Календарно-тематичне планування 5 клас І семестр PREPARE UKRAINIAN EDITION

Про матеріал
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ Клас 5 Підручник PREPARE UKRAINIAN EDITION
Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік 2022-20223    Семестр_І_Вчитель: Кутинець Т.В.

Клас  5  Підручник PREPARE UKRAINIAN EDITION.

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Д/з

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Семестр І

In the classroom

1

 

Вступ. Особисті дані.

•Повідомляє особисту стандартну інформацію,

представляючи себе.

Представлення себе

Комунікативність:

•Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.

 

•Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане.

Прослуховування аудіо

Написання свого імені.

Алфавіт, числівники, вік

Правопис імен і числівників

 

2

 

Особисті дані.

•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка

 

Представлення себе

Дні тижня

 

 

3

 

Речі навколо нас.

•Використовує невербальні засоби (жест), щоб

уточнити, що він/ вона хоче сказати.

Опис речей

 

Речі в класній кімнаті, кольори

Артиклі a/an

 

4

 

День народження

•Знаходить конкретну інформацію у списках

та виокремлює необхідні деталі.

Створення опитування

Прослуховування аудіо щодо персональної інформації

Розмова про дні народження

 

Вказівні займенники these-those, this-that

 

All About Me

5

 

Я і моє оточення.

•Розпізнає елементарні інструкції щодо номерів, а також щодо виконання повсякденних завдань.

•Питання і відповіді щодо персональної інформації

 

•Запитує та надає відповіді на прості запитання про день народження, номер телефону, друзів, власні речі, національність і походження

Комунікативні уміння:

•Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.

 

Прослуховування діалогів у фотоісторіях

 

Особисті речі, оточення

Прийменники My, his, her, your;

 

6

 

Я і моє оточення.

•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік)  на слух і розпізнає в тексті.

Для розвитку

креативності

•Розігрування ролей в

драматичних видах

діяльності (розігруванні

ситуацій).

Опис картинки, робота в парах і групах. Написання короткого повідомлення.

Робота в парах. Діалогічне мовлення.

 

to be в Present Simple в однині та множині,  в стверджувальних реченнях

 

7

 

Національності.

•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік, країна походження і національність)  на слух і розпізнає в тексті.

Для розвитку умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах

навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Прослуховування інформації про національності і вибір відповідної картинки(matching)

Робота в парах. Діалогічне мовлення.

Країни та національності. Вимова звука ə

 

 

8

 

Національності.

•Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження.

Для розвитку навичок

співпраці

•Участь у роботі групи,

виконуючи різні ролі.

Прослуховування інформації про персональні дані і походження

Коротка розповідь про себе та про своїх друзів.

 

to be в  Present Simple в однині та множині,  в заперечних реченнях

 

My Family

9

 

Сім’я

•Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці.

•Відповіді на запитання про сім’ю.

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Зорове сприймання тексту про членів родини.

Відповіді на запитання щодо прочитаного.

Повторення лексики до теми Родина. Вимова «and» у словосполученнях (редукція).

 

 

10

 

Сім’я

•Може надати інформацію щодо своєї родини і задати питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи присвійні займенники і прикметники.

•Бесіда про членів родини.

Критичне мислення:

•Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.

Перегляд відео бесіди про  членів родини.

Розповідь і бесіда про родину на основі зразка з відео.

 

Присвійні прийменники та прикметники. (my, your, his, her, our, their; Ruby’s, Mother’s…)

 

11

 

Почуття

•Можуть описати почуття і стани.

•Визначати стани і емоції.

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

Критичне мислення:

•Розуміння порядку подій в історіях.

Сприймання на слух тексту і співвіднесення з картинкою.

 

Прикметники на опис станів і емоцій: bored clever funny happy hot hungry

nice sad tired

 

 

12

 

Почуття

•Можуть написати про члена сім’ї, його персональні дані, емоції.

•Створення веб-сторінки (моделі веб-сторінки)

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

Робота в парах. Опитування (анкетування).

Робота в парах. Створення опитування за зразком.

 

To be – короткі відповіді.

 

Culture Time

13

 

Великобританія

• Читають короткі тексти про країни Великобританії.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт . Сприймання на слух тексту про національності

Розмова про особисту інформацію і походження на основі прочитаного

Англомовні країни. Англомовні країни і національність Welsh, Irish, Scottish, English

 

 

14

 

Україна

• Читають короткі тексти про міста України. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт і історій про визначні місця. Сприймання на слух тексту про визначні місця великих міст України.

Розмова про улюблені міста України.

Kyiv, Kharkiv, Lviv, Odesa, правопис рідного міста. Назви визначних місць.

 

Повторення

15

 

Повторення. Діагностична робота

My Home

16

 

Мій дім. Кімнати

• Можуть назвати кімнати в будинку чи квартирі, частини будинку, коротко описати інтер’єр за картинкою.

• Розповідь про місце проживання.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Сприймання тексту-опису житла.

Опис інтер’єру на основі картинки.

Кімнати і частини інтер’єру bathroom bedroom dining room

hall kitchen living room toilet  bath door floor shower wall window

 

 

17

 

Мій дім. Розміщення кімнат і речей.

• Можуть визначити місцезнаходження предметів чи людей в будинку.

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

• Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс.

Сприймання тексту на слух і поєднання з картинкою.

Опис місцезнаходження предметів і людей на основі картинки.

 

Конструкції There is/ there are; in/on.

 

18

 

Моє домашнє життя

• Можуть розповісти про свої персональні речі в кімнаті.

• Розповідь про улюблені особисті речі.

 

Креативність:

• Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності;

 

Зорове сприймання тексту-опису кімнати.

Розмова про улюблені речі. Питання-відповіді.

Речі в кімнаті bed board game bookcase chair clock computer clothes guitar poster pet fish television (TV) toys

 

 

19

 

Моя кімната

•Можуть розповісти про улюблені речі використовуючи відповідну інтонацію. Надають уточнювальну інформацію.

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

Співпраця:

• Робота в групах.

Сприймання тексту на слух із фокусом на інтонацію.

Опис власної кімнати і речей в ній.

Інтонація в реченнях з однорідними членами.

Стверджувальні речення з have got. Використання also

 

My Things

20

 

Мої речі

• Можуть описати картинку – розповісти, що в сумці. Короткий список.

• Опис вмісту шкільної сумки.

 

Зорове сприймання тексту про особисті речі.

 

Особисті речі:  banana chocolate coat football gloves hat keys scarf wallet water bottle

Склади в словах.

 

 

21

 

Мої речі

• Можуть розповісти про власність і скласти список речей відповідно до картинки.

• Складання списку.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді.

Розповідь про вміст сумки, майно.

 

Заперечне речення з have got.

 

22

 

Опис речей

•Можуть описати речі, послуговуючись відповідними прикметниками

•Опис власності.

Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації.

Опис власних речей.

Порядок прикметників для однорідних означень

 

 

23

 

Опис речей

•Можуть скласти опитування і на його основі дати базову характеристику однокласникам щодо їхньої власності та родини.

•Бесіда про власність і персональну інформацію.

Комунікативні уміння:

• Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть в нормальному темпі;

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;

Перегляд відео інтерв’ю.

Бесіда про речі, питання і відповіді. Написання анкети для класного опитування і заповнення її. Написання інформації про однокласників.

 

Питання і короткі відповіді з have got.

 

Life Skills. Creativity and Innovations

24

 

Креативність та інновації

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Аналіз прочитаного.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;

 

Критичне мислення:

• визначають докази та їхню надійність;

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Написання короткого повідомлення для порівняння з текстом.

 

fishbowl light rug shelf sofa

 

 

25

 

Повторення. Діагностична робота

What Can You Do?

26

 

Вільний час

Можуть прослухати текст, співвіднести з фото, визначити правильність тверджень щодо тексту.

Сприймання на слух для нової інформації.

Критичне мислення:

• розрізняє факти та думки;

• ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах;

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

Емоційний розвиток:

•Виявляють розуміння емоцій та почуттів інших людей;

•Виражають протилежну думку з повагою;

Сприймання на слух тексту про різні види діяльності й уміння.

 

Заняття і уміння:

cook paint play remember ride sail sing skate speak swim

 

 

27

 

Вільний час

Можуть розповісти і задати питання щодо діяльності та умінь.

Бесіда про уміння і види діяльності. Порівняння себе із партнером.

Сприймання на слух коротких розмов.

Бесіда про уміння.

Вимова та інтонація can\can’t в реченнях

Модальне Can – стверджувальні, заперечні, питальні речення.

 

28

 

Частини тіла

Можуть назвати частини тіла і легко визначити місцезнаходження різних речей та описати їх.

Сприймання тексту і подальша бесіда.

Критичне мислення:

• розрізняє факти та думки;

•визначають докази та їхню надійність;

•ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах;

Зорове сприймання тексту і аргументовані відповіді на питання до нього.

 

arm ear eye face foot/feet hair hand head leg mouth nose tooth/teeth

Prepositions: in, on,

behind, under

 

29

 

Що ти можеш?

Можуть вільно задати питання і відповісти щодо умінь, можливостей.

Спілкуються про можливості.

Комунікативні уміння:

• Перефразовують сказане іншими людьми для допомоги під час спілкування;

•Закликають інших до бесіди;

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

Креативність:

• проявляють оригінальність у формулюванні питань.

Перегляд відео діалогу про уміння і можливості.

Бесіда про можливості і таланти.

 

 

 

Party Time!

30

 

Вечірка. Харчування.

Можуть назвати продукти харчування і категоризувати їх за видом.

Складають список продуктів.

Критичне мислення:

• Категоризація

Сприймання на слух бесіди про підготовку до святкування

 

biscuits bread butter cakes cheese chicken chips eggs juice lemonade milk pasta potatoes rice soup tomatoes

 

 

31

 

Види їжі

Розрізняють злічені і незлічені іменники відповідно до типу продуктів

Складають список продуктів для підготовки до вечірки

 

Опис картинки. Написання списку продуктів.

Вимова SOME

Злічені і незлічені іменники

 

32

 

Запрошення на вечірку

Можуть визначити і називають час за зазначеною інформацію в запрошенні.

Сприймають інформацію з листівки.

Критичне мислення:

• розрізняє факти та думки;

•визначають докази та їхню надійність;

•ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах;

Зорове сприймання інформації з листівки. Сприймання на слух тексту запрошення. Визначення, кому з мовців належить повідомлення.

 

Визначення часу і місця проведення події.

 

 

33

 

Запрошення на вечірку

Можуть написати, надати і прийняти запрошення, послуговуючись відповідними конструкціями.

Написання запрошення і бесіда на його основі.

Комунікативні уміння:

• Перефразовують сказане іншими людьми для допомоги під час спілкування;

•Закликають інших до бесіди;

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прийняття, відмова запрошення)

Написання короткого повідомлення про святкування.

Запршення, прийняття і відмова від запрошення з відповідними аргументами.

 

Prepositions: on, at, from, until

 

Culture. Holidays in the USA and Ukraine

34

 

Свята в США

Можуть поділитись інформацією про свята на власному досвіді і порівняти з святами іншої культури

Опис свята.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів;

•Базуючись на фактах, порівнюють свої та інші суспільні риси;

•Розуміють вплив різних культур на власне життя;

Сприймання письмового тексту про свята в США.

 

the American flag a parade

fireworks

a barbecue

turkey pumpkin pie

burgers

corn on the cob sweet potatoes

pecan pie

 

 

35

 

Свята в Україні

Можуть розповісти про свята і визначні дати.

Опис події.

Сприймання тексту на слух – бесіда про святкування.

 

to get flowers

to sing carols

to wear vyshyvankas

to wear fancy dress

the New Year tree

 

 

36

 

Повторення. Діагностична робота

My Day

37

 

Мій день

Сприймають інформацію про рутини, можуть назвати щоденні дії.

Опис щоденних справ.

Спілкування:

• демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів;

Сприймання тексту про розпорядок дня різних мовців, тренування точності сприймання тексту.

 

catch the bus to school get dressed

get up go to bed have a shower

have breakfast have dinner have lunch

walk to school wash your face

 

 

38

 

Розпорядок дня

Можуть розповісти про власний розпорядок дня і таку ж інформацію щодо іншої людини.

 

Розповідь про власний розпорядок дня і про свого партнера на основі бесіди.

Вимова Present simple endings

Present Simple стверджувальні речення.

 

39

 

Час

Можуть назвати час за годинником і сприйняти на слух.

Сприймають розповідь про розпорядок дня.

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

• Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня.

Зорове сприймання тексту про щоденні справи.

Називають час за годинником в контексті розпорядку.

It’s … o’clock. It’s quarter to … It’s quarter past … It’s half past …

 

 

40

 

Розпорядок дня

Можуть розповісти про стандартні щоденні справи, які учні роблять чи не роблять.

Опис розпорядку дня по годинах.

Сприймання на слух і перегляд відео діалогу.

Бесіда з партнером про різні розпорядки, порівняння розпорядків і визначення різниці.

 

Present Simple – заперечні речення.

 

41

 

Повторення лексичного та граматичного матеріалу за семестр. Підготовка до контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

42

 

Контроль навичок сприймання усної інформації на слух/ аудіювання

 

 

 

 

 

 

43

 

Контроль навичок сприймання письмових текстів/ читання

 

 

 

 

 

 

44

 

Контроль навичок письмової взаємодії та висловлювання/письмо

 

 

 

 

 

 

45

 

Контроль навичок усної взаємодії та висловлювання/ говоріння

 

 

 

 

 

 

46

 

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 січня 2023
Переглядів
2179
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку