№ уроку |
Дата |
Підтема |
Змістова лінія |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Наочність |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
Екологічна безпека та ста-лий роз-виток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фі-нансова грамотність |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Зорове сприймання |
Сприйман-ня на слух
|
Усна взаємодія та про-дукування |
Писемне продуку-вання |
||||||||||||
Тема: Я, моя сім’я, мої друзі |
|||||||||||||||||||||
1 |
|
Родинне дерево |
|
+ |
|
. |
The Present Simple Tense |
Family members Впр.1, с.4 |
Впр.3,4, с.5 |
Впр.3, с.5 |
Впр1,2,5, с.4-5 |
Впр.2, с.4 |
Тематичні таблиці |
Впр.6, с.5 |
|||||||
2 |
|
Моя родина |
|
+ |
|
|
Degrees of Comparison of Adjectives, |
Family members |
Впр.3, с.7 |
Впр1, с.6 |
Впр.2, с.6, впр.6, с.8 |
Впр7, с.9 впр4, с.8 |
Фотографії |
Впр.5, с.8 |
|||||||
3 |
|
Мій кращий друг |
|
+ |
|
|
The Present Simple Tense |
ЛО теми |
Впр.3, с.9 |
Впр.1, с.9 |
Впр.2, с.9, впр.4, 5, с.10 |
Впр.1, с.9 |
Тематичні таблиці |
Впр 6, с.10 |
|||||||
4 |
|
Риси характеру друзів |
|
+ |
|
|
The Present Simple Tense |
Hard-working, atten-tive, lively, honest, cheerful, clever |
Впр.3, с.11 |
Впр.1, с.10 |
Впр.2, с.11, впр.4,5,6, с.12 |
Впр.1в, с.11 |
Тематичні таблиці |
Впр.7, с.12 |
|||||||
5 |
|
Друзі в нашому житті |
|
+ |
|
|
The Present Simple Tense |
ЛО теми |
Впр.3, с.13 |
Впр.3, с.13 |
Впр.1,2, с.12-13, впр.5, с.14 |
Впр.4, с.14 |
Граматична таблиця |
Впр.6, с.14 |
|||||||
6 |
|
Професії моїх батьків |
|
+ |
|
|
The Present Simple Tense, the Present Continuous Tense впр.5, с.17 |
teacher, doctor, manager, firefighter, farmer, hairdresser, engineer, shop-assistant |
Впр.2, с.15, впр.3,4, с.16 |
Впр.1, с.15 впр.3, с.16 |
Впр.6, с.17 |
Впр.6а, с.17 |
Граматичні таблиці |
Впр.7, с.18 |
|||||||
7 |
|
Моя майбутня професія. |
|
+ |
|
+ |
Past Simple Tense
|
Web designer, driver, worker, veterinarian, lawyer, fashion designer |
Впр.2, с.18-19 |
Впр.1, с.18 |
Впр.3, с.19 впр.4, с.20 |
Складання плану проекта |
Граматичні таблиці |
Впр.5,с.20 Опрацювати с.26-27 |
|||||||
8 |
|
Мої дідусі
|
|
+ |
|
|
The Present Tense |
Family members |
Впр2, с.21 |
Впр.4, с.22 |
Впр.1, с.20 Впр.3, с.21 Впр.4,5, с.22 |
Впр.3, с.21 |
Тематичні таблиці |
Впр.6, с.22 |
|||||||
9 |
|
Родина Сью. |
|
+ |
|
|
The Present Simple Tense, the Present Continuous Tense, |
ЛО теми |
Впр.1, с.23, впр.4, с.23-24 |
|
Впр.1, с.23 |
Впр.2,3, с.23 |
Тематичні таблиці |
Впр.5, с.24
|
|||||||
10 |
|
Молодша сестра. |
|
+ |
|
|
the Past Simple Tense |
ЛО теми |
Впр.2, с.24-25
|
Впр.2, с.24-25 |
Впр.1, с.24, впр.3,4,5, с.25 |
|
Тематичні таблиці |
Підготувати проект с.26-27 |
|||||||
11 |
|
Контрольна робота по темі: My Family and Friends |
|
Проекти |
Впр.6, с.25 |
||||||||||||||||
Тема: Одяг (види одягу) |
|||||||||||||||||||||
12 |
|
Мій улюблений одяг |
|
|
.+ |
+. |
The Present Simple Tense |
Слова з теми: «Clothes» Впр.1, с.28 |
Впр.3, с.29 |
Впр.3, с.29 |
Впр.4, с.29, впр.5, с.30 |
Впр.2, с.28 |
Тематичні таблиці |
Впр.6, с.30 |
|||||||
13 |
|
Одяг у різні пори року. |
|
|
+ |
+ |
The Present Simple Tense |
Слова з теми: «Clothes» |
Впр.2, с.30-31 |
Повідомлення учнів. |
Впр.1, с.30, Впр3,4,с.31 |
Впр.2, с.30-31 |
Граматична таблиця |
Впр.5, с.31-32 |
|||||||
14 |
|
Шкільна форма |
|
|
+ |
+ |
The verb “have got” |
Слова з теми: «Clo-thes» Впр.1, с.32 |
Впр.3, с.33 |
Впр.3, с.33 |
Впр.1, с.32, Впр4,5,с.34 |
Впр.2, с.33 |
Тематичні таблиці |
Впр.6, с.34 |
|||||||
15 |
|
Улюблений одяг |
|
|
+ |
|
Зворот to Be Going to Do Smth |
Слова з теми: «Clothes» |
Впр.1, с.35 |
Впр.2, с.35 |
Впр.1, с.35, Впр.3,4 с.36-37 |
Впр.,4, с.36-37 |
Фото |
Впр.5, с.37 |
|||||||
16 |
|
Різний одяг. |
|
|
+ |
|
Тhe Present Continuous Tense |
Слова з теми: «Clothes»
|
Впр.3, с.38 |
Впр.2, 3, с.38 |
Впр.1, с.37, Впр.4, с.38 |
Впр5 (1), с.39 |
Тематичні картки |
Впр5 (2), с.39 |
|||||||
17 |
|
Одяг |
|
|
+ |
+ |
The Present Tense |
Слова з теми: «Clothes» |
Впр.1, с.39 |
Впр.1, с.39 Впр.3, с.20 |
Впр.2,4, с.40-41 |
|
Тематичні картки |
Впр.5, с.41 |
|||||||
18 |
|
Улюблений одяг. |
|
|
+ |
|
The Present Tense |
Слова з теми: «Clothes» |
Впр.А, с..50 |
Впр.1, с.41 |
Впр.2, с.41 Впр.3, с.42 |
Впр.4, 5, с.42 |
Тематичні картки |
Впр.6, с.42-43 Робо-та над проектом с.50-51 |
|||||||
19 |
|
Улюблений одяг |
|
|
+ |
|
The Present Tense |
Слова з теми: «Clothes» |
Впр.3, с.44
|
Впр.2,3, с.43-44 |
Впр.1b,с.43 Впр.6, с.45 |
Впр.1а, с.43 |
Тематичні картки |
Впр.7, с.45 |
|||||||
20 |
|
Одяг |
|
|
+ |
|
The Present Tense |
Vocabulary Revision Game впр.4, с.46 |
Впр.1, с.45 |
Впр.1, с.45 |
Впр.2, с.46 |
Впр.3, с.46 |
Тематичні картки |
Впр.5, с.47 Впр.2, |
|||||||
21 |
|
Магічна сукня. |
|
|
+ |
|
The Present Tense |
|
Впр.2, с.47-49 |
|
Впр.1, с.48 Впр.4, с.49 |
Впр.3, 6, с.49-50 |
Тематичні картки |
Повторити вивчений матеріал, |
|||||||
22 |
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота по темі: Одяг |
Захист проектів |
Проект |
Впр.5, с.49 |
|||||||||||
Тема: Харчування
|
|||||||||||||||||||||
23 |
|
Продукти харчування |
|
|
+ |
|
Countable and Uncountable Nouns |
Назви продуктів харчування Впр.1, с.52 |
Впр.3, с.53 |
Впр.3, с.53 Впр.6, с.54 |
Впр.1, с.52 Впр.2, с.53 Впр.6, с.54 |
Впр.5, с.54 |
Граматична таблиця. |
Впр.7, с.54
|
|||||||
24 |
|
У шкільній їдальні. |
|
|
+ |
. |
Countable and Uncountable Nouns: Much/ Many/ Lots of/ A lot of |
Назви продуктів харчування
|
Впр.3, с.55 |
Впр.2, с.55 |
Впр.1, с.54 Впр.5, с.56
|
Впр.4, с.56
|
Граматична таблиця. |
Впр.6, с.56
|
|||||||
25 |
|
Приготування їжі |
|
|
+ |
+ |
Countable and Uncountable Nouns |
ЛО С.57 |
Впр.3, с.57
|
Впр.1, с.57
|
Впр.2, с.57
|
Впр.4, с.57
|
Тематичні картки |
Впр.6, с.59
|
|||||||
26 |
|
День народ-ження мами. |
|
|
+ |
+ |
Past Simple Tense |
ЛО теми |
Project work с. 71-73 |
Впр.3, с.57 |
Впр.6, с.59
|
Впр.5, с.58
|
Тематичні картки |
Впр.7, с.59 Підготувати проект |
|||||||
28 |
|
Шкільне меню. |
|
|
+
+
+
+
+
|
+ |
The Present Tense |
ЛО теми |
Впр.3, с.60 |
Повідомлення учнів |
Захист проектів |
Впр.4, с.60 |
Меню |
Впр.5, с.60 |
|||||||
29 |
|
Традиційна українська їжа |
The Present Tense |
Назви продуктів харчування. Впр.2, с.62 |
Впр.3, с.63 |
Впр.1, с.62 Впр.3, с.63 |
Впр.2, с.62 Впр.4, с.63 |
Впр.5, с.64 |
Тематичні картки |
Впр.6, с.64 |
|||||||||||
30 |
|
Традиційна їжа Англії |
The Present Tense |
Назви продуктів харчування |
Впр.1, с.65
|
Впр.1, с.65
|
Впр.2, с.65 Впр.4,5,с.66. |
Впр.3, с.66 |
Тематичні картки |
Впр.6, с.66 |
|||||||||||
31 |
|
Англійська їжа. |
Countable and Uncountable Nouns: |
ЛО теми |
Впр.3, с.67 Впр.4, с.67 |
|
Впр.5, 6, с.68 |
Впр.1, 2, с.67 |
Тематичні картки |
Впр.7, с.68 Впр.2 |
|||||||||||
32 |
|
Джордж іде на пікнік. |
Past Simple Tense |
ЛО теми |
Впр.2, с.69-70 |
Впр.2, с.69-70 |
Впр.1, с.69 Впр.3, 4,с.70 |
Впр.5, 6, с.70 |
Тематичні картки |
Впр.7, 8, с.71 |
|||||||||||
33 |
|
|
Контрольна робота по темі: Food |
|
Проект. |
Написати рецепт улюбленої страви |
|||||||||||||||
Тема: Відпочинок і дозвілля |
|||||||||||||||||||||
33 |
|
Вільний час |
|
. + |
|
|
The Present Simple Tense |
To listen to music, to read magazines, to watch cartoons, to play games, to go for a walk, to go to birthday parties |
Впр.3, с.75
|
Впр.3, с.75
|
Впр.1, 2, с.74 Впр.5, с.75
|
Впр.5, с.75
|
Граматична таблиця. |
Впр.6, с.76с |
|||||||
34 |
|
Наші плани |
|
+ |
+ |
|
Зворот to Be Going to Do Smth |
ЛО теми |
Впр.3, с.76
|
Впр.3, с.76
|
Впр.2, с.76 Впр.5, с.77 |
Впр.1, с.76 Впр.4, с.77 |
Тематичні картки |
Впр.6, с.77 (викорисати впр.5, с.77 як зразок) |
|||||||
35 |
|
Я тебе запрошую… |
|
+ |
|
|
The Present Simple Tense |
Places to Go: a theatre, a cinema, a museum, a zoo, an Art gallery, a circus |
Впр.2, с.78 Впр.3, 4, с.79 |
Впр.1, с.78
|
Впр.3, 4, с.79
|
Впр.5, с.80
|
Граматична таблиця. |
Впр.6, с.80
|
|||||||
36 |
|
Поговоримо про телепрограми |
|
+ |
|
|
The Present Perfect Tense |
A cartoon, a film, a programme about animals, a game show |
Впр.3, с.81
|
Впр.1, с.80 Впр.3, с.81
|
Впр.2, с.80 Впр.4, с.81
|
Впр.5, с.82
|
Тематичні картки |
Впр.7, с.82 |
|||||||
37 |
|
Різноманітний світ телебачення |
|
+ |
+ |
|
The Present Perfect Tense. Who\ What\Which |
a quiz show, a sports programme |
Впр.2, с.83 Впр.5, с.84 |
Впр.2, с.83
|
Впр.1, с.82 Впр.3, с.84 Впр.6, с.84 |
Впр.4, с.84
|
Тематичні картки |
Впр.7, с.85 |
|||||||
38 |
|
Хобі, захоплення |
|
+ |
+ |
|
The Present Perfect Tense. |
ЛО теми |
Впр.2, с.86 Впр.4, с.87 |
Впр.1,2, с.85-86, |
Впр.3, с.87 Впр.6, с.87 |
Впр.5, 6, с.87 |
Меню |
Впр.7, с.87 |
|||||||
39 |
|
На прогулянці |
|
+ |
+ |
|
The Present Perfect Tense |
ЛО теми |
Впр.2b,с.88 Впр.3, с.89 |
Впр.1, с.88 |
Впр.2а, с.88 Впр.3, с.89 |
Впр.4,6, с.89 |
Тематичні картки |
Впр.5, с.89 |
|||||||
40 |
|
Літні канікули |
|
+ |
+ |
|
The Present Perfect Tense.
|
To visit a city, to visit a village, to travel, to stay at home, to go to the seaside… |
Впр.4, с.91 |
Впр.1, с.90 Впр.3, с.91 Впр.6, с.92 |
Впр.2, с.91 Впр.6, с.92 |
Впр.5, с.92 |
Граматична таблиця. |
Впр.7, с.92 |
|||||||
41 |
|
Минулої неділі. |
+ |
|
+ |
|
The Present Perfect Tense, the Past Simple Tense |
ЛО теми |
Впр.3, с.93 |
Впр.1, с.93
|
Впр.5, с.94 |
Впр.2, 4, с.93
|
Граматична таблиця. |
Впр.6, с.94
|
|||||||
42 |
|
Відпочинок на природі. |
+ |
|
+ |
|
Тhe Past Simple Tense |
To camp out, a camper, a sleeping bag, to peer out |
Впр.2, с.94-95 |
Впр.1 С.94 |
Впр.3, 4, с.95 |
Впр.4, с.95
|
Тематичні картки |
Впр.2, с.94-95 |
|||||||
44 |
|
Контроль аудіювання |
Впр.7, с.96 |
||||||||||||||||||
45 |
|
Контроль читання |
Впр.5, с.95. |
||||||||||||||||||
46 |
|
Контроль письма Test |
Скласти розповідь |
||||||||||||||||||
47 |
|
Контроль говоріння |
Скласти запитання |
||||||||||||||||||
48 |
|
Шкільна подорож |
|
|
|
|
Тhe Past Simple Tense |
ЛО теми |
Впр. С. С 97 |
Повідомлення учнів.. |
Захист проектів |
Впр.6, с.96 |
|
Підготувати інформацію |
|||||||
49. |
|
Зимові свята |
|
|
|
|
Тhe Past Simple Tense |
ЛО теми |
|
Повідомлення учнів.. |
|
Граматичні вправи |
|
Скласти крсворд |
|||||||
№ уроку |
Дата |
Підтема, ситуація спілкування |
Змістова лінія |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Наочність |
Домашнє завдання |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Екологічна безпека та сталий роз-виток |
Екологічна безпека та сталий роз-виток |
Екологічна безпека та ста-лий розвиток |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Зорове сприймання |
Сприйман-ня на слух
|
Усна взаємодія та продукуван-ня |
Писемне продуку-вання |
|||||
ІІ семестр. Тема « Природа ( погода )» |
||||||||||||||
|
|
Улюблена погода. |
+ |
|
+ |
|
Cloudy, cold, hot, fog, windy, rainy, snowy, storm, sunny, warm |
Теперішній неозначений час. |
Впр. 1 С. 98 |
Впр. 3, 4 С. 99-100 |
Впр. 2, 5 С. 99-100 |
Впр. 1 С. 98 |
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 101 |
|
|
Улюблена пора року. |
+ |
|
|
|
Seasons |
Теперішній означений час. |
Впр. 1 С. 101 |
Впр. 3,4 С. 101-102 |
Впр. 2,5 С. 101-102 |
Впр. 2, С. 104 |
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 102 |
|
|
Пори року в Британії. |
+ |
|
|
|
It’s freezing. It’s hot. It’s warm. It’s cold. |
Прикметники. |
Впр. 1, 3 С. 103 |
Впр. 3,4,6 С. 103-104 |
Впр. 2,5 С. 103-104 |
Впр. 4, С.104 |
Тематичні картки |
Впр. 7 С. 105 |
|
|
Пори року. |
+ |
|
+ |
|
ЛО теми. |
Питальні речення. |
Впр. 4 С. 106-107 |
Впр. 2,5 С. 106-107 |
Впр. 1,3,4 С. 106-107 |
Test |
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 107 |
|
|
Плани на май-бутні вихідні. |
+ |
|
+ |
|
ЛО теми. |
Модальне дієслово «слід» |
Впр. 2 С. 108 |
Впр. 2,3 С. 108-109 |
Впр. 1,3,4,5 С. 107-109 |
Впр. 4 С. 109 |
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 110 |
|
|
Прогноз погоди. |
+ |
|
+ |
|
ЛО теми. |
Дієслова will or to be going to… |
Впр. 1 С. 110-111 |
Впр. 2,5 С. 111,112 |
Впр. 2, 3 С. 111-112 |
Впр. 4 С. 112 |
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 113 |
|
|
Пригоди Тома Соєра |
+ |
|
+ |
|
ЛО теми. |
Теперішній неозначений час. |
Впр. 1 С. 113 |
Впр. 3,4 С. 114-115 |
Впр. 2, 4,5 С. 114-115 |
Впр. 2 С. 116 |
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 115 |
|
|
Контрольна робота(аудіювання) |
|
|
|
|
ЛО теми. |
Минулий неозначений час. |
Впр. 1, 3 С. 115, 118 |
Впр. 3,4 С. 116-119 |
Впр. 6 С. 117 |
Впр. 6,7 С. 120 |
Тематичні картки |
Впр. 7 С. 117 Впр. 8 С. 120 |
Тема «Подорож» |
||||||||||||||
|
|
Об'єднане коро-лівство Британії та Північної Британії. |
|
+ |
|
|
ЛО теми (С.122) |
Артикль. |
Впр. 1,3 С. 122-123 |
Впр. 3,4,5 С. 123-124 |
Впр. 3,4, С. 123-124 |
Впр. 1, С. 122 |
Карта. |
Переказ тек-сту Вправа 5 С.124 |
|
|
Велика Британія. |
|
+ |
|
|
ЛО теми (С.125) |
Неозначені часи. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 7 С. 124-125 |
Впр. 5,7 С. 124-125 |
Впр. 6 С. 124 |
Карта. |
Вправа 8 С.125 |
|
|
Столиці Британії. |
|
+ |
|
|
ЛО теми. |
Множина іменника. |
Впр. 1 С. 126 |
Впр. 1,2 С. 126 |
Впр. 2,3 С. 126-127 |
Впр. 3, С. 127 |
Тематичні картки |
Впр. 4 С. 127 |
|
|
Національні парки. |
|
+ |
|
|
ЛО теми. |
Артикль. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 4 С. 127 |
Впр. 4,6 С. 127- 128 |
Впр. 5 С. 128 |
Тематичні картки |
Впр. 7 С. 128 |
|
|
Україна – наша Батьківщина. |
|
+ |
|
|
ЛО теми. |
I’d like to.. |
Впр. 2 С. 129 |
Впр. 2,3,4 С. 129 |
Впр. 1,3,5 С. 129-130 |
Test |
Тематичні картки |
Впр.6 С.130 |
|
|
Національні символи країн. |
|
+ |
|
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми. |
Впр. 2 С. 131 |
Впр. 2,3 С. 131-132 |
Впр. 1,3 С. 131-132 |
Запитан-ня до тексту |
Тематичні картки |
Підготувати розповідь про нац. символи. |
||||||||||
|
|
Національні прапори |
|
+ |
|
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 4,5 С. 132 |
Впр. 5,4 С.132 |
Впр. 5, С.132 |
Тематичні картки |
Впр.6 С.132 |
||||||||||
|
|
Україна – європейська країна. |
|
+ |
|
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми. |
Впр. 1,2 С. 133 |
Впр. 2 С. 133 |
Впр. 3 С.134 |
Plan |
Тематичні картки |
Переказ тексту Вправа 2 С.133 |
||||||||||
|
|
Видатні місця України. |
+ |
+ |
|
+ |
Минулий неозначений час. |
ЛО теми. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 4,5 С. 134 |
Впр. 5,6 С.134 |
Впр. 1 С. 135 |
Карта. |
Впр. 7 С. 134 |
||||||||||
|
|
Подорож. Контрольна робота з говоріння |
Теперішній доконаний час. |
ЛО теми. |
Повідомлення учнів. |
|
Впр. 2,4,5 С.135-136 |
Впр. 3 С. 135 |
Карта. |
Впр. 6 С. 136 |
||||||||||||||
Тема « Рідне місто» |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Споруди міста. |
|
.+ |
|
|
Структура «Місце-знаходження в однині і множині» |
ЛО теми( С.140) |
Впр. 1 С. 140 |
Впр. 3, 4 С. 141 |
Впр. 2, 6 С. 140-142 |
Впр. 5 С. 141-142
|
Тематичні картки |
Впр. 7 С. 142 |
||||||||||
|
|
Визначні місця. |
|
+ |
|
|
Теперішній означений час. |
ЛО теми (С. 142-143) |
Впр. 3 С. 143 |
Впр. 2,3 С. 143 |
Впр. 1,4,6 С. 142-144 |
Впр. 5 С.144 |
Тематичні картки |
Впр. 7 С. 144 |
||||||||||
|
|
Міські площі. |
|
+ |
|
|
Минулий неоз-начений час. |
ЛО теми. |
Впр. 1 С. 145 |
Впр. 2,3,4 С. 146-147 |
Впр. 2,3 С. 146 |
Впр. 4 С. 147 |
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 147 |
||||||||||
|
|
Обласні центри. |
|
+ |
|
|
Теперішні часи. |
ЛО теми. |
Впр. 2 С. 148 |
Впр. 4 С. 106-107 |
Впр. 1,3,4 С. 148-149 |
Test |
Тематичні картки |
Впр. 5,6 С. 149 |
||||||||||
|
|
Парк. |
+ |
+ |
|
|
Теперішні часи. Займенники. |
ЛО теми. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 2,3 С. 150 |
Впр. 1, 4, 6 С. 149-151 |
Впр. 5 С. 151 |
Тематичні картки |
Впр. 7 С. 152 |
||||||||||
|
|
Парк кова-них фігур. |
+ |
+ |
|
|
Теперішні часи. Займенники. |
ЛО теми. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 2,3,4 С. 152-153 |
Впр. 1, 2,3 С. 152-153 |
Впр. 5 С. 151 |
Тематичні картки |
Впр. 5 С. 153-154 |
||||||||||
|
|
Маленькі міста України. |
|
+ |
|
|
Питальні речення |
ЛО теми. |
Впр.1 С. 154-155 |
Впр.2,5 С.155, |
Впр. 1,3 С. 154-155 |
Впр. 4 С. 155 |
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 156 |
||||||||||
|
|
Музеї Харкова. |
|
+ |
|
|
Теперішні часи. |
ЛО теми. |
Впр. 3 С. 157 |
Впр. 2 С. 156-157 |
Впр. 1, 4, 5 С. 156-158 |
Впр. 1 С.156 |
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 158 |
||||||||||
|
|
Контрольна робота з читання за текст «Мої бабусі». |
Тест |
Впр.5,6 С.162-163 |
||||||||||||||||||||
Тема « Свята і традиції» |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Популярні свята. |
|
+ |
|
|
Числівники |
ЛО теми. |
Впр. 1 С. 166 |
Впр. 1,2, С. 166 |
Впр. 1,2, С. 166 |
|
Тематичні картки |
Розповідь «Улюблене свято» |
||||||||||
|
|
Запрошення на свято. |
Порядкові числівники. |
ЛО теми. |
Впр. 3,4 С. 167 |
Впр. 3,4 С. 167 |
Впр. 5 С. 168 |
|
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 168 |
||||||||||||||
|
|
Підготовка до свят |
Дієслово «робити» |
ЛО теми. |
Впр. 1 С. 169 |
Впр. 2(1) С. 169-170 |
Впр. 1, 3 С. 149-151 |
|
Тематичні картки |
Впр. 7 С. 171 |
||||||||||||||
|
|
Зимові свята. |
Прийменники. |
ЛО теми. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 2(2,3), 4 С. 170 |
Впр. 3, 6 С. 170-171 |
Впр. 5 С. 171 |
Тематичні картки |
Впр. 8 С. 171 |
||||||||||||||
|
|
Свята Британії. |
Займенники. |
ЛО теми. |
Впр.1 С. 172 |
Впр.1С.172-173 |
Впр. 2,3,4,5 С. 173 |
|
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 174 |
||||||||||||||
|
|
День Святого Валентина. |
Теперішні часи. |
ЛО теми. |
Впр. 2 С. 174-175 |
Впр. 2,3 С. 174-175 |
Впр. 1, 3,4 С. 174-175 |
|
Тематичні картки |
Переказ тек-сту Впр. 2 С. 174 |
||||||||||||||
|
|
Шкільне свято. |
Контрастування часів. |
ЛО теми. |
Впр.5 С.175 |
Впр.5 С.175-176 |
Впр.5,6 С.175-176 |
|
Тематичні картки |
Впр. 8 С. 176 |
||||||||||||||
|
|
Українські традиції. |
Минулий неозначений час. |
ЛО теми. |
Впр. 2, С.177 |
Впр. 2,3 С. 177 |
Впр. 1,4,5 С.177-178 |
|
Карта. |
Впр. 6 С. 178 |
||||||||||||||
|
|
Великодній кошик. Контрольна робота з письма. |
Минулий неозначений час. |
ЛО теми. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 1,2,5 С. 179-180 |
Впр. 4,5 С.180 |
Впр. 2,3 С. 179 |
Тематичні картки |
Впр. 5,6 С. 182 |
||||||||||||||
Тема «Шкільне життя» |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Шкільні прилади. |
|
+ |
|
|
Типи запитань. |
ЛО теми( С.184) |
Впр. 1 С. 184 |
Впр. 3, 4,5 С. 184-186 |
Впр. 2,3, 6 С. 184-186 |
Впр. 5 С. 186 |
Тематичні картки |
Впр. 7 С. 186 |
||||||||||
|
|
Шкільні предмети. |
|
+ |
|
|
Артиклі. |
ЛО теми |
Повідомлення учнів. |
Впр. 2 С. 187 |
Впр. 1,3,4 С. 187-188 |
|
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 188 |
||||||||||
|
|
Наша школа. |
|
+ |
|
|
Типи запитань. |
ЛО теми. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 5 С. 188 |
Впр. 5,7 С. 188,189 |
|
Тематичні картки |
Впр. 8 С. 189 |
||||||||||
|
|
Улюблений урок. |
|
+ |
|
|
Минулий неозначений час. |
ЛО теми. |
Впр. 3 С. 190-191 |
Впр. 2 С. 190 |
Впр. 1,2,4 С. 190-191 |
Впр. 3 С. 190 |
Тематичні картки |
Впр. 3 С. 191 |
||||||||||
|
|
Шкільний день Алекса. |
|
+ |
|
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 6,7 С. 192 |
Впр. 4,5, 6 С. 191-192 |
Впр. 5 С. 191 |
Тематичні картки |
|
||||||||||
|
|
Розклад уроків. |
|
+ |
+ |
|
Займенники. |
ЛО теми. |
Впр. 1 С. 193 |
Впр. 1,3 С. 193 |
Впр. 1, 2,3 С. 193 |
Впр. 2 С. 193 |
Тематичні картки |
|
||||||||||
|
|
Розпорядок дня |
|
+ |
+ |
|
ЛО теми. |
Питальні речення |
Впр.5 С. 193-194 |
Впр.5 С. 193-194 |
Впр. 5,6 С. 194 |
|
Тематичні картки |
Впр. 7 С. 195 |
||||||||||
|
|
Шкільна діяльність. |
+ |
+ |
|
|
ЛО теми. |
Теперішні часи. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 2 С. 195-196 |
Впр. 1, 3,4, 5 С. 196-197 |
|
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 197 |
|
|
Урок англійської мови. |
|
+ |
|
|
ЛО теми. |
Теперішні часи. |
Впр.1,2 С. 198 |
Впр.3 С. 198-199 |
Впр. 4, 5,6 ,7 С. 199 |
|
Тематичні картки |
Впр. 8 С. 200 |
|
|
Щасливі та сумні дні. |
|
+ |
|
|
ЛО теми. |
Займенники. |
Впр. 4 С. 201 |
Впр. 2,4 С. 200-201 |
Впр. 1,5 С. 200-201 |
Впр. 3 С. 201 |
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 201 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
||||||||||
|
|
Контроль читання |
|
|
||||||||||
|
|
Контроль письма Test |
|
|
||||||||||
|
|
Контроль говоріння |
|
|
||||||||||
|
|
Новий друг |
|
|
|
|
ЛО теми. |
Минулий неозначений час. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 2(1) С. 202 |
Впр. 1, С. 202 |
Впр. 3,6 С. 203, 204 |
Тематичні картки |
|
|
|
Плани на літо. |
|
|
|
|
ЛО теми. |
Минулий неозначений час. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 2(2) С. 170 |
Впр. 2,3 С. 203 |
|
Тематичні картки |
Впр. 7 С. 204 |