторення. Активізація лексики. Бесіда |
Повторити лексику |
53. |
|
Зимові канікули. Як я їх проводжу? Розвиток навичок монологічного мовлення |
Підготувати повідомлення |
54. |
|
Зимові свята. Новий рік та Різдво. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Скласти діалог |
55. |
|
Музичні інструменти і музиканти. Семантизація лексики. Читання тексту. Бесіда |
Вправа 7, с. 110 |
56. |
|
Композитори і їх твори. Розвиток навичок аудіювання. Вікторина |
Написати 5 запитань для вікторини |
57. |
|
Йоган Себастіан Бах – відомий композитор. Präteritum. Підрядні відносні речення |
Скласти 8 запитань до тексту |
58. |
|
Відомі українські композитори. Складні слова. Читання тексту. Робота в групах |
Вправа 7, с. 118 |
59. |
|
Музичні стилі. Розвиток навичок читання. Бесіда |
Вправа 8, с. 121 |
60. |
|
Сучасні німецькі співаки та групи. Презентація проєктів |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
61. |
|
Музика в моєму житті. Розвиток навичок письма. Написання листа |
Написати лист-відповідь Софії |
62. |
|
Я йду на концерт. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Вправа 5, с. 128 |
63. |
|
Граматичний практикум. Präteritum. Підрядні відносні речення. Тренувальні вправи |
Завдання в Teams |
64. |
|
Домашнє читання. Бесіда, виконання завдань до тексту |
Скласти план, переказувати текст |
Тематична атестація |
|||
Німецькомовні країни |
|||
65. |
|
Їхати в подорож. Вживання артикля з власними назвами. Робота в групах. Бесіда |
Вправа 7, с. 134 |
66. |
|
Культура в спілкуванні. Поради. Привітання і прощання. Активізація лексики |
Завдання в Teams |
67. |
|
Німецькомовні країни на карті Європи. Вікторина. Пошук інформації |
Вправа 7, с. 139 |
68. |
|
Клімат і ландшафти Німеччини. Розвиток навичок читання. Гра |
Вправа 7, с. 142 |
69. |
|
Великі міста. Підготовка до презентації проєктів. Пошук інформації |
Підготувати презентацію |
70. |
|
Найгарніші міста. Презентація проєктів. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
71. |
|
Визначні місця Німеччини. Розвиток навичок читання. Бесіда |
Вправа 6, с. 148 |
72. |
|
Свята в Німеччині. Гра «Відгадай свято». Активізація лексики. Читання тексту |
Завдання в Teams |
73. |
|
Відомі особистості. Перегляд відео. Складання плану. Розвиток навичок аудіювання |
Вправа 5, с. 154 |
74. |
|
Німецькі відомі особистості. Презентація проєктів. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
75. |
|
Граматичний практикум. Вживання неозначеної форми дієслів. Тренувальні вправи |
Завдання в Forms |
76. |
|
Поради для подорожі. Розвиток навичок письма |
Завдання в Teams |
77. |
|
Домашнє читання. Бесіда, виконання завдань до тексту |
Скласти план, переказувати текст |
78. |
|
Німеччина. Узагальнення і систематизація лексичного матеріалу теми. Тренувальні вправи |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
Тематична атестація |
|||
Україна |
|||
79. |
|
Україна – моя Батьківщина. Опис малюнків. Активізація лексики. Бесіда |
Вправа 7, с. 160 |
80. |
|
Символи України. Розвиток навичок письма. Написання листа |
Вправа 6, с. 163 |
81. |
|
Відомі українці та їх біографія. Розвиток навичок читання |
Завдання в Teams |
82. |
|
Наші міста. Розвиток навичок аудіювання. Підготовка до презентації проєктів |
Підготувати проєкт «Моє рідне місто» |
83. |
|
Моя Батьківщина. Презентація проєктів. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
84. |
|
Найгарніші визначні місця. Розвиток навичок читання. Тренувальні вправи |
Вправа 7, с. 172 |
85. |
|
Свята в Україні. Традиції. Перегляд відео. Бесіда |
Скласти план до відео |
86. |
|
Українські ландшафти. Опис малюнків. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Завдання в Teams |
87. |
|
Екскурсія рідним містом. Написання листа. Розвиток навичок письма |
Завдання в Teams |
88. |
|
Тарас Шевченко. Життя і твори. Розвиток навичок читання |
Підготувати повідомлення |
89. |
|
Домашнє читання. Бесіда, виконання завдань до тексту |
Скласти план, переказувати текст |
90. |
|
Граматичний практикум. Повторення. Тренувальні вправи |
Завдання в Forms |
91. |
|
Україна – моя Батьківщина. Узагальнення і систематизація лексичного матеріалу теми. Тренувальні вправи |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
92. |
|
Подорож Україною. Активізація лексики. Тренувальні вправи |
Завдання в Teams |
93. |
|
Україна. Розвиток навичок читання. Підготовка до контрольних робіт |
Завдання в Teams |
94. |
|
Розвиток навичок аудіювання. Виконання тренувальних вправ |
Завдання в Teams |
95. |
|
Розвиток навичок письма. Виконання тренувальних вправ |
Повторити граматичний матеріал |
96. |
|
Граматичний практикум. Підготовка до контрольних робіт. Тренувальні вправи |
Завдання в Teams |
Тематична атестація |
|||
97. |
|
Контроль читання |
Підготуватися до контрольної роботи з аудіювання |
98. |
|
Контроль аудіювання |
Повторити граматичний матеріал |
99. |
|
Контроль письма |
Повторити розмовні теми |
100. |
|
Контроль говоріння |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
101. |
|
Аналіз контрольних робіт. Робота над помилками. Тренувальні вправи |
Виконати роботу над помилками |
102. |
|
Плани на літні канікули. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Скласти діалог |
103. |
|
Мої плани на літо. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Підготувати повідомлення |
104. |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за 2 семестр |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
105. |
|
Підсумковий урок |
|