№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
1 |
|
Я і моя родина. Мої друзі та їхні вподобання. Let’s Get Started! SB pp.6-7 |
yнадає елементарну інформацію yрозпитує з метою уточнення інформації |
Громадянська та соціальна компетентність: y уміння формулювати власну позицію y готовність до прояву толерантності у спілкуванні з іншими |
2 |
|
Шкільне життя. Види діяльності на уроці. Let’s Get Started! SB pp.7-8 |
yрозуміє елементарні інструкції yвиокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: y уміння самостійно працювати з підручни- ком y уміння шукати інформацію |
3 |
|
Шкільне життя. Урок іноземної мови. School Is Cool SB pp.9-10 |
y дає відповіді на прості запитання стосовно прочитаного y аргументує свій вибір |
Навчання впродовж життя: y уміння самостійно працювати з підручни- ком Інформаційно-комунікаційна компетентність: y уміння вивчати іноземну мову з використанням соціальних мереж |
4 |
|
Шкільне життя. Безпека в інтернеті. School Is Cool SB p.11 |
y висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Компетентності в галузі технологій: y уміння описувати іноземною мовою інтернет-технології |
5 |
|
Шкільне життя. Розклад уроків. School Is Cool SB p.12 |
y описує навчальні предмети y аргументує свій вибір |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
6 |
|
Шкільне життя. Розклад уроків. School Is Cool SB pp.13-14 |
y порівнює різні навчальні предмети |
Навчання впродовж життя: y становлення відповідальності за результати навчально-пізнавальної діяльності |
7 |
|
Шкільне життя. Розклад уроків. School Is Cool SB p.14 |
y висловлює власну думку стосовно прослуханого тексту та коротко аргументує її |
Навчання впродовж життя: y становлення відповідальності за результати навчально-пізнавальної діяльності |
8 |
|
Шкільне життя. Робочий день. School Is Cool SB p.15 |
y запитує і надає інформацію |
Ініціативність і підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
9 |
|
Шкільне життя. Розклад уроків. School Is Cool SB p.16 |
y висловлює власну думку стосовно прослуханого тексту, коротко аргументує її |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
10 |
|
Шкільне життя. Розклад уроків. School Is Cool SB p.17 |
y бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усне і писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
||
Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Надання відповідей на запитання про себе |
Neighbour, surname, nickname, spy, detective. |
To be (Present Simple), to have (Present Simple) |
Розповідає основну інформацію про себе, своє оточення і вподобання, бере участь у коротких діалогах |
AB t.1 - p.4 |
Прослуховування аудіозапису. Розуміння розмови між іншими людьми |
Доповнення речень у письмовій формі |
Online, to look back, self-check, vocabulary, grammar. |
Imperatives |
Розуміє повсякденні інструкції і вказівки вчителя, уживає наказовий спосіб, орієнтується в рубриках підручника |
AB t.2 - p.4 |
Читання електронних повідомлень і виокремлення потрібної інформації |
Робота в парах: опис власного досвіду |
Message, website, careful, personal, safe, to chat, to contact, all around the world, to practise. |
|
Розуміє прості електронні повідомлення, розповідає про те, як використовує інтернет |
AB t.3 - p.5 |
Читання для обізнаності та аргументації |
Монолог: надання інформації |
To sign out of, to switch off, to post, to create, to use, to share, password, account, data. |
|
Розуміє текст про правила безпечної поведінки в інтернеті, описує вебсайт школи |
AB t.6 - p.6 |
Читання для обізнаності та аргументації |
Монолог: надання інформації |
Science, PE (Physical Education), History, Geography, IT (Information Technology), Religion, calculation, subject, foreign. |
|
Розуміє речення, які описують навчальні предмети, розповідає про улюблений урок у школі |
AB t.2 - p.7 |
Читання в цілому. Прослуховування аудіозапису |
|
Battle, creature, timetable, fascinating, to divide, to multiply, to subtract, to add, during, zero, experiment. |
|
Розуміє короткі тексти, які описують навчальні предмети |
AB t.3 - p.8 |
Читання для обізнаності та аргументації |
Монолог: опис власного досвіду |
|
|
Розповідає про власний шкільний розклад й улюблений навчальний предмет |
AB t.4 - p.9 |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Написання і доповнення речень |
Always, usually, often, sometimes, never. |
Present Simple |
Формулює прості речення про повторювані дії і загальновідомі факти, уживає прийменники часу |
GB |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання) |
Curious, horrible, strict, unusual, wrong, form teacher. |
Possessive Case of Nouns |
Розуміє інформацію про навчальні предмети і вчителів, бере участь у діалозі про досвід перебування в школі |
AB t.3 - p.10 |
Читання для орієнтування (виокремлення потрібної інформації) |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Odd, even, thousand, correct. |
Cardinal and Ordinal Numbers |
Розповідає про розклад уроків, уживає кількісні і порядкові числівники |
AB t.1-3 - p.11 |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
11 |
|
Шкільне життя. Розклад уроків. School Is Cool SB p.18 |
y характеризує і порівнює різні навчальні предмети |
Математична компетентність: y уміння використовувати математичні методи (таблиці) для виконання комунікативних завдань |
12 |
|
Шкільне життя. Розклад уроків. School Is Cool SB p.19 |
y бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
13 |
|
Шкільне життя. Розклад уроків. School Is Cool SB p.20 |
yописує своє шкільне життя yбере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
14 |
|
Шкільне життя (повторення). School Is Cool SB p.21 |
yнадає інформацію стосовно прослуханого тексту yпорівнює інформацію y аргументує свій вибір |
Ініціативність і підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
15 |
|
Шкільне життя (повторення). School Is Cool SB pp.22-23 |
yзапитує та надає інформацію yнадає інформацію стосовно прочитаного тексту |
Ініціативність і підприємливість: y уміння формулювати власну позицію |
16 |
|
Шкільне життя (узагальнення). TB pp.3-5 |
|
Навчання впродовж життя: y уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови y уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
17 |
|
Моя родина. Мої родинні зв’язки. What About Your Family? SB pp.25-26 |
y висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
18 |
|
Моя родина. Мої родинні зв’язки. What About Your Family? SB p.27 |
y надає інформацію стосовно прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
19 |
|
Моя родина. Мої родинні зв’язки. What About Your Family? SB p.28 |
yнадає інформацію стосовно прослуханого тексту yбере участь у коротких простих діалогах |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усне і писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
||
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Написання і доповнення речень |
Normal, popular. |
Adjective: Degrees of Comparison |
Порівнює шкільні предмети, уживає вищий і найвищий ступені порівняння прикметників |
GB |
Читання для обізнаності та аргументації |
Робота в парах: обмін інформацією |
Easy, difficult, helpful. |
|
Ставить та дає відповіді на запитання про улюблені навчальні предмети |
AB t.2 - p.12 |
Читання для обізнаності та аргументації |
Робота в парах: обмін інформацією, написання простих речень про шкільне життя |
Diary, noise, to get angry/ read, to happen, to forget. |
Personal Pronouns, Possessive Adjectives |
Ставить та дає відповіді на запитання про особистий щоденник, пише електронне повідомлення про типовий день, використовує особові і присвійні займенники |
AB t.2 - p.13 |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Робота в парах: обмін інформацією |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple, Wh-questions |
Розповідає про мотивацію для вивчення англійської мови, ставить та дає відповіді на питання про навчальні предмети, розклад та вчителів |
AB t.1 - p.14, t.5 – p.15, t.7 – p.16 |
Читання для обізнаності та аргументації |
Робота в парах: обмін інформацією. Опис власного досвіду в письмовій формі. |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Розуміє короткі тексти – уривки із особистого щоденника, ставить та дає відповіді на питання про школу, вчителів та однокласників, описує дитячі сайти для вивчення англійської мови |
SB t.1-5, p.24 |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Читання для обізнаності та аргументації |
Робота в парах: опис власного досвіду |
Twin(s), an only child, power, to compete, to look alike, to be born, similar, each other. |
|
Розуміє короткі коментарі про двійнят у соцмережах, бере участь у діалозі про родинні зв’язки |
AB t.2 - p.17 |
Читання для обізнаності та аргументації |
Обмін інформацією |
Pain, article, comment, to enjoy, to grow up, to compare, together, just. |
|
Розуміє коротку статтю про родинні зв’язки |
AB t.5 - p.18 |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдання |
Робота в парах: обмін інформацією |
Relative, cuddly, to be a real pain in the neck, to share a room with … |
|
Ставить та дає відповіді на запитання про родинні зв’язки, сприймає на слух інформацію про сім’ю та родичів |
AB t.3 - p.19 |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
20 |
|
Моя родина. Мої родинні зв’язки. What About Your Family? SB p.29 |
y надає інформацію стосовно прочитаного тексту |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
21 |
|
Моя родина. Мої родичі та їх уподобання. What About Your Family? SB p.30 |
yнадає інформацію стосовно прослуханого тексту yбере участь у коротких простих діалогах |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
22 |
|
Моя родина. What About Your Family? SB p.31 |
y надає інформацію стосовно прослуханого тексту |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
23 |
|
Моя родина. Мої друзі та їх уподобання. What About Your Family? SB p.32 |
yнадає інформацію стосовно прослуханого тексту yбере участь у коротких групових дискусіях |
Навчання впродовж життя y уміння критично оцінювати інформацію |
24 |
|
Моя родина. Професії. What About Your Family? SB p.33 |
y надає інформацію стосовно прослуханого тексту |
Навчання впродовж життя y уміння критично оцінювати інформацію |
25 |
|
Моя родина. What About Your Family? SB p.34 |
yхарактеризує та порівнює дії в теперішньому часі yзапитує з метою отримання інформації |
Навчання впродовж життя y уміння критично оцінювати інформацію |
26 |
|
Моя родина. Професії. What About Your Family? SB p.35 |
y бере участь у коротких простих діалогах y описує фото |
Культурна компетентність y уміння висловлювати іноземною мовою власні судження |
27 |
|
Моя родина. Професії батьків. What About Your Family? SB p.36 |
y висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усне і писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
||
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Робота в парах: обмін інформацією |
Nuisance, garbage, to annoy, to follow, to scream, luckily, to do chores, to make a mess, to shut up, to hide, to get along with, in fact. |
Present Simple |
Ставить та дає відповіді на питання про братів і сестер, розуміє текст про молодшого брата |
AB t.1 - p.20 |
Прослуховування аудіозаписів і виконання завдань |
Робота в парах: обмін інформацією |
|
Would like |
Розуміє аудіозаписи про молодшого брата, продукує прості відповіді на запитання щодо прослуханого тексту |
AB t.3 - pp.20-21 |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Робота в парах: обмін інформацією |
|
Present Continuous |
Продукує прості речення про дії в момент мовлення, ставить і відповідає на запитання, використовуючи теперішній час Present Continuous |
GB |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Робота в групах: обмін думками |
Journalist, mystery, quality, dangerous, hard-working, patient, definitely, to solve. |
Would like |
Розуміє аудіозапис про вибір професії, ставить і відповідає на запитання про майбутню професію, використовуючи конструкцію ‘would like to…’ |
AB t.1 - p.22 |
Прослуховування аудіозаписів і виконання завдань |
Монолог: надання інформації |
Burglar, hairdresser, musician, astronaut, mechanic, postman, engineer, to babysit, to repair. |
|
Використовує назви професій, розуміє короткі аудіозаписи, відповідає на запитання про різні професії |
AB t.3 - p.23 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень |
|
Present Simple vs. Present Continuous, Whquestions |
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи теперішній час (Present Continuous, Present Simple) та питальні слова |
GB |
Прослуховування аудіозаписів і виконання завдань |
Робота в парах: обмін думками |
Housewife, nurse, architect. |
|
Розповідає про дії родичів, зображених на фото, ставить і відповідає на запитання про різні професії |
AB t.1 - p.24 |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Написання простих речень |
Reporter, to laugh, instead. |
|
Розуміє короткі тексти про різні професії, описує свою майбутню професію, використовуючи конструкцію ‘would like to…’ |
AB t.2 - p.25 |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
28 |
|
Моя родина (повторення). What About Your Family? SB pp.37-39 |
yбере участь у коротких простих діалогах yнадає інформацію стосовно прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя y уміння критично оцінювати інформацію |
29 |
|
Моя родина (повторення). What About Your Family? SB p.39 |
yбере участь у коротких групових дискусіях yнадає інформацію стосовно прослуханого тексту |
Інформаційно-комунікаційна компетентність: y уміння застосовувати ІКТ для пошуку інформації |
30 |
|
Моя родина (узагальнення). What About Your Family? TB pp.6-8 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: y уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови y уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
31 |
|
Харчування. Страви в країнах виучуваної мови. It’s Tasty! SB pp.41-42. |
y надає інформацію стосовно прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
32 |
|
Харчування. Страви в Україні і країнах виучуваної мови. It’s Tasty! SB p.43 |
y описує страви |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
33 |
|
Харчування. Продукти харчування. It’s Tasty! SB p.44 |
y висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
34 |
|
Харчування. Здорове харчування. It’s Tasty! SB p.45 |
y надає інформацію стосовно прослуханого тексту |
Екологічна компетентність: y відповідальне ставлення до власного здоров’я і безпеки |
35 |
|
Харчування. Страви в Україні і країнах виучуваної мови. It’s Tasty! SB p.46 |
y надає інформацію стосовно прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
36 |
|
Харчування. Продукти харчування. It’s Tasty! SB p.47 |
y запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя y уміння критично оцінювати інформацію |
37 |
|
Харчування. Продукти харчування. It’s Tasty! SB p.48 |
y надає інформацію стосовно прослуханого тексту |
Навчання впродовж життя y уміння критично оцінювати інформацію |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усне і писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
||
Читання для обізнаності та аргументації |
Робота в парах: обмін інформацією |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи теперішній час (Present Continuous, Present Simple) та питальні слова, розуміє текст про незвичну професію |
AB t.2 - p.26, t.4 – p.27 |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Робота в групах: обмін думками |
Orchestra director, in trouble, well-paid, outdoor/indoor job |
Повторення граматичного матеріалу |
Розуміє короткі аудіозаписи, продукує речення про родинні зв’язки, презентує інформацію про незвичну професію |
SB t.1-3, p.40 |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Прослуховування аудіозапису і виконання завдання |
Опис власного досвіду |
Cuisine, pasta, baguette, croissant, seafood, macaroons, raw, snails, probably, noodles, tiramisu, Japanese, Asian. |
|
Розуміє короткі тексти про національні страви в різних країнах |
AB t.2, p.28 |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдання |
Монолог: надання інформації |
To produce. |
|
Розуміє аудіозаписи про улюблені страви, розповідає про популярні страви в України |
AB t.4, p.29 |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдання |
Опис власного досвіду |
Pancake, doughnut, boiled, fried, bacon, cornflakes. |
|
Використовує назви продуктів харчування, розповідає про улюблені фрукти та овочі |
AB t.2, p.30 |
Прослуховування тексту і виокремлення потрібної інформації |
Опис власного досвіду |
Crisps, peanuts, vitamin, mineral, bone, health, (un)healthy, skin, to be rich in …, to skip a meal, important. |
|
Розуміє аудіозапис про здорове харчування |
AB t.2, p.31 |
Читання і прослуховування текстів і виокремлення потрібної інформації |
Робота в парах: обмін інформацією |
Tasty, to believe, brunch, fast-food restaurant, fish and chips’ shop, Indian, Chinese, takeaway. |
|
Розуміє текст про харчування у Великобританії, бере участь у діалозі |
AB t.4, p. 32 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Опис власного досвіду у письмовій формі |
Already, just, never, ever, yet. |
Present Perfect: Affirmative, Negative and Interrogative forms. Irregular verbs |
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи теперішній доконаний час (Present Perfect Tense) |
GB |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Монолог: надання інформації |
Pan, recipe, square, brownies, to bake, to mix, to smell, to make a mess, delicious, delighted, on my/his/their own. |
Must/Mustn’t |
Розуміє опис процесу приготування торта, використовує модальне дієслово ‘must’ (‘mustn’t’) |
AB t.3, p.33 |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
38 |
|
Харчування. Продукти харчування. It’s Tasty! SB p.49 |
y висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
39 |
|
Харчування. Продукти харчування. It’s Tasty! SB p.50 |
y запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя y уміння критично оцінювати інформацію |
40 |
|
Харчування. Продукти харчування. It’s Tasty! SB p.51 |
y бере участь у коротких простих діалогах |
Навчання впродовж життя y уміння критично оцінювати інформацію |
41 |
|
Харчування. Продукти харчування. It’s Tasty! SB p.52 |
y описує рецепт страви |
Навчання впродовж життя y уміння критично оцінювати інформацію |
42 |
|
Харчування (повторення). It’s Tasty! SB pp.53-54 |
y надає інформацію стосовно прослуханого тексту |
Навчання впродовж життя y уміння критично оцінювати інформацію |
43 |
|
Харчування (повторення). It’s Tasty! SB p.55 |
y висловлює власну думку та коротко аргументує її |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
44 |
|
Харчування (узагальнення). It’s Tasty! TB pp.9-11 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: yуміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови yуміння оцінювати власні навчальні досягнення |
45 |
|
Свята і традиції. Свята в Україні та країнах виучуваної мови. It’s Time to Celebrate! SB pp.57-58 |
y надає інформацію стосовно прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
46 |
|
Свята і традиції. Свята в країнах виучуваної мови. It’s Time to Celebrate! SB p.59 |
y надає інформацію стосовно прослуханого тексту |
Культурна компетентність: y уміння порівнювати культурні традиції різних народів |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усне і писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
||
Читання речень та виконання завдань |
Монолог: опис власного досвіду |
Snack, mashed, roast. |
|
Розповідає про прийом їжі протягом дня |
AB t.1, p.34 |
Читання речень і прослуховування аудіозаписів та виконання граматичних завдань |
Робота в парах: обмін інформацією |
Freezer. |
Noun: Countables and Uncountables. Some, Any, No |
Розуміє різницю між злічувальними і незлічувальними іменниками, продукує прості речення, використовуючи займенники some/ any/no |
GB |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Робота в парах: обмін інформацією |
Eating habit.. |
|
Розуміє короткий діалог в закладі громадського харчування, бере участь в діалозі між продавцем і покупцем |
AB t.2, p.35 |
Прослуховування аудіозапису і виокремлення потрібної інформації |
Опис рецепту страви у письмовій формі |
Baking soda, teaspoon, muffin, gram, first, then, finally, to combine, to cool, to prepare, to stir, completely |
Need |
Розуміє рецепт приготування кексу, описує рецепт приготування торту у письмовій формі |
AB t.2, p.36 |
Читання речень і прослуховування аудіозаписів та виконання завдань |
Робота в групах: обмін досвідом |
Manners, napkin. |
Much/Many |
Розуміє короткий текст про правила поведінки за столом, бере участь у груповому обговоренні прийомів їжі, використовує модальне дієслово ‘must’ (‘mustn’t’) і займенники some/any/no |
AB t.3-4, pp.37-38 |
|
Монолог: надання інформації |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Описує українську національну кухню в письмовій формі, презентує постер про корисні і некорисні продукти харчування |
SB t.1-4, p.56 |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Робота в парах: обмін інформацією |
Custom, firework, parade, famous, holy, religious, to get together (for), to depend (on), to honour, in honour of. |
|
Розуміє короткий текст про свята і традиції, бере участь в обговоренні про свята в Україні та англомовних країнах |
AB t.1, p.39 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Опис свята у письмовій формі |
Roast turkey, festive, Thanksgiving, Egg hunt. |
|
Розуміє короткі електронні повідомлення про свята в різних країнах, описує свято в письмовій формі |
AB t.4, p.40 |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
47 |
|
Свята і традиції. Календар свят. It’s Time to Celebrate! SB p.60 |
y описує малюнки |
Культурна компетентність: y уміння оцінювати культурні традиції різних народів |
48 |
|
Свята і традиції. Хелловін. It’s Time to Celebrate! SB p.61 |
y надає інформацію стосовно прочитаного тексту |
Культурна компетентність: y уміння оцінювати культурні традиції різних народів |
49 |
|
Свята і традиції. Різдво. It’s Time to Celebrate! SB p.62 |
y надає інформацію стосовно прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
50 |
|
Свята і традиції. It’s Time to Celebrate! SB p.63 |
y запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
51 |
|
Свята і традиції. Новий рік. It’s Time to Celebrate! SB p.64 |
y надає інформацію стосовно прослуханого тексту |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
52 |
|
Свята і традиції. Новий рік і Різдво. It’s Time to Celebrate! SB p.65 |
y висловлює власну думку |
Культурна компетентність: y уміння порівнювати культурні традиції різних народів |
53 |
|
Свята і традиції. It’s Time to Celebrate! SB p.66 |
y запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
54 |
|
Свята і традиції. Хелловін. It’s Time to Celebrate! SB p.67 |
y висловлює власну думку |
Культурна компетентність: y уміння порівнювати культурні традиції різних народів |
55 |
|
Свята і традиції. It’s Time to Celebrate! SB p.68 |
y висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
56 |
|
Свята і традиції (повторення). It’s Time to Celebrate! SB pp.69-70 |
y надає інформацію стосовно прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усне і писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
||
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Робота в групах: обмін інформацією |
Independence Day, Victory Day, St. Valentine’s Day, egg-rolling, bobbing for apples, trick-or-treating. |
|
Використовує назви місяців, називає дати свят і традиції святкування |
AB t.2, p.41 |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Надання усних відповідей на питання |
Halloween, pumpkin, jack-o’-lanterns, scary costumes, adult, creature. |
|
Розуміє короткий текст про традиції святкування Хелловіна |
AB t.2, p.42 |
Читання тексту і прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Надання усних відповідей на питання |
Baubles, tinsel, pine tree, good/bad luck, monarch, speech, greeting, virgin, Holy Infant, heavenly peace. |
|
Відповідає на питання про традиції святкування Різдва, розуміє і співає різдвяну колядку |
AB t.3, p.43 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
Past, last, yesterday. |
Past Simple of the verb “To Be”. Past Simple of Regular Verbs. |
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи минулий час (Past Simple Tense) |
GB |
Прослуховування аудіозаписів та виконання завдань |
Надання усних відповідей на питання |
China, Greek, Roman, Jewish, ancient, moon, prayer, to begin. |
Irregular Verbs: begin-began, make-made, have-had |
Відповідає на питання про традиції святкування Нового року, розуміє і співає новорічну пісню |
AB t.2, p.44 |
Читання текстів та виконання завдань |
Монолог: опис власного досвіду |
Contest, prize, invitation, guest, winner, show, dragon, future, to look forward to, to join, to receive. |
|
Розуміє короткий текст про традиції святкування Нового року, розповідає про вечірку |
AB t.2, p.45 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
Yesterday afternoon, last weekend, ago, went, came, gave, brought, drank, ate, put, sent, saw. |
Past Simple: Irregular Verbs |
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи неправильні дієслова в минулому часі (Past Simple Tense) |
GB |
Читання тексту та виконання завдань |
Робота в групах: обмін досвідом |
Spooky, to be excited. |
|
Розуміє короткий діалог про Хелловін, обговорює традиції святкувань в Україні |
AB t.2, p.46 |
Читання текстів та виконання завдань |
Написання листа, запрошення та електронного повідомлення |
|
|
Пише листа до Санта Клауса і запрошення на вечірку з нагоди дня народження, описує уявну ситуацію в електронному повідомленні |
AB t.2, p.47 |
Читання і прослуховування текстів та виконання завдань |
Монолог: опис власного досвіду, опис свята у письмовій формі |
Harvest, spectator, fairytale, fancy dress, Canadian, to vote, to applaud. |
Повторення граматичного матеріалу |
Розуміє короткі тексти про традиції святкування, обговорює в групі День Подяки, розуміє і сприймає на слух текст про День Незалежності, описує свято в письмовій формі |
AB t.3,5 pp.48-49 |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
57 |
|
Свята і традиції (повторення). It’s Time to Celebrate! SB p.71 |
y бере участь у групових дискусіях |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
58 |
|
Свята і традиції (узагальнення). It’s Time to Celebrate! TB pp.12-14 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: y уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови y уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
59 |
|
Семестровий контроль. TB pp.15-18 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: yуміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови yуміння оцінювати власні навчальні досягнення |
60 |
|
Резервний урок |
|
|
61 |
|
Погода. What’s the Weather Like? SB pp.73-74 |
y надає інформацію щодо прочитаного тексту |
Компетентність у галузі природничих наук: y уміння описувати іноземною мовою природні явища |
62 |
|
Погода. What’s the Weather Like? SB p.75 |
y висловлює власну думку |
Компетентність у галузі природничих наук: y уміння описувати іноземною мовою природні явища |
63 |
|
Погода. What’s the Weather Like? SB p.76 |
y запитує і надає інформацію |
Компетентність у галузі природничих наук: y уміння описувати іноземною мовою природні явища |
64 |
|
Погода. Природні явища. What’s the Weather Like? SB p.77 |
y описує малюнки |
Компетентність у галузі природничих наук: y уміння описувати іноземною мовою природні явища |
65 |
|
Погода. What’s the Weather Like? SB p.78 |
y надає інформацію щодо прочитаного тексту |
Компетентність у галузі природничих наук: y уміння описувати іноземною мовою природні явища |
66 |
|
Погода. What’s the Weather Like? SB p.79 |
y запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усне і писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
||
Читання текстів та виконання завдань |
Робота в парах: обмін інформацією, робота в групах: обмін досвідом |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Читає і розуміє короткі тексти-оголошення, створює рекламне повідомлення, пише електронне повідомлення про свято, ставить і відповідає на питання про традиції святкування українських свят |
SB p.72 |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
Читання текстів та виконання завдань |
Монолог: опис власного досвіду |
Rainforest, freezing, foggy. |
|
Читає і розуміє короткі тексти з описом погоди, розповідає про власні уподобання щодо погоди |
AB t.2, p.50 |
Читання текстів та виконання завдань |
Монолог: опис власного досвіду, опис в письмовій формі |
Climate, however, chilly. |
|
Читає і розуміє короткі тексти з описом клімату в різних країнах, розповідає про різні типи погоди, описує клімат України в письмовій формі |
AB t.4, p.51 |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в парах: обмін інформацією, монолог: опис власного досвіду |
Cloudy, stormy, wet. |
|
Описує різні типи погоди на зображеннях, розповідає про сезонні зміни погоди у місці свого проживання |
AB t.2, p.52 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
|
Snowstorm, degree, centigrade, forecast, to expect, to report, Europe. |
|
Сприймає на слух і читає текст з описом погодніх умов, описує різні типи погоди на зображеннях |
AB t.1-2, p.53 |
Читання тексту та виконання завдань |
Робота в парах: обмін інформацією |
North, South, East, West. |
|
Розуміє текст з описом погодніх умов, відповідає на питання про погоду |
AB t.4, p.53 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
Tomorrow, next. |
Be going to, Future Simple |
Продукує прості речення і ставить питання, використовуючи майбутній час (Future Simple) і конструкцію ‘be going to’ |
GB |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
67 |
|
Погода. Сезонний одяг. What’s the Weather Like? SB p.80 |
y слухає і надає інформацію |
Екологічна компетентність: y відповідальне ставлення до власного здоров’я |
68 |
|
Погода. Сезонний одяг. What’s the Weather Like? SB p.81 |
y висловлює власну думку |
Екологічна компетентність: y відповідальне ставлення до власного здоров’я |
69 |
|
Погода. What’s the Weather Like? SB p.82 |
y висловлює власну думку |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
70 |
|
Погода. Сезонний одяг. What’s the Weather Like? SB p.83 |
y висловлює власну думку |
Екологічна компетентність: y відповідальне ставлення до власного здоров’я |
71 |
|
Погода. Сезонний одяг. What’s the Weather Like? SB p.84 |
y висловлює власну думку |
Компетентність у галузі природничих наук: y уміння описувати іноземною мовою природні явища |
72 |
|
Погода (повторення). What’s the Weather Like? SB pp.85-86 |
y висловлює власну думку |
Компетентність у галузі природничих наук: y уміння описувати іноземною мовою природні явища Екологічна компетентність: y відповідальне ставлення до власного здоров’я |
73 |
|
Погода (повторення). What’s the Weather Like? SB p.87 |
y надає інформацію щодо прослуханого тексту |
Компетентність у галузі природничих наук: y уміння описувати іноземною мовою природні явища |
74 |
|
Погода (узагальнення). What’s the Weather Like? TB pp.19-21 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: yуміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови yуміння оцінювати власні навчальні досягнення |
75 |
|
Відпочинок і дозвілля. Види занять. Let’s Have Fun! SB pp.89-90 |
y надає інформацію щодо прочитаного тексту |
Громадянські та соціальні компетентності: y ставлення толерантності у спілкуванні з іншими |
76 |
|
Відпочинок і дозвілля. Види занять. Let’s Have Fun! SB p.91 |
y надає інформацію щодо прочитаного тексту |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усне і писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
||
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Монолог: опис власного досвіду |
Tie, suit, underwear, bathrobe, slippers, flipflops, leggings, to get frozen. |
|
Сприймає на слух текст з описом погодніх умов, використовує іменники на позначення предметів одягу |
AB t.4, p.55 |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Gloves, sandals, trainers, jumper, pyjamas, jacket, riddle. |
|
Використовує іменники на позначення предметів одягу, описує і називає предмети одягу відповідно до сезону |
AB t.2, p.56 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
|
Zero Conditional: If + Present Simple + Present Simple |
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи умовний спосіб (Zero Conditional) |
GB |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в групах, монолог: обмін інформацією |
Careful, slippery. |
|
Сприймає на слух текст про погоду, називає предмети одягу, описує одяг однокласників |
AB t.3 p.57 |
Читання тексту та виконання завдань |
Написання електронного повідомлення |
Australia. |
|
Розуміє електронне повідомлення про погоду, описує клімат і одяг відповідно до сезону в електронному повідомленні |
AB t.1, p.58 |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в парах: діалогічне мовлення, доповнення речень у письмовій формі |
Tracksuit, belt. |
|
Описує різні типи погоди і предмети одягу відповідно до сезону, використовує майбутній час (Future Simple), конструкцію ‘be going to’ та умовний спосіб (Zero Conditional) |
AB t.4, p.61 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Написання електронного повідомлення |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Сприймає на слух текст про погоду, описує погоду в Україні в електронному повідомленні |
SB t.1-5, p.88 |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Читання тексту та виконання завдань |
Монолог: обмін інформацією |
Activity, ballet, choir, fan, violin, gymnastics, karate, discussion, creative, physical, both. |
|
Читає і розуміє текст про види занять на дозвіллі |
AB t.2, p.62 |
Читання тексту та виконання завдань |
Діалогічне мовлення: обмін інформацією, опис власного досвіду у письмовій формі |
To be crazy about, to collect, to go cycling, to do ballet/sports, twice a week. |
|
Розуміє короткі тексти про захоплення і хобі |
AB t.4, p.63 |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
77 |
|
Відпочинок і дозвілля. Захоплення. Let’s Have Fun! SB p.92 |
y висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
78 |
|
Відпочинок і дозвілля. Види відпочинку (парк розваг). Let’s Have Fun! SB p.93 |
y надає інформацію щодо прослуханого тексту |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
79 |
|
Відпочинок і дозвілля. Види відпочинку (парк розваг). Let’s Have Fun! SB pp.94-95 |
y надає інформацію щодо прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
80 |
|
Відпочинок і дозвілля. Захоплення. Let’s Have Fun! SB p.96 |
y запитує і надає інформацію |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
81 |
|
Відпочинок і дозвілля. Захоплення (використання смартфону). Let’s Have Fun! SB p.97 |
y запитує і надає інформацію |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
82 |
|
Відпочинок і дозвілля. Захоплення. Let’s Have Fun! SB p.98 |
y надає інформацію щодо прослуханого тексту |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
83 |
|
Відпочинок і дозвілля. Види занять. Let’s Have Fun! SB p.99 |
y висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
84 |
|
Відпочинок і дозвілля. Let’s Have Fun! SB p.100 |
y запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
85 |
|
Відпочинок і дозвілля. Види занять. Let’s Have Fun! SB p.101 |
y висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
86 |
|
Відпочинок і дозвілля. Захоплення. Let’s Have Fun! SB p.102 |
y висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
87 |
|
Відпочинок і дозвілля (повторення). Let’s Have Fun! SB pp.103-104 |
y висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усне і писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
||
Читання речень та виконання завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
Hobby, gardening, chess, handicrafts, to play the piano/guitar, to play hockey, to go skating/ swimming, to be fond of, to be keen on. |
|
Розповідає про власні хобі |
AB t.2, p.64 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Монолог: обмін інформацією |
Brochure, theme, ride, attraction, fascinating, awesome, amazing. |
|
Розуміє на слух і читає діалог про парк розваг |
AB t.2, p.65 |
Читання тексту та виконання завдань |
|
Adventure, experience, maze, battle, to explore, to relax. |
|
Читає і розуміє текст брошури парку розваг |
AB t.3, p.66 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
|
The ‘-ing’ Form of the Verb |
Запитує і відповідає на питання щодо власних уподобань |
GB |
Читання тексту та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Smartphone, message, wheelchair, necessary. |
|
Запитує і відповідає на питання про використання смартфону, читає і розуміє текстове повідомлення |
AB t.1, p.67 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Монолог: обмін інформацією |
|
|
Сприймає на слух текст про захоплення, описує власні хобі у письмовій формі |
AB t.2, p.67 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Монолог: опис власного досвіду |
Collection, guitarist, school band, actor, opera, culture. |
|
Розповідає про колекціонування предме- тів, спортивні ігри та музичні інструменти |
AB t.2, p.68 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Монолог: обмін інформацією |
Fixed arrangement. |
Present Continuous for Future Actions |
Читає щоденник і дає відповіді на питання, використовує Present Continuous для позначення запланованих дій |
GB |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Робота в групах: опис власного досвіду |
Piano, magazine, creation, classical. |
|
Сприймає на слух і розуміє діалог про хобі, обговорює похід до парку розваг |
AB t.2, p.69 |
Читання тексту та виконання завдання |
Опис власного досвіду у письмовій формі |
|
|
Читає лист про захоплення і хобі, пише електронне повідомлення до друга |
AB t.2, p.70 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Робота в групах:опис власного досвіду |
Pastime, to be in trouble, to trust. |
Повторення граматичного матеріалу |
Запитує і відповідає на питання про хобі, розповідає про свій розклад на тиждень, сприймає на слух аудіозапис |
AB t.3, p.71 |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
88 |
|
Відпочинок і дозвілля (повторення). Let’s Have Fun! SB p.105 |
y висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
89 |
|
Відпочинок і дозвілля (узагальнення). Види занять. Let’s Have Fun! ТB pp.22-24 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: yуміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови yуміння оцінювати власні навчальні досягнення |
90 |
|
Рідне місто/село. Місцезнаходження.The Place I Live In. SB pp.107-108 |
y надає інформацію щодо прочитаного тексту |
Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: y уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу |
91 |
|
Рідне місто/село. Основні історичні та культурні відомості.The Place I Live In. SB p.109 |
y надає інформацію щодо прочитаного тексту |
Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: y уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу |
92 |
|
Рідне місто/село. Прогулянка містом.The Place I Live In. SB p.110 |
y запитує і надає інформацію |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
93 |
|
Рідне місто/село. The Place I Live In. SB p.111 |
y надає інформацію щодо прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
94 |
|
Рідне місто/село. Основні історичні та культурні відомості. The Place I Live In. SB p.112 |
y надає інформацію щодо прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
95 |
|
Рідне місто/село. The Place I Live In. SB p.113 |
y запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
96 |
|
Рідне місто/село. Основні історичні та культурні відомості. The Place I Live In. SB p.114 |
y надає інформацію щодо прослуханого тексту |
Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: y уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу |
97 |
|
Рідне місто/село. Прогулянка містом. The Place I Live In. SB p.115 |
y запитує і надає інформацію |
Підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої задачі |
98 |
|
Рідне місто/село. The Place I Live In. SB p.116 |
y надає інформацію щодо прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
99 |
|
Рідне місто/село. The Place I Live In. SB p.117 |
y запитує і надає інформацію |
Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: y уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усне і писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
||
Читання тексту та виконання завдання |
Опис власного досвіду у письмовій формі |
Perfume. |
Повторення граматичного матеріалу |
Розповідає про вихідний день, описує власні хобі у письмовій формі |
SB t.1-4, p.106 |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Читання тексту та виконання завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Territory, centre, country, culture, capital, to introduce, to symbolise, independent. |
|
Читає і розуміє текст про Україну |
AB t.2, p.73 |
Читання тексту та виконання завдання |
Опис міста у письмовій формі |
Founder, to take a name after … . |
|
Читає і розуміє текст про міста України |
AB t.4, p.74 |
Читання тексту та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Pharmacy, to catch the bus. |
|
Читає і розуміє короткі діалоги з описом вулиць, запитує і відповідає на питання про свою вулицю |
AB t.2, p.75 |
Читання тексту та виконання завдання |
Монолог: обмін інформацією |
Square, library, traffic, crossing, traffic light, million. |
|
Читає і розуміє текст про село |
AB t.2, pp.76-77 |
Читання тексту та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Region, to be famous for, to be proud for, modern, native. |
|
Читає і розуміє тексти про міста України |
AB t.3, p.77 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
|
Past Simple vs. Present Perfect |
Дає відповіді на питання, використовує Past Simple і Present Perfect |
GB |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Надання усних відповідей на питання |
Chestnut, place of interest, hero, Motherland, main. |
|
Сприймає на слух і розуміє текст про столицю України, співає пісню про Україну |
AB t.3, p.78 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Passer-by, stranger, crossroads, to go straight ahead, to turn left/right on the corner, to cross the road, down the street. |
|
Запитує і пояснює, як знайти дорогу |
AB t.1, p.79 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
|
Mixed Tenses |
Запитує і відповідає на питання, використовуючи різні граматичні часи |
GB |
Читання тексту та виконання завдання |
Робота в групах: обмін інформацією |
Sight, legend. |
|
Запитує і відповідає на питання про свій населений пункт |
AB t.2, p.80 |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
100 |
|
Рідне місто/село. The Place I Live In. SB p.118 |
y висловлює власну думку |
Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: y уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу |
101 |
|
Рідне місто/село (повторення). The Place I Live In. SB pp.119-120 |
y висловлює власну думку |
Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: y уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу |
102 |
|
Рідне місто/село (повторення). The Place I Live In. SB p.121 |
y висловлює власну думку |
Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: y уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу |
103 |
|
Рідне місто/село (узагальнення). The Place I Live In. TB pp.25-28 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: yуміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови yуміння оцінювати власні навчальні досягнення |
104 |
|
Подорож. Улюблені напрямки подорожі. Where to Travel? SB pp.123-124 |
y надає інформацію щодо прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
105 |
|
Подорож. Види транспорту. Where to Travel? SB p.125 |
y надає інформацію щодо прочитаного тексту |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
106 |
|
Подорож. Країни і мови. Where to Travel? SB p.126 |
y запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
107 |
|
Подорож. Англомовні країни. Where to Travel? SB p.127 |
y надає інформацію щодо прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
108 |
|
Подорож. Англомовні країни. Where to Travel? SB p.128 |
y надає інформацію щодо прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
109 |
|
Подорож. Where to Travel? SB p.129 |
y висловлює власну думку |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
110 |
|
Подорож. Where to Travel? SB p.130 |
y надає інформацію щодо прослуханого тексту |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усне і писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
||
Читання текстів і виокремлення потрібної інформації |
Написання електронного повідомлення |
Lifestyle. |
|
Описує українське місто, пише електронне повідомлення про Україну та спосіб життя українців |
AB t.1, p.81 |
Читання тексту та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Square kilometers. |
Повторення граматичного матеріалу |
Проводить презентацію про Україну, читає і розуміє текст про подорож до України |
AB t.2, p.82, t.4, p.83 |
Читання тексту та виконання завдання |
Робота в групах: проект |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Читає і розуміє текст рекламних брошур для туристів, розробляє і презентує програму поїздки до України |
SB AB t.1-3, p.122 |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Читання тексту та виконання завдання |
Монолог: обмін інформацією |
Change, journey, leaflet, article, choice, continent, to discover, to display, to go camping, useful. |
|
Читає і розуміє текст про подорожі |
AB t.2, p.84 |
Читання тексту та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
To depend on, comfortable. |
|
Запитує і відповідає на питання про подорожі, пише про види транспорту і подорожі |
AB t.4, p.85 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Робота в групах: обмін інформацією |
Greece, China, Japan, Portugal, Portuguese, Italian, Spanish. |
|
Називає країни та мови |
AB t.2, p.86 |
Читання тексту та виконання завдання |
Монолог: обмін інформацією |
Europe, United Kingdom, Scotland, Whales, Northern Ireland, Union Jack, soccer, cricket, uniform, to include. |
|
Читає і розуміє тексти про Великобританію та США |
AB t.2, p.87 |
Читання тексту та виконання завдання |
Монолог: обмін інформацією |
Texas, California, Ohio, Alabama, Los Angeles, Chicago, Houston, Philadelphia, Washington, Australia, Australian, Canberra, Sydney, Melbourne. |
|
Читає і розуміє текст про Австралію, розповідає про англомовні країни |
AB t.3, p.88 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
|
Linking Words: And, But, So, Because |
Розповідає про власні уподобання, використовує сполучники |
GB |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Робота в парах: обмін інформацією |
Asia, Niagara Falls, the Pacific, Trafalgar Square, Tower Bridge, the Statue of Liberty, the Empire State Building, Opera House, the Eiffel Tower, fantastic. |
|
Називає міста та пам’ятки архітектури, розуміє і сприймає на слух аудіозапис про подорожі |
AB t.2, p.89 |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
111 |
|
Подорож. Where to Travel? SB p.131 |
y висловлює власну думку |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
112 |
|
Подорож. Географічні назви. Where to Travel? SB pp.132-133 |
y надає інформацію |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
113 |
|
Подорож. Where to Travel? SB p.134 |
y бере участь у груповій дискусії |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
114 |
|
Подорож. Англомовні країни. Where to Travel? SB p.135 |
y висловлює власну думку |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
115 |
|
Подорож. Where to Travel? (повторення) SB pp.136-137 |
y надає інформацію щодо прослуханого і прочитаного текстів |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
116 |
|
Подорож. Where to Travel? (повторення) SB pp.138-139 |
y бере участь у груповій дискусії |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
117 |
|
Подорож. Where to Travel? (узагальнення). TB pp.29-31 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: yуміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови yуміння оцінювати власні навчальні досягнення |
118 |
|
Семестровий контроль TB pp.32-36 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: yуміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови yуміння оцінювати власні навчальні досягнення |
119 |
|
Резервний урок |
|
|
120 |
|
Резервний урок |
|
|
121 |
|
Резервний урок |
|
|
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усне і писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
||
Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Tourist, New Zealand, Madrid, New Delhi, Ottawa, Wellington, to go on an excursion, to share information, important. |
|
Назвиває міста та країни, визначає їх розташування на мапі |
AB t.4, p.90 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
|
Article ‘The’ with Geographical Names |
Використовує географічні назви з/без означеного арктикля |
GB |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Робота в групах: обмін досвідом |
Sightseeing, clue, compass, Tokyo, Mexico city, to imagine, imaginary. |
|
Запитує і відповідає на питання про міста світу, обговорює в групі власний досвід подорожування |
AB t.3, p.91 |
Читання тексту та виконання завдання |
Опис країни у письмовій формі |
St. Paul’s Cathedral. |
|
Пише про візит до англомовної країни, шукає інформацію і проводить презентацію про Канаду та Нову Зеландію |
AB t.2, p.92 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Надання усних відповідей на питання |
Bournemouth, to rent, to hang around. |
Повторення граматичного матеріалу |
Сприймає на слух і розуміє аудіозапис про канікули, використовує сполучники і означений артикль з географічними назвами, читає і розуміє текст туристичної брошури |
AB t.2, p.93, t.5, p.95 |
Читання тексту та виконання завдання |
Робота в групах: обмін досвідом |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Читає і розуміє текст про Великобританію, обговорює плани на літо, пише електронне повідомлення до друга |
SB t.1-5, pp.140141 |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|