Програма для загальноосвітніх
навчальних закладів. – К. Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами,
затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804)
Календарно-тематичне планування уроків української літератури для 6 класу на другий семестр 2018-2019 н.р.
2 год на тиждень (70 годин на рік)
ІІ семестр 38 годин
Форми контролю |
ІІ семестр |
|
К-сть |
||
Контрольні роботи у формі: |
Всього |
3 |
контрольного класного твору |
1 |
|
виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо) |
2 |
|
Позакласне читання |
2 |
|
Виразне читання |
1 |
|
Література рідного краю |
2 |
|
Розвиток мовлення |
2 у+п |
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
К-сть год |
Дата |
Примітка |
33 |
Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного інтиму...», «Забула внучка в баби черевички...». Настрої і почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність). Образ рідної людини та важливість родинних цінностей |
1 |
|
|
34 |
Урок позакласного читання № 3. Ярослав Стельмах «Найкращий намет» |
1 |
|
ПЧ №3 |
35 |
Ірина Жиленко. «Жар-Птиця». Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу |
1 |
|
|
36 |
Ірина Жиленко. «Підкова», «Гном у буфеті». Поетичні роздуми про людське щастя і шляхи до нього, про те, що може врятувати сучасний світ |
1 |
|
|
37 |
Ігор Калинець. Талановитий український поет, автор віршів для дітей. «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка» зі збірки «Дивосвіт». Своєрідність форми його поезій. Персоніфіковані образи природних явищ – дивовижне й незвичайне в повсякденному житті. Гармонія людини і природи |
1 |
|
Напам’ять 1 на вибір |
38 |
Емма Андієвська. Сучасна українська письменниця і художниця. Її казки-притчі. «Казка про яян» ТЛ: притча |
1 |
|
|
39 |
Емма Андієвська. «Казка про яян». Порушення питань моралі, дружби, сили слова. Добро й любов до світу |
1 |
|
|
40 |
Емма Андієвська. «Говорюща риба». Прихований повчальний зміст творів. Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гармонії зі світом |
1 |
|
|
41 |
Урок виразного читання №2. Емма Андієвська. «Казка про яян», «Говорюща риба» |
1
|
|
ВЧ №2 |
42 |
Контрольна робота № 4. Я і світ |
1 |
|
КР №4 тест |
|
ПРИГОДИ І РОМАНТИКА |
|
|
|
43 |
В. Нестайко – визнаний у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки». ТЛ: повість, пригодницький твір |
1 |
|
|
44 |
Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Пригодницький захоплюючий сюжет твору, мрія і дійсність, смішне, комічне, романтичне у творі |
1 |
|
|
45 |
Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього |
1 |
|
|
46 |
Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Проблеми у творі |
1 |
|
|
47 |
Урок мовленнєвого розвитку №3. Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Характеристика улюбленого героя |
1 |
|
РЗМ №3 усно |
48 |
Урок літератури рідного краю №3. Еліна Іванівна Заржицька |
1 |
|
ЛРК №3 |
49 |
Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом |
1 |
|
|
50-51 |
Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків – головних героїв |
2 |
|
|
52 |
Урок мовленнєвого розвитку №4. Цитатна характеристика головних героїв повісті Ярослава Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» |
1 |
|
РЗМ №4 письмово |
53 |
Леся Воронина — сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності ТЛ: сюжет, його елементи |
1 |
|
|
54 |
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Клим Джура – рятівник світу. Його друзі й вороги |
1 |
|
|
55 |
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Друзі й вороги Клима Джури |
1 |
|
|
56 |
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Еволюція Клима від боягуза до супергероя |
1 |
|
|
57 |
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині |
1 |
|
|
58 |
Контрольна робота № 5. Пригоди і романтика |
1 |
|
КР№5 твір |
|
ГУМОРИСТИЧНІ ТВОРИ |
|
|
|
59 |
Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Роль гумору в житті українців |
1 |
|
|
60 |
Леонід Глібов. «Щука». Визначний український байкар, поет. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки. |
1 |
|
|
61 |
Леонід Глібов. «Муха і Бджола», «Жаба і Віл». Алегоричні образи |
1 |
|
|
62 |
Урок позакласного читання №4. В. Нестайко «Пригоди Робінзона Кукурудзо» |
1 |
|
ПЧ №4 |
63 |
Степан Руданський. «Добре торгувалось». Співомовки С.Руданського − унікальне явище у світовому письменстві ТЛ: гумореска, співомовка |
1 |
|
|
64 |
Степан Руданський. «Запорожці у короля». Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, вміння посміятися над власною безпорадністю, вміння відстояти свою гідність |
1 |
|
|
65 |
Урок літератури рідного краю №4. Літературна Дніпропетровщина |
1 |
|
ЛРК №4 |
66 |
Павло Глазовий. «Найважча роль». |
1 |
|
Напам’ять 1 на вибір |
67 |
Павло Глазовий. «Заморські гості», «Похвала». Викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів |
1 |
|
|
68 |
Контрольна робота № 6. Гумористичні твори |
1 |
|
КР №6 тест |
69 |
Твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільше зацікавлення |
1 |
|
|
70 |
Підсумковий урок за рік. Рекомендована література для читання влітку |
1 |
|
|