НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік 2022-20223 Семестр_І_Вчитель: Кутинець Т.В.
Клас 5 Підручник PREPARE UKRAINIAN EDITION.
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Д/з
|
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||
Семестр І |
||||||||||
In the classroom |
||||||||||
1 |
|
Вступ. Особисті дані. |
•Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе. |
Представлення себе |
Комунікативність: •Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.
•Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане. |
Прослуховування аудіо |
Написання свого імені. |
Алфавіт, числівники, вік |
Правопис імен і числівників |
|
2 |
|
Особисті дані. |
•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка |
|
Представлення себе |
Дні тижня |
|
|
||
3 |
|
Речі навколо нас. |
•Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. |
Опис речей |
|
Речі в класній кімнаті, кольори |
Артиклі a/an |
|
||
4 |
|
День народження |
•Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Створення опитування |
Прослуховування аудіо щодо персональної інформації |
Розмова про дні народження |
|
Вказівні займенники these-those, this-that |
|
|
All About Me |
||||||||||
5 |
|
Я і моє оточення. |
•Розпізнає елементарні інструкції щодо номерів, а також щодо виконання повсякденних завдань. |
•Питання і відповіді щодо персональної інформації
•Запитує та надає відповіді на прості запитання про день народження, номер телефону, друзів, власні речі, національність і походження |
Комунікативні уміння: •Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.
|
Прослуховування діалогів у фотоісторіях |
|
Особисті речі, оточення |
Прийменники My, his, her, your; |
|
6 |
|
Я і моє оточення. |
•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік) на слух і розпізнає в тексті. |
Для розвитку креативності •Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій). |
Опис картинки, робота в парах і групах. Написання короткого повідомлення. |
Робота в парах. Діалогічне мовлення. |
|
to be в Present Simple в однині та множині, в стверджувальних реченнях |
|
|
7 |
|
Національності. |
•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік, країна походження і національність) на слух і розпізнає в тексті. |
Для розвитку умінь навчатися впродовж життя: •Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. |
Прослуховування інформації про національності і вибір відповідної картинки(matching) |
Робота в парах. Діалогічне мовлення. |
Країни та національності. Вимова звука ə |
|
|
|
8 |
|
Національності. |
•Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження. |
Для розвитку навичок співпраці •Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі. |
Прослуховування інформації про персональні дані і походження |
Коротка розповідь про себе та про своїх друзів. |
|
to be в Present Simple в однині та множині, в заперечних реченнях |
|
|
My Family |
||||||||||
9 |
|
Сім’я |
•Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці. |
•Відповіді на запитання про сім’ю. |
Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
Зорове сприймання тексту про членів родини. |
Відповіді на запитання щодо прочитаного. |
Повторення лексики до теми Родина. Вимова «and» у словосполученнях (редукція). |
|
|
10 |
|
Сім’я |
•Може надати інформацію щодо своєї родини і задати питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи присвійні займенники і прикметники. |
•Бесіда про членів родини. |
Критичне мислення: •Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих. |
Перегляд відео бесіди про членів родини. |
Розповідь і бесіда про родину на основі зразка з відео. |
|
Присвійні прийменники та прикметники. (my, your, his, her, our, their; Ruby’s, Mother’s…) |
|
11 |
|
Почуття |
•Можуть описати почуття і стани. |
•Визначати стани і емоції. |
Емоційний розвиток •Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану. Критичне мислення: •Розуміння порядку подій в історіях. |
Сприймання на слух тексту і співвіднесення з картинкою. |
|
Прикметники на опис станів і емоцій: bored clever funny happy hot hungry nice sad tired |
|
|
12 |
|
Почуття |
•Можуть написати про члена сім’ї, його персональні дані, емоції. |
•Створення веб-сторінки (моделі веб-сторінки) |
Емоційний розвиток •Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану. |
Робота в парах. Опитування (анкетування). |
Робота в парах. Створення опитування за зразком. |
|
To be – короткі відповіді. |
|
Culture Time |
||||||||||
13 |
|
Великобританія |
• Читають короткі тексти про країни Великобританії. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти. |
•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт . Сприймання на слух тексту про національності |
Розмова про особисту інформацію і походження на основі прочитаного |
Англомовні країни. Англомовні країни і національність Welsh, Irish, Scottish, English |
|
|
14 |
|
Україна |
• Читають короткі тексти про міста України. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти. |
•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт і історій про визначні місця. Сприймання на слух тексту про визначні місця великих міст України. |
Розмова про улюблені міста України. |
Kyiv, Kharkiv, Lviv, Odesa, правопис рідного міста. Назви визначних місць. |
|
Повторення |
15 |
|
Повторення. Діагностична робота |
||||||||
My Home |
||||||||||
16 |
|
Мій дім. Кімнати |
• Можуть назвати кімнати в будинку чи квартирі, частини будинку, коротко описати інтер’єр за картинкою. |
• Розповідь про місце проживання. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Сприймання тексту-опису житла. |
Опис інтер’єру на основі картинки. |
Кімнати і частини інтер’єру bathroom bedroom dining room hall kitchen living room toilet bath door floor shower wall window |
|
|
17 |
|
Мій дім. Розміщення кімнат і речей. |
• Можуть визначити місцезнаходження предметів чи людей в будинку. |
Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; • Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс. |
Сприймання тексту на слух і поєднання з картинкою. |
Опис місцезнаходження предметів і людей на основі картинки. |
|
Конструкції There is/ there are; in/on. |
|
|
18 |
|
Моє домашнє життя |
• Можуть розповісти про свої персональні речі в кімнаті. |
• Розповідь про улюблені особисті речі.
|
Креативність: • Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності;
|
Зорове сприймання тексту-опису кімнати. |
Розмова про улюблені речі. Питання-відповіді. |
Речі в кімнаті bed board game bookcase chair clock computer clothes guitar poster pet fish television (TV) toys |
|
|
19 |
|
Моя кімната |
•Можуть розповісти про улюблені речі використовуючи відповідну інтонацію. Надають уточнювальну інформацію. |
Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; Співпраця: • Робота в групах. |
Сприймання тексту на слух із фокусом на інтонацію. |
Опис власної кімнати і речей в ній. |
Інтонація в реченнях з однорідними членами. |
Стверджувальні речення з have got. Використання also |
|
|
My Things |
||||||||||
20 |
|
Мої речі |
• Можуть описати картинку – розповісти, що в сумці. Короткий список. |
• Опис вмісту шкільної сумки. |
|
Зорове сприймання тексту про особисті речі. |
|
Особисті речі: banana chocolate coat football gloves hat keys scarf wallet water bottle Склади в словах. |
|
|
21 |
|
Мої речі |
• Можуть розповісти про власність і скласти список речей відповідно до картинки. |
• Складання списку. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді. |
Розповідь про вміст сумки, майно. |
|
Заперечне речення з have got. |
|
22 |
|
Опис речей |
•Можуть описати речі, послуговуючись відповідними прикметниками |
•Опис власності. |
Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації. |
Опис власних речей. |
Порядок прикметників для однорідних означень |
|
|
|
23 |
|
Опис речей |
•Можуть скласти опитування і на його основі дати базову характеристику однокласникам щодо їхньої власності та родини. |
•Бесіда про власність і персональну інформацію. |
Комунікативні уміння: • Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості; • Закликають інших до бесіди; • Пишуть в нормальному темпі; Уміння вчитись: • Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату; |
Перегляд відео інтерв’ю. |
Бесіда про речі, питання і відповіді. Написання анкети для класного опитування і заповнення її. Написання інформації про однокласників. |
|
Питання і короткі відповіді з have got. |
|
Life Skills. Creativity and Innovations |
||||||||||
24 |
|
Креативність та інновації |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Аналіз прочитаного. |
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;
Критичне мислення: • визначають докази та їхню надійність; • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій; • оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень. Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються; |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Написання короткого повідомлення для порівняння з текстом. |
fishbowl light rug shelf sofa |
|
|
25 |
|
Повторення. Діагностична робота |
||||||||
What Can You Do? |
||||||||||
26 |
|
Вільний час |
Можуть прослухати текст, співвіднести з фото, визначити правильність тверджень щодо тексту. |
Сприймання на слух для нової інформації. |
Критичне мислення: • розрізняє факти та думки; • ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах; • можуть аргументувати правдоподібність інформації; Емоційний розвиток: •Виявляють розуміння емоцій та почуттів інших людей; •Виражають протилежну думку з повагою; |
Сприймання на слух тексту про різні види діяльності й уміння. |
|
Заняття і уміння: cook paint play remember ride sail sing skate speak swim |
|
|
27 |
|
Вільний час |
Можуть розповісти і задати питання щодо діяльності та умінь. |
Бесіда про уміння і види діяльності. Порівняння себе із партнером. |
Сприймання на слух коротких розмов. |
Бесіда про уміння. |
Вимова та інтонація can\can’t в реченнях |
Модальне Can – стверджувальні, заперечні, питальні речення. |
|
|
28 |
|
Частини тіла |
Можуть назвати частини тіла і легко визначити місцезнаходження різних речей та описати їх. |
Сприймання тексту і подальша бесіда. |
Критичне мислення: • розрізняє факти та думки; •визначають докази та їхню надійність; •ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах; |
Зорове сприймання тексту і аргументовані відповіді на питання до нього. |
|
arm ear eye face foot/feet hair hand head leg mouth nose tooth/teeth |
Prepositions: in, on, behind, under |
|
29 |
|
Що ти можеш? |
Можуть вільно задати питання і відповісти щодо умінь, можливостей. |
Спілкуються про можливості. |
Комунікативні уміння: • Перефразовують сказане іншими людьми для допомоги під час спілкування; •Закликають інших до бесіди; •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови Креативність: • проявляють оригінальність у формулюванні питань. |
Перегляд відео діалогу про уміння і можливості. |
Бесіда про можливості і таланти. |
|
|
|
Party Time! |
||||||||||
30 |
|
Вечірка. Харчування. |
Можуть назвати продукти харчування і категоризувати їх за видом. |
Складають список продуктів. |
Критичне мислення: • Категоризація |
Сприймання на слух бесіди про підготовку до святкування |
|
biscuits bread butter cakes cheese chicken chips eggs juice lemonade milk pasta potatoes rice soup tomatoes |
|
|
31 |
|
Види їжі |
Розрізняють злічені і незлічені іменники відповідно до типу продуктів |
Складають список продуктів для підготовки до вечірки |
|
Опис картинки. Написання списку продуктів. |
Вимова SOME |
Злічені і незлічені іменники |
|
|
32 |
|
Запрошення на вечірку |
Можуть визначити і називають час за зазначеною інформацію в запрошенні. |
Сприймають інформацію з листівки. |
Критичне мислення: • розрізняє факти та думки; •визначають докази та їхню надійність; •ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах; |
Зорове сприймання інформації з листівки. Сприймання на слух тексту запрошення. Визначення, кому з мовців належить повідомлення. |
|
Визначення часу і місця проведення події. |
|
|
33 |
|
Запрошення на вечірку |
Можуть написати, надати і прийняти запрошення, послуговуючись відповідними конструкціями. |
Написання запрошення і бесіда на його основі. |
Комунікативні уміння: • Перефразовують сказане іншими людьми для допомоги під час спілкування; •Закликають інших до бесіди; •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прийняття, відмова запрошення) |
Написання короткого повідомлення про святкування. |
Запршення, прийняття і відмова від запрошення з відповідними аргументами. |
|
Prepositions: on, at, from, until |
|
Culture. Holidays in the USA and Ukraine |
||||||||||
34 |
|
Свята в США |
Можуть поділитись інформацією про свята на власному досвіді і порівняти з святами іншої культури |
Опис свята. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Соціальна відповідальність: •Приймають себе та свою цінність; •Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів; •Базуючись на фактах, порівнюють свої та інші суспільні риси; •Розуміють вплив різних культур на власне життя; |
Сприймання письмового тексту про свята в США. |
|
the American flag a parade fireworks a barbecue turkey pumpkin pie burgers corn on the cob sweet potatoes pecan pie |
|
|
35 |
|
Свята в Україні |
Можуть розповісти про свята і визначні дати. |
Опис події. |
Сприймання тексту на слух – бесіда про святкування. |
|
to get flowers to sing carols to wear vyshyvankas to wear fancy dress the New Year tree |
|
|
|
36 |
|
Повторення. Діагностична робота |
||||||||
My Day |
||||||||||
37 |
|
Мій день |
Сприймають інформацію про рутини, можуть назвати щоденні дії. |
Опис щоденних справ. |
Спілкування: • демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів; |
Сприймання тексту про розпорядок дня різних мовців, тренування точності сприймання тексту. |
|
catch the bus to school get dressed get up go to bed have a shower have breakfast have dinner have lunch walk to school wash your face |
|
|
38 |
|
Розпорядок дня |
Можуть розповісти про власний розпорядок дня і таку ж інформацію щодо іншої людини. |
|
Розповідь про власний розпорядок дня і про свого партнера на основі бесіди. |
Вимова Present simple endings |
Present Simple стверджувальні речення. |
|
||
39 |
|
Час |
Можуть назвати час за годинником і сприйняти на слух. |
Сприймають розповідь про розпорядок дня. |
Уміння вчитись: • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). • Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня. |
Зорове сприймання тексту про щоденні справи. |
Називають час за годинником в контексті розпорядку. |
It’s … o’clock. It’s quarter to … It’s quarter past … It’s half past … |
|
|
40 |
|
Розпорядок дня |
Можуть розповісти про стандартні щоденні справи, які учні роблять чи не роблять. |
Опис розпорядку дня по годинах. |
Сприймання на слух і перегляд відео діалогу. |
Бесіда з партнером про різні розпорядки, порівняння розпорядків і визначення різниці. |
|
Present Simple – заперечні речення. |
|
|
41 |
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу за семестр. Підготовка до контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
||
42 |
|
Контроль навичок сприймання усної інформації на слух/ аудіювання |
|
|
|
|
|
|
||
43 |
|
Контроль навичок сприймання письмових текстів/ читання |
|
|
|
|
|
|
||
44 |
|
Контроль навичок письмової взаємодії та висловлювання/письмо |
|
|
|
|
|
|
||
45 |
|
Контроль навичок усної взаємодії та висловлювання/ говоріння |
|
|
|
|
|
|
||
46 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|