Календарно-тематичне планування 6 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики 6 клас. Підручник Математика 6 клас.Авт. Мерзляк А, 2014
Перегляд файлу

6-й клас. МАТЕМАТИКА

(140 год. I семестр — 64 год, 4 год на тиждень,)

п/п

Дата

К-ть

год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Примітки

6-А

6-Б

6-В

І семестр

І. Повторення навчального матеріалу за 5 клас (4 год)

  1.  

 

 

 

1

Розв’язування задач на всі дії з натуральними числами

 

 

  1.  

 

 

 

1

Розв’язування задач комбінаторного характеру

 

  1.  

 

 

 

1

Розв’язування задач на всі дії з дробами

 

  1.  

 

 

 

1

Розв’язування задач на відсотки

 

 

ІІ. Подільність натуральних чисел (10 год.)

  1.  

 

 

 

1

Дільники та кратні натуральних чисел

Учень/учениця:

наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10;

розрізняє: прості і складені числа; дільники і кратні натурального числа;

формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10;

розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста

 

  1.  

 

 

 

1

Ознаки подільності на 2, 5 і 10

 

  1.  

 

 

 

1

Ознаки подільності на 3 і 9

 

  1.  

 

 

 

1

Дільники та кратні. Ознаки подібності на10,5,2,3,9 Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

1

Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники

 

  1.  

 

 

 

1

Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа

 

  1.  

 

 

 

1

Кратні натурального числа. Найменше спільне кратне

 

  1.  

 

 

 

1

Розв’язування вправ на НСД і НСК. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

1

Розв’язування вправ на НСД і НСК.

 

  1.  

 

 

 

1

Тематичне оцінювання з теми «Подільність натуральних  чисел»Тести

 

 

ІІІ.  Звичайні дроби (  30  год )

 

 

3.1. Додавання і віднімання звичайних дробів (12 год)

 

  1.  

 

 

 

1

Основна властивість дробу

Учень/учениця:

наводить приклади: скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів; взаємно обернених чисел;

 

розрізняє: скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби;

 

читає і записує: нескінченні періодичні дроби;

 

розуміє правила: порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за його дробом;

формулює основну властивість дробу;

 

 

  1.  

 

 

 

1

Скорочення дробів

 

  1.  

 

 

 

1

Скорочення дробів. Розв’язування вправ. Самостіійна робота

 

  1.  

 

 

 

1

Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів

 

  1.  

 

 

 

1

Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів

 

  1.  

 

 

 

1

Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

1

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

 

  1.  

 

 

 

1

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

 

  1.  

 

 

 

1

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

 

  1.  

 

 

 

1

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.  

Тести

 

  1.  

 

 

 

1

Тематичне оцінювання з теми: «Додавання і віднімання звичайних дробів». Контрольна робота

 

 

3.2. Множення та ділення звичайних дробів ( 18 год )

 

  1.  

 

 

 

1

Корекційна робота . Множення звичайних дробів

розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу; знаходження дробу від числа та числа за його дробом

 

 

  1.  

 

 

 

1

Відеопрезентація. Множення звичайних дробів

 

  1.  

 

 

 

1

Відеоурок. Множення звичайних дробів

 

  1.  

 

 

 

1

Онлайн-урок.Множення звичайних дробів. Тести пл.. «На урок»

 

  1.  

 

 

 

1

Відеоурок. Знаходження дробу від числа

 

  1.  

 

 

 

1

Знаходження дробу від числа

 

  1.  

 

 

 

1

Взаємно обернені числа

 

  1.  

 

 

 

1

Ділення звичайних дробів

 

  1.  

 

 

 

1

Ділення звичайних дробів

 

  1.  

 

 

 

1

Ділення звичайних дробів.

 

  1.  

 

 

 

1

Знаходження числа за його дробом Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

1

Знаходження числа за його дробом

 

  1.  

 

 

 

1

Знаходження числа за його дробом

 

 

  1.  

 

 

 

1

Знаходження дробів від числа і числа за його дробом. Розв’язування вправ

 

 

  1.  

 

 

 

1

Перетворення звичайних дробів на десяткові

 

 

  1.  

 

 

 

1

Нескінченні періодичні десяткові дроби

 

  1.  

 

 

 

1

Десяткові наближення звичайного дробу

 

  1.  

 

 

 

1

Десяткові наближення звичайного дробу. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

1

 Множення та ділення звичайних дробів Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

 

1

Тематичне оцінювання з теми: «Множення та ділення звичайних дробів». Тести

 

 

ІV.  Відношення і пропорції (  24 год )

 

 

4.1. Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки ( 12 год )

 

  1.  

 

 

 

1

Корекційна робота. Відношення. Основна властивість відношення

Учень/учениця:

наводить приклади пропорційних величин;

розрізняє: коло і круг; пряму та обернену пропорційність; види діаграм;

розуміє, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; масштаб; коло, круг, круговий сектор; діаграма;

формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції;

зображує та знаходить на малюнках: коло і круг; круговий сектор; стовпчасті та кругові діаграми;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; використання масштабу; знаходження невідомого члена пропорції; запис відсотків у вигляді звичайного і десяткового дробів; знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих та кругових діаграм;

 

 

  1.  

 

 

 

1

Масштаб. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

1

Пропорція. Основна властивість пропорції

 

  1.  

 

 

 

1

Пропорція. Основна властивість пропорції Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

1

Відсоткове відношення двох чисел

 

  1.  

 

 

 

1

Відсоткове відношення двох чисел. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

1

Пряма пропорційна залежність

 

  1.  

 

 

 

1

Обернена пропорційна залежність

 

  1.  

 

 

 

1

Поділ числа у даному відношенні. Задачі на пропорційний поділ

 

  1.  

 

 

 

1

Поділ числа у даному відношенні. Задачі на пропорційний поділ. Самостійна робота

розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ

 

  1.  

 

 

 

1

Відношення і пропорції. Розв’язування задач і вправ 

 

  1.  

 

 

 

1

Тематичне оцінювання з теми:. «Відношення і пропорції». Контрольна робота

 

 

4.2  Коло. Круг (12 год)

 

  1.  

 

 

 

1

Корекційна робота.Коло. Круг. Круговий сектор

Учень/учениця:

наводить приклади пропорційних величин;

розрізняє: коло і круг;

знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих та кругових діаграм;

 

 

  1.  

 

 

 

1

Коло. Круг. Круговий сектор. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

1

Довжина кола. Площа круга

 

  1.  

 

 

 

1

Довжина кола. Площа круга Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

1

Циліндр. Конус. Куля

 

  1.  

 

 

 

 

Узагальнення навчального матеріалу

 

ІІ семестр

  1.  

 

 

 

1

Циліндр. Конус. Куля. Розв’язування вправ

 

 

  1.  

 

 

 

1

Циліндр. Конус. Куля. Розв’язування вправ

 

  1.  

 

 

 

1

Діаграми

 

  1.  

 

 

 

1

Діаграми Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

1

«Я дослідник» . Діаграми

 

  1.  

 

 

 

1

Випадкові події. Ймовірність випадкової події

 

  1.  

 

 

 

1

Циліндр. Конус. Куля. Діаграми. Розв’язування вправ

 

  1.  

 

 

 

1

Тематичне оцінювання з теми: «Коло. Круг». Тести

 

V. Раціональні числа та дії над ними ( 58 год)

Тема 5.1. Додавання і віднімання раціональних чисел ( 19 год)

  1.  

 

 

 

1

Корекційна робота. Додатні та від’ємні числа. Число 0

Учень/учениця:

наводить приклади: додатних та від’ємних чисел; протилежних чисел; цілих та раціональних чисел;

розуміє, що таке: модуль числа; протилежні числа; цілі числа; раціональні числа; координатна пряма;

будує: координатну пряму;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження модуля числа; порівняння раціональних чисел;

 

  1.  

 

 

 

1

Координатна пряма

 

  1.  

 

 

 

1

 Цілі числа. Раціональні числа. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

1

Модуль числа

 

  1.  

 

 

 

1

Модуль числа. «Я дослідник»

 

  1.  

 

 

 

1

Модуль числа. «Я дослідник»

 

 

  1.  

 

 

 

1

Модуль числа.Самостійна робота

 

 

  1.  

 

 

 

1

Порівняння раціональних чисел

Учень/учениця:

розв’язує вправи, що передбачають: додавання, віднімання  раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа;

 

  1.  

 

 

 

1

Порівняння раціональних чисел

 

  1.  

 

 

 

1

Додавання раціональних чисел

 

  1.  

 

 

 

1

Додавання раціональних чисел

 

  1.  

 

 

 

1

«Я дослідник». Додавання раціональних чисел

 

  1.  

 

 

 

1

Властивості додавання раціональних чисел

 

  1.  

 

 

 

1

Властивості додавання раціональних чисел

 

  1.  

 

 

 

1

Віднімання раціональних чисел

 

  1.  

 

 

 

1

Віднімання раціональних чисел

 

  1.  

 

 

 

1

Додавання і віднімання раціональних чисел. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

1

Додавання і віднімання раціональних чисел. Розв’язування задач

 

  1.  

 

 

 

1

Тематичне оцінювання з теми: «Раціональні числа. Порівняння. Додавання і віднімання раціональних чисел». Контрольна робота

 

Тема 5.2. Множення і ділення  раціональних чисел (15 год)

  1.  

 

 

 

1

Корекційна робота. Множення раціональних чисел

Учень/учениця:

розуміє, що таке: подібні доданки

розв’язує вправи, що передбачають: множення і ділення раціональних чисел;

розкриття дужок, зведення подібних доданків;

 

 

  1.  

 

 

 

1

Множення раціональних чисел

 

  1.  

 

 

 

1

Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт

 

  1.  

 

 

 

1

Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

1

Розподільна властивість множення

 

  1.  

 

 

 

1

Розподільна властивість множення

 

  1.  

 

 

 

1

Розподільна властивість множення

 

  1.  

 

 

 

1

Ділення раціональних чисел

 

  1.  

 

 

 

1

Ділення раціональних чисел

 

  1.                  

 

 

 

1

Ділення раціональних чисел

 

  1.                  

 

 

 

1

Ділення раціональних чисел

 

  1.                  

 

 

 

1

Множення і ділення раціональних чисел. Самостійна робота

 

  1.                  

 

 

 

1

Множення і ділення раціональних чисел. Розв’язування вправ

 

  1.                  

 

 

 

1

Множення і ділення раціональних чисел. Розвязування вправ

 

  1.                  

 

 

 

1

Тематичне оцінювання з теми: «Множення і ділення раціональних чисел». Контрольна робота

 

 

Тема 5.3. Рівняння  (12 год)

  1.                  

 

 

 

1

Корекційна робота.Рівняння. Основні властивості рівнянь

Учень/учениця:

розв’язує: рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння; текстові задачі за допомогою рівнянь

 

 

  1.                  

 

 

 

1

Рівняння. Основні властивості рівнянь

 

  1.                  

 

 

 

1

Рівняння. Основні властивості рівнянь

 

  1.                  

 

 

 

1

Рівняння. Основні властивості рівнянь

 

  1.                  

 

 

 

1

Рівняння. Основні властивості рівнянь. Самостійна робота

 

  1.                  

 

 

 

1

Розв’язування задач за допомогою рівнянь

 

  1.                  

 

 

 

1

Розв’язування задач за допомогою рівнянь

 

  1.                  

 

 

 

1

Розв’язування задач за допомогою рівнянь

 

  1.                  

 

 

 

1

Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Самостійна робота

 

  1.                  

 

 

 

1

Рівняння. Розв’язування вправ

 

  1.                  

 

 

 

1

Рівняння. Розв’язування вправ

 

  1.                  

 

 

 

1

Тематичне оцінювання з теми «Рівняння. Основні властивості рівнянь. Розв’язування задач за допомогою рівнянь» Контрольна робота

 

Тема. Координатна площина(12)

  1.                  

 

 

 

1

Корекційна робота. Паралельні і перпендикулярні прямі

Учень/учениця:

розуміє, що таке: координатна площина;

будує: координатну площину; перпендикулярні й паралельні прямі за допомогою лінійки і косинця; графіки залежностей між величинами по точках;

розв’язує вправи, що передбачають: ; знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо);

 

  1.                  

 

 

 

1

Паралельні і перпендикулярні прямі

 

  1.                  

 

 

 

 

«Я дослідник». Координатна площина

 

  1.                  

 

 

 

1

Координатна площина

 

  1.                  

 

 

 

1

Координатна площина

 

  1.                  

 

 

 

1

Координатна площина. Самостйна робота

 

  1.                  

 

 

 

1

Приклади графіків залежностей між величинами

 

  1.                  

 

 

 

1

Приклади графіків залежностей між величинами

 

  1.                  

 

 

 

1

Приклади графіків залежностей між величинами. Самостійна робота

 

  1.                  

 

 

 

1

Координатна площина. Розвязування вправ

 

  1.                  

 

 

 

1

Координатна площина. Розвязування вправ

 

  1.                  

 

 

 

1

Тематичне оцінювання з теми «Координатна площина»

 

 

  1.                  

 

 

 

1

«Я дослідник» Масштаб

 

 

  1.                  

 

 

 

1

«Я дослідник» Пропорція

 

  1.                  

 

 

 

1

«Я дослідник» Коло і круг. Довжина кола

 

  1.                  

 

 

 

1

Розв’язування цікавих задач

 

  1.                  

 

 

 

1

Розв’язування цікавих задач

 

  1.                  

 

 

 

1

Розв’язування прикладних задач

 

  1.                  

 

 

 

1

Розв’язування прикладних задач

 

  1.                  

 

 

 

1

Доходи та витрати. Додатні та від’ємні числа.

 

  1.                  

 

 

 

1

Перегляд відеороликів про важливість математики

 

  1.                  

 

 

 

1

Перегляд відеороликів про важливість математики

 

  1.                  

 

 

 

1

Підсумкове повторення та оцінювання за рік

 

 

  1.                  

 

 

 

1

Підсумкове повторення та оцінювання за рік

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Планування
Додано
5 вересня 2022
Переглядів
5669
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку