календарно-тематичне планування до підручника Пахомова Т.Г. (перший рік навчання друга іноземна мова Методика Паблішинг) на 2 семестр 2018-2019 н.р.
Містить змістовні лініі.
№ |
дата
|
примітки |
Тематика ситуативного спілкування. Сфера спілкування |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетенція
|
Домашнє завдання |
|||||||||||||||
Комунікативні вміння |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Лексика |
Грама-тика |
Фонетика |
Сприймання на слух (аудіюван-ня) |
Зорове сприйман-ня (читання) |
Усна взаємодія (діалогічне мовлення) |
Усне продукування (монологіч-не мовлення |
Писемне продукування (письмо) |
Змістова лінія |
|
||||||||
ЛЮДИНА. МАГАЗИНИ І ПОКУПКИ |
|||||||||||||||||||||
1 |
|
|
Mагазини і покупки. |
S = small M = medium L = large
|
|
|
At the shops p.68 Ex.6,7, p.69 |
At the shops p.68
|
How much is the comic? It’s … . How much are the magazines? They’re … . |
|
Ex.3, p.69 |
Громадянська відповідальність |
Вивч.Л.О |
||||||||
2 |
|
|
Гроші. |
|
Злічувані / незлічувані іменники (much/many) |
|
Shopping for Sam’s party p.70 Ex.4, p.71 |
Ex.4, p.71 |
|
|
Ex.5, p.71 |
Громадянська відповідальність |
Грам.довідник |
||||||||
3 |
|
|
Святкування. Дня народження.
|
Apples, biscuits , milk, eggs , lemonade, cheese, cornflakes , tomatoes, water, pencils |
|
Вимова нових ЛО |
Ex.2, p. 72 |
Ex.1, p. 72 |
When’s your birthday? It’s on the … of … . |
I want a box of pencils. I want to buy a packet of crisps. He hasn’t got much homework. |
Ex. 7,8, p.73 |
Громадянська відповідальність Здоров'я і безпека
Підприємливість та фінансова грамотність |
Вивч.л.о. |
||||||||
4 |
|
|
Влаштування вечірок |
|
Спеціальні питання |
Інтонація питальних речень. |
Birthdays are fun p.74 Ex.1-3, p.75 |
Birthdays are fun p.74 |
Why can’t the friends go to the disco this evening? Because Sam’s birthday party is this evening. |
|
Ex.3, p.74 |
Здоров'я і безпека
|
Скл.діалог |
||||||||
5 |
|
|
Місяці, дні тижня.
|
weekdays
|
Особові, присвійні займенники |
|
Happy birthday, Sam! p.76 |
Ex.1, p.76 |
|
|
Ex. 3, p.77 |
|
Підготув. до підсумк. роб. |
||||||||
6 |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу Лексико –граматична самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
ПРИРОДА |
|||||||||||||||||||||
7 |
|
|
LET’S GO TO THE COUNTRY! Улюблена пора року
Природа.
Пори року.
Погода. |
сold, hot, sunny, foggy, snowy, windy |
Безособові речення на позначення погодних явищ. |
Вимова нових ЛО |
Video pre-sentation "Seasons. Weather |
Work-sheets |
|
|
Work-sheets |
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
Write a short essay: "I like…, because I can…" |
||||||||
8 |
|
|
put on shoes, carry, send, look for |
Present Continuous (стверджував льна, питаль-на, заперечна форма) |
Інтонація Розповідних та питальних речень. |
|
Ex.7,8, p.62(WB) |
Ex.3, p.83 |
|
|
Громадянська відповідальність |
Ex.4, p.83 |
|||||||||
9 |
|
|
Sit,draw,write, play, dance, walk,eat,sleep, watch |
Вимова нових ЛО |
Ex.4, p.85 |
Ex.4, p.85 |
|
|
Ex.10,11,p.63 (WB) |
Громадянська відповідальність |
Ex.3, p.85 |
||||||||||
10 |
|
|
borrow, put, over there |
Вказівні займенники this/these that/those |
Sounds [ð],[Ɵ]
|
Ex.1, 2, p.87 |
Ex.4, p.87 |
Ex.2, p.87 |
Розповідь про пору року |
Ex.2, p.86
|
|
Translate the sentences into English |
|||||||||
11 |
|
|
Men,childrenwomen, mice |
Plural form of nouns (exceptions) |
|
|
|
Work-sheets |
|
Ex.23, p.69 (WB) |
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
Ex.3, p.90 |
|||||||||
12 |
|
|
feed, ride, work, talk on the phone |
Present Continuous |
Інтонація питальних речень. |
|
|
|
Яка сьогодні погода? |
Ex.2, p.91
|
|
Ex.3, p.91 |
|||||||||
13 |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу Лексико –граматична самостійна робота
|
Підг. до с.р. |
|||||||||||||||||
ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ |
|||||||||||||||||||||
14 |
|
|
Шкільне життя. Шкільний рік |
Holidays, Disco, school play, sports day |
Present Simple |
|
|
Sportsday at Thoma s Tallis p.94 |
Ex.4, p.93 |
Ex.1, p.93 |
Our school year starts in … . We have got …in April |
|
Розповідати про школу |
||||||||
15 |
|
|
Класна кімната |
|
|
|
|
|
|
|
Work-sheets |
Здоров'я і безпека
|
|
||||||||
16 |
|
|
Предмети в класній кімна ті |
|
Структура "There is/ are…" |
|
|
|
|
Work-sheets |
|
|
|
||||||||
17 |
|
|
Моя класна кімната |
|
|
|
|
|
Work-sheets |
|
Work-sheets |
Екологічна без-пека та сталий розвиток |
Описувати свою класну кімнату |
||||||||
18 |
|
|
Шкільне приладдя |
|
Питальні слова |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
19 |
|
|
Спортивні змагання в школі |
sponges, book stall, pizza stall, toilets |
Must/ needn’t/ can |
|
Ex.2a, p.97 |
Ex.2с, p.97 |
Ex.2b, p.97 |
|
Ex.1, p.97 |
|
Ex.3, p.97 |
||||||||
|
|
|
Спортивні змагання в школі |
meet,tea,wash,wake up |
Present Continuous |
|
|
Ex.1, p.101 |
|
|
Ex.2, p.101 |
Здоров'я і безпека
|
Ex.3, p.101 |
||||||||
20 |
|
|
Повторення та систематизація вивченого Лексико-граматична самостійна робота
|
Підготуватися до сам. роб. |
|||||||||||||||||
УКРАЇНА ВЕЛИКА БРИТАНІЯ СВЯТА |
|||||||||||||||||||||
21 |
|
|
УКРАЇНА Загальні відомості
|
Name,population,area,capital, cur-rency,official language |
Означений/ неозначений артиклi/ відсутність артикля |
Фонетичне опрацювання лексики |
|
p.102 |
|
|
Correct the mistakes |
Громадянська відповідальність |
Complete p.103 |
||||||||
22 |
|
|
Київ- столиця України |
Homeland, beautiful, to be washed by |
Артикль з географічними та власними назвами |
Фонетичне опрацювання лексики |
Text |
Ex.1, p.104 |
|
|
Ex.1, p.78 (WB) |
|
Розповідати про Київ |
||||||||
23 |
|
|
Великі міста України |
East, west, south, north, capital |
Артикль з географічними та власними назвами |
|
|
Ex.5, p.105 |
Ex.4, p.105 |
|
Ex.3, p.7 9(WB) |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Скласти діалог (p.105) |
||||||||
24 |
|
|
Велика Британія. Загальні відомості
|
|
|
|
|
|
|
|
Work-sheets |
|
Розповідати про Великобританію |
||||||||
25 |
|
|
Лондон- столиця Великобританії |
|
|
|
|
|
|
Work-sheets |
Work-sheets |
|
Розповідати про Лондон |
||||||||
26 |
|
|
Великі міста Великобританії |
|
|
|
|
|
|
Work-sheets |
|
|
Work-sheets |
||||||||
27 |
|
|
Свята України та Великої Британії |
Happy New Year! Merry Christmas! Happy Valentine Day! Best wishes for a happy Easter! Many happy returns of the day! May all your dreams come true! |
|
Фонетичне опрацювання лексики |
Greetings and wishes
|
|
|
|
Ex.1, p.82 (WB) |
|
Ex.1, p.108 |
||||||||
28 |
|
|
Свята і традиції |
|
Present Simple |
|
Ex.3, p.110 |
|
|
Work-sheets |
|
Перекласти речення |
|||||||||
29 |
|
|
Hаціональні свята Великої Британії й України.
|
|
|
|
Ex.5, 6a, p.110 |
Dialogue p. 111 |
|
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
Ex.6b, p.111 |
|||||||||
30
|
|
|
Повторення та систематизація вивченого Лексико – граматична самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
Підгот. до конт. роботи |
|||||||||||||||||||||
31 |
|
|
Контроль аудіювання |
Підготув.до контр.об |
|||||||||||||||||
32 |
|
|
Контроль читання |
Підготув. до контр. роботи |
|||||||||||||||||
33 |
|
|
Контроль письма |
Повторити лексику |
|||||||||||||||||
34 |
|
|
Контроль говоріння |
Повторити вивчені ЛО |
|||||||||||||||||
35 |
|
|
Аналіз контрольних робіт
|
|
|||||||||||||||||
36
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|||||||||||||||||