Календарно-тематичне планування. 5 клас НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до підручника Карпюк О.Д. (Видавництво: Астон ) 2022-2023 н.р.
Перегляд файлу

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

1

 

Я і моя родина. Мої друзі та їхні вподобання.

Let’s Get Started! SB pp.6-7

yнадає елементарну інформацію

yрозпитує з метою уточнення інформації

Громадянська та соціальна компетентність: y уміння формулювати власну позицію y готовність до прояву толерантності у спілкуванні з іншими

2

 

Шкільне життя. Види діяльності на уроці.

Let’s Get Started! SB pp.7-8

yрозуміє елементарні інструкції

yвиокремлює потрібну інформацію

Навчання впродовж життя: y уміння самостійно працювати з підручни-

ком y уміння шукати інформацію

3

 

Шкільне життя. Урок іноземної мови. School Is Cool

SB pp.9-10

y дає відповіді на прості запитання стосовно прочитаного y аргументує свій вибір

Навчання впродовж життя: y уміння самостійно працювати з підручни-

ком

Інформаційно-комунікаційна компетентність:

y уміння вивчати іноземну мову з використанням соціальних мереж

4

 

Шкільне життя. Безпека в інтернеті. School Is Cool

SB p.11

y висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Компетентності в галузі технологій: y уміння описувати іноземною мовою інтернет-технології

5

 

Шкільне життя. Розклад уроків. School Is Cool

SB p.12

y описує навчальні предмети y аргументує свій вибір

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

6

 

Шкільне життя. Розклад уроків. School Is Cool

SB pp.13-14

y порівнює різні навчальні предмети

Навчання впродовж життя: y становлення відповідальності за результати навчально-пізнавальної діяльності

7

 

Шкільне життя. Розклад уроків. School Is Cool

SB p.14

y висловлює власну думку стосовно прослуханого тексту та коротко аргументує її

Навчання впродовж життя: y становлення відповідальності за результати навчально-пізнавальної діяльності

8

 

Шкільне життя. Робочий день.

School Is Cool

SB p.15

y запитує і надає інформацію

Ініціативність і підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

9

 

Шкільне життя. Розклад уроків. School Is Cool

SB p.16

y висловлює власну думку стосовно прослуханого тексту, коротко аргументує її

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

10

 

Шкільне життя. Розклад уроків. School Is Cool

SB p.17

y бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання


 

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усне і писемне продукування

Лексика

Граматика

Прослуховування аудіозапису і виконання завдань

Надання відповідей на запитання про себе

Neighbour, surname, nickname, spy, detective.

To be (Present

Simple), to have

(Present Simple)

Розповідає основну інформацію про себе, своє оточення і вподобання, бере участь у коротких діалогах

AB t.1 - p.4

Прослуховування аудіозапису. Розуміння розмови між іншими людьми

Доповнення речень у письмовій формі

Online, to look back, self-check, vocabulary, grammar.

Imperatives

Розуміє повсякденні інструкції і вказівки вчителя, уживає наказовий спосіб, орієнтується в рубриках підручника

AB t.2 - p.4

Читання електронних повідомлень і виокремлення потрібної інформації

Робота в парах: опис власного досвіду

Message, website, careful, personal, safe, to chat, to contact, all around the world, to practise.

 

Розуміє прості електронні повідомлення, розповідає про те, як використовує інтернет

AB t.3 - p.5

Читання для обізнаності та аргументації

Монолог: надання інформації

To sign out of, to switch off, to post, to create, to use, to share, password, account, data.

 

Розуміє текст про правила безпечної поведінки в інтернеті, описує вебсайт школи

AB t.6 - p.6

Читання для обізнаності та аргументації

Монолог: надання інформації

Science, PE (Physical

Education), History,

Geography, IT (Information Technology), Religion, calculation, subject, foreign.

 

Розуміє речення, які описують навчальні предмети, розповідає про улюблений урок у школі

AB t.2 - p.7

Читання в цілому. Прослуховування аудіозапису

 

Battle, creature, timetable, fascinating, to divide, to multiply, to subtract, to add, during, zero, experiment.

 

Розуміє короткі тексти, які описують навчальні предмети

AB t.3 - p.8

Читання для обізнаності та аргументації

Монолог: опис власного досвіду

 

 

Розповідає про власний шкільний розклад й улюблений навчальний предмет

AB t.4 - p.9

Читання речень та виконання граматичного завдання

Написання і доповнення речень

Always, usually, often, sometimes, never.

Present Simple

Формулює прості речення про повторювані дії і загальновідомі факти, уживає прийменники часу

GB

Прослуховування аудіозапису і виконання завдань

Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання)

Curious, horrible, strict, unusual, wrong, form teacher.

Possessive Case of Nouns

Розуміє інформацію про навчальні предмети і вчителів, бере участь у діалозі про досвід перебування в школі

AB t.3 - p.10

Читання для орієнтування (виокремлення потрібної інформації)

Робота в парах: діалогічне мовлення

Odd, even, thousand, correct.

Cardinal and

Ordinal Numbers

Розповідає про розклад уроків, уживає кількісні і порядкові числівники

AB t.1-3 - p.11


 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

11

 

Шкільне життя. Розклад уроків. School Is Cool

SB p.18

y характеризує і порівнює різні навчальні предмети

Математична компетентність: y уміння використовувати математичні методи (таблиці) для виконання комунікативних завдань

12

 

Шкільне життя. Розклад уроків. School Is Cool

SB p.19

y бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

13

 

Шкільне життя. Розклад уроків. School Is Cool

SB p.20

yописує своє шкільне життя

yбере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

14

 

Шкільне життя (повторення). School Is Cool

SB p.21

yнадає інформацію стосовно прослуханого тексту

yпорівнює інформацію y аргументує свій вибір

Ініціативність і підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

15

 

Шкільне життя (повторення). School Is Cool

SB pp.22-23

yзапитує та надає інформацію

yнадає інформацію стосовно прочитаного

тексту

Ініціативність і підприємливість:

y уміння формулювати власну позицію

16

 

Шкільне життя (узагальнення). TB pp.3-5

 

Навчання впродовж життя: y уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови

y уміння оцінювати власні навчальні досягнення

17

 

Моя родина. Мої родинні зв’язки. What About Your Family?

SB pp.25-26

y висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

18

 

Моя родина. Мої родинні зв’язки. What About Your Family? SB p.27

y надає інформацію стосовно прочитаного

тексту

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

19

 

Моя родина. Мої родинні зв’язки. What About Your Family? SB p.28

yнадає інформацію стосовно прослуханого тексту

yбере участь у коротких простих діалогах

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію


 

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усне і писемне продукування

Лексика

Граматика

Читання речень та виконання граматичних завдань

Написання і доповнення речень

Normal, popular.

Adjective:

Degrees of

Comparison

Порівнює шкільні предмети, уживає вищий і найвищий ступені порівняння прикметників

GB

Читання для обізнаності та аргументації

Робота в парах: обмін інформацією

Easy, difficult, helpful.

 

Ставить та дає відповіді на запитання про улюблені навчальні предмети

AB t.2 - p.12

Читання для обізнаності та аргументації

Робота в парах: обмін інформацією, написання простих речень про шкільне життя

Diary, noise, to get angry/ read, to happen, to forget.

Personal

Pronouns,

Possessive

Adjectives

Ставить та дає відповіді на запитання про особистий щоденник, пише електронне повідомлення про типовий день, використовує

особові і присвійні займенники

AB t.2 - p.13

Прослуховування аудіозапису і виконання завдань

Робота в парах: обмін інформацією

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple, Wh-questions

Розповідає про мотивацію для вивчення англійської мови, ставить та дає відповіді на питання про навчальні предмети, розклад та вчителів

AB t.1 -

p.14,  t.5

– p.15,

t.7 – p.16

Читання для обізнаності та аргументації

Робота в парах: обмін інформацією. Опис власного досвіду в письмовій формі.

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

Розуміє короткі тексти – уривки із особистого щоденника, ставить та дає відповіді на питання про школу, вчителів та однокласників, описує дитячі сайти для

вивчення англійської

мови

SB t.1-5, p.24

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Читання для обізнаності та аргументації

Робота в парах: опис власного досвіду

Twin(s), an only child, power, to compete, to look alike, to be born, similar, each other.

 

Розуміє короткі коментарі про двійнят у соцмережах, бере участь у діалозі про родинні зв’язки

AB t.2 - p.17

Читання для обізнаності та аргументації

Обмін інформацією

Pain, article, comment, to enjoy, to grow up, to compare, together, just.

 

Розуміє коротку статтю про родинні зв’язки

AB t.5 - p.18

Прослуховування аудіозапису і виконання завдання

Робота в парах: обмін інформацією

Relative, cuddly, to be a real pain in the neck, to share a room with … 

 

Ставить та дає відповіді на запитання про родинні зв’язки, сприймає на слух інформацію про сім’ю та родичів

AB t.3 - p.19


 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

20

 

Моя родина. Мої родинні зв’язки. What About Your Family? SB p.29

y надає інформацію стосовно прочитаного

тексту

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

21

 

Моя родина. Мої родичі та їх уподобання. What About Your Family? SB p.30

yнадає інформацію стосовно прослуханого тексту

yбере участь у коротких простих діалогах

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

22

 

Моя родина. What About Your Family? SB p.31

y надає інформацію стосовно прослуханого тексту

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

23

 

Моя родина. Мої друзі та їх уподобання. What About Your Family? SB p.32

yнадає інформацію стосовно прослуханого тексту

yбере участь у коротких групових дискусіях

Навчання впродовж життя

y уміння критично оцінювати інформацію

24

 

Моя родина. Професії.

What About Your Family? SB p.33

y надає інформацію стосовно прослуханого тексту

Навчання впродовж життя

y уміння критично оцінювати інформацію

25

 

Моя родина. What About Your Family? SB p.34

yхарактеризує та порівнює дії в теперішньому часі

yзапитує з метою отримання інформації

Навчання впродовж життя

y уміння критично оцінювати інформацію

26

 

Моя родина. Професії.

What About Your Family? SB p.35

y бере участь у коротких простих діалогах y описує фото

Культурна компетентність

y уміння висловлювати іноземною мовою власні судження

27

 

Моя родина. Професії батьків. What About Your Family?

SB p.36

y висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію


 

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усне і писемне продукування

Лексика

Граматика

Читання тексту і виокремлення потрібної інформації

Робота в парах: обмін інформацією

Nuisance, garbage, to annoy, to follow, to scream, luckily, to do chores, to make a mess, to shut up, to hide, to get along with, in fact.

Present Simple

Ставить та дає відповіді на питання про братів і сестер, розуміє текст про молодшого брата

AB t.1 - p.20

Прослуховування аудіозаписів і виконання завдань

Робота в парах: обмін інформацією

 

Would like 

Розуміє аудіозаписи про молодшого брата, продукує прості відповіді на запитання щодо прослуханого тексту

AB t.3 -

pp.20-21

Прослуховування аудіозапису і виконання завдань

Робота в парах: обмін інформацією

 

Present

Continuous

Продукує прості речення про дії в момент мовлення, ставить і відповідає на запитання, використовуючи теперішній час Present

Continuous

GB

Прослуховування аудіозапису і виконання завдань

Робота в групах: обмін думками

Journalist, mystery, quality, dangerous, hard-working, patient, definitely, to solve.

Would like

Розуміє аудіозапис про вибір професії, ставить і відповідає на запитання про майбутню професію, використовуючи конструкцію

‘would like to…’

AB t.1 - p.22

Прослуховування аудіозаписів і виконання завдань

Монолог: надання інформації

Burglar, hairdresser, musician, astronaut, mechanic, postman, engineer, to babysit, to repair.

 

Використовує назви професій, розуміє короткі аудіозаписи, відповідає на запитання про різні професії

AB t.3 - p.23

Читання речень та виконання граматичних завдань

Доповнення речень

 

Present Simple vs. Present

Continuous, Whquestions

Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи теперішній час (Present

Continuous, Present Simple) та питальні слова

GB

Прослуховування аудіозаписів і виконання завдань

Робота в парах: обмін думками

Housewife, nurse, architect.

 

Розповідає про дії родичів, зображених на фото, ставить і відповідає на запитання про різні професії

AB t.1 - p.24

Читання тексту і виокремлення потрібної інформації

Написання простих речень

Reporter, to laugh, instead.

 

Розуміє короткі тексти про різні професії, описує свою майбутню професію, використовуючи конструкцію

‘would like to…’

AB t.2 - p.25


 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

28

 

Моя родина (повторення). What About Your Family?

SB pp.37-39

yбере участь у коротких простих діалогах

yнадає інформацію стосовно прочитаного

тексту

Навчання впродовж життя

y уміння критично оцінювати інформацію

29

 

Моя родина (повторення). What About Your Family?

SB p.39

yбере участь у коротких групових дискусіях

yнадає інформацію стосовно прослуханого тексту

Інформаційно-комунікаційна компетентність:

y уміння застосовувати ІКТ для пошуку інформації

30

 

Моя родина (узагальнення). What About Your Family?

TB pp.6-8

 

Уміння вчитися упродовж життя: y уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови

y уміння оцінювати власні навчальні досягнення

31

 

Харчування. Страви в країнах виучуваної мови. It’s Tasty! 

SB pp.41-42.

y  надає інформацію стосовно прочитаного

тексту

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

32

 

Харчування. Страви в Україні і країнах виучуваної мови. It’s Tasty! SB p.43

y описує страви

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

33

 

Харчування. Продукти харчування. It’s Tasty! SB p.44

y висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

34

 

Харчування. Здорове харчування. It’s Tasty! SB p.45

y  надає інформацію стосовно прослуханого тексту

Екологічна компетентність: y відповідальне ставлення до власного здоров’я і безпеки

35

 

Харчування. Страви в Україні і країнах виучуваної мови. It’s Tasty! SB p.46

y  надає інформацію стосовно прочитаного

тексту

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

36

 

Харчування. Продукти харчування. It’s Tasty! SB p.47

y запитує і надає інформацію

Навчання впродовж життя

y уміння критично оцінювати інформацію

37

 

Харчування. Продукти

харчування. It’s Tasty!           

SB p.48

y надає інформацію стосовно прослуханого тексту

Навчання впродовж життя

y уміння критично оцінювати інформацію


 

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усне і писемне продукування

Лексика

Граматика

Читання для обізнаності та аргументації

Робота в парах: обмін інформацією

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи теперішній час (Present

Continuous, Present Simple) та питальні слова, розуміє текст про незвичну професію

AB t.2 -

p.26, t.4

– p.27

Прослуховування аудіозапису і виконання завдань

Робота в групах: обмін думками

Orchestra director, in trouble, well-paid, outdoor/indoor job

Повторення граматичного матеріалу

Розуміє короткі аудіозаписи, продукує речення про родинні зв’язки, презентує інформацію про незвичну професію

SB t.1-3, p.40

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Прослуховування аудіозапису і виконання завдання

Опис власного досвіду

Cuisine, pasta, baguette, croissant, seafood, macaroons, raw, snails, probably, noodles, tiramisu, Japanese, Asian.

 

Розуміє короткі тексти про національні страви в різних країнах

AB t.2, p.28

Прослуховування аудіозапису і виконання завдання

Монолог: надання інформації

To produce.

 

Розуміє аудіозаписи про улюблені страви, розповідає про популярні страви в України

AB t.4, p.29

Прослуховування аудіозапису і виконання завдання

Опис власного досвіду

Pancake, doughnut, boiled, fried, bacon, cornflakes.

 

Використовує назви продуктів харчування, розповідає про улюблені фрукти та овочі

AB t.2, p.30

Прослуховування тексту і виокремлення потрібної інформації

Опис власного досвіду

Crisps, peanuts, vitamin, mineral, bone, health, (un)healthy, skin, to be rich in …, to skip a meal, important.

 

Розуміє аудіозапис про здорове харчування

AB t.2, p.31

Читання і прослуховування текстів і виокремлення потрібної інформації

Робота в парах: обмін інформацією

Tasty, to believe, brunch, fast-food restaurant, fish and chips’ shop, Indian, Chinese, takeaway.

 

Розуміє текст про харчування у Великобританії, бере участь у діалозі

AB t.4, p.

32

Читання речень та виконання граматичних завдань

Опис власного досвіду у письмовій

формі

Already, just, never, ever, yet.

Present Perfect:

Affirmative,

Negative and Interrogative forms. Irregular verbs

Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи теперішній доконаний час (Present Perfect Tense)

GB

Прослуховування аудіозапису і виконання завдань

Монолог: надання інформації

Pan, recipe, square, brownies, to bake, to mix, to smell, to make a mess, delicious, delighted, on my/his/their own.

Must/Mustn’t

Розуміє опис процесу приготування торта, використовує модальне дієслово ‘must’

(‘mustn’t’)

AB t.3, p.33


 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

38

 

Харчування. Продукти

харчування. It’s Tasty!           

SB p.49

y висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

39

 

Харчування. Продукти

харчування. It’s Tasty!           

SB p.50

y запитує і надає інформацію

Навчання впродовж життя

y уміння критично оцінювати інформацію

40

 

Харчування. Продукти

харчування. It’s Tasty!           

SB p.51

y бере участь у коротких простих діалогах

Навчання впродовж життя

y уміння критично оцінювати інформацію

41

 

Харчування. Продукти

харчування. It’s Tasty!           

SB p.52

y описує рецепт страви

Навчання впродовж життя

y уміння критично оцінювати інформацію

42

 

Харчування (повторення). It’s Tasty!

SB pp.53-54

y надає інформацію стосовно прослуханого тексту

Навчання впродовж життя

y уміння критично оцінювати інформацію

43

 

Харчування (повторення). It’s Tasty!

SB p.55

y висловлює власну думку та коротко аргументує її

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

44

 

Харчування (узагальнення). It’s Tasty!  

TB pp.9-11

 

Уміння вчитися упродовж життя:

yуміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови

yуміння оцінювати власні навчальні досягнення

45

 

Свята і традиції. Свята в Україні та країнах виучуваної мови. It’s Time to Celebrate!  SB pp.57-58

y надає інформацію стосовно прочитаного

тексту

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

46

 

Свята і традиції. Свята в країнах виучуваної мови. It’s Time to Celebrate! 

SB p.59

y надає інформацію стосовно прослуханого тексту

Культурна компетентність: y уміння порівнювати культурні традиції різних народів


 

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усне і писемне продукування

Лексика

Граматика

Читання речень та виконання завдань

Монолог: опис власного досвіду

Snack, mashed, roast.

 

Розповідає про прийом їжі протягом дня

AB t.1, p.34

Читання речень і прослуховування аудіозаписів та виконання граматичних завдань

Робота в парах: обмін інформацією

Freezer.

Noun:

Countables and Uncountables.

Some, Any, No

Розуміє різницю між злічувальними і незлічувальними іменниками, продукує прості речення, використовуючи займенники some/ any/no

GB

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань

Робота в парах: обмін інформацією

Eating habit..

 

Розуміє короткий діалог в закладі громадського харчування, бере участь в діалозі між продавцем і покупцем

AB t.2, p.35

Прослуховування аудіозапису і виокремлення потрібної інформації

Опис рецепту

страви у письмовій формі

 Baking soda, teaspoon, muffin, gram, first, then, finally, to combine, to

cool, to prepare, to stir, completely

Need

Розуміє рецепт приготування кексу, описує рецепт приготування

торту у письмовій формі

AB t.2, p.36

Читання речень і прослуховування аудіозаписів та виконання завдань

Робота в групах: обмін досвідом

Manners, napkin.

Much/Many

Розуміє короткий текст про правила поведінки за столом, бере участь у груповому обговоренні  прийомів їжі, використовує модальне дієслово ‘must’ (‘mustn’t’) і займенники

some/any/no

AB t.3-4, pp.37-38

 

Монолог: надання інформації

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

Описує українську національну кухню в письмовій формі, презентує постер про корисні і некорисні продукти харчування

SB  t.1-4, p.56

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Читання тексту і виокремлення потрібної інформації

Робота в парах: обмін інформацією

Custom, firework, parade, famous, holy, religious, to get together (for), to depend (on), to honour, in honour of.

 

Розуміє короткий текст про свята і традиції, бере участь в обговоренні про свята в Україні та англомовних країнах

AB t.1, p.39

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань

Опис свята у письмовій формі

Roast turkey, festive,

Thanksgiving, Egg hunt.

 

Розуміє короткі електронні повідомлення про свята в різних країнах, описує свято в письмовій формі

AB t.4, p.40


 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

47

 

Свята і традиції. Календар свят. It’s Time to Celebrate! 

SB p.60

y описує малюнки

Культурна компетентність: y уміння оцінювати культурні традиції різних народів

48

 

Свята і традиції. Хелловін. It’s Time to Celebrate! 

SB p.61

y надає інформацію стосовно прочитаного

тексту

Культурна компетентність: y уміння оцінювати культурні традиції різних народів

49

 

Свята і традиції. Різдво.

It’s Time to Celebrate!  SB p.62

y надає інформацію стосовно прочитаного

тексту

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

50

 

Свята і традиції. It’s Time to Celebrate!  SB p.63

y запитує і надає інформацію

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

51

 

Свята і традиції. Новий рік. It’s Time to Celebrate! 

SB p.64

y надає інформацію стосовно прослуханого тексту

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

52

 

Свята і традиції. Новий рік і Різдво. It’s Time to Celebrate! 

SB p.65

y висловлює власну думку

Культурна компетентність: y уміння порівнювати культурні традиції різних народів

53

 

Свята і традиції. It’s Time to Celebrate!  SB p.66

y запитує і надає інформацію

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

54

 

Свята і традиції. Хелловін. It’s Time to Celebrate! 

SB p.67

y висловлює власну думку

Культурна компетентність:

y уміння порівнювати культурні традиції різних народів

55

 

Свята і традиції. It’s Time to Celebrate!  SB p.68

y висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

56

 

Свята і традиції (повторення). It’s Time to Celebrate! 

SB pp.69-70

y надає інформацію стосовно прочитаного

тексту

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію


 

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усне і писемне продукування

Лексика

Граматика

Читання тексту і виокремлення потрібної інформації

Робота в групах: обмін інформацією

Independence Day, Victory Day, St. Valentine’s Day, egg-rolling, bobbing for apples, trick-or-treating.

 

Використовує назви місяців, називає дати свят і традиції святкування

AB t.2, p.41

Читання тексту і виокремлення потрібної інформації

Надання усних відповідей на питання

Halloween, pumpkin, jack-o’-lanterns, scary costumes, adult, creature.

 

Розуміє короткий текст про  традиції святкування Хелловіна

AB t.2, p.42

Читання тексту і прослуховування аудіозапису та виконання завдань

Надання усних відповідей на питання

Baubles, tinsel, pine tree, good/bad luck, monarch, speech, greeting, virgin, Holy Infant, heavenly peace.

 

Відповідає на питання про традиції святкування Різдва, розуміє

і співає різдвяну колядку

AB t.3, p.43

Читання речень та виконання граматичних завдань

Доповнення речень у письмовій формі

Past, last, yesterday.

Past Simple of the verb “To Be”. Past Simple of Regular Verbs.

Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи минулий час (Past Simple

Tense)

GB

Прослуховування аудіозаписів та виконання завдань

Надання усних відповідей на питання

China, Greek, Roman, Jewish, ancient, moon, prayer, to begin.

Irregular Verbs: begin-began, make-made, have-had

Відповідає на питання про традиції святкування Нового року, розуміє і співає новорічну пісню

AB t.2, p.44

Читання текстів та виконання завдань

Монолог: опис власного досвіду

Contest, prize, invitation, guest, winner, show, dragon, future, to look forward to, to join, to receive.

 

Розуміє короткий текст про традиції святкування Нового року, розповідає про вечірку

AB t.2, p.45

Читання речень та виконання граматичних завдань

Доповнення речень у письмовій формі

Yesterday afternoon, last weekend, ago, went, came, gave, brought, drank, ate, put, sent, saw.

Past Simple:

Irregular Verbs

Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи неправильні дієслова в минулому часі (Past

Simple Tense)

GB

Читання тексту та виконання завдань

Робота в групах: обмін досвідом

Spooky, to be excited.

 

Розуміє короткий діалог про Хелловін, обговорює традиції святкувань в Україні

AB t.2, p.46

Читання текстів та виконання завдань

Написання листа, запрошення та електронного повідомлення

 

 

Пише листа до Санта Клауса і запрошення на вечірку з нагоди дня народження, описує уявну ситуацію в електронному повідомленні

AB t.2, p.47

Читання  і прослуховування текстів та виконання завдань

Монолог: опис власного досвіду, опис свята у письмовій формі

Harvest, spectator, fairytale, fancy dress, Canadian, to vote, to applaud.

Повторення граматичного матеріалу

Розуміє короткі тексти про традиції святкування, обговорює в групі День Подяки, розуміє і сприймає на слух текст про День Незалежності,  описує

свято в письмовій формі

AB t.3,5 pp.48-49


 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

57

 

Свята і традиції (повторення). It’s Time to Celebrate! 

SB p.71

y бере участь у групових дискусіях

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

58

 

Свята і традиції (узагальнення). It’s Time to Celebrate! 

TB pp.12-14

 

Уміння вчитися упродовж життя: y уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови

y уміння оцінювати власні навчальні досягнення

59

 

Семестровий контроль. TB pp.15-18

 

Уміння вчитися упродовж життя:

yуміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови

yуміння оцінювати власні навчальні досягнення

60

 

Резервний урок

 

 

61

 

Погода. What’s the Weather Like? 

SB pp.73-74

y надає інформацію щодо прочитаного тексту

Компетентність у галузі природничих наук:

y уміння описувати іноземною мовою природні явища

62

 

Погода. What’s the Weather Like?  SB p.75

y висловлює власну думку

Компетентність у галузі природничих наук:

y уміння описувати іноземною мовою природні явища

63

 

Погода. What’s the Weather Like?  SB p.76

y запитує і надає інформацію

Компетентність у галузі природничих наук:

y уміння описувати іноземною мовою природні явища

64

 

Погода.  Природні явища. What’s the Weather Like? 

SB p.77

y описує малюнки

Компетентність у галузі природничих наук:

y уміння описувати іноземною мовою природні явища

65

 

Погода. What’s the Weather Like?  SB p.78

y надає інформацію щодо прочитаного тексту

Компетентність у галузі природничих наук:

y уміння описувати іноземною мовою природні явища

66

 

Погода. What’s the Weather Like?  SB p.79

y запитує і надає інформацію

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію


 

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усне і писемне продукування

Лексика

Граматика

Читання текстів та виконання завдань

Робота в парах: обмін інформацією, робота в групах: обмін досвідом

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

Читає і розуміє короткі тексти-оголошення, створює рекламне повідомлення, пише електронне повідомлення про свято, ставить і відповідає на питання про традиції святкування українських свят

SB p.72

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

Читання текстів та виконання завдань

Монолог: опис власного досвіду

Rainforest, freezing, foggy.

 

Читає і розуміє короткі тексти з описом погоди, розповідає про власні уподобання щодо погоди

AB t.2, p.50

Читання текстів та виконання завдань

Монолог: опис власного досвіду, опис в письмовій формі

Climate, however, chilly.

 

Читає і розуміє короткі тексти з описом клімату в різних країнах, розповідає про різні типи погоди, описує клімат України в письмовій формі

AB t.4, p.51

Читання речень та виконання завдань

Робота в парах: обмін інформацією, монолог: опис власного досвіду

Cloudy, stormy, wet.

 

Описує різні типи погоди на зображеннях, розповідає про сезонні

зміни погоди у  місці свого проживання

AB t.2, p.52

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань

 

Snowstorm, degree, centigrade, forecast, to expect, to report, Europe.

 

Сприймає на слух і читає текст з описом погодніх умов, описує

різні типи погоди на зображеннях

AB t.1-2, p.53

Читання тексту та виконання завдань

Робота в парах: обмін інформацією

North, South, East, West.

 

Розуміє текст з описом погодніх умов, відповідає на питання про погоду

AB t.4, p.53

Читання речень та виконання граматичних завдань

Доповнення речень у письмовій формі

Tomorrow, next.

Be going to,          

Future Simple

Продукує прості речення і ставить питання, використовуючи майбутній час (Future

Simple) і конструкцію

‘be going to’

GB


 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

67

 

Погода.  Сезонний одяг.

What’s the Weather Like?  SB p.80

y слухає і надає інформацію

Екологічна компетентність: y відповідальне ставлення до власного здоров’я

68

 

Погода. Сезонний одяг.

What’s the Weather Like?  SB p.81

y висловлює власну думку

Екологічна компетентність: y відповідальне ставлення до власного здоров’я

69

 

Погода. What’s the Weather Like?  SB p.82

y висловлює власну думку

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

70

 

Погода. Сезонний одяг.

What’s the Weather Like?  SB p.83

y висловлює власну думку

Екологічна компетентність: y відповідальне ставлення до власного здоров’я

71

 

Погода. Сезонний одяг.

What’s the Weather Like?  SB p.84

y висловлює власну думку

Компетентність у галузі природничих наук:

y уміння описувати іноземною мовою природні явища

72

 

Погода (повторення).

What’s the Weather Like?  SB pp.85-86

y висловлює власну думку

Компетентність у галузі природничих наук:

y уміння описувати іноземною мовою природні явища

Екологічна компетентність: y відповідальне ставлення до власного здоров’я

73

 

Погода (повторення).

What’s the Weather Like?  SB p.87

y надає інформацію щодо прослуханого тексту

Компетентність у галузі природничих наук:

y уміння описувати іноземною мовою природні явища

74

 

Погода (узагальнення).

What’s the Weather Like?  TB pp.19-21

 

Уміння вчитися упродовж життя:

yуміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови

yуміння оцінювати власні навчальні досягнення

75

 

Відпочинок і дозвілля. Види занять. Let’s Have Fun! 

SB pp.89-90

y надає інформацію щодо прочитаного тексту

Громадянські та соціальні компетентності:

y ставлення толерантності у спілкуванні з

іншими

76

 

Відпочинок і дозвілля. Види занять. Let’s Have Fun! 

SB p.91

y надає інформацію щодо прочитаного тексту

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію


 

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усне і писемне продукування

Лексика

Граматика

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань

Монолог: опис власного досвіду

Tie, suit, underwear, bathrobe, slippers, flipflops, leggings, to get frozen.

 

Сприймає на слух текст з описом погодніх умов, використовує іменники на позначення предметів одягу

AB t.4, p.55

Читання речень та виконання завдань

Робота в парах: діалогічне мовлення

Gloves, sandals, trainers, jumper, pyjamas, jacket, riddle.

 

Використовує іменники на позначення предметів одягу, описує і називає предмети одягу відповідно до сезону

AB t.2, p.56

Читання речень та виконання граматичних завдань

Доповнення речень у письмовій формі

 

Zero Conditional: If + Present

Simple + Present

Simple

Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи умовний спосіб (Zero

Conditional)

GB

Читання речень та виконання завдань

Робота в групах, монолог: обмін інформацією

Careful, slippery.

 

Сприймає на слух текст про погоду, називає предмети одягу, описує одяг однокласників

AB t.3 p.57

Читання тексту та виконання завдань

Написання електронного повідомлення

Australia.

 

Розуміє електронне повідомлення про погоду,  описує клімат і одяг відповідно до сезону в електронному повідомленні

AB t.1, p.58

Читання речень та виконання завдань

Робота в парах: діалогічне мовлення, доповнення речень у письмовій формі

Tracksuit, belt.

 

Описує різні типи погоди і предмети одягу відповідно до сезону, використовує майбутній час (Future Simple), конструкцію ‘be going to’ та умовний спосіб

(Zero Conditional)

AB t.4, p.61

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань

Написання електронного повідомлення

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

Сприймає на слух текст про погоду, описує погоду в Україні в електронному повідомленні

SB  t.1-5, p.88

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Читання тексту та виконання завдань

Монолог: обмін інформацією

Activity, ballet, choir, fan, violin, gymnastics, karate, discussion, creative, physical, both.

 

Читає і розуміє текст про види занять на дозвіллі

AB t.2, p.62

Читання тексту та виконання завдань

Діалогічне мовлення: обмін інформацією, опис власного досвіду у письмовій формі

To be crazy about, to collect, to go cycling, to do ballet/sports, twice a week.

 

Розуміє короткі тексти про захоплення і хобі

AB t.4, p.63


 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

77

 

Відпочинок і дозвілля. Захоплення. Let’s Have Fun! 

SB p.92

y висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

78

 

Відпочинок і дозвілля. Види відпочинку (парк розваг). Let’s Have Fun!  SB p.93

y надає інформацію щодо прослуханого тексту

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

79

 

Відпочинок і дозвілля. Види відпочинку (парк розваг). Let’s Have Fun!  SB pp.94-95

y надає інформацію щодо прочитаного тексту

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

80

 

Відпочинок і дозвілля.

Захоплення. Let’s Have

Fun! SB p.96

y запитує і надає інформацію

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

81

 

Відпочинок і дозвілля. Захоплення (використання смартфону). Let’s Have Fun! 

SB p.97

y запитує і надає інформацію

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

82

 

Відпочинок і дозвілля. Захоплення. Let’s Have Fun! 

SB p.98

y надає інформацію щодо прослуханого тексту

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

83

 

Відпочинок і дозвілля. Види занять. Let’s Have Fun! 

SB p.99

y висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

84

 

Відпочинок і дозвілля.

Let’s Have Fun!  SB p.100

y запитує і надає інформацію

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

85

 

Відпочинок і дозвілля. Види занять. Let’s Have Fun! 

SB p.101

y висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

86

 

Відпочинок і дозвілля. Захоплення. Let’s Have Fun! 

SB p.102

y висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

87

 

Відпочинок і дозвілля (повторення). Let’s Have Fun! 

SB pp.103-104

y висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію


 

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усне і писемне продукування

Лексика

Граматика

Читання речень та виконання завдань

Доповнення речень у письмовій формі

Hobby, gardening, chess, handicrafts, to play the piano/guitar, to play hockey, to go skating/ swimming, to be fond of, to be keen on.

 

Розповідає про власні хобі

AB t.2, p.64

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань

Монолог: обмін інформацією

Brochure, theme, ride, attraction, fascinating, awesome, amazing.

 

Розуміє на слух і читає діалог про парк розваг

AB t.2, p.65

Читання тексту та виконання завдань

 

Adventure, experience, maze, battle, to explore, to relax.

 

Читає і розуміє текст брошури парку розваг

AB t.3, p.66

Читання речень та виконання граматичних завдань

Доповнення речень у письмовій формі

 

The ‘-ing’ Form of the Verb

Запитує і відповідає на питання щодо власних уподобань

GB

Читання тексту та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Smartphone, message, wheelchair, necessary.

 

Запитує і відповідає на питання про використання смартфону, читає і розуміє текстове повідомлення

AB t.1, p.67

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань

Монолог: обмін інформацією

 

 

Сприймає на слух текст про захоплення, описує

власні хобі у письмовій

формі

AB t.2, p.67

Читання речень та виконання граматичних завдань

Монолог: опис власного досвіду

Collection, guitarist, school band, actor, opera, culture.

 

Розповідає про колекціонування предме-

тів, спортивні ігри та музичні інструменти

AB t.2, p.68

Читання речень та виконання граматичних завдань

Монолог: обмін інформацією

Fixed arrangement.

Present

Continuous for

Future Actions

Читає щоденник і дає відповіді на питання, використовує Present Continuous для позначення запланованих

дій

GB

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань

Робота в групах: опис власного досвіду

Piano, magazine, creation, classical.

 

Сприймає на слух і розуміє діалог про хобі, обговорює похід до парку розваг

AB t.2, p.69

Читання тексту та виконання завдання

Опис власного досвіду у письмовій формі

 

 

Читає лист про захоплення і хобі, пише електронне повідомлення до друга

AB t.2, p.70

Прослуховування аудіозапису та виконання завдання

Робота в групах:опис власного досвіду

Pastime, to be in trouble, to trust.

Повторення граматичного матеріалу

Запитує і відповідає на питання про хобі, розповідає про свій розклад на тиждень, сприймає на слух аудіозапис 

AB t.3, p.71


 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

88

 

Відпочинок і дозвілля (повторення). Let’s Have Fun! 

SB p.105

y висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

89

 

Відпочинок і дозвілля (узагальнення). Види занять. Let’s Have Fun!  ТB pp.22-24

 

Уміння вчитися упродовж життя:

yуміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови

yуміння оцінювати власні навчальні досягнення

90

 

Рідне місто/село.  Місцезнаходження.The

Place I Live In. 

SB pp.107-108

y надає інформацію щодо прочитаного тексту

Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: y уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу

91

 

Рідне місто/село.  Основні історичні та культурні відомості.The Place I Live In.  SB p.109

y надає інформацію щодо прочитаного тексту

Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: y уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу

92

 

Рідне місто/село.  Прогулянка містом.The

Place I Live In.  SB p.110

y запитує і надає інформацію

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

93

 

Рідне місто/село. The Place I Live In.  SB p.111

y надає інформацію щодо прочитаного тексту

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

94

 

Рідне місто/село. Основні історичні та культурні відомості. The Place I Live In. SB p.112

y надає інформацію щодо прочитаного тексту

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

95

 

Рідне місто/село. 

The Place I Live In.  SB p.113

y запитує і надає інформацію

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

96

 

Рідне місто/село. Основні історичні та культурні відомості. 

The Place I Live In.  SB p.114

y надає інформацію щодо прослуханого тексту

Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: y уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу

97

 

Рідне місто/село.

Прогулянка містом. 

The Place I Live In.  SB p.115

y запитує і надає інформацію

Підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої задачі

98

 

Рідне місто/село. 

The Place I Live In.  SB p.116

y надає інформацію щодо прочитаного тексту

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

99

 

Рідне місто/село. 

The Place I Live In.  SB p.117

y запитує і надає інформацію

Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: y уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу


 

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усне і писемне продукування

Лексика

Граматика

Читання тексту та виконання завдання

Опис власного досвіду у письмовій формі

Perfume.

Повторення граматичного матеріалу

Розповідає про вихідний день, описує

власні хобі у письмовій

формі

SB t.1-4, p.106

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Читання тексту та виконання завдання

Доповнення речень у письмовій формі

Territory, centre, country, culture, capital, to introduce, to symbolise, independent.

 

Читає і розуміє текст про Україну

AB t.2, p.73

Читання тексту та виконання завдання

Опис міста у письмовій формі

Founder, to take a name after … .

 

Читає і розуміє текст про міста України

AB t.4, p.74

Читання тексту та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Pharmacy, to catch the bus.

 

Читає і розуміє короткі діалоги з описом вулиць, запитує і відповідає на питання про свою вулицю

AB t.2, p.75

Читання тексту та виконання завдання

Монолог: обмін інформацією

Square, library, traffic, crossing, traffic light, million.

 

Читає і розуміє текст про село

AB t.2,

pp.76-77

Читання тексту та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Region, to be famous for, to be proud for, modern, native.

 

Читає і розуміє тексти про міста України

AB t.3, p.77

Читання речень та виконання граматичних завдань

Доповнення речень у письмовій формі

 

Past Simple vs. Present Perfect

Дає відповіді на питання, використовує  Past Simple і Present Perfect

GB

Прослуховування аудіозапису та виконання завдання

Надання усних відповідей на питання

Chestnut, place of interest, hero, Motherland, main.

 

Сприймає на слух і розуміє текст про столицю України, співає пісню про Україну

AB t.3, p.78

Прослуховування аудіозапису та виконання завдання

Робота в парах:

діалогічне мовлення

Passer-by, stranger, crossroads, to go straight ahead, to turn left/right on the corner, to cross the road, down the street.

 

Запитує і пояснює, як знайти дорогу

AB t.1, p.79

Читання речень та виконання граматичних завдань

Робота в парах:

діалогічне мовлення

 

Mixed Tenses

Запитує і відповідає на питання, використовуючи різні граматичні часи

GB

Читання тексту та виконання завдання

Робота в групах: обмін інформацією

Sight, legend.

 

Запитує і відповідає на питання про свій населений пункт

AB t.2, p.80


 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

100

 

Рідне місто/село. 

The Place I Live In.  SB p.118

y висловлює власну думку

Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: y уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу

101

 

Рідне місто/село (повторення). 

The Place I Live In.  SB pp.119-120

y висловлює власну думку

Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: y уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу

102

 

Рідне місто/село (повторення). 

The Place I Live In.  SB p.121

y висловлює власну думку

Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами:

y уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу

103

 

Рідне місто/село (узагальнення). 

The Place I Live In.  TB pp.25-28

 

Уміння вчитися упродовж життя:

yуміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови

yуміння оцінювати власні навчальні досягнення

104

 

Подорож. Улюблені напрямки подорожі.

Where to Travel? 

SB pp.123-124

y надає інформацію щодо прочитаного тексту

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

105

 

Подорож. Види транспорту.  Where to Travel?  SB p.125

y надає інформацію щодо прочитаного тексту

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

106

 

Подорож. Країни і мови.

Where to Travel?  SB p.126

y запитує і надає інформацію

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

107

 

Подорож. Англомовні країни. Where to Travel?  SB p.127

y надає інформацію щодо прочитаного тексту

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

108

 

Подорож. Англомовні країни. Where to Travel?  SB p.128

y надає інформацію щодо прочитаного тексту

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

109

 

Подорож. Where to Travel? 

SB p.129

y висловлює власну думку

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

110

 

Подорож. Where to Travel? 

SB p.130

y надає інформацію щодо прослуханого тексту

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію


 

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усне і писемне продукування

Лексика

Граматика

Читання текстів і виокремлення потрібної інформації

Написання електронного повідомлення

Lifestyle.

 

Описує українське місто, пише електронне повідомлення про Україну та спосіб життя українців

AB t.1, p.81

Читання тексту та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Square kilometers.

Повторення граматичного матеріалу

Проводить презентацію про Україну, читає і розуміє текст про подорож до України

AB t.2,

p.82, t.4,

p.83

Читання тексту та виконання завдання

Робота в групах:

проект

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

Читає і розуміє текст рекламних брошур для туристів, розробляє і презентує програму поїздки до України

SB AB

t.1-3,

p.122

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Читання тексту та виконання завдання

Монолог: обмін інформацією

Change, journey, leaflet, article, choice, continent, to discover, to display, to go camping, useful.

 

Читає і розуміє текст про подорожі

AB t.2, p.84

Читання тексту та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

To depend on, comfortable.

 

Запитує і відповідає на питання про подорожі, пише про види транспорту і подорожі

AB t.4, p.85

Прослуховування аудіозапису та виконання завдання

Робота в групах: обмін інформацією

Greece, China, Japan, Portugal, Portuguese, Italian, Spanish.

 

Називає країни та мови

AB t.2, p.86

Читання тексту та виконання завдання

Монолог: обмін інформацією

Europe, United Kingdom,

Scotland, Whales,

Northern Ireland, Union Jack, soccer, cricket, uniform, to include.

 

Читає і розуміє тексти про Великобританію та США

AB t.2, p.87

Читання тексту та виконання завдання

Монолог: обмін інформацією

Texas, California, Ohio,

Alabama, Los Angeles,

Chicago, Houston,

Philadelphia, Washington,

Australia, Australian, Canberra, Sydney, Melbourne.

 

Читає і розуміє текст про Австралію, розповідає про англомовні країни

AB t.3, p.88

Читання речень та виконання граматичних завдань

Доповнення речень у письмовій формі

 

Linking Words:

And, But, So,

Because

Розповідає про власні уподобання, використовує сполучники

GB

Прослуховування аудіозапису та виконання завдання

Робота в парах: обмін інформацією

Asia, Niagara Falls, the

Pacific, Trafalgar Square, Tower Bridge, the Statue of Liberty, the Empire State Building, Opera House, the Eiffel Tower, fantastic.

 

Називає міста та пам’ятки архітектури, розуміє і сприймає на слух аудіозапис про подорожі

AB t.2, p.89


 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

111

 

Подорож. Where to Travel? 

SB p.131

y висловлює власну думку

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

112

 

Подорож. Географічні назви. Where to Travel?  SB pp.132-133

y надає інформацію

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

113

 

Подорож. Where to Travel? 

SB p.134

y бере участь у груповій дискусії

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

114

 

Подорож. Англомовні країни. Where to Travel?  SB p.135

y висловлює власну думку

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

115

 

Подорож. Where to

Travel? (повторення) 

SB pp.136-137

y надає інформацію щодо прослуханого і прочитаного текстів

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

116

 

Подорож. Where to

Travel? (повторення) 

SB pp.138-139

y бере участь у груповій дискусії

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

117

 

Подорож. Where to

Travel? (узагальнення). TB pp.29-31

 

Уміння вчитися упродовж життя:

yуміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови

yуміння оцінювати власні навчальні досягнення

118

 

Семестровий контроль TB pp.32-36

 

Уміння вчитися упродовж життя:

yуміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови

yуміння оцінювати власні навчальні досягнення

119

 

Резервний урок

 

 

120

 

Резервний урок

 

 

121

 

Резервний урок

 

 


 

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усне і писемне продукування

Лексика

Граматика

Прослуховування аудіозапису та виконання завдання

Доповнення речень у письмовій формі

Tourist, New Zealand,

Madrid, New Delhi, Ottawa, Wellington, to go on an excursion, to share information, important.

 

Назвиває міста та країни, визначає їх розташування на мапі

AB t.4, p.90

Читання речень та виконання граматичних завдань

Доповнення речень у письмовій формі

 

Article ‘The’ with

Geographical

Names

Використовує географічні назви з/без означеного арктикля

GB

Прослуховування аудіозапису та виконання завдання

Робота в групах: обмін досвідом

Sightseeing, clue, compass, Tokyo, Mexico

city,  to imagine, imaginary.

 

Запитує і відповідає на питання про міста світу, обговорює в групі власний досвід подорожування

AB t.3, p.91

Читання тексту та виконання завдання

Опис країни у письмовій формі

St. Paul’s Cathedral.

 

Пише про  візит до англомовної країни, шукає інформацію і проводить презентацію про Канаду та Нову

Зеландію

AB t.2, p.92

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань

Надання усних відповідей на питання

Bournemouth, to rent, to hang around.

Повторення граматичного матеріалу

Сприймає на слух і розуміє аудіозапис про канікули, використовує сполучники і означений артикль з географічними назвами, читає і розуміє текст туристичної брошури

AB t.2,

p.93,  t.5,

p.95

Читання тексту та виконання завдання

Робота в групах: обмін досвідом

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

Читає і розуміє текст про Великобританію, обговорює плани на літо, пише електронне повідомлення до друга

SB t.1-5, pp.140141

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. ЗОШ Благодатненська
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
1 січня 2023
Переглядів
6889
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку