6-й клас. МАТЕМАТИКА
(140 год. I семестр — 64 год, 4 год на тиждень,)
№ п/п |
Дата |
К-ть год |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Примітки |
||||||||||||||||||
6-А |
6-Б |
6-В |
|||||||||||||||||||||
І семестр |
|||||||||||||||||||||||
І. Повторення навчального матеріалу за 5 клас (4 год) |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування задач на всі дії з натуральними числами |
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування задач комбінаторного характеру |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування задач на всі дії з дробами |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування задач на відсотки |
|
|||||||||||||||||
|
ІІ. Подільність натуральних чисел (10 год.) |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Дільники та кратні натуральних чисел |
Учень/учениця: наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10; розрізняє: прості і складені числа; дільники і кратні натурального числа; формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10; розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста |
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Ознаки подільності на 2, 5 і 10 |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Ознаки подільності на 3 і 9 |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Дільники та кратні. Ознаки подібності на10,5,2,3,9 Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Кратні натурального числа. Найменше спільне кратне |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування вправ на НСД і НСК. Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування вправ на НСД і НСК. |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Тематичне оцінювання з теми «Подільність натуральних чисел»Тести |
|
|||||||||||||||||
|
ІІІ. Звичайні дроби ( 30 год ) |
|
|||||||||||||||||||||
|
3.1. Додавання і віднімання звичайних дробів (12 год) |
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Основна властивість дробу |
Учень/учениця: наводить приклади: скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів; взаємно обернених чисел;
розрізняє: скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби;
читає і записує: нескінченні періодичні дроби;
розуміє правила: порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за його дробом; формулює основну властивість дробу;
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Скорочення дробів |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Скорочення дробів. Розв’язування вправ. Самостіійна робота |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. Тести |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Тематичне оцінювання з теми: «Додавання і віднімання звичайних дробів». Контрольна робота |
|
|||||||||||||||||
|
3.2. Множення та ділення звичайних дробів ( 18 год ) |
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Корекційна робота . Множення звичайних дробів |
розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу; знаходження дробу від числа та числа за його дробом
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Відеопрезентація. Множення звичайних дробів |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Відеоурок. Множення звичайних дробів |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Онлайн-урок.Множення звичайних дробів. Тести пл.. «На урок» |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Відеоурок. Знаходження дробу від числа |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Знаходження дробу від числа |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Взаємно обернені числа |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Ділення звичайних дробів |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Ділення звичайних дробів |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Ділення звичайних дробів. |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Знаходження числа за його дробом Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Знаходження числа за його дробом |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Знаходження числа за його дробом |
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Знаходження дробів від числа і числа за його дробом. Розв’язування вправ |
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Перетворення звичайних дробів на десяткові |
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Нескінченні періодичні десяткові дроби |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Десяткові наближення звичайного дробу |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Десяткові наближення звичайного дробу. Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Множення та ділення звичайних дробів Розв’язування задач і вправ |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Тематичне оцінювання з теми: «Множення та ділення звичайних дробів». Тести |
|
|||||||||||||||||
|
ІV. Відношення і пропорції ( 24 год ) |
|
|||||||||||||||||||||
|
4.1. Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки ( 12 год ) |
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Корекційна робота. Відношення. Основна властивість відношення |
Учень/учениця: наводить приклади пропорційних величин; розрізняє: коло і круг; пряму та обернену пропорційність; види діаграм; розуміє, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; масштаб; коло, круг, круговий сектор; діаграма; формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції; зображує та знаходить на малюнках: коло і круг; круговий сектор; стовпчасті та кругові діаграми; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; використання масштабу; знаходження невідомого члена пропорції; запис відсотків у вигляді звичайного і десяткового дробів; знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих та кругових діаграм;
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Масштаб. Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Пропорція. Основна властивість пропорції |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Пропорція. Основна властивість пропорції Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Відсоткове відношення двох чисел |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Відсоткове відношення двох чисел. Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Пряма пропорційна залежність |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Обернена пропорційна залежність |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Поділ числа у даному відношенні. Задачі на пропорційний поділ |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Поділ числа у даному відношенні. Задачі на пропорційний поділ. Самостійна робота |
розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ |
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Відношення і пропорції. Розв’язування задач і вправ |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Тематичне оцінювання з теми:. «Відношення і пропорції». Контрольна робота |
|
|||||||||||||||||
|
4.2 Коло. Круг (12 год) |
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Корекційна робота.Коло. Круг. Круговий сектор |
Учень/учениця: наводить приклади пропорційних величин; розрізняє: коло і круг; знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих та кругових діаграм;
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Коло. Круг. Круговий сектор. Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Довжина кола. Площа круга |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Довжина кола. Площа круга Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Циліндр. Конус. Куля |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
Узагальнення навчального матеріалу |
|
|||||||||||||||||
ІІ семестр |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Циліндр. Конус. Куля. Розв’язування вправ |
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Циліндр. Конус. Куля. Розв’язування вправ |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Діаграми |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Діаграми Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
«Я дослідник» . Діаграми |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Випадкові події. Ймовірність випадкової події |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Циліндр. Конус. Куля. Діаграми. Розв’язування вправ |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Тематичне оцінювання з теми: «Коло. Круг». Тести |
|
|||||||||||||||||
V. Раціональні числа та дії над ними ( 58 год) |
|||||||||||||||||||||||
Тема 5.1. Додавання і віднімання раціональних чисел ( 19 год) |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Корекційна робота. Додатні та від’ємні числа. Число 0 |
Учень/учениця: наводить приклади: додатних та від’ємних чисел; протилежних чисел; цілих та раціональних чисел; розуміє, що таке: модуль числа; протилежні числа; цілі числа; раціональні числа; координатна пряма; будує: координатну пряму; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження модуля числа; порівняння раціональних чисел; |
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Координатна пряма |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Цілі числа. Раціональні числа. Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Модуль числа |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Модуль числа. «Я дослідник» |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Модуль числа. «Я дослідник» |
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Модуль числа.Самостійна робота |
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Порівняння раціональних чисел |
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають: додавання, віднімання раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа; |
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Порівняння раціональних чисел |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Додавання раціональних чисел |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Додавання раціональних чисел |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
«Я дослідник». Додавання раціональних чисел |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Властивості додавання раціональних чисел |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Властивості додавання раціональних чисел |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Віднімання раціональних чисел |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Віднімання раціональних чисел |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Додавання і віднімання раціональних чисел. Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Додавання і віднімання раціональних чисел. Розв’язування задач |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Тематичне оцінювання з теми: «Раціональні числа. Порівняння. Додавання і віднімання раціональних чисел». Контрольна робота |
|
|||||||||||||||||
Тема 5.2. Множення і ділення раціональних чисел (15 год) |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Корекційна робота. Множення раціональних чисел |
Учень/учениця: розуміє, що таке: подібні доданки розв’язує вправи, що передбачають: множення і ділення раціональних чисел; розкриття дужок, зведення подібних доданків;
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Множення раціональних чисел |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт. Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Розподільна властивість множення |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Розподільна властивість множення |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Розподільна властивість множення |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Ділення раціональних чисел |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Ділення раціональних чисел |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Ділення раціональних чисел |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Ділення раціональних чисел |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Множення і ділення раціональних чисел. Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Множення і ділення раціональних чисел. Розв’язування вправ |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Множення і ділення раціональних чисел. Розвязування вправ |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Тематичне оцінювання з теми: «Множення і ділення раціональних чисел». Контрольна робота |
|
|
||||||||||||||||
Тема 5.3. Рівняння (12 год) |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Корекційна робота.Рівняння. Основні властивості рівнянь |
Учень/учениця: розв’язує: рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння; текстові задачі за допомогою рівнянь
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Рівняння. Основні властивості рівнянь |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Рівняння. Основні властивості рівнянь |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Рівняння. Основні властивості рівнянь |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Рівняння. Основні властивості рівнянь. Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Рівняння. Розв’язування вправ |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Рівняння. Розв’язування вправ |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Тематичне оцінювання з теми «Рівняння. Основні властивості рівнянь. Розв’язування задач за допомогою рівнянь» Контрольна робота |
|
|||||||||||||||||
Тема. Координатна площина(12) |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Корекційна робота. Паралельні і перпендикулярні прямі |
Учень/учениця: розуміє, що таке: координатна площина; будує: координатну площину; перпендикулярні й паралельні прямі за допомогою лінійки і косинця; графіки залежностей між величинами по точках; розв’язує вправи, що передбачають: ; знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо); |
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Паралельні і перпендикулярні прямі |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
«Я дослідник». Координатна площина |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Координатна площина |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Координатна площина |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Координатна площина. Самостйна робота |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Приклади графіків залежностей між величинами |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Приклади графіків залежностей між величинами |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Приклади графіків залежностей між величинами. Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Координатна площина. Розвязування вправ |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Координатна площина. Розвязування вправ |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Тематичне оцінювання з теми «Координатна площина» |
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
«Я дослідник» Масштаб |
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
«Я дослідник» Пропорція |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
«Я дослідник» Коло і круг. Довжина кола |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування цікавих задач |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування цікавих задач |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування прикладних задач |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування прикладних задач |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Доходи та витрати. Додатні та від’ємні числа. |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Перегляд відеороликів про важливість математики |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Перегляд відеороликів про важливість математики |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Підсумкове повторення та оцінювання за рік |
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Підсумкове повторення та оцінювання за рік |
|
|
||||||||||||||||