календарно-тематичне планування 6 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з історії для 6 класу із зазначенням ключових компетентностей
Перегляд файлу

6 клас Всесвітня історія. Історія України (Інтегрований курс), 2 год. на тиждень, 70 год. на рік

Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти «Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс) 6 клас»

(наказ МОН України від 21.02.2019 р. №236)
підручник О.Г. Бандровський, В.С. Власов. «Всесвітня історія. Історія України (Інтегрований курс) 6 кл.» — К. : Генеза, 2019. 

 

№ з/п

Зміст навчально-пізнавальної діяльності

Дата

Ключові компетентності

Результати навчально-пізнавальної діяльності

Вступ. Коли і як розпочалася історія людства

Знаю:

  • час появи людини на теренах України;
  • послідовність періодів історії людства, якими послуговуються богослови, антропологи, археологи й історики.

Розумію:

  • предмет і завдання історії, сутність наукових і релігійних теорій походження людини; періодизацію як спосіб упорядкування історії; давню історію України як складову світової історії;
  • критерії, які історики й археологи використовують для періодизації історії України та світової історії; поняття «ера (історична доба)», «кам’яний вік», «бронзовий вік», «залізний вік», «первісні часи», «античність», «антропологія», «археологія».

Умію:

  • співвіднести дату події з історичним періодом (з допомогою шкали часу);
  • розв’язати історичну задачу на обчислення часу; вправно користуватися підручником для виконання завдань у класі й удома.
  •  
  • Міжпредметні зв’язки: 6 клас. Географія. Розділ: Планета людей. Тема: Кількість і розміщення населення на Землі (Учень/учениця   толерантно ставиться до представників людських рас та народів світу, розуміє історичний взаємозв’язок людини із природою, оцінює вплив людини на природу, наслідки господарської діяльності для сучасної людини).
  1.  

Вступ: історія як наука та шкільний предмет.

 

Спілкування державною (і рідною, в разі відмінності) мовами:

доступно і переконливо висловлювати думки, використовувати виражальні можливості мови для опису подій минулого і сучасності

Математична компетентність:

оперувати цифровими даними, математичними поняттями для пізнання і пояснення минулого й сучасних суспільних подій, явищ і процесів

Уміння вчитися впродовж життя:

знаходити й опрацьовувати джерела соціальної та історичної інформації; критично аналізувати й узагальнювати здобуті відомості й досвід

  1.  

Практичне заняття. Лічба часу в історії стародавнього світу.

Завдання: встановити особливості літочислення до нашої ери (з допомогою шкали часу); збудувати та зіставити археологічну й історичну часові шкали; визначити (за датою), до якого періоду належить подія (з допомогою археологічної та історичної часових шкал)].

 

Розділ І. Первісні спільноти. Археологічні культури

  1.  

Початок історії. Виникнення людини та її розселення.

 

Спілкування державною (і рідною, в разі відмінності) мовами:

критичне сприймання інформації історичного та суспільно-політичного характеру; толерантне ставлення до альтернативних висловлювань інших людей.

Компетентності у природничих науках і технологіях:

пояснювати та оцінювати вплив природного середовища на життя людини в окремі історичні періоди; розкривати зміст і значення господарських, промислових, наукових і науково-технічних революцій.

Інформаційно-цифрова компетентність:

Уміння: використовувати цифрові технології для пошуку потрібної історичної та соціальної інформації, створювати вербальні й візуальні (графіки, діаграми, фільми) тексти.

Обізнаність та самовираження у сфері культури: уміння: образно мислити та уявляти, використовувати мистецькі артефакти для пізнання минулого, осмислювати твори мистецтва в історичному контексті; зіставляти досягнення української культури з іншими культурами; виявляти вплив культури на особу та розвиток цивілізації.

Екологічна грамотність і здорове життя:

ціннісне ставлення до навколишнього середовища як до потенційного джерела здоров’я, добробуту та безпеки людини і спільноти, усвідомлення важливості бережливого природокористування, відповідальність за власну діяльність.

  1.  

Зародження мистецтва та релігійних вірувань.

 

  1.  

Заняття та спосіб життя первісних людей.

 

  1.  

Суспільна організація та організація влади за первісних часів.

 

  1.  

Трипільська культура на землях України.

 

  1.  

Практичне заняття. Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України.

 

  1.  

Підготовка до уроку контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Первісні спільноти. Археологічні культури». Ментальна карта

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Первісні спільноти. Археологічні культури»

Тематичне оцінювання

 

Розділ ІІ. Стародавні цивілізації Азії та Африки

Тема 1. Давній Єгипет

Знаю:

  • хронологічні й територіальні межі давньоєгипетської цивілізації, цивілізацій Дворіччя (Шумер, Вавилон), Фінікії (міст-держав) та Ізраїльсько-Юдейського царства;
  • час об’єднання Єгипту, укладення кодексу законів Хаммурапі;
  • роки правління царів Давида і Соломона;
  • назви відомих пам’яток давньоєгипетської цивілізації (Великі піраміди), Дворіччя (стела Хаммурапі), Фінікії (алфавіт), Ізраїльсько-Юдейського царства (Біблійні заповіді, храм Соломона).

Розумію:

  • цивілізацію як історично-культурний феномен;
  • вплив природно-географічних умов на господарське життя, організацію влади та міфологію давніх суспільств;
  • причини виникнення міст, соціальних верств і держави;
  • поняття «цивілізація», «іригаційне (зрошувальне) землеробство», «колонізація», «суспільство», «суспільна верства», «держава», «місто-держава», «фараон», «закон», «реформа», «релігія», «політеїзм», «монотеїзм», «Біблія», «міфологія», «ієрогліф», «клинопис»;
  • вплив світогляду на спосіб життя давніх людей і суспільств;
  • причини злету і занепаду стародавніх держав і суспільств;
  • організацію суспільств і держав як основу для їх характеристики засобами історії;
  • значення Біблії як історичного джерела.

Умію:

  • позначити на карті (використовуючи географічні орієнтири) давні цивілізації й міста;
  • охарактеризувати давні суспільства і держави;
  • описати повсякденне життя представників різних верств давніх суспільств;
  • осмислити і передати враження, яке могли справляти на давнє населення і справляють на туристів пам’ятки мистецтва Давнього Єгипту та Передньої і Центральної Азії (Великий сфінкс, храм Соломона та ін.);

зіставити умови розвитку та характерні ознаки суспільств і держав Давнього Єгипту і Передньої та Центральної Азії.

  1.  

Виникнення та розвиток Єгипетської держави.

 

Спілкування державною (і рідною, в разі відмінності) мовами:

доступно і переконливо висловлювати думки, використовувати виражальні можливості мови для опису подій, вести аргументовану дискусію на відповідну тематику; читати і розуміти перекладені та адаптовані українською літературною мовою писемні джерела, критичне сприймання інформації історичного характеру

Математична компетентність:

перетворювати джерельну інформацію з однієї форми в іншу (текст, графік, таблиця, схема тощо); будувати логічні ланцюжки подій, обирати раціональні способи пояснення подій минулого

компетентності у природничих науках і технологіях:

пояснювати та оцінювати вплив природного середовища на життя людини в окремі історичні періоди; розкривати зміст і значення господарських, промислових, наукових і науково-технічних революцій

Інформаційно-цифрова компетентність:

виявляти маніпуляції інформацією соціального та історичного змісту під час аналізу повідомлень електронних медіа

Уміння вчитися впродовж життя:

аналізувати процес власного навчання, відстежувати зміни у сприйнятті інформації; знаходити й опрацьовувати джерела соціальної та історичної інформації; критично аналізувати й узагальнювати здобуті відомості й досвід.

Ініціативність і підприємливість:

генерувати нові ідеї, оцінювати переваги і ризики, вести перемовини, працювати самостійно і в групі; планувати, організовувати, реалізовувати індивідуальні чи командні проекти (зокрема дослідницько-пошукового характеру)

Соціальна та громадянська компетентності:

працювати в групі, досягати порозуміння та налагоджувати співпрацю, використовуючи власний і чужий, зокрема взятий з історії, досвід;

Уміння вчитися впродовж життя:

аналізувати процес власного навчання, відстежувати зміни у сприйнятті інформації; знаходити й опрацьовувати джерела соціальної та історичної інформації; критично аналізувати й узагальнювати здобуті відомості й досвід.

Ініціативність і підприємливість:

генерувати нові ідеї, оцінювати переваги і ризики, вести перемовини, працювати самостійно і в групі; планувати, організовувати, реалізовувати індивідуальні чи командні проекти Соціальна та громадянська компетентності:

працювати в групі, досягати порозуміння та налагоджувати співпрацю, використовуючи власний і чужий, зокрема взятий з історії, досвід.

  1.  

Господарство та спосіб життя в Єгипетській державі

 

  1.  

Практичне заняття. Міфи та релігія Давнього Єгипту.

 

  1.  

Освіта, наукові знання, образотворче мистецтво та архітектура давніх єгиптян.

 

  1.  

Урок узагальнення із теми «Давній Єгипет».

(позначити на контурній карті річки Ніл, Тигр і Євфрат, розташування Мемфісу, Шумеру, Вавилону, Карфагену, Єрусалиму, територіальні межі давніх цивілізацій Африки;)

 

Тема 2. Цивілізації Передньої та Центральної Азії

  1.  

Найдавніші держави Дворіччя.

 

  1.  

Фінікійські міста-держави. Ізраїльсько-Іудейське царство.

 

  1.  

Нововавилонська та Перська держави.

 

  1.  

Узагальнення з теми «Цивілізації Передньої та Центральної Азії».:

-охарактеризувати структуру суспільств і держав,

-оцінити (на основі витягів із Книги мертвих, законів Хаммурапі) правове становище населення в давніх державах Північної Африки, Передньої та Центральної Азії;

-зіставити умови розвитку й характерні ознаки суспільств і держав Давнього Єгипту, з одного боку, і Передньої та Центральної Азії, з іншого;

підготувати повідомлення про повсякденне життя представників різних верств у стародавніх суспільствах.

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Цивілізації Передньої та Центральної Азії».

Тематичне оцінювання

 

Тема 3. Давні Індія та Китай

  1.  

Давня Індія.

 

Спілкування державною (і рідною, в разі відмінності) мовами:

доступно і переконливо висловлювати думки, використовувати виражальні можливості мови для опису подій минулого і сучасності

Математична компетентність: використовувати статистичні матеріали у вивченні історії.

компетентності у природничих науках і технологіях: пояснювати та оцінювати вплив природного середовища на життя людини в окремі історичні періоди

Інформаційно-цифрова компетентність: виявляти маніпуляції інформацією соціального та історичного змісту під час аналізу повідомлень електронних медіа

Уміння вчитися впродовж життя: критично аналізувати й узагальнювати здобуті відомості й досвід.

Обізнаність та самовираження у сфері культури: окреслювати основні тенденції розвитку культури в минулому та сьогоденні; використовувати мистецькі артефакти для пізнання минулого, осмислювати твори мистецтва в історичному контексті.

Ініціативність і підприємливість: використовувати досвід пізнання історії для вибору дійових життєвих стратегій, планувати, організовувати, реалізовувати індивідуальні чи командні проекти

  1.  

Суспільне, релігійне та культурне життя Давньої Індії.

 

  1.  

Давній Китай.

 

  1.  

Суспільне та культурне життя давніх китайців.

 

  1.  

Практичне заняття. Писемність, освіта та наукові знання в Давньому Китаї.

 

  1.  

Проєкт «Стародавній Схід»

 

  1.  

Узагальнення з теми «Давні Індія та Китай». Ментальна карта

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Давні Індія та Китай».

Тематичне оцінювання

 

Розділ ІІІ. Антична цивілізація та її сусіди

Тема 1. Становлення Античної грецької цивілізації

Знаю:

  • -часову послідовність Мінойської, Ахейської (палацових), грецької античної (полісної) цивілізацій;
  • -хронологічні межі існування на території України грецьких поселень (полісів);
  • -часову послідовність панування у степах Північного Причорномор’я кіммерійців, скіфів, сарматів, готів, гунів;
  • -пам’ятки культури Давньої Греції, Скіфії (Афінський акрополь, пектораль із кургану Товста Могила, маяк Александрії);

Розумію:

  • -ідейну близькість давньогрецької, елліністичної й  особливості античної демократії, зміст прав і обов’язків громадян Афін, безправ’я рабів;
  • -причини піднесення й занепаду грецьких полісів (Афін, Спарти), Великої Скіфії ;
  • -передумови Великої грецької колонізації;
  • -внесок античної цивілізації в історію людства, зв’язок античної цивілізації зі спільнотами на українських теренах;
  • -поняття «еллінізм», «поліс», «громадянин», «демос», «аристократія», «тиранія», «демократія», «пантеон богів», «республіка», «імперія».

Умію:

  • охарактеризувати й зіставити суспільний устрій та повсякденне життя Афін і Спарти,
  • охарактеризувати повсякденне життя мешканців античних полісів Північного Причорномор’я, діяльність Перикла, Александра Македонського, ;
  • пояснити, як у добу античності соціальне становище особи впливало на її повсякденне життя;
  • показати на карті історико-географічні об’єкти античної цивілізації (античні міста, держави, напрямки Великої грецької колонізації, Східного походу Александра Македонського).
  •  
  • Міжпредметні зв’язки: 6 клас. Зарубіжна література. Розділ: Міфи народів світу. (Учень/учениця усвідомлює єдність людини й природи, оцінює вплив міфів на подальший розвиток культурних традицій народів світу); 6 клас. Географія. Розділ: Уявлення про Землю у давнину. (Учень/учениця розуміє внесок античних учених у становлення географії як науки)

 

 

 

Знаю:

  • часову послідовність панування у степах Півн. Причор. кіммерійців, скіфів, сарматів, готів, гунів;
  • хронологічні межі існування Рим. республіки та Римської імперії;
  • час зародження й утвердження христ., визнання христ. державною релігією Рим. імперії, поділу Рим. ім. на Зах. та Сх. (Візантію);
  • пам’ятки культури Скіфії й Риму (Колізей у Римі, Венера Мілоська);
  • час формування давніх слов’ян і напрямки їх розселення з історичної прабатьківщини.
  • Розумію:
  • зміст прав і обов’язків громадян Риму, безправ’я рабів;
  • причини піднесення й занепаду Римської держави;
  • виникнення передумов для державності в давніх слов’ян як результат розселення, господарського (землеробство) і культурного розвитку;
  • історичне значення християнства,
  • поняття «патриції», «плебеї», «сенат», «вето», «легіон», «провінція», «гладіатор», «експансія», «курган»
  • Умію:
  • охарактеризувати й зіставити становище патриціїв і плебеїв;
  • охарактеризувати суспільний устрій Римської держави часів принципату Октавіана Августа, діяльність Юлія Цезаря та Октавіана Августа;визначити причини зміни у ставленні Римської держави та суспільства до християнської церкви; охарактеризувати спосіб життя (суспільну організацію, госп. заняття, дух. світ) давніх слов’ян
  1.  

Природа та населення Давньої Греції.

 

Спілкування державною (і рідною, в разі відмінності) мовами: доступно і переконливо висловлювати думки, використовувати виражальні можливості мови для опису подій минулого і сучасності, вести аргументовану дискусію на відповідну тематику, читати і розуміти перекладені та адаптовані українською літературною мовою писемні джерела, творити українською мовою (усно і письмово) тексти історичного змісту.

Математична компетентність: оперувати цифровими даними, математичними поняттями для пізнання і пояснення минулого й сучасних суспільних подій, явищ і процесів; перетворювати джерельну інформацію з однієї форми в іншу

Компетентності у природничих науках і технологіях: розкривати зміст і значення господарських, промислових, наукових і науково-технічних революцій, вплив на суспільне життя технологій, технічних винаходів і наукових теорій.

Інформаційно-цифрова компетентність: використовувати цифрові технології для пошуку потрібної історичної та соціальної інформації, її нагромадження, перевірки і впорядкування; створювати вербальні й візуальні (графіки, діаграми, фільми) тексти,

Уміння вчитися впродовж життя: знаходити й опрацьовувати джерела соціальної та історичної інформації; критично аналізувати й узагальнювати здобуті відомості й досвід

Соціальна та громадянська компетентності: бути активним і відповідальним членом громадянського суспільства, що знає права людини і вміє їх захищати; ідентифікування себе як особистості й громадянина України; пошанування досвіду й цінностей власного й інших народів, держав, релігій і культур;

Обізнаність та самовираження у сфері культури: інтерпретувати твори мистецтва; розвивати власну національно-культурну ідентичність у сучасному багатокультурному світі; використовувати мистецькі артефакти для пізнання минулого, осмислювати твори мистецтва в історичному контексті; зіставляти досягнення української культури з іншими культурами.

Ініціативність і підприємливість: використовувати досвід пізнання історії для вибору дійових життєвих стратегій, планувати, організовувати, реалізовувати індивідуальні чи командні проекти.

  1.  

Практичне заняття. Давньогрецька міфологія та релігія.

 

  1.  

Мінойська палацова цивілізація.

 

  1.  

Ахейська палацова цивілізація.

 

  1.  

Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера. Виникнення грецьких полісів.

(укласти програму античних Олімпійських ігор або мандрівки з оглядом пам’яток культури давніх Греції та Риму (у формі рольової гри)

 

  1.  

Велика грецька колонізація.

 

  1.  

Кіммерія та Скіфія.

 

  1.  

Практичне заняття. Історичні джерела про скіфів.

(охарактеризувати спосіб життя мешканців античних полісів Північного Причорномор’я (за доступними текстовими джерелами) і скіфських племен )

 

 

 

  1.  

Афінська та Спартанська держави.

(зіставити суспільний устрій Афін і Спарти, повсякденне життя населення цих міст)

 

  1.  

Практичне заняття. Побут і виховання спартанців.

 

  1.  

Узагальнення з теми «Становлення Античної грецької цивілізації».

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Становлення Античної грецької цивілізації».

Тематичне оцінювання

 

 

Тема 2. Антична грецька цивілізація класичної доби

 

 

 

  1.  

Греко-перські війни (500–449 рр. до н. е.)

 

Спілкування державною (і рідною, в разі відмінності) мовами: використовувати виражальні можливості мови для опису подій минулого і сучасності, вести аргументовану дискусію на відповідну тематику; читати і розуміти перекладені та адаптовані українською літературною мовою писемні джерела

Математична компетентність: оперувати цифровими даними, математичними поняттями для пізнання і пояснення минулого й сучасних суспільних подій, явищ і процесів; перетворювати джерельну інформацію з однієї форми в іншу, будувати логічні ланцюжки подій, вчинків.

Інформаційно-цифрова компетентність: використовувати цифрові технології для пошуку потрібної історичної та соціальної інформації, її нагромадження, перевірки і впорядкування; створювати вербальні й візуальні (графіки, діаграми, фільми) тексти

  1.  

Розквіт афінської демократії.

 

  1.  

Господарювання та повсякденне життя в Давній Греції.

 

  1.  

Освіта, наука, виховання та сімейне життя в Давній Греції.

 

  1.  

Практичне заняття. Мистецтво Давньої Греції.

 

  1.  

Підкорення Греції Македонією.

 

  1.  

Урок узагальнення з теми «Антична грецька цивілізація класичної доби».

 

Тема 3.  Доба еллінізму

  1.  

Утворення імперії Александра Македонського.

 

Уміння вчитися впродовж життя: визначати власні навчальні цілі в галузі знань про минуле; аналізувати процес власного навчання, знаходити й опрацьовувати джерела історичної інформації; критично аналізувати й узагальнювати здобуті відомості й досвід, відкритість до самонавчання, бажання ділитися знаннями з іншими.

Громадянська компетентності: знаходити переконливі історичні приклади вирішення конфліктів, бути активним і відповідальним членом громадянського суспільства, що знає права людини і вміє їх захищати, усвідомлення цінності людини.

Обізнаність та самовираження у сфері культури: виявляти вплив культури на особу та розвиток цивілізації.

 

  1.  

Елліністичні держави в IV–II ст. до н. е. Культура еллінізму.

 

  1.  

Практичне заняття. Суспільне, господарське та повсякденне життя в античних полісах на території України.

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Доба еллінізму».

Тематичне оцінювання

 

Тема 4.  Давній Рим за царської та республіканської доби

  1.  

Природні умови Італії та виникнення міста Рим.

 

Спілкування державною (і рідною, в разі відмінності) мовами: доступно і переконливо висловлювати думки, використовувати виражальні можливості мови для опису подій минулого і сучасності, творити українською мовою (усно і письмово) тексти історичного змісту

Основні компетентності у природничих науках і технологіях: пояснювати та оцінювати вплив природного середовища на життя людини в окремі історичні періоди

Інформаційно-цифрова компетентність: використовувати цифрові технології для пошуку потрібної історичної інформації, її нагромадження; створювати вербальні й візуальні  тексти та поширювати їх; виявляти маніпуляції інформацією соціального та історичного змісту під час аналізу повідомлень електронних медіа

Уміння вчитися впродовж життя: знаходити й опрацьовувати джерела соціальної та історичної інформації; критично аналізувати й узагальнювати здобуті відомості й досвід

Ініціативність і підприємливість: використовувати досвід пізнання історії для вибору дійових життєвих стратегій

Громадянська компетентность: усвідомлення цінності людини (її життя, здоров’я, честі й гідності, недоторканності й безпеки)

 

  1.  

Римська республіка V – сер III ст.. до н. е.

 

  1.  

Римська республіка в II ст. до н. е.

 

  1.  

Релігія, сім’я, виховання й господарство давніх римлян.

 

  1.  

Диктатура Гая Юлія Цезаря.

 

  1.  

Практичне заняття. Історичний портрет Цезаря

 

  1.  

Підготовка до уроку контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми«Давній Рим за царської та республіканської доби».

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Давній Рим за царської та республіканської доби».

Тематичне оцінювання

 

Тема 5. Римська імперія

  1.  

Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа.

 

Спілкування державною (і рідною, в разі відмінності) мовами: доступно і переконливо висловлювати думки, використовувати виражальні можливості мови для опису подій минулого і сучасності, творити українською мовою (усно і письмово) тексти історичного змісту.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях: пояснювати та оцінювати вплив природного середовища на життя людини в окремі історичні періоди;

Інформаційно-цифрова компетентність: виявляти маніпуляції інформацією соціального та історичного змісту під час аналізу повідомлень електронних медіа

Соціальна та громадянська компетентності: знаходити переконливі історичні приклади вирішення конфліктів; працювати в групі, досягати порозуміння та налагоджувати співпрацю, пошанування досвіду й цінностей власного й інших народів, держав, релігій і культур;

Обізнаність та самовираження у сфері культури: свідоме збереження і розвиток власної національної культури, повага до культур інших народів; відповідальна поведінка та піклування про пам’ятки української і світової культури; відкритість до міжкультурного діалогу.

  1.  

Місто Рим та повсякденне життя його мешканців.

 

  1.  

Римська імперія в III–IV ст.

 

  1.  

Виникнення християнства.

 

  1.  

Практичне заняття. Культура Давнього Риму.

 

  1.  

Початок Великого переселення народів та падіння Західної Римської імперії.

 

  1.  

Практичне заняття. Суспільне та госп. життя і духовний світ давніх слов’ян.

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Римська імперія».

Тематичне оцінювання

 

  1.  

Узагальнення до курсу. Внесок давніх цивілізацій в історію людства.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тетяна Штагер Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Бандровський О.Г., Власов В.С.)
Додано
5 лютого 2022
Переглядів
5119
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку