Німецька мова. ІІ СЕМЕСТР. 2019-2020 Н. Р. 6 клас (І ІНОЗЕМНА) Кількість годин на семестр: 30 Кількість годин на рік: 69 Кількість годин на тиждень: 2 |
|||||||||
№ п/п |
Дата проведення |
Підтема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Повторення |
||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||
Тема 4. Спорт. Шкільне життя. 11 годин |
|||||||||
30. |
|
Я охоче займаюсь спортом |
Boxen, reiten, die Piste, der Reitplatz, der Fußballfeld, betreiben, fechten, das Judo, der Kampfsport |
|
|
Впр. 1, с. 77 Впр. 4, с. 78
|
Впр. 3, с. 78
|
Впр. 2, с. 79
|
|
31. |
|
На уроці фізкультури |
Der Speer, die Kugel, das Werfen, stoßen |
Впр. 4, с. 83 |
|
Впр. 1, с. 82
|
Впр. 2, с. 82 Впр. 3, с. 83 |
|
ЛО «Sport» |
32. |
|
Зимові види спорту |
Der Biathlon, die Sportart, die Mannschaft, |
|
Впр. 3, с. 85
|
Впр. 1, с. 84 |
Впр. 2, с. 84 |
|
ЛО «Sport» |
33. |
|
Літні види спорту |
Das Segeln, das Rudern, das Netz, der Baseball, das Golf, das Turnier, der Sportwettbewerb, stattfinden |
|
Впр. 4, с. 89 |
Впр. 1, с. 86 Впр. 1, с. 88 |
Впр. 2, с. 86 Впр .4, с. 87 Впр. 2, с. 88 |
|
ЛО «Sport» |
34. |
|
Улюблені види спорту |
Entscheiden, das Komitee, der Eid, die Sportsendung, übertraten, der Stabhochsprung, gewinnen, erfolgreich; Boxen, reiten, die Piste, der Reitplatz, der Fußballfeld, betreiben, fechten, das Judo, der Kampfsport |
|
Впр. 5, с. 91, Впр. 3, с. 94
|
Впр. 1, с. 93 Впр. 1, с. 98
|
Впр. 2, с. 93
|
Впр. 2, с. 93
|
ЛО «Sport» |
35. |
|
Я охоче займаюсь спортом |
|
Впр. 5, с. 91, Впр. 3, с. 94 Впр. 3, с. 99 |
Впр. 1, с. 77 Впр. 4, с. 78
|
Впр. 3, с. 78
|
Впр. 4, с. 99 Впр. 2, с. 79
|
ЛО «Sport» |
|
36. |
|
Узагальнюючий урок з теми «Спорт». Самостійна робота |
|||||||
37. |
|
На зимових канікулах. Яке сьогодні число? |
Verbringen, Ski springen, Schlitten fahren (с. 105) |
Впр. 2, с. 107 |
Впр. 4, с. 106 Впр. 5, с. 109 |
Впр. 1, с. 105 Впр. 1, 3, с. 107-108 |
Впр. 2, 3, 5, с. 105-106 Впр. 4, 6, с. 108-109 |
Впр. 4b, с. 106
|
ЛО «Schule» |
38. |
|
Знову у школі. В якому році? О котрій годині ти вчора робив? |
Absolvieren Montags, dienstags, haben с. 114, 116 |
Perfekt Daten |
Впр. 5, с. 113
|
Впр. 1, с. 110 Впр. 1, 3, 4, с. 112 Впр. 1, 3 , с. 114 Впр. 1, 2, с. 116 |
Впр. 4, с. 111 Впр. 6, с. 113 Впр. 3, с. 116 |
Впр. 2, с. 110 Впр. 4, с. 115 Впр. 4, с. 117 |
Perfekt
|
39. |
|
Розклад уроків. Мій улюблений предмет |
Das Werk, der Aufsatz, dabei с. 118, 120 |
|
Впр. 3, с. 120 |
Впр. 1, 3, 4, с. 118-119 Впр. 1, с. 120 |
Впр. 5, с. 119 Впр. 5, с. 121
|
Впр. 3, с. 119 |
Daten |
40. |
|
Наші вчителі |
Aufgeben, unterrichten, streng, die Prüfung с. 122, 124 |
|
Впр. 3, с. 124 |
Впр. 2, с. 122 Впр. 1, с. 124 |
Впр. 4, с. 123 |
Впр. 4, с. 125 |
ЛО «Schule» |
41. |
|
Урок німецької мови |
Die Aussprache, herausschreiben, das Zeugnis с. 126, 128 |
|
Впр. 3, с. 128 |
Впр. 4 , с. 127 Впр. 1, с. 128 |
Впр. 5, с. 127 |
Впр. 5, с. 129 |
ЛО «Schule» |
42. |
|
Шкільні заходи
|
Die Überschrift, das Quiz, der Wettbewerb, teilnehmen с. 130 |
|
Впр. 3, с. 130
|
Впр. 1, с. 130 Впр. 4, с. 131 |
Впр. 2, с. 130 Впр. 3, с. 131 |
Тест за вибором учителя
|
ЛО «Schule» |
43. |
|
Узагальнюючий урок з теми «Шкільне життя». Самостійна робота |
|||||||
Тема 5. Подорожі. Німеччина. 6 годин |
|||||||||
44. |
|
Подорож. Країни і мови. Транспортні засоби |
Die Nationalität, der O-Bus, der Luftballon, benutzen с. 136, 138 |
|
Впр. 4, с. 139 |
Впр. 3, с. 136 Впр. 1, с. 138 |
Впр. 3, с. 139 Впр. 3, с. 139 |
Впр. 3, с. 139 |
Präpositionen mit Dat. und Akk. |
45. |
|
Куди ти хочеш поїхати? Підготовка до подорожі |
Die Wüste, die Insel, das Reiseziel с. 140, 143 |
Präpositionen mit Dat. und Akk. |
Впр. 5, с. 141 Впр. 2, с. 143 Впр. 5a, с. 145 |
Впр. 1, с. 140 Впр. 3, с. 141 Впр. 1, с. 143 |
Впр. 6, с. 142 Впр. 6, с. 145
|
Впр. 4, с. 144 Впр. 4, с. 144
|
Präpositionen mit Dat. und Akk. |
46. |
|
Маршрут подорожі. На вокзалі
|
Durch, gegen, vorschlagen с. 146, 149 |
Präpositionen mit Akk. |
Впр .4, с. 147
|
Впр. 1, 2, с. 146 Впр. 1, 5, с. 149-150 |
Впр. 6, с. 148 Впр. 6 с. 150 Впр. 3, с. 152 |
Впр. 3, с. 147
|
Präpositionen mit Dat. und Akk. |
47. |
|
Квитки |
Der Schalter, die Dauer, umsteigen с. 151, 154 |
|
Впр. 4 с. 150 |
Впр. 1 с. 151, Впр. 4, с. 152 Впр. 1, 2b, с. 154 Впр. 4, с. 155 |
Впр. 2, с. 154 Впр. 3, 5, с. 155
|
Впр. 2, с. 151 |
Temporalsätze |
48. |
|
Враження від подорожі. Пригодницька світова подорож.
|
Der Reiseeindruck, das Abenteuer, entdecken с. 156, 159 Verreisen, landen, während с. 161 |
Präteritum der schwachen Verben
|
Впр. 2, с. 156 Впр. 2b, с. 159-160 Впр. 3, с. 161-162
|
Впр. 1, с. 156 Впр. 1, с. 159 Впр. 1, с. 161 |
Впр. 2a, с. 159 Впр. 6, с. 163 |
Впр. 4, с. 157 Впр. 6, с. 158 |
Präteritum Temporalsätze |
49. |
|
Сусіди Німеччини. Країна і люди |
Grenzen, im Norden, südlich, die Nordsee с. 167 Die Bundesrepublik, das Bundesland, die Mitte с. 169 |
Präteritum der schwachen Verben
|
Впр. 4, с. 169-170 |
Впр. 1, с. 167 Впр. 1, с. 169
|
Впр. 2-4, с. 167-168 Впр. 3, с. 169 Впр. 5, с. 170 |
Впр. 5, с. 168 Впр. 2, с. 169 |
Temporalsätze |
50. |
|
Німецькі федеральні землі Поради туристам |
Die Fläche, zugleich с. 171 Das Angebot, der Tipp, verreisen с. 174 |
Temporalsätze |
Впр. 3, с. 174 |
Впр. 1, с. 171 Впр. 1, с. 174 |
Впр. 2, 3, 4, 5, с. 171-173 Впр. 2, с. 174 |
Впр. 4, с. 175 |
Temporalsätze |
51. |
|
Німецькі міста |
Das Wunder, der Dom, die Kirche с. 176 Die Weltzeituhr, das Rathaus, die Kuppel с. 179 |
Temporalsätze |
Впр. 3, с. 176 Впр. 4, с. 180 |
Впр. 1, с. 176 Впр. 4, с. 178 Впр. 1, с. 179 |
Впр. 2, с. 176 Впр. 5, 6, с. 178 Впр. 2, 3, с. 179-180 Впр. 5, с. 180 |
|
Temporalsätze |
52. |
|
Визначні місця Берлінa
|
Die Museumsinsel, die Panoramaetage, die Teilung с. 181 Als, wenn, diesmal с. 184 |
Temporalsätze |
Впр. 2, с. 181 Впр. 2, с. .184 Впр. 3, с. 185-186 |
Впр. 1, с. 181 Впр. 1, с. 184 |
Впр. 4, с. 183 |
Впр. 3, с. 183 Впр. 5, с. 186 |
Temporalsätze |
53. |
|
Узагальнюючий урок з теми «Німеччина». Самостійна робота |
|
||||||
Тема 6. Україна. 6 годин |
|||||||||
54. |
|
Одного разу в чужому місті |
Anders, geöffnet, geschlossen с. 187 |
|
|
Впр. 1, с. 187 Впр. 3, с. 188 Впр. 5, с. 189 |
Впр. 2 a, с. 187 Впр. 4a, с. 188 Впр. 6, с. 189 |
Впр. 2b, с. 187 Впр. 4b, с. 189 |
Сполучники als, wenn, diesmal
|
55. |
|
Україна. Країна в Європі |
Der Nordwesten, der Nordosten, der Südwesten с. 193 |
|
Впр. 3, 4, с. 193-194 |
Впр. 1, с. 193 |
Spiel „Deutschland“ с. 191 Впр. 2, с. 193 Впр. 5, с. 194 |
Arbeitsblätter |
ЛО «Wetter» |
56. |
|
Ландшафти та клімат України |
Der Bach, das Gebirge, die Gegend с. 195 Trocken, feucht, die Kälte с. 198 |
|
Впр. 5, с. 197 Впр. 3, с. 198 |
Впр. 1, 3, с. 195-196 Впр. 1, 2, с. 198 |
Впр. 2, 4, с. 195-196 Впр. 5, с. 199 |
Впр. 4, с. 199 |
ЛО «Wetter» |
57. |
|
Країна і люди |
Der Einwohner, das Gebiet, rund с. 200 |
|
Впр. 4, с. 201 |
Впр. 1, с. 200 |
Впр. 2, 3, 5, с. 200-201 |
|
ЛО «Landschaften»
|
58. |
|
Українські міста. Українська столиця |
Die Großstadt, das Gebietszentrum с. 202 |
|
Впр. 3, с. 205 |
Впр. 1, с. 202 Впр. 4, с. 203 Впр. 1, с. 204 |
Впр. 2, 3, 5, с. 202-203 Впр. 2, с. 204 |
|
ЛО «Landschaften» |
59. |
|
Українська столиця |
Die Hochschule, das Kloster, die Wissenschaft с. 204 |
|
|
Впр. 1, с. 207 |
Впр. 4, с. 206 |
Впр. 4, с. 206 |
|
60. |
|
Екскурсія Києвом |
ЛО та ГО попередніх уроків |
|
|
Впр. 3, с. 207 |
Впр. 2, с. 207 Впр. 4, с. 207 Впр. 5, с. 208 Впр. 6, с. 208 |
|
ЛО, ГО теми |
61. |
|
Узагальнюючий урок з теми «Україна». Самостійна робота |
|||||||
62. |
|
Контроль письма |
|||||||
63. |
|
Контроль аудіювання |
|||||||
64. |
|
Контроль читання |
|||||||
65. |
|
Контроль говоріння |
|||||||
66. |
|
Аналіз контролю письма |
|||||||
67. |
|
Аналіз контролів аудіювання та читання |
|||||||
68. |
|
Узагальнюючий урок за ІІ семестр |
|||||||
69. |
|
Узагальнюючий урок за рік |