Породжено: Затверджено:
Заступник директора Директор НВК
з НВР Д. В. Гуменюк_______ Фуштей І. Д.______
Календарно-тематичне планування з англійської мови в 6 класі
за підручником О. Д. Карпюк « Англійська мова (6-й рік навчання)» -Т.: Лібра Терра, 2015 р.
на ІI семестр 2017/2018 навчального року, 3 години на тиждень
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар - граматика |
Очікувані результати
Знають… Вміють… Можуть… Розуміють… |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровʼя та безпека
|
Підприємливість та фінансова грамотність
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сфера спілкування: Особистісна Тема: Магазини та кафе. Харчування. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Сфера спілкування: Особистісна Тема: Магазини та кафе. Харчування. |
Продукти харчування
Стор. 92, 93 |
|
Знають називати і розпізнавати продукти харчування англ. мовою |
|
|
+ |
|
Спілкування іноземними мовами - реалізується через предметні компетентності |
Впр. 2 с. 94 - 95 |
|||||||||||||||||||||||||||
2. |
|
|
Овочі та фрукти
Стор. 96 |
|
Вміють розподіляти продукти харчування по групах. |
|
|
+ |
|
Уміння вчитися у продовж життя - самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення |
Впр. 6 с. 97 |
|||||||||||||||||||||||||||
3. |
|
|
Солодощі
Стор. 98 |
Впр. 2 с. 99 |
Вміють складати діалог і розуміють значення слів |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя - пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови |
Впр. 5 с. 100 |
|||||||||||||||||||||||||||
4. |
|
|
Улюблені страви |
Стор. 102 |
Розуміють граматичні структури і вміють застосовувати їх у реченнях |
|
|
+ |
|
Математична компетентність. - розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, використову вати матем . методи. |
Впр. 3 b) с. 103 |
|||||||||||||||||||||||||||
5. |
|
|
Улюблені страви моєї родини |
|
Знають складати розповідь про улюблені страви |
|
|
+ |
|
Соціальна та громадська компетентності - формувати власну позицію |
Написати твір |
|||||||||||||||||||||||||||
6. |
|
|
Традиції харчування |
Позначення дії в майбутньому |
Вміють правильно використовувати необхідну майбутню дію в реченнях |
|
|
+ |
|
Уміння вчитися у продовж життя - самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення |
Впр. 2 с. 105 |
|||||||||||||||||||||||||||
7. |
|
|
Використання граматики на уроках англійської мови |
|
Знають правильно використовувати граматичні структури |
|
|
|
+ |
Математична компетентність. - розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, використову вати матем . методи. |
Виконати вправи |
|||||||||||||||||||||||||||
8. |
|
|
Їжа і напої |
|
Можуть вести діалог за темою |
|
|
+ |
|
Спілкування іноземними мовами - реалізується через предметні компетентності |
Впр. 5 с. 108 |
|||||||||||||||||||||||||||
9. |
|
|
Харчування
|
Стор. 109 |
Вміють складати доповідь про звички харчування свого друга |
|
|
|
+ |
Соціальна та громадська компетентності - формувати власну позицію |
Написати меню для шкільної їдальні |
|||||||||||||||||||||||||||
10. |
|
|
Різноманітні рецепти приготування їжі. Проект
|
|
Знають складати розповідь про улюблені рецепти |
|
|
+ |
|
Ініціативність і підприємливість - презентувати і створювати тексти іноз. мов, генерувати нові ідеї. |
Зробити проект |
|||||||||||||||||||||||||||
11.
|
|
|
Домашнє читання
Вивчити лексику до теми |
|
Вміють читати з повним розумінням змісту. |
|
|
+ |
|
Спілкування іноземними мовами - реалізується через предметні компетентності |
Скласти план до тексту |
|||||||||||||||||||||||||||
12.
|
|
|
Магазини та кафе. Харчування. Підсумковий урок з теми. |
|
Вміють правильно вживати лексику і граматику до теми: «Харчування». |
|
|
+ |
|
Уміння вчитися у продовж життя - самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення |
Повторити лексику та граматику теми |
|||||||||||||||||||||||||||
Сфера спілкування: Особистісна Тема: Магазини та кафе. Покупки. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
|
Сфера спілкування: Особистісна Тема: Магазини та кафе. Покупки. |
Покупки
Впр. 3 с. 111 |
|
Вміють описувати назви магазинів |
|
|
|
+ |
Математична компетентність. - розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, використовувати матем . методи |
Впр. 3 с.111 |
|||||||||||||||||||||||||||
14.
|
|
|
Покупки у Великобританії
Стор. 113 |
|
Розуміють значення назв магазинів у Великобританії |
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість - ініціювати усну писемну взаємодію іноз. мов. презентувати і створювати тексти іноз. мов, генерувати нові ідеї |
Переказувати текст, впр. 2 с. 114 |
|||||||||||||||||||||||||||
15. |
|
|
В супермаркеті
Впр. 3 a),b) c. 118 |
|
Знають називати види покупок англ. мовою |
|
|
|
+ |
Соціальна та громадська компетентності - співпрацювати з іншими на результат спілкуючись іноз.мовою, формувати власну позицію |
Вивчити слова
|
|||||||||||||||||||||||||||
16. |
|
|
Використання граматики на уроках англійської мови
|
|
Знають II форму неправильних дієслів і вміють утворювати ступені порівняння прикметників |
|
|
|
+ |
Математична компетентність. - розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, використовувати матем . методи |
Виконати вправи |
|||||||||||||||||||||||||||
17. |
|
|
Покупки в Лондоні
Стор. 124 |
|
Можуть розповісти про магазини в Британії |
|
|
|
+ |
Уміння вчитися у продовж життя - самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення |
Впр. 2 с. 124 |
|||||||||||||||||||||||||||
18. |
|
|
Ми скупляємося |
|
Можуть вести діалог за темою |
|
|
+ |
|
Соціальна та громадська компетентності - переконуват и, аргументуват и, досягати взаєморозумі ння у ситуаціях міжкультурного спілкування, формувати власну позицію |
Впр. 5 с. 126 |
|||||||||||||||||||||||||||
19. |
|
|
У гастрономі
|
|
Вміють складати проект про свій улюблений магазин |
|
|
|
+ |
Інформаційно - цифрова компетентність - вивчати іноземну мову з використанн ям спеціальних програмних засобів |
Впр.2 с. 128-129 |
|||||||||||||||||||||||||||
20.
|
|
|
Мій улюблений магазин |
|
Можуть описати як виглядає магазин їхньої мрії |
|
|
|
|
Соціальна та громадська компетентності - формувати власну позицію |
Написати твір |
|||||||||||||||||||||||||||
21. |
|
|
В універмазі
Повторення актуальної лексики |
|
Вміють розповідати про раціон харчування |
|
|
+ |
|
Соціальна та громадська компетентності - переконуват и, аргументуват и, досягати взаєморозуміння у ситуаціях міжкультурного спілкування, формувати власну позицію |
Впр. 3 с. 131 |
|||||||||||||||||||||||||||
22. |
|
|
Ходимо по крамницях
|
|
Знають правильно вжити фрази в реченнях |
|
|
|
+ |
Уміння вчитися у продовж життя - самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення |
Впр. 8 с. 133 |
|||||||||||||||||||||||||||
23. |
|
|
Домашнє читання
Стор. 134 - 137 |
|
Вміють читати з повним розумінням змісту. |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадська компетентності - переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння у ситуаціях міжкультурного спілкування, формувати власну позицію |
Впр. 3 с. 137, повторити вивчені слова |
|||||||||||||||||||||||||||
24. |
|
|
Магазини та кафе. Покупки Підсумковий урок з теми. |
|
Можуть вживати лексику і граматику до теми «Покупки» |
|
|
|
+ |
Уміння вчитися у продовж життя - самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення |
Повторити лексику та граматику теми |
|||||||||||||||||||||||||||
Сфера спілкування: Публічна Тема: Подорож. Види транспорту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25. |
|
Сфера спілкування: Публічна Тема: Подорож. Види транспорту. |
Види транспорту
Стор. 142 |
|
Знають називати всі види транспорту англ.. мовою |
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя - пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови |
Впр. 4 с.143 |
|||||||||||||||||||||||||||
26. |
|
|
Переваги та недоліки кожного виду подорожі
Стор. 145 |
|
Можуть пояснити чому люди подорожують |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися у продовж життя - самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення |
Впр. 4 с. 146, впр. 6 с. 147 |
|||||||||||||||||||||||||||
27. |
|
|
Улюблений вид подорожі
Стор. 148 |
Стор. 149 |
Вміють розповідати про свій улюблений вид подорожі |
|
+ |
|
|
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. - засобами іноземної мови популяризувати Україну , мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх |
Впр. 5 с. 150 |
|||||||||||||||||||||||||||
28. |
|
|
Використання граматики на уроках англійської мови |
|
Розуміють, як правильно вживати 3 форми неправильних дієслів |
|
+ |
|
|
Математична компетентність. - розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, використовувати матем . методи |
Виконати вправи |
|||||||||||||||||||||||||||
29. |
|
|
На вокзалі і в аеропорту
Стор. 154 |
|
Можуть описати види транспорту |
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість - ініціювати усну писемну взаємодію іноз. мов. презентувати і створювати тексти іноз. мов, генерувати нові ідеї |
Впр. 5 с.155 |
|||||||||||||||||||||||||||
30. |
|
|
На землі і в повітрі |
|
Вміють складати проект про найкращий спосіб подорожі |
+ |
|
|
|
Інформаційно - цифрова компетентність - вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів |
Підготувати проект |
|||||||||||||||||||||||||||
31. |
|
|
Мій улюблений спосіб подорожування |
|
Можуть правильно утворювати діалог за темою |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися у продовж життя - самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення |
Скласти діалог |
|||||||||||||||||||||||||||
32. |
|
|
Домашнє читання
|
|
Вміють читати з повним розумінням змісту. |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадська компетентності - співпрацювати з іншими на результат спілкуючись іноз.мовою, формувати власну позицію |
Скласти план |
|||||||||||||||||||||||||||
33. |
|
|
Подорож. Види транспорту. Підсумковий урок з теми . |
|
Можуть вживати лексику і граматику до теми «Види транспорту» |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися у продовж життя - самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення |
Повторити лексику та граматику теми |
|||||||||||||||||||||||||||
Сфера спілкування: Публічна Тема: Подорож. Подорожуємо країнами світу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34. |
|
Сфера спілкування: Публічна Тема: Подорож. Подорожуємо країнами світу. |
Країни та національності
Стор. 157, 158 |
|
Знають називати національності до країн англ. мовою |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися у продовж життя - самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення |
Впр. 3 с. 158 |
|||||||||||||||||||||||||||
35. |
|
|
Лондон
Стор. 160, 162 |
|
Можуть розповідати про визначні місця Лондона |
|
+ |
|
|
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. - засобами іноземної мови популяризувати Україну , мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх. |
Підготувати розповідь, впр. 3 с. 163 |
|||||||||||||||||||||||||||
36. |
|
|
Київ
Стор. 164 |
|
Знають розповідати про визначні місця Києва |
|
+ |
|
|
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. - засобами іноземної мови популяризувати Україну , мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх. |
Вміти відповідати на запитання до тексту |
|||||||||||||||||||||||||||
37. |
|
|
Цікаві місця світу
Стор. 167 |
Стор. 170 |
Можуть визначити до яких країн відносяться певні визначні місця |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися у продовж життя - самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення |
Вивчити вірш впр. 6 с. 170 |
|||||||||||||||||||||||||||
38. |
|
|
Використання граматики на уроках англійської мови |
Стор. 171 |
Розуміють коли потрібно вживати означений артикль |
|
|
|
+ |
Математична компетентність. - розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, використовувати матем . методи |
Виконати вправи |
|||||||||||||||||||||||||||
39. |
|
|
Подорожуємо навколо світу |
|
Знають відповідати на запитання до вікторини |
|
|
|
+ |
Уміння вчитися у продовж життя - самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення |
Скласти діалог |
|||||||||||||||||||||||||||
40. |
|
|
Подорож визначними місцями Києва |
|
Можуть вести діалог за темою. |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадська компетентності - переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння у ситуаціях міжкультурного спілкування, формувати власну позицію |
Впр. 6 с. 177 |
|||||||||||||||||||||||||||
41. |
|
|
Подорож |
|
Вміють скласти листівку |
|
+ |
|
|
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. - засобами іноземної мови популяризувати Україну , мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх |
Впр.2, с. 179 |
|||||||||||||||||||||||||||
42. |
|
|
Подорож Україною та Великобританією
|
|
Знають складати розповідь про подорож |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадська компетентності - формувати власну позицію |
Написати твір |
|||||||||||||||||||||||||||
43. |
|
|
Повторення і систематизація знань |
|
Вміють правильно розставляти артиклі в речення і розуміють використання минулого доконаного часу |
|
|
|
+ |
Математична компетентність. - розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, використовувати матем . методи |
Впр. 3 a) c. 181 |
|||||||||||||||||||||||||||
44. |
|
|
Подорожуємо |
|
Знають які визначні місця є в Україні та Великобританії |
+ |
|
|
|
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. - засобами іноземної мови популяризувати Україну , мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх |
Зробити постер про Україну Впр. 12 с. 186 |
|||||||||||||||||||||||||||
45. |
|
|
Домашнє читання
Вивчення актуальної лексики |
|
Вміють читати з повним розумінням змісту |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами - реалізується через предметні компетентності |
Впр. 5 с. 189 |
|||||||||||||||||||||||||||
46. |
|
|
Подорожуємо країнами світу. Підсумковий урок з теми |
|
Можуть вживати лексику і граматику до теми «Подорожуємо країнами світу» |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися у продовж життя - самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення |
Повторити лексику та граматику теми |
|||||||||||||||||||||||||||
47. |
|
Контроль читання |
|
|
Знають лексику за ІI семестр |
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|||||||||||||||||||||||||||
48. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
Можуть легко сприймати на слух тексти зі словами за ІI семестр |
|
|
|
|
|
Повторити правила |
|||||||||||||||||||||||||||
49. |
|
Контроль письма |
|
|
Знають граматичний матеріал за ІI семестр |
|
|
|
|
|
Повторити вивчену граматику |
|||||||||||||||||||||||||||
50. |
|
Контроль говоріння |
|
|
Можуть використати вивчену лексику за ІI семестр в усному мовленні |
|
|
|
|
|
Завдання на канікули |
|||||||||||||||||||||||||||
51. |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
52. |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
53. |
|
Узагальнення і систематиза ція знань учнів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
54. |
|
Узагальнення і систематиза ція знань учнів за ІI семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||